PDA

Bekijk Volledige Versie : Kafirdemocratie vermoordt islamitische burgers met terroristische aanval



Hatert
27-12-10, 11:45
27 december, 07:37

Amerikaanse raketaanval doodt Pakistanen

door Peter van der Ploeg Buitenland

Bij een raketaanval in het noorden van Pakistan zijn zes mensen omgekomen. De raketten zijn volgens de Pakistaanse autoriteiten afkomstig van een Amerikaans onbemand toestel, meldt persbureau AP.
Vier raketten raakten een voertuig waarin zes mensen zaten. Hun identiteit is niet bekend gemaakt. In de regio verblijven veel militante rebellen.

De aanval vond plaats vlakbij de Afghaanse grens, in Noord-Waziristan. Daar zijn afgelopen jaar zeker 110 Amerikaanse raketaanvallen geweest, bijna twee keer zoveel als vorig jaar. De VS willen er Al-Qaeda en Talibanstrijders uitschakelen.

‘Soevereiniteit geschonden
Pakistan heeft de aanval veroordeeld. Volgens de Pakistaanse autoriteiten schendt het de Pakistaanse soevereiniteit en verhit het de gemoederen onder de stammen die er wonen, wiens steun de overheid nodig heeft. Bewoners van het gebied claimen dat bij dergelijke aanvallen veel onschuldige burgers omkomen. De CIA, waaronder het raketprogramma valt, ontkent dat.

Amerikaanse raketaanval doodt Pakistanen :: nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2010/12/27/amerikaanse-raketaanval-doodt-pakistanen/)

John2
27-12-10, 11:50
27 december, 07:37
Kafirdemocratie vermoordt islamitische burgers met terroristische aanval
Amerikaanse raketaanval doodt Pakistanen


Het zijn eerder de laffe Islam terroristen die zich verschuilen achter de burgers die het groot aantal burger slachtoffers veroorzaken dan de raket aanvallen die zuiver een doel treffen.
In tegenstelling met Bin Laden die zich ver van de burgers houd zijn deze terroristen zwakkelingen en laf.

Hatert
27-12-10, 12:00
Het zijn eerder de laffe Islam terroristen die zich verschuilen achter de burgers die het groot aantal burger slachtoffers veroorzaken dan de raket aanvallen die zuiver een doel treffen.
In tegenstelling met Bin Laden die zich ver van de burgers houd zijn deze terroristen zwakkelingen en laf.

In de tweede wereld oorlog liep het Nederlandse verzet ook rond in een pimpelpaarse pakje zodat de duitsers ze konden herkennen.

En natuurlijk ben je als kafir heldhaftig als je met een onbemande vliegtuig een raketjes dropt op vermeende verzetsstrijders. Ow wat een helden toch met hun joystickje achter hun bureatje onschuldige burgers afmaken.

De verzetsstrijders hebben ballen de kafirs zijn lafaards die nooit een man tegen man gevecht durven aan te gaan maar eerst de dorpen platbombarderen voordat ze uit hun basis durven te komen.

Denk dus eerst even na als je wat schrijft. Ik ga niet teveel tijd besteden aan onzinverhaaltjes.

The_Grand_Wazoo
27-12-10, 12:51
Wat heb jij toch met kafirs?
Ben jij zo'n dom mannetje die de wereld in gelovigen en ongelovigen onderverdeeld?

H.P.Pas
27-12-10, 13:42
Wat heb jij toch met kafirs?


Mohammedanen eigen.
Moslims veel minder.

John2
27-12-10, 13:58
=Hatert;4587997]In de tweede wereld oorlog liep het Nederlandse verzet ook rond in een pimpelpaarse pakje zodat de duitsers ze konden herkennen.
Het verzet in Nederland waar mannen en vrouwen inzaten, pleegden aanslagen tegen de duitse bezetters, waarbij altijd rekening werd gehouden met het gevaar dat de burgers liepen.
Verder hebben zij nog nooit een burger gedwongen om te functioneren als kogelvanger, nog hebben zij zich ooit opgeblazen als een idioot op een marktplein of andere plek waar veel slachtoffers vielen.


En natuurlijk ben je als kafir heldhaftig als je met een onbemande vliegtuig een raketjes dropt op vermeende verzetsstrijders. Ow wat een helden toch met hun joystickje achter hun bureatje onschuldige burgers afmaken.
Deze gerichte acties maken inderdaad minder burgerslachtoffers als de achtelijke terroristen met hun bomaanslagen en als ik dan moet kiezen tussen deze twee dan ben ik liever een kafir dan een moslim die deze aanslagen steunt van deze terroristen.


De verzetsstrijders hebben ballen de kafirs zijn lafaards die nooit een man tegen man gevecht durven aan te gaan maar eerst de dorpen platbombarderen voordat ze uit hun basis durven te komen.
Hoezo ballen?
Mietjes in jurkjes die onschuldigen opblazen!!!


Denk dus eerst even na als je wat schrijft. Ik ga niet teveel tijd besteden aan onzinverhaaltjes.
Inderdaad denk eens na wat je schrijft voor je de terroristen gaat verheerlijken, want wie instemt met dit tuig is net zo erg als het tuig.

Hatert
27-12-10, 14:08
Het verzet in Nederland waar mannen en vrouwen inzaten, pleegden aanslagen tegen de duitse bezetters, waarbij altijd rekening werd gehouden met het gevaar dat de burgers liepen.
Verder hebben zij nog nooit een burger gedwongen om te functioneren als kogelvanger, nog hebben zij zich ooit opgeblazen als een idioot op een marktplein of andere plek waar veel slachtoffers vielen.


Deze gerichte acties maken inderdaad minder burgerslachtoffers als de achtelijke terroristen met hun bomaanslagen en als ik dan moet kiezen tussen deze twee dan ben ik liever een kafir dan een moslim die deze aanslagen steunt van deze terroristen.


Hoezo ballen?
Mietjes in jurkjes die onschuldigen opblazen!!!


Inderdaad denk eens na wat je schrijft voor je de terroristen gaat verheerlijken, want wie instemt met dit tuig is net zo erg als het tuig.

Het Nederlands verzet heeft natuurlijk nooit Nederlanders vermoord. Dat deden de kaboutertjes.

De terroristen zijn de kafirs. Dat weet de hele wereld alleen hier in het westen doen ze alsof hun neus bloedt en denken ze het een goede zaak is om armoesukkels in 1 van de armste derde wereld land met hun higntech wapens uit te moorden.

Mensen zijn blind in het westen. Ze durven niet toe te geven dat hun hele zaak corrupt en misdadig is.

Slinger
27-12-10, 14:16
Het Nederlands verzet heeft natuurlijk nooit Nederlanders vermoord. Dat deden de kaboutertjes.

De terroristen zijn de kafirs. Dat weet de hele wereld alleen hier in het westen doen ze alsof hun neus bloedt en denken ze het een goede zaak is om armoesukkels in 1 van de armste derde wereld land met hun higntech wapens uit te moorden.

Mensen zijn blind in het westen. Ze durven niet toe te geven dat hun hele zaak corrupt en misdadig is.

De vergelijking met net Nederlandse verzet gaat helemaal niet op.

Islamitische terroristen proberen in plaats van zo veel mogelijk de vijand te treffen, zo veel mogelijk burgers om te brengen. En dan bij voorkeur christenen en sjiïeten.

Wie zijn er nou laf?

Hatert
27-12-10, 14:25
De vergelijking met net Nederlandse verzet gaat helemaal niet op.

Islamitische terroristen proberen in plaats van zo veel mogelijk de vijand te treffen, zo veel mogelijk burgers om te brengen. En dan bij voorkeur christenen en sjiïeten.

Wie zijn er nou laf?

Het zit ingewikkelder in elkaar, dat weet je zelf ook wel. De taliban en El qaida zijn bijvoorbeeld door de kafirs opgericht. Zelfs Hamas hebben de zionisten bij hun oprichting gesponsord. Dat weet jij allang maar je weigert feiten te onderkennen die jouw leugens weerspreken. Dat allemaal voor de politieke eigenbelang van de kafirs. De taliban en el alqaida worden nu opgeruimd door de kafirs nu ze ze niet meer nodig hebben. En wij gewone moslims krijgen de schuld van de kafirs en moeten wij huin vuile spelletjes goedkeuren.

Dikke lul voor ze.

Slinger
27-12-10, 14:31
Het zit ingewikkelder in elkaar, dat weet je zelf ook wel. De taliban en El qaida zijn bijvoorbeeld door de kafirs opgericht. Zelfs Hamas hebben de zionisten bij hun oprichting gesponsord. Dat weet jij allang maar je weigert feiten te onderkennen die jouw leugens weerspreken. Dat allemaal voor de politieke eigenbelang van de kafirs. De taliban en el alqaida worden nu opgeruimd door de kafirs nu ze ze niet meer nodig hebben. En wij gewone moslims krijgen de schuld van de kafirs en moeten wij huin vuile spelletjes goedkeuren.

Dikke lul voor ze.

Ingewikkelde huilverhalen over oprichters, daar hou ik me niet mee bezig. Ik kijk naar de daders van de moordaanslagen en dat zijn in verreweg de meeste gevallen soennieten. Als ze dan ook nog zo dom zijn om zich te laten gebruiken, dan is dat wat mij betreft geen verzachtende omstandigheden.

John2
27-12-10, 14:36
=Hatert;4588246]Het Nederlands verzet heeft natuurlijk nooit Nederlanders vermoord. Dat deden de kaboutertjes.
In iedergeval nooit de intentie gehad om burgers te vermoorden, dat er burgers vielen in een gevecht was minimaal en meestal vielen er burgers omdat de duitsers wraak namen op de daden van het verzet, ten allertijden is de burger ontzien en werden acties afgeblazen omdat de kans op vele burger doden te groot waren.


De terroristen zijn de kafirs. Dat weet de hele wereld alleen hier in het westen doen ze alsof hun neus bloedt en denken ze het een goede zaak is om armoesukkels in 1 van de armste derde wereld land met hun higntech wapens uit te moorden.
Noem mij één land ter wereld die geen terroristen huisvest die er zo over denkt, eentje maar Hatert.


Mensen zijn blind in het westen. Ze durven niet toe te geven dat hun hele zaak corrupt en misdadig is.
Binnen welke gedachten en wet Hatert, binnen de gedachten van de Islam?

Hatert
27-12-10, 14:38
Ingewikkelde huilverhalen over oprichters, daar hou ik me niet mee bezig. Ik kijk naar de daders van de moordaanslagen en dat zijn in verreweg de meeste gevallen soennieten. Als ze dan ook nog zo dom zijn om zich te laten gebruiken, dan is dat wat mij betreft geen verzachtende omstandigheden.

Je kijkt niet naar de oorzaken omdat je bang bent voor de waarheid. De waarheid die aantoont dat je leugens achterna loopt en propageert. Je zult dan je hele leven moeten omgooien, dat is moeilijk, ik begrijp je moeilijke situatie, maar als je de feiten en de waarheid accepteert is het makkelijker leven.

Slinger
27-12-10, 14:42
Je kijkt niet naar de oorzaken omdat je bang bent voor de waarheid. De waarheid die aantoont dat je leugens achterna loopt en propageert. Je zult dan je hele leven moeten omgooien, dat is moeilijk, ik begrijp je moeilijke situatie, maar als je de feiten en de waarheid accepteert is het makkelijker leven.

De feiten zijn dat moslimstrijders in allerlei landen terugschrikken voor een rechtstreeks gevecht met de Amerikanen en bondgenoten en proberen zo veel mogelijk burgers af te maken. Ik begrijp wel dat het voor moslims als jij moeilijk leven is met die waarheid, en dat je daarom alle richtingen op gaat wijzen.

Pizzaman
27-12-10, 14:56
Je kijkt niet naar de oorzaken omdat je bang bent voor de waarheid. De waarheid die aantoont dat je leugens achterna loopt en propageert. Je zult dan je hele leven moeten omgooien, dat is moeilijk, ik begrijp je moeilijke situatie, maar als je de feiten en de waarheid accepteert is het makkelijker leven.

Doe maar zielig, feit blijft dat er geen 'kafirs' met bomgordels een moskee binnenstormen en dan onder het zingen van psalmen 'boem doen'.

Dat zijn toch echt achterlijke en misleide 'gelovigen', die schande brengen over het welwillende deel van de moslims.
80% van de tegenstand die de normale moslim ob ndervindt komt door deze dommerikken,
die zich laten gebruiken ter verheerlijking van Bin Laden en andere achterlijke dictators.

Er is weinig verschil tussen zo'n terrorist en een middeleeuwse boer die zich aansloot bij de kruistochten.
Behalve de aantallen onschuldige slachtoffers.

Joesoef
27-12-10, 15:16
Doe maar zielig, feit blijft dat er geen 'kafirs' met bomgordels een moskee binnenstormen en dan onder het zingen van psalmen 'boem doen'


Oeeehh! Dan moet je eens kijken naar de beelden waar wikileaks mee bekend is geworden, vanuit een helikopterje op veilige afstand, burgers, moeders, kinderen en journalisten.

kafirs-amerikanen....

Hatert
27-12-10, 15:17
Doe maar zielig, feit blijft dat er geen 'kafirs' met bomgordels een moskee binnenstormen en dan onder het zingen van psalmen 'boem doen'.

Dat zijn toch echt achterlijke en misleide 'gelovigen', die schande brengen over het welwillende deel van de moslims.
80% van de tegenstand die de normale moslim ob ndervindt komt door deze dommerikken,
die zich laten gebruiken ter verheerlijking van Bin Laden en andere achterlijke dictators.

Er is weinig verschil tussen zo'n terrorist en een middeleeuwse boer die zich aansloot bij de kruistochten.
Behalve de aantallen onschuldige slachtoffers.

Blijf jij maar kijken naar de gasten die uit totale moedeloosheid zich zelf opofferen maar de werkelijke oorzaak, de kafirhebzucht en de smerigste speeltjes waar de duivel een puntje aan kan zuigen wordt even voor het gemak totaal genegeerd. Immers de eigen medewerking en goedkeuring van de duivelse manipulatie van de westerse kafirs komt ze even niet goed uit.

AL is de hebzucht met dito leugens nog zo snel, de waarheid en de gerechtigheid achterhaalt het wel.

Hatert
27-12-10, 15:26
De feiten zijn dat moslimstrijders in allerlei landen terugschrikken voor een rechtstreeks gevecht met de Amerikanen en bondgenoten en proberen zo veel mogelijk burgers af te maken. Ik begrijp wel dat het voor moslims als jij moeilijk leven is met die waarheid, en dat je daarom alle richtingen op gaat wijzen.

Lachen met jou, de nederlandse verzetsstrijders kleeden zich in pimpelpaarse jurkjes en zwaaiden met regenboogvlaggetjes naar de Nazibezetters om aan te geven waar ze zaten. De kafirs doen het met onbemande vliegtuiges met hun joystickes achter hun bureau en dan durft onze beroepsleugenaar van maroc.nl te zeggen dat de verzetsstrijders geen directe man tegen man gevecht aan durven te gaan.

:haha:

Pizzaman
27-12-10, 15:31
Oeeehh! Dan moet je eens kijken naar de beelden waar wikileaks mee bekend is geworden, vanuit een helikopterje op veilige afstand, burgers, moeders, kinderen en journalisten.

kafirs-amerikanen....
Waartussen zich de laffe terroristen verschuilen?
je hoort mij niet beweren dat ik dat heldhaftig vindt overigens.

Waar ik het wel met je eens ben: de Amerikanen zouden hun 'problemen thuis' eens moeten oplossen voordat ze zich ergens mee bemoeien. Olie-honger maakt zeker deel uit van het probleem. Daarom: blij dat we weg zijn uit Afghanistan.
Het is een illusie dat je daar 'vrede komt brengen'. Wanneer ze vrij mogen stemmen, blijkt er namelijk een meerderheid voor de taliban.


Blijf jij maar kijken naar de gasten die uit totale moedeloosheid zich zelf opofferen maar de werkelijke oorzaak, de kafirhebzucht en de smerigste speeltjes waar de duivel een puntje aan kan zuigen wordt even voor het gemak totaal genegeerd. Immers de eigen medewerking en goedkeuring van de duivelse manipulatie van de westerse kafirs komt ze even niet goed uit.

AL is de hebzucht met dito leugens nog zo snel, de waarheid en de gerechtigheid achterhaalt het wel.

NB: jij denkt dus wanneer ze maar geld genoeg hadden dat dergelijke godsdienst-malloten niet zouden bestaan?
Ik betwijfel het ten zeerste. Er is daar een heleboel geld, maar wel allemaal in handen van een aantal regenten. En juist die regenten misbruiken de goedgelovigen.

Hatert
27-12-10, 15:41
NB: jij denkt dus wanneer ze maar geld genoeg hadden dat dergelijke godsdienst-malloten niet zouden bestaan?
Ik betwijfel het ten zeerste. Er is daar een heleboel geld, maar wel allemaal in handen van een aantal regenten. En juist die regenten misbruiken de goedgelovigen.

Nee dat denk ik niet, je moet mensen ook niet beledigen en hun heiligste waarden zoals hun cultuur, identiteit, geloof en principes met voeten en moordwapens betreden.

Je weet net als ik dat de belangrijkste leiders in handen zijn van de kafirbezetter, immers de meesten zijn leider bij de gratie van de kafirkolonisator. Leiders die om hun land geven worden vermoordt of gevangengezet. Alleen de hebzuchtige leiders die hun land en volk veraden worden door de kafirs aangesteld.

Pizzaman
27-12-10, 15:52
Nee dat denk ik niet, je moet mensen ook niet beledigen en hun heiligste waarden zoals hun cultuur, identiteit, geloof en principes met voeten en moordwapens betreden.
Ik ben van mening dat je een gepaste straf moet bedenken.
Dus voor een geloofs-terrorist kan je wel wat passends bedenken.
Misschien moet je een milieuterrorist bijvoorbeld begraven in een bontjas?
Geef dan zelf eens een idee.


Je weet net als ik dat de belangrijkste leiders in handen zijn van de kafirbezetter, immers de meesten zijn leider bij de gratie van de kafirkolonisator.
Daar ben ik het in het geheel niet mee eens. Wel dat er veel ontwikkelingsgeld in de verkeerde zakken verdwijnt. Maar da's een ander verhaal.

Ik zie die rare Ahmadinejad niet gesponsord worden door de USA. Jij wel?


Leiders die om hun land geven worden vermoordt of gevangengezet. Alleen de hebzuchtige leiders die hun land en volk veraden worden door de kafirs aangesteld.
Volgens mij hebben ze hetzelfde probleem als we hier hebben: achterlijke individuen die het land in de uitverkoop doen, worden met onzinargumenten door het volk gekozen. Of door hun vriendjes in het zadel geholpen. Waarna ze inderdaad de bevolking uitmelken.

Als de bevolking het zelf anders wil, dan moeten ze daar maar voor zorgen.
Moeten we hier ook, en ook altijd zo geweest. Hele waslijsten uitzuigers zijn de huidige kliek voorgegaan. langzamerhand zien we ook vooruitgang, die moet daar nog op gang komen.

John2
27-12-10, 16:01
Het zit ingewikkelder in elkaar, dat weet je zelf ook wel. De taliban en El qaida zijn bijvoorbeeld door de kafirs opgericht. Zelfs Hamas hebben de zionisten bij hun oprichting gesponsord. Dat weet jij allang maar je weigert feiten te onderkennen die jouw leugens weerspreken. Dat allemaal voor de politieke eigenbelang van de kafirs. De taliban en el alqaida worden nu opgeruimd door de kafirs nu ze ze niet meer nodig hebben. En wij gewone moslims krijgen de schuld van de kafirs en moeten wij huin vuile spelletjes goedkeuren.
Dikke lul voor ze.
Taliban Hamas en Al Quaida opgericht door het westen?
1.Taliban voortgekomen uit de Mudjaheddin werden inderdaad door het westen (navo/nato) voorzien van wapenen tegen de strijd van het communistme die destijds thuis hielden in Afghanistan en Kachastan, maar na het buitensporig geweld tegen de burger bevolking werd deze hulp stopgezet.
Nadien kwam er een afscheiding die zich Taliban ging noemen, taliban naar de studenten die onderwijs kregen in de leer van de Koran.
Deze groep is nooit gesponsoord door het westen.
2.Hamas voortgekomen uit de Moslimbroederschap in Egypte deed als Moslimbroederschap goede zaken voor de Moslims zoals het oprichten van scholen, ziekenhuizen, enz. enz.
Tot ze zich gingen bezig houden met terroristme en werd verboden in Egypte waarna ze vluchten (de leiders) naar Libanon en zich opsplitsen in twee terroristische groepen Hizbolla en Hamas, die in 1979 door de VN legers werden vervolgd en Hamas vluchten naar de gebieden rond Gaza.
Hamas heeft totdat ze in de regering zaten nooit gelden en of wapens ontvangen uit het vrije westen.
3.Al Quaida ontstaan door en uit Bin Laden en gesponsoord door rijke families in het MO, heeft nog nooit wapens of gelden gekregen uit het vrije westen al werden ze zijdelings betrokken met de strijd tussen Irak en Iran.


Oeeehh! Dan moet je eens kijken naar de beelden waar wikileaks mee bekend is geworden, vanuit een helikopterje op veilige afstand, burgers, moeders, kinderen en journalisten.

kafirs-amerikanen....
Hoeveel beelden zijn er bekend van deze akties en hoeveel burgers zijn er slachtoffer geworden.
Zet deze eens af tegen de slachtoffers die vallen door de terroristen.
Verder gaf jij aan dat wij ons netjes moesten gedragen in ons taal gebruik en kom jij zelf met de term kafir.
Mogen wij als prikkers ervan uit gaan dat diverse woorden worden toegestaan om bepaalde type bevolking aan te duiden?



Blijf jij maar kijken naar de gasten die uit totale moedeloosheid zich zelf opofferen maar de werkelijke oorzaak, de kafirhebzucht en de smerigste speeltjes waar de duivel een puntje aan kan zuigen wordt even voor het gemak totaal genegeerd. Immers de eigen medewerking en goedkeuring van de duivelse manipulatie van de westerse kafirs komt ze even niet goed uit.

AL is de hebzucht met dito leugens nog zo snel, de waarheid en de gerechtigheid achterhaalt het wel.
Wij duivelse kafirs houden ons aan onze woorden, dit in tegenstelling aan Islamitische Moslims die zeggen te vertrekken van een site en nog steeds blijven prikken :hihi:
Maar van mij mag je blijven, liever dat jij je woede hier van je afschrijft dan dat wij moeten lezen dat ook jij je woede op een andere manier ten uiting brengt.

Pizzaman
27-12-10, 16:07
Verder gaf jij aan dat wij ons netjes moesten gedragen in ons taal gebruik en kom jij zelf met de term kafir.
Mogen wij als prikkers ervan uit gaan dat diverse woorden worden toegestaan om bepaalde type bevolking aan te duiden?

Ik voel me niet beledigd door het woord 'khafir'.
Het betekent simpelweg 'ongelovige'. Nah, dat klopt 100%.
Ik geloof er namelijk allemaal geen bal van.

Als ze maar niet met dhimmi beginnen.

Sjarlus
27-12-10, 16:22
[...]Ik voel me niet beledigd door het woord 'khafir'.
Het betekent simpelweg 'ongelovige'.[...]
Dat laatste is niet waar.

Slinger
27-12-10, 17:06
Lachen met jou, de nederlandse verzetsstrijders kleeden zich in pimpelpaarse jurkjes en zwaaiden met regenboogvlaggetjes naar de Nazibezetters om aan te geven waar ze zaten. De kafirs doen het met onbemande vliegtuiges met hun joystickes achter hun bureau en dan durft onze beroepsleugenaar van maroc.nl te zeggen dat de verzetsstrijders geen directe man tegen man gevecht aan durven te gaan.

:haha:

Ik weet niet waarom je altijd maar terugkomt op de Nederlandse verzetsstrijders, maar de vergelijking gaat dus mank. Zij probeerden niet zo veel mogelijk burgers te vermoorden, zoals de dappere moedjaheddin wel doen, en dan nog het liefst kafirs.

super ick
27-12-10, 18:16
Nee dat denk ik niet, je moet mensen ook niet beledigen en hun heiligste waarden.


Tja, en als die mensen zich nu om het minste geringste beledigd voelen? Als je naar HUN pijpen moet dansen omdat ze anders beledigd zijn? Wat dan?
Alles moet aangepast aan de intoleranten.

John2
27-12-10, 19:00
Tja, en als die mensen zich nu om het minste geringste beledigd voelen? Als je naar HUN pijpen moet dansen omdat ze anders beledigd zijn? Wat dan?
Alles moet aangepast aan de intoleranten.
Mag ik dit weigeren?

The Phoenix
27-12-10, 19:02
Wat heb jij toch met kafirs?
Ben jij zo'n dom mannetje die de wereld in gelovigen en ongelovigen onderverdeeld?


waaroom noem je de man dom dan ???

de wereld bestaat wel uit gelovigen & ongelovigen , zo ????

The Phoenix
27-12-10, 19:07
27 december, 07:37

Amerikaanse raketaanval doodt Pakistanen

door Peter van der Ploeg Buitenland

Bij een raketaanval in het noorden van Pakistan zijn zes mensen omgekomen. De raketten zijn volgens de Pakistaanse autoriteiten afkomstig van een Amerikaans onbemand toestel, meldt persbureau AP.
Vier raketten raakten een voertuig waarin zes mensen zaten. Hun identiteit is niet bekend gemaakt. In de regio verblijven veel militante rebellen.

De aanval vond plaats vlakbij de Afghaanse grens, in Noord-Waziristan. Daar zijn afgelopen jaar zeker 110 Amerikaanse raketaanvallen geweest, bijna twee keer zoveel als vorig jaar. De VS willen er Al-Qaeda en Talibanstrijders uitschakelen.

‘Soevereiniteit geschonden
Pakistan heeft de aanval veroordeeld. Volgens de Pakistaanse autoriteiten schendt het de Pakistaanse soevereiniteit en verhit het de gemoederen onder de stammen die er wonen, wiens steun de overheid nodig heeft. Bewoners van het gebied claimen dat bij dergelijke aanvallen veel onschuldige burgers omkomen. De CIA, waaronder het raketprogramma valt, ontkent dat.

Amerikaanse raketaanval doodt Pakistanen :: nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2010/12/27/amerikaanse-raketaanval-doodt-pakistanen/)

Yet another disgusting unethical coward display of western state's terrorism !

no wonder that the west triggers violent acts against itself this way !

violence breeds violence : the west shouldn't complain if hit by violent acts : must blame it only itself !

If one kills civilians , one must not play the hypocrit denial victim rol if hit the same way by its enemies : simple logics : vicieus cirkel : western & israeli state's terrorism are THE main cause : cause & effect !

The Phoenix
27-12-10, 19:09
Mohammedanen eigen.
Moslims veel minder.

"Mohammedaden" bestaan niet : moslims wel :

weer een ander westerse achterlijk label & christelijk projectie!

Slinger
27-12-10, 19:15
"Mohammedaden" bestaan niet : moslims wel :

weer een ander westerse achterlijk label & christelijk projectie!

Volgens mij is 'Mohammedanen' nog niet zo'n slechte aanduiding, gezien de praktijk van verafgoding van de mens Mohammed.

super ick
27-12-10, 19:17
Mag ik dit weigeren?

Als je PvdA stemt niet!

John2
27-12-10, 19:34
Als je PvdA stemt niet!

Ik stem SP :ego:

Pizzaman
27-12-10, 23:14
Dat laatste is niet waar.

Het zal nog wel zoiets als onrein betekenen ook. Boeiend!
Maar onrein, da's een kwestie van opvatting, zo durf ik wel met m'n linkerhand te eten. :nijn:

Sjarlus
27-12-10, 23:36
Een kafir is iemand die de boodschap van de Islam niet omarmt omdat hij (globaal):
dom en hoogmoedig is óf
in het algemeen niet deugt zodat Allah zijn hart heeft verduisterd waardoor de Islam voor hem een gesloten boek blijft.
Kuffar kortom zijn onvolwaardige eerloze mensen die hun plaats gewezen moet worden. Hatert doet regelmatig een poging.

Pizzaman
28-12-10, 01:05
Een kafir is iemand die de boodschap van de Islam niet omarmt omdat hij (globaal):
dom en hoogmoedig is óf
in het algemeen niet deugt zodat Allah zijn hart heeft verduisterd waardoor de Islam voor hem een gesloten boek blijft.
Kuffar kortom zijn onvolwaardige eerloze mensen die hun plaats gewezen moet worden. Hatert doet regelmatig een poging.

Prachtig, als je dat combineert met 'ik weet wie het zegt' dan vind ik 'm helemaal top.
Gecombineerd met degenen die dat woord steeds gebruiken, weten we nl. exact wat we er aan hebben.

Toch hou ik meer van dat onderschrift 'varken'. Dat beschrijft namelijk precies wat ik er van vind.
Ik wroet er in om, concludeer dat het shit is, en vervolgens boeit het me niet.
Gewoon blijven wroeten! :wink:

John2
28-12-10, 09:05
=Sjarlus;4589182]Een kafir is iemand die de boodschap van de Islam niet omarmt omdat hij (globaal):
dom en hoogmoedig is óf
Hier kan ik me nog iets bijvoorstellen maar de volgende opvatting...

in het algemeen niet deugt zodat Allah zijn hart heeft verduisterd waardoor de Islam voor hem een gesloten boek blijft.
Want hoe dom en hoogmoedig moet een mens wel niet zijn als deze denkt dat God/Allah iemands hart/geest verduisterd om zo het geloof in zijn doen en leven verborgen moet blijven, God die zelfs de strijd aangaat met het kwaad? :verward:

Kuffar kortom zijn onvolwaardige eerloze mensen die hun plaats gewezen moet worden. Hatert doet regelmatig een poging.
Een hond wijst je de plaats, maar of een varken dit lukt?:ego:

Pizzaman
28-12-10, 12:47
Hier kan ik me nog iets bijvoorstellen maar de volgende opvatting...

Want hoe dom en hoogmoedig moet een mens wel niet zijn als deze denkt dat God/Allah iemands hart/geest verduisterd om zo het geloof in zijn doen en leven verborgen moet blijven, God die zelfs de strijd aangaat met het kwaad? :verward:
Het zal meer zo zijn dat de baggerberg de ware bedoelingen verhult....


Een hond wijst je de plaats, maar of een varken dit lukt?:ego:
Middels wroeten zal DIT varken in ieder geval uit die baggerbewrg wel de waarheid halen.
Inmiddels zie ik al duidelijke verschillen ontstaan. http://www.hondasofnewengland.com/public/style_emoticons/default/pig.gif

John2
28-12-10, 13:17
http://www.hondasofnewengland.com/public/style_emoticons/default/pig.gif
Pas je op de feestdagen zijn nog niet voorbij en voor je het weet beland je ergens in een oven als feestmaal..........al is hier de kans kleiner dan op een ander forum :hihi:

rbn
28-12-10, 14:35
Een kafir is iemand die de boodschap van de Islam niet omarmt omdat hij (globaal):
dom en hoogmoedig is óf
in het algemeen niet deugt zodat Allah zijn hart heeft verduisterd waardoor de Islam voor hem een gesloten boek blijft.
Kuffar kortom zijn onvolwaardige eerloze mensen die hun plaats gewezen moet worden. Hatert doet regelmatig een poging.

wat jij hier allemaal oplepelt staat niet in het woordenboek nederlands-arabisch.. hierin wordt kaafier vertaald met atheïst

Slinger
28-12-10, 14:38
Een kafir is iemand die de boodschap van de Islam niet omarmt omdat hij (globaal):
dom en hoogmoedig is óf
in het algemeen niet deugt zodat Allah zijn hart heeft verduisterd waardoor de Islam voor hem een gesloten boek blijft.
Kuffar kortom zijn onvolwaardige eerloze mensen die hun plaats gewezen moet worden. Hatert doet regelmatig een poging.

En daarmee diskwalificeert hij zichzelf. Maar dat snapt hij niet.

Hatert
28-12-10, 15:08
Altijd lachen om de hulpeloze reakties van de kafirs te lezen als ze imampje spelen om hun massamoorden goed te prakten.

Sjarlus
28-12-10, 16:58
Een kafir is iemand die de boodschap van de Islam niet omarmt omdat hij (globaal):
dom en hoogmoedig is óf
in het algemeen niet deugt zodat Allah zijn hart heeft verduisterd waardoor de Islam voor hem een gesloten boek blijft.
Kuffar kortom zijn onvolwaardige eerloze mensen die hun plaats gewezen moet worden. Hatert doet regelmatig een poging.wat jij hier allemaal oplepelt staat niet in het woordenboek nederlands-arabisch.. hierin wordt kaafier vertaald met atheïst
Ik heb geenszins beweerd dat het woordenboek Nederlands-Arabisch in dit verband mijn bron is. Mocht iemand persé het woord kafir met maximaal één woord in het Nederlands willen vertalen, dan lijkt mij atheïst oftewel godontkenner wel correct ja.

super ick
28-12-10, 17:03
Altijd lachen om de hulpeloze reakties van de kafirs te lezen als ze imampje spelen om hun massamoorden goed te prakten.

Moeten die kneuzenlanden eens een normaal beleid gaan voeren en hun eigen tuig opruimen.

Hatert
28-12-10, 17:26
Moeten die kneuzenlanden eens een normaal beleid gaan voeren en hun eigen tuig opruimen.

Daarom zal er altijd verzet zijn tegen de westerse kafirterreur, moordpartijen en hun onmenselijkheid. De slachtoffers in de derde wereldlanden zullen zich hoe dan ook bevrijden van deze misdaden tegen de onmenselijkheid van de westerse kafirhebzucht.

super ick
28-12-10, 17:30
Daarom zal er altijd verzet zijn tegen de westerse kafirterreur, moordpartijen en hun onmenselijkheid. De slachtoffers in de derde wereldlanden zullen zich hoe dan ook bevrijden van deze misdaden tegen de onmenselijkheid van de westerse kafirhebzucht.

Uiteraard, alles is altijd de schuld van anderen.

Jankerd.

Huilie, huilie doen.

Slinger
28-12-10, 17:35
Daarom zal er altijd verzet zijn tegen de westerse kafirterreur, moordpartijen en hun onmenselijkheid. De slachtoffers in de derde wereldlanden zullen zich hoe dan ook bevrijden van deze misdaden tegen de onmenselijkheid van de westerse kafirhebzucht.

Slachtoffers zijn ze wel, maar niet van het westen.

knuppeltje
28-12-10, 17:40
Slachtoffers zijn ze wel, maar niet van het westen.

Pot verwijt de ketel weer eens.

Ach, laat maar zitten.

Hatert
28-12-10, 19:32
Slachtoffers zijn ze wel, maar niet van het westen.

Ze zijn slachtoffers van de westerse kafirhebzucht. Door directe bombardementen en door moord en martelpraktijken van de westerse schoothondjes die in het zadel zijn geholpen en gehouden door de westerse kafirs.

Slinger
28-12-10, 20:55
Ze zijn slachtoffers van de westerse kafirhebzucht. Door directe bombardementen en door moord en martelpraktijken van de westerse schoothondjes die in het zadel zijn geholpen en gehouden door de westerse kafirs.

Ze zijn slachtoffers van de leiders van de oemma.

sjo
28-12-10, 21:30
Een kafir is iemand die de boodschap van de Islam niet omarmt omdat hij (globaal):
dom en hoogmoedig is óf
in het algemeen niet deugt zodat Allah zijn hart heeft verduisterd waardoor de Islam voor hem een gesloten boek blijft.
Kuffar kortom zijn onvolwaardige eerloze mensen die hun plaats gewezen moet worden. Hatert doet regelmatig een poging.

Als ik me bekeer tot de Islam , moet ik dan besneden worden ook ?
En trouwens , deug ik dan plotseling ?

gr.
sjo