PDA

Bekijk Volledige Versie : Arabische landen willen Iran bombarderen



darico
02-12-10, 01:12
Volgens de documenten van Wikileaks hebben sommige Arabische landen herhaaldijk bij de VS en Israel verzocht het te bombarderen.

Dit geloof ik niet.
Het is wat mij betreft een onderdeel van een complot-theorie.
De geheime Diensten wisten al weken dat wikileaks dat soort documenten in bezit hebben.
Waarom hebben ze niet ingegrepen?--waarom hebben ze de server van Wikileaks niet ''uitgeschakeld?''.

Nee mensen dit was juist de bedoeling;dat zogenaamd geheime documenten met zogenaamd UITSPRAKEN van verschillende mensen/landen bekend werden.
Gevolg --onrust-- gevolg --spanningen--gevolg--oorlog--gevolg VS en Israel lachen zich rot!!.


==========VIVA IMAZIGHEN======

Soldim
02-12-10, 06:07
--waarom hebben ze de server van Wikileaks niet ''uitgeschakeld?''.


Welke server?

Klok, klepel.

mark61
02-12-10, 08:12
Dan geloof je het maar niet. Het is al jaren bekend.

Bofko
02-12-10, 08:24
Volgens de documenten van Wikileaks hebben sommige Arabische landen herhaaldijk bij de VS en Israel verzocht het te bombarderen.

Dit geloof ik niet.
Het is wat mij betreft een onderdeel van een complot-theorie.
De geheime Diensten wisten al weken dat wikileaks dat soort documenten in bezit hebben.
Waarom hebben ze niet ingegrepen?--waarom hebben ze de server van Wikileaks niet ''uitgeschakeld?''.

Nee mensen dit was juist de bedoeling;dat zogenaamd geheime documenten met zogenaamd UITSPRAKEN van verschillende mensen/landen bekend werden.
Gevolg --onrust-- gevolg --spanningen--gevolg--oorlog--gevolg VS en Israel lachen zich rot!!.



Wat een simpel wereldbeeld. Altijd maar weer die almachtige ZE.
Wie zijn ZE ? ZE krijgen altijd alles voor elkaar en ZE weten van te voren wat de uitkomst van een aktie is en ZE komen er zelf altijd beter uit. Wat een onzin.

Die geheime diensten kunnen helemaal niet zoveel.

Wide-O
02-12-10, 08:40
Wie zijn ZE ?

Bilderberg...

John2
02-12-10, 08:46
Dan geloof je het maar niet. Het is al jaren bekend.

:boogie::gefeli::fplayer: Hij heeft het licht gezien.

H.P.Pas
02-12-10, 09:24
Bilderberg...

Onzin.
Bilderberg is de schoenpoetser van Rotshild.

tanger'73
02-12-10, 11:02
om te beginnen met de iraanse luchthaven van israëlische makelij en daarmee eigenlijk iran een dienst bewijzen.