PDA

Bekijk Volledige Versie : Indiase ontdekt na jaar huwelijk dat haar man een vrouw is



Marsipulami
24-12-10, 12:33
Indiase ontdekt na jaar huwelijk dat haar man een vrouw is

Een Indiase vrouw heeft pas een jaar na haar huwelijk ontdekt dat haar echtgenoot eigenlijk een vrouw is. Het gebrek aan seksueel contact deed de 'echtgenoot' de das om. Dat meldt de website ananova.com.

De 26-jarige Minati Khatua en haar familie vielen voor de charme van de 28-jarige Sitakant Routray. Zoals de traditie het voorschrijft in India, kreeg de echtgenoot naar aanleiding van het huwelijk een uitgebreide bruidsschat, waaronder een auto, gouden juwelen en cash geld.

Nattigheid

Minati Khatua begon na het uitgebreide huwelijksfeest echter nattigheid te voelen. Haar kersverse echtgenoot weigerde immers elk fysiek contact, naar eigen zeggen omdat hij een religieuze belofte had afgelegd.

"Ik heb herhaaldelijk geprobeerd om zijn geslacht te ontdekken, maar dat mislukte steeds. Tot ik op een dag erin slaagde om de deur van de badkamer te forceren. Daar nam mijn 'man' een bad, werd mijn vrees bewaarheid en ontdekte ik dat hij een vrouw is", legt de belogen echtgenote uit. (afp/tw)

tanger'73
24-12-10, 18:05
Dat valt dan nog mee, er zijn er ook die met een hond trouwen.

Pizzaman
24-12-10, 19:16
Nu maar hopen dat er een fikse Tarzan bij die bruidsschat zat he.

Marsipulami
24-12-10, 19:19
Dat valt dan nog mee, er zijn er ook die met een hond trouwen.



"Poetin kent alleen gevoelens voor honden"

24/12/10, 17u34

http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/6/4/5/media_xl_3989360.jpg?20101224173705

© ap

De voormalige Russische oliemagnaat Michail Chodorkovski heeft vrijdag uitgehaald naar zijn kwelgeest Vladimir Poetin. Chodorkovski noemde de Russische premier een zielige man die alleen gevoelens voor honden koestert.


© ap Chodorkovski was ooit een van de rijkste Russen. Hij zegt geregeld dat Poetin verantwoordelijk is voor de lange gevangenisstraf die hij moet uitzitten voor belastingontduiking.

In een interview met de Moskouse krant Nezavisimaja Gazeta noemt Chodorkovski Poetin een man met een keihard pantser die alleen echte gevoelens kan tonen als er een hond in het spel is. "Zo'n man kan eenvoudigweg niet gelukkig zijn'', aldus Chodorkovski.

Poetin toont in de media geregeld zijn warme gevoelens voor honden. Zo begon de premier onlangs direct een puppy te knuffelen die hij cadeau kreeg van zijn Bulgaarse ambtgenoot Boiko Borisov. (anp/mvdb)

Pizzaman
24-12-10, 19:23
LOLOLOL!