PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert fopt zijn aanhang, Sharia dreigt



super ick
15-12-10, 09:26
Geert fopt zijn aanhang, Sharia dreigt
Geplaatst op: woensdag 15 december 2010
Door: Gerard Driehuis
Categorie: Politiek
Bron: De Volkskrant
Zo ongeveer het belangrijkste dat er is in het leven voor Geert en zijn Boze Blanke Mannen, is zorgen dat er geen moslims meer Nederland binnenkomen. Want die willen hier de Sharia invoeren. En dat gaat met dit kabinet lukken, was de trotste mededeling bij de presenatie. Geert, Maxime en Mark waren er trots op. De toestroom van moslims zou met minstens 50 procent teruglopen.
Maar de aanhang van Geert is in het ootje genomen. De onderthandelaars wisten dat dat niet gaat lukken. Het beleid om de instroom van niet-westerse migranten te beperken heeft veel minder effect dan bij de presentatie van het regeerakkoord is voorgespiegeld. Uit door de Volkskrant opgedoken ambtelijke formatiestukken blijkt dat het niet gaat om een halvering van de instroom maar slechts vijf tot maximaal 15 procent. Geert Wilders zei bij de regeringsverklaring dat hij uitgaat van een vermindering van 50 procent aan niet-westerse allochtonen. ‘Hoe verder wij afkomen van die 50 procent, hoe ongemakkelijker het voor ons wordt, en dus ook voor het kabinet.’

De dinsdag vrijgegeven stukken werden tijdens de formatie gebruikt. Tofik Dibi van GroenLinks ziet twee werkelijkheden: ‘De wereld van de deskundigen die de feiten in beeld brengen en de wereld van de minister-president Rutte, die met Verhagen en Wilders een persconferentie gaven. Die realiteiten konden niet verder uit elkaar liggen.’
Sneu, nu komt toch nog de Sharia.

Bron: De Volkskrant

knuppeltje
15-12-10, 10:36
En waaruit blijkt dat daarmee de sharia dreigt?

Stom gekoze topictitel.

Pizzaman
15-12-10, 12:43
Het maakt geen moer uit wat er is gezegd of waar men over schrijft.

Vandaag heb ik het FEIT vernomen dat er een Marokkaanse overvaller door een Nederlandse winkelier de trap af geflikkerd is, met als gevolg de dood van de overvaller.

Vijf jaar terug zou dat betekend hebben dat justitie uit naam van de multikul die winkelier zo ongeveer had gelyncht.
Hetgeen nu gebeurt, namelijk de medeplichtige gearresteerd en de winkelier gewoon vrij, getuigt voor mij voldoende van de invloed van Wilders.

En Tofik Dibi kan daarbij mijn rechtspopulistische reet likken.

Harts intelligentie
15-12-10, 12:49
Geert fopt zijn aanhang, Sharia dreigt
Geplaatst op: woensdag 15 december 2010
Door: Gerard Driehuis
Categorie: Politiek
Bron: De Volkskrant
Zo ongeveer het belangrijkste dat er is in het leven voor Geert en zijn Boze Blanke Mannen, is zorgen dat er geen moslims meer Nederland binnenkomen. Want die willen hier de Sharia invoeren. En dat gaat met dit kabinet lukken, was de trotste mededeling bij de presenatie. Geert, Maxime en Mark waren er trots op. De toestroom van moslims zou met minstens 50 procent teruglopen.
Maar de aanhang van Geert is in het ootje genomen. De onderthandelaars wisten dat dat niet gaat lukken. Het beleid om de instroom van niet-westerse migranten te beperken heeft veel minder effect dan bij de presentatie van het regeerakkoord is voorgespiegeld. Uit door de Volkskrant opgedoken ambtelijke formatiestukken blijkt dat het niet gaat om een halvering van de instroom maar slechts vijf tot maximaal 15 procent. Geert Wilders zei bij de regeringsverklaring dat hij uitgaat van een vermindering van 50 procent aan niet-westerse allochtonen. ‘Hoe verder wij afkomen van die 50 procent, hoe ongemakkelijker het voor ons wordt, en dus ook voor het kabinet.’

De dinsdag vrijgegeven stukken werden tijdens de formatie gebruikt. Tofik Dibi van GroenLinks ziet twee werkelijkheden: ‘De wereld van de deskundigen die de feiten in beeld brengen en de wereld van de minister-president Rutte, die met Verhagen en Wilders een persconferentie gaven. Die realiteiten konden niet verder uit elkaar liggen.’
Sneu, nu komt toch nog de Sharia.

Bron: De Volkskrant

Don Quichotte _achtig taferelen : zielig belachelijk tragi_hilarisch :lol: onwerkelijk !!!!!!!

Olive Yao
15-12-10, 12:58
De dinsdag vrijgegeven stukken werden tijdens de formatie gebruikt. Tofik Dibi van GroenLinks ziet twee werkelijkheden: ‘De wereld van de deskundigen die de feiten in beeld brengen en de wereld van de minister-president Rutte, die met Verhagen en Wilders een persconferentie gaven. Die realiteiten konden niet verder uit elkaar liggen.’
Sneu, nu komt toch nog de Sharia.

Bron: De Volkskrant

Een van de beste, zo niet de beste politicus in Nederland, Tofik Dibi.

John2
15-12-10, 15:32
Geert fopt zijn aanhang, Sharia dreigt
Geplaatst op: woensdag 15 december 2010
Door: Gerard Driehuis
Categorie: Politiek
Bron: De Volkskrant
Zo ongeveer het belangrijkste dat er is in het leven voor Geert en zijn Boze Blanke Mannen, is zorgen dat er geen moslims meer Nederland binnenkomen. Want die willen hier de Sharia invoeren. En dat gaat met dit kabinet lukken, was de trotste mededeling bij de presenatie. Geert, Maxime en Mark waren er trots op. De toestroom van moslims zou met minstens 50 procent teruglopen.
Maar de aanhang van Geert is in het ootje genomen. De onderthandelaars wisten dat dat niet gaat lukken. Het beleid om de instroom van niet-westerse migranten te beperken heeft veel minder effect dan bij de presentatie van het regeerakkoord is voorgespiegeld. Uit door de Volkskrant opgedoken ambtelijke formatiestukken blijkt dat het niet gaat om een halvering van de instroom maar slechts vijf tot maximaal 15 procent. Geert Wilders zei bij de regeringsverklaring dat hij uitgaat van een vermindering van 50 procent aan niet-westerse allochtonen. ‘Hoe verder wij afkomen van die 50 procent, hoe ongemakkelijker het voor ons wordt, en dus ook voor het kabinet.’

De dinsdag vrijgegeven stukken werden tijdens de formatie gebruikt. Tofik Dibi van GroenLinks ziet twee werkelijkheden: ‘De wereld van de deskundigen die de feiten in beeld brengen en de wereld van de minister-president Rutte, die met Verhagen en Wilders een persconferentie gaven. Die realiteiten konden niet verder uit elkaar liggen.’
Sneu, nu komt toch nog de Sharia.

Bron: De Volkskrant

Raar om nu al te schrijven dat het nieuwe regeerakkoord niet werkt, terwijl ieder burger weet dat het ongeveer een jaar duurt voordat een nieuwe regering en zijn maatregelen werkt, immers tot september zitten we nog met de resten van de vorige regering.
Verder is een teruggang van 5-10% veel gezien het feit dat er nog geen wettelijke maatregelen zijn genomen.
De maatregelen die er nu liggen zoals de minimum leeftijd naar 21 jaar en een minimum inkomen van ik meende modaal of net iets erboven zal zeker een teruggang hebben van 50% want hoeveel van de jongeren afkomstig uit Marokko en Turkije verdient op jonge leeftijd meer dan een modaal inkomen.

Pizzaman
15-12-10, 15:36
...hoeveel van de jongeren afkomstig uit Marokko en Turkije verdient op jonge leeftijd meer dan een modaal inkomen.

je moet erbij zeggen LEGAAL inkomen... :p

super ick
15-12-10, 16:21
En waaruit blijkt dat daarmee de sharia dreigt?

Stom gekoze topictitel.

Topictitel = berichttitel.

tribia
15-12-10, 17:03
Het maakt geen moer uit wat er is gezegd of waar men over schrijft.

Vandaag heb ik het FEIT vernomen dat er een Marokkaanse overvaller door een Nederlandse winkelier de trap af geflikkerd is, met als gevolg de dood van de overvaller.

Vijf jaar terug zou dat betekend hebben dat justitie uit naam van de multikul die winkelier zo ongeveer had gelyncht.
Hetgeen nu gebeurt, namelijk de medeplichtige gearresteerd en de winkelier gewoon vrij, getuigt voor mij voldoende van de invloed van Wilders.

En Tofik Dibi kan daarbij mijn rechtspopulistische reet likken.

hoezo ben jij zo verbitterd? pas op dat kleine hartje van je. Ga een keer neuken of zo of een boswandeling maken. Geef je ouders een keer een knuffel of heeft je pa aan je piemeltje gezeten vroegah.

ik vind je zielig

John2
15-12-10, 18:29
je moet erbij zeggen LEGAAL inkomen... :p
Natuurlijk moet dit inkomen bij de belasting de checken zijn.


Topictitel = berichttitel.
Dus PVV verkoopt goed?


ik vind je zielig
Tja dat vind ik nu juist jou antwoord ook.:jammer:

mark61
15-12-10, 19:32
Dat gaat dan om ca. 250 mannen, vrouwen en kinderen.

Een topprestatie :duim:

John2
15-12-10, 19:51
Dat gaat dan om ca. 250 mannen, vrouwen en kinderen.

Een topprestatie :duim:

Naar aanleiding van een rapport en onderzoek in juni 2010, wanneer is de nieuwe regering aangesteld?
De veranderingen die de PVV/VVD/CDA voorstellen en die duidelijk afwijken van het huidige systeem, is het binnen komen bijna onmogelijk en kan inderdaad de 50% en hoger worden gehaald.
Nu is het voor bijvoorbeeld import bruidjes;
Inkomsten 20% hoger als het minimum en mag de aanvrager geen uitkering hebben.
Minimum leeftijd 16 jaar.
Enige beheersing van de Nederlandse taal en geschiedenis.
Dit gaat worden als deze eikels hun zin krijgen;
Inkomsten aanvrager minimaal modaal inkomen en 24 maanden hebben gewerkt aan een gesloten of 30 maand met onderbrekingen (uitzendkrachten, ZZPers)
Minimum leeftijd 21 jaar.
Goede beheersing van de Nederlandse taal en kennis van Nederlandse geschiedenis en gebruiken.
En niet te vergeten onze VOC mentaliteit Bij scheiding binnen de 10 jaar kan de persoon worden terug gestuurd naar land van herkomst dus je maakt van je vrouw/man een slaaf met de druk "LUISTEREN of oprotten naar je eigen land"

Andere eisen die het denk ik niet gaan halen is een borgstelling/bankgarantie van 30.000 euro.

Pizzaman
15-12-10, 20:31
hoezo ben jij zo verbitterd? pas op dat kleine hartje van je. Ga een keer neuken of zo of een boswandeling maken. Geef je ouders een keer een knuffel of heeft je pa aan je piemeltje gezeten vroegah.

ik vind je zielig

Ik heb eerder zo'n vermoeden dat jij lid bent van de club van Martijn. :moe:

Pizzaman
15-12-10, 20:34
Nu is het voor bijvoorbeeld import bruidjes;
Inkomsten 20% hoger als het minimum en mag de aanvrager geen uitkering hebben.
Minimum leeftijd 16 jaar.
Enige beheersing van de Nederlandse taal en geschiedenis.
Dit gaat worden als deze eikels hun zin krijgen;
Inkomsten aanvrager minimaal modaal inkomen en 24 maanden hebben gewerkt aan een gesloten of 30 maand met onderbrekingen (uitzendkrachten, ZZPers)
Minimum leeftijd 21 jaar.
Goede beheersing van de Nederlandse taal en kennis van Nederlandse geschiedenis en gebruiken.
En niet te vergeten onze VOC mentaliteit Bij scheiding binnen de 10 jaar kan de persoon worden terug gestuurd naar land van herkomst dus je maakt van je vrouw/man een slaaf met de druk "LUISTEREN of oprotten naar je eigen land"

Andere eisen die het denk ik niet gaan halen is een borgstelling/bankgarantie van 30.000 euro.

Geldt tevens voor ouwe rukkers die graag winkelen onder de 16 jarigen in Thailand, Polen, Rusland.. :p

Overigens is dit in het geheel geen belemmering voor echte liefde.
het staat mensen die niet aan de eisen voldoen, of niet willen voldoen, vrij
om domicile te kiezen in het land van partner.

super ick
15-12-10, 22:42
Dus PVV verkoopt goed?


Ik bedoel dat ik de topictitel niet verzonnen heb. Ik heb de kop van het artikel gebruikt.

Zouden ze verplicht moeten stellen hier!

Hatert
16-12-10, 00:40
Het maakt geen moer uit wat er is gezegd of waar men over schrijft.

Vandaag heb ik het FEIT vernomen dat er een Marokkaanse overvaller door een Nederlandse winkelier de trap af geflikkerd is, met als gevolg de dood van de overvaller.

Vijf jaar terug zou dat betekend hebben dat justitie uit naam van de multikul die winkelier zo ongeveer had gelyncht.
Hetgeen nu gebeurt, namelijk de medeplichtige gearresteerd en de winkelier gewoon vrij, getuigt voor mij voldoende van de invloed van Wilders.

En Tofik Dibi kan daarbij mijn rechtspopulistische reet likken.

Jij bent het prototype domme biurger die veel praat maar geen verstand van zaken heeft.

Eigenrichting is verboden in Nederland. Als er bij een overval of inbraak de dader gedoodt wordt dan wordt er altijd onderzocht wat er is gebeurt. Als blijkt dat de 'het slachtoffer' te ver is gegaan dan is hij strafbaar.

Wat jij hier schreeuwt is pure onzin, er is nooit in naam van de multicultimythe een slachtoffer vervolgd.

Jullie rechtse ezels zijn dom en snappen niet wat er werkelijk aan de hand is. Als we eigenrichting normaal gaan vinden zul je zien dat jij uiteindelijk de grote verliezer zult zijn. De maatschappij is niet gebaat bij eigenrichting.

Ga eens een keer echt denken in plaats van je minderwaardigheidscomplex/racisme in lege containerwoorden zoals multiculti te tentoonspreiden.

super ick
16-12-10, 08:58
Jij bent het prototype domme biurger die veel praat maar geen verstand van zaken heeft.

Eigenrichting is verboden in Nederland. Als er bij een overval of inbraak de dader gedoodt wordt dan wordt er altijd onderzocht wat er is gebeurt. Als blijkt dat de 'het slachtoffer' te ver is gegaan dan is hij strafbaar.

Wat jij hier schreeuwt is pure onzin, er is nooit in naam van de multicultimythe een slachtoffer vervolgd.

Jullie rechtse ezels zijn dom en snappen niet wat er werkelijk aan de hand is. Als we eigenrichting normaal gaan vinden zul je zien dat jij uiteindelijk de grote verliezer zult zijn. De maatschappij is niet gebaat bij eigenrichting.

Ga eens een keer echt denken in plaats van je minderwaardigheidscomplex/racisme in lege containerwoorden zoals multiculti te tentoonspreiden.

Alvorens je met juridische termen gaat gooien is het verstandiger eerst even af te wachten hoe de rechter oordeelt.
Pas dan weten we of er sprake is geweest van eigenrichting, noodweer, zelfverdediging of noodweer exces.
Jou reactie is precies zo ingenomen als die van Pizza, alleen vanuit een andere invalshoek.

Inmiddels komen er steeds meer feiten naar boven.
3e keer dat supermarkt is overvallen.
Voordat geweld werd toegepast hebben de daders schoten gelost,
er is gedreigd met een knieschot (levenslange invaliditeit),
mensen zijn opgesloten,

Op een gegeven moment is de maat een keer vol. Als je met een vuurwapen gaat zwaaien dan roept je excessief geweld op. Je brengt mensen in situaties waarin ze niet meer voor zichzelf instaan. Vooral niet als je vooraf al schoten hebt gelost.
Mensen die denken dat ze gaan sterven doen gekke dingen. In ieder geval zijn ze, omdat ze niet geraind zijn, niet meer in staat geweld te doseren maar eerder geneigd extra geweld toe te passen om hun veiligheid zeker te stellen.

Dit lijkt wel erg sterk op een een gevalletje eigen schuld.
Wat niet wegneemt dat het voor betreffende familie natuurlijk ook vreselijk is.

Pizzaman
16-12-10, 09:47
Dank, Super Ick. :tik:

Ik vraag me af hoeveel 'vooringenomenheid' ik nu werkelijk heb.
Het staat nota bene in de krant. Vuurwapens, schoten gelost, bedreiging.

Ben je dan vooringenomen als je blij bent dat de eigenaar niet is gearresteerd?
Ben je dan vooringenomen als je zegt 'risico van het vak'?

Volgens mij ben je dan redelijk normaal.


Jij bent het prototype domme biurger die veel praat maar geen verstand van zaken heeft.
Jij bent het prototype linkse grachtengordelplurk die niet beseft wat slachtoffers van een overval doorstaan.


Eigenrichting is verboden in Nederland. Als er bij een overval of inbraak de dader gedoodt wordt dan wordt er altijd onderzocht wat er is gebeurt. Als blijkt dat de 'het slachtoffer' te ver is gegaan dan is hij strafbaar
Uiteraard wordt dat onderzocht, daar heb ik ook niets tegen.
Het slaat echter nergens op om in een dergelijk 'duidelijk geval' het slachtoffer te arresteren.


Wat jij hier schreeuwt is pure onzin, er is nooit in naam van de multicultimythe een slachtoffer vervolgd.
...dat geloof jij, maar ik trek andere conclusies. Er is bijvoorbeeld wel degelijk gebleken dat misdadigers met een multiculti achtergrond een voordeel genieten bij de rechter, men is bang om te discrimineren en toont begrip voor de 'culturele verschillen'.

Ik zie straks ook wel gebeuren dat dit slachtoffer te maken krijgt met het discriminatie-argument.
Zo van: 'als het een kaaskop-overvaller geweest was dan had ie nu nog geleefd'.

Let maar op.

En dat de maatschappij niet gebaat is bij eigenrichting, ben ik met je eens. Echter de maatschappij is NOG MINDER gebaat bij een lakse, slappe overheid, die het slachtoffer arresteert terwijl de misdadiger intussen vrij rondloopt, omdat men geen mankracht wil inzetten om deze op te pakken.

knuppeltje
16-12-10, 10:35
Topictitel = berichttitel.

Kutsmoesje. Niemand anders dan de prikker zelf plaatst hier de topictitel.

super ick
16-12-10, 13:20
Kutsmoesje. Niemand anders dan de prikker zelf plaatst hier de topictitel.

Niet zo op de man spelen zwakkeling.

De topictitel veranderen, wat hier maar al te vaak gebeurt, dat is verkeerd.

super ick
16-12-10, 13:25
Dank, Super Ick. :tik:

Ik vraag me af hoeveel 'vooringenomenheid' ik nu werkelijk heb.
Het staat nota bene in de krant. Vuurwapens, schoten gelost, bedreiging.

Ben je dan vooringenomen als je blij bent dat de eigenaar niet is gearresteerd?
Ben je dan vooringenomen als je zegt 'risico van het vak'?

Volgens mij ben je dan redelijk normaal.


Jij bent het prototype linkse grachtengordelplurk die niet beseft wat slachtoffers van een overval doorstaan.


Uiteraard wordt dat onderzocht, daar heb ik ook niets tegen.
Het slaat echter nergens op om in een dergelijk 'duidelijk geval' het slachtoffer te arresteren.


...dat geloof jij, maar ik trek andere conclusies. Er is bijvoorbeeld wel degelijk gebleken dat misdadigers met een multiculti achtergrond een voordeel genieten bij de rechter, men is bang om te discrimineren en toont begrip voor de 'culturele verschillen'.

Ik zie straks ook wel gebeuren dat dit slachtoffer te maken krijgt met het discriminatie-argument.
Zo van: 'als het een kaaskop-overvaller geweest was dan had ie nu nog geleefd'.

Let maar op.

En dat de maatschappij niet gebaat is bij eigenrichting, ben ik met je eens. Echter de maatschappij is NOG MINDER gebaat bij een lakse, slappe overheid, die het slachtoffer arresteert terwijl de misdadiger intussen vrij rondloopt, omdat men geen mankracht wil inzetten om deze op te pakken.

Tja Pietsa,

Met dergelijke standpunten en argumenten kom je nooit aan de politiek correcte linkse kant te staan.
Er moet zeer nauwkeurig gekeken gaan worden naar de beste manier om de overlevende overvaller weer zsm terug te laten keren in de maatschappij.
Die trapgooier zijn we binnen enkele weken weer vergeten maar die heeft wel levenslang.

The Alchemist
16-12-10, 13:29
Don Quichotte _achtig taferelen : zielig belachelijk tragi_hilarisch :lol: onwerkelijk !!!!!!!

Pizzaman
16-12-10, 14:13
Tja Pietsa,

Met dergelijke standpunten en argumenten kom je nooit aan de politiek correcte linkse kant te staan.
Ik heb daar ook nooit een streven toe gehad. :slaap:
ieder mens reageert conform opvoeding en ervaringen, en karakter.


Er moet zeer nauwkeurig gekeken gaan worden naar de beste manier om de overlevende overvaller weer zsm terug te laten keren in de maatschappij.
Wat mij betreft wordt er gekeken naar de manier om de maatschappij te vrijwaren voor verdere overlast.
Of dat door gevangenneming, deportatie danwel door rehabilitatie gebeurt, is van secundair belang.


Die trapgooier zijn we binnen enkele weken weer vergeten maar die heeft wel levenslang.
Ja ik kan me goed voorstellen dat het slachtoffer er nachtmerries van heeft, bijvoorbeeld.

H.P.Pas
16-12-10, 14:27
ieder mens reageert conform opvoeding en ervaringen, en karakter.


..of het gebrek daaraan.

knuppeltje
16-12-10, 14:38
Niet zo op de man spelen zwakkeling.

De topictitel veranderen, wat hier maar al te vaak gebeurt, dat is verkeerd.

Ik ken m'n pappenheimers hier ondertussen wel.

Pizzaman
16-12-10, 14:43
..of het gebrek daaraan.

Uiteraard. :p

mark61
16-12-10, 14:46
Er is bijvoorbeeld wel degelijk gebleken dat misdadigers met een multiculti achtergrond een voordeel genieten bij de rechter, men is bang om te discrimineren en toont begrip voor de 'culturele verschillen'.

Nee, integendeel. Dat verzin je. Kan het betreffende onderzoek even niet vinden, maar dit geeft al een indicatie:

http://www.wereldjournalisten.nl/artikel/2009/09/09/stelen_is_nederlands/

http://www.novatv.nl/uploaded/FILES/Karin/weenink.pdf

rbn
16-12-10, 17:26
Ik bedoel dat ik de topictitel niet verzonnen heb. Ik heb de kop van het artikel gebruikt.


dat is waar.. de topictitel heb je niet zelf verzonnen.. wel heb je de verkeerde bon vermeld..

Pizzaman
16-12-10, 21:13
Er vallen steeds meer gelovigen jouw linkse kerk af. Jammer Mark...

super ick
17-12-10, 00:20
dat is waar.. de topictitel heb je niet zelf verzonnen.. wel heb je de verkeerde bon vermeld..

Welke bon?

mark61
17-12-10, 00:39
Er vallen steeds meer gelovigen jouw linkse kerk af. Jammer Mark...

Wat brabbel je? Weet je nou al wat een PGB is? Weet je het verschil al tussen armen, werklozen, arbeidsongeschikten, en nog zo wat? Tis ook allemaal zo vermoeiend als je achterlijk en onbeschoft bent.

Wat is een linkse kerk? Wat heb ik daarmee te maken? Hoe kom je op zulke onzin? Wat is er jammer aan? Waar slaat je hele mededeling op?

super ick
17-12-10, 10:37
PGB

Persoon Gebonden Budget.

Arts stelt diagnose en patient mag daar zelf zijn/haar zorg voor regelen.
Moeten ze heel snel mee stoppen want er wordt op grote schaal mee gefraudeerd.
Allerlei bureautjes bieden zich aan en bewerken potentiele patienten om vooral naar hen te komen. Zij nemen de hele administratie uit handen en factureren er lustig op los tot het budget op is.

Onlangs zijn er nog een aantal van dergelijke bureaus opgerolt. Mensen werden aangemoedigd om bij de huisarts een bepaalde psychische aandoening te faken. Nadat de diagnose gesteld is staat het PGB ter beschikking. Diit bedrag werd keurig gedeeld tussen bureau en simulant. Gedekt door nepfacturen van nepbehandelaars.

Heel snel afschaffen dat PGB.

Pizzaman
17-12-10, 11:08
Kijk, gelukkig zijn er hier slimme mensen die (in tegenstelling tot Mark) wel snappen waar het op slaat.
Dank, Super Ick, hopelijk is Mark nu iets wijzer.

knuppeltje
17-12-10, 12:04
Er vallen steeds meer gelovigen jouw linkse kerk af. Jammer Mark...

Probeer eerst eens uit te leggen wat volgens jou de linkse kerk is - en waarom?

Of blijf het aalsmaar bij geleuter over die zogenaamde linkse kerk.

rbn
17-12-10, 12:10
Welke bon?

http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4572212&postcount=1

het stuk wat je geplaatst hebt komt niet uit de volkskrant..

rbn
17-12-10, 12:15
Onlangs zijn er nog een aantal van dergelijke bureaus opgerolt. Mensen werden aangemoedigd om bij de huisarts een bepaalde psychische aandoening te faken. Nadat de diagnose gesteld is staat het PGB ter beschikking. Diit bedrag werd keurig gedeeld tussen bureau en simulant. Gedekt door nepfacturen van nepbehandelaars.


heb je hier wat meer info over?

Pizzaman
17-12-10, 12:26
Probeer eerst eens uit te leggen wat volgens jou de linkse kerk is - en waarom?

Of blijf het aalsmaar bij geleuter over die zogenaamde linkse kerk.

De Linkse Kerk is een uitdrukking (overigens al sinds Fortuyn), die het volgende aangeeft:

'het geloven in bepaalde maatregelen dat zij het volk ten goede zouden komen.'

Daarmee wordt een soort schijnheiligheid bedoeld, in het kader van 'meer agenten flitsen in de struiken want dat is goed voor de verkeersveiligheid'.
bewijzen zijn er niet, dus je kan het hooguit GELOVEN (vandaar 'kerk').

En daarbij past bijvoorbeeld Paus Cohen... :p
Zelf een dik salaris en maar lullen over hoe goed het gaat in Nederland.
Deden die pausen in de middeleeuwen ook, een ander vertellen hoe het moest en zelf de zak spekken.

Pizzaman
17-12-10, 12:28
heb je hier wat meer info over?

Ik zou zeggen meld je aan bij zo'n bureau en dan kom je er snel genoeg achter.
Ik weet ook genoeg gevallen, soms zelfs van ambulant begeleiders.
Let maar op de beerput gaat open. :fplet:

John2
17-12-10, 12:45
Ik bedoel dat ik de topictitel niet verzonnen heb. Ik heb de kop van het artikel gebruikt.

Zouden ze verplicht moeten stellen hier!
Ik bedoelde ook niet jou maar de gene die deze topic titel bedacht.

knuppeltje
17-12-10, 12:47
Pizzaman;4574628]De Linkse Kerk is een uitdrukking (overigens al sinds Fortuyn), die het volgende aangeeft:

'het geloven in bepaalde maatregelen dat zij het volk ten goede zouden komen.'

Daarmee wordt een soort schijnheiligheid bedoeld, in het kader van 'meer agenten flitsen in de struiken want dat is goed voor de verkeersveiligheid'.
bewijzen zijn er niet, dus je kan het hooguit GELOVEN (vandaar 'kerk').

Dat slaat dus allemaal prima op de huidige regeringspartijen, want die schreeuwen dat nu om het hardst van de daken, en zijn tevens om de haalbaarheid van van wat ze schreeuwen, helmaal zo schijnheilig als het maar zijn kan.

Die behoren dus volgens jouw redenering tot de linkse kerk.

Nou ja, je toont maar weer eens aan hoe stom dat geleuter over die zogenaamde linkse kerk is.

rbn
17-12-10, 12:56
Ik zou zeggen meld je aan bij zo'n bureau en dan kom je er snel genoeg achter.
Ik weet ook genoeg gevallen, soms zelfs van ambulant begeleiders.
Let maar op de beerput gaat open. :fplet:

zelf heb ik wel ervaring met de geestelijke gezondheidszorg en weet dat je niet zomaar even bij je huisarts een psychische aandoening kunt faken zoals super ick stelt.. huisartsen geven in de eerste plaats geen diagnose en psychiaters gaan niet over 1 nacht ijs bij hun beoordeling.. daarnaast kun je volgens mij niet zomaar even nepfacturen laten opstellen door nep behandelaars als het gaat om psychische stoornissen.. je ziektenkostenverzekeraar vergoedt het alleen als de psychiatrische instelling aangesloten is bij de ggz.. om dan met nep facturen aan te komen van nep behandelaars lijkt me lastig..

John2
17-12-10, 13:09
zelf heb ik wel ervaring met de geestelijke gezondheidszorg en weet dat je niet zomaar even bij je huisarts een psychische aandoening kunt faken zoals super ick stelt.. huisartsen geven in de eerste plaats geen diagnose en psychiaters gaan niet over 1 nacht ijs bij hun beoordeling.. daarnaast kun je volgens mij niet zomaar even nepfacturen laten opstellen door nep behandelaars als het gaat om psychische stoornissen.. je ziektenkostenverzekeraar vergoedt het alleen als de psychiatrische instelling aangesloten is bij de ggz.. om dan met nep facturen aan te komen van nep behandelaars lijkt me lastig..
Huisartsen geven in eerste instantie een medicament, maar kom je te vaak terug met de zelfde problemen wordt het al snel dat het psychisch is.

Pizzaman
17-12-10, 13:15
zelf heb ik wel ervaring met de geestelijke gezondheidszorg en weet dat je niet zomaar even bij je huisarts een psychische aandoening kunt faken zoals super ick stelt..
Zie John2, want dat is bij veeel huisartsen het geval. Die zien je liever gaan dan komen.


huisartsen geven in de eerste plaats geen diagnose en psychiaters gaan niet over 1 nacht ijs bij hun beoordeling..
Je zou je verbazen. Hoeveel denk je dat er met een 5.5 zijn geslaagd, of die het allemaal geen reet kan schelen. Je hebt heel veel (onterecht) vertrouwen in de medici. Er gaan al heel veel dingen fout indien men een ECHTE patient heeft...


daarnaast kun je volgens mij niet zomaar even nepfacturen laten opstellen door nep behandelaars als het gaat om psychische stoornissen.. je ziektenkostenverzekeraar vergoedt het alleen als de psychiatrische instelling aangesloten is bij de ggz..
Nep betekent niet dat ze niet de papieren hebben. Zo heb je ook kinderdagverblijven die later gewoon kinderporno-covers blijken. Ook voorzien van alle papieren en aanverwante artikelen.


om dan met nep facturen aan te komen van nep behandelaars lijkt me lastig..
Als het om de centen gaat vinden mensen altijd wel een weg.

super ick
19-12-10, 10:40
zelf heb ik wel ervaring met de geestelijke gezondheidszorg en weet dat je niet zomaar even bij je huisarts een psychische aandoening kunt faken zoals super ick stelt.. huisartsen geven in de eerste plaats geen diagnose en psychiaters gaan niet over 1 nacht ijs bij hun beoordeling..

Google nu zelf even dan kom je genoeg tegen.
Er lopen voldoende mensen rond die een indicatie psycho-sociaal beperkt kunnen krijgen. Met een beetje kulverhaal lukt dat kennelijk. Of die diagnose doorgestoken kaart is van een arts of dat die art belazerd is door de patient laat ik in het midden.

Dankzij het PGB krijgen deze patienten een budget en regelen zelf het betalingsverkeer naar de behandelaar. Dat kan een psycholoog, die werkt vanuit zijn zolderkamertje.
Omdat veel mensen zich niet goed raad weten met de administratie die gepaard gat met het PGB bieden veel behandelaars aan deze voor hen te doen. Wat een service he, de psycholoog die jou administratie uit handen neemt!
Heerlijk man, zelf aan het roer staan van je betalingen. Overzicht over hoeveel budget er is. Behandelingen schrijven die niet gedaan zijn is een makkie.


daarnaast kun je volgens mij niet zomaar even nepfacturen laten opstellen door nep behandelaars als het gaat om psychische stoornissen.. je ziektenkostenverzekeraar vergoedt het alleen als de psychiatrische instelling aangesloten is bij de ggz.. om dan met nep facturen aan te komen van nep behandelaars lijkt me lastig..

Het gaat helemaal niet om psychiatrische instellingen hoe kom je daar bij? Het gaat vaak om individueel werkende psychologen.
Vaak worden deze bureautjes gepakt omdat ze op termijn door de mand vallen. Niet alle facturen worden 1 op 1 gecheckt. Net als de fiscus niet alle aangiften 1 op 1 controleerd.
Fraudeurs weten ook wel dat het geen langdurige inkomstenbron is maar voordat ze door de mand vallen zijn er vaak al tonnen weg.

mark61
19-12-10, 11:48
Persoon Gebonden Budget.

Arts stelt diagnose en patient mag daar zelf zijn/haar zorg voor regelen.
Moeten ze heel snel mee stoppen want er wordt op grote schaal mee gefraudeerd.
Allerlei bureautjes bieden zich aan en bewerken potentiele patienten om vooral naar hen te komen. Zij nemen de hele administratie uit handen en factureren er lustig op los tot het budget op is.

Onlangs zijn er nog een aantal van dergelijke bureaus opgerolt. Mensen werden aangemoedigd om bij de huisarts een bepaalde psychische aandoening te faken. Nadat de diagnose gesteld is staat het PGB ter beschikking. Diit bedrag werd keurig gedeeld tussen bureau en simulant. Gedekt door nepfacturen van nepbehandelaars.

Heel snel afschaffen dat PGB.

Er zijn twee thuiszorgbureautjes opgerold. De patiënten in kwestie kregen niks, die waren ook slachtoffer, want die kregen nauwelijks zorg voor hun budget.

Kom es met een bron over dat massale misbruik, specifiek over de ggz?

Ik zie hier niks namelijk, behalve loos gebral.

John2
19-12-10, 13:27
Er zijn twee thuiszorgbureautjes opgerold. De patiënten in kwestie kregen niks, die waren ook slachtoffer, want die kregen nauwelijks zorg voor hun budget.

Slechts twee bureautjes was het maar waar, alleen in Hengelo zijn op last van de rechter al twee kantoren gesloten wegens fraude van meer als 2 miljoen.

super ick
19-12-10, 16:26
Er zijn twee thuiszorgbureautjes opgerold. De patiënten in kwestie kregen niks, die waren ook slachtoffer, want die kregen nauwelijks zorg voor hun budget.

Kom es met een bron over dat massale misbruik, specifiek over de ggz?

Ik zie hier niks namelijk, behalve loos gebral.

Wel, wel mijnheer 'gebral' wat je niet wilt zien is er ook niet he?
Zo makkelijk werkt dat kennelijk.
Mijnheer de expert is overal deskundig in en nu moet de 'braller' met de bronnen en links aankomen?
Dacht het niet.
Vraag niet naar de bekende weg.