PDA

Bekijk Volledige Versie : Een pedofiele imam



John2
06-12-10, 00:00
Een 45-jarige imam is vandaag in Indonesië tot vier jaar gevangenisstraf veroordeeld omdat hij seks met een twaalfjarig meisje heeft gehad. Hij was illegaal met het kind in het huwelijk getreden.

Pujiono Cahyo Widiyanto meent dat hij volgens islamitisch recht niets illegaals heeft gedaan. Hij mocht seks met haar hebben omdat ze al ongesteld was geworden.

Het slachtoffertje was aanwezig in de rechtszaal en moest hard huilen toen het vonnis werd voorgelezen. De moslimgeestlijke moet ook nog een boete van omgerekend ruim 5000 euro betalen. De man gaat in hoger beroep.

Het huwelijk tussen de pedofiel en het meisje zorgde in augustus 2008 voor veel ophef. Helemaal toen Widiyanto riep dat hij ook nog twee meisjes van zeven en negen jaar wil huwen. De imam werd begin 2009 gearresteerd en verblijft sindsdien achter tralies.

bron (http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2010/11/imam_blijkt_pedofiel.html#)

ronald
06-12-10, 00:02
Een 45-jarige imam is vandaag in Indonesië tot vier jaar gevangenisstraf veroordeeld omdat hij seks met een twaalfjarig meisje heeft gehad. Hij was illegaal met het kind in het huwelijk getreden.

Pujiono Cahyo Widiyanto meent dat hij volgens islamitisch recht niets illegaals heeft gedaan. Hij mocht seks met haar hebben omdat ze al ongesteld was geworden.

Het slachtoffertje was aanwezig in de rechtszaal en moest hard huilen toen het vonnis werd voorgelezen. De moslimgeestlijke moet ook nog een boete van omgerekend ruim 5000 euro betalen. De man gaat in hoger beroep.

Het huwelijk tussen de pedofiel en het meisje zorgde in augustus 2008 voor veel ophef. Helemaal toen Widiyanto riep dat hij ook nog twee meisjes van zeven en negen jaar wil huwen. De imam werd begin 2009 gearresteerd en verblijft sindsdien achter tralies.

bron (http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2010/11/imam_blijkt_pedofiel.html#)

Gdsdienst en samenleving botsen hier.

Pizzaman
06-12-10, 07:01
Indonesie toch minder achterlijk dan gedacht. Vooralsnog.

Ghaniangirl
06-12-10, 14:29
SO heyy.....:stoned:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
06-12-10, 15:50
Gdsdienst en samenleving botsen hier.

Ja inderdaad, maar dat hij zich beroept op het islamitisch recht viel mij het meest op, waren wij er met zijn allen eens dat dit niet thuis hoort binnen de islam beroept hij zich weer hierop.

Paris.Casa
06-12-10, 18:39
Boeiend.

aboenoeh
06-12-10, 21:09
Ja inderdaad, maar dat hij zich beroept op het islamitisch recht viel mij het meest op, waren wij er met zijn allen eens dat dit niet thuis hoort binnen de islam beroept hij zich weer hierop.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

hij had beroep moeten doen op het jodendom
waar sex met bays van 3 jaar gerechtvaardigd is binnen de talmoed

http://www.youtube.com/watch?v=ZBVU-8tV7Wo&feature=related
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sjo
06-12-10, 21:44
hij had beroep moeten doen op het jodendom
waar sex met bays van 3 jaar gerechtvaardigd is binnen de talmoed

http://www.youtube.com/watch?v=ZBVU-8tV7Wo&feature=related
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Laat nou maar jochie......we snappen best dat het voor jou ook allemaal niet meevalt.....

gr.
sjo

John2
06-12-10, 23:27
hij had beroep moeten doen op het jodendom
waar sex met bays van 3 jaar gerechtvaardigd is binnen de talmoed

http://www.youtube.com/watch?v=ZBVU-8tV7Wo&feature=related
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zou ik misschien van jou een bron mogen hebben die jou standpunten bevestigen, zo niet zou dan het beheer genegen zijn om deze onzin voor de zoveelste keer weg te halen en eens een hartig woordje te spreken met Tamso die nu via Ansaar zijn onzin wenst te spuien.

ronald
07-12-10, 00:58
Zou ik misschien van jou een bron mogen hebben die jou standpunten bevestigen, zo niet zou dan het beheer genegen zijn om deze onzin voor de zoveelste keer weg te halen en eens een hartig woordje te spreken met Tamso die nu via Ansaar zijn onzin wenst te spuien.

Die bronnen van hem zijn antisemitische sites (soort bliksemafleiders functie) waarin fout wordt vertaald, zinnen uit hun verband worden getrokken, theoretische concepten als praktijk worden voorgeschoteld, discussies verabsoluteerd, veralgemeniseerd ....enz. en we weten nu wel om welke reden dit allemaal gebeurt.

darico
07-12-10, 01:24
Een 45-jarige imam is vandaag in Indonesië tot vier jaar gevangenisstraf veroordeeld omdat hij seks met een twaalfjarig meisje heeft gehad. Hij was illegaal met het kind in het huwelijk getreden.

Pujiono Cahyo Widiyanto meent dat hij volgens islamitisch recht niets illegaals heeft gedaan. Hij mocht seks met haar hebben omdat ze al ongesteld was geworden.

Het slachtoffertje was aanwezig in de rechtszaal en moest hard huilen toen het vonnis werd voorgelezen. De moslimgeestlijke moet ook nog een boete van omgerekend ruim 5000 euro betalen. De man gaat in hoger beroep.

Het huwelijk tussen de pedofiel en het meisje zorgde in augustus 2008 voor veel ophef. Helemaal toen Widiyanto riep dat hij ook nog twee meisjes van zeven en negen jaar wil huwen. De imam werd begin 2009 gearresteerd en verblijft sindsdien achter tralies.

bron (http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2010/11/imam_blijkt_pedofiel.html#)

Het eerste stuk van dit verhaal kan ik me bevinden in de motieven van de imam.
Maar dat de imam zei dat ie nog 2 meisjes van 7 en 9 wilde huwen is bij mij de grens.
Onwettig en immoreel.

naam
07-12-10, 06:38
Het eerste stuk van dit verhaal kan ik me bevinden in de motieven van de imam.

Jij bent ook pedofiel? Sex met meisjes is ok als ze maar ongesteld kunnen worden.

John2
07-12-10, 10:44
Het eerste stuk van dit verhaal kan ik me bevinden in de motieven van de imam.
Maar dat de imam zei dat ie nog 2 meisjes van 7 en 9 wilde huwen is bij mij de grens.
Onwettig en immoreel.

12 jaar en dan het recht om het kind te verkrachten omdat ze vruchtbaar is?:maf2:

Ben toch blij dat we dan hier de Nederlandse wetgeving hebben.

edem
07-12-10, 10:52
Trouwens een heleboel imams worden met zaken zoals pedofilie en zovoort beschuldigd zeker als ze een beetje soenah volgen.Om juist van ze af te zijn. Iemand met een enorme beschuldiging te belasten moet zich op de waarheid baseren. Dus weet waar je aan begint.
Allahoema hedina

Nelis70
07-12-10, 14:59
Het eerste stuk van dit verhaal kan ik me bevinden in de motieven van de imam.
Maar dat de imam zei dat ie nog 2 meisjes van 7 en 9 wilde huwen is bij mij de grens.
Onwettig en immoreel.

Sex met meisjes van 12 is ook immoreel. En dat jij je daarin in kan denken maakt van jou ook .....

edem
07-12-10, 15:05
Weet je wat ook immoreel is ? niets met je geloof te doen. En een echte intelligente weet waar zijn Allah is en houdt zich bezig met zijn geloof al islam.
Mogge Allah ons allemaal wijzen naar zijn rechte pad.

Pizzaman
07-12-10, 16:32
Weet je wat ook immoreel is ? niets met je geloof te doen. En een echte intelligente weet waar zijn Allah is en houdt zich bezig met zijn geloof al islam.
Mogge Allah ons allemaal wijzen naar zijn rechte pad.

Dat pad van Allah is zo krom als wat en loopt over de hoofden van vrouwen, kinderen en zwakkeren der samenleving.
het is meer een karrepad, een overblijfsel uit de middeleeuwen.

Hoog tijd dat ze die achterlijke zooi eens modern asfalteren.
En sommige imams erbij.

John2
07-12-10, 16:47
Dat pad van Allah is zo krom als wat en loopt over de hoofden van vrouwen, kinderen en zwakkeren der samenleving.
het is meer een karrepad, een overblijfsel uit de middeleeuwen.

Hoog tijd dat ze die achterlijke zooi eens modern asfalteren.
En sommige imams erbij.

Een product uit de 5e eeuw waarvan de houdbaarheids datum is verstreken en opnieuw in productie is genomen in 2001 zonder de gebruiksaanwijzing te verbeteren.

Pizzaman
07-12-10, 17:11
Een product uit de 5e eeuw waarvan de houdbaarheids datum is verstreken en opnieuw in productie is genomen in 2001 zonder de gebruiksaanwijzing te verbeteren.

Ja die zijn op de Veluwe ook wel bekend, alleen hebben ze daar ook nog het kommaneuken uitgevonden zodat je verschillende sekten hebt.
Jezus aan het kruis of juist niet, en wel of niet te Maria. Amen.

Het komt gewoon neer op de onderdrukking van de een ten voordele van de ander.
De regenten (imams/dominees/pausen) houden de gelovigen zoet en spinnen daar ondertussen garen bij.
Die gelovigen, daarvan onderdrukt de mannelijke helft de vrouwelijke en spint daar garen bij.
Verder alles wat afwijkt is haram en ook niet goed en moet dood, en zo is het cirkeltje rond.

Wanneer ghaan mensen nou eens snappen dat wanneer je dan in een hogere macht gelooft,
dat je daarvoor niet per se een sekte nodig hebt die daar garen bij spint.

Heeft de RK kerk ook gedaan in de middeleeuwen, zie de schatten in vaticaanstad, alles vergaard terwijl Jan met de Korte Achternaam krepeerde in z'n eigen vuil,
in omstandigheden die we wel als slavernij kunnen beschouwen.

Ik dacht dat mensen konden leren van fouten uit het verleden, maar blijkbaar zijn ze stommer dan ezels. Die stoten zich maar eenmaal aan dezelfde (heilige) steen.

De enige goedheiligman die mij geld mag kosten is wat mij betreft Sinterklaas,
de rest gaat maar gewoon werken. :p

aboenoeh
07-12-10, 17:14
Zou ik misschien van jou een bron mogen hebben die jou standpunten bevestigen, zo niet zou dan het beheer genegen zijn om deze onzin voor de zoveelste keer weg te halen en eens een hartig woordje te spreken met Tamso die nu via Ansaar zijn onzin wenst te spuien.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Sex with Children by Talmud Rules (http://www.come-and-hear.com/editor/america_2.html)






PEDOPHILIA: THE TALMUD'S DIRTY SECRET





This year, top Israeli Rabbi Moti Elon was indicted by police for sex crimes against minors. “Far from being the rabbi of an obscure Hasidic sect, the charismatic Elon is a high-profile leader, educator and media personality, representing the more mainstream religious Zionists and former head of the renowned HaKotel (Western Wall) Yeshiva. He comes from a family of high achievers in law, politics and academia that has drawn comparisons with the Kennedy clan.”



In 2006, Elon was restricted by an organization of rabbis in his contact with students, after confessing to sexual relationships with male students. Yet he continued to act as the president of a Talmudic academy in Jerusalem and did not fully honor the agreement. One Ha’aretz commentary says Elon “managed to turn himself into almost a kind of saint” –a fate certainly to be envied by American religious figures turned pedophiles.



Dr. Aviad Hacohen, dean of the Sha'arei Mishpat College, in 2007 reported that “95% of sexual offences in Jerusalem were performed by the religious and haredi.” “Several years ago, I began looking into the issue on a data-based level," said Hacohen. "It turned out that the law enforcement authorities, both the police and the prosecutor's office, were aware of the data but refused to expose it based on sectorial affiliation in order to avoid branding a certain group in the population…”



Since the following article was written in 2006, cases of Jewish leadership figures in Orthodox and Ultra-Orthodox Judaism being involved in homosexuality or pedophilia scandals continue to mount not only in Israel, but in New York, where Ultra-Orthodox are strongest. The reason is simple: some of the very greatest rabbis who wrote the Talmud were pedophiles.



Read this shocking and timely article for complete documentation
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
07-12-10, 17:21
Ja die zijn op de Veluwe ook wel bekend, alleen hebben ze daar ook nog het kommaneuken uitgevonden zodat je verschillende sekten hebt.
Jezus aan het kruis of juist niet, en wel of niet te Maria. Amen.

Het komt gewoon neer op de onderdrukking van de een ten voordele van de ander.
De regenten (imams/dominees/pausen) houden de gelovigen zoet en spinnen daar ondertussen garen bij.
Die gelovigen, daarvan onderdrukt de mannelijke helft de vrouwelijke en spint daar garen bij.
Verder alles wat afwijkt is haram en ook niet goed en moet dood, en zo is het cirkeltje rond.

Wanneer ghaan mensen nou eens snappen dat wanneer je dan in een hogere macht gelooft,
dat je daarvoor niet per se een sekte nodig hebt die daar garen bij spint.

Heeft de RK kerk ook gedaan in de middeleeuwen, zie de schatten in vaticaanstad, alles vergaard terwijl Jan met de Korte Achternaam krepeerde in z'n eigen vuil,
in omstandigheden die we wel als slavernij kunnen beschouwen.

Ik dacht dat mensen konden leren van fouten uit het verleden, maar blijkbaar zijn ze stommer dan ezels. Die stoten zich maar eenmaal aan dezelfde (heilige) steen.

De enige goedheiligman die mij geld mag kosten is wat mij betreft Sinterklaas,
de rest gaat maar gewoon werken. :p

Huwelijk maakt alles goed voor legio islamitische landen. Honderdduizenden zoniet miljoenen moslims zijn pedofiel. 12=12 'gehuwd' of niet.

aboenoeh
07-12-10, 17:47
Huwelijk maakt alles goed voor legio islamitische landen. Honderdduizenden zoniet miljoenen moslims zijn pedofiel. 12=12 'gehuwd' of niet.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



1 imam tegen duizenden priesters ,blanke vaders,leraars en zo kan ik maar blijven gaan........:hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
07-12-10, 17:59
Huwelijk maakt alles goed voor legio islamitische landen. Honderdduizenden zoniet miljoenen moslims zijn pedofiel. 12=12 'gehuwd' of niet.
inderdaad 12 = 12 jaar.

Pizzaman
07-12-10, 20:27
Effe terzijde: staat bij jullie ook zo'n reclame 'kom naar de Veluwe'?
Nogal frappant, elk onderwerp waar het over pedofielen gaat krijg ik weer die reclame op Maroc.nl :hihi:

John2
07-12-10, 23:08
1 imam tegen duizenden priesters ,blanke vaders,leraars en zo kan ik maar blijven gaan........:hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Praat eens met uw zusters die worden verkracht en misbruikt door vaders ooms, broers en neven.
Hoeveel links moet ik je geven hoerenjong?

super ick
08-12-10, 09:18
1 imam tegen duizenden priesters ,blanke vaders,leraars en zo kan ik maar blijven gaan........:hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je wilt me niet begrijpen he?

Het is niet 1 imam tegen 1000 priesters.
Islam maakt pedofilie legaal door te mogen trouwen met een 12-jarige. Dat overkomt miljoenen moslimkinderen.
In Nederland is dat strafbaar.

12=12. Moslims zijn dus vele malen meer pedofiel.

knuppeltje
08-12-10, 10:08
1 imam tegen duizenden priesters ,blanke vaders,leraars en zo kan ik maar blijven gaan........:hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat kun je proberen, maar afgezien van al het bij sharia gereglementeerde pedofiel gedoe, speelt er nog veel meer.

Ok, het speelde zich af in 2004, dus al 6 jaar geleden en het was in Pakistan, maar toch.

'De onderminister van Religieuze Zaken, dr. Amir Liaquat Hussain, vertelde in december 2004 tijdens een bijeenkomst van islamitische geestelijken over het grote aantal verkrachtingen van leerlingen in madrassa's. Hij was zelf op de hoogte, zei hij, van de verkrachting van tweeduizend jongens in madrassa's alleen in het jaar 2004. Politie, geestelijken en politici reageerden nooit op zijn klachten, zei de minister. Het is volgens hem hard nodig dat Pakistan eens wakker wordt en de ogen opent voor wat er met de leerlingen in de madrassa's gebeurt.'

Wat zei daarop minister ul-Haq, de baas van Liqaquat Hussain en tevens opzichter over de madrassa's en andere religieuze opleidingsinstellingen, in het parlement hierover?: 'Onze ulama is daartoe helemaal niet in staat. Leugens zijn het, er is niets van waar.' Maar, voegde hij er aantoe, 'stel dat het waar is en dat er zulk soort dingen gebeuren, dan moeten we die niet aan de grote klok hangen maar geheimhouden. Onze ulama wordt al genoeg aangevallen door de vijanden van de islam en mag niet verder bezoedeld worden.'

Wat er daarna met de onderminister gebeurde, en wat er zoal afspeelt betreffende de ontstellende dubbele moraal betreffende seksualiteit in Pakistan - met allerlei uitwassen van dien, kun je lezen in 'Allah en Eva' van Betsy Udink, diplomatevrouw en schrijfster die 3 jaar in Pakistan heeft gewoond en gewerkt.

Is af en toe wel even slikken.

John2
08-12-10, 13:49
Dat kun je proberen, maar afgezien van al het bij sharia gereglementeerde pedofiel gedoe, speelt er nog veel meer.

Ok, het speelde zich af in 2004, dus al 6 jaar geleden en het was in Pakistan, maar toch.

'De onderminister van Religieuze Zaken, dr. Amir Liaquat Hussain, vertelde in december 2004 tijdens een bijeenkomst van islamitische geestelijken over het grote aantal verkrachtingen van leerlingen in madrassa's. Hij was zelf op de hoogte, zei hij, van de verkrachting van tweeduizend jongens in madrassa's alleen in het jaar 2004. Politie, geestelijken en politici reageerden nooit op zijn klachten, zei de minister. Het is volgens hem hard nodig dat Pakistan eens wakker wordt en de ogen opent voor wat er met de leerlingen in de madrassa's gebeurt.'

Wat zei daarop minister ul-Haq, de baas van Liqaquat Hussain en tevens opzichter over de madrassa's en andere religieuze opleidingsinstellingen, in het parlement hierover?: 'Onze ulama is daartoe helemaal niet in staat. Leugens zijn het, er is niets van waar.' Maar, voegde hij er aantoe, 'stel dat het waar is en dat er zulk soort dingen gebeuren, dan moeten we die niet aan de grote klok hangen maar geheimhouden. Onze ulama wordt al genoeg aangevallen door de vijanden van de islam en mag niet verder bezoedeld worden.'

Wat er daarna met de onderminister gebeurde, en wat er zoal afspeelt betreffende de ontstellende dubbele moraal betreffende seksualiteit in Pakistan - met allerlei uitwassen van dien, kun je lezen in 'Allah en Eva' van Betsy Udink, diplomatevrouw en schrijfster die 3 jaar in Pakistan heeft gewoond en gewerkt.

Is af en toe wel even slikken.

Dit is slechts het uiterste topje van de ijsberg, bij de drie grote internationale gerechtshoven liggen meer dan 50.000 zaken te wachten op artikel 4 sub a en b van de Internationale Conventie.
Vrouwen die gedwongen zijn om sex te hebben met een oudere man waarbij de man zich beroept op de lokale landelijke wetten.
90% van deze vrouwenhandel/verkrachtingen blijven op de plank liggen door een groot te kort aan rechters die kennis hebben in deze zaken, maar simpel weg niet zijn te vinden.
Hierdoor kunnen pedofielen getrouwd of niet rustig hun gang blijven gaan zonder dat ze de kans lopen om te worden vervolgd en hierdoor hun straf blijven ontlopen.
Er is ook een lichtpuntje;
Als Turkije een verbond aangaat met uitlevering van landgenoten en deze richtlijn komt vermoedelijk in 2011 erdoor dan kunnen 1479 veroordeelde vrouwenhandelaars en pedofielen die al zijn berecht worden uitgeleverd aan Europa om hun straf uit te zitten waaronder de beruchte Metin O. die al 7 jaar in vrijheid leeft en hier is veroordeeld voor verkrachting, moord en handel in vrouwen tussen de 13 en 16 jaar.

super ick
08-12-10, 14:29
Joehoe Aboetje,

Iedere pedofiel is mij er 1 teveel.
Maar niet zeiken over anderen en weigeren je eigen heilige huisje eens grondig te renoveren.
Doodziek wordt ik van die moraliteitsclaim van gelovigen.

John2
08-12-10, 15:58
Joehoe Aboetje,

Iedere pedofiel is mij er 1 teveel.
Maar niet zeiken over anderen en weigeren je eigen heilige huisje eens grondig te renoveren.
Doodziek wordt ik van die moraliteitsclaim van gelovigen.

Hierop kan hij niet antwoorden zonder zijn gezicht te verliezen.

super ick
08-12-10, 16:38
Hierop kan hij niet antwoorden zonder zijn gezicht te verliezen.

Dat heeft hij, lang geleden al, samen met zijn verstand, verloren

Pizzaman
08-12-10, 17:49
Dat heeft hij, lang geleden al, samen met zijn verstand, verloren

Niet verloren. Eerder verkocht, aan de groot moefti in the skies.
Opdat ie legaal aan de 12 jarige meisjes kon zitten.

knuppeltje
09-12-10, 10:26
Dit is ....

Pleurt toch op imbeciele leuteraar.

mark61
09-12-10, 10:46
Het eerste stuk van dit verhaal kan ik me bevinden in de motieven van de imam.

Wat is het 'motief' dan? Je leest: het kan, dus het mag? :verward:

Das niet immoreel? Want 12-jarigen zijn lichamelijk en geestelijk uitontwikkeld zodat ze door een ouwe viezerik kunnen worden misbruikt voor de laagste van zijn lusten?

John2
09-12-10, 12:20
Dat heeft hij, lang geleden al, samen met zijn verstand, verloren
Dan is hij dus een Djin?


Pleurt toch op imbeciele leuteraar.
Gebrek aan kennis en informatie aan uw kant wil nog niet direct zeggen dat een andere liegt of imbeciele leuteraar is.

knuppeltje
10-12-10, 09:01
Gebrek aan kennis en informatie aan uw kant wil nog niet direct zeggen dat een andere liegt of imbeciele leuteraar is.

Pleurt op, demente leuteraar.

mark61
11-12-10, 11:02
Broedert, dat schelden hè tsk tsk

John2
11-12-10, 11:17
Pleurt op, demente leuteraar.

Dementie begint met herhalen van woorden, dus ik zal mijn woorden niet voor jou herhalen, maar als je terug leest begrijp je wat ik bedoel en zeg.

knuppeltje
11-12-10, 12:35
Dementie begint met herhalen van woorden, dus ik zal mijn woorden niet voor jou herhalen, maar als je terug leest begrijp je wat ik bedoel en zeg.

Gaan je nu weer proberen de slimmerik uit te hangen? :maf:

John2
11-12-10, 13:58
Gaan je nu weer proberen de slimmerik uit te hangen? :maf:

Nee hoor, het is mij alleen vreemd dat onkunde van een ander wordt geprojecteerd op mij en dat deze dan maar vindt dat de andere dom is.

sjo
13-12-10, 20:11
Wat is het 'motief' dan? Je leest: het kan, dus het mag? :verward:

Das niet immoreel? Want 12-jarigen zijn lichamelijk en geestelijk uitontwikkeld zodat ze door een ouwe viezerik kunnen worden misbruikt voor de laagste van zijn lusten?

Als dat kind geluk heeft gaat die ouwe snel de pijp uit. Maar hoe komt ze van de herinnering aan zo'n ongewassen ouwe viespeuk af. Is er daarna nog een fris liefdesleven mogelijk.

gr.
sjo

John2
13-12-10, 23:39
Als dat kind geluk heeft gaat die ouwe snel de pijp uit. Maar hoe komt ze van de herinnering aan zo'n ongewassen ouwe viespeuk af. Is er daarna nog een fris liefdesleven mogelijk.

gr.
sjo
Nee ik denk het niet, het kind is voor de rest van zijn/haar leven getekend, maar dit is slechts mijn mening en eigenlijk onbelangrijk.

sjo
14-12-10, 20:23
Nee ik denk het niet, het kind is voor de rest van zijn/haar leven getekend, maar dit is slechts mijn mening en eigenlijk onbelangrijk.

Hopelijk vindt ze in de toekomst een leuke leeftijdgenoot die van haar houdt en haar daarmee geneest.

Hoezo onbelangrijk ? Je geeft hier ongeveer dagelijks je mening over van alles, maar niet eerder schreef je dat je die onbelangrijk vindt. Geen valse bescheidenheid hoor.

gr.
sjo

John2
14-12-10, 22:48
Hopelijk vindt ze in de toekomst een leuke leeftijdgenoot die van haar houdt en haar daarmee geneest.

Hoezo onbelangrijk ? Je geeft hier ongeveer dagelijks je mening over van alles, maar niet eerder schreef je dat je die onbelangrijk vindt. Geen valse bescheidenheid hoor.

gr.
sjo
Klopt dat ik vaak overal mijn eigen mening over heb, maar voor misbruik van kinderen dan gaat het mijn verstand te boven en dan krijg ik bijna een waas voor mijn ogen, kinderen bescherm je en die misbruik je niet als volwassen persoon en in zake deze is mijn persoonlijke mening ondergeschikt aan het leed van het kind.
En inderdaad hoop ik dat ze een leeftijdgenoot vindt die veel geduld zal hebben met haar en haar begrijpt.

Pizzaman
14-12-10, 23:16
1 voordeel John, tegenwoordig mag je jezelf en een ander verdedigen met 'toepasselijke mate van geweld'.
Gauw een honkbalknupple halen, voor het geval dat... (ik heb er al een).

John2
15-12-10, 05:19
1 voordeel John, tegenwoordig mag je jezelf en een ander verdedigen met 'toepasselijke mate van geweld'.
Gauw een honkbalknupple halen, voor het geval dat... (ik heb er al een).

Nou nee, ik denk dat als iemand zich vergrijpt aan mijn dochtertje of één van mijn zonen, ik speel voor eigen rechter en tijdelijk de doodstraf invoer.

H.P.Pas
15-12-10, 08:32
Nou nee, ik denk dat als iemand zich vergrijpt aan mijn dochtertje of één van mijn zonen, ik speel voor eigen rechter en tijdelijk de doodstraf invoer.

De meeste mensen zullen in zo'n geval wel heftig reageren.
Maar om je daar nou op voorhand al op te verheugen.....

Pizzaman
15-12-10, 10:50
De meeste mensen zullen in zo'n geval wel heftig reageren.
Maar om je daar nou op voorhand al op te verheugen.....

Dergelijke teksten zijn aangeleerd gedrag.

Het is er bij de meesten zodanig in gestampt dat we alles maar vredig over ons heen moeten laten komen,
dat er mensen zijn die niet begrijpen dat het hier niet om 'verheugen' gaat maar om de realiteit.

In andere tijden noemde men iemand die huis en haard verdedigde 'normaal', of zelfs 'held'.
Tegenwoordig is het modieus om bijvoorbeeld alle soldaten als 'harteloze killers' af te schilderen.

Ik vind dat dikke onzin. Wie goed doet, goed ontmoet - en wie de crimineel uit loopt te hangen
hoeft niet gek te kijken als ie 'risico van het vak' tegenkomt.

H.P.Pas
15-12-10, 14:20
Dergelijke teksten zijn aangeleerd gedrag.



Alle gedrag is aangeleerd.
Of zie jij jezelf als edele wilde ?

John2
15-12-10, 14:23
De meeste mensen zullen in zo'n geval wel heftig reageren.
Maar om je daar nou op voorhand al op te verheugen.....

Hoezo waar op verheugen?
Dat één van mijn kinderen wordt misbruikt zodat ik me kan uitleven op deze persoon? :jammer:

H.P.Pas
15-12-10, 14:26
Hoezo waar op verheugen?
Dat één van mijn kinderen wordt misbruikt zodat ik me kan uitleven op deze persoon? :jammer:

Nee, gewoon op het uitleven. Dat is overigens een zeer menselijke drang.
Freud noemde het 'Onbehagen in de cultuur'.

John2
15-12-10, 14:38
Nee, gewoon op het uitleven. Dat is overigens een zeer menselijke drang.
Freud noemde het 'Onbehagen in de cultuur'.

Een misselijk maken vooringenomen standpunt van jou H.P., ik denk dat buitensporig geweld zeker geen menselijke drang is, althans een weldenkend mens reageert altijd terughoudend.
Verder heeft pedofilie weinig met cultuur te maken net als geweld, dus kan Freud wat mij betreft de boom in.

Pizzaman
15-12-10, 14:41
Freud lulde ook maar naar zijn eigen ervaringen en meningen.
Inmiddels is daar heel veel van onderuit geschoffeld of volkomen achterhaald.

sjo
21-12-10, 20:43
Freud lulde ook maar naar zijn eigen ervaringen en meningen.
Inmiddels is daar heel veel van onderuit geschoffeld of volkomen achterhaald.

Kalm aan jongens. Niets ten nadele van jullie ontwikkeling hoor (of de stagnatie daarin) , maar Freud laat zich echt niet zo gemakkelijk wegzetten als jullie nu doen he.....

Pizzaman
21-12-10, 23:24
Kalm aan jongens. Niets ten nadele van jullie ontwikkeling hoor (of de stagnatie daarin) , maar Freud laat zich echt niet zo gemakkelijk wegzetten als jullie nu doen he.....

Het scheelt dat ie de pijp uit is, dan sprekt hij inderdaad minder tegen. :duim:

Er wordt hier van alles makkelijk weggezet, dus we discrimineren niet.
hup daar gaar Dr Freud. Plomp kleng boem! :roken:

sjo
22-12-10, 18:59
Het scheelt dat ie de pijp uit is, dan sprekt hij inderdaad minder tegen. :duim:

Er wordt hier van alles makkelijk weggezet, dus we discrimineren niet.
hup daar gaar Dr Freud. Plomp kleng boem! :roken:

Hahaha.......ok ok.......je relativeert alweer......prima zo

gr.
sjo

John2
23-12-10, 00:24
Hahaha.......ok ok.......je relativeert alweer......prima zo

gr.
sjo

Ik denk dat Freud zich wel 2x bedenkt voordat hij een Piza besteld. :hihi:

Pizzaman
23-12-10, 19:30
Ik denk dat Freud zich wel 2x bedenkt voordat hij een Piza besteld. :hihi:

Met alle respect voor dr Freud, er waren wel heel veel dingen waar ie wat achter zocht.
Van duimzuigen tot kontneuken, de vraag blijft natuurlijk altijd in hoeverre hij zelf ervaringsdeskundige mag heten.

:hihi:

Pizzaman
23-12-10, 19:32
Hahaha.......ok ok.......je relativeert alweer......prima zo

gr.
sjo

In hoeverre moet je alles relativeren, als degenen die met Freud komt zwaaien alles wat ie van Freud weet uit de Story, Prive en de Playboyheetf opgegraven...

Ik neem het met een vrachtwagenlading zout.
(geen wonder dat er alweer een tekort dreigt). :p

John2
23-12-10, 23:38
Met alle respect voor dr Freud, er waren wel heel veel dingen waar ie wat achter zocht.
Van duimzuigen tot kontneuken, de vraag blijft natuurlijk altijd in hoeverre hij zelf ervaringsdeskundige mag heten.

:hihi:

Vergeet niet dat mensen vaak werkzaam zijn in hun eigen beleving, zo Dr. Freud ook zoekende naar zijn eigen mogelijkheden geprojecteerd op problemen van anderen.

Pizzaman
24-12-10, 09:14
Vergeet niet dat mensen vaak werkzaam zijn in hun eigen beleving, zo Dr. Freud ook zoekende naar zijn eigen mogelijkheden geprojecteerd op problemen van anderen.

Exactemundo, en ook al is hij dan misschien een zwaar afgestudeerde dokter geweest,
dan blijft altijd nog het gezegde geldig:

Iedere idioot kan er een fout maken, maar om een waarlijke rotzooi te maken moet je gestudeerd hebben.

John2
24-12-10, 18:29
Iedere idioot kan er een fout maken, maar om een waarlijke rotzooi te maken moet je gestudeerd hebben.

Dus is hier de kans op een afwijking ook groter...........!

Pizzaman
24-12-10, 19:26
Dus is hier de kans op een afwijking ook groter...........!

Reken maar dat ik zelf de boel ook flink in het honderd kan laten lopen. :tik:

Overigens is het antwoord volgens mij 'nee'.
Door een hogere opleiding maak je een afwijking niet groter.
Wel zijn hoogopgeleide gekken gevaarlijker.
Zo zijn een aantal serie-moordenaars zeer intelligent, en bleven daarom langer uit handen van de politie.

Of je moet bedoelen: genialiteit ligt dicht bij gekte.

John2
30-05-11, 12:14
Reken maar dat ik zelf de boel ook flink in het honderd kan laten lopen. :tik:

Overigens is het antwoord volgens mij 'nee'.
Door een hogere opleiding maak je een afwijking niet groter.
Wel zijn hoogopgeleide gekken gevaarlijker.
Zo zijn een aantal serie-moordenaars zeer intelligent, en bleven daarom langer uit handen van de politie.

Of je moet bedoelen: genialiteit ligt dicht bij gekte.

Er lopen dan ook nog steeds meer gekken los dan dat er gekken vast zitten, dit forum is er een goed voorbeeld hiervan :hihi:

sjo
30-05-11, 18:20
Er lopen dan ook nog steeds meer gekken los dan dat er gekken vast zitten, dit forum is er een goed voorbeeld hiervan :hihi:

Als ik jou was zou ik zoiets echt nooit beweren.....:wohaa:

gr.
sjo