PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohamed-cartoon-aanslagen in Stockholm



Marsipulami
11-12-10, 22:30
Een dode bij twee explosies in Stockholm


In de Zweedse hoofdstad Stockholm zijn een dode en twee gewonden gevallen bij twee ontploffingen. Kort na elkaar zijn daar vanmiddag twee auto's ontploft.

In de late namiddag is een geparkeerde auto ontploft in een drukke winkelstraat in Stockholm. Daarbij raakten twee mensen gewond.

Kort daarop ontplofte een honderdtal meter verder een tweede auto. In de buurt van het wrak werd het lichaam van een man ontdekt.

Volgens de politie zaten er gasflessen in een van de voertuigen. Over wat er precies gebeurd is, wil de politie nog geen details kwijt.

Het Zweedse persagentschap TT had tien minuten voor de eerste ontploffing wel een waarschuwing gekregen. In een mail in het Zweeds en het Arabisch werd Stockholm bedreigd "omdat het oorlog tegen de islam zou voeren en de profeet Mohammed zou vernederen".

Dat laatste slaat op de Scandinavische steun voor de man die veel moslims de kast heeft opgejaagd met cartoons over Mohammed.

Marsipulami
11-12-10, 22:33
http://www.deredactie.be/permalink/1.923255

Marsipulami
11-12-10, 22:53
"Dode bij zelfmoordaanslag in winkelstraat van Stockholm"

© epa

HLN update In het centrum van de Zweedse hoofdstad Stockholm heeft een man zich waarschijnlijk opgeblazen bij een zelfmoordaanslag, melden lokale media. Eerder meldde de politie twee explosies waarbij een dode viel.

De Zweedse media meldden dat de politiediensten verschillende springladingen aantroffen bij het lichaam van een man die bij een explosie in de Zweedse binnenstad om het leven gekomen was. Volgens de krant Aftonbladet zaten de explosieven verstopt in de rugzak van de man.

De politie wens niet te reageren op de mediaberichten waardoor het onduidelijk is wat het verband is met twee eerdere explosies. Feit is wel dat zaterdag nabij een drukke winkelstraat eerst een auto ontplofte, gevolgd door een tweede explosie waarbij een lichaam aangetroffen werd. De explosies vonden plaats nu het met de feestdagen in aantocht bijzonder druk is in de winkelstraten. (belga/vsv)

Harts intelligentie
12-12-10, 11:51
het is nog te voorbarig om wat over die aanslagen te gaan zeggen !

dat je direkt de link met die cartoons legt zegt juist veel over jezelf, Marsi ..

P.S.: Feit is:

scandinavisch landen zijn veel pro_palestina : de cartoons maker was een jood : do the math !

ronald
12-12-10, 11:58
het is nog te voorbarig om wat over die aanslagen te gaan zeggen !

dat je direkt de link met die cartoons legt zegt juist veel over jezelf, Marsi ..

P.S.: Feit is:

scandinavisch landen zijn veel pro_palestina : de cartoons maker was een jood : do the math !

Kurt Westergaard joods? Niet om het een of ander hoor, maar waar heb jij die info vandaan?

MO_NL
12-12-10, 12:50
Zie je wel?

Het is de schuld van de islam.

Ik heb altijd al gezegd dat de islam een agressieve ideologie is en dat moslims niet deugen en per direct gedeporteerd moeten worden.

Wat mij betreft is dit de druppel en begint de EU met een ordentelijke deportatie van alle moslims uit Europa.

Max Stirner
12-12-10, 14:12
Zie je wel?

Het is de schuld van de islam.

Ik heb altijd al gezegd dat de islam een agressieve ideologie is en dat moslims niet deugen en per direct gedeporteerd moeten worden.

Wat mij betreft is dit de druppel en begint de EU met een ordentelijke deportatie van alle moslims uit Europa.



Het is vast een éénling geweest, die de naam van alle rechtschapen moslims heeft besmeurd.


Gelukkig zijn we nu van die éénling verlost en gaan we een vredige toekomst tegemoet.

tanger'73
12-12-10, 14:18
Zie je wel?

Het is de schuld van de islam.

Ik heb altijd al gezegd dat de islam een agressieve ideologie is en dat moslims niet deugen en per direct gedeporteerd moeten worden.

Wat mij betreft is dit de druppel en begint de EU met een ordentelijke deportatie van alle moslims uit Europa.


Ja nog even en er gaan zuiveringswetten tot stand komen. iets waar sommige fundamentalisten ook bij zweren.

tanger'73
12-12-10, 14:33
Gelukkig zijn we nu van die éénling verlost en gaan we een vredige toekomst tegemoet.


hier wat ideeen opdoen, voor het geval je serieus overweegt je te begraven. Doe ook eens leuk die kaartje van Amsterdam.

http://www.undergroundbombshelter.com/

MO_NL
12-12-10, 14:45
Het is vast een éénling geweest, die de naam van alle rechtschapen moslims heeft besmeurd.


Gelukkig zijn we nu van die éénling verlost en gaan we een vredige toekomst tegemoet.

Wij hebben niet te klagen over gebrek aan vrede, noch aan een gebrek aan toekomst.

Tocht lijkt me dat we de deportatie van moslims uit Europa bespreekbaar moeten maken.

Een referendum over de ordentelijke deportatie van moslims lijkt me een goed begin. Als er een democratische meerderheid voor te vinden is dan lijkt me dan geen slecht idee.

Wat jij Max?

tanger'73
12-12-10, 14:47
Maxi, wees er snel bij! special offer.

http://www.undergroundbombshelter.com/bombshelter-products-portableshelters.htm

tanger'73
12-12-10, 14:52
Wij hebben niet te klagen over gebrek aan vrede, noch aan een gebrek aan toekomst.

Tocht lijkt me dat we de deportatie van moslims uit Europa bespreekbaar moeten maken.

Een referendum over de ordentelijke deportatie van moslims lijkt me een goed begin. Als er een democratische meerderheid voor te vinden is dan lijkt me dan geen slecht idee.

Wat jij Max?

Doe daar ook meteen maar homo's, gehandicapten, ouderen, zwakzinnigen en atheisten bij.

super ick
12-12-10, 15:43
Zelfmoordaanslag Stockholm opgeëist door håkbårs
De gekke car bomb [video's] in de Zweedse hoofdstad Stockholm was weldegelijk een zelfmoordaanslag. Om het dode hoofd van overleden bommeneer zat een Palestijnse sjaal, aldus een paramedic. [Videootje drukke winkelstraat:] Bij de Zweedse Säkerhetspolisen (Säpo) en persbureau TT is tien minuten voor de knal een terreurwaarschuwing binnengekomen, gericht aan "Svenska" en het "Svenska folket". [Aftonbladet] Meneer beklaagt zich in een email met audio-bestandjes (in Zweeds en Arabierisch) over Zweedse nikserigheid omtrent de cartoonrel van Lars Vilks (die Mohammed als hondje tekende) en de aanwezigheid in Afghanistan (500 man, in het noorden). Of deze terreur- waarschuwing authentiek is danwel het werk van een grapjassende trol, is (nog) niet bekend. Quote uit de Engelstalige TheLocal: “now your children, daughters and sisters die like our brothers’ and sisters’ children die”. “Our actions will speak for themselves. As long as you don’t stop your ward against Islam and degrading the prophet and your stupid support of that pig Vilks.” Enfin. Auto's vol met gasflessen en dan hard falen met die aanslag. Dat doet overigens weer denken aan Glasgow en Londen en New York. Realtime Developing News via deze TwitterFeed.
Update1. Volgens Der Spiegel kwam ontplofte håkbår uit Irak, en was hij heel erg 2.0.
Update2: Jups. Hij is deaud.

Geenstijl

super ick
12-12-10, 15:45
Doe daar ook meteen maar homo's, gehandicapten, ouderen, zwakzinnigen en atheisten bij.

Ik lees weer een hoop gebral over allerlei randzaken en kwaad wat niet is / wordt aangedaan.

Nergens 1 woord van veroordeling. Distansieer jezelf van die idioten. Is dat nu zo moeilijk?
Of vind je dat ze wel ergens, deep down there wel een punt hebben?

MO_NL
12-12-10, 15:58
Ik lees weer een hoop gebral over allerlei randzaken en kwaad wat niet is / wordt aangedaan.

Nergens 1 woord van veroordeling. Distansieer jezelf van die idioten. Is dat nu zo moeilijk?
Of vind je dat ze wel ergens, deep down there wel een punt hebben?

1. ik distantieer mijzelf en alle redelijk moslims van deze halvegare jihadist.

2. ik kots van geïndoctrineerde zwakzinnigen die bij elke harde scheet eisen dat ik mij ervan distantieer.

Waarom denk jij dat ik deze ramptoeristen die de islam en moslims in een kwaad daglicht stellen zou toejuichen?

Ik begrijp zijn niet religieuze motivatie (de eenzijdige imperialistische tunnelvisie van het westen op goed en kwaad) maar ik keur zijn/hun methodieken ten strengste af.

Beste uper sick: ik hoop dat je dit vlugschrift wilt accepteren als finale afwijzing van terreur door ondergetekende en verder iedereen gezond verstand maar met een eng geloof.

tanger'73
12-12-10, 16:02
Ik lees weer een hoop gebral over allerlei randzaken en kwaad wat niet is / wordt aangedaan.

Nergens 1 woord van veroordeling. Distansieer jezelf van die idioten. Is dat nu zo moeilijk?
Of vind je dat ze wel ergens, deep down there wel een punt hebben?


waar heb je het over? Ben je op je gemak als ik me als lijdend voorwerp neerleg?

tanger'73
12-12-10, 16:04
Beste uper sick: ik hoop dat je dit vlugschrift wilt accepteren als finale afwijzing van terreur door ondergetekende en verder iedereen gezond verstand maar met een eng geloof.

Ga daar maar niet vanuit, je bent bij voorbaat medeplichtig. Zomaar, omdat je hier op een forum prikt.

John2
12-12-10, 16:06
Tocht lijkt me dat we de deportatie van moslims uit Europa bespreekbaar moeten maken.

Een referendum over de ordentelijke deportatie van moslims lijkt me een goed begin. Als er een democratische meerderheid voor te vinden is dan lijkt me dan geen slecht idee.


Gezien de problemen bij de Nederlandse spoorwegen zou het dan moeten gebeuren in de Zomer van 2011, dan hebben we nog het probleem van hoeveel Moslims in één wagon, zo wat is aanvaarbaar binnen de Islam?

tanger'73
12-12-10, 16:06
Zelfmoordaanslag Stockholm opgeëist door håkbårs
De gekke car bomb [video's] in de Zweedse hoofdstad Stockholm was weldegelijk een zelfmoordaanslag. Om het dode hoofd van overleden bommeneer zat een Palestijnse sjaal, aldus een paramedic. [Videootje drukke winkelstraat:] Bij de Zweedse Säkerhetspolisen (Säpo) en persbureau TT is tien minuten voor de knal een terreurwaarschuwing binnengekomen, gericht aan "Svenska" en het "Svenska folket". [Aftonbladet] Meneer beklaagt zich in een email met audio-bestandjes (in Zweeds en Arabierisch) over Zweedse nikserigheid omtrent de cartoonrel van Lars Vilks (die Mohammed als hondje tekende) en de aanwezigheid in Afghanistan (500 man, in het noorden). Of deze terreur- waarschuwing authentiek is danwel het werk van een grapjassende trol, is (nog) niet bekend. Quote uit de Engelstalige TheLocal: “now your children, daughters and sisters die like our brothers’ and sisters’ children die”. “Our actions will speak for themselves. As long as you don’t stop your ward against Islam and degrading the prophet and your stupid support of that pig Vilks.” Enfin. Auto's vol met gasflessen en dan hard falen met die aanslag. Dat doet overigens weer denken aan Glasgow en Londen en New York. Realtime Developing News via deze TwitterFeed.
Update1. Volgens Der Spiegel kwam ontplofte håkbår uit Irak, en was hij heel erg 2.0.
Update2: Jups. Hij is deaud.

Geenstijl

'K weet niet met welke idioten jij in zee gaat, mocht je in staat zijn dit stukje tekst te kunnen volgen?

John2
12-12-10, 16:12
'K weet niet met welke idioten jij in zee gaat, mocht je in staat zijn dit stukje tekst te kunnen volgen?

Moet hem nageven dat hij wel met een stukje komt waarin staat over Mohammed-cartoon als hond, het is lang geleden dat ik dit heb gelezen en gehoord, sinds dat iedere idioot denkt dat het de cartoon is met deze tulbant en bom.
Dus idioot, moh verre van dat.:ego:

tanger'73
12-12-10, 16:17
Moet hem nageven dat hij wel met een stukje komt waarin staat over Mohammed-cartoon als hond, het is lang geleden dat ik dit heb gelezen en gehoord, sinds dat iedere idioot denkt dat het de cartoon is met deze tulbant en bom.
Dus idioot, moh verre van dat.:ego:

och ik zie onderaan al waar vandaan het afkomstig is. Die hakkebar 2.0 is trouwens deaud, ontcijfer ik daaronder.

Marsipulami
12-12-10, 16:39
Zonder moslims zou de wereld maar een saaie bedoening zijn.

John2
12-12-10, 16:51
Zonder moslims zou de wereld maar een saaie bedoening zijn.

Yep en zonder wereld zou de Moslims het maar zaai vinden. :hihi:

Harts intelligentie
12-12-10, 18:26
Zie je wel?

Het is de schuld van de islam.

Ik heb altijd al gezegd dat de islam een agressieve ideologie is en dat moslims niet deugen en per direct gedeporteerd moeten worden.

Wat mij betreft is dit de druppel en begint de EU met een ordentelijke deportatie van alle moslims uit Europa.

wat heeft islam er mee te maken , idioot :


Ja, ja , achterlijk intolerant imbeciel nazi :

deporteren allemaal , ja : ga je je niet schuil houden achter zulke trieste gebeurtenissen die zijn maar opportunnistisch Troy's horses voor je :

niet alle molslims over 1 kammetje scheren , ok ??? :

wist je niet dat ongegrond generalisatie is DE onwetenschappelijk denkfout van alle racisten, idioten , fasciste, nazis, ....????

Mijn laatste generalisatie is wel gegrond !

P.S.: Als men rekening zou houden met al die westerse & israeli misdaden tegen de mensheid, oorlogsmisdaden, genocides, schendingnen van mensen rechten.......= an understatement , in Irak, Palestina, Afhanistan & elders , om maar te zwijgen over de voormalig westerse imperialisme .....dan zou het westen & israel als DE staats terooristen nummer 1 zouden zijn :

al die moslim aanslagen waren het produkt ervan : produkten als wanhoopige reacties op westerse imperialisme, neo_imperialisme, onderdrukking , onrecht ...

aanslagen die helemaal niets representeren in vergelijking met de misdaden van het westen , israel ..

Slinger
12-12-10, 18:33
wat heeft islam er mee te maken , idioot :


Ja, ja , achterlijk intolerant imbeciel nazi :



...:D

Harts intelligentie
12-12-10, 18:37
Kurt Westergaard joods? Niet om het een of ander hoor, maar waar heb jij die info vandaan?


Feit is : die achterlijk ophitser cartoons maker was een jood : bekend feit :er was er zelfs een topic hier erover :

P.S.: wie heeft bovendien er belang bij om die pro_Palestina scandinavisch landen tegen moslims op te zetten ??? juist :

wie heeft er belang bij dat Hariri werd geliquideerd & vervolgens was Syria er van beschuldigd , straks zullen we zien hoe de zgn internationaal tribunaal zal Hizbollah beschuldigen van die laffe moord , terwijl Hizbollah had veel circumstancial evidence tegen israel gepresenteerd &² publiek gemaakt , israel die de heel communicatie netwerk van lebanon onder controile heeft ....+++++++++++


Doe maar niet alsof je neus bloedt ...

Harts intelligentie
12-12-10, 18:39
...:D


Stond je te kijken in de spiegel zoals gebruikelijk ????

Joesoef
12-12-10, 18:41
wat heeft islam er mee te maken , idioot :


Ja, ja , achterlijk intolerant imbeciel nazi :


http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/430/

Slinger
12-12-10, 18:42
Stond je te kijken in de spiegel zoals gebruikelijk ????

Kijk nog eens goed hoe die reactie van MO bedoeld was.

Harts intelligentie
12-12-10, 18:51
Het is vast een éénling geweest, die de naam van alle rechtschapen moslims heeft besmeurd.


Gelukkig zijn we nu van die éénling verlost en gaan we een vredige toekomst tegemoet.

Kan :

helaas gaat het om een heel systematisch structureel fundamenteel intrinsiek westerse _israeli probleem als DE bron van alle ellende op deze wereld :

westerse imperialisme, neo_imeprailisme , westerse & israeli msidaden tegen de mensheid , orlogsmisdaden , genocides ...in Afghanistant , Irak, Palestina & elders ....= het westen & israel als DE staats terroristen nummer 1 :

moslim "terrorisme" is er niks bij & is slechts het produkt ervan & een wanhoopg reactie erop , meer niet ...

waaroom zeggen jullie niks met betrekking tot al die onschuldige doeien in Irak, Afghanistan, Palestina & elders door te doen van het westen & israel met name ???? : is dat geen meten met 2 maten ???

Violence breeds violence : israel & the west are violent war criminals, imperialists , state's terrorists ...so ,that would breed only violence :

Do'nt blame just one side & not the other : blame it on the west & israel too :

don't act as if u were some innocent good guys victims of muslim "terrorism" as the bad guys :

that's not that simple : deze 1zijdig zwart_wit moraal is te hypocriet idioot voor woorden :

The west & israel are THE main causes for all this world's misery , wars , injustices, inequalitie, oppressions, wars ...

Harts intelligentie
12-12-10, 18:57
Sorry, MO.NL :

ik had zo veel dingen aan mijn hoofd & ik schrijf & lees zo snel dat ik jou ironie niet zag :


Tja, neem het als een ander soort ironie dan :lol: ...no hard feeligns , right ???

Harts intelligentie
12-12-10, 19:00
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/430/

wie had je wat gevraagd , achterlijk seculaire Ayatollah ??? : je profiteert er meteen van he :

we all make mistakes , we're just humans , so ...i guess u don't ...

Joesoef
12-12-10, 19:02
wie had je wat gevraagd , achterlijk seculaire Ayatollah ??? : je profiteert er meteen van he :

we all make mistakes , we're just humans , so ...i guess u don't ...



Altijd even vriendelijk.......

ronald
12-12-10, 19:04
Feit is : die achterlijk ophitser cartoons maker was een jood : bekend feit :er was er zelfs een topic hier erover :

P.S.: wie heeft bovendien er belang bij om die pro_Palestina scandinavisch landen tegen moslims op te zetten ??? juist :

wie heeft er belang bij dat Hariri werd geliquideerd & vervolgens was Syria er van beschuldigd , straks zullen we zien hoe de zgn internationaal tribunaal zal Hizbollah beschuldigen van die laffe moord , terwijl Hizbollah had veel circumstancial evidence tegen israel gepresenteerd &² publiek gemaakt , israel die de heel communicatie netwerk van lebanon onder controile heeft ....+++++++++++


Doe maar niet alsof je neus bloedt ...
Omdat jij het zegt is het een feit? Een bekend feit nota bene. Waar is het echte bewijs? Je liegt om je achterlijke standpunten enig gewicht te geven. Dat noemen we op z'n zachtst gezegd een manipulator. Leuk als je al een in deze kleine dingen een antisemiet bent. Tel eens op. Je bent een gemakkelijk prooi van diverse complottheorieën.

Harts intelligentie
12-12-10, 19:04
Altijd even vriendelijk.......


Precies : vooraal met betrekking tot "integer redelijk fatsoenlijk" mensen zoals jezelf ...

Harts intelligentie
12-12-10, 19:09
!!!!!!!!!!!!!!!

Harts intelligentie
12-12-10, 19:13
Omdat jij het zegt is het een feit? Een bekend feit nota bene. Waar is het echte bewijs? Je liegt om je achterlijke standpunten enig gewicht te geven. Dat noemen we op z'n zachtst gezegd een manipulator. Leuk als je al een in deze kleine dingen een antisemiet bent. Tel eens op. Je bent een gemakkelijk prooi van diverse complottheorieën.

zelf_projecties zeker he : leugenaars , manipulators, opportunisten , propâgandisten ....typisch joodse & zionistisch kwaliteiten :; maar goed :

why should i "prove" anything to u ??? just to reward ur ignorance , studpidity , stereotypes, nevroses, psychoises , or denials ???

Lees' aandachtig wat ik zei , achterlijk ezel met de vervalste Tora op de rug :

Ik lieg niet : ik lieg nooit met betrekking tot deze & ander zaken : (laat alleen als het religieuze zaken zou betreffen : zie ander topics wat dat betreft ): die achterlijk ophitser cartoons maker is een jood : zoek het maar uit dan ....er was er zelfs een topic erover hier ....

Da's een bekend feit , denial freak !

The fact that u don't know it or deny it is no argument :

u can hold no one responsible for ur stupidity, ignorance, stereotypes, vulgarity ...but urself & ur culture society ...

Slinger
12-12-10, 19:18
Altijd even vriendelijk.......

Een echte volgeling van Mohammed...

ronald
12-12-10, 19:22
zelf_projecties zeker he : leugenaars , manipulators, opportunisten , propâgandisten ....typisch joodse & zionistisch kwaliteiten :; maar goed :

why should i "prove" anything to u ??? just to reward ur ignorance , studpidity , stereotypes, nevroses, psychoises , or denials ???

Lees' aandachtig wat ik zei , achterlijk ezel met de vervalste Tora op de rug :

Ik lieg niet : ik lieg nooit met betrekking tot deze & ander zaken : (laat alleen als het religieuze zaken zou betreffen : zie ander topics wat dat betreft ): die achterlijk ophitser cartoons maker is een jood : zoek het maar uit dan ....er was er zelfs een topic erover hier ....

Da's een bekend feit , denial freak !

The fact that u don't know it or deny it is no argument :

u can hold no one responsible for ur stupidity, ignorance, stereotypes, vulgarity ...but urself & ur culture society ...




Feit is : die achterlijk ophitser cartoons maker was een jood : bekend feit :er was er zelfs een topic hier erover :

Kom eens met een antwoord denial freak. Je zoemt erom heen leugenaar. Mag jij liegen?

John2
12-12-10, 19:22
och ik zie onderaan al waar vandaan het afkomstig is. Die hakkebar 2.0 is trouwens deaud, ontcijfer ik daaronder.
Het gaat om het waarheidsgehalte Tanger, voor mijn part komt het uit een onderbuik gevoel, als het maar de waarheid is.


wat heeft islam er mee te maken , idioot :
Ja, ja , achterlijk intolerant imbeciel nazi :

:eek: bekijk het eens ironies.


http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/430/
:hihi:
Sorry bedoelde deze :ego:

Joesoef
12-12-10, 19:22
Een echte volgeling van Mohammed...


Zelfs als het ironisch of satirisch is bedoeld geen leuke opmerking.

John2
12-12-10, 19:26
die achterlijk ophitser cartoons maker is een jood : zoek het maar uit dan ....er was er zelfs een topic erover hier ....
.
Hij was verre van Jood, hij was een cartoon tekenaar die les gaf op een school en naar aanleiding hiervan een kinderkoran wilde maken uitgebreid met tekeningen, niet wetende dat de grootste vriend van een mens de hond met daarop de tekst Mohammed zo een grote impact had op de Islam gemeenschap.
Dus lul niet zo dom en loop zeker niet iedereen uit te maken voor nazi.

tanger'73
12-12-10, 19:27
Het gaat om het waarheidsgehalte Tanger, voor mijn part komt het uit een onderbuik gevoel, als het maar de waarheid is.

'K voel ineens opborrelen dat je een ongelooflijke droplul bent, is dat de waarheid?

John2
12-12-10, 19:41
'K voel ineens opborrelen dat je een ongelooflijke droplul bent, is dat de waarheid?
Voor jou gevoel is dit dan de waarheid, of het echt de waarheid is ligt aan de mening van een ander.
Zie mjizelf meer als een eikel, maar dan wel eentje die 52 jaar geleden is gepoot en nu is uitgegroeid als een boom. :ego:

tanger'73
12-12-10, 19:55
Voor jou gevoel is dit dan de waarheid, of het echt de waarheid is ligt aan de mening van een ander.
Zie mjizelf meer als een eikel, maar dan wel eentje die 52 jaar geleden is gepoot en nu is uitgegroeid als een boom. :ego:


eikel is deductie van droplul. Kunnen we de propositie enigszins als waar beschouwen?

John2
12-12-10, 19:57
eikel is deductie van droplul. Kunnen we de propositie enigszins als waar beschouwen?

Als ik ja zegt stop je dan met zeuren?

tanger'73
12-12-10, 20:01
Als ik ja zegt stop je dan met zeuren?


Uiteraard. Met een eerlijk antwoord als deze (berust op waarheid) ben ik helemaal tevreden.

Marsipulami
12-12-10, 20:09
Islamitische site publiceert foto dader aanslag Stockholm


Een islamitische website heeft de identiteit en een foto van de vermoedelijke dader van de aanslagen in de Zweedse hoofdstad Stockholm gepubliceerd. Volgens de site Choumoukh al-islam is de dader een zekere Taymour Abdel Wahab.

"Onze broer, Taymour Abdel Wahab, heeft de 'martelaarsoperatie' in Stockholm uitgevoerd", schrijft de website. De foto van de vermoedelijke dader toont een jonge man met een zwarte bril en gekleed in het zwart. Verder geeft de site geen details over de leeftijd van de man, zijn nationaliteit en of hij tot een extremistische groepering behoort.

In het centrum van de Zweedse hoofdstad vonden zaterdag in dezelfde buurt twee ontploffingen plaats, waaronder een auto-explosie. Daarbij vielen een dode, de vermoedelijke dader, en twee lichtgewonden. Volgens de Zweedse media blies een man zich waarschijnlijk op. Hij zou de explosieven bij zich gedragen hebben in een rugzak.

Het Zweedse persagentschap TT kreeg tien minuten voor de twee explosies via e-mail een dreigbrief. De tekst opgesteld in het Arabisch en het Zweeds kondigde "acties" aan. Volgens TT verwijst de dreigbrief naar de aanwezigheid van het Zweedse leger in Afghanistan en naar Lars Vilks, de Zweedse cartoonist die al verschillende malen met de dood bedreigd werd wegens een cartoon waarbij de profeet Mohammed als een hond afgebeeld is. (afp/sps)

super ick
12-12-10, 22:47
1. ik distantieer mijzelf en alle redelijk moslims van deze halvegare jihadist.

2. ik kots van geïndoctrineerde zwakzinnigen die bij elke harde scheet eisen dat ik mij ervan distantieer.

Waarom denk jij dat ik deze ramptoeristen die de islam en moslims in een kwaad daglicht stellen zou toejuichen?

Ik begrijp zijn niet religieuze motivatie (de eenzijdige imperialistische tunnelvisie van het westen op goed en kwaad) maar ik keur zijn/hun methodieken ten strengste af.

Beste uper sick: ik hoop dat je dit vlugschrift wilt accepteren als finale afwijzing van terreur door ondergetekende en verder iedereen gezond verstand maar met een eng geloof.

Het is geen harde scheet.
Begrijp je reactie volkomen.
Als er 1 groep is die er last van heeft dan zijn het moslims.

Gelukkig was het een losse flodder. Amateurisme of geluk?

H.P.Pas
12-12-10, 23:22
Ga daar maar niet vanuit, je bent bij voorbaat medeplichtig. Zomaar, omdat je hier op een forum prikt.

Maak er nou geen zooitje van. Het is de schuld van de geitenwollen sokken, dat weet iedereen.

naam
13-12-10, 07:38
Maak er nou geen zooitje van. Het is de schuld van de geitenwollen sokken, dat weet iedereen.

Kopje thee drinken maar weer?

super ick
13-12-10, 07:46
Maak er nou geen zooitje van. Het is de schuld van de geitenwollen sokken, dat weet iedereen.

Ik kan prima voor mezelf praten. Dank u.
Get a live en open eens een topic. Onelinerkoning.

John2
13-12-10, 09:38
Uiteraard. Met een eerlijk antwoord als deze (berust op waarheid) ben ik helemaal tevreden.

Nou zand erover dan en er niet meer over lulle.

ELdorado
13-12-10, 11:45
Een echte volgeling van Mohammed...

!!!!!!!!!!!!!!


Bad taste stupid "remark" :

I told u many times before it takes a developed brain, talent & a lots of other stuff to be ironic or funny !

om je achterlijk self_defeating boomerang effect terug naar je achterlijk gezicht te zenden ;het volgende :

zie hoe de zgn volgelingnen van Jesus (hesus heeft er niets mee te maken gehad juist ) al die "glorieus " uiterst inquisitieachtig onwetend exclusieve intolerant antisemistisch bijgelovig.....gechiedenis achter de rug hadden : om maar te zwijgen over de bleodig kruistochten, de barbaars Spaans inquisitie , de barbaars plundering moord tochten van de christelijk Spaanse conquistadors in Z.Amerika......de lijst is lang inderdaad :


Hoe durf je jou vies achterlijk ordinaire onwetend mond te openen met betrekking tot Islam die achterlijk middeleeuwes Europa uit diens achterlijkheid onder die verachtelijk kerk had gehaald :


www.muslimheritage.com

www.1001inventions.com


P.S.: wat heb je als vies ordinaire onwetend homo te maken met Jesus dan bijv ???

Jesus die maar een joodse profeet _mens was die werd alleen aan de joden gezonden door Allah , Jesus waar we heilig in geloven notabene :

je hebt zelfs niet veel te maken met die watje : crimineel antisemistisch Paulus als DE grootste leugenaar ooit , als DE grootste veraader van Jesus ooit ...

je hebt niet's veel te maken met die achterlijk kerk vaders ...


die allemaal die verachtelijk homosexualiteit als 1 van de grootste zonden ooit besschouwen , achterlijk hypocriet moraal ridder ...


Ik kan wel begrijpen dat je als watje wel jezelf zou vinden in sommige aspecten van watje Paulus ' onzin , dat wel !

pfff...that was just for the record then !

Slinger
13-12-10, 13:07
!!!!!!!!!!!!!!


Bad taste stupid "remark" :

I told u many times before it takes a developed brain, talent & a lots of other stuff to be ironic or funny !




Ja, en zonder een bepaald niveau van ontwikkeling is het ook erg moeilijk om ironie te snappen.

Dat heb je weer eens duidelijk aangetoond.

H.P.Pas
13-12-10, 13:21
Ik kan prima voor mezelf praten..

Meer dan dat; je bent zelfs in staat voor 'de Zwitsers' praten, zonder ene flikker van het land af te weten.

Tomas
13-12-10, 13:23
En Gouwenaren. Dat durf ik niet eens.

tanger'73
13-12-10, 14:39
Nou zand erover dan en er niet meer over lulle.


Dat je onomwonden bevestigd je een eikel bent? Zie zo de noodzaak of behoefte niet meer om over dit feit verder door te lullen. Maar thanks anyway.

John2
13-12-10, 16:37
Dat je onomwonden bevestigd je een eikel bent? Zie zo de noodzaak of behoefte niet meer om over dit feit verder door te lullen. Maar thanks anyway.

Ik bevestig jou denkvermogen en verder is er niets mis met een eikel, immers met een goede bodem en voeding verrijst hij als een prachtige boom.

John2
13-12-10, 16:38
Meer dan dat; je bent zelfs in staat voor 'de Zwitsers' praten, zonder ene flikker van het land af te weten.

Pfff, wie kent Heidie nou niet???

tanger'73
13-12-10, 18:33
Ik bevestig jou denkvermogen en verder is er niets mis met een eikel, immers met een goede bodem en voeding verrijst hij als een prachtige boom.


Nee daar is inderdaad niks mis mee, mits je impotent bent. Dank voor de bevestiging.