PDA

Bekijk Volledige Versie : Katholieke bisschoppen stopten klachten tegen Robert M in de doofpot



Marsipulami
18-12-10, 22:38
http://www.zie.nl/video/algemeen/Echtgenoot-M.-was-handig-en-behulpzaam/m1fzt77flk28

nl-x
19-12-10, 00:06
Wat een ongelooflijke faal van de politie.

"U kunt geen aangifte doen omdat de beklaagde ontkent."

Daar moeten echt ontslagen voor vallen. Ik vind het echt weer te typisch voor onze hermandad.

ps. Mars, doe eens normale titels aub.

ronald
19-12-10, 00:09
Wat een ongelooflijke faal van de politie.

"U kunt geen aangifte doen omdat de beklaagde ontkent."

Daar moeten echt ontslagen voor vallen. Ik vind het echt weer te typisch voor onze hermandad.

ps. Mars, doe eens normale titels aub.

Zo'n directeur ook. "Kleuters tot 4 jaar fantaseren." Mijn hemel wat een pedagoog. Eruit die klojo.

Marsipulami
19-12-10, 00:15
ps. Mars, doe eens normale titels aub.

De enige normale titel die ik de laatste tijd gebruikt had met name: "Tientallen kinderen misbruikt in Amsterdamse crèche" werd door de beheerders van deze site veranderd in "Het vrije-westen en haar pedo-moraal"

tanger'73
19-12-10, 00:23
De enige normale titel die ik de laatste tijd gebruikt had met name: "Tientallen kinderen misbruikt in Amsterdamse crèche" werd door de beheerders van deze site veranderd in "Het vrije-westen en haar pedo-moraal"


apart hé, straks gaat men ook je berichten stiekem aanpassen. Je kunt altijd nog ontkennen dat je iets niet hebt geplaatst.

nl-x
19-12-10, 00:33
De enige normale titel die ik de laatste tijd gebruikt had met name: "Tientallen kinderen misbruikt in Amsterdamse crèche" werd door de beheerders van deze site veranderd in "Het vrije-westen en haar pedo-moraal"
Dat wist ik niet. Door wie dan?

nl-x
19-12-10, 00:34
Zo'n directeur ook. "Kleuters tot 4 jaar fantaseren." Mijn hemel wat een pedagoog. Eruit die klojo.
Volgens mij kunnen we nog meer verwachten van die directeur. Vergeet niet dat hij zijn huis ter beschikking stelde aan de pedo's. Nu dit er bij...
Hij stinkt behoorlijk.

Marsipulami
19-12-10, 00:39
Zo'n directeur ook. "Kleuters tot 4 jaar fantaseren." Mijn hemel wat een pedagoog. Eruit die klojo.


Het is vrij normaal dat een directeur op zo'n manier reageert als één van zijn gewaardeerde medewerkers plots wordt beschuldigd van sexueel misbruik terwijl hij zelf alle vertrouwen had in die medewerker.

In Nederland had je eerder al de Bolderkar-affaire waarbij medewerkers van een kinderdagverblijf ten onrechte werden beschuldigd.

In Frankrijk had je het pedofilieproces van Saint Omer. Na 3 jaar voorarrest werden zes mensen vrijgesproken omdat de slachtoffers zelf verklaarden dat ze de beschuldigingen t.a.v. die zes hadden verzonnen.

Wellicht hebben katholieke bisschoppen op een vergelijkbare manier gereageerd als die directeur als er hen klachten bereikten omtrent sexueel misbruik gepleegd door priesters met een onberispelijke staat van dienst (vandaar de topictitel).

Echter de politie mag volgens mij zo'n klachten niet negeren. Zeker zoals in deze zaak in Amsterdam waar er formele klachten werden geformuleerd door verschillende ouders tegen Robert M. bij de politie en het gerecht.

Marsipulami
19-12-10, 00:42
Dat wist ik niet. Door wie dan?

Ik weet niet wie er allemaal op deze site in de mogelijkheid is om titels achteraf te veranderen.

U kan de thread bezoeken op:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=321590

ronald
19-12-10, 00:42
Volgens mij kunnen we nog meer verwachten van die directeur. Vergeet niet dat hij zijn huis ter beschikking stelde aan de pedo's. Nu dit er bij...
Hij stinkt behoorlijk.

Welke debiel verzint slaappartijtjes voor kinderen onder de 4 waarbij ouders niet welkom waren? Nog erger: welke ouders sturen hun kinderen naar zo'n avondje?? Je bent dan toch ook geschift als ouder zijnde. Hadden ze zo'n zin in een kinderloos avondje en nachtje? Totaal onverantwoordelijke ouders die ook wel eens de kinderbescherming over de vloer mogen krijgen.

Marsipulami
19-12-10, 00:53
Welke debiel verzint slaappartijtjes voor kinderen onder de 4 waarbij ouders niet welkom waren? Nog erger: welke ouders sturen hun kinderen naar zo'n avondje?? Je bent dan toch ook geschift als ouder zijnde. Hadden ze zo'n zin in een kinderloos avondje en nachtje? Totaal onverantwoordelijke ouders die ook wel eens de kinderbescherming over de vloer mogen krijgen.

We komen in een ongezonde situatie terecht als geen enkele volwassene nog alleen mag zijn met een kind. Men zou ook beter ouders verbieden nog alleen te zijn met hun kind want ouders zijn in een heel groot aantal gevallen ook de daders van misbruik van hun eigen kinderen.

ronald
19-12-10, 01:15
We komen in een ongezonde situatie terecht als geen enkele volwassene nog alleen mag zijn met een kind. Men zou ook beter ouders verbieden nog alleen te zijn met hun kind want ouders zijn in een heel groot aantal gevallen ook de daders van misbruik van hun eigen kinderen.
Dat is onzin. Jij schuift het naar hoeken waar het niet ligt en negeert waar het wel ligt. We spreken hier duidelijk over deze situatie. Waar in de wereld heeft men "slaappartijtjes" voor peuters waar geen ouder welkom was? Hoe hebben ze ouders ervan weten te overtuigen? Ze te wennen buitenshuis te slapen? Totale gekke gedachte. Als je soms onverhoopt een oppas nodig hebt dan zorg je lijkt mij in eerste instantie voor dat iemand bij voorkeur een meisje van 15/16 van de familie komt opdagen ook al zou het statistisch zo zijn dat de meeste pedofiele handelingen worden verricht door bekenden. Zo niet dan zoek je verder. Ik zou nooit een oppas-centrale inschakelen. Heb onze kinderen (<4) ook nooit ergens laten overnachten. Dat zijn zo ouderlijke verantwoordelijkheden. Denk jij dat een doorsnee peuter dat ook nog leuk vindt?

Marsipulami
19-12-10, 01:24
Dat is onzin. Jij schuift het naar hoeken waar het niet ligt en negeert waar het wel ligt. We spreken hier duidelijk over deze situatie. Waar in de wereld heeft men "slaappartijtjes" voor peuters waar geen ouder welkom was? Hoe hebben ze ouders ervan weten te overtuigen? Ze te wennen buitenshuis te slapen? Totale gekke gedachte. Als je soms onverhoopt een oppas nodig hebt dan zorg je lijkt mij in eerste instantie voor dat iemand bij voorkeur een meisje van 15/16 van de familie komt opdagen ook al zou het statistisch zo zijn dat de meeste pedofiele handelingen worden verricht door bekenden. Zo niet dan zoek je verder. Ik zou nooit een oppas-centrale inschakelen. Heb onze kinderen (<4) ook nooit ergens laten overnachten. Dat zijn zo ouderlijke verantwoordelijkheden. Denk jij dat een doorsnee peuter dat ook nog leuk vindt?

Tja, objectief gezien vind ik het zo gek nog niet dat een crèche naast dagopvang ook zo nu en dan nachtopvang organiseert voor ouders die zelf naar een feestje moeten. Maar ik heb tot dusver nog niet zoveel gelezen over die "slaappartijtjes". Dat woord klinkt nogal dubieus.

ronald
19-12-10, 02:04
Tja, objectief gezien vind ik het zo gek nog niet dat een crèche naast dagopvang ook zo nu en dan nachtopvang organiseert voor ouders die zelf naar een feestje moeten. Maar ik heb tot dusver nog niet zoveel gelezen over die "slaappartijtjes". Dat woord klinkt nogal dubieus.

Het was geen nachtopvang in de trant van avondoppas. Ouders waren er ('s nachts) niet welkom. Ben je als ouder toch gek hiermee in zee te gaan. Je leent jezelf toch ook niet uit. Je partner ook niet en dus je kind al helemaal niet.

Joesoef
19-12-10, 06:33
De enige normale titel die ik de laatste tijd gebruikt had met name: "Tientallen kinderen misbruikt in Amsterdamse crèche" werd door de beheerders van deze site veranderd in "Het vrije-westen en haar pedo-moraal"


Ik heb enkele topictitels aangepast die door gebruikers zijn opgeleukt, iemand die daar ook een handje van heeft dat ben jij. Ik zie nergens sporen van aanpassingen door modjes.

edit:
Topictitel inmiddels aangepast. Meld dit volgende keer gewoon met dat knopje rechts boven.

super ick
19-12-10, 09:04
Het was geen nachtopvang in de trant van avondoppas. Ouders waren er ('s nachts) niet welkom. Ben je als ouder toch gek hiermee in zee te gaan. Je leent jezelf toch ook niet uit. Je partner ook niet en dus je kind al helemaal niet.

Ik zie er ook totaal geen nut in. Kinderen van 6 tm 12 vinden het waarschijnlijk fantastisch. Maar 0-4???????

Overigens dat je snachts niet welkom bent is wat voor te zeggen hoor. Als ze echt slapen..........

nl-x
19-12-10, 23:48
Zo'n directeur ook. "Kleuters tot 4 jaar fantaseren." Mijn hemel wat een pedagoog. Eruit die klojo.

Volgens mij kunnen we nog meer verwachten van die directeur. Vergeet niet dat hij zijn huis ter beschikking stelde aan de pedo's. Nu dit er bij...
Hij stinkt behoorlijk.

'Directeur Hofnarretje misbruikte kinderen'
ROTTERDAM - De directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje, Albert Drent, is begin jaren negentig ontslagen naar aanleiding van beschuldigingen van kindermisbruik. Dat meldt regionale omroep AT5.
Lees verder: http://www.nu.nl/binnenland/2406042/directeur-hofnarretje-misbruikte-kinderen.html

knuppeltje
20-12-10, 09:52
Zeg maffe Belg, kijk eens naar wat die bisscopjes bij jullie allemaal in de doofpot hebben gestopt.

Rare papen ook altijd.