PDA

Bekijk Volledige Versie : Nazi-ideeen steeds meer geaccepteerd als ze worden bedacht voor moslims.



Pagina's : [1] 2

Hatert
29-12-10, 08:59
Duitse regering tegen risicocontrole vliegvelden

door Marije Willems Buitenland

De Duitse regering en de Centrale Raad van Moslims verwerpen het voorstel van vliegvelden om passagiers bij de controle te selecteren naar risico.
Stigmatisering

Minister van Justitie Sabine Leutheusser-Schnarrenberger (FDP) waarschuwt voor “stigmatisering van passagiers wanneer je ze stelselmatig verdeelt op basis van hun afkomst of religie”. Ook de Centrale Raad van Moslims ziet het gevaar van stigmatisering en discriminatie tegen hele bevolkingsgroepen. In de Rheinische Post noemt Yakup Tufan, plaatsvervangend voorzitter van de Centrale, het plan een “tandeloze tijger”.

Selectief scherpere controles
Christoph Blume, topman van luchthaven Düsseldorf en gekozen voorzitter van de vereniging van Duitse luchthavens, stelde voor om sommige mensen scherper te controleren dan anderen. De vliegvelden willen daarvoor kijken naar onder meer etnische herkomst, religie, leeftijd en geslacht. Blume ziet kans om op die manier een wildgroei van beveiligingsmaatregelen op de luchthavens te voorkomen.

Politiek reageert boos
Regeringspartijen en oppositie reageren woedend. SPD-parlementariër Dieter Wiefelspütz verwerpt de zogenaamde profilering op luchthavens. “Dit voorstel is duidelijk discriminerend”, zegt hij. Daarom weigert hij het plan te aanvaarden. “We staan internationaal aan de vooravond van de landelijke invoering van bodyscanners.” Dit zou zorgen voor meer veiligheid, aldus Wiefelspütz.

Niet alleen kritiek op plan
Toch oogstte Blume niet alleen kritiek. Zo kreeg hij bijval uit de gelederen van de politie, schrijft de Rheinische Post. De voorzitter van de Duitse politievakbond, Rainer Wendt, zei: “We moeten, gezien de toenemende dreiging van het terrorisme, alle beschikbare middelen inzetten”. Hij vervolgt: “De ‘profilering’ heeft zich in het buitenland reeds bewezen en behoort echt tot de moderne antiterrorismemaatregelen”.

Schending van rechten
En schending van privacy? “Het belangrijkste persoonlijke recht is het recht op leven”, reageert Wendt. “Als je dood bent, profiteer je ook niet meer van de beste gegevensbescherming”.


Duitse regering tegen risicocontrole vliegvelden :: nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2010/12/29/duitse-regering-tegen-risicocontrole-vliegvelden/)

Slinger
29-12-10, 09:14
Duitse regering tegen risicocontrole vliegvelden

door Marije Willems Buitenland

De Duitse regering en de Centrale Raad van Moslims verwerpen het voorstel van vliegvelden om passagiers bij de controle te selecteren naar risico.
Stigmatisering

Minister van Justitie Sabine Leutheusser-Schnarrenberger (FDP) waarschuwt voor “stigmatisering van passagiers wanneer je ze stelselmatig verdeelt op basis van hun afkomst of religie”. Ook de Centrale Raad van Moslims ziet het gevaar van stigmatisering en discriminatie tegen hele bevolkingsgroepen. In de Rheinische Post noemt Yakup Tufan, plaatsvervangend voorzitter van de Centrale, het plan een “tandeloze tijger”.

Selectief scherpere controles
Christoph Blume, topman van luchthaven Düsseldorf en gekozen voorzitter van de vereniging van Duitse luchthavens, stelde voor om sommige mensen scherper te controleren dan anderen. De vliegvelden willen daarvoor kijken naar onder meer etnische herkomst, religie, leeftijd en geslacht. Blume ziet kans om op die manier een wildgroei van beveiligingsmaatregelen op de luchthavens te voorkomen.

Politiek reageert boos
Regeringspartijen en oppositie reageren woedend. SPD-parlementariër Dieter Wiefelspütz verwerpt de zogenaamde profilering op luchthavens. “Dit voorstel is duidelijk discriminerend”, zegt hij. Daarom weigert hij het plan te aanvaarden. “We staan internationaal aan de vooravond van de landelijke invoering van bodyscanners.” Dit zou zorgen voor meer veiligheid, aldus Wiefelspütz.

Niet alleen kritiek op plan
Toch oogstte Blume niet alleen kritiek. Zo kreeg hij bijval uit de gelederen van de politie, schrijft de Rheinische Post. De voorzitter van de Duitse politievakbond, Rainer Wendt, zei: “We moeten, gezien de toenemende dreiging van het terrorisme, alle beschikbare middelen inzetten”. Hij vervolgt: “De ‘profilering’ heeft zich in het buitenland reeds bewezen en behoort echt tot de moderne antiterrorismemaatregelen”.

Schending van rechten
En schending van privacy? “Het belangrijkste persoonlijke recht is het recht op leven”, reageert Wendt. “Als je dood bent, profiteer je ook niet meer van de beste gegevensbescherming”.


Duitse regering tegen risicocontrole vliegvelden :: nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2010/12/29/duitse-regering-tegen-risicocontrole-vliegvelden/)

Het artikel betoogt dus precies het tegengestelde van wat er in de topictitel staat.

Hatert
29-12-10, 09:31
Het artikel betoogt dus precies het tegengestelde van wat er in de topictitel staat.

Leer eerst goed lezen.

Slinger
29-12-10, 09:35
Leer eerst goed lezen.

Alweer een superieure argumentatie. Je bent wel in vorm vandaag!

Hatert
29-12-10, 09:57
Alweer een superieure argumentatie. Je bent wel in vorm vandaag!

Tegen jouw domheid afgezet lijkt elke argumentatie geweldig.

Bedankt voor het compliment, maar je zult jezelf moeten complimenteren, het is jouw verdienste dat ik zo geweldig lijk.

John2
29-12-10, 10:06
Sharia4maroc.nl[/CENTER]
Topictitel klopt weer eens niet en verder denk ik dat het bestuur van maroc.nl jou onderschrift niet zal kunnen waarderen.
Jou haatzaaien is een gevaar voor de contuniteit van maroc.nl.

Hatert
29-12-10, 10:09
Topictitel klopt weer eens niet en verder denk ik dat het bestuur van maroc.nl jou onderschrift niet zal kunnen waarderen.
Jou haatzaaien is een gevaar voor de contuniteit van maroc.nl.

Sjonnie jij bent zo ongelooflijk dom...bij jou sta ik altijd met een bek vol tanden.

naam
29-12-10, 10:11
Topictitel klopt weer eens niet en verder denk ik dat het bestuur van maroc.nl jou onderschrift niet zal kunnen waarderen.
Jou haatzaaien is een gevaar voor de contuniteit van maroc.nl.

Wat is er mis met sharia voor maroc? Waarom zou je die mening niet mogen hebben? Enige ironie is hem niet vreemd.
Persoonlijk gaat Hatert de barricaden op om de sharia in Marokko te introduceren. :zozo: Ik zeg succes ermee. :)

Slinger
29-12-10, 10:16
Tegen jouw domheid afgezet lijkt elke argumentatie geweldig.

Bedankt voor het compliment, maar je zult jezelf moeten complimenteren, het is jouw verdienste dat ik zo geweldig lijk.

Ja, aan een kafir ben je nu eenmaal superieur.

naam
29-12-10, 10:18
Ja, aan een kafir ben je nu eenmaal superieur.

Nazi-ideologie, übermensch Hatert moslim en Slinger kafir, hmmmm.

Topictitel klopt, alleen nog moslim veranderen in kafir.

Hatert
29-12-10, 10:21
Ja, aan een kafir ben je nu eenmaal superieur.

Ik heb er geen moeite mee dat jij jezelf minderwaardig vindt.

Slinger
29-12-10, 10:22
Nazi-ideologie, übermensch Hatert moslim en Slinger kafir, hmmmm.

Eigenlijk zou zijn topictitel moeten luiden:

Nazi-ideeen steeds meer geaccepteerd als ze worden bedacht door moslims.

Het is maar één letter verschil.

John2
29-12-10, 10:22
Sjonnie jij bent zo ongelooflijk dom...bij jou sta ik altijd met een bek vol tanden.
Natuurlijk wij ongelovigen zijn dom dat is toch algemeen bekend binnen de Islam, zelfs het stemmen op Wilders is dom en wordt gerekend als onderbuik gevoelens, het is alleen vreemd dat nu Wilders zoveel stemmen heeft gekregen de zelfde moslim loopt te piepen en te kreunen van onderbuik gevoelens veroorzaakt door de domme domme mensen.


Wat is er mis met sharia voor maroc? Waarom zou je die mening niet mogen hebben? Enige ironie is hem niet vreemd.
Persoonlijk gaat Hatert de barricaden op om de sharia in Marokko te introduceren. :zozo: Ik zeg succes ermee. :)
Sharia voor Marokko is niets mis mee zolang er maar geen NL achter staat.

naam
29-12-10, 10:28
Natuurlijk wij ongelovigen zijn dom dat is toch algemeen bekend binnen de Islam, zelfs het stemmen op Wilders is dom en wordt gerekend als onderbuik gevoelens, het is alleen vreemd dat nu Wilders zoveel stemmen heeft gekregen de zelfde moslim loopt te piepen en te kreunen van onderbuik gevoelens veroorzaakt door de domme domme mensen.


Sharia voor Marokko is niets mis mee zolang er maar geen NL achter staat.

Hij mag er ook voor staan de sharia in te voeren in NL hoor. Jij denkt werkelijk dat ie daar voor is? Kom op, Hatert is zo anarchistisch Hollands als ze maar zijn kunnen.

Slinger
29-12-10, 10:35
Hij mag er ook voor staan de sharia in te voeren in NL hoor. Jij denkt werkelijk dat ie daar voor is? Kom op, Hatert is zo anarchistisch Hollands als ze maar zijn kunnen.

Ja, afzetten tegen de samenleving. In de zeventiger jaren zou hij maoïst geweest zijn.

John2
29-12-10, 10:37
Hij mag er ook voor staan de sharia in te voeren in NL hoor. Jij denkt werkelijk dat ie daar voor is? Kom op, Hatert is zo anarchistisch Hollands als ze maar zijn kunnen.
Wat hij wil of denkt over deze sharia zal mij een rotzorg zijn, omdat dit binnen Nederland onmogelijk is.
Wat me wel stoort is dat hij bij veel onwetende mensen onrust veroorzaakt wat weer een terugslag heeft in de politiek.
Neem 1000 mensen die het goed menen en zet hier er eentje tegenover die het slecht meent zal de burger alleen het slechte zien van deze groep mensen, zeker als een groep al jaren negatief in het beeld is.
Voor mensen zoals een Wilders een win/win situatie.

Pizzaman
29-12-10, 12:22
Alweer een superieure argumentatie. Je bent wel in vorm vandaag!

Hij heeft het denk ik zelf niet goed gelezen, alleen de titel trok hem wel aan :maf2:

justus
29-12-10, 12:57
Tegen jouw domheid afgezet lijkt elke argumentatie geweldig.

Bedankt voor het compliment, maar je zult jezelf moeten complimenteren, het is jouw verdienste dat ik zo geweldig lijk.

Nee, van jou intelligente conclusies raakt een mens ondersteboven. Jij hebt zo de pest aan deze samenleving en zijn inwoners dat je alledn nog maar kan haten. Ga toch ergens anders gelukkig worden...

The Phoenix
29-12-10, 18:58
Tegen jouw domheid afgezet lijkt elke argumentatie geweldig.

Bedankt voor het compliment, maar je zult jezelf moeten complimenteren, het is jouw verdienste dat ik zo geweldig lijk.


:lol:

Slinger & logica ratio ...= gaan niet samen !


P.S.: Alles is tegenwoordig geoorloofd met betrekking tot islam & moslims : wordt met 2 maten gemeten :


weet je wat ??? : dat gebeurt allemaal omdat moslims' ondergang & westerse imperialisme dat gemakkelijker hadden gemaakt : moslims hebben weining macht : kunnen weining macht uitoefenen :

het westen & de rest luisteren alleen naar machtsverhoudingnen & belangen , geo_politiek , politiek , economie :

moslims moeten dus macht verkrijgen om te kunnen mee tellen via onderwijs , wetenschap, technologie, economie & de rest ...

& dat kan allemaal gebeuren & veel meer als moslims zich eerst gaan verzoenen met hun eigen geloof die ze hadden veraaden op allerlei manieren ...

The Phoenix
29-12-10, 19:02
Nee, van jou intelligente conclusies raakt een mens ondersteboven. Jij hebt zo de pest aan deze samenleving en zijn inwoners dat je alledn nog maar kan haten. Ga toch ergens anders gelukkig worden...

!!!!!!!!!!!!!!

is gezond kritiek uitoefenen synoniem geworden van haat ??? inclusief voor het uitoefenen van de vrijheid van denken, van speech, van geloof ....

zijn de feiten & de werkelijkheid synoniem geworden van haat ???


Moet men alles doorslikken zonder enig vorm van nadenken of kritiek , volgens je , om diens verblijf in deze westerse "Eldorado" te belonen of te "verdienen" ????


wat is dit voor "logica," psychologie, moraal, mentaliteit ???

Hatert
29-12-10, 19:06
Nee, van jou intelligente conclusies raakt een mens ondersteboven. Jij hebt zo de pest aan deze samenleving en zijn inwoners dat je alledn nog maar kan haten. Ga toch ergens anders gelukkig worden...

Echt jullie zijn zo dom als de achterkant van een koe. Lezen kunnen jullie niet, logica hanteren al helemaal niet, wat blijft er dan over? Alleen domme vooroordelen.

Slinger
29-12-10, 19:54
Echt jullie zijn zo dom als de achterkant van een koe. Lezen kunnen jullie niet, logica hanteren al helemaal niet, wat blijft er dan over? Alleen domme vooroordelen.

Meer dan schelden komt er niet uit.

Hatert
29-12-10, 21:02
Duitsland woest om 'nazi-screenings' op luchthavens

http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/0/12/9/media_xl_285969.jpg
FOTO THINKSTOCK

DUSSELDORF - Duitsland verzet zich tegen een idee van luchthavens om passagiers bij de controle te selecteren naar risico. Topman Christoph Blume van luchthaven Düsseldorf had voorgesteld om mensen naar etnische herkomst, leeftijd, geslacht en andere criteria wat scherper te controleren dan anderen.

"Zo kan het controlesysteem effectiever worden ingezet, tot welzijn van allen'', zei Blume in de Rheinische Post.

Woest
De Duitse Regeringspartijen en oppositie zijn woest. "Net in Duitsland mag dat niet gebeuren'', zei SPD-parlementslid Dieter Wiefelspütz, wijzend op de selectie van joden door de nazi's. CDU'er Ruprecht Polenz noemde het voorstel "politiek dom, op veiligheidsgebied gevaarlijk en strijdig met de grondwet'', aldus weekblad Der Spiegel vandaag.


Duitsland woest om 'nazi-screenings' op luchthavens - Buitenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/559357/2010/12/29/Duitsland-woest-om-nazi-screenings-op-luchthavens.dhtml)

Hatert
29-12-10, 21:20
En voor de bunch of losers-huilebalken, voor mij persoonlijk zie ik een toename van de acceptatie van de nazimethoden. Die toename zie ik door de ideeen en methodes die steeds meer gemeengoed worden in de west-europese maatschappijen.

De Duitsers zijn boos omdat deze meneer het openlijk zegt maar in het geniep hebben alle westerse landen hun wetgeving en beleid jegens moslim aangepast. Daarom doet iedereen zo verontwaardigd maar in het echie zijn de moslims allang de pineut. Ze worden bijvoorbeeld in Rotterdam van geboorte af aan gescreend en in de gaten gehouden via allerlei instanties die onder het mom van welzijn en maatschappelijke blabla ze nauwlettend in de gaten houden. Dit is maar een voorbeeldje.

In Nederland heeft Wilders zoveel plannetjes in petto voor moslims dat niemand er raar van opkijkt als hij weer een nazimethode introduceert.

Tien jaar geleden zou dit nooit gezegd kunnen worden in Duitsland.

Hatert
29-12-10, 21:21
Meer dan schelden komt er niet uit.

En maar door blijven zagen...zagen.. net een bloedzuiger.

super ick
29-12-10, 21:44
Haha, de nazikaart wordt maar weer eens gespeeld. Uiteraard weer een formidabele topictitel bedacht.
Niet iedere moslim is een terrorist maar de terrorismedreiging komt wel louter van moslims.
Dat krijg je niet weggewerkt bij controles door te piepen over nazies, discriminatie, xenofoob of islambasher.
Klagen daarover moet je bij je 'broeders' doen, niet bij degene die verantwoordelijk zijn voor veiligheid.

Hatert
29-12-10, 21:47
Haha, de nazikaart wordt maar weer eens gespeeld. Uiteraard weer een formidabele topictitel bedacht.
Niet iedere moslim is een terrorist maar de terrorismedreiging komt wel louter van moslims.
Dat krijg je niet weggewerkt bij controles door te piepen over nazies, discriminatie, xenofoob of islambasher.
Klagen daarover moet je bij je 'broeders' doen, niet bij degene die verantwoordelijk zijn voor veiligheid.

Mag ik hieruit afleiden dat jij dergelijke methodes accepteert?

BlackBox
29-12-10, 22:13
Haha, de nazikaart wordt maar weer eens gespeeld.
Berlin - Der SPD-Innenpolitiker Dieter Wiefelspütz ist so schnell nicht aus der
Fassung zu bringen. Bei diesem Vorschlag aber hält er sich nicht zurück.
"Schreiben Sie bitte ruhig: Das ist Selektion am Flughafen - gerade in
Deutschland wird es das nicht geben", sagt er mit Hinweis auf die jüngere
deutsche Geschichte. "Die Einteilung nach Ethnien - das löst in Deutschland
schlechte Erinnerungen an die Nazi-Zeit aus."

Bron (http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,736850,00.html)

BlackBox
29-12-10, 22:18
Mag ik hieruit afleiden dat jij dergelijke methodes accepteert?
Im Anti-Terror-Kampf wollen deutsche Flughäfen zu umstrittenen Maßnahmen
greifen: Passagiere könnten bei Kontrollen künftig in Risikogruppen eingeteilt
und unterschiedlich scharf überprüft werden. Nach israelischem Vorbild sollen
dabei Alter, Geschlecht und ethnische Herkunft eine Rolle spielen.

Bron (http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1518,736790,00.html)

Hatert
29-12-10, 22:28
Im Anti-Terror-Kampf wollen deutsche Flughäfen zu umstrittenen Maßnahmen
greifen: Passagiere könnten bei Kontrollen künftig in Risikogruppen eingeteilt
und unterschiedlich scharf überprüft werden. Nach israelischem Vorbild sollen
dabei Alter, Geschlecht und ethnische Herkunft eine Rolle spielen.

Bron (http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1518,736790,00.html)

Danke schön.

Ik hoef niets meer te zeggen.

Sjarlus
29-12-10, 22:47
http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/0/12/9/media_xl_285969.jpg

Kuffar op de achtergrond zien de gang van zaken goedkeurend aan; weer een achterlijke geiteneuker minder om zich zorgen over te maken.

Slinger
29-12-10, 22:49
Im Anti-Terror-Kampf wollen deutsche Flughäfen zu umstrittenen Maßnahmen
greifen: Passagiere könnten bei Kontrollen künftig in Risikogruppen eingeteilt
und unterschiedlich scharf überprüft werden. Nach israelischem Vorbild sollen
dabei Alter, Geschlecht und ethnische Herkunft eine Rolle spielen.

Bron (http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1518,736790,00.html)

Die onderscheidingen naar leeftijd en geslacht lijken me overbodig.

Slinger
29-12-10, 22:52
En maar door blijven zagen...zagen.. net een bloedzuiger.

Wie over kafirs begint moet rekenen op een weerwoord. We zitten hier namelijk niet in de grote zandbak.

Hatert
29-12-10, 22:54
Wie over kafirs begint moet rekenen op een weerwoord. We zitten hier namelijk niet in de grote zandbak.

Was er maar een inhoudelijke weerwoord...

Slinger
29-12-10, 22:58
Was er maar een inhoudelijke weerwoord...

Je bent zelf niet geïnteresseerd in de inhoud van wat je zegt, anders zou je dat niet door de vorm laten overschaduwen.

Hatert
29-12-10, 23:10
Je bent zelf niet geïnteresseerd in de inhoud van wat je zegt, anders zou je dat niet door de vorm laten overschaduwen.

Je keft maar rond mijn persoon. Niets uitdagends.

Hatert
29-12-10, 23:11
Kuffar op de achtergrond zien de gang van zaken goedkeurend aan; weer een achterlijke geiteneuker minder om zich zorgen over te maken.

Knor knorrr

BlackBox
29-12-10, 23:23
Die onderscheidingen naar leeftijd en geslacht lijken me overbodig.
Voor de Al-Aqsa moskee geldt: alleen Israëlische Arabieren boven de 50 jaar krijgen toegang.
Voor vrouwen geldt geen leeftijdsbeperking.

Slinger
29-12-10, 23:42
Voor de Al-Aqsa moskee geldt: alleen Israëlische Arabieren boven de 50 jaar krijgen toegang.
Voor vrouwen geldt geen leeftijdsbeperking.

Meer kunnen er niet in.

justus
30-12-10, 06:23
En maar door blijven zagen...zagen.. net een bloedzuiger.

Jij ziet kennelijk niet dat ook moslim extremisme ultrarechts is... En je ziet evenmin dat de controle maatregelen zijn ingegeven om dat mosli
extremisme in te perken...
Maar jij ziet sowieso erg weinig...

naam
30-12-10, 06:57
Kuffar op de achtergrond zien de gang van zaken goedkeurend aan; weer een achterlijke geiteneuker minder om zich zorgen over te maken.

Kafir Sjarlus op de achtergrond kijkt hoe moslim Hatert wordt gefouilleerd. :schok: :haha:

super ick
30-12-10, 08:25
Mag ik hieruit afleiden dat jij dergelijke methodes accepteert?

Het kan helaas niet anders.
Kijk naar de aanslagen in Londen en Madrid. Zoek je naar daders dan zoek je bepaalde types. Dat heeft niets met nazisme te maken maar alles met realiteit.

Stel je eens voor extreem rechtse kaalkopjes aanslagen gaan plegen. Moet je dan voor de vorm, ook maar negers fouilleren?

Nogmaals, voor klachten moet je bij je 'broeders' zijn. Dat zijn de daders. Die worden dus extra in de gaten gehouden en zullen er bij controles vaker uitgepikt worden.
Vind je dat echt vreemd?

Sjarlus
30-12-10, 11:55
Knor knorrr
U bent een varken?

John2
30-12-10, 12:13
Mag ik hieruit afleiden dat jij dergelijke methodes accepteert?
Het is niet het accepteren maar het feit dat dit moet gebeuren om de veiligheid maar enigsinds te kunnen garanderen.
Verder kun je de strengere controlles verwijten aan de personen die aanslagen plegen en nog steeds dreigen met aanslagen en deze ook uitvoeren.
Het is niet alleen de Moslims die problemen onder vinden maar ook de overige burgers die grote overlast ondervinden.
Zo kon ik vroeger inchecken en direct doorlopen naar het toestel tegenwoordig moet men minimaal twee uur voor de vlucht aanwezig wezen zodat de bagage optimaal kan worden gecheckt.
Verder worden passagiers op de meeste vliegvelden niet meer 1x maar 3x gecontrolleerd.
De oorzaak; Terrorisme
Het antwoord; grotere controlles en terecht!!!
Het kan mij niet ver genoeg gaan om de veiligheid van de burgers te waarborgen.
Dus wens je iemand aan te spreken op deze controlles, spreek dan de terrorist aan!!!

Hatert
30-12-10, 20:36
Het kan helaas niet anders.
Kijk naar de aanslagen in Londen en Madrid. Zoek je naar daders dan zoek je bepaalde types. Dat heeft niets met nazisme te maken maar alles met realiteit.

Stel je eens voor extreem rechtse kaalkopjes aanslagen gaan plegen. Moet je dan voor de vorm, ook maar negers fouilleren?

Nogmaals, voor klachten moet je bij je 'broeders' zijn. Dat zijn de daders. Die worden dus extra in de gaten gehouden en zullen er bij controles vaker uitgepikt worden.
Vind je dat echt vreemd?

Daarmee onderschrijf je dus mijn standpunt dat nazimethodes steeds meer geaccepteerd worden als ze toegepast worden op moslims.

Verder ben jij niet goed geinformeerd. Officiele onderzoeken concluderen dat in Europa maar 0,4 % van de aanslagen door moslims zijn gepleegd. De rest, 99,6 % zijn kafirs.

99,6 % van de aanslagen in Europa worden door de kafirs gepleegd maar de nazimethodes moeten op moslims worden toegepast.

naam
30-12-10, 22:29
Daarmee onderschrijf je dus mijn standpunt dat nazimethodes steeds meer geaccepteerd worden als ze toegepast worden op moslims.

Verder ben jij niet goed geinformeerd. Officiele onderzoeken concluderen dat in Europa maar 0,4 % van de aanslagen door moslims zijn gepleegd. De rest, 99,6 % zijn kafirs.

99,6 % van de aanslagen in Europa worden door de kafirs gepleegd maar de nazimethodes moeten op moslims worden toegepast.

Ach ja, kaffirs voelen zich snel beledigd en bedreigd en dan gaan ze flauw doen naar moslims.

Hatert
30-12-10, 23:53
Ach ja, kaffirs voelen zich snel beledigd en bedreigd en dan gaan ze flauw doen naar moslims.

Het trieste van al dit gedoe is dat de angstige westerse kafirgepeupel zo zelf enthousiast meewerken aan de inperking van hun rechten en vrijheden. Komen ze later wel achter.

Aplaudiseer maar rechtse gepeupel, dezelfde mes die op het keel van de moslims wordet gezet zal uiteindelijk jullie eigen vrijheden en rechten bedreigen.

justus
31-12-10, 03:28
Het trieste van al dit gedoe is dat de angstige westerse kafirgepeupel zo zelf enthousiast meewerken aan de inperking van hun rechten en vrijheden. Komen ze later wel achter.

Aplaudiseer maar rechtse gepeupel, dezelfde mes die op het keel van de moslims wordet gezet zal uiteindelijk jullie eigen vrijheden en rechten bedreigen.

Rechts gepeupel vind je vooral onder de moslimextremisten. Ooit jezelf afgevraagd waaro er eigenlijk vooral gelazer bestaat met nord afrikaanse moslims terwijl er in nederland toch ook nog wel veel indische en surinaamse moslims zijn die gewoon in vrede en vrienddchap naast de nederlanders wonen en geen overlast veroorzaken of dreigen met terreur....

Nee he, zoek dat maar eens op....

BlackBox
31-12-10, 07:46
Meer kunnen er niet in.
Bijzaak.

Slinger
31-12-10, 08:57
Bijzaak.

Ken jij de hoofdzaak?

Slinger
31-12-10, 08:59
Het trieste van al dit gedoe is dat de angstige westerse kafirgepeupel zo zelf enthousiast meewerken aan de inperking van hun rechten en vrijheden. Komen ze later wel achter.

Aplaudiseer maar rechtse gepeupel, dezelfde mes die op het keel van de moslims wordet gezet zal uiteindelijk jullie eigen vrijheden en rechten bedreigen.

Proberen moslimerroristen de voet dwars te zetten vind je rechts? Ik denk dat je het in jouw 'linkse' kamp erg eenzaam zult krijgen.

John2
31-12-10, 09:24
Aplaudiseer maar rechtse gepeupel, dezelfde mes die op het keel van de moslims wordet gezet zal uiteindelijk jullie eigen vrijheden en rechten bedreigen.
Dus jij ziet in iedere Moslim een terrorist en zijn onze vrijheden en rechten al niet heel erg beperkt, moeten wij al niet op straat lopen met een legitimatie, worden we al niet streng gecontroleerd?

justus
31-12-10, 09:41
lache!!!! als je als atheist een verondersteld profeet verantwoordelijk houdt voor onbetamelijke sexuele handelingen welke alom erkend zijn, dan wordt je berispt wegens GODslastering.....

alsof een profeet (al dan niet verondersteld) op de dezelfde wijze moet worden gezien als een god.... (en dat terwijl ze in de ogen van een wijs atheist beiden niet bestaan)....:stout:

thanks joesoef, je doet je wijsheid en onpartijdigheid grote eer aan.....:vingers:

John2
31-12-10, 10:25
lache!!!! als je als atheist een verondersteld profeet verantwoordelijk houdt voor onbetamelijke sexuele handelingen welke alom erkend zijn, dan wordt je berispt wegens GODslastering.....

alsof een profeet (al dan niet verondersteld) op de dezelfde wijze moet worden gezien als een god.... (en dat terwijl ze in de ogen van een wijs atheist beiden niet bestaan)....:stout:

thanks joesoef, je doet je wijsheid en onpartijdigheid grote eer aan.....:vingers:

Het is moeilijk de weelde te dragen Justus.

Pizzaman
31-12-10, 11:11
Dus jij ziet in iedere Moslim een terrorist en zijn onze vrijheden en rechten al niet heel erg beperkt, moeten wij al niet op straat lopen met een legitimatie, worden we al niet streng gecontroleerd?

Het is niet zo dat men in iedere moslim een terrorist ziet.
Wel is het onderhand zo dat in elke terrorist bij voorbaat al een moslim wordt gezien.

Zelfde redenering dat niet alle zoogdieren apen zijn, maar alle apen wel zoogdieren.

justus
31-12-10, 15:02
Het is niet zo dat men in iedere moslim een terrorist ziet.
Wel is het onderhand zo dat in elke terrorist bij voorbaat al een moslim wordt gezien.

Zelfde redenering dat niet alle zoogdieren apen zijn, maar alle apen wel zoogdieren.

Feit is dat hedentendage de overgrote meerderheid der terrorristen pretendeert te handelen vanuit de islam .... Hetgeen door de meerderheid der moslims dan wel weer ontkend....

Een correct handelende overheid neemt daar passende maatregelen tegen, ook als dat rascistisch overkomt. Het kan helaas niet anders.

Slinger
31-12-10, 15:20
lache!!!! als je als atheist een verondersteld profeet verantwoordelijk houdt voor onbetamelijke sexuele handelingen welke alom erkend zijn, dan wordt je berispt wegens GODslastering.....

alsof een profeet (al dan niet verondersteld) op de dezelfde wijze moet worden gezien als een god.... (en dat terwijl ze in de ogen van een wijs atheist beiden niet bestaan)....:stout:

thanks joesoef, je doet je wijsheid en onpartijdigheid grote eer aan.....:vingers:

Het valt niet mee om moderator te zijn, velen hebben zich er al op verkeken...

mark61
31-12-10, 15:40
maar in het geniep hebben alle westerse landen hun wetgeving en beleid jegens moslim aangepast.

Vertel, o leugenaar en fantast. John2 is onderhand niks vergeleken bij jou.

Pizzaman
31-12-10, 16:20
Feit is dat hedentendage de overgrote meerderheid der terrorristen pretendeert te handelen vanuit de islam .... Hetgeen door de meerderheid der moslims dan wel weer ontkend....

Een correct handelende overheid neemt daar passende maatregelen tegen, ook als dat rascistisch overkomt. Het kan helaas niet anders.

Ik snap die racisme kaart niet. Er zijn legio voorbeelden van andere zaken te vinden, ik zal er een stel opnoemen die ik heb meegemaakt:

- verbieden van Lonsdale kleding op scholen (ook al was je kop niet kaal).
- rij eens in een zwarte Golf GTi met een dikke uitlaat langs een politiecontrole...
- probeer eens als vent met lang haar in het buitenland een kroeg binnen te gaan;
- ga eens gezellig naar een voetbalwedstrijd in je ADO shirtje...
- wel eens meegemaakt dat je als Nederlander in een ver buitenland de vraag werd gesteld hoe de hasjiesj was?
Je bent direct 'de expert' al kom je uit Boerstronkeradeel.

NB: als ik ooit een afgestudeerde professor tegenkom met een groene Opel Manta, Brabants accent en een 'matje' dan meld ik dat direct hier even.

En ja ik heb wel eens een heel lieve pittbull geaaid. En ik ken heel veel moslims die ik graag als buren zou willen hebben. Echter de meeste stereotypen bevatten wel degelijk een kern van waarheid.

Een correct handelende overheid neemt dan inderdaad maatregelen.
Wij hebben hier al decennia geen correct handelende overheid meer gehad.

Hatert
31-12-10, 16:52
Rechts gepeupel vind je vooral onder de moslimextremisten. Ooit jezelf afgevraagd waaro er eigenlijk vooral gelazer bestaat met nord afrikaanse moslims terwijl er in nederland toch ook nog wel veel indische en surinaamse moslims zijn die gewoon in vrede en vrienddchap naast de nederlanders wonen en geen overlast veroorzaken of dreigen met terreur....

Nee he, zoek dat maar eens op....

Je roept maar wat. Dit is Duitsland daar heb je vrijwel geen Marokkanen. Verder is er weinig gelazer met moslims in NEderland. Het zijn de k4s die relletjes creeren en populistisch de media bespelen om moslims zwart te maken omdat de k4s deze misbruiken om hun eigenwaarde op te krikken.

En als de noord-afrikaanse moslims daadwerkelijk veel gelazer opleveren dan waarom willen jullie dan ook de andere moslims aanpakken, waarom stelt zo een duitse minister dat voor terwijl er vrijwel geen noord-afrilkanen daar wonen?

Anyhow je kunt niet discusseren. Je logica is zwak, je feitenkennis stelt niets voor en springt van hak op de tak.

Hatert
31-12-10, 16:54
Feit is dat hedentendage de overgrote meerderheid der terrorristen pretendeert te handelen vanuit de islam .... Hetgeen door de meerderheid der moslims dan wel weer ontkend....

Een correct handelende overheid neemt daar passende maatregelen tegen, ook als dat rascistisch overkomt. Het kan helaas niet anders.

99,6 van de terroristische aanslagen in Europa worden gepleegd door k4s, maar de nazimethoden en criminalisering is gericht op de moslims.

Pizzaman
01-01-11, 00:23
Het zijn de k4s die relletjes creeren en populistisch de media bespelen om moslims zwart te maken omdat de k4s deze misbruiken om hun eigenwaarde op te krikken.

Het geval is dat je deels gelijk hebt ook.
Zo heb ik geen moslim gehoord over het schilderij van die varkentjes in de bewuste wachtkamer.
Dit was inderdaad een geval van kafirs die moslims gebruiken om hun eigenwaarde op te krikken.

Linkse kafirs, dat dan weer wel, en daar sla je de plank vaak mis.

justus
01-01-11, 08:42
99,6 van de terroristische aanslagen in Europa worden gepleegd door k4s, maar de nazimethoden en criminalisering is gericht op de moslims.

definieer dan maar eens terroristische aanslag. de grootste 2 zijn die in london en madrid....

Slinger
01-01-11, 10:32
99,6 van de terroristische aanslagen in Europa worden gepleegd door k4s, maar de nazimethoden en criminalisering is gericht op de moslims.

Ha ha. De topaanslagen worden gepleegd door moslims, niet alleen in Europa, maar wereldwijd. We kunnen allemaal het rijtje opnoemen.

super ick
01-01-11, 10:56
Je roept maar wat. Dit is Duitsland daar heb je vrijwel geen Marokkanen.

> 100.000 noem jij 'vrijwel geen' ?

Slinger
01-01-11, 12:14
K4tjes die niet normaal de discussie met mij aangaan kunnen de kanker krijgen en scheld ik hun moer uit. Dus of je discusseert met mij op normale wijze of opgekankerd.

Ik begrijp dat jij een standaard wilt stellen voor wat normaal is. Daarvoor moeten we dezelfde scheldwoorden en drogredenen gebruiken als jij?

Pizzaman
01-01-11, 12:50
definieer dan maar eens terroristische aanslag. de grootste 2 zijn die in london en madrid....
In Europa wel. Op andere continenten ken ik wel een paar kafir-aanslagen, maar eigenlijk ook 90% moslim-gerelateerde aanslagen, en dan ook 100% gepleegd door moslims.


Ha ha. De topaanslagen worden gepleegd door moslims, niet alleen in Europa, maar wereldwijd. We kunnen allemaal het rijtje opnoemen.
Ik kan er maar weinig opnoemen die dan door kafirs gepleegd zouden zijn.
Zit met spanning te wachten op het rijtje waar Hatert mee aan komt.


Ik begrijp dat jij een standaard wilt stellen voor wat normaal is. Daarvoor moeten we dezelfde scheldwoorden en drogredenen gebruiken als jij?
Dat doet mij eigenlijk vermoeden dat we hier niet te maken hebben met een moslim.
Hatert is volgens mij een linksdolgedraaide kafir.

Slinger
01-01-11, 13:13
In Europa wel. Op andere continenten ken ik wel een paar kafir-aanslagen, maar eigenlijk ook 90% moslim-gerelateerde aanslagen, en dan ook 100% gepleegd door moslims.


Ik kan er maar weinig opnoemen die dan door kafirs gepleegd zouden zijn.
Zit met spanning te wachten op het rijtje waar Hatert mee aan komt.


Dat doet mij eigenlijk vermoeden dat we hier niet te maken hebben met een moslim.
Hatert is volgens mij een linksdolgedraaide kafir.

Dan is het des te meer opmerkelijk dat hem door de moderators de hand boven het hoofd wordt gehouden.

super ick
01-01-11, 19:08
In Europa wel. Op andere continenten ken ik wel een paar kafir-aanslagen, maar eigenlijk ook 90% moslim-gerelateerde aanslagen, en dan ook 100% gepleegd door moslims.


Ik kan er maar weinig opnoemen die dan door kafirs gepleegd zouden zijn.
Zit met spanning te wachten op het rijtje waar Hatert mee aan komt.


Dat doet mij eigenlijk vermoeden dat we hier niet te maken hebben met een moslim.
Hatert is volgens mij een linksdolgedraaide kafir.

Als we nu eerst eens stoppen met dat kafirgeblaat.
Ik vind het al genoeg dat die dorpsgek er iedere keer mee komt maar als we nu allemaal gaan beginnen.

Kafir hier,
kafir daar,
kafir in de gloria.

super ick
01-01-11, 19:10
Dan is het des te meer opmerkelijk dat hem door de moderators de hand boven het hoofd wordt gehouden.

Gedogen heet dat. Doet de PVV ook. En ik zie meer overeenkomsten tussen de PVV en de moderators hier.

Pizzaman
03-01-11, 08:11
Gedogen heet dat. Doet de PVV ook. En ik zie meer overeenkomsten tussen de PVV en de moderators hier.

HP Pas had daar een mooie uitspraak over.
Die ging weliswaar niet over de moderators, maar toch relevant.

:lole: Pas, kom d'r eens in. Er valt iets te draaksteken!

Paris.Casa
03-01-11, 13:26
Ha ha. De topaanslagen worden gepleegd door moslims, niet alleen in Europa, maar wereldwijd. We kunnen allemaal het rijtje opnoemen.

Through what period of time do you base this statement on? 10 years? Since the invasion of Iraq?

So far, ETA and IRA have perpetrated much more terrorist attacks in Europe than the so-called organization "Al Qaida" has.

Worldwide, (based on the following link) most act of terrorism have been committed by non-Muslims.

Hereunder the list (in French):

(Mo was right to give you a warning regarding your continuous lies spreading)

Liste d'attentats meurtriers - Wikipédia (http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_d%27attentats_meurtriers#1800)

Slinger
03-01-11, 15:53
Through what period of time do you base this statement on? 10 years? Since the invasion of Iraq?

So far, ETA and IRA have perpetrated much more terrorist attacks in Europe than the so-called organization "Al Qaida" has.

Worldwide, (based on the following link) most act of terrorism have been committed by non-Muslims.


Hereunder the list (in French):

(Mo was right to give you a warning regarding your continuous lies spreading)

Liste d'attentats meurtriers - Wikipédia (http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_d%27attentats_meurtriers#1800)


Ja, vanaf het jaar 1800, maar kijk maar eens naar het onderste deel van het lijstje.

Uit mijn hoofd kan ik wereldwijd een mooi lijstje opnoemen: Bali, Bombay, Karachi, Baghad (ad infinitum), nu Alexandrië dus, Istanboel, Dar-es-Salam, Nairobi, Madrid, Londen, New York (2x), Washington. En ik vergeet er vast nog wel een paar.

Paris.Casa
03-01-11, 16:11
Ja, vanaf het jaar 1800, maar kijk maar eens naar het onderste deel van het lijstje.



Did you read my first sentence?

So, as a whole, do you confirm that non-Muslims have perpetrated more terrorist attacks than Muslims? And that you statements are untrue (or should be more precise/accurate)?

Slinger
03-01-11, 17:32
Did you read my first sentence?

So, as a whole, do you confirm that non-Muslims have perpetrated more terrorist attacks than Muslims? And that you statements are untrue (or should be more precise/accurate)?

Nee, dat bevestig ik helemaal niet. Ik heb het echt niet over het jaar 1800. Wie kan er zeggen of die gegevens betrouwbaar zijn? Laten we het maar hebben over de laatste halve eeuw. Dan nemen de moslims een zeer prominente positie in.

Paris.Casa
03-01-11, 17:46
:hihi:

Mauvaise foi.

Slinger
03-01-11, 18:02
:hihi:

Mauvaise foi.

Je hoeft niet opeens over je zelf te beginnen, hoor.

Paris.Casa
03-01-11, 20:09
Je hoeft niet opeens over je zelf te beginnen, hoor.

:hihi:

jPDUWgCncKY&feature=related

H.P.Pas
04-01-11, 12:35
99,6 van de terroristische aanslagen in Europa worden gepleegd door k4s, maar de nazimethoden en criminalisering is gericht op de moslims.

72.3 % van alle statistieken zijn uit de lucht gegrepen.

Hatert
04-01-11, 12:47
72.3 % van alle statistieken zijn uit de lucht gegrepen.

Hier de websites die de cijfers aanleveren, als je wat kunt vinden wat uit de lucht gegrepen is dan hoor ik het wel van je.

http://www.loonwatch.com/wp-content/uploads/2010/01/barchart-copy-502x502-custom.jpg

Europol Report: All Terrorists are Muslims…Except the 99.6% that Aren’t | loonwatch.com (http://www.loonwatch.com/2010/01/terrorism-in-europe/)
EUROPOL, the European Police Office (http://www.europol.europa.eu/index.asp?page=publications&language=)



http://img28.imageshack.us/img28/5968/piechart.jpg
Terrorist Attacks on U.S. Soil by Group, From 1980 to 2005, According to FBI Database


All Terrorists are Muslims…Except the 94% that Aren’t | loonwatch.com (http://www.loonwatch.com/2010/01/not-all-terrorists-are-muslims/)
FBI — Terrorism 2002/2005 (http://www.fbi.gov/stats-services/publications/terrorism-2002-2005/terror02_05)

John2
04-01-11, 13:23
Hier de websites die de cijfers aanleveren, als je wat kunt vinden wat uit de lucht gegrepen is dan hoor ik het wel van je.

http://www.loonwatch.com/wp-content/uploads/2010/01/barchart-copy-502x502-custom.jpg

Europol Report: All Terrorists are Muslims…Except the 99.6% that Aren’t | loonwatch.com (http://www.loonwatch.com/2010/01/terrorism-in-europe/)
EUROPOL, the European Police Office (http://www.europol.europa.eu/index.asp?page=publications&language=)



http://img28.imageshack.us/img28/5968/piechart.jpg
Terrorist Attacks on U.S. Soil by Group, From 1980 to 2005, According to FBI Database


All Terrorists are Muslims…Except the 94% that Aren’t | loonwatch.com (http://www.loonwatch.com/2010/01/not-all-terrorists-are-muslims/)
FBI — Terrorism 2002/2005 (http://www.fbi.gov/stats-services/publications/terrorism-2002-2005/terror02_05)


Vreemd dat ik deze gegevens niet terug vind in de database van de VN, nog in de databasis waar beveiligingsbedrijven uit kunnen putten?

Bofko
04-01-11, 14:09
Hier de websites die de cijfers aanleveren, als je wat kunt vinden wat uit de lucht gegrepen is dan hoor ik het wel van je.

http://www.loonwatch.com/wp-content/uploads/2010/01/barchart-copy-502x502-custom.jpg

Europol Report: All Terrorists are Muslims…Except the 99.6% that Aren’t | loonwatch.com (http://www.loonwatch.com/2010/01/terrorism-in-europe/)
EUROPOL, the European Police Office (http://www.europol.europa.eu/index.asp?page=publications&language=)



http://img28.imageshack.us/img28/5968/piechart.jpg
Terrorist Attacks on U.S. Soil by Group, From 1980 to 2005, According to FBI Database


All Terrorists are Muslims…Except the 94% that Aren’t | loonwatch.com (http://www.loonwatch.com/2010/01/not-all-terrorists-are-muslims/)
FBI — Terrorism 2002/2005 (http://www.fbi.gov/stats-services/publications/terrorism-2002-2005/terror02_05)



De leugenachtigheid straalt weer van onze Schaap af.Zijn haat verblindt zijn verstand.

‘Kortom, meer dan 99 procent van de terroristen is niet islamitisch’, concludeert het veelbezochte weblog Loonwatch op basis van die gegevens. Het weblog probeert gaten te schieten in anti-islam-retoriek. Het laat echter één ding achterwege: het aantal slachtoffers dat bij de niet-islamitische aanslagen valt. Dat waren er vorig jaar zeven. De jaren ervoor zelfs nog minder. Ter vergelijking: bij de treinaanslagen in 2004 in Madrid vielen 191 doden. Dat maakt indruk.
Gros aanslagen niet islamitisch - DePers.nl (http://www.depers.nl/binnenland/514189/Gros-aanslagen-niet-islamitisch.html)

Dat klopt beter met ieders indruk.

Bovendien suggereert hij met zijn url-vermelding dat het een om een officiele EU-publicatie gaat, terwijl het gewoon een of ander wazige pro-islam-site betreft.

Pizzaman
04-01-11, 14:22
Heej Hatert, je staat aardig voor paal met die gegevens.
Als ik nu een ruft laat in de buurt van de Marokkanse Ambassade, is dat dan ook een aanslag?

:hihi:

Hatert
04-01-11, 14:31
Heej Hatert, je staat aardig voor paal met die gegevens.
Als ik nu een ruft laat in de buurt van de Marokkanse Ambassade, is dat dan ook een aanslag?

:hihi:

De cijfers staan als een huis, niemand die daar wat aan kan veranderen.

Pizzaman
04-01-11, 14:38
De cijfers staan als een huis, niemand die daar wat aan kan veranderen.

Wel hoor, vijf ruften naast de shoarmaboer en jouw cijfer stijgt weer.
Als je gelijk hebt geef ik het ook toe. In dit geval verkoop je onzin. :student:

Hatert
04-01-11, 14:39
De leugenachtigheid straalt weer van onze Schaap af.Zijn haat verblindt zijn verstand.

‘Kortom, meer dan 99 procent van de terroristen is niet islamitisch’, concludeert het veelbezochte weblog Loonwatch op basis van die gegevens. Het weblog probeert gaten te schieten in anti-islam-retoriek. Het laat echter één ding achterwege: het aantal slachtoffers dat bij de niet-islamitische aanslagen valt. Dat waren er vorig jaar zeven. De jaren ervoor zelfs nog minder. Ter vergelijking: bij de treinaanslagen in 2004 in Madrid vielen 191 doden. Dat maakt indruk.
Gros aanslagen niet islamitisch - DePers.nl (http://www.depers.nl/binnenland/514189/Gros-aanslagen-niet-islamitisch.html)

Dat klopt beter met ieders indruk.

Bovendien suggereert hij met zijn url-vermelding dat het een om een officiele EU-publicatie gaat, terwijl het gewoon een of ander wazige pro-islam-site betreft.

Het gaat om terroristische aanslagen. Daar is het criterium niet het aantal doden. Als je verder kijkt zie wel degelijk de sites met de officiele cijfers. Ik plaats namelijk de sites met het artikel en daar meteen onder ook de site waar de cijfers vandaan worden gehaald. Als je dus de moeite nam om dat te lezen dan zou je niet zulke onzin spuien.

De angst van de kafirs is niet gelegen in het aantal doden maar veeleer de propaganda die de kafirregeringen gebruiken om de kafirs angst aan te jagen. Langzaam aan worden hun wetten strenger gemaakt en worden hun vrijheden ingeperkt.

Wat voor aanslagen zijn er bijvoorbeeld in Nederland geweest van moslims? Maar toch schijten de kafirs in hun broek. Ze worden bang gemaakt door hun overheid en daarnaast willen de kafirs ook bang gemaakt worden zodat ze hun racistische ideeen jegens moslims kunnen legitimeren

Als de kafirs echt geen terreur willen hebben dan kunnen ze beter ophouden met de moslims te criminaliseren en de derde wereld in het algemeen en de islamitische landen in het bijzonder niet meer platbombarderen en miljoenen slachtoffers maken.

Hatert
04-01-11, 14:41
Wel hoor, vijf ruften naast de shoarmaboer en jouw cijfer stijgt weer.
Als je gelijk hebt geef ik het ook toe. In dit geval verkoop je onzin. :student:

Je kunt ruften totdat je een ons weegt, je toont er alleen maar mee aan dat je nu met een bek vol tanden zit.

Pizzaman
04-01-11, 14:48
Het gaat om terroristische aanslagen. Daar is het criterium niet het aantal doden. Als je verder kijkt zie wel degelijk de sites met de officiele cijfers. Ik plaats namelijk de sites met het artikel en daar meteen onder ook de site waar de cijfers vandaan worden gehaald. Als je dus de moeite nam om dat te lezen dan zou je niet zulke onzin spuien.
NB: wie is het die die grafiekjes post. Het gaat wel degelijk om het aantal levens en de aangerichte schade.
Anders komen we weer bij die scheet en die shoarmaboer.


De angst van de kafirs is niet gelegen in het aantal doden maar veeleer de propaganda die de kafirregeringen gebruiken om de kafirs angst aan te jagen. Langzaam aan worden hun wetten strenger gemaakt en worden hun vrijheden ingeperkt.
Deels heb je gelijk. Het is echter niet zozeer de vrijheid die wordt ingeperkt door de aanslagen.
Het is de bult met geld die wordt gespendeerd om een ander z'n hobby te faciliteren.
Wat inderdaad propagada is van geitenwollensokken-kafirs.


Wat voor aanslagen zijn er bijvoorbeeld in Nederland geweest van moslims? Maar toch schijten de kafirs in hun broek. Ze worden bang gemaakt door hun overheid en daarnaast willen de kafirs ook bang gemaakt worden zodat ze hun racistische ideeen jegens moslims kunnen legitimeren
NB: de kafirs hebben er inderdaad hun broek van vol.
Het is echter eerder een kosten-baten verhaal.


Als de kafirs echt geen terreur willen hebben dan kunnen ze beter ophouden met de moslims te criminaliseren en de derde wereld in het algemeen en de islamitische landen in het bijzonder niet meer platbombarderen en miljoenen slachtoffers maken.
Ik denk dat het daar wel op uit gaat draaien: geen sponsoring meer en gewoon zien wat er gebeurt.

Ik ben helemaal niet voor die zg. 'vredestichterspraktijken'.
Een gekozen sharia-regering is ook een gekozen regering.
Laat ze het daar dan zelf maar mee uitzoeken, zolang ze geen last veroorzaken vind ik het best.
Zo wel, dan is het een ander verhaal. Goed in de gaten houden, verder niet meer mee bemoeien.

John2
04-01-11, 15:12
=Hatert;4598723]Het gaat om terroristische aanslagen. Daar is het criterium niet het aantal doden. Als je verder kijkt zie wel degelijk de sites met de officiele cijfers. Ik plaats namelijk de sites met het artikel en daar meteen onder ook de site waar de cijfers vandaan worden gehaald. Als je dus de moeite nam om dat te lezen dan zou je niet zulke onzin spuien.
Ik en ik denk meerdere hebben de moeite genomen om het te lezen Schaap, alleen jij verwijst naar sites van de FBI en pak ik deze site erbij dan krijg ik een totaal andere informatie op deze site van de FBI: FBI — Terrorism 2002/2005 (http://www.fbi.gov/stats-services/publications/terrorism-2002-2005)
En vergrijp jij je aan het verschil tussen terrorisme en staatstereur waarbij het laatste wordt bedoeld groeperingen die zich afzetten tegen de overheid en niet de intentie hebben op burgers en of landen cq politiek.
Vaak zetten zei zich af met brandstichting op bedrijven of inrichtingen.



De angst van de kafirs is niet gelegen in het aantal doden maar veeleer de propaganda die de kafirregeringen gebruiken om de kafirs angst aan te jagen. Langzaam aan worden hun wetten strenger gemaakt en worden hun vrijheden ingeperkt.
Wat voor aanslagen zijn er bijvoorbeeld in Nederland geweest van moslims? Maar toch schijten de kafirs in hun broek. Ze worden bang gemaakt door hun overheid en daarnaast willen de kafirs ook bang gemaakt worden zodat ze hun racistische ideeen jegens moslims kunnen legitimeren
Ik denk dat jij je daarin vergist in ons kafirs en zeker de Nederlandse kafir die veel afwijkt van de kafirs in Spanje, Engeland en Amerika, de kafir hier maakt het weinig uit wat er gebeurd in de wereld maar....... kom je aan zijn/haar huis en haard dan ontploft de Nederlandse Kafir met alle gevolgen vandien.
Dan kun jij je afvragen, indien er een aanslag binnen nederland komt wie er dan in zijn broek schijt de Kafir of de Moslims die er niets mee te maken hebben, maar in een blinde woede waarschijnlijk wel wordt meegetrokken in de waanzin die jij hier met alle kracht probeert te verdedigen.


Als de kafirs echt geen terreur willen hebben dan kunnen ze beter ophouden met de moslims te criminaliseren en de derde wereld in het algemeen en de islamitische landen in het bijzonder niet meer platbombarderen en miljoenen slachtoffers maken.
Kom eens met cijfers hoeveel doden er zijn gevallen de laatste 20 jaar door ingrijpen van het westen, inplaatst van te lopen dreigen met terreur.
Want de Kafirs hebben weinig of niets te maken met de doden die vallen in de Moslim landen waar de Moslim honden elkaar lopen op te blazen en af te maken.

Bofko
04-01-11, 15:39
Het gaat om terroristische aanslagen.Het gaat om terroristische aanslagen. Daar is het criterium niet het aantal doden

Ja dat is het wel, flapdrol ! Een bommetje waarvan wordt aangekondigd dat het ergens in een een stad in een container gaat ontploffen IS NIET GELIJK aan de onaangekondigde aanslag in Madrid met 191 doden, en met het oogmerk zoveel mogelijk doden te maken. Duidelijk.....! Je moet echt compleet geschift zijn om dat aan elkaar gelijk te stellen.

En de rest van je verhaal is domme, simplistische en achterlijke lulkoek.

naam
04-01-11, 15:50
Ja dat is het wel, flapdrol ! Een bommetje waarvan wordt aangekondigd dat het ergens in een een stad in een container gaat ontploffen IS NIET GELIJK aan de onaangekondigde aanslag in Madrid met 191 doden. Duidelijk.....! Je moet echt compleet geschift zijn om dat aan elkaar gelijk te stellen.

En de rest van je verhaal is domme, simplistische en achterlijke lulkoek.

Waarom beweert Hatert niet dat moslims veel effectiever zijn in aanslagen plegen dan kaffirs? Gemiste kans om de superioriteit van moslims aan te tonen.

justus
04-01-11, 16:31
Heej Hatert, je staat aardig voor paal met die gegevens.
Als ik nu een ruft laat in de buurt van de Marokkanse Ambassade, is dat dan ook een aanslag?

:hihi:

zekers, da's een gasbom! dat noemen ze chemische aanslag!

justus
04-01-11, 16:34
De cijfers staan als een huis, niemand die daar wat aan kan veranderen.

definieer terroristische aanslag nu eens....is dat scheten laten? of is dat mensen massaal terroriseren door aanslagen...9/11? london metro? madrid treinen? DAT zijn aanslagen, terroristische aanslagen. De paar doden die vallen door de eta, ira vallen daar riant bij in het niet. je valt gewoon door de bodem fundie.:boogie:

justus
04-01-11, 16:35
Waarom beweert Hatert niet dat moslims veel effectiever zijn in aanslagen plegen dan kaffirs? Gemiste kans om de superioriteit van moslims aan te tonen.

ik denk dat er meerdere wegen zijn om aan te geven waarom verschillen goed zijn. dat hoeft niet perse terrorisme te zijn. ik denk bijvoorbeeld aan marokkaanse gastvrijheid, daar kan de gemiddelde kaasbijter nog iets van leren.

justus
04-01-11, 16:36
Ja dat is het wel, flapdrol ! Een bommetje waarvan wordt aangekondigd dat het ergens in een een stad in een container gaat ontploffen IS NIET GELIJK aan de onaangekondigde aanslag in Madrid met 191 doden, en met het oogmerk zoveel mogelijk doden te maken. Duidelijk.....! Je moet echt compleet geschift zijn om dat aan elkaar gelijk te stellen.

En de rest van je verhaal is domme, simplistische en achterlijke lulkoek.


uhh 'flapdrol'....is dat de nalatenschap van een appelflap?

super ick
04-01-11, 16:41
Je kunt ruften totdat je een ons weegt, je toont er alleen maar mee aan dat je nu met een bek vol tanden zit.

Tja als je alle cijfers meeneemt van die achterlijke splintergroeperingen die vooraf bellen dat er morgenochtend om 10.00 uur een bommetje ontploft in de gele afvalbak op de hoek van het dorpsplein.

Het gaat om de aanslagen die dood en verderf zaaien. Dat weet jij dondersgoed, eikeltje.

Pizzaman
04-01-11, 16:44
ik denk dat er meerdere wegen zijn om aan te geven waarom verschillen goed zijn. dat hoeft niet perse terrorisme te zijn. ik denk bijvoorbeeld aan marokkaanse gastvrijheid, daar kan de gemiddelde kaasbijter nog iets van leren.
Gastvrijheid kan je je veroorloven als je ook er van uit kan gaan dat de gast zich als GAST gedraagt.
Doe je dat niet in Marokko, dan zijn er heel wat middelen geoorloofd 'ter oplossing'.
In Nederland, als je iemand in je huis binnenlaat dan heet het 'uitlokking' voor je het weet.


uhh 'flapdrol'....is dat de nalatenschap van een appelflap?
Nee da's een 'politiek correct scheldwoord' (http://weblogs.nrc.nl/woordhoek/2009/05/29/tien-dagen-de-bak-in-vanwege-het-woord-flapdrol/). :hihi:

Max Stirner
04-01-11, 16:56
Through what period of time do you base this statement on? 10 years? Since the invasion of Iraq?

So far, ETA and IRA have perpetrated much more terrorist attacks in Europe than the so-called organization "Al Qaida" has.

Worldwide, (based on the following link) most act of terrorism have been committed by non-Muslims.

Hereunder the list (in French):

(Mo was right to give you a warning regarding your continuous lies spreading)

Liste d'attentats meurtriers - Wikipédia (http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_d%27attentats_meurtriers#1800)



Je lijstje is niet helemaal compleet, zie hier de oogst vanaf 1 december 2010:


2011.01.03 Afghanistan Herat 1 5 A civilian is taken down by Taliban bombers.
2011.01.03 Iraq Baghdad 1 0 A Christian woman who survived an Islamist church massacre a few weeks earlier is shot to death in her sleep.
2011.01.02 Philippines Maguindanao 2 3 A Christian farmer is gunned down while driving home.
2011.01.02 Afghanistan Baghlan 4 2 Hardliners attack a rival mosque, shooting four people to death.
2011.01.02 Iraq Balad 1 9 One young man is killed by a bombing attack on the family home of a secular judge.
2011.01.02 Iraq Kirukuk 1 0 A man is abducted, tortured and murdered by suspected al-Qaeda.
2011.01.02 Philippines Mamasapano 1 3 Muslim rebels open fire on a family home, killing the father and injuring his wife and children.
2011.01.01 India Ramban 2 0 Lashkar-e-Toiba abduct and murder two border policemen.
2011.01.01 Thailand Narathiwat 2 8 Two cops are killed while trying to defuse an Islamic marketplace bomb.
2011.01.01 Egypt Alexandra 23 77 Twenty-three parishioners are incinerated by a Shahid suicide bomb attack on a New Year's Day church mass.
2011.01.01 Iraq Baghdad 2 0 Terrorists shoot two Iraqis to death in their car.
2011.01.01 Iraq Baqubah 1 1 A woman dies from a bombing in her own home.
2010.12.31 Nigeria Abuja 4 12 Proponents of Islamic law detonate a bomb at a packed market, killing at least four patrons.
2010.12.31 Afghanistan Gulistan 1 0 A religious fanatic with a sniper rifle kills an Italian soldier at his base.
2010.12.31 Afghanistan Zabul 1 6 A civilian bleeds out following a Taliban attack.
2010.12.30 Afghanistan Helmand 14 4 The Taliban bomb a minibus packed with civilians, taking down at least fourteen.
2010.12.30 Nigeria Dala 4 8 Four people are murdered by Boko Haram Islamists.
2010.12.30 Iraq Kirkuk 1 0 Sunni terrorists gun down a man in his garden.
2010.12.30 Iraq Baghdad 2 13 Coordinated Mujahideen attacks against Christian families leave at least two dead.
2010.12.29 Philippines Mindanao 1 1 Muslim separatists toss a grenade into an army outpost, killing one.
2010.12.29 Iraq Mosul 4 4 A police chief and three others are cut down by three al-Qaeda suicide bombers.
2010.12.28 Pakistan Sohbatpur 3 0 Three member of a family are murdered in a suspected sectarian attack.
2010.12.28 Somalia Bakara 8 32 Eight civilians are crushed to death by an Islamist rocket attack on their market.
2010.12.28 Thailand Narathiwat 2 0 A man and his elderly father are murdered by Islamic gunmen.
2010.12.28 Thailand Pattani 1 0 Muslims shoot a Buddhist civilian to death as he is riding his motorcycle.
2010.12.28 Thailand Pattani 2 0 A Buddhist man and his wife are machine-gunned by Islamic terrorists in front of their home.
2010.12.28 Iraq Tarmiah 5 0 Terrorists abduct and execute five men.
2010.12.28 Pakistan Karachi 1 0 Tehreek-e-Taliban militants shoot a tea vender to death in his stall.
2010.12.28 Afghanistan Paktika 1 7 An Afghan security official is taken down by a Shahid suicide bomber.
2010.12.28 Nigeria Maiduguri 3 0 Boko Haram Islamists kill three people at a hospital.
2010.12.28 Iraq Mosul 5 3 Five Iraqis are blown to bits in a car bomb blast.
2010.12.27 Iraq Ramadi 17 40 Twin suicide bombers take down seventeen Iraqis, including women and children waiting in line.
2010.12.27 Iraq Dujail 1 1 Jihadi bombers take down a Catholic woman and injure a family member.
2010.12.27 Pakistan Karachi 5 3 A young girl is among three people shot to death in separate sectarian attacks.
2010.12.27 Afghanistan Kandahar 3 26 A Taliban car bombing outside a bank leaves three people dead.
2010.12.26 Pakistan Mastung 1 0 A truck driver's life is snuffed out by Islamist snipers.
2010.12.25 Pakistan Bajaur 47 81 Nearly fifty people lining up for emergency food are blown into pieces by a female suicide bomber. Children are among the dead.
2010.12.25 Philippines Sulu 0 11 A priest and a 9-year-old girl are among eleven injured when Islamists set off a bomb inside a chapel.
2010.12.24 Yemen Zinjibar 1 0 al-Qaeda gunmen shoot a local soldier to death.
2010.12.24 Nigeria Jos 86 74 At least eighty-six people are killed in a series of Islamic bomb blasts and attacks, mostly targeting Christmas Eve church services. The dead include choir members hacked to death.
2010.12.24 Thailand Narathiwat 1 1 Muslim separatists walk into a tea shop and machine-gun two patrons.
2010.12.24 Iraq Haswa 5 4 Three children are among five family members slain by a sectarian bomb attack on their home.
2010.12.24 Iraq Samarrah 2 0 Two Iraqis are killed by Jihadi bombers.
2010.12.24 Pakistan Mohmand 11 10 Religious hardliners launch a surprise assault on a local army post, leaving eleven defenders dead.
2010.12.24 Pakistan Khyber 1 0 A guard is killed when Islamic militants attack a press club building.
2010.12.24 Afghanistan Balkh 1 3 The Taliban murder a German aid worker trying to help the locals build roads.
2010.12.23 Thailand Narathiwat 2 2 Two off-duty security personnel riding a motorcycle are shot to death by Muslim militants.
2010.12.23 Russia Shalushki 2 5 Islamic militants gun down two village policemen.
2010.12.23 Afghanistan Jalalabad 1 10 Taliban bombers take out a civilian with a motorcycle bomb.
2010.12.23 Afghanistan Kunduz 1 5 Children are among the casualties of a Shahid suicide blast.
2010.12.23 Iraq Baghdad 1 0 A Sunni civilian is murdered in a sectarian shooting attack.
2010.12.23 Pakistan Baidnami 3 0 Tehreek-e-Taliban militants ambush and kill three policemen.
2010.12.22 Pakistan Mohmand 1 3 A civilian is killed in a bomb blast.
2010.12.21 Thailand Pattani 2 0 A married couple selling pork are shot to death in their stall by Holy Warriors.
2010.12.21 Nigeria Turu 3 2 Angry Muslims armed with swords and machetes assault a group of local Christian villagers, killing three.
2010.12.21 Thailand Pattani 1 0 A 43-year-old construction worker is murdered by Muslim gunmen.
2010.12.20 Pakistan Dera Bugti 2 0 A father and son are shot to death in their hotel in a suspected sectarian attack.
2010.12.20 Kenya Nairobi 3 23 Suspected Somali Islamists plant a bomb on a bus, which leaves three passengers dead.
2010.12.20 Somalia Mogadishu 5 5 An old woman is among five who bleed out following a vicious al-Shabaab roadside bombing.
2010.12.20 Iraq Mosul 2 0 A university professor and a young woman are gunned down by 'Freedom Fighters'.
2010.12.20 Somalia Mogadishu 5 10 Five civilians are killed when Islamic militia mortar a commercial district.
2010.12.19 Afghanistan Kabul 13 17 Thirteen security personnel are killed in two attacks, one by Fedayeen suicide bombers.
2010.12.19 Iraq Kirkuk 2 0 An oil company employee is among two people gunned down by Mujahideen.
2010.12.19 Israel Jerusalem 1 1 An American woman on a Christian mission is kidnapped, tied up and stabbed to death by Arab warriors.
2010.12.18 Afghanistan Balkh 1 3 Taliban-linked militants murder a Bangladeshi engineer and take three others hostage.
2010.12.18 Afghanistan Kandahar 2 11 A Shahid suicide bomber sends two civilians to Allah.
2010.12.18 Russia Kabardino- Balkaria 7 2 Seven hunters are shot to death by Islamic militants in a brutal ambush.
2010.12.18 Thailand Yala 2 0 Two guards providing security to Buddhists are gunned down by Religion of Peace proponents.
2010.12.18 Thailand Yala 2 0 Islamists slash the throats of two people.
2010.12.17 Afghanistan Heart 14 4 Fourteen members of the same family are taken apart by a Taliban roadside attack on their minibus.
2010.12.17 Pakistan Hangu 6 8 Six villagers, including women and children, are crushed to death by a terrorist mortar barrage.
2010.12.17 Yemen Abyan 3 7 Suspected al-Qaeda militants open fire on a group of local soldiers, killing three.
2010.12.16 Iraq Baghdad 6 6 Gunmen and bombers take down six Iraqis in separate attacks.
2010.12.16 Iraq Dujail 2 6 Two Shia pilgrims are sent to Allah by Sunni bombers.
2010.12.16 Somalia Mogadishu 10 24 At least ten civilians are shot to pieces during a sustained al-Shabaab attack in a commercial area.
2010.12.16 Pakistan Muharram 1 25 A child is left dead after Sunnis throw a grenade into a funeral procession.
2010.12.15 Afghanistan Kandahar 3 9 Three children are disassembled by fundamentalists, who hide a bomb on a bicycle.
2010.12.15 Pakistan Quetta 3 0 Sectarian Jihadis gun down two brothers and a child.
2010.12.15 Iran Chahbahar 41 83 Forty-one Shias, including women and children, are blasted to death in their own mosque by a Sunni suicide bomber.
2010.12.15 Russia Nalchik 1 0 A moderate cleric is shot in front of his home for 'resisting religious extremism.'
2010.12.14 Iraq Diyala 2 22 Two Shia pilgrims are blown to bits by Sunni bombers.
2010.12.14 Pakistan Peshawar 3 1 Sunnis attack an 'unIslamic' shrine and shoot three Sufi infidels to death.
2010.12.14 Afghanistan Kabul 3 5 Three local soldiers are murdered in separate Taliban attacks.
2010.12.14 Pakistan Mohmand 2 6 Muslim radicals attack a police station and kill two officers.
2010.12.14 Bangladesh Rajshahi 1 0 A woman dies from injuries suffered by a lashing ordered by Muslim clergy over an adultery charge.
2010.12.14 Iraq Baghdad 3 19 Sectarian rivals murder three more Shia pilgrims with a roadside bomb.
2010.12.13 Iraq Diyala 4 20 Four Shiite pilgrims are murdered by a Sunni suicide bomber.
2010.12.13 Iraq Baghdad 2 0 Terrorists blow up a little girl and her mother.
2010.12.13 Iraq Hilla 2 1 A married couple is murdered by Muslim gunmen, who also wound their son.
2010.12.13 Pakistan Charsadda 2 0 Two brothers are shot to death by Islamic militants while on their way home.
2010.12.13 Pakistan Gulabad 3 5 Two children are among three killed when Islamists detonate a shrapnel bomb next to their school bus.
2010.12.13 Somalia Mogadishu 12 30 A dozen civilians are caught in the crossfire during an al-Shabaab ambush.
2010.12.12 Iraq Baqubah 2 3 Two Shia pilgrims are taken down by a Fedayeen suicide bomber.
2010.12.12 Iraq Ramadi 13 41 A Shahid suicide bomber sends thirteen Iraqis straight to Allah.
2010.12.12 Thailand Narathiwat 2 0 A 67-year-old woman and her son-in-law are shot to death by Muslim militants.
2010.12.12 Pakistan Kurram 3 7 Three children are killed when Sunni militants fire rockets into a Shia residential area.
2010.12.12 Afghanistan Kandahar 8 4 Six U.S. and two local soldiers are killed by a suicide bomber at their base.
2010.12.12 UK Feltham 0 1 Muslim prisoners batter a guard while yelling 'death to the Kuffar'.
2010.12.11 Thailand Yala 1 3 Muslim terrorists murder a Thai soldier.
2010.12.11 Pakistan Peshawar 2 5 Islamists open fire on a police squad, killing two members.
2010.12.11 Sweden Stockholm 0 2 A car bomb and suicide attack on a shopping center leaves two injured.
2010.12.11 Pakistan Peshawar 2 0 Two police are gunned down by Islamic terrorists.
2010.12.10 Iraq Meshahda 3 0 Three chicken farmers are gunned down in cold blood by Sunni radicals.
2010.12.10 Iraq Baghdad 2 7 Two civilians at a coffee shop are blown to bits by Jihad bombers.
2010.12.10 Pakistan Hangu 17 20 Seventeen people are ripped to shreds when a Sunni suicide car bomber plows into a Shia hospital.
2010.12.10 Afghanistan Khan Neshin 15 4 Fifteen civilians on their way to a local bazaar are dismembered by Taliban bombers.
2010.12.09 Somalia Bosaso 0 0 Islamic militia detonate a roadside bomb underneath two Somalis.
2010.12.09 Iraq Baghdad 6 6 Six Iraqis are killed in separate Mujahideen attacks.
2010.12.08 Afghanistan Kunar 2 2 Two civilians are murdered by Taliban attackers.
2010.12.08 Iraq Taji 3 16 Jihadis take down three civilians with a car bomb.
2010.12.08 Pakistan Kohat 19 32 A teen suicide bomber targets a crowd of Shia pilgrims at a bus stop, sending nearly two dozen to Allah, mostly women and children.
2010.12.08 Pakistan Hangu 1 1 Islamic militants abduct seven teachers and shoot a policeman to death.
2010.12.08 Iraq Tarmiya 1 3 Muslim terrorists shoot a girl to death in her home.
2010.12.07 Iraq Tal Afar 1 3 Fundamentalists bomb a computer shop, killing an employee.
2010.12.07 India Varanasi 1 32 A 2-year-old girl is left dead following a Mujahideen blast at a Hindu temple.
2010.12.06 Pakistan Mohmand 45 65 Two Holy Warriors massacre over forty innocents with a dual suicide blast at a gathering of tribal leaders in the name of 'enforcing Sharia.'
2010.12.06 Iraq Baqubah 3 4 Three children bleed out when terrorists booby-trap a home.
2010.12.06 Afghanistan Badghis 3 1 The Taliban kill three Afghan troops in a rocket attack.
2010.12.05 Afghanistan Gardez 4 18 A Shahid suicide bomber detonates near a small marketplace, taking four innocents with him.
2010.12.05 Dagestan Khasavyurt 1 0 A suspected separatist shoots a government official to death in a cafe
2010.12.05 Iraq Baghdad 2 0 Four Holy Warriors bind and stab an elderly Christian couple to death in their home.
2010.12.04 Iraq Baghdad 2 28 Two Shia pilgrims are sent to Allah by Sunni car bombers.
2010.12.04 Iraq Baghdad 6 42 Terrorists bomb a marketplace, leaving at least a half dozen shoppers dead.
2010.12.04 Iraq Baghdad 5 17 Five Shia pilgrims from Iran are brutally slain by Sunni bombers near a shrine.
2010.12.04 Nigeria Maiduguri 3 6 A child is among three civilians left dead by a Boko Haram ambush.
2010.12.03 Nigeria Nwachukwu 7 4 Christian women and children are slaughtered in their homes by Muslim attackers in a midnight raid.
2010.12.03 Thailand Yala 1 0 A 41-year-old rubber plantation worker is gunned down by Islamic separatists while walking home.
2010.12.03 Kenya Nairobi 1 2 Somali terrorists throw a grenade at a Kenyan police vehicle, killing an occupant.
2010.12.03 Thailand Narathiwat 1 0 A 36-year-old man is shot to death in his home by Muslim militants.
2010.12.03 Thailand Pattani 2 1 Two men are murdered by Mujahid gunmen in separate attacks.
2010.12.03 Thailand Narathiwat 1 0 Muslim terrorists shoot a Buddhist to death in his home.
2010.12.03 Iraq Mosul 1 0 A sanitation worker is taken down by Muslim gunmen.
2010.12.03 Philippines Langayen 2 0 Two village guards are gunned down by Moro Islamists.
2010.12.02 Iraq Baghdad 1 0 A woman is shot to death in her home by Islamic 'insurgents'.
2010.12.02 Pakistan Sukai 1 0 A local truck driver is gunned down by Taliban radicals.
2010.12.02 Iraq Abu Ghraib 2 1 A Jihad blast at a water plant leaves two dead.
2010.12.01 Iraq Qaim 2 2 Two Iraqis die from shrapnel injuries following an Islamist bombing.
2010.12.01 India Srinagar 2 0 Mujahideen shoot two local soldiers to death as they are guarding a market.
2010.12.01 Iraq Baghdad 1 0 A human rights activist is murdered by Mujahid gunmen.

John2
04-01-11, 17:32
mooie lijst leuker kunnen we het niet maken.

Joesoef
04-01-11, 17:39
Je lijstje is niet helemaal compleet, zie hier de oogst vanaf 1 december 2010:


2011.01.03 Afghanistan Herat 1 5 A civilian is taken down by Taliban bombers.


8><


><8



2010.12.01 India Srinagar 2 0 Mujahideen shoot two local soldiers to death as they are guarding a market.
2010.12.01 Iraq Baghdad 1 0 A human rights activist is murdered by Mujahid gunmen.



Er missen een paar locaties, Dresden, Hiroshima, Nagasaki en nog wat...

Max Stirner
04-01-11, 17:41
Er missen een paar locaties, Dresden, Hiroshima, Nagasaki en nog wat...



Ja maar ja. Dat was dat niet in december 2010

Paris.Casa
04-01-11, 18:26
Je lijstje is niet helemaal compleet, zie hier de oogst vanaf 1 december 2010:


2011.01.03 Afghanistan Herat 1 5 A civilian is taken down by Taliban bombers.


You forgot to mention your (objective) source.

Max Stirner
04-01-11, 18:31
You forgot to mention your (objective) source.


Islam: Making a True Difference in the World - One Body at a Time (http://www.thereligionofpeace.com/)

Paris.Casa
04-01-11, 18:41
Islam: Making a True Difference in the World - One Body at a Time (http://www.thereligionofpeace.com/)

Thank you. Everyone who will click on your link will from now on appreciate how objective your sources are.

tanger'73
04-01-11, 18:45
Thank you. Everyone who will click on your link will from now on appreciate how objective your sources are.


Ja ongelooflijk, vooral als je verder naar beneden scrolt en in kader ontdekt dat moslims lager als animals worden gedegradeerd.

Hatert
04-01-11, 18:46
definieer terroristische aanslag nu eens....is dat scheten laten? of is dat mensen massaal terroriseren door aanslagen...9/11? london metro? madrid treinen? DAT zijn aanslagen, terroristische aanslagen. De paar doden die vallen door de eta, ira vallen daar riant bij in het niet. je valt gewoon door de bodem fundie.:boogie:

Het is interessant om te zien hoe in Neurenberg de beginselen werden vastgelegd. Ze moesten in Neurenberg bepalen wat als oorlogsmisdaad zou gelden. En er kwam een heel expliciete definitie, en dat is bewust gebeurd. Er werd geen geheim van gemaakt: een misdaad is een oorlogsmisdaad als de Duitsers die wel en wij die niet begaan hebben.

Het bombarderen van steden bijvoorbeeld werd niets als oorlogsmisdaad beschouwd, omdat de Britten en de Amerikanen dat vaker hadden gedaan dan de Duitsers. Dus was het geen oorlogsmisdaad.

Noam Chomsky (ex-zionist) Macht en Terreur, blz 20.


Wat de lezer eens zou moeten doen, is een onderzoek verrichten in bijvoorbeeld de archieven van de nazi's, om te zien of men daar analogieen aantreft. Probeer het maar eens. Ik ga daar nu niet op in, maar het is een interessante reflectie over de aard van de morele intellectuele cultuur waarin wij leven. Volgens mij is het iets waarover we ons zorgen moeten maken.

Laat ons verder gaan. De door mij genoemde terreurdaden (van het westen) in Midden-Amerika, het Midden-Oosten, Zuid-Afrika, enzovoort, gelden niet als terreur. In de annalen over terreur in de wetenschappelijke literatuur komen zij niet voor. Ze komen wel in de literatuur voor maar niet als terreur. Ze worden daarin als ''contraterreur'' of als ''rechtvbaardige oorlog'' beschreven. En het principe gaat als volgt: Als iemand terreur tegen ons of onze bondgenoten begaat, dan is er sprake van terreur, maar als wij of onze bondgenoten terreur (en mischien wel veel ergere terreur) begaan tegen iemand anders, dan is er geen sprake van terreur, maar van contraterreur of van een rechtvaardige oorlog...

....Tijdens de hele geschiedenis van het Europese imperialisme is dit het motto: Als we het hun aandoen is het contraterreur, een rechtvaardige oorlog, het beschaven van de barbaren, of iets in die trant. Als we het hun land aandoen- want vergeet niet dat het westen na 11 september nagenoeg immuun was- op een veel grotere schaal, dan is het geen terreur. Dan gaat het om het brengen van beschaving of iets dergelijks.


Noam Chomsky, Mach en terreur

Tomas
04-01-11, 18:50
Ja ongelooflijk, vooral als je verder naar beneden scrolt en in kader ontdekt dat moslims lager als animals worden gedegradeerd.

Dat zijn citaten uit de Koran waarin 'de ongelovige' is vervangen door 'moslim'. Ik dacht ik lees het even voor je.

Max Stirner
04-01-11, 18:53
Thank you. Everyone who will click on your link will from now on appreciate how objective your sources are.


OK, dan zal dat lijstje ook wel niet kloppen. Allemaal verzonnen.

Gelukkig maar :)

Joesoef
04-01-11, 18:53
Ja maar ja. Dat was dat niet in december 2010


Oja, 6 miljoen joden uitgemoord, ook terrorisme "Terrorisme is het plegen van of dreigen met op mensenlevens gericht geweld, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."

justus
04-01-11, 18:54
Er missen een paar locaties, Dresden, Hiroshima, Nagasaki en nog wat...

Tuurlijk. Haal de kruistochten er ook ff bij joh.... De gevallen die jij noemt zijn oorlogshandelingen in wo2! Da's echt iets anders dan terrorrisme. Maar laat mij je helpen: rote armee fraktion, brigade rosso, eta, ira, molukkers.... Groepen die zich de afgelopen 50 jaar weleens aan terrorrisme schuldig hebben gemaakt...

tanger'73
04-01-11, 18:55
Dat zijn citaten uit de Koran waarin 'de ongelovige' is vervangen door 'moslim'. Ik dacht ik lees het even voor je.

ah, een favoriete site van je? Veel leesplezier.

Tomas
04-01-11, 18:56
ah, een favoriete site van je? Veel leesplezier.

Nee, nooit eerder gezien. Magoed, ik begrijp dat je nu even moet afreageren. Hoort bij het plaatje.

Paris.Casa
04-01-11, 18:57
ah, een favoriete site van je? Veel leesplezier.

:hihi:

justus
04-01-11, 18:57
Oja, 6 miljoen joden uitgemoord, ook terrorisme "Terrorisme is het plegen van of dreigen met op mensenlevens gericht geweld, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."

Moeilijk he, bekennen dat je er naast zit. Lijkt onze juridische 'discussie' wel... Ook daar ging je af.....

Joesoef
04-01-11, 18:57
Tuurlijk. Haal de kruistochten er ook ff bij joh.... De gevallen die jij noemt zijn oorlogshandelingen in wo2! Da's echt iets anders dan terrorrisme. Maar laat mij je helpen: rote armee fraktion, brigade rosso, eta, ira, molukkers.... Groepen die zich de afgelopen 50 jaar weleens aan terrorrisme schuldig hebben gemaakt...


"Terrorisme is het plegen van of dreigen met op mensenlevens gericht geweld, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."

Joesoef
04-01-11, 18:58
Moeilijk he, bekennen dat je er naast zit. Lijkt onze juridische 'discussie' wel... Ook daar ging je af.....


Moeilijk, dat is nu eenmaal de definitie van terrorisme.

Tomas
04-01-11, 18:59
"Terrorisme is het plegen van of dreigen met op mensenlevens gericht geweld, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen of politieke besluitvorming te beïnvloeden."

De moord op de joden wordt genocide genoemd. Ik begrijp echt niet waar moslims toch met dit soort discussies heen willen. Je hebt nu eenmaal tegenwoordig islamitisch terreur. In overvloed. Leer er mee leven. Doen niet-moslims ook.

tanger'73
04-01-11, 19:01
Nee, nooit eerder gezien. Magoed, ik begrijp dat je nu even moet afreageren. Hoort bij het plaatje.


Waar heb je het over en welke citaten uit de Koran man?

Joesoef
04-01-11, 19:02
De moord op de joden wordt genocide genoemd. Ik begrijp echt niet waar moslims toch met dit soort discussies heen willen. Je hebt nu eenmaal tegenwoordig islamitisch terreur. In overvloed. Leer er mee leven. Doen niet-moslims ook.

Ik heb niets tegen Joden, tegendeel. Schuif mij niet op een hoop met de rest. Ik maak duidelijk dat volgens de definitie "Terrorisme is het plegen van of dreigen met op mensenlevens gericht geweld, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen of politieke besluitvorming te beïnvloeden." veel als terrorisme is te zien. Hutsies, Tutsies, Rwanda etc natuurlijk ook.

Tomas
04-01-11, 19:04
Waar heb je het over en welke citaten uit de Koran man?

Je begon er zelf over. Ik zocht het daarom ook even op, op die site. En las het iets verder. 1 regel verder.

Daar moet je het maar mee doen.

tanger'73
04-01-11, 19:06
Je begon er zelf over. Ik zocht het daarom ook even op, op die site. En las het iets verder. 1 regel verder.

Daar moet je het maar mee doen.


in het vervolg niet meer op me reageren als je niet duidelijk kunt maken waar je het over hebt. 'K kan er namelijk niks mee. 1 regel verder? Die site is zo lang als van hier tot tokyo. Je hebt er dan wel werk van gemaakt.

Hatert
04-01-11, 19:07
De moord op de joden wordt genocide genoemd. Ik begrijp echt niet waar moslims toch met dit soort discussies heen willen. Je hebt nu eenmaal tegenwoordig islamitisch terreur. In overvloed. Leer er mee leven. Doen niet-moslims ook.

Je hebt er heleboel woorden voor. Zionisten en kafirs zijn meesters in het bedenken van woorden voor slachtpartijen om hun leed naar voren te schuiven en andermans leed te bagatelliseren maar als je het aantal slachtpartijen die de kafirs hebben verricht in de wereld in het algemeen en in de moslimlanden in het bijzonder, dan kun je niets anders conculderen dat ze in geen verhouding met die paar slachtoffertjes van terreuraanslagen zijn.


Wat de lezer eens zou moeten doen, is een onderzoek verrichten in bijvoorbeeld de archieven van de nazi's, om te zien of men daar analogieen aantreft. Probeer het maar eens. Ik ga daar nu niet op in, maar het is een interessante reflectie over de aard van de morele intellectuele cultuur waarin wij leven. Volgens mij is het iets waarover we ons zorgen moeten maken.

Laat ons verder gaan. De door mij genoemde terreurdaden (van het westen) in Midden-Amerika, het Midden-Oosten, Zuid-Afrika, enzovoort, gelden niet als terreur. In de annalen over terreur in de wetenschappelijke literatuur komen zij niet voor. Ze komen wel in de literatuur voor maar niet als terreur. Ze worden daarin als ''contraterreur'' of als ''rechtvbaardige oorlog'' beschreven. En het principe gaat als volgt: Als iemand terreur tegen ons of onze bondgenoten begaat, dan is er sprake van terreur, maar als wij of onze bondgenoten terreur (en mischien wel veel ergere terreur) begaan tegen iemand anders, dan is er geen sprake van terreur, maar van contraterreur of van een rechtvaardige oorlog...

....Tijdens de hele geschiedenis van het Europese imperialisme is dit het motto: Als we het hun aandoen is het contraterreur, een rechtvaardige oorlog, het beschaven van de barbaren, of iets in die trant. Als we het hun land aandoen- want vergeet niet dat het westen na 11 september nagenoeg immuun was- op een veel grotere schaal, dan is het geen terreur. Dan gaat het om het brengen van beschaving of iets dergelijks.


Noam Chomsky, Mach en terreur

Tomas
04-01-11, 19:08
Ik heb niets tegen Joden, tegendeel. Schuif mij niet op een hoop met de rest. Ik maak duidelijk dat volgens de definitie "Terrorisme is het plegen van of dreigen met op mensenlevens gericht geweld, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen of politieke besluitvorming te beïnvloeden." veel als terrorisme is te zien. Hutsies, Tutsies, Rwanda etc natuurlijk ook.

De moord op de joden valt niet onder de definitie. De maatschappelijke verandering was er al. De joden werden niet geterroriseerd, maar simpelweg uitgeroeid. Ik zal het nooit begrijpen.

De moslim gedachtengang:
Mooi, die aanslagen op die vuile Kafir's.
En het waren nog eens joden ook die het deden.
Of Amerikanen in joodse dienst.
Evengoed ben ik trots op onze mujahedin.
En eigenlijk gebeurt het veel te weinig.
Maar ik vind het wel vervelend dat die Kafir's zo op mij neer kijken, daar moet ik ze van af zien te brengen. Hoe leg ik uit dat ze dood moeten en dat ze dat niet erg vinden? Dilemma.

Tomas
04-01-11, 19:09
in het vervolg niet meer op me reageren als je niet duidelijk kunt maken waar je het over hebt. 'K kan er namelijk niks mee. 1 regel verder? Die site is zo lang als van hier tot tokyo. Je hebt er dan wel werk van gemaakt.

Ik kan die domheid gewoon niet begrijpen. Ik snap het gewoon echt niet. 10 minuten geleden nog gelezen, en nu helemaal hotel de botel. Alles kwijt.

Hatert
04-01-11, 19:12
De moord op de joden valt niet onder de definitie. De maatschappelijke verandering was er al. De joden werden niet geterroriseerd, maar simpelweg uitgeroeid. Ik zal het nooit begrijpen.

De moslim gedachtengang:
Mooi, die aanslagen op die vuile Kafir's.
En het waren nog eens joden ook die het deden.
Of Amerikanen in joodse dienst.
Evengoed ben ik trots op onze mujahedin.
En eigenlijk gebeurt het veel te weinig.
Maar ik vind het wel vervelend dat die Kafir's zo op mij neer kijken, daar moet ik ze van af zien te brengen. Hoe leg ik uit dat ze dood moeten en dat ze dat niet erg vinden? Dilemma.

Nou nee, ik denk heel simpel.

De kafirs zitten met hun takkeklaquwen in elke geheime dienst danwel terreurorganisatie danwel in de regering van een derde wereldland. De ene keer werken ze ermee samen, steunen ze hen en de andere keer zijn het hun vijanden. Het is wat de kafir het beste uitkomt.

De derde wereld buregrs smeken de kafirs om zich niet met hun land te bemoeien en zich verre te houden met steunen van dictators en allerlei schimmige groepen.

Zolang de kafirs hun smerige klauwen overal in hebben kan ik geen betrokkenheid betrachten met hun hypocrite spel en rest mij niets anders dan de kafirs te wijzen om hun verantwoordelijkheid in het aanbrengen van leed aan de mensheid.

Tomas
04-01-11, 19:14
Nou nee, ik denk heel simpel.


Ja, dat weet ik. Daarom pas je ook precies in mijn beschrijving.

Joesoef
04-01-11, 19:14
De moord op de joden valt niet onder de definitie. De maatschappelijke verandering was er al. De joden werden niet geterroriseerd, maar simpelweg uitgeroeid.

Oke.

tanger'73
04-01-11, 19:15
Ik kan die domheid gewoon niet begrijpen. Ik snap het gewoon echt niet. 10 minuten geleden nog gelezen, en nu helemaal hotel de botel. Alles kwijt.


Het is beter voor je gemoedstoestand om voortaan niet meer zomaar uit het wilde weg op iemand te reageren.

Slinger
04-01-11, 19:15
Ik heb niets tegen Joden, tegendeel. Schuif mij niet op een hoop met de rest. Ik maak duidelijk dat volgens de definitie "Terrorisme is het plegen van of dreigen met op mensenlevens gericht geweld, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen of politieke besluitvorming te beïnvloeden." veel als terrorisme is te zien. Hutsies, Tutsies, Rwanda etc natuurlijk ook.

Eigenlijk is alles terreur. Het begon al bij Kaïn en Abel.

Paris.Casa
04-01-11, 19:16
De joden werden niet geterroriseerd

:moe:

Tomas
04-01-11, 19:17
Het is beter voor je gemoedstoestand om voortaan niet meer zomaar uit het wilde weg op iemand te reageren.

Lees je eigen reply waar ik op reageerde, en probeer te herinneren waarom je dat schreef. Misschien dat dat helpt.

Hatert
04-01-11, 19:18
Ja, dat weet ik. Daarom pas je ook precies in mijn beschrijving.

Een moord is een moord, er is geen noodzaak om er nieuwe woordjes voor te verzinnen. Kafir propagandawoordjes dienen de werkelijkheid complexer voor te doen dan het in werkelijkheid is zodat de troebelheid het overneemt van de werkelijkheid en de westerse kafirs eeuwenlang door kunnen gaan met het uitmoorden van volkeren elders.

Joesoef
04-01-11, 19:20
Eigenlijk is alles terrorisme. Het begon al bij Kaïn en Abel.

Weet niet, de definitie die ik plakte is van onze eigen AIVD. Ik krijg alleen de indruk dat terrorisme gebruikt wordt om goed en kwaad aan te geven. De Taliban pleegt terrorisme als ze in Afghanistan soldaten opblazen. Als de soldaten van de verlossers (VS/ westen) een gezin en wat journalisten opblazen dat heet het collateral damage, hoort bij oorlog en is geen terrorisme.

tanger'73
04-01-11, 19:22
Lees je eigen reply waar ik op reageerde, en probeer te herinneren waarom je dat schreef. Misschien dat dat helpt.

De reply was niet aan jouw gericht. Buiten dat weet ik niet waar je het over hebt.

Tomas
04-01-11, 19:23
Weet niet, de definitie die ik plakte is van onze eigen AIVD. Ik krijg alleen de indruk dat terrorisme gebruikt wordt om goed en kwaad aan te geven. De Taliban pleegt terrorisme als ze in Afghanistan soldaten opblazen. Als de soldaten van de verlossers (VS/ westen) een gezin en wat journalisten opblazen dat heet het collateral damage, hoort bij oorlog en is geen terrorisme.

Zo werkt dat met woorden en definities. Als die militairen niet de intentie hadden om een gezin uit te roeien om angst te zaaien, is dat geen terrorisme. Dat is lastig te bepalen.

Los daarvan ken je het ene erger vinden dan het ander, of het afhankelijk laten zijn van het doe, of wie wat tegen wie doet.l. Om politieke redenen wil men echter woorden en definities veranderen. Zal ook wel lukken, lukt altijd.

Tomas
04-01-11, 19:24
De reply was niet aan jouw gericht. Buiten dat weet ik niet waar je het over hebt.

Idioot. Kan er niks anders van maken.

Slinger
04-01-11, 19:27
Weet niet, de definitie die ik plakte is van onze eigen AIVD. Ik krijg alleen de indruk dat terrorisme gebruikt wordt om goed en kwaad aan te geven. De Taliban pleegt terrorisme als ze in Afghanistan soldaten opblazen. Als de soldaten van de verlossers (VS/ westen) een gezin en wat journalisten opblazen dat heet het collateral damage, hoort bij oorlog en is geen terrorisme.

Kijk, waar dit topic oorspronkelijk over ging, namelijk over maatregelen om terroristische aanslagen in Europa te voorkomen en of die maatregelen terecht zijn. Maar nu hebben we het plotseling over Hiroshima en Nagasaki Dresden. Als je dat ook terreur wilt noemen, vind ik het prima, er is nog wat voor te zeggen ook, vanuit het standpunt van de Japanners en de Duitsers, (hoewel ze er dan altijd bij vergeten te zeggen dat ze hebben geoogst wat ze hebben gezaaid). Maar dan hebben we het dus niet meer over het oorspronkelijke onderwerp. In elk geval komen we er zo niet achter of die maatregelen op de vliegvelden etc. terecht zijn.

tanger'73
04-01-11, 19:29
Idioot. Kan er niks anders van maken.


Kennelijk is dit waar je uiteindelijk op uit was? Veel geluk ermee, aan jou maak ik geen woorden vuil.

Joesoef
04-01-11, 19:30
Zo werkt dat met woorden en definities. Als die militairen niet de intentie hadden om een gezin uit te roeien om angst te zaaien, is dat geen terrorisme. Dat is lastig te bepalen.


De staat niet, de soldaten misschien wel en de generaals zo goed als zeker. Blijven we alleen met de vraag is het opblazen van een paar amerikaanse soldaten in Afghanistan terreur of een act of war.





Kijk, waar dit topic oorspronkelijk over ging, namelijk over maatregelen om terroristische aanslagen in Europa te voorkomen en of die maatregelen terecht zijn. Maar nu hebben we het plotseling over Hiroshima en Nagasaki Dresden. Als je dat ook terreur wilt noemen, vind ik het prima, er is nog wat voor te zeggen ook, vanuit het standpunt van de Japanners en de Duitsers, (hoewel ze er dan altijd bij vergeten te zeggen dat ze hebben geoogst wat ze hebben gezaaid). Maar dan hebben we het dus niet meer over het oorspronkelijke onderwerp. In elk geval komen we er zo niet achter of die maatregelen op de vliegvelden etc. terecht zijn.

Waar het mij om gaat, wanneer is het terrorisme en wanneer niet. Voor mij is elk ingrijpen waar ook maar een burger bij om komt terreur indien politiek/ repressie oid er achter zit.

Max Stirner
04-01-11, 19:30
De Taliban pleegt terrorisme als ze in Afghanistan soldaten opblazen. .


Nee. En die staan dan ook niet in het lijstje. Kijk nog maar eens.


We usually don't include incidents related to combat, such as in Iraq and Afghanistan, unless it involves particularly heinous terror tactics. Unprovoked sniper, drive-by or roadside bombing attacks on military personnel serving normal police duties are sometimes included depending on the circumstances.

We acknowledge that a handful of incidents on the list may not fit the traditional definition of 'terror attack.' A small portion, for example, are of honor killings - although we very rarely include those in which a woman is killed by their husband, since this is often indistinguishable from a crime of passion (barring explicit circumstances).

Joesoef
04-01-11, 19:35
Nee. En die staan dan ook niet in het lijstje. Kijk nog maar eens.


We usually don't include incidents related to combat, such as in Iraq and Afghanistan, unless it involves particularly heinous terror tactics. Unprovoked sniper, drive-by or roadside bombing attacks on military personnel serving normal police duties are sometimes included depending on the circumstances.

We acknowledge that a handful of incidents on the list may not fit the traditional definition of 'terror attack.' A small portion, for example, are of honor killings - although we very rarely include those in which a woman is killed by their husband, since this is often indistinguishable from a crime of passion (barring explicit circumstances).


Dat lijstje misschien niet maar in algemeenheid wordt dat wel zo gezien. De VS rechtvaardigt juist op dit soort gronden haar interventie.

Slinger
04-01-11, 19:36
Waar het mij om gaat, wanneer is het terrorisme en wanneer niet. Voor mij is elk ingrijpen waar ook maar een burger bij om komt terreur indien politiek/ repressie oid er achter zit.

Daar hebben we dus niets aan mbt tot de vraagstelling in dit topic.

mark61
04-01-11, 19:38
Die 42% Latino terreuraanslagen in de VS fascineren me. Totaal aan me voorbij gegaan.

Even tussendoor.

Terrorisme meet je aan aantallen burgerslachtoffers.

Niemand wil het hebben over de oorzaken van terrorisme uit islamitische hoek. Ik heb al een paar keer een discussie proberen aan te zwengelen, maar dan wordt het angstwekkend stil.

Want het standaard onderdrukte-derde-wereld-verhaal, het 'seculiere' verhaal zeg maar, lijkt niet te kloppen.

De daders zijn namelijk niet arm, en komen niet uit onderdrukte landen. Het is mij volkomen onduidelijk waarom een paar volgevreten Saoedi's en Egyptenaren moslims gaan vermoorden die ze niet kennen in landen ver bij hen vandaan.

Het lijkt dus meer op middle class terrorisme van het RAF-soort. Zelfbenoemde revolutionairen die ongevraagd andermans 'strijd' gaan voeren.

Het achterlijke gebalk van Schaap is in ieder geval totaal on- tot contraproductief.

Joesoef
04-01-11, 19:39
Daar hebben we dus niets aan mbt tot de vraagstelling in dit topic.


Juist wel. Moslim zijn staat tegenwoordig gelijk aan sympathisant van terrorisme. Op grond daarvan is het normaal dat een moslim zich onderwerpt aan 'het gezag' en zich extra veiligheidsmaatregelen zich moet laten welgevallen.

Op gronden van mijn baard en mij visa moet ik mij laten toucheren terwijl jan met de pet gewoon door kan lopen.

mark61
04-01-11, 19:44
Weet niet, de definitie die ik plakte is van onze eigen AIVD. Ik krijg alleen de indruk dat terrorisme gebruikt wordt om goed en kwaad aan te geven. De Taliban pleegt terrorisme als ze in Afghanistan soldaten opblazen. Als de soldaten van de verlossers (VS/ westen) een gezin en wat journalisten opblazen dat heet het collateral damage, hoort bij oorlog en is geen terrorisme.

Dat is natuurlijk wel zo; toch kan je wel een onderscheid maken. Terrorisme wordt gezien als een activiteit van individuen of organisaties, anders dan staten of overheidsorganisaties. Dat schept een zekere duidelijkheid.

Aan de andere kant terroriseren staten ook groepen mensen. Dat kan je staatsterrorisme noemen.

Essentieel voor de betekenis van 'terrorisme' lijkt me het principe dat je een klein aantal mensen echt wat aandoet om miljoenen te beïnvloeden.

Al gaat het huidige terrorisme uit islamitische hoek geloof ik meer om een soort ongespecificeerde wraak. Het is totaal nihilistisch, omdat geen positief doel wordt nagestreefd. Zo was er bij 9/11 voorzover ik weet geen enkel communiqué. Dat vind ik volkomen achterlijk. Als je het dan toch nodig vindt 3000 mensen te vermoorden is het wellicht een idee daar een motivatie voor te geven. Al meen ik te begrijpen dat het resultaat de verwachtingen verre overtrof. Als ik het goed begrijp had althans OBL nooit verwacht dat die gebouwen zouden instorten. Wat die half naamloze daders betreft is vzv. ik weet helemaal niets over hun motivatie bekend, althans, direct. Geen verklaring, geen uitleg, nada.

Voer voor psychiaters.

Pizzaman
04-01-11, 19:47
De staat niet, de soldaten misschien wel en de generaals zo goed als zeker. Blijven we alleen met de vraag is het opblazen van een paar amerikaanse soldaten in Afghanistan terreur of een act of war.
Zoals al eerder staat,een 'act of war'. Tenzij het gaat om 'policing bussiness' of zo.


Waar het mij om gaat, wanneer is het terrorisme en wanneer niet. Voor mij is elk ingrijpen waar ook maar een burger bij om komt terreur indien politiek/ repressie oid er achter zit.

'oid', mag dat ook godsdienst heten?

Joesoef
04-01-11, 19:49
Essentieel voor de betekenis van 'terrorisme' lijkt me het principe dat je een klein aantal mensen echt wat aandoet om miljoenen te beïnvloeden.




Moslims worden geterroriseerd.

mark61
04-01-11, 19:49
Nee. En die staan dan ook niet in het lijstje. Kijk nog maar eens.

We usually don't include incidents related to combat, such as in Iraq and Afghanistan, unless it involves particularly heinous terror tactics. Unprovoked sniper, drive-by or roadside bombing attacks on military personnel serving normal police duties are sometimes included depending on the circumstances.

We acknowledge that a handful of incidents on the list may not fit the traditional definition of 'terror attack.' A small portion, for example, are of honor killings - although we very rarely include those in which a woman is killed by their husband, since this is often indistinguishable from a crime of passion (barring explicit circumstances).

'Unprovoked'? Als je ongevraagd door andermans land baggert? Wat is dan nog wel een euh provocatie die reactie rechtvaardigt. :haha:

Israëli's en Amerikanen noemen alles terrorisme; sterker nog, je land gewapenderhand verdedigen tegen een illegale invasie is volgens de Amerikanen strafbaar, dan sluiten ze je op in Guantánamo Bay.

Das echt bizar, Amerikanen die een invasie plegen, en als er dan mensen terugschieten zijn die strafbaar wegens euh poging tot moord op Ami's. Gek dat ze dat in WOII niet toepasten :zozo:

Wat je hier aanhaalt is dan ook niet het offciële standpunt van de VS.

De tweede alinea is imbeciel. Dat die lui nou niet weten wat eerwraak is, is hun probleem.

Joesoef
04-01-11, 19:51
'oid', mag dat ook godsdienst heten?

Er staat duidelijk repressie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Repressie) oid.

Pizzaman
04-01-11, 19:53
Israëli's en Amerikanen noemen alles terrorisme; sterker nog, je land gewapenderhand verdedigen tegen een illegale invasie is volgens de Amerikanen strafbaar, dan sluiten ze je op in Guantánamo Bay.
Volgens veel westerse landen gaat het dan ook gewoon om krijgsgevangenen.
En kwam er ook zoiets als een onderzoek naar oorlogsmisdaden / conventies van Geneve.


Das echt bizar, Amerikanen die een invasie plegen, en als er dan mensen terugschieten zijn die strafbaar wegens euh poging tot moord op Ami's. Gek dat ze dat in WOII niet toepasten :zozo:
Heu... volgens mij schoten ze dan ook terug met scherp.

mark61
04-01-11, 19:55
Moslims worden geterroriseerd.

Ja eh wie waar? Wat de VS in Irak en Afgh doen zou ik geen terrorisme noemen. Ik geloof niet dat ze Taliban etc. doodschieten om de hele bevolking te intimideren. Ze nemen wel op het racistische af 'collateral damage' voor lief, op een schaal die in WOII nog ondenkbaar was. Al zijn er natuurlijk veel burgers bij bombardementen op bezette landen omgekomen. Dat was dan sneu, maar dat moest even.

Ik geloof dan weer wel dat het ongespecificeerde wraak voor 9/11 was, in de eerste plaats op de locale overheden, en die burgers moesten maar zien.

Verder zijn Amerikanen onstellend stom, schofterig, zelfoverschattend en racistisch. Maar het is niet zo dat ze Bagdad hebben platgegooid zoals Dresden en Nagasaki zijn platgegooid: doelbewust honderdduizenden burgers doden.

mark61
04-01-11, 19:59
Volgens veel westerse landen gaat het dan ook gewoon om krijgsgevangenen.
En kwam er ook zoiets als een onderzoek naar oorlogsmisdaden / conventies van Geneve.

Heu... volgens mij schoten ze dan ook terug met scherp.

Krijgsgevangenen werden niet berecht wegens (poging tot) moord. Al weer vergeten, of nooit geweten? Krijgsgevangenen werden buiten gevecht gesteld tot het eind van de oorlog, en dan vrijgelaten. Ze werden niet behandeld als misdadigers.

Volgens welke landen wat? Welk onderzoek heb je het over?

Niemand heeft fundamenteel de bizarre categorie aangeklaagd die de Amerikanen hebben verzonnen. In een rechtsstaat heb je civiele, door het strafrecht behandelde daders, en militaire krijgsgevangenen. De Amerikanen hebben wat nieuws bedacht.

Joesoef
04-01-11, 20:03
Ja eh wie waar?


Ikke. Door de streken van mijn 'mede terroristen' moet ik door de bodyscan en toucheerd een grote grijnzende marechaussee mij op het vliegveld :ego:

mark61
04-01-11, 20:03
Juist wel. Moslim zijn staat tegenwoordig gelijk aan sympathisant van terrorisme. Op grond daarvan is het normaal dat een moslim zich onderwerpt aan 'het gezag' en zich extra veiligheidsmaatregelen zich moet laten welgevallen.

Op gronden van mijn baard en mij visa moet ik mij laten toucheren terwijl jan met de pet gewoon door kan lopen.

Profiling is profiling. Ik zou zeggen dat je een risicogroep hebt van 15 - 45-jarige mannen afkomstig uit een moslimmilieu, of persoonlijk bekeerd. Dat ze dan op baarden of kleding gaan selecteren is des te imbecieler.

Of het te rechtvaardigen is weet ik niet. Het risico lijkt me te klein. Het zal altijd een dilemma blijven.

Het is wel eigenaardig dat Duitsland met zoiets komt, terwijl daar bij mijn weten alleen aanslagen van islamitische overheden zijn geweest. In Engeland en Spanje hebben ze tig doden om naar te wijzen, en daar doen ze dat niet.

Desalniettemin arresteren ze daar ook steeds onschuldigen, althans in Engeland.

Heb je ook een suggestie hoe het wel moet? Stel je bent een overheidsfunctionaris en je wilt liever niet dat je burgers wholesale worden opgeblazen in een trein of bus. Wat te doen, wat te doen.

Slinger
04-01-11, 20:04
Die 42% Latino terreuraanslagen in de VS fascineren me. Totaal aan me voorbij gegaan.

Even tussendoor.

Terrorisme meet je aan aantallen burgerslachtoffers.

Niemand wil het hebben over de oorzaken van terrorisme uit islamitische hoek. Ik heb al een paar keer een discussie proberen aan te zwengelen, maar dan wordt het angstwekkend stil.

Want het standaard onderdrukte-derde-wereld-verhaal, het 'seculiere' verhaal zeg maar, lijkt niet te kloppen.

De daders zijn namelijk niet arm, en komen niet uit onderdrukte landen. Het is mij volkomen onduidelijk waarom een paar volgevreten Saoedi's en Egyptenaren moslims gaan vermoorden die ze niet kennen in landen ver bij hen vandaan.

Het lijkt dus meer op middle class terrorisme van het RAF-soort. Zelfbenoemde revolutionairen die ongevraagd andermans 'strijd' gaan voeren.

Het achterlijke gebalk van Schaap is in ieder geval totaal on- tot contraproductief.

Het is wel duidelijk dat men daar niet over wenst te discussiëren. De conclusie dringt zich te zeer op.

mark61
04-01-11, 20:07
Ikke. Door de streken van mijn 'mede terroristen' moet ik door de bodyscan en toucheerd een grote grijnzende marechaussee mij op het vliegveld :ego:

Waar was dat? Of bedoel je, je bedoelt maar :hihi: Ik heb ook op heel wat vliegvelden op mijn sokken geschuifeld en ik ben meer betast dan me lief is :ego:

mark61
04-01-11, 20:08
Het is wel duidelijk dat men daar niet over wenst te discussiëren. De conclusie dringt zich te zeer op.

Wat is die dan?

Max Stirner
04-01-11, 20:11
'Unprovoked'? Als je ongevraagd door andermans land baggert? Wat is dan nog wel een euh provocatie die reactie rechtvaardigt. :haha:

Israëli's en Amerikanen noemen alles terrorisme; sterker nog, je land gewapenderhand verdedigen tegen een illegale invasie is volgens de Amerikanen strafbaar, dan sluiten ze je op in Guantánamo Bay.

Das echt bizar, Amerikanen die een invasie plegen, en als er dan mensen terugschieten zijn die strafbaar wegens euh poging tot moord op Ami's. Gek dat ze dat in WOII niet toepasten :zozo:

Wat je hier aanhaalt is dan ook niet het offciële standpunt van de VS.

De tweede alinea is imbeciel. Dat die lui nou niet weten wat eerwraak is, is hun probleem.


Dat is dus allemaal niet van toepassing op dit lijstje, misschien zou je het even kunnen bekijken.

Slinger
04-01-11, 20:11
Wat is die dan?

Islam

Bofko
04-01-11, 20:13
Waar was dat? Of bedoel je, je bedoelt maar :hihi: Ik heb ook op heel wat vliegvelden op mijn sokken geschuifeld en ik ben meer betast dan me lief is :ego:

Als je op Schiphol naar de VS vliegt krijg je, voordat je instapt, nog een gesprekje met een VS-veiligheidsbeambte die je doordringend aankijkt en probeert slimme vragen te tellen. (Hebt u zelf u bagage ingepakt?) Die kijken wat verder dan de cliché-baarddragers.En terecht natuurlijk

Pizzaman
04-01-11, 20:14
Krijgsgevangenen werden niet berecht wegens (poging tot) moord. Al weer vergeten, of nooit geweten? Krijgsgevangenen werden buiten gevecht gesteld tot het eind van de oorlog, en dan vrijgelaten. Ze werden niet behandeld als misdadigers.

Volgens welke landen wat? Welk onderzoek heb je het over?

Niemand heeft fundamenteel de bizarre categorie aangeklaagd die de Amerikanen hebben verzonnen. In een rechtsstaat heb je civiele, door het strafrecht behandelde daders, en militaire krijgsgevangenen. De Amerikanen hebben wat nieuws bedacht.

Grotendeels heb je gelijk (http://www.amnesty.nl/in_actie_vervolg/campagnes_mist_guantanamo), er is echter wel zeker sprake van een soort 'oorlogsgevangenis'.
Amerika heeft hier inderdaad 'iets nieuws uitgevonden'.

Veel landen ern instanties bemoeien zich hier echter beslist WEL mee (http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4720962.stm).

Ik bedoel er mee, in veel landen bestaat wel degelijk de realisatie dat dit beslist niet is 'hoe het zou moeten'.
De gevangenen zijn ofwel krijgsgevangenen (daar lijkt het nog het meest op, military-dit en military-dat, ofwel misdadigers.
De 'nieuwe vinding' van de USA blijkt 'illegaal'.

mark61
04-01-11, 20:14
Islam

Leg es uit?

Slinger
04-01-11, 20:15
Ikke. Door de streken van mijn 'mede terroristen' moet ik door de bodyscan en toucheerd een grote grijnzende marechaussee mij op het vliegveld :ego:

Laten we maar kiezen voor het minste van de twee kwaden: ik heb liever dat jij gevisiteerd wordt dan dat ik word opgeblazen.

Joesoef
04-01-11, 20:16
Laten we maar kiezen voor het minste van de twee kwaden: ik heb liever dat jij gevisiteerd wordt dan dat ik word opgeblazen.


Geweldig dat vertrouwen in de medemens.

Pizzaman
04-01-11, 20:18
Waar was dat? Of bedoel je, je bedoelt maar :hihi: Ik heb ook op heel wat vliegvelden op mijn sokken geschuifeld en ik ben meer betast dan me lief is :ego:

Misschien had je dat 'Bob Marley T-shirt' beter thuis kunnen laten... :wink:

Pizzaman
04-01-11, 20:19
Geweldig dat vertrouwen in de medemens.

Waarom, ik denk gewoon: verstandige keuze.
Eventueel WORD ik ook liever eenmaal te vaak gevisiteerd dan opgeblazen.
Meestal weet ik het te voorkomen... het Uncle Bob T-shirt blijft thuis. :traan2:

Slinger
04-01-11, 20:20
Geweldig dat vertrouwen in de medemens.

Als er geen mensen meer worden opgeblazen komt dat ergens in de volgende eeuw wel terug.

super ick
04-01-11, 21:02
ah, een favoriete site van je? Veel leesplezier.

Tanger, dat is een impliciete bekentenis over hoe niet - moslims beschreven worden: gedegradeerd tot lager dan animals, zei je toch???

super ick
04-01-11, 21:15
Die 42% Latino terreuraanslagen in de VS fascineren me. Totaal aan me voorbij gegaan.

Even tussendoor.

Terrorisme meet je aan aantallen burgerslachtoffers.

Niemand wil het hebben over de oorzaken van terrorisme uit islamitische hoek. Ik heb al een paar keer een discussie proberen aan te zwengelen, maar dan wordt het angstwekkend stil.

Want het standaard onderdrukte-derde-wereld-verhaal, het 'seculiere' verhaal zeg maar, lijkt niet te kloppen.

De daders zijn namelijk niet arm, en komen niet uit onderdrukte landen. Het is mij volkomen onduidelijk waarom een paar volgevreten Saoedi's en Egyptenaren moslims gaan vermoorden die ze niet kennen in landen ver bij hen vandaan.

Het lijkt dus meer op middle class terrorisme van het RAF-soort. Zelfbenoemde revolutionairen die ongevraagd andermans 'strijd' gaan voeren.

Het achterlijke gebalk van Schaap is in ieder geval totaal on- tot contraproductief.

Er is de laatste tijd wel wat gebeurt in de islam. Waar eerst nog een grote meerderheid zijn oren liet hangen aan de geleerden in S.A. heeft ieder groepje nu zijn eigen 'geleerden'. Er is een soort veenbrand aan de gang op verschillende plekken. Er is niet iemand die aan alle touwtjes trekt. Hoe minder welvarend het land (Afganistan, Jemen) hoe bevattelijker de bevolking is.
Die volgevreten moslims waar jij het over hebt, die zitten hoog en droog.

super ick
04-01-11, 21:17
Geweldig dat vertrouwen in de medemens.

Oke, alle controles opheffen.

Joesoef
04-01-11, 21:20
Oke, alle controles opheffen.


Ik heb niets tegen controles, ik ben tegen heksenjachten. Niet dat jullie kafirs dat ooit zullen begrijpen. Zelf raden met welke smilie ik afsluit.

Slinger
04-01-11, 21:36
Ik heb niets tegen controles, ik ben tegen heksenjachten. Niet dat jullie kafirs dat ooit zullen begrijpen. Zelf raden met welke smilie ik afsluit.

Deze: :fuckit2:, denk ik.

Paris.Casa
04-01-11, 22:58
Laten we maar kiezen voor het minste van de twee kwaden: ik heb liever dat jij gevisiteerd wordt dan dat ik word opgeblazen.

In tourist countries, Westerners (or all look-alike) should be strictly monitored by the police in their daily life in order to prevent children to be abused.

tanger'73
04-01-11, 23:29
Tanger, dat is een impliciete bekentenis over hoe niet - moslims beschreven worden: gedegradeerd tot lager dan animals, zei je toch???


Dat laatste is ook wat me in een oogwenk is opgevallen, verder ga ik die rotzooi site niet onderzoeken. Wie daarover wel iets wil meedelen en het verder de moeite waard vind, moet maar met duidelijke voorbeelden komen.

Hatert
05-01-11, 00:42
De valse lof voor de Dutch approach
Thomas von der Dunk, 04-01-2011 17:34

Zou het deze coalitie nog lukken een meerderheid voor een nieuwe missie naar Uruzgan te vinden?

Dankzij WikiLeaks weten we uit de mond van Herman van Rompuy dat Europa allang niet meer in succes gelooft, en alleen maar meedoet uit solidariteit met Amerika. Het zou niet de eerste oorlog zijn die zinloos voortduurt omdat niemand hem durft te stoppen.

De Amerikaanse regering van haar kant heeft de afgelopen maanden niet nagelaten te benadrukken hoeveel waarde zij aan hernieuwde Nederlandse deelname hecht - want als er een land wegloopt, omdat het inderdaad niet meer langer kan volhouden er in te geloven, dan zullen, indachtig Van Rompuys woorden, ook de andere Europese landen weglopen, omdat die dat dan ook niet langer meer kunnen volhouden.

De Amerikanen hebben ook niet nagelaten daartoe de Nederlandse regering een hele hoop stroop om de mond te smeren - van het inpakken van 'my Dutch friend' Balkenende en De Hoop Scheffer tijdens dat fameu¬e bezoekje aan Bush weten ze daar hoe dat werkt - en daartoe enorm de lof gezongen op de weldoordachtheid van de zogeheten 'Dutch Approach'.

Wel: een stuk in de Volkskrant van 30 december ("Agressiever te werk in Uruzgan"), maakt duidelijk hoeveel waarde we aan die lof moeten hechten: geen.

Voorbarig
Dat lijkt mij ook van belang voor die nieuwe politiemissie die nu dankzij voorbarig naïef enthousiasme van GroenLinks en D66 in de steigers staat, maar waarvoor Rutte ook nog bij Cohen op de thee zal moeten, omdat Wilders hem alleen maar oranjebitter leveren kan. En Cohen doet er verstandig aan het bij het aanbieden van een kopje thee te laten, en bij die thee geen politiemensen aan te bieden.

Amper heeft Nederland namelijk in Afghanistan zijn hielen gelicht, of die fameuze 'Dutch Approach' is meteen verlaten. De Amerikaanse en Australische militairen die de boel hebben overgenomen, kozen meteen voor een hardere aanpak - wat duidelijk maakt dat de Amerikanen die hele 'Dutch Approach' feitelijk als een blok aan hun militaire been beschouw¬den, dat slechts om politieke redenen helaas geduld moest worden.

Het ging Washington niet zozeer om de 'Dutch Approach', als wel om 'Dutch troops'. Nu die weg zijn, kan ook hun benadering bij het grofvuil.

Lees maar mee: niets 'zoveel mogelijk vermijden van gevechten'. Niets 'tribaal evenwicht'. Niets 'goed bestuur': de door Nederland in 2006 weggestuurde oud-gouverneur Jan Mohammed Kahn keerde op 13 decem¬ber triomfantelijk terug. Amerikanen en Australiërs werken nu weer intensief samen met zijn misdadige clan.

En daarmee jagen zij veel Afghanen in de armen van de Taliban.

Een dag eerder, 29 december, stond er namelijk nog een ander zeer lezenswaardig stuk in de krant: een interview van correspondente Natalie Righton met de hoogste woordvoerder van de Taliban, Zabiullah Mujahed. Zulke interviews zouden er veel meer moeten zijn, omdat je, als je iemand wilt bestrijden, eerst de motieven van je tegenstander moet kennen om te snappen hoe hij opereert en waarom hij zo succesvol opereert.

Wel: tegen de logica van de Taliban-woordvoerder vanuit Afghaans perspectief valt helaas weinig in te brengen.

Bezettingsmacht
Eén. De Taliban, en met hem veel Afghanen, zien de westerse troepen als bezettingsmacht, die hier vooral hun eigen imperiale belangen dienen. Dat mogen wij anders willen zien, maar de westerse bemoeienis met deze contreien is niet pas met Nine Eleven begonnen, en we hebben daar een track-record dat de Afghanen voldoende redenen geeft om wantrouwig te zijn: al anderhalve eeuw geleden streden Russen en Britten hier om het afbakenen van hun invloed-sfeer - de Russen werden later eenvoudig Sovjets, en zijn inmiddels weer Russen, en de Britten maakten slechts plaats voor de Amerikanen.

Twee. De Taliban beschouwen zich dus - en veel Afghanen zien hen op grond van het voorgaande ook zo - als de verdedigers van eigen vrijheid tegen buitenlandse veroveringsdrang. Mujahed schets het beeld van onafhankelijkheidsstrijders die buiten de eigen landsgrenzen "nooit iemand kwaad willen doen". En het moet gezegd: de Taliban zijn inderdaad niet zo gek veel - militair noch maatschappelijk - van plan met Nederland. Minder in elk geval dan Nederland jarenlang van plan was met Afghanistan.

Dat brengt ons op drie: wat wij daar van plan waren, beschouwen zij als een vorm van cultuurimperialisme, waarbij de Arabische bemoeienis met onze cartonistenvrijheid, die op gezette tijden tot zoveel Haagse opwinding leidt, verbleekt. Mujahed: "Wij zullen nooit iemand toestaan zich te bemoeien met ons leven, ons beleid of waarden in onze samenleving".

Crux
In onze ogen - en ook in mijn ogen, laat ik u gerust stellen - zijn die waarden, zoals ze in het strafrecht hun vertaling vinden, tamelijk barbaars. Maar daar ligt natuurlijk wel de crux: de uit het Westen afkomstige en via westerse dominantie in de VN voor universeel verklaarde mensenrechten botsen hier op opvattingen die daarmee in strijd zijn. Alleen: die laten zich niet zo makkelijk van buitenaf veranderen, en zeker niet als dat gepaard gaat met de nodige bestuurlijke collateral damage.

Dat brengt ons tot slot op Mujaheds vierde punt: de moordzuchtige krijgsheren en de graaiende kliek rond Karzai. Een deel van het aanzien van de Taliban berust op het feit, dat "de bezetters macht hebben gegeven aan een brute en corrupte regering. Ze hebben dezelfde criminelen macht gegeven die wij juist na jaren strijd hadden weten te marginaliseren".
Zolang de meeste Afghanen met reden dat oordeel over Karzai en de zijnen blijven de¬len, is de hele westerse militaire operatie hopeloos.

De valse lof voor de Dutch approach - de Volkskrant - Opinie (http://opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/7535/De_valse_lof_voor_de_Dutch_approach)

justus
05-01-11, 06:18
Geweldig dat vertrouwen in de medemens.

dat heeft niks met vertrouwen maar alles met kansberekening te maken. als nu blijkt dat alle majeure terroristische aanslagen een radicale 'moslim' (predikte Allah nu niet juist vrede?) achtergrond hebben, is het logisch dat baarden en djellaba's meer in het snotje lopen dan keppeltjes...

justus
05-01-11, 06:19
In tourist countries, Westerners (or all look-alike) should be strictly monitored by the police in their daily life in order to prevent children to be abused.


waarom ga jij niet lekker in iran wonen joh....:fuckit2:

John2
05-01-11, 07:19
Geweldig dat vertrouwen in de medemens.

Vertrouwen in een mens krijg je door wederzijds respect, is deze er niet zal ieder levend wezen instinct matig zijn beste verdediging zoeken, vechtend of vluchtende maar altijd maximale schade toebrengen aan zijn (denkbeeldige) vijand tot de dood volgt.

Joesoef
05-01-11, 07:43
Vertrouwen in een mens krijg je door wederzijds respect, is deze er niet zal ieder levend wezen instinct matig zijn beste verdediging zoeken, vechtend of vluchtende maar altijd maximale schade toebrengen aan zijn (denkbeeldige) vijand tot de dood volgt.


Waar heb jij het in godsnaam over?

super ick
05-01-11, 07:58
Ik heb niets tegen controles, ik ben tegen heksenjachten. Niet dat jullie kafirs dat ooit zullen begrijpen. Zelf raden met welke smilie ik afsluit.

Het interesseerd me helemaal niets met welke smiley je afsluit geitenneuker. Ook voor de grap wil ik geen kafir genoemd worden geitenneuker. Ik weet donders goed welke lading dat woordje heeft voor een moslim geitenneuker.
Kan best zijn dat Hatert het tot een soort clowneske uidrukking heeft gemaakt geitenneuker maar dat is aan jullie moderatoren te danken. Die laten hem doorkloten en aan de lopende band schelden en beledigen geitenneuker.

Wordt dit dan maroc nieuwe stijl?

super ick
05-01-11, 08:02
Dat laatste is ook wat me in een oogwenk is opgevallen, verder ga ik die rotzooi site niet onderzoeken. Wie daarover wel iets wil meedelen en het verder de moeite waard vind, moet maar met duidelijke voorbeelden komen.

Eigenlijk wist je het wel. Andersdenkenden komen er bekaaid vanaf, mogen gediscrimineerd worden. Gelden andere regels voor. Hoe noemde je het ook al weer? Gedegradeerd tot minder dan animals?

Joesoef
05-01-11, 08:12
Het interesseerd me helemaal niets met welke smiley je afsluit geitenneuker. Ook voor de grap wil ik geen kafir genoemd worden geitenneuker. Ik weet donders goed welke lading dat woordje heeft voor een moslim geitenneuker.
Kan best zijn dat Hatert het tot een soort clowneske uidrukking heeft gemaakt geitenneuker maar dat is aan jullie moderatoren te danken. Die laten hem doorkloten en aan de lopende band schelden en beledigen geitenneuker



Azijndrinker :).

Elke nuance ontgaat je.

John2
05-01-11, 08:12
Waar heb jij het in godsnaam over?

Als jij niet weet waar ik over schrijft in jou antwoord zegt veel over jou kennis over de mensen.


Het interesseerd me helemaal niets met welke smiley je afsluit geitenneuker. Ook voor de grap wil ik geen kafir genoemd worden geitenneuker. Ik weet donders goed welke lading dat woordje heeft voor een moslim geitenneuker.
Kan best zijn dat Hatert het tot een soort clowneske uidrukking heeft gemaakt geitenneuker maar dat is aan jullie moderatoren te danken. Die laten hem doorkloten en aan de lopende band schelden en beledigen geitenneuker.

Wordt dit dan maroc nieuwe stijl?

Dit wordt het niet dit is het al, zoals ik al eerder aangaf op het forum en in de diverse mails aan de moderators.
Wat wel helpt is dat je een printscreen maakt en een kopie opstuurt naar de adventeerder die zeker niet blij is dat zijn reklame staat tussen een scheldende discussie Nederlander/Medelander, omdat deze zich ver wensen te houden van iedere vorm van discriminatie.

Joesoef
05-01-11, 08:14
Als jij niet weet waar ik over schrijft in jou antwoord zegt veel over jou kennis over de mensen.

Klopt helemaal sjonnie, wat weet ik nu van mensen.

Joesoef
05-01-11, 08:15
Dit wordt het niet dit is het al, zoals ik al eerder aangaf op het forum en in de diverse mails aan de moderators.
Wat wel helpt is dat je een printscreen maakt en een kopie opstuurt naar de adventeerder die zeker niet blij is dat zijn reklame staat tussen een scheldende discussie Nederlander/Medelander, omdat deze zich ver wensen te houden van iedere vorm van discriminatie.


Sjon, er wordt over en weer gescholden.

John2
05-01-11, 08:16
Klopt helemaal sjonnie, wat weet ik nu van mensen.

Bedoel maar meneer "webbot" :hihi:

mark61
05-01-11, 08:22
Er is de laatste tijd wel wat gebeurt in de islam. Waar eerst nog een grote meerderheid zijn oren liet hangen aan de geleerden in S.A. heeft ieder groepje nu zijn eigen 'geleerden'. Er is een soort veenbrand aan de gang op verschillende plekken. Er is niet iemand die aan alle touwtjes trekt. Hoe minder welvarend het land (Afganistan, Jemen) hoe bevattelijker de bevolking is.
Die volgevreten moslims waar jij het over hebt, die zitten hoog en droog.

Die Afghanen, die echt wat te klagen hebben, plegen geen aanslagen op andere continenten, of zelfs maar over de grens. Pakistan misschien.

Jemenieten onduidelijk, er was er eentje betrokken bij Nairobi, dacht ik.

Dus het is juist niet zo, hoe armer hoe bevattelijker.

mark61
05-01-11, 08:31
Dankzij WikiLeaks weten we uit de mond van Herman van Rompuy dat Europa allang niet meer in succes gelooft, en alleen maar meedoet uit solidariteit met Amerika.

Dat weten we al jaren, ook zonder wiki en Rompuy. Maar wat is het verband met de discussie? Je wou nog eens bewijzen hoe slecht je communiceert?

John2
05-01-11, 08:34
Sjon, er wordt over en weer gescholden.

Ik weet het en ik scheld zelf ook wel eens mee als het mij te erg wordt, maar toch, het hoort niet en zeker niet in het openbaar, stuur dan je "tegenstander" een pm en scheld hem/haar de huid vol.
Soms mis ik de goede oude tijd waar je een waarschuwing kreeg bij de minste harde taal en direct een dag werd verwijderd.

Joesoef
05-01-11, 09:10
Ik weet het en ik scheld zelf ook wel eens mee als het mij te erg wordt, maar toch, het hoort niet en zeker niet in het openbaar, stuur dan je "tegenstander" een pm en scheld hem/haar de huid vol.
Soms mis ik de goede oude tijd waar je een waarschuwing kreeg bij de minste harde taal en direct een dag werd verwijderd.


Schelden in pm's is nog erger dan op het forum. Als ik op dit moment voor iedereen die scheld, kleineert oid een waarschuwing zou geven dan wel een gele kaart blijft er maar een enkeling op dit forum over, dat kan zeker niet de bedoeling zijn. Voorlopig moeten we het er mee doen, langzamerhand zal het beleid strakker worden gehandhaafd.

Hatert
05-01-11, 09:21
Als jij niet weet waar ik over schrijft in jou antwoord zegt veel over jou kennis over de mensen.



Dit wordt het niet dit is het al, zoals ik al eerder aangaf op het forum en in de diverse mails aan de moderators.
Wat wel helpt is dat je een printscreen maakt en een kopie opstuurt naar de adventeerder die zeker niet blij is dat zijn reklame staat tussen een scheldende discussie Nederlander/Medelander, omdat deze zich ver wensen te houden van iedere vorm van discriminatie.

Jij bent gewoon een hypocriet die het liefst deze site de nek zou willen omdraaien. Schijnheil met je adverteerders inschakelen om deze site de nek willen omdraaien. Jou moeten ze alleen voor deze uitspraak een levenslange ban geven.

Jij hebt hier de meest verschrikkelijke dingen over moslims geroepen. Je hebt zelfs aangegegeven dat je het liefst moslims met kernwapens wilt uitroeien.

Hier een voorbeeld in deze topic zelf hoe smerig jij bent. Wel klagen en huilebalken maar zelf eerder allang de moslims voor honden uitmaken zonder dat iemand jou uitscholden heeft.



Kom eens met cijfers hoeveel doden er zijn gevallen de laatste 20 jaar door ingrijpen van het westen, inplaatst van te lopen dreigen met terreur.
Want de Kafirs hebben weinig of niets te maken met de doden die vallen in de Moslim landen waar de Moslim honden elkaar lopen op te blazen en af te maken.

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/322542-nazi-ideeen-steeds-meer-geaccepteerd-als-ze-worden-bedacht-voor-moslims-5.html#post4598762

Slinger
05-01-11, 09:24
Schelden in pm's is nog erger dan op het forum. Als ik op dit moment voor iedereen die scheld, kleineert oid een waarschuwing zou geven dan wel een gele kaart blijft er maar een enkeling op dit forum over, dat kan zeker niet de bedoeling zijn. Voorlopig moeten we het er mee doen, langzamerhand zal het beleid strakker worden gehandhaafd.

Maar sommigen wordt veel meer toegestaan dan anderen...

Joesoef
05-01-11, 09:27
Maar sommigen wordt veel meer toegestaan dan anderen...


Dat weet jij niet, dat denk je. Meeste modtaken vinden plaats achter gesloten deuren en dat blijft ook zo. Ik kan je garanderen dat jouw vermoedens niet kloppen.

Over uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Max Stirner
05-01-11, 09:28
Islam


Foei. Schande. Alsof dat er ook maar íets mee te maken kan hebben.


Er moet toch gewoon een soort Marxistisch Verelendungstheorietje voor te bedenken zijn, waaruit blijkt dat het uiteindelijk allemaal onze eigen schuld is ?

Slinger
05-01-11, 09:31
Dat weet jij niet, dat denk je. Meeste modtaken vinden plaats achter gesloten deuren en dat blijft ook zo. Ik kan je garanderen dat jouw vermoedens niet kloppen.

Over uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Dan moeten we ook resultaat zien. Wat we zien is dat Hatert ook in dit topic weer helemaal los gaat.

Max Stirner
05-01-11, 09:31
Dat weet jij niet, dat denk je. Meeste modtaken vinden plaats achter gesloten deuren en dat blijft ook zo. Ik kan je garanderen dat jouw vermoedens niet kloppen.

Over uitslag wordt niet gecorrespondeerd.



Vind je een hele goeie scheids Joesoef, fluitend in de geest van de wedstrijd en altijd dicht bij de bal

:)

Joesoef
05-01-11, 09:33
Dan moeten we ook resultaat zien. Wat we zien is dat Hatert ook in dit topic weer helemaal los gaat.


Zoals ik al aangaf, even rustig afwachten van een hoop heb je geen notie en dat hoeft ook niet.

John2
05-01-11, 09:58
Die Afghanen, die echt wat te klagen hebben, plegen geen aanslagen op andere continenten, of zelfs maar over de grens. Pakistan misschien.

Jemenieten onduidelijk, er was er eentje betrokken bij Nairobi, dacht ik.

Dus het is juist niet zo, hoe armer hoe bevattelijker.
Afghanen niet Taliban wel.


Schelden in pm's is nog erger dan op het forum. Als ik op dit moment voor iedereen die scheld, kleineert oid een waarschuwing zou geven dan wel een gele kaart blijft er maar een enkeling op dit forum over, dat kan zeker niet de bedoeling zijn. Voorlopig moeten we het er mee doen, langzamerhand zal het beleid strakker worden gehandhaafd.
Ik hoop het Joesoef.


=Hatert;4599744]Jij bent gewoon een smerige vieze hypocriet die het liefst deze site de nek zou willen omdraaien. Teringhond met je de adverteerders inschakelen om deze site de nek willen omdraaien. Jou moeten ze alleen voor deze uitspraak een levenslange ban geven.
Wie draait de site dan de nek om de gene die scheld of de klokkenluider die de adverteerder tipt dat zijn advertentie/product schade ondervind?


Jij smerige smeerlap hebt hier de meest verschrikkelijke dingen over moslims geroepen. Je hebt zelfs aangegegven dat je het liefst moslims met kernwapens wilt uitroeien.
Ach je meent het, volgens mij lijd jij aan de ziekte van Dragonder en projecteer jij je eigen tekortkomingen op andere personen.


Hier een voorbeeld hoe smerig jij bent. Wel klagen en huilebalken maar zelf eerder allang de moslims voor honden uitmaken.
Niet de Moslim in het algemeen maar wel het Moslimtuig waar ik ook jou onder rangschikt, personen die niet weten wat er speelt in de wereld, nog nooit een oorlog of aanslag van dichtbij hebben meegemaakt, nog nooit hebben geleeft onder de terreur van terroristische organisaties, maar als salon activist er wel alles aan doen om elke organisatie die strijd voor de mensenrechten en vrede onderuithaald of wenst te halen met jou leugens.
Jij bent pro Hamas zeg jij en je hebt medelijden met het Palestijnse volk die te lijden heeft onder de druk van Israel om maar een voorbeeld te noemen.
Dan stel ik gezien de stukjes die jij schrijft, dat jij weinig verstand heb van de hirachie binnen een organisatie van Hamas en zeker nog nooit in één van de bezette gebieden bent geweest om te voelen en te zien hoe deze mensen leven en waarvan ze het meeste last hebben.
Je zegt te strijden voor een goede zaak, terwijl jij alleen maar onzin spui die juist de zaak niet te goede komt en zekers de Islam niet die jij zegt aan te hangen maar waar ik mijn twijvels over heb.
Verder kom jij met schelden of met de term je weet het niet iets wat in een discusie niet thuis hoort en waar ook een Mark en knuppeltje zich schuldig aan maken.
In een discusie kom je met argumenten als je het ergens niet mee eens bent en onderbouw je de argumenten, maar houd je ver van schelden.

John2
05-01-11, 10:03
Hier een voorbeeld in deze topic zelf hoe smerig jij bent. Wel klagen en huilebalken maar zelf eerder allang de moslims voor honden uitmaken zonder dat iemand jou uitscholden heeft.

Oorspronkelijk geplaatst door John2
Kom eens met cijfers hoeveel doden er zijn gevallen de laatste 20 jaar door ingrijpen van het westen, inplaatst van te lopen dreigen met terreur.
Want de Kafirs hebben weinig of niets te maken met de doden die vallen in de Moslim landen waar de Moslim honden elkaar lopen op te blazen en af te maken.
http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/322542-nazi-ideeen-steeds-meer-geaccepteerd-als-ze-worden-bedacht-voor-moslims-5.html#post4598762

Sorry je hebt gelijk mensen die elkaar afmaken/vermoorden en terreur gebruiken zijn nog minder dan honden.
Maar jij vindt dus de term "moslim hond" voor een moordenaar erger dan de dood zelf?

Pizzaman
05-01-11, 10:21
Sorry je hebt gelijk mensen die elkaar afmaken/vermoorden en terreur gebruiken zijn nog minder dan honden.
Maar jij vindt dus de term "moslim hond" voor een moordenaar erger dan de dood zelf?

NB: sommigen hier zijn wel moslim in de zin van dat ze 'islam is vrede' nastreven,
als ik die mag geloven dan zou je beter 'varken' kunnen zeggen in plaats van hond.

Dergelijke aanslagen zijn volgens diegenen namelijk in het geheel tegen de islam,
waarmee devoorstander/verdediger zich dus als haram varken kwalificeert. :zweep:

John2
05-01-11, 10:24
NB: sommigen hier zijn wel moslim in de zin van dat ze 'islam is vrede' nastreven,
als ik die mag geloven dan zou je beter 'varken' kunnen zeggen in plaats van hond.

Dergelijke aanslagen zijn volgens diegenen namelijk in het geheel tegen de islam,
waarmee devoorstander/verdediger zich dus als haram varken kwalificeert. :zweep:
Praat me niet over het varken :zweep:

Pizzaman
05-01-11, 10:57
Waarom niet, ik hou wel van varken.

Pizzaman
05-01-11, 11:08
I prefer you to get monitored than our children to get sexually abused.

The same way you prefer Muslims (or all look-alike-beard-clothing...) to be over-checked at the airport for your own safety and to prevent any act of terrorism, right?

Ahum... er is allang zoiets als een AIVD die figuren die naar Thailand en dergelijke gaan checkt.
Ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben als bijvoorbeeld landen waar veel kindermisbruik
plaatsvindt eens gingen checken bij verdachte figuren.
Oudere, alleenstaande mannen. Die steeds weer naar dezelfde plaats gaan.
En niet al te gebruind weer terugkomen...

Daarbij zou ik dan wel graag zien dat islamitische landen ook eens ging checken wat voor tuig
ze soms hierheen sturen.

Paris.Casa
05-01-11, 11:20
Ahum... er is allang zoiets als een AIVD die figuren die naar Thailand en dergelijke gaan checkt.


Good job. Child sex tourism is on the rise.

tanger'73
05-01-11, 11:23
Eigenlijk wist je het wel. Andersdenkenden komen er bekaaid vanaf, mogen gediscrimineerd worden. Gelden andere regels voor. Hoe noemde je het ook al weer? Gedegradeerd tot minder dan animals?


Naast een boel drukte van jewelste op die site, is mij louter dat ene zinnetje opgevallen. Voor de rest heb ik me er niet in verdiept en kan ik niet oordelen dat andersdenkenden er bekaaid vanaf komen. Wat mij betreft hebben die gasten van die site het denken al lang verloren.

mark61
05-01-11, 12:01
Afghanen niet Taliban wel.

Nee. Waar dan? In Spanje? Engeland?

mark61
05-01-11, 12:03
Foei. Schande. Alsof dat er ook maar íets mee te maken kan hebben.

Er moet toch gewoon een soort Marxistisch Verelendungstheorietje voor te bedenken zijn, waaruit blijkt dat het uiteindelijk allemaal onze eigen schuld is ?

Ik vroeg hem om het uit te leggen. Dat kan ie blijkbaar niet. Jij blijkbaar ook niet.

Leg dan es uit?

Ik zeg juist, die theorie bestaat allang, Schaap hier is er een aanhanger van, maar hij gaat niet op.

Pizzaman
05-01-11, 13:37
Good job. Child sex tourism is on the rise.

Ja met figuren als Demmink kan je je inderdaad afvragen of er sprake is van promotie.

Slinger
05-01-11, 13:42
Ik vroeg hem om het uit te leggen. Dat kan ie blijkbaar niet. Jij blijkbaar ook niet.

Leg dan es uit?

Ik zeg juist, die theorie bestaat allang, Schaap hier is er een aanhanger van, maar hij gaat niet op.

De islam zal er toch wel iets mee te maken hebben, denk je niet?

Pizzaman
05-01-11, 14:13
Ik zeg juist, die theorie bestaat allang, Schaap hier is er een aanhanger van, maar hij gaat niet op.

Als jij 'm snapt, oh grootmeester, leg 'm ons dan eens uit.
Ik weet alleen waarom hij NIET opgaat, niet waarom ie wel zou werken, die theorie.
Meestal kan je daar ook weinig over discussieren - degenen die de stelling poneren snappen het zelf ook niet.

Max Stirner
05-01-11, 14:28
Ik vroeg hem om het uit te leggen. Dat kan ie blijkbaar niet. Jij blijkbaar ook niet.

Leg dan es uit?
.


Wellicht dat het iets met bepaalde tekstjes in bepaalde boeken te maken zou kunnen hebben ....

mark61
05-01-11, 14:48
Wellicht dat het iets met bepaalde tekstjes in bepaalde boeken te maken zou kunnen hebben ....

Je hebt het over de bijbel, de thora? Boeken die vol haat en geweld staan.

Pizzaman
05-01-11, 15:02
Als het nog steeds over dat geleuter gaat met die onechte zoon van Appie dan pas ik.

Max Stirner
05-01-11, 15:43
Je hebt het over de bijbel, de thora?



Nee.


De heilige motivatie staat zwart-op-wit, de daders schreeuwen hun inspiratiebron letterlijk van de daken .... maar jij blijft wanhopig naar een ander motief zoeken.

Waarom ?

Slinger
05-01-11, 15:44
Je hebt het over de bijbel, de thora? Boeken die vol haat en geweld staan.

Zijn het dan christenen of Joden die die aanslagen plegen?

super ick
05-01-11, 16:20
Die Afghanen, die echt wat te klagen hebben, plegen geen aanslagen op andere continenten, of zelfs maar over de grens. Pakistan misschien.

Jemenieten onduidelijk, er was er eentje betrokken bij Nairobi, dacht ik.

Dus het is juist niet zo, hoe armer hoe bevattelijker.
Bevattelijker voor de doctrine bedoel ik. Voor aanslagen in het buitenland heb je ontwikkelde mensen nodig die niet opvallen, de taal spreken en de weg weten.

In landen waar de overheid niet het hele land kan controleren, zoals Jemen en Afganisthan kan je met een grote zak knaken een soort vrijstaat stichten.

super ick
05-01-11, 16:24
Azijndrinker :).

Elke nuance ontgaat je.

Ik zie de nuance wel maar kan het niet waarderen.
Helemaal niet omdat jij moderator bent dus jij er daadwerkelijk wat aan kunt doen, aan dat kafirgeblaat.
Zoveel wordt er niet (meer) gescholden en Hatert is al diverse keren geband voor mindere dingen.
Normvervaging.
Of je wilt er niets aan doen,
of je kunt/mag er niets aan doen.

In dat laatste geval moet je de eer aan jezelf houden en een echte baan zoeken.
Mag jij nu raden welke smiley ik bij de laatste zin zet.

justus
05-01-11, 16:26
Iam very happy in France. But thank you for your offer.

Iam just in favor of the well-being and the protection of children wherever they are, but more particularly in tourist countries.

I prefer you to get monitored than our children to get sexually abused.

The same way you prefer Muslims (or all look-alike-beard-clothing...) to be over-checked at the airport for your own safety and to prevent any act of terrorism, right?

laat ik nou ook in frankrijk gewoond hebben....baarden en djellaba's zijn daar niet echt welkom. 'les arabes' zijn domweg ongewenst.

Joesoef
05-01-11, 16:30
Ik zie de nuance wel maar kan het niet waarderen.
Helemaal niet omdat jij moderator bent dus jij er daadwerkelijk wat aan kunt doen, aan dat kafirgeblaat.
Zoveel wordt er niet (meer) gescholden en Hatert is al diverse keren geband voor mindere dingen.
Normvervaging.
Of je wilt er niets aan doen,
of je kunt/mag er niets aan doen.

In dat laatste geval moet je de eer aan jezelf houden en een echte baan zoeken.
Mag jij nu raden welke smiley ik bij de laatste zin zet.

Waar komt al dat zuur toch vandaan?

mark61
05-01-11, 17:16
Bevattelijker voor de doctrine bedoel ik. Voor aanslagen in het buitenland heb je ontwikkelde mensen nodig die niet opvallen, de taal spreken en de weg weten.

In landen waar de overheid niet het hele land kan controleren, zoals Jemen en Afganisthan kan je met een grote zak knaken een soort vrijstaat stichten.

Ik dacht dat we het over terroristische aanslagen in het westen hadden. Je bent dus met me eens dat dat geen arme 'bevattelijke' mensen zijn.

mark61
05-01-11, 17:17
Zijn het dan christenen of Joden die die aanslagen plegen?

Je kan dus niet helder denken.

mark61
05-01-11, 17:18
Nee.

De heilige motivatie staat zwart-op-wit, de daders schreeuwen hun inspiratiebron letterlijk van de daken .... maar jij blijft wanhopig naar een ander motief zoeken.

Waarom ?

Laat es een communiqué zien van de 9/11ers. Zou een primeur zijn.

Jij kan ook al niet helder denken. Als er in die 3 boeken in essentie hetzelfde staat, kan godsdienst geen verklaring zijn.

Hatert
05-01-11, 17:19
Zijn het dan christenen of Joden die die aanslagen plegen?

7 % van alle terreuraanslagen vanaf 1980 in de USA is afkomstig van joodse terroristen. De hele terreur, landroof, massamoord en slachtpartijen op Palestijnen wordt met de Torah in de hand vergoeilijkt door zowel de joden, zionisten en protestantse zionistenslaven.

De moordpartijen en slachtpartijen die de christenen de mensheid hebben aangedaan kent geen gelijke. Sterker nog de moord en slachtpartijen zijn alleen maar toegenomen. Nu op dit moment zijn ze bezig om massamoorden te plegen onder de moslims en anderen in de derde wereld.

Slinger
05-01-11, 17:20
Laat es een communiqué zien van de 9/11ers. Zou een primeur zijn.

Jij kan ook al niet helder denken. Als er in die 3 boeken in essentie hetzelfde staat, kan godsdienst geen verklaring zijn.

Dat is er geweest, onmiddellijk na de aanslagen, uitgebracht door Bin Laden. Hij heeft toen ook de motieven van de aanslagen uit de doeken gedaan, het waren allemaal islamitische.

Max Stirner
05-01-11, 22:32
Laat es een communiqué zien van de 9/11ers. Zou een primeur zijn.

Jij kan ook al niet helder denken. Als er in die 3 boeken in essentie hetzelfde staat, kan godsdienst geen verklaring zijn.



Dergelijke communiques zijn er natuurlijk volop; tulbandje om, zwaard/kalasjnikov in de hand, gedichtjes voorlezend .... nooit gezien ?


Jij vindt, tegen beter weten in, dat het geen verklaring mág zijn ... omdat het te onbegrijpelijk is, niet past in je wereldbeeld;

Je neemt zelf godsdienst niet serieus/niet letterlijk en je gaat er daarom vanuit dat dat ook voor andere mensen geldt.

Dat is dus niet zo, wake up and smell the coffee.

Hatert
05-01-11, 23:12
Dat is er geweest, onmiddellijk na de aanslagen, uitgebracht door Bin Laden. Hij heeft toen ook de motieven van de aanslagen uit de doeken gedaan, het waren allemaal islamitische.

Hahaha dat was een Fake video gecreerd voor de CIA, volgens mij in Israel ook nog.

justus
06-01-11, 06:12
Hahaha dat was een Fake video gecreerd voor de CIA, volgens mij in Israel ook nog.

dus als iets niet in jouw straatje past is het fake...net eender als al die openbare terechtstellingen en geselingen in jouw islamitische heilstaten... dream on sucker.

Joesoef
06-01-11, 06:41
Zijn het dan christenen of Joden die die aanslagen plegen?


Even uit het blote hoofd zonder mr google, aanslagen op abortusklinieken en divers overheidsinstanties in Amerika, Timothy MvVeigh, Waco, wat dan ook....

Category:American mass murderers - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Category:American_mass_murderers)

Sjarlus
06-01-11, 07:32
[...]Even uit het blote hoofd zonder mr google, aanslagen op abortusklinieken en divers overheidsinstanties in Amerika, Timothy MvVeigh, Waco, wat dan ook....

Category:American mass murderers - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Category:American_mass_murderers)
Is wellicht heel persoonlijk en een kwestie van smaak, maar ik heb toch de neiging om een onderscheid te maken tussen individuele losgeslagen massa- cq. seriemoordenaars enerzijds en 'ideologische' aanslagplegers (9/11, RAF, scholen opblazen in Afghanistan, jezelf opblazen in Irak, ...) anderzijds. Voorbeelden van de laatste groep zijn meer producten van zieke achterliggende organisatievormen.
Die abortusklinieken vind ik wèl een goed voorbeeld.

Pizzaman
06-01-11, 08:14
Als er in die 3 boeken in essentie hetzelfde staat, kan godsdienst geen verklaring zijn.

Muha, zie het maar als een soort race tussen autobandenfabrieken, of benzinemerken.
In principe ook allemaal dezelfde troep.

Toch zijn ze er altijd van overtuigd dat de een beter is dan de ander.
En daar zit zelfs een keuringsdienst van waren bovenop.
Hoef je bij die religies niet te verwachten, voldoen aan geen enkel keurmerk.
Ik wordt er meestal ook niet vrolijk van... :student:

super ick
06-01-11, 08:23
Ik dacht dat we het over terroristische aanslagen in het westen hadden. Je bent dus met me eens dat dat geen arme 'bevattelijke' mensen zijn.

Bevattelijk waarschijnlijk wel..........
Ik ben het inderdaad met je eens. De plegers van de aanslagen in het westen zijn niet de onderontwikkelde moslims.
Verder had ik het in mijn vorige antwoord al toegelicht.

super ick
06-01-11, 08:28
Waar komt al dat zuur toch vandaan?

De snedige Joesoef is ineens niet meer zo inhoudelijk.
Je lijkt Balkenende wel.
Is het moderatorschap naar je hoofd gestegen?
Jij bent nu verantwoordelijk voor wat je laat staan. Jij staat dat ongeremde kafirgeblaat toe.

super ick
06-01-11, 08:36
Laat es een communiqué zien van de 9/11ers. Zou een primeur zijn.

Jij kan ook al niet helder denken. Als er in die 3 boeken in essentie hetzelfde staat, kan godsdienst geen verklaring zijn.

Ik denk dat dit wishfull thinking is.

Hetzelfde zag je bij Theo van Gogh. Wekenlang werden de motieven in allerlei praatprogramma's beredeneerd en bijna niemand kwam met de werkelijke reden. De reden die Mohammed B. in zijn verklaring voor de rechtbank gaf.

Het kan er ook bijna niet in bij atheisten. Dat er dergelijke gehersenspoelden bestaan en dus gaan ze op zoek naar andere oorzaken.

Nog verder geredeneerd kan je op zoek naar de achterliggende gedachte. Hoe komt het dat hij is gaan geloven dat hij deze moord moest plegen? Hoe komt het dat hij er nog steeds achter staat? (volgens zijn advocaat)

Pizzaman
06-01-11, 08:47
Het kan er ook bijna niet in bij atheisten. Dat er dergelijke gehersenspoelden bestaan en dus gaan ze op zoek naar andere oorzaken.

Nou, het zal eerder zo zijn dat de religieuzen weigeren te erkennen dat dit het gevolg kan zijn van gerelateerde indoctrinatie.
Een soort 'wij' gevoel, waarbij al vast staat dat 'wij' dat soort dingen noooooooit zouden doen, want 'onze leer' is zo vreedzaam.

Onze club is de beste etcetera etcetera.

Een beetje dat de fans van een voetbalclub vergoelijkend spreken over zelfs de hooligans van een andere club, gezien ze bang zijn dat ze zelf op de pijnbank komen te liggen. :boogie:

knuppeltje
06-01-11, 10:31
Het kan er ook bijna niet in bij atheisten. Dat er dergelijke gehersenspoelden bestaan en dus gaan ze op zoek naar andere oorzaken.

Rote Armee, Brigade Rosso, Eta, Spaanse en Italiaanse fascisten voor en tijdens de Tweede, etc, etc, allemaal religieus gehersenspoelden zeker?

Tomas
06-01-11, 10:42
Rote Armee, Brigade Rosso, Eta, Spaanse en Italiaanse fascisten voor en tijdens de Tweede, etc, etc, allemaal religieus gehersenspoelden zeker?

Als religie geen invloed heeft op mensen, dan hebben de ideologien van deze groeperingen ook geen effect gehad. Nada. Niets. Puur toeval. Geen verband. Taboe.

Om een of andere reden mag een religie niet op dezelfde wijze gezien worden als een niet religieuze ideologie. Voor een gelovige begrijp ik dat standpunt. Is zoals gewoonlijk beledigend. Voor mij valt een religie per definitie onder de categorie van ideologie.

En bovendien blijf ik van mening dat de Koran drastisch verschilt van het nieuwe testament. De Koran is een oorlogsboek dat constant hamert op wij/zij en de onverenigbaarheid daarvan. Het spreekt rechtstreeks de moslim man aan. In tegenstelling tot het nieuwe testament. Qua moraal valt de Koran ook veel meer terug op het op het oude testament. Magoed, daar zie ik niet zozeer het verschil.

knuppeltje
06-01-11, 10:49
Tomas;4600774]Als religie geen invloed heeft op mensen, dan hebben de ideologien van deze groeperingen ook geen effect gehad. Nada. Niets. Puur toeval. Geen verband. Taboe.

Super geloofde niet dat atheisten dergelijke aanslagen zouden kunnen plegen, dat is dus totale onzin.


Voor mij valt een religie per definitie onder de categorie van ideologie.

Vind ik ook.


En bovendien blijf ik van mening dat de Koran drastisch verschilt van het nieuwe testament. De Koran is een oorlogsboek dat constant hamert op wij/zij en de onverenigbaarheid daarvan. Het spreekt rechtstreeks de moslim man aan. In tegenstelling tot het nieuwe testament. Qua moraal valt de Koran ook veel meer terug op het op het oude testament. Magoed, daar zie ik niet zozeer het verschil.

Ook mee eens.

Tomas
06-01-11, 10:55
Super geloofde niet dat atheisten dergelijke aanslagen zouden kunnen plegen, dat is dus totale onzin.

Dat had ik anders begrepen. Volgens mij vind hij het vreemd dat juist atheisten niet kunnen geloven dat een religie een oorzaak of verklaring zou kunnen zijn van menselijk handelen. En daar ben ik het wel mee eens.

knuppeltje
06-01-11, 10:59
Dat had ik anders begrepen. Volgens mij vind hij het vreemd dat juist atheisten niet kunnen geloven dat een religie een oorzaak of verklaring zou kunnen zijn van menselijk handelen. En daar ben ik het wel mee eens.

Voor velen is dat toch echt zo, of atheisten dat willen geloven of niet.

super ick
07-01-11, 08:44
Rote Armee, Brigade Rosso, Eta, Spaanse en Italiaanse fascisten voor en tijdens de Tweede, etc, etc, allemaal religieus gehersenspoelden zeker?

Links terrorisme, dat zit er niet ver vandaan. Extreem links is ook een soort geloof.... of wacht nee herstel: het is wetenschap.

super ick
07-01-11, 08:49
Dat had ik anders begrepen. Volgens mij vind hij het vreemd dat juist atheisten niet kunnen geloven dat een religie een oorzaak of verklaring zou kunnen zijn van menselijk handelen. En daar ben ik het wel mee eens.

Goed begrepen Tomas.

Zo moeilijk was het toch niet?

Pizzaman
07-01-11, 08:53
Voor velen is dat toch echt zo, of atheisten dat willen geloven of niet.


Links terrorisme, dat zit er niet ver vandaan. Extreem links is ook een soort geloof.... of wacht nee herstel: het is wetenschap.

Zowel gelovigen als goedgelovigen willen vaak hun stellingen bewijzen door de ongelovigen
de lucht in te blazen. Dat komt volgens mij omdat, als het allemaal zo de waarheid en logisch
zou zijn, dan iedereen het wel zou geloven.

Linkse kerk... :rambo:

mark61
07-01-11, 10:08
De islam zal er toch wel iets mee te maken hebben, denk je niet?

Dit vind jij een antwoord? Je komt niet verder dan suggestieve woordjes.

mark61
07-01-11, 10:10
Als jij 'm snapt, oh grootmeester, leg 'm ons dan eens uit.
Ik weet alleen waarom hij NIET opgaat, niet waarom ie wel zou werken, die theorie.
Meestal kan je daar ook weinig over discussieren - degenen die de stelling poneren snappen het zelf ook niet.

Ik weet het niet, daarom wil ik er nou net een discussie over. Maar iedereen laat het afweten. Vooral de moslims, die zouden mij dat wellicht uit kunnen leggen. Maar nee, ze willen het er niet over hebben.

Ze voelen zich aangevallen, collectief, en verdedigingslijn 1 is dan: 'het is niet waar'. Het waren geen Egyptische en SA moslims die 9/11 hebben gepleegd :moe:

Nairobi en Dar es Salaam zijn dan zeker ook door de CIA / Mossad uitgevoerd.

mark61
07-01-11, 10:11
7 % van alle terreuraanslagen vanaf 1980 in de USA is afkomstig van joodse terroristen.

Vertel, wat waren dat voor aanslagen, hoeveel doden vielen daarbij?

mark61
07-01-11, 10:12
Dat is er geweest, onmiddellijk na de aanslagen, uitgebracht door Bin Laden. Hij heeft toen ook de motieven van de aanslagen uit de doeken gedaan, het waren allemaal islamitische.

Bin Laden heeft verklaard dat hij er niks mee te maken had. Wel had hij eea met welbehagen gadegeslagen op tv.

Laat dat communiqué eens zien? Waarom is er geen communiqué van de 19? Of heb je die ook?

mark61
07-01-11, 10:17
Dergelijke communiques zijn er natuurlijk volop; tulbandje om, zwaard/kalasjnikov in de hand, gedichtjes voorlezend .... nooit gezien ?

Jij vindt, tegen beter weten in, dat het geen verklaring mág zijn ... omdat het te onbegrijpelijk is, niet past in je wereldbeeld;

Je neemt zelf godsdienst niet serieus/niet letterlijk en je gaat er daarom vanuit dat dat ook voor andere mensen geldt.

Dat is dus niet zo, wake up and smell the coffee.

Ik vroeg om het communiqué van de 9/11-ers. Dat kan jij dus ook niet produceren. Waarom was dat er niet? Geen woord van de 19 heren.

Ik vind niet zoveel. Ik probeer door logisch nadenken en onder gebruikmaking van de beschikbare informatie uit te vinden hoe het komt.

Jij en de rest leveren in het geheel geen bijdrage aan de zoektocht. Uiteraard zou een zinnige verklaring voor eea eerder van moslims moeten kunnen komen, maar die weigeren al helemaal over het onderwerp na te denken.

Ik zeg, nog maar eens, dat de drie godsdiensten alledrie evenveel aanknopingspunten bieden voor geweldsdaden, in hun teksten, en hun ideologie. Toch leidt dat maar bij één tot massale individuele slachtingen. Momenteel dan.

Voorts voelt slechts 0,0001% ofzo van de moslims zich geroepen dit te doen.

'Islam' sec is dus GEEN verklaring. Kan je nog normaal denken denk dan mee.

Pizzaman
07-01-11, 10:22
Ik weet het niet, daarom wil ik er nou net een discussie over. Maar iedereen laat het afweten. Vooral de moslims, die zouden mij dat wellicht uit kunnen leggen. Maar nee, ze willen het er niet over hebben.

Ze voelen zich aangevallen, collectief, en verdedigingslijn 1 is dan: 'het is niet waar'. Het waren geen Egyptische en SA moslims die 9/11 hebben gepleegd :moe:

Nairobi en Dar es Salaam zijn dan zeker ook door de CIA / Mossad uitgevoerd.

De ellende vind ik altijd dat men dit soort fiuguren WEL 'in bescherming' neemt.
Overal zoeken ze de rechtvaardiging.

En als je dan stelt dat degene die dit soort dingen loopt te verdedigen net zo'n klootzak is
als degenen die het gedaan heeft - dan ben je aan het discrimineren.

Volgens mij is er maar 1 optie: allen die dit soort aanslagen lopen te verdedigen of goedpraten,
beoordelen als (aspirant) lid van een criminele organisatie.

Daarbij is het zeer teleurstellend dat men ook nog de religie vaak erbij haalt.
Hoe vaker dat gebeurt, hoe meer men Wilders gelijk geeft.
In de middeleeuwen deden pausen en koningen dat soort dingen hier namelijk ook.

mark61
07-01-11, 10:25
Als religie geen invloed heeft op mensen, dan hebben de ideologien van deze groeperingen ook geen effect gehad. Nada. Niets. Puur toeval. Geen verband. Taboe.

Om een of andere reden mag een religie niet op dezelfde wijze gezien worden als een niet religieuze ideologie. Voor een gelovige begrijp ik dat standpunt. Is zoals gewoonlijk beledigend. Voor mij valt een religie per definitie onder de categorie van ideologie.

En bovendien blijf ik van mening dat de Koran drastisch verschilt van het nieuwe testament. De Koran is een oorlogsboek dat constant hamert op wij/zij en de onverenigbaarheid daarvan. Het spreekt rechtstreeks de moslim man aan. In tegenstelling tot het nieuwe testament. Qua moraal valt de Koran ook veel meer terug op het op het oude testament. Magoed, daar zie ik niet zozeer het verschil.

Je laat conveniently het oude testament weg. De vraag is dan ook, waarom speelt dat haast geen rol meer? De meeste moslims lezen in de koran trouwens helemaal geen oproep tot geweld, maar inderdaad denk ik wel, die segregatie-oproep.

Voor een niet-gelovige is 'ideologie' op zich juist geen voldoende verklaring. De vraag is waarom heel sommigen putten uit religieuze bronnen om aan het slachten te slaan. De godsdienst zelf kan DUS nooit voldoende verklaring zijn.

In het geval van de RAF ging het om doorgeslagen linkse ideologie, vaak van mensen met een christelijke achtergrond overigens, Gudrun Enslin bijv., een domineesdochter.

Nu is de vraag hoe deze onderhavige types hun ergens seculiere ideologie onnavolgbaar vermengen met vage relinoties. Dat blijft me verbazen. Natuurlijk heeft islam er iets mee te maken. Maar wat en hoe precies, dat is mij niet duidelijk. Dat wil ik nou net uitvinden.

Maar er valt blijkbaar met vrijwel niemand hier een zinnig woord te wisselen. Ik weet niet wat dat is.

Schaap is in dit verband ook interessant omdat hij met een seculier vertoog komt. Maar toch de hele tijd weer de islam aan de haren erbij sleept. En dat seculiere vertoog is zó stompzinnig dat het pijn doet aan je ogen.

Wat is hier aan de hand? Een generatie van half-wits? Onopgeleide klepel-en-klok MTV-generatie grote stappen snel thuis jongens?

mark61
07-01-11, 10:31
Wekenlang werden de motieven in allerlei praatprogramma's beredeneerd en bijna niemand kwam met de werkelijke reden. De reden die Mohammed B. in zijn verklaring voor de rechtbank gaf.

Nog verder geredeneerd kan je op zoek naar de achterliggende gedachte. Hoe komt het dat hij is gaan geloven dat hij deze moord moest plegen? Hoe komt het dat hij er nog steeds achter staat? (volgens zijn advocaat)

Hoezo is dat de 'werkelijke reden'? Ben jij psychiater? Wat iemand publiekelijk als reden opgeeft hoeft dat nog niet te zijn. In dit geval is dat ook een onwaarschijnlijke verklaring, aangezien hij als enige van 900.000 mensen tot die redenering komt.

Jij noemt dat alleen maar de 'werkelijke reden' omdat je dat wilt. Omdat dat jouw visie op de islam en moslims bevestigt. Maar beargumenteren kan je dat niet.

Ja, stel die vragen en probeer ze te beantwoorden. 'Islam' is een nietszeggend kul-antwoord.