PDA

Bekijk Volledige Versie : Chebba Magazine: lesbische moslima's



Marsipulami
18-12-10, 18:01
YouTube - Chebba Magazine: lesbische moslima's

The Phoenix
18-12-10, 19:46
YouTube - Chebba Magazine: lesbische moslima's (http://www.youtube.com/watch?v=2ke1qNWjYkA)


Nou & ???

Je hebt ook crimineel, hypocriet , atheistisch, liberaal, Marxistisch, communistisch, nihillistisch .....Mars mannetjes ..."moslims " !

Sjarlus
18-12-10, 19:57
Nou & ???

Je hebt ook crimineel, hypocriet , atheistisch, liberaal, Marxistisch, communistisch, nihillistisch .....Mars mannetjes ..."moslims " !
Verbiedt de Islam de damesliefde?

The Phoenix
18-12-10, 20:11
Verbiedt de Islam de damesliefde?

wat dacht je !!!! : natuurlijk wordt het wel verboden in islam :

maar dat weerhoudt sommigen niet ervan om dat te praktiseren, net als alcohol drinken ....

P.S.: Da's geen liefde , wel een afwijking net als mannelijk homosexualiteit !

Sjarlus
18-12-10, 20:17
[...]wat dacht je !!!! : natuurlijk wordt het wel verboden in islam[...]
Waar staat dat verbod?

StevieK
18-12-10, 21:43
wat dacht je !!!! : natuurlijk wordt het wel verboden in islam :

maar dat weerhoudt sommigen niet ervan om dat te praktiseren, net als alcohol drinken ....

P.S.: Da's geen liefde , wel een afwijking net als mannelijk homosexualiteit !

Dat het verboden is volgens de islam, 100%, dat geloof ik zeer zeker.


Maar waarom kan een vrouw niet van een vrouw houden, net zoals een man van een man.

Dat jij DNA, enz, enz (met je vele nicks!! hahahah) dat niet kan voorstellen dat geloof ik met ook met de volle 100%

Maar ik kan je wel verzekeren dat dit wel mogelijk is.
Dat in deze relatie meer sexualiteit voorkomt, dat klopt ook.

In zeer gelovige hetereo koppels ( maalt niet uit welk geloof), is de sexualiteit op de voorplanting gericht.

Ik weet dat je conversioneel bent en liefst dat alles zo wilt houden, velen met jouw willen dat, alleen helaas, het is net zoals het vechten tegen de windmolens, onbegonnen werk.

Er is maar een manier om velen zaken bij het oude te houden, en dat is het multi culti gedoe afschaffen en iedereen laten blijven waar ze zijn of vandaan komen, maar ja, ook dat is in de hedendaagse leven niet meer mogelijk.

Dus gewoon maar accepteren dat er lesbische moslima's zijn die van elkaar houden. Dat ze niet meer 100% volgens de koran leven, ach ja het is zo.

Vele zaken zijn niet meer tegen te houden, de media zoals TV en vooral Internet is daar debet aan. Grenzen van Informatie worden verlegd en zijn onder de drukknop bereikbaar.

Vroeger woonde je in een dorpje, waar je je eigen cultuur en gewoontes had, daar was mijn blij mee, men dacht dat het op de wereld ook zo was als bij hen. Door gebrek aan informatie kon men ook niet beter weten.

Zoals ik nu vermelde, de informatie stromen direct onder handbereik.

Of dat allemaal goed gaat in de toekomst, oeps, ik heb daar ook wel mijn zorgen bij.

MO_NL
19-12-10, 14:45
Niets ten nadele van de inoud, maar:

Chebba Magazine is volledig overgenomen door SJA (stedelijk Jongerenwerk Amsterdam).

Bang als ze zijn dat ze alle subsidie zullen verliezen vallen ze over elkaar heen om de rigide visie van de wethouder en de publieke opinie uit te voeren.

Marokkaanse jongeren zouden massaal homo's aanvallen, dus moet het daarover gaan.

Sjarlus
19-12-10, 15:36
[...]Dat het verboden is volgens de islam, 100%, dat geloof ik zeer zeker.[...]
Je moet niet zomaar van alles geloven. Het is niet verboden volgens de Islam (whatever that may be). Niet voor niets dat The Phoenix geen tekst met een verbod kan presenteren.

Slinger
19-12-10, 16:01
Waarom zou een lesbienne moslim willen zijn?

Flupke.
19-12-10, 16:22
Waarom zou een lesbienne moslima willen zijn? Om een spiegel te verkrijgen en daardoor haar lust zal verliezen waardoor ze van smaak gaat veranderen.

Slinger
19-12-10, 16:44
Om een spiegel te verkrijgen en daardoor haar lust zal verliezen waardoor ze van smaak gaat veranderen.

En vervolgens voor de rest van haar leven wegkruipen onder een hoofddoek en een bestaan als tweederangsburger leiden...

Sjarlus
19-12-10, 17:28
Waarom zou een lesbienne moslim willen zijn?
Da's de verkeerde vraag. Waarom zou iemand van haar met de paplepel ingeramde geloof vallen, alleen maar omdat ze lesbisch is?

Slinger
19-12-10, 17:30
Da's de verkeerde vraag. Waarom zou iemand van haar met de paplepel ingeramde geloof vallen, alleen maar omdat ze lesbisch is?

Nou bijvoorbeeld omdat ingezien wordt dat dat geloof niet erg homovriendelijk is.

Sjarlus
19-12-10, 17:34
Lief en naïef, dat ben je. Wat anderen ook mogen zeggen.

Abu_Hurayrah
19-12-10, 17:45
Da's de verkeerde vraag. Waarom zou iemand van haar met de paplepel ingeramde geloof vallen, alleen maar omdat ze lesbisch is?

De titel geeft in wezen al antwoord op jouw vraag. Deze vrouwen worden moslima's genoemd en derhalve niet voor ongelovigen aangezien. Dus de titel van "lesbische moslima's" zou je kunnen vertalen naar "zondige gelovigen".

De goede vraag is dus, hoe zondig zijn deze vrouwen?

Witte78
19-12-10, 18:06
De goede vraag is dus, hoe zondig zijn deze vrouwen?

Nou, vertel.

Slinger
19-12-10, 18:17
De titel geeft in wezen al antwoord op jouw vraag. Deze vrouwen worden moslima's genoemd en derhalve niet voor ongelovigen aangezien. Dus de titel van "lesbische moslima's" zou je kunnen vertalen naar "zondige gelovigen".

De goede vraag is dus, hoe zondig zijn deze vrouwen?

De goede vraag is, hoe zondig ben jij?

Abu_Hurayrah
19-12-10, 18:19
Nou, vertel.

In de Islam kennen wij grote zonden en kleine zonden. Dit behoort duidelijk tot de grote zonden, verder ben ik het volgende tegengekomen:

“And the two persons (man and woman) among you who commit illegal sexual intercourse, hurt them both. And if they repent (promise Allaah that they will never repeat, i.e. commit illegal sexual intercourse and other similar sins) and do righteous good deeds, leave them alone. Surely, Allaah is Ever All-Forgiving (the One Who forgives and accepts repentance), (and He is) Most Merciful”

[al-Nisa’ 4:16]

Ibn Katheer said:

“The words of Allaah ‘And the two persons (man and woman) among you who commit illegal sexual intercourse, hurt them both’ mean, those who commit immoral actions, punish them both. Ibn ‘Abbaas (may Allaah be pleased with him), Sa’eed ibn Jubayr and others said: By condemning them, shaming them and hitting them with shoes. This was the ruling until Allaah abrogated it and replaced it with whipping and stoning. ‘Ikrimah, ‘Ata, al-Hasan and ‘Abd-Allaah ibn Katheer said: This was revealed concerning a man and woman who commit fornication. Al-Saddi said, it was revealed concerning young people before they get married. Mujaahid said: it was revealed concerning two men if they admit it bluntly; a hint is not sufficient – as if he was referring to homosexuality. And Allaah knows best.”

(Tafseer Ibn Katheer, 1/463).

Abu_Hurayrah
19-12-10, 18:20
De goede vraag is, hoe zondig ben jij?

Heb ik ergens aangegeven dat ik mezelf tot onderwerp wil maken dan?

The Phoenix
19-12-10, 18:20
De titel geeft in wezen al antwoord op jouw vraag. Deze vrouwen worden moslima's genoemd en derhalve niet voor ongelovigen aangezien. Dus de titel van "lesbische moslima's" zou je kunnen vertalen naar "zondige gelovigen".

De goede vraag is dus, hoe zondig zijn deze vrouwen?

Je bent wel een rund zonder hart's intelligentie als je aantwoord geeft net als in die vrouwen besnijdenis topic trouwens !

Slinger
19-12-10, 18:30
Heb ik ergens aangegeven dat ik mezelf tot onderwerp wil maken dan?

Dat is voor jou het enige dat relevant is, niet het oordeel dat je meent te kunnen vellen over anderen.

Zoals Jezus zei mbt tot de overspelige vrouw: Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. (Johannes 8:7)

Abu_Hurayrah
19-12-10, 18:34
Dat is voor jou het enige dat relevant is, niet het oordeel dat je meent te kunnen vellen over anderen.

Zoals Jezus zei mbt tot de overspelige vrouw: Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. (Johannes 8:7)

Je begaat hier de misvatting die de indruk wekt dat ik met zelf verzonnen oordelen als Moslim mag aankomen. Dat is niet het geval, zelfs als ik dat wel doe. Want het oordeel is aan Allah en Zijn Boodschapper Mohammed salAllahu 'alayhi wa salam.

Wat betreft jouw citaat uit de Bijbel, hoe weet je zo zeker dat die citaat betrekking heeft op de overspelige vrouw? Het lijkt me namelijk sterk dat de indruk die je wekt, dat het plegen van overspel door de vrouw, een normale aangelegenheid zou zijn?

Slinger
19-12-10, 18:43
Je begaat hier de misvatting die de indruk wekt dat ik met zelf verzonnen oordelen als Moslim mag aankomen. Dat is niet het geval, zelfs als ik dat wel doe. Want het oordeel is aan Allah en Zijn Boodschapper Mohammed salAllahu 'alayhi wa salam.

Wat betreft jouw citaat uit de Bijbel, hoe weet je zo zeker dat die citaat betrekking heeft op de overspelige vrouw? Het lijkt me namelijk sterk dat de indruk die je wekt, dat het plegen van overspel door de vrouw, een normale aangelegenheid zou zijn?

Laat Allah dan maar oordelen en bemoei je er niet mee. Wie denk je wel dat je bent?

Wat je vraag betreft, hier is het betreffende Bijbelgedeelte:

Het Evangelie van Johannes, 8 : 1 - 11

1 Jezus ging naar de Olijfberg, 2 en vroeg in de morgen was hij weer in de tempel. Het hele volk kwam naar hem toe, hij ging zitten en gaf hun onderricht. 3 Toen brachten de schriftgeleerden en de Farizeeën een vrouw bij hem die op overspel betrapt was. Ze zetten haar in het midden en 4 zeiden tegen Jezus: ‘Meester, deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. 5 Mozes draagt ons in de wet op zulke vrouwen te stenigen. Wat vindt u daarvan?’ 6 Dit zeiden ze om hem op de proef te stellen, om te zien of ze hem konden aanklagen. Jezus bukte zich en schreef met zijn vinger op de grond. 7 Toen ze bleven aandringen, richtte hij zich op en zei: ‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’ 8 Hij bukte zich weer en schreef op de grond. 9 Toen ze dat hoorden gingen ze weg, een voor een, de oudsten het eerst, en ze lieten hem alleen, met de vrouw die in het midden stond. 10 Jezus richtte zich op en vroeg haar: ‘Waar zijn ze? Heeft niemand u veroordeeld?’ 11 ‘Niemand, heer,’ zei ze. ‘Ik veroordeel u ook niet,’ zei Jezus. ‘Ga naar huis, en zondig vanaf nu niet meer.’

The Phoenix
19-12-10, 18:48
Dat is voor jou het enige dat relevant is, niet het oordeel dat je meent te kunnen vellen over anderen.

Zoals Jezus zei mbt tot de overspelige vrouw: Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. (Johannes 8:7)


Hoe weet je zo zeker dat Jesus & geen ander die citaat van je had gezegd dan???

het is bovendien een uiterst nihillistisch uitspraak die alleen in bepaalde omstandigheden zou gelden , dus !

Slinger
19-12-10, 18:50
Hoe weet je zo zeker dat Jesus & geen ander die citaat van je had gezegd dan???

het is bovendien een uiterst nihillistisch uitspraak die alleen in bepaalde omstandigheden zou gelden , dus !

Het staat in de Bijbel, sukkel.

Weet je wel, dat boek dat herhaaldelijk verkeerd begrepen en geciteerd werd door de schrijver van de koran.

Abu_Hurayrah
19-12-10, 18:50
Laat Allah dan maar oordelen en bemoei je er niet mee. Wie denk je wel dat je bent?

Wat je vraag betreft, hier is het betreffende Bijbelgedeelte:

Het Evangelie van Johannes, 8 : 1 - 11

1 Jezus ging naar de Olijfberg, 2 en vroeg in de morgen was hij weer in de tempel. Het hele volk kwam naar hem toe, hij ging zitten en gaf hun onderricht. 3 Toen brachten de schriftgeleerden en de Farizeeën een vrouw bij hem die op overspel betrapt was. Ze zetten haar in het midden en 4 zeiden tegen Jezus: ‘Meester, deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. 5 Mozes draagt ons in de wet op zulke vrouwen te stenigen. Wat vindt u daarvan?’ 6 Dit zeiden ze om hem op de proef te stellen, om te zien of ze hem konden aanklagen. Jezus bukte zich en schreef met zijn vinger op de grond. 7 Toen ze bleven aandringen, richtte hij zich op en zei: ‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’ 8 Hij bukte zich weer en schreef op de grond. 9 Toen ze dat hoorden gingen ze weg, een voor een, de oudsten het eerst, en ze lieten hem alleen, met de vrouw die in het midden stond. 10 Jezus richtte zich op en vroeg haar: ‘Waar zijn ze? Heeft niemand u veroordeeld?’ 11 ‘Niemand, heer,’ zei ze. ‘Ik veroordeel u ook niet,’ zei Jezus. ‘Ga naar huis, en zondig vanaf nu niet meer.’

Dit kan geen rechtvaardiging zijn van het niet bestraffen voor zonden.

Wil je soms beweren dat er in het Christendom geen straffen bestaan die door mensen uitgevoerd werden?

Ik kan niks zeggen over de authenticiteit van jouw citatie uit de Bijbel, dus ik neem het voor kennisgeving aan, maar heb er geen oordeel over.

The Phoenix
19-12-10, 18:50
Laat Allah dan maar oordelen en bemoei je er niet mee. Wie denk je wel dat je bent?

Wat je vraag betreft, hier is het betreffende Bijbelgedeelte:

Het Evangelie van Johannes, 8 : 1 - 11

1 Jezus ging naar de Olijfberg, 2 en vroeg in de morgen was hij weer in de tempel. Het hele volk kwam naar hem toe, hij ging zitten en gaf hun onderricht. 3 Toen brachten de schriftgeleerden en de Farizeeën een vrouw bij hem die op overspel betrapt was. Ze zetten haar in het midden en 4 zeiden tegen Jezus: ‘Meester, deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. 5 Mozes draagt ons in de wet op zulke vrouwen te stenigen. Wat vindt u daarvan?’ 6 Dit zeiden ze om hem op de proef te stellen, om te zien of ze hem konden aanklagen. Jezus bukte zich en schreef met zijn vinger op de grond. 7 Toen ze bleven aandringen, richtte hij zich op en zei: ‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’ 8 Hij bukte zich weer en schreef op de grond. 9 Toen ze dat hoorden gingen ze weg, een voor een, de oudsten het eerst, en ze lieten hem alleen, met de vrouw die in het midden stond. 10 Jezus richtte zich op en vroeg haar: ‘Waar zijn ze? Heeft niemand u veroordeeld?’ 11 ‘Niemand, heer,’ zei ze. ‘Ik veroordeel u ook niet,’ zei Jezus. ‘Ga naar huis, en zondig vanaf nu niet meer.’


we moeten ons wel mee bemoeien joh , anders zou Islam slechts een privé zaak zijn, wat niet het geval is !

Bovendien , wat betreft jou Bijbel , het volgende nogmaals :Bijbel bestaat uit grotendeels menselijke verzinsels : waardeloos dus !

The Phoenix
19-12-10, 18:53
Het staat in de Bijbel, sukkel.

Weet je wel, dat boek dat herhaaldelijk verkeerd begrepen en geciteerd werd door de schrijver van de koran.


:lol:

Ja , precies , vandaar dat je gaat schelden : jou boosheid geeft me nog's gelijk & we hadden het al tig keer erover gehad , dus !

De Bijbel bestaat grotendeels uit menselijke verzinsels die niets hadden te maken met Jesus juist , dus ....

The Phoenix
19-12-10, 18:54
:lol: H I L A R I S C H

Slinger
19-12-10, 18:56
Dit kan geen rechtvaardiging zijn van het niet bestraffen voor zonden.


Wil je soms beweren dat er in het Christendom geen straffen bestaan die door mensen uitgevoerd werden?

Inderdaad.

The Phoenix
19-12-10, 19:00
Oorspronkelijk geplaatst door Abu_Hurayrah
Dit kan geen rechtvaardiging zijn van het niet bestraffen voor zonden.


Wil je soms beweren dat er in het Christendom geen straffen bestaan die door mensen uitgevoerd werden?





Inderdaad.

:lol:

wat is dit voor idioot ontkening, zeg :


Spaanse inquisitie, heksen jachten, levend mensen laten verbranden op eeen lekker brandstapel ..... de lijst is lang ....

Abu_Hurayrah
19-12-10, 19:01
Inderdaad.

Hoe verzoen je dat dan met het Oude Testament?

Slinger
19-12-10, 19:02
:lol:

Ja , precies , vandaar dat je gaat schelden : jou boosheid geeft me nog's gelijk & we hadden het al tig keer erover gehad , dus !

De Bijbel bestaat grotendeels uit menselijke verzinsels die niets hadden te maken met Jesus juist , dus ....

Je hebt nog nooit één letter in de Bijbel gelezen, behalve misschien de stukken die ik gepost heb.

Kortom je lult weer uit je nek over zaken waar je de bieten verstand van hebt.

The Phoenix
19-12-10, 19:02
:lol: T R A G I _H I L A R I S C H :lol:

The Phoenix
19-12-10, 19:04
Je hebt nog nooit één letter in de Bijbel gelezen, behalve misschien de stukken die ik gepost heb.

Kortom je lult weer uit je nek over zaken waar je de bieten verstand van hebt.

:lol:

Je gelooft in DE grootste leugen _grap ooit , arme ziel : jou probleem !

Zowel de wetenschap, historie als Islam hadden wel bewezen dat de Bijbel & huidig Tora bestaan grotendeels uit menselijke verzinsels & leugens , al zouden ze resten van waarheid bevatten die moeilijk zijn te scheiden van leugens hier & daar , tot op zeker hoogte althans !

Leer's er mee leven !: Jou ontkening is te belachelijk voor woorden : zielig ...

Slinger
19-12-10, 19:05
Hoe verzoen je dat dan met het Oude Testament?

Kun je niet verzoenen, het is één van de dingen die het verschil maken tussen de Joodse en de christelijke godsdienst.

Slinger
19-12-10, 19:07
:lol:

Je gelooft in DE grootste leugen _grap ooit , arme ziel : jou probleem !

Kijk, nu begin je weer een andere godsdienst een leugen en een grap te noemen.

Respect is ver te zoeken bij jou.

Slinger
19-12-10, 19:08
:lol:

wat is dit voor idioot ontkening, zeg :


Spaanse inquisitie, heksen jachten, levend mensen laten verbranden op eeen lekker brandstapel ..... de lijst is lang ....

De kerk heeft nog nooit een straf uitgevoerd, ook de inquisitie niet. Altijd werden de verdachten overgedragen aan de wereldlijke overheid.

The Phoenix
19-12-10, 19:08
:lol:

:zwaai:

The Phoenix
19-12-10, 19:10
De kerk heeft nog nooit een straf uitgevoerd, ook de inquisitie niet. Altijd werden de verdachten overgedragen aan de wereldlijke overheid.


:lol:


Dit slaat echt alles, zeg :

weet je wat : ik ga wel naar een ander topic : anders zou ik dood gaan van hard lachen hier ! :lol:

The Phoenix
19-12-10, 19:13
Kijk, nu begin je weer een andere godsdienst een leugen en een grap te noemen.

Respect is ver te zoeken bij jou.

:lol:


oh , je maakt me echt dood van het hard lachen : maar goed , even serieus :

Respect is nogmaals geen synoniem van : de waarheid achterhouden, hypocrisie, politiek correct geklets , censuur, auto_censuur .....


:zwaai: nu ben ik weg : je bent te makkelijk weer te leggen dus : ben ik op zoek naar serieus challenge wel !

Slinger
19-12-10, 19:15
:lol:


oh , je maakt me echt dood van het hard lachen : maar goed , even serieus :

Respect is nogmaals geen synoniem van : de waarheid achterhouden, hypocrisie, politiek correct geklets , censuur, auto_censuur .....


:zwaai: nu ben ik weg : je bent te makkelijk weer te leggen dus : ben ik op zoek naar serieus challenge wel !

Je komt er niet uit, zie ik. Poets de plaat dus maar.

Slinger
19-12-10, 19:17
:lol:


Dit slaat echt alles, zeg :

weet je wat : ik ga wel naar een ander topic : anders zou ik dood gaan van hard lachen hier ! :lol:

Ik begrijp dat je geen weerwoord hebt. Zelf het mimimum aan kennis ontbreekt bij jou.

Sjarlus
19-12-10, 19:19
[...]we moeten ons wel mee bemoeien joh , anders zou Islam slechts een privé zaak zijn, wat niet het geval is ![...]

In een seculiere staat wel. Een integratiecursus zou aan jou zeker niet verspild zijn. Wel leg je de vinger op de ongeneeslijk zere plek: de Islam is bedacht voor een totalitaire Islamofascistische staat. In iedere andere context slaat de Islam als kut op dirk. Wel geinig om goedwillende moslims vergeefs te zien worstelen. Waarom doen ze dat? Geloof is voor masochisten.

Abu_Hurayrah
19-12-10, 19:19
De kerk heeft nog nooit een straf uitgevoerd, ook de inquisitie niet. Altijd werden de verdachten overgedragen aan de wereldlijke overheid.

Dus dan wordt het tegenovergestelde gedaan van waar jij me zojuist op terecht stelde. Namelijk dat ik niet mag oordelen. Jij zegt nu dat de kerk de mensen zelf laat oordelen en keurt dat nu ineens wel goed????

Sjarlus
19-12-10, 19:23
[...]In de Islam kennen wij grote zonden en kleine zonden. Dit behoort duidelijk tot de grote zonden, verder ben ik het volgende tegengekomen:

“And the two persons (man and woman) among you who commit illegal sexual intercourse, hurt them both. And if they repent (promise Allaah that they will never repeat, i.e. commit illegal sexual intercourse and other similar sins) and do righteous good deeds, leave them alone. Surely, Allaah is Ever All-Forgiving (the One Who forgives and accepts repentance), (and He is) Most Merciful”

[al-Nisa’ 4:16]

Ibn Katheer said:

“The words of Allaah ‘And the two persons (man and woman) among you who commit illegal sexual intercourse, hurt them both’ mean, those who commit immoral actions, punish them both. Ibn ‘Abbaas (may Allaah be pleased with him), Sa’eed ibn Jubayr and others said: By condemning them, shaming them and hitting them with shoes. This was the ruling until Allaah abrogated it and replaced it with whipping and stoning. ‘Ikrimah, ‘Ata, al-Hasan and ‘Abd-Allaah ibn Katheer said: This was revealed concerning a man and woman who commit fornication. Al-Saddi said, it was revealed concerning young people before they get married. Mujaahid said: it was revealed concerning two men if they admit it bluntly; a hint is not sufficient – as if he was referring to homosexuality. And Allaah knows best.”

(Tafseer Ibn Katheer, 1/463).
Met de beste (of slechtste zo je wilt) wil van de wereld zie ik geen referentie naar uitingen van lesbische liefde.

Slinger
19-12-10, 19:29
Dus dan wordt het tegenovergestelde gedaan van waar jij me zojuist op terecht stelde. Namelijk dat ik niet mag oordelen. Jij zegt nu dat de kerk de mensen zelf laat oordelen en keurt dat nu ineens wel goed????

Het feit dat de katholieke inquisitie de mensen overdroeg aan de wereldlijke overheid impliceert dat de kerk zelf niet mag oordelen. Maar daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik het inquisitiesysteem goedkeur. Het hele afstraffingsmechanisme en de verwevenheid met de wereldlijke macht van de katholieke kerk gaat naar mijn mening in tegen de gezindheid van Jezus. Het was bijvoorbeeld één van de kernpunten van de reformatie, hoewel sommige protestanten later toch weer in dezelfde val trapten.

H.P.Pas
19-12-10, 19:37
De goede vraag is dus, hoe zondig zijn deze vrouwen?

The answer is 42. No doubt.

Witte78
19-12-10, 19:45
In de Islam kennen wij grote zonden en kleine zonden. Dit behoort duidelijk tot de grote zonden, verder ben ik het volgende tegengekomen:

“And the two persons (man and woman) among you who commit illegal sexual intercourse, hurt them both. And if they repent (promise Allaah that they will never repeat, i.e. commit illegal sexual intercourse and other similar sins) and do righteous good deeds, leave them alone. Surely, Allaah is Ever All-Forgiving (the One Who forgives and accepts repentance), (and He is) Most Merciful”

[al-Nisa’ 4:16]

Ibn Katheer said:

“The words of Allaah ‘And the two persons (man and woman) among you who commit illegal sexual intercourse, hurt them both’ mean, those who commit immoral actions, punish them both. Ibn ‘Abbaas (may Allaah be pleased with him), Sa’eed ibn Jubayr and others said: By condemning them, shaming them and hitting them with shoes. This was the ruling until Allaah abrogated it and replaced it with whipping and stoning. ‘Ikrimah, ‘Ata, al-Hasan and ‘Abd-Allaah ibn Katheer said: This was revealed concerning a man and woman who commit fornication. Al-Saddi said, it was revealed concerning young people before they get married. Mujaahid said: it was revealed concerning two men if they admit it bluntly; a hint is not sufficient – as if he was referring to homosexuality. And Allaah knows best.”

(Tafseer Ibn Katheer, 1/463).

Ok, het gaat er dus niet om of het man-man of vrouw-vrouw is, het gaat alleen om ongehuwde seks. En vroeger moest je de "daders" uitschelden, vervloeken en met een schoen slaan, en tegenwoordig stenigen en met een zweep slaan.

Dan rest eigenlijk de vraag of een homohuwelijk (inclusief vrouwen) expliciet verboden wordt. Ik kan me zo voorstellen dat dit over het hoofd is gezien. Wat zegt de Islam daar over?

Sjarlus
19-12-10, 20:31
[...]The answer is 42. No doubt.
Lees jij nu ook al die domme boekjes van Wide-O?

super ick
19-12-10, 20:36
Ging het hier niet over lesbische moslima"s?
En waar zijn de foto's?

mark61
19-12-10, 20:51
Polyandrie zijn ze overigens ook vergeten te verbieden.

sjo
19-12-10, 21:40
Polyandrie zijn ze overigens ook vergeten te verbieden.

Ze konden zich dat niet indenken. Ze waren/zijn allemaal kampioen. Waarin is me niet geheel duidelijk.

gr.
sjo

Sjarlus
19-12-10, 21:58
Polyandrie zijn ze overigens ook vergeten te verbieden.
Ik heb eens een documentaire gezien over jonge moslima's die er meerdere vriendjes op na hielden, inderdaad onder het motto: volgens de Islam mag het.
Ik vond dat ietwat kort door de bocht, want nog steeds zondigden ze tegen het verbod op voorhuwelijkse seks. Misschien hadden ze geen seks met hun vriendjes. Werd ik niet gewaar. Blijft volgens mij wel staan dat ze, naar analogie met Islamitische polygamie, met die vriendjes getrouwd hadden moeten zijn.

Sjarlus
20-12-10, 10:29
[...]Ze konden zich dat niet indenken.[...]
In een polygaam huwelijk was de man wellicht niet staat al zijn vrouwen afdoende te bedienen. Misschien dat daarom vrouwen met elkaar mochten rommelen. Men kon nu eenmaal niet verwachten dat elke moslimman net zo'n viriele geweldenaar was als de profeet.

reallife
20-12-10, 10:42
Polyandrie zijn ze overigens ook vergeten te verbieden.

Kwam niet in hun hoofd op dat een vrouw dat zou willen. :hihi:

mark61
20-12-10, 12:05
Kwam niet in hun hoofd op dat een vrouw dat zou willen. :hihi:

Precies :hihi: Heb je met dat navelstaren. Of nog iets lager.

mark61
20-12-10, 12:06
Ik heb eens een documentaire gezien over jonge moslima's die er meerdere vriendjes op na hielden, inderdaad onder het motto: volgens de Islam mag het.
Ik vond dat ietwat kort door de bocht, want nog steeds zondigden ze tegen het verbod op voorhuwelijkse seks. Misschien hadden ze geen seks met hun vriendjes. Werd ik niet gewaar. Blijft volgens mij wel staan dat ze, naar analogie met Islamitische polygamie, met die vriendjes getrouwd hadden moeten zijn.

Waar was dat? Tsja, dan moeten ze maar niet meervoudige huwelijken verbieden. De wet is fout, niet de vrouwen.

The Phoenix
20-12-10, 12:22
=Sjarlus;4576918]In een seculiere staat wel.

Precies : wie zei wat anders dan ??? ik had het niet over hier in deze landje of over enig ander niet_moslim land :

Ik pratte in het breder zin : ik pratte ook vanuit de islamistisch perspectief :

Islam teaches us to respect the laws & constitutions of the non_muslim countries we live in ; as long as they respect our freedoms of belief , of thought , of speech together with the rest of our freedoms & rights :

je pratte alleen vanuit je eigen locaal cultureel sociaal historisch ...Eurocentrisch ...perspectief , meer niet :

Je bent slechts het produkt van je eigen cultuur & maatschappij, tot op zeker hoogte althans :

zie hoe post_modernisme als de logisch consequentie van modernisme had al afgerekend met al die "universalisme , waarheid, objectiviteit " claims van westerse "verlichting" door ze fundamenteel weer te leggen :

zie hoe objectiviteit bestaat niet's op het niveau van de exacte wetenschappen , laat alleen elders !





Een integratiecursus zou aan jou zeker niet verspild zijn.


wat is integratie , volgens je , intolerant fascist ??? : integratie =assimilatie ; volgens je :

we respect ur laws &² constitution by not violating or threatening them, we respect secularism & democracy even though we don't believe in them : so, what's ur ^problem then, moron ???


Wel leg je de vinger op de ongeneeslijk zere plek: de Islam is bedacht voor een totalitaire Islamofascistische staat.



Blijkt maar dat je slechts en soort geconditioneerd geindoctrineerd Pavlov's hond of papagai die maar de ongenuanceerd idioot onzin van de westerse mainstream media herhaalt zonder enig vrom van nadenken of kritiek juist :


"islamofascisme " = contradictio in termo :

see how islam was the first belief ever to ^preach those equality principles ; freedoms : freedom of belief , freedom , individual freedom, freedom of thought, religious tolerance , tolerance , human rights ...in the islamic sense at least ; humanity never knew before :

all beliefs, ideologies, thoughtstreams ...tried to imitate islam since then by inventing an idea that could be realised on the reality ground as islam was :

This materialistic west without a soul had just turned those islamic original principles ; values, norms into materialistic secular ones : not even original !

see how islam had helped Europe out of its dark age under the medieval extremely backward intolerant ignorant superstitious inquisitory discriminatory exclusive antisemistic ....medieval church :

see how even modern civilization wouldn't have been possible without islam & muslims : www.muslimheritage.com

www.1001inventions.com

islam will always be there to save u from ur current & future dark ages as islam did in relation to Europe's medieval dark age under the medieval church !

islam is against all forms of totalitarianism , injustices, discriminations, exclusions , oppressions, slavery ...in the islamic sense at least :

islam is against all forms of idolateries : physical, spiritual, mental, psychological, economical, political , intellectual , philosophical ....

So, just go worship ur modern "gods" : secularism as the modern materialistic atheistic state's religion that had replaced christianity :

the state that had replaced the church :

Go worship ur modern "gods" such as secularism, materialism, atheism, humanism ....that are just degenerate forms of christianity :

the west can therfore produce nothing but degenerate forms of christianity ...


see how islam had triggered the protestant reformation & the rest , ironically enough : see how John Locke as the protestant so_called father of empirism & philosophical liberalism was indirectly & fundamentally infulenced by Islam :

Even the very experimental empirical grounds of modern science were muslim inventions thanks to that epxrience work practice islamic spirit that elevates the use of reason, the seeking of knowledge in the larger sense , work, constant search, experience, practice ...to the level of religious duties, to the level of worship of God :

in de zin van : hoe mer geloof+werk; kennis, ervaring , praktijk, constant zoektocht ....hoe dichter bij God & bij islam dus :

True science is therefore a worship of God when it's liberated from materialism as an ideology & from its mechanical materialistic dead paradigms such as that dead mechanical materialistic "newtonian_cartesian" paradigm ....


. Wel geinig om goedwillende moslims vergeefs te zien worstelen. Waarom doen ze dat? Geloof is voor masochisten.

wat is dit voor idioot onzin dan ??? = leeg rhetoriek die nergens op zou slaan :

"masochisme é ??? : je had blijkbaar die boedig beelden van Shi3eten die zich zo hard sloegen dat ze gingne bloeden : dat wijs ik af als gewoonte : ON islamistisch trouwens & dat zeg ik niet alleen omdat ik geen Sh3iet ben ...

islam is DE utliem bevrijdig van de EGO , van alle idolen & "goden" waarvan de mens slaaf kan worden : door de menselijk natuur als zodanig te erkenen & te proberen te verheven .......:

Islam als bevrijdig van de ego "god" , pathologisch psychologie , hebzucht , ......& van al die menselijke ideologieen idiolen zoals secularisme, materialisme ; atheisme ...& de rest....

ach : Don't hold no one responsible for ur own ignorance , stupidity, vulgarity, stereotypes, brainwash, indoctrinations ...but urself & ur society & culture : inferior sub_chimp :

without islam & moslims , u would be still suffering under the inquisitions , ignorance , stupidity, intolerance...of the medieval church : uncivilized pretentious materialists without a soul : sub_humans as u are in the sense that u 're so arrogant & pretentious paternalistic imperialistic even in relation to the hand that helped u get out of ur own darkness by biting it : the hand of islam ...


ignorance , stupidity, vulgarity , stereotypes, brainwash ...not only kill , but are also weapons of mass_destruction ...

Ga spelen, achterlijk intolerant dom jochie ....u're no match ..........

Sjarlus
20-12-10, 12:34
Waar was dat?
Dat weet ik niet meer. Is alweer een tijdje geleden dat ik de docu zag. Het was iig. een 'Oosters' land met de Islam als dominante religie, misschien Turkije. Turkije lijkt me eigenlijk de enige mogelijkheid.
Ik heb gegoogeld naar de docu maar wist niet zo direct de juiste zoektermen te bedenken.

The Phoenix
20-12-10, 13:08
.................

The Phoenix
20-12-10, 13:23
=Sjarlus;4576918]In een seculiere staat wel.


Precies : wie zei wat anders dan ??? ik had het niet over hier in deze landje of over enig ander niet_moslim land :

Ik pratte in het breder zin : ik pratte ook vanuit de islamistisch perspectief :

Islam teaches us to respect the laws & constitutions of the non_muslim countries we live in ; as long as they respect our freedoms of belief , of thought , of speech together with the rest of our freedoms & rights :

je pratte alleen vanuit je eigen locaal cultureel sociaal historisch ...Eurocentrisch ...perspectief , meer niet :

Je bent slechts het produkt van je eigen cultuur & maatschappij, tot op zeker hoogte althans :

zie hoe post_modernisme als de logisch consequentie van modernisme had al afgerekend met al die "universalisme , waarheid, objectiviteit " claims van westerse "verlichting" door ze fundamenteel weer te leggen :

zie hoe objectiviteit bestaat niet's op het niveau van de exacte wetenschappen , laat alleen elders !





Een integratiecursus zou aan jou zeker niet verspild zijn.


wat is integratie , volgens je , intolerant fascist ??? : integratie =assimilatie ; volgens je :

we respect ur laws &² constitution by not violating or threatening them, we respect secularism & democracy even though we don't believe in them : so, what's ur ^problem then, moron ???




Wel leg je de vinger op de ongeneeslijk zere plek: de Islam is bedacht voor een totalitaire Islamofascistische staat.


Blijkt maar dat je slechts en soort geconditioneerd geindoctrineerd Pavlov's hond of papagai die maar de ongenuanceerd idioot onzin van de westerse mainstream media herhaalt zonder enig vrom van nadenken of kritiek juist :


"islamofascisme " = contradictio in termo :

see how islam was the first belief ever to ^preach those equality principles ; freedoms : freedom of belief , freedom , individual freedom, freedom of thought, religious tolerance , tolerance , human rights ...in the islamic sense at least ; humanity never knew before :

all beliefs, ideologies, thoughtstreams ...tried to imitate islam since then by inventing an idea that could be realised on the reality ground as islam was :

This materialistic west without a soul had just turned those islamic original principles ; values, norms into materialistic secular ones : not even original !

see how islam had helped Europe out of its dark age under the medieval extremely backward intolerant ignorant superstitious inquisitory discriminatory exclusive antisemistic ....medieval church :

see how even modern civilization wouldn't have been possible without islam & muslims : www.muslimheritage.com

www.1001inventions.com

islam will always be there to save u from ur current & future dark ages as islam did in relation to Europe's medieval dark age under the medieval church !

islam is against all forms of totalitarianism , injustices, discriminations, exclusions , oppressions, slavery ...in the islamic sense at least :

islam is against all forms of idolateries : physical, spiritual, mental, psychological, economical, political , intellectual , philosophical ....

So, just go worship ur modern "gods" : secularism as the modern materialistic atheistic state's religion that had replaced christianity :

the state that had replaced the church :

Go worship ur modern "gods" such as secularism, materialism, atheism, humanism ....that are just degenerate forms of christianity :

the west can therfore produce nothing but degenerate forms of christianity ...


see how islam had triggered the protestant reformation & the rest , ironically enough : see how John Locke as the protestant so_called father of empirism & philosophical liberalism was indirectly & fundamentally infulenced by Islam :

Even the very experimental empirical grounds of modern science were muslim inventions thanks to that epxrience work practice islamic spirit that elevates the use of reason, the seeking of knowledge in the larger sense , work, constant search, experience, practice ...to the level of religious duties, to the level of worship of God :

in de zin van : hoe mer geloof+werk; kennis, ervaring , praktijk, constant zoektocht ....hoe dichter bij God & bij islam dus :

True science is therefore a worship of God when it's liberated from materialism as an ideology & from its mechanical materialistic dead paradigms such as that dead mechanical materialistic "newtonian_cartesian" paradigm ....


Wel geinig om goedwillende moslims vergeefs te zien worstelen. Waarom doen ze dat? Geloof is voor masochisten.

wat is dit voor idioot onzin dan ??? = leeg rhetoriek die nergens op zou slaan :

"masochisme " ??? : je had blijkbaar die boedig beelden van Shi3eten die zich zo hard sloegen dat ze gingne bloeden : dat wijs ik af als gewoonte : ON islamistisch trouwens & dat zeg ik niet alleen omdat ik geen Sh3iet ben ...

islam is DE utliem bevrijdig van de EGO , van alle idolen & "goden" waarvan de mens slaaf kan worden : door de menselijk natuur als zodanig te erkenen & te proberen te verheven .......:

Islam als bevrijdig van de ego "god" , pathologisch psychologie , hebzucht , ......& van al die menselijke ideologieen idiolen zoals secularisme, materialisme ; atheisme ...& de rest....

ach : Don't hold no one responsible for ur own ignorance , stupidity, vulgarity, stereotypes, brainwash, indoctrinations ...but urself & ur society & culture : inferior sub_chimp :

without islam & moslims , u would be still suffering under the inquisitions , ignorance , stupidity, intolerance...of the medieval church : uncivilized pretentious materialists without a soul : sub_humans as u are in the sense that u 're so arrogant & pretentious paternalistic imperialistic even in relation to the hand that helped u get out of ur own darkness by biting it : the hand of islam ...


ignorance , stupidity, vulgarity , stereotypes, brainwash ...not only kill , but are also weapons of mass_destruction ...

Ga spelen, achterlijk intolerant dom jochie ....u're no match ..........

The Phoenix
20-12-10, 13:34
Het feit dat de katholieke inquisitie de mensen overdroeg aan de wereldlijke overheid impliceert dat de kerk zelf niet mag oordelen. Maar daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik het inquisitiesysteem goedkeur. Het hele afstraffingsmechanisme en de verwevenheid met de wereldlijke macht van de katholieke kerk gaat naar mijn mening in tegen de gezindheid van Jezus. Het was bijvoorbeeld één van de kernpunten van de reformatie, hoewel sommige protestanten later toch weer in dezelfde val trapten.


:lol: T R A G I _H I L A R I S C H :lol:

The Alchemist
20-12-10, 18:03
Dus dan wordt het tegenovergestelde gedaan van waar jij me zojuist op terecht stelde. Namelijk dat ik niet mag oordelen. Jij zegt nu dat de kerk de mensen zelf laat oordelen en keurt dat nu ineens wel goed????

:lol:

Dat je nog moeite doet ...

Sjarlus
20-12-10, 21:06
intolerant fascist, moron, geconditioneerd geindoctrineerd Pavlov's hond of papagai, inferior sub_chimp, achterlijk intolerant dom jochie
Mja. First things first. Je bent me nog steeds een bewijs verschuldigd tav. je claim dat de Islam de damesliefde verbiedt. Waar staat dat verbod? Ik ben benieuwd.

super ick
22-12-10, 08:10
Alle 'voordeeltjes' in de islam vallen de man ten deel. :hihi:
Het valt wel op......