PDA

Bekijk Volledige Versie : Ruzie over bestaan van God eist twee doden in Rusland



Marsipulami
16-12-10, 12:25
Ruzie over bestaan van God eist twee doden in Rusland


Een ruzie over het bestaan van God heeft dit weekend twee Russen het leven gekost. Het conflict in de regio Tomsk in het westen van Siberië begon nadat een vrouw, haar zoon, een vriend des huizes en een familielid samen een liter alcohol, vermengd met sneeuw, hadden gedronken, schrijft De Telegraaf.

Ze waren het niet eens over het bestaan van God. De zoon maakte een einde aan het dispuut door een mes te grijpen en de twee andere mannen te doden. Hij is opgepakt en riskeert een levenslange gevangenisstraf. De man heeft al een strafblad. (adv)

Pizzaman
16-12-10, 12:28
Nou weet er in ieder geval eentje of god bestaat of niet :hihi:

David vs Goliath
16-12-10, 12:50
Nou weet er in ieder geval eentje of god bestaat of niet :hihi:

Triest geval !

maar we weten allemaal dat God wel bestaat joh : deep down : vanzelfsprekend : geloof in God is our innate nature: even atheists can't deny : even atheists can't deny the fact they experience, feel ...the natural urge to believe in God : kan niet anders !

geloof in God is een kwestie van bewustzijn ook :

Atheisme als een ander soort geloof bijv is slechts een kwestie van EGO : slechts een psychisch stoornis ...die een strijd is met onze innate nature : that inner struggle that provokes psychological tensions within the unbeliever ...

mark61
16-12-10, 12:52
Wie heeft nou gewonnen? God of de heidenen?

super ick
16-12-10, 12:55
Nou weet er in ieder geval eentje of god bestaat of niet :hihi:

Russen en Wodka........

David vs Goliath
16-12-10, 13:06
Wie heeft nou gewonnen? God of de heidenen?

God heeft altijd alle touwtjes in handen : bij wijze van spreken, vanzelfsprekend !

mark61
16-12-10, 13:09
God heeft altijd alle touwtjes in handen : bij wijze van spreken, vanzelfsprekend !

Bizar. Dus hij laat Russen zuipen zodat er één twee anderen vermoordt. Boeiende bezigheden heeft die god van jou.

Curieus
16-12-10, 13:17
Bizar. Dus hij laat Russen zuipen zodat er één twee anderen vermoordt. Boeiende bezigheden heeft die god van jou.

Niets bizars : een kwestie van de vrije wil & vrijheid van de mens met alle gevolgen van dien :

vrije wil van de mens binnen het kader van de wil van God :

God geeft de mens bepaalde opties waarover men is totaal vrij om daarover te kiezen : slecht of goed opties :

alle mogelijke opties voor de mens zijn gecreerd door God, inclusief het kwaad , dus ....

alles is in God's handen dus : ook via de vrije wil van de mens ....

vandaar die straf_beloning hier & in het hiernamaals !

The Alchemist
16-12-10, 13:46
Try to study the free will of Man within the will of God , guys ......it looks contradictory but it isn't ......

The will of God goes via that of Man on earth too ...

very complicated & yet so easy ...

Pizzaman
16-12-10, 13:47
Russen en Wodka........

Tja, zat er nou god of satan in die fles. :moe:

Marsipulami
16-12-10, 13:53
YouTube - ATHEIST!!!!!!!

The Phoenix
20-12-10, 19:25
YouTube - ATHEIST!!!!!!! (http://www.youtube.com/watch?v=d0A4_bwCaX0&feature=related)

:lol:

Atheisme bestaat in feite niet : bestaat alleen in de hoofden & egos van atheisten , om preciezer te zijn :

Geloof in God is ons vanzelfsprekend innate nature : zelfs atheisten kunnen het feit niet ontkenen dat ze 's de dringend behoefte & drang om te geloven in God ervaren, voelen ...

het geloof in God is een kwestie van bewustzijn, vrije wil ....

Atheisme is mee een kwestie van ego : van psychisch stoornisssen als resultaat van de strijd tussen de desbetreffend innate nature & hun eigen egos ...

Bart.NL
20-12-10, 20:02
Toch wel een grappig filmpje.

Olive Yao
20-12-10, 20:13
Ruzie over bestaan van God (...)

Een ruzie over het bestaan van God (...)
(...)
Ze waren het niet eens over het bestaan van God.(...)

Welke god? Uit de schrijfwijze maak ik op dat hier de joodschristelijkmoslimse god bedoeld is, maar daar zou een journalist niet zonder verificatie vanuit moeten gaan.

Verder is dit niets bijzonders, mensen doen dit al millenialang.

The Phoenix
20-12-10, 20:17
Welke god? Uit de schrijfwijze maak ik op dat hier de joodschristelijkmoslimse god bedoeld is, maar daar zou een journalist niet zonder verificatie vanuit moeten gaan.

Verder is dit niets bijzonders, mensen doen dit al millenialang.

jij zo te horen, ik zie dat je wel 's in staat zou zijn om erg dingen te doen met betrekking tot het bestaan van God ...als atheiste ; wel te verstaan :lol:

Slinger
20-12-10, 20:41
Welke god? Uit de schrijfwijze maak ik op dat hier de joodschristelijkmoslimse god bedoeld is, maar daar zou een journalist niet zonder verificatie vanuit moeten gaan.

Verder is dit niets bijzonders, mensen doen dit al millenialang.

Die bestaat niet.

Olive Yao
20-12-10, 20:49
Die bestaat niet.

Ha Slinger, mee eens, maar zo bedoel je het niet.
Snap waar je wel op doelt - en dat vind ik een lastige vraag.

The Phoenix
20-12-10, 20:52
Die bestaat niet.

Atheism , materialism, secularism, "humanism" , liberal democracies .... had provoked in less than 1 century more misery, wars , make _believe , destructions , destructions of the eco_systems ....than all religious fanatics put together had done during thousands of years r

see WWI, WWII, that atomic bombs dropped on Japan ....& a lot more :


see what materialistic secular liberal democracies have been causing in the rest of the world during this & last century ....: imperialism, neo_imperialism, state's terrorism , war crimes, crimes against humanity, genocides ....

fisherman1969
20-12-10, 22:41
:lol:

Atheisme bestaat in feite niet : bestaat alleen in de hoofden & egos van atheisten , om preciezer te zijn :

Geloof in God is ons vanzelfsprekend innate nature : zelfs atheisten kunnen het feit niet ontkenen dat ze 's de dringend behoefte & drang om te geloven in God ervaren, voelen ...

het geloof in God is een kwestie van bewustzijn, vrije wil ....

Atheisme is mee een kwestie van ego : van psychisch stoornisssen als resultaat van de strijd tussen de desbetreffend innate nature & hun eigen egos ...


O is dat zo ?
Nou ik ben AGNOST . d.w.z ik geloof in een bovennatuurlijk wezen = GOD
daar geef ik je gelijk in maar om het zgn ,,geloof ,, te beleiden is totaal niet nodig , geloof is de oorzaak van bijna alle oorlogen !!!
En miljarden mensen het leven gekost ,haat en nijd gekweekt enz en nog dagelijks vallen de meeste doden om wille van het geloof of worden er mensen onderdrukt !voorbeelden genoeg kijkmaar ff in AFRIKA ,Palestina, Afghanistan en zelf de onderlinge ,,meningsverschilletjes ,, worden ff onder de beminde broeders en zusters opgelost *):auw:
Ik heb geen een of ander geloof nodig om en goed mens te zijn
http://eurabie.punt.nl/?id=451369&r=1&tbl_archief=0&
En dan heb ik het nog niet over de schande van de Rooms Katholieken veroveraars , in Z-Amerkika en de gevolgen daarvan en zo kan ik nog wel honderden voorbeelden geven waaruit naam van de een of andere GOD gemoord en geplunderd werd.
En zelfs nu dagelijks zijn er mensen die HUN GELOOF boven alle andere stellen !klopt toch ??Zo niet wil ik het graag horen .

Fulanadetal
20-12-10, 22:47
Gewoon een soort Kaïn en Abel. (Habil en Qabil?)

fisherman1969
20-12-10, 23:11
Gewoon een soort Kaïn en Abel. (Habil en Qabil?)

Ja daar onstond al het meningsverschil wat nog steeds voortwoekerd onder de mensen :student:

sjo
21-12-10, 22:01
Triest geval !

maar we weten allemaal dat God wel bestaat joh : deep down : vanzelfsprekend : geloof in God is our innate nature: even atheists can't deny : even atheists can't deny the fact they experience, feel ...the natural urge to believe in God : kan niet anders !

geloof in God is een kwestie van bewustzijn ook :

Atheisme als een ander soort geloof bijv is slechts een kwestie van EGO : slechts een psychisch stoornis ...die een strijd is met onze innate nature : that inner struggle that provokes psychological tensions within the unbeliever ...


Jij wilt een gelovige toch niet reduceren tot iemand die in het bestaan van God geloofd ?

gr.
sjo