PDA

Bekijk Volledige Versie : Brand bij overvallen Spar Moerkapelle



Slinger
18-12-10, 10:01
Brand bij overvallen Spar Moerkapelle

Van onze correspondent

MOERKAPELLE - Afgelopen nacht heeft er buitenbrand gewoed bij de Spar supermarkt in Moerkapelle, de winkel die dinsdag werd overvallen en waar een van de Marokkaanse daders zo gewond raakte dat hij later overleed.


Door de brand is het rolluik van de winkel flink beschadigd. Volgens de dorpelingen ging het om een molotovcocktail. Volgens de politie is dit niet zo, maar rook het wel naar een brandbare vloeistof. Ook in de supermarkt zelf, hing gistermorgen een vreemde brandlucht.

Kort na de melding werden op het nabij gelegen Industrieterrein vier jongens aangehouden. Drie Moerkapellenaren, twee van 18 en een van 19 jaar oud en een 19-jarige Bleiswijker. Het zou nog niet duidelijk zijn of de jongeren betrokken zijn geweest bij de brand. Zij zijn in afwachting van het verdere onderzoek.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8525920/__Brand_bij_overvallen_Spar_Moerkapelle__.html?p=3 1,1

John2
18-12-10, 10:11
Hup daar gaan we weer, hieruit blijkt dat het gevaarlijk is als ondernemer om het tuig zelfstandig aan te pakken.
Nu nog even wachten op een reactie van de familie van deze jongen die is omgekomen die ons verteld hoe goed deze jongen wel niet was en dat het de schuld is van de maatschappij.

John2
18-12-10, 10:30
Intifada in de polder....

Zoiets inderdaad, vraag me alleen af waarom deze mensen het recht in eigen hand nemen en het niet overlaten aan justitie.

John2
18-12-10, 10:31
Krijg nu tieten, ik kan gedachten lezen en plaats het antwoord voordat de vraag is gesteld. :hihi:

Slinger
18-12-10, 10:31
Hup daar gaan we weer, hieruit blijkt dat het gevaarlijk is als ondernemer om het tuig zelfstandig aan te pakken.
Nu nog even wachten op een reactie van de familie van deze jongen die is omgekomen die ons verteld hoe goed deze jongen wel niet was en dat het de schuld is van de maatschappij.

Intifada in de polder....

Slinger
18-12-10, 10:56
Krijg nu tieten, ik kan gedachten lezen en plaats het antwoord voordat de vraag is gesteld. :hihi:

Dit is weird!

MO_NL
18-12-10, 11:17
Heren,

Willen jullie je signatuur aanpassen.

Die is niet bedoeld voor de permanente belastering van andere prikkers.

Dit geldt ook voor andere prikkers.


Bvd

StevieK
18-12-10, 11:37
Heren,

Willen jullie je signatuur aanpassen.

Die is niet bedoeld voor de permanente belastering van andere prikkers.

Dit geldt ook voor andere prikkers.



Bvd

Ik weet niet of die een continue belastering is voor deze prikkers, het zijn wel uitlatingen van prikkers waar NIET door maroc.nl en zijn beheerders op gereageerd hebben.
De signatures die je bedoelt zijn wel uitlatingen/dreigementen die naar de bewuste prikkers geuit zijn.

Ik ben het wel met je eens dat de tijd verlopen is, maar ik ben wel van mening dat bepaalde dreigementen door bepaalde prikkers aan bepaalde prikkers door het beheer op gereageerd behoort te worden.

En ik bedoel hier niet de genoemde personen maar in algemene zin.
Ik ben van mening dat er te weinig gemodereerd wordt.

Dat er een vrijheids van meningsuiting is, ok, maar persoonlijke dreigementen naar personen moet keihard aangepakt worden.

MO_NL
18-12-10, 12:15
Als iemand zich werkelijk bedreigd wordt en daar werk van wil maken dan staan wij aan zijn/haar zijde.

Ondertussen stel ik vast dat de omgangsvormen hier, waarschijnlijk geïnspireerd door ons aller voorbeeld, enigszins verruwd zijn.

Dat is niet bepaald eenrichtingsverkeer.

John2
18-12-10, 12:16
Als iemand zich werkelijk bedreigd wordt en daar werk van wil maken dan staan wij aan zijn/haar zijde.

Ondertussen stel ik vast dat de omgangsvormen hier, waarschijnlijk geïnspireerd door ons aller voorbeeld, enigszins verruwd zijn.

Dat is niet bepaald eenrichtingsverkeer.

lees mijn pm aan u.

John2
18-12-10, 12:27
Signatuur aangepast.

Ik hoop op een streng handhavingsbeleid mbt dergelijke uitingen.

Me2 :wink:

Slinger
18-12-10, 12:28
Als iemand zich werkelijk bedreigd wordt en daar werk van wil maken dan staan wij aan zijn/haar zijde.

Ondertussen stel ik vast dat de omgangsvormen hier, waarschijnlijk geïnspireerd door ons aller voorbeeld, enigszins verruwd zijn.

Dat is niet bepaald eenrichtingsverkeer.



Signatuur aangepast.

Ik hoop op een streng handhavingsbeleid mbt dergelijke uitingen.

StevieK
18-12-10, 17:18
Als iemand zich werkelijk bedreigd wordt en daar werk van wil maken dan staan wij aan zijn/haar zijde.

Ondertussen stel ik vast dat de omgangsvormen hier, waarschijnlijk geïnspireerd door ons aller voorbeeld, enigszins verruwd zijn.

Dat is niet bepaald eenrichtingsverkeer.

Bedankt,

Maar wel een kompliment naar uwe zijde, ik weet niet hoeveel moderators maroc.nl telt, maar ik ben toch wel blij dat er een oplettende moderator is.

ook ben ik blij met het standpunt betreft bronvermelding, dat ook door een andere wakkere moderator opgemerkt.

Pizzaman
18-12-10, 22:13
Bedankt,

Maar wel een kompliment naar uwe zijde, ik weet niet hoeveel moderators maroc.nl telt, maar ik ben toch wel blij dat er een oplettende moderator is.

ook ben ik blij met het standpunt betreft bronvermelding, dat ook door een andere wakkere moderator opgemerkt.

Ik ben blij met Joesoef, hij hakt er flink in.

Wel hoop ik dat doordravende figuren die in halfbakken engels in hoofdletters gaan zitten posten eens worden gemodereerd.


Nu terug naar het onderwerp:
Zoals volgens mij Slinger al zei, deze man heeft 'levenslang'.
Is er iemand die gelooft dat diet een "toevallig brandje" betreft?