PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Saudisch koningshuis tart alle islamitische wetten'



StevieK
08-12-10, 19:48
Bron AD (http://www.ad.nl/ad/nl/3302/WikiLeaks/article/detail/549554/2010/12/08/Saudisch-koningshuis-tart-alle-islamitische-wetten.dhtml)

ROTTERDAM - Saudi-Arabië mag dan bekend staan als een land met strenge islamitische wetten, dat wil nog niet zeggen dat het almachtige koningshuis van het land zich daaraan houdt.
In nieuwe onthullingen van klokkenluiderswebsite Wikileaks door het Britse Dagblad The Guardian, beschrijven Amerikaanse ambassademedewerkers de feesten die georganiseerd worden door niet nader genoemde leden van het het koningshuis Saud als 'orgies van drank, drugs, sex en rock 'n roll.'

De Amerikanen beschreven een door een Saudische prins georganiseerd en door een Amerikaans energiedrankje gesponsord Halloweenfeest, waar alle islamitische taboes doorbroken werden. Zo vloeide de drank rijkelijk en waren er talloze prostituees aanwezig. Ook het gebruik van cocaïne en hasj zou veelvuldig zijn.

Dit gebeurde allemaal achter de door privélegers zwaarbewapende facades van de prinselijke paleizen, ver buiten het gezichtsveld van de gevreesde en nietsontziende religieuze politie van Saudi-Arabië.

Voor de gewone Saudi Arabier staan zware straffen op het in bezit hebben van drank. Op de zwarte markt kost een fles westerse vodka ongeveer 300 euro. (CBR)
08/12/10 15u13




Zo, zie je maar, het zijn ook mensen van vlees en bloed die van een feestje houden.
Ze denken net zoals andere gelovigen, alleen in het gebedshuis kan de allmachtige je zien

tanger'73
08-12-10, 19:56
De gewone man moet bij misdragingen het eer van het land hooghouden door een hand te missen of zijn leven te geven. Daar waar de elite in hun lange overhemden zonder broek aan zich op alle mogelijke manieren vorstelijk te buiten mogen gaan.

StevieK
08-12-10, 20:19
De gewone man moet bij misdragingen het eer van het land hooghouden door een hand te missen of zijn leven te geven. Daar waar de elite in hun lange overhemden zonder broek aan zich op alle mogelijke manieren vorstelijk te buiten mogen gaan.

Zo zie je dat maar weer, komt overal voor, ongeacht geloof, tenslotte aanbidden ze tenslotte het GOUDEN KALF

ps, ik wilde eerst de topic op het aboenoehtjes manier publiceren, maar ja mijn level ligt een beetje veel hoger

John2
08-12-10, 20:30
Zo zie je dat maar weer, komt overal voor, ongeacht geloof, tenslotte aanbidden ze tenslotte het GOUDEN KALF

ps, ik wilde eerst de topic op het aboenoehtjes manier publiceren, maar ja mijn level ligt een beetje veel hoger

Verlaag je aub niet tot het niveau van dat geval.

aboenoeh
08-12-10, 22:06
Zo zie je dat maar weer, komt overal voor, ongeacht geloof, tenslotte aanbidden ze tenslotte het GOUDEN KALF

ps, ik wilde eerst de topic op het aboenoehtjes manier publiceren, maar ja mijn level ligt een beetje veel hoger
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

hahahahahahaha:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi:
op het aboenoetjes manier

weer blijk van westerse domheid wat betreft islam en de islamitische wereld

saoedis koningshuis word door de meeste moslims gezien als een duivelse dictatuur die door alle middelen ten val moet gebracht worden
ja alle middelen zoals onze held bin laden zei en zegt
natuurlijk niet de wens van westerse regeringen die kost wat kost alles doen om deze dictatuur in stand te houden

en een van de redenen is dat ze de shariah op de gewone arme mens toepassen terwijl zij zoals dit artikel beschrijft sex drugs en rock en roll hanteren als levensstijl

dit nieuws is oud als het saoedis land zelf

niks nieuws voor moslims

toch dank ik wiki voor het onthullen van wat we al wisten

het zet het volk meer tegen het harnas van al saoed en onrechtstreekt tegen het westen in haar geheel

weer wat zieltjes voor het islamitisch verzet al qaida :hihi::hihi::wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
08-12-10, 23:02
hahahahahahaha:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi:
op het aboenoetjes manier

weer blijk van westerse domheid wat betreft islam en de islamitische wereld

saoedis koningshuis word door de meeste moslims gezien als een duivelse dictatuur die door alle middelen ten val moet gebracht worden
ja alle middelen zoals onze held bin laden zei en zegt
natuurlijk niet de wens van westerse regeringen die kost wat kost alles doen om deze dictatuur in stand te houden

en een van de redenen is dat ze de shariah op de gewone arme mens toepassen terwijl zij zoals dit artikel beschrijft sex drugs en rock en roll hanteren als levensstijl

dit nieuws is oud als het saoedis land zelf

niks nieuws voor moslims

toch dank ik wiki voor het onthullen van wat we al wisten

het zet het volk meer tegen het harnas van al saoed en onrechtstreekt tegen het westen in haar geheel

weer wat zieltjes voor het islamitisch verzet al qaida :hihi::hihi::wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dit heb ik al eerder geplaatst als antwoord :
Een koningshuis dient als voorbeeld dacht ik.
Maar ik denk dat er wel meer regeringen daar in die omgeving zijn die dat aan hun laars lappen.
Als je alleen al keek naar het leven aan het voormalige (hof ) van Saddam Hoessein waar volop werdt gezopen en gehoerd en gesnoerd .*)Bekend is ook de alcohol verslaving van de laatse Turkse Sulthans .
Dus eigenlijk niets nieuws onder de zon .

*) Dit is al deels opgelost door de ingreep van het door jou gehate Westen !de rest wordt door het volk zelf (opgelost) ik bedoel geef ze de vrije hand en ze moorden elkaar wel uit , dat deden wij hier ook in de Middeleeuwen om godsdienstige redenen toen (Luther, Calvijn , beelden storm) en duizenden gelovigenChristenen die elkaar in de haren vlogen ,ik zou je eigenlijk hard uit moeten lachen als het niet zo in en in triest was dat Moslims elkaar bevechten om hun geloof!

Bofko
09-12-10, 00:12
hahahahahahaha:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi:
op het aboenoetjes manier

weer blijk van westerse domheid wat betreft islam en de islamitische wereld

saoedis koningshuis word door de meeste moslims gezien als een duivelse dictatuur die door alle middelen ten val moet gebracht worden
ja alle middelen zoals onze held bin laden zei en zegt
natuurlijk niet de wens van westerse regeringen die kost wat kost alles doen om deze dictatuur in stand te houden

en een van de redenen is dat ze de shariah op de gewone arme mens toepassen terwijl zij zoals dit artikel beschrijft sex drugs en rock en roll hanteren als levensstijl

dit nieuws is oud als het saoedis land zelf

niks nieuws voor moslims

toch dank ik wiki voor het onthullen van wat we al wisten

het zet het volk meer tegen het harnas van al saoed en onrechtstreekt tegen het westen in haar geheel

weer wat zieltjes voor het islamitisch verzet al qaida :hihi::hihi::wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja dat was idd. eigenlijk ook allemaal al bekend bij niet-moslims. Maar de de Saoedische niet-koningshuis-moslims mishandelen Indonesische dienstmeisjes zoals je ook hebt kunnen lezen.

ismailsalaam1
09-12-10, 00:26
hahahahahahaha:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi:
op het aboenoetjes manier

weer blijk van westerse domheid wat betreft islam en de islamitische wereld

saoedis koningshuis word door de meeste moslims gezien als een duivelse dictatuur die door alle middelen ten val moet gebracht worden
ja alle middelen zoals onze held bin laden zei en zegt
natuurlijk niet de wens van westerse regeringen die kost wat kost alles doen om deze dictatuur in stand te houden

en een van de redenen is dat ze de shariah op de gewone arme mens toepassen terwijl zij zoals dit artikel beschrijft sex drugs en rock en roll hanteren als levensstijl

dit nieuws is oud als het saoedis land zelf

niks nieuws voor moslims

toch dank ik wiki voor het onthullen van wat we al wisten

het zet het volk meer tegen het harnas van al saoed en onrechtstreekt tegen het westen in haar geheel

weer wat zieltjes voor het islamitisch verzet al qaida :hihi::hihi::wijs::wijs:

Salaam alaykoum broertje
Voel je je niet wat ziekjes?
Vergeet je niet dat Allah (swt) vergeeft wat Hij wil aan wie Hij wil?
Alles behalve shirk?

Dat je als mens zwak bent? En altijd berouw kan tonen.
Dat jij hen zou afmaken daar twijfel ik niet aan.
Je zou mij ook afmaken is het niet?

Ik drink niet enz. Ik heb zelfs geen idolen.
Ik doe mijn gebed, geef de zakaat, de ramadan en ik heb de hadjj gedaan en zeg dat er geen God is dan die Ene. So?
Ik onderwerp mij aan Allah (swt) Aslamtu Lirabbilalamien en hoop dat Hij mij zal blijven helpen om als moslim te sterven. InshaAllaah.
Jouw haat is zo in je hart wortel geschoten dat je niet meer als moslim kan denken, terwijl je er wel een wil zijn? Een mujahid zelfs.
Je legt de Koran naast je neer? Je gelooft Hem niet?
Allahu Alem

Wa salaam alaykoum.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl