PDA

Bekijk Volledige Versie : Oliebollen schaars dit jaar



Joesoef
04-12-10, 18:23
Grote brand bij oliebollenfabriek Beverwijk

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td>Uitgegeven:</td> <td> 4 december 2010 18:43</td> </tr> <tr> <td>Laatst gewijzigd:</td> <td> 4 december 2010 19:19</td> </tr> </tbody></table>
BEVERWIJK - In een oliebollenfabriek in Beverwijk is zaterdag aan het einde van de middag brand ontstaan.

Volgens een woordvoerder van de Veiligheidsregio Kennemerland ging het om een grote brand.
De fabriek ligt op een industrieterrein aan de Randweg. Er zijn geen gewonden gevallen. De brandweer gaf rond zeven uur het sein brand meester.
<center>
</center>

Volgens de woordvoerder is de kans groot dat het pand als verloren moet worden beschouwd. ''Dat is moeilijk in te schatten, maar daar lijkt het wel op.'' De brand is ontstaan in een meterkast.

Ghaniangirl
04-12-10, 20:09
ik vind dit niet echt interssant nieuws?:stoned:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Olive Yao
04-12-10, 20:54
Joesoef is in culinaire zaken geïnteresseerd, Ghaniangirl.
Hij heeft ook zo'n MySpecialK reclame in zn topic, zie je?

Proud2beMuslim
04-12-10, 21:16
ik vind dit niet echt interssant nieuws?:stoned:

Think about it, nu moeten we al die lekkere olie bollen missen:(

__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
04-12-10, 21:44
ik vind dit niet echt interssant nieuws?:stoned:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)

Toegeven, ik plaats geen antisemitische opmerkingen zoals huisbaas. Om dit meteen oninteressant te noemen gaat wat ver.

tanger'73
04-12-10, 22:00
ze zelf maken, maar dan op Marokkaanse wijze is ook een knal afsluiting van het oude jaar.

H.P.Pas
04-12-10, 22:25
ze zelf maken, maar dan op Marokkaanse wijze is ook een knal afsluiting van het oude jaar.

Ik maakte ze altijd al zelf. :slaap:

tanger'73
04-12-10, 22:49
Ik maakte ze altijd al zelf. :slaap:


Beter kan je ze niet krijgen. Die van mij, daar moeten zeker geen krenten of rozijnen in zitten. Die sta ik wel af aan scrooge.