PDA

Bekijk Volledige Versie : Islamitische parenclub geopend in Den Haag



John2
30-12-10, 09:10
Islamitische parenclub geopend in Den Haag
Halal4all 'definitieve doorbraak in integratie moslims'
Door Jeroen Stam | 27 November 2008 | Regionaal

In Den Haag opent deze week een Islamitische parenclub zijn deuren. ‘Swingcentrum Halal4all’ is een wereldwijde primeur. Halal4all is betaald door de Haagse gemeenteraad en bedoeld om moslims nog beter te integreren in de Nederlandse samenleving. Wethouder Freek Mans (Welzijn, Volksgezondheid en Emancipatie) zegt: “Autochtone Nederlanders maken volop gebruik van parenclubs in het hele land, maar onze islamitische medeburgers werden op dit gebied beperkt in hun doen en laten. Dat is nu verleden tijd.”:engel:

Fulanadetal
30-12-10, 09:51
Je hebt de bron niet vermeld meneer John.

De Speld » Search Results » parenclub (http://www.speld.nl/?s=parenclub)

Joesoef
30-12-10, 09:58
Wel een hele betrouwbare bron sjonnie, hoort niet thuis op nieuws van de dag.....

John2
30-12-10, 09:59
Je hebt de bron niet vermeld meneer John.

De Speld » Search Results » parenclub (http://www.speld.nl/?s=parenclub)

Dank je, nu nog wachten op het liedje "ik zit hier in mijn eentje suikerfeest te vieren" van Ali Hasous. :stout:

Couscousje
30-12-10, 10:12
Haha.

Cc

John2
30-12-10, 10:50
Wel een hele betrouwbare bron sjonnie, hoort niet thuis op nieuws van de dag.....

Dus echt nieuws hoort niet thuis op deze pagina?

Kijk dan even op de pagina voor sexualiteit en lees hier het zelfde nieuws of google even op de topic titel en zie wat dit nieuws inhoud zeker de term "parenclub".............:engel:

Vreemd dat iedereen nieuws mag plaatsen van onbetrouwbare bronnen zolang het maar niet gaat over de Islam, dit is meten met 2 maten gachte moderator.

Joesoef
30-12-10, 11:01
Vreemd dat iedereen nieuws mag plaatsen van onbetrouwbare bronnen zolang het maar niet gaat over de Islam, dit is meten met 2 maten gachte moderator.

Jij weet heel goed dat het van een satirische site afkomt, enige reden dat jij het hier plakt is stoken.

Slinger
30-12-10, 11:02
Jij weet heel goed dat het van een satirische site afkomt, enige reden dat jij het hier plakt is stoken.

Nou, ik zie nog veel meer dat op satire lijkt.

naam
30-12-10, 11:34
:schok::engel::cola::gsm::mrt:

reallife
30-12-10, 11:42
Halal4all Klinkt meer als een snelkookcursus voor stelletjes :chef:

John2
30-12-10, 12:00
Jij weet heel goed dat het van een satirische site afkomt, enige reden dat jij het hier plakt is stoken.

Pardon???

Wanneer stook ik hier, wanneer loop ik hier te schelden, ik denk dat die van mij in al de jaren op één hand te tellen is.
Zou zeggen open je ogen en pak de echte raddraaiers eens aan, prikkers die topic na topic verkrachten, die lopen te schelden op iedereen en niet vergeten lopen te haatzaaien en andere religies kunnen lopen te beledigen zonder dat er ook maar enigsinds wordt ingegrepen.
Zelfs als prikkers met de dood worden bedreigd mogen ze terug komen op deze site, die ooit eigendom was van een stichting met een mooi doel voor ogen, maar vermoedelijk is het bestuur ontbonden en rommelt de rest maar wat aan.
Al moet ik zeggen dat jij nog een poging doet om te redden wat er te redden valt, maar de echte Islam of Marokkaan kom je hier niet meer tegen en dat is jammer.

Fulanadetal
30-12-10, 12:06
Rustig nou maar joh. Volgende keer gewoon even netjes het linkje neerzetten (kleine moeite) en dan is er helemaal niks aan de hand.

John2
30-12-10, 12:18
Rustig nou maar joh. Volgende keer gewoon even netjes het linkje neerzetten (kleine moeite) en dan is er helemaal niks aan de hand.

Daar heb ik jou toch voor? :engel:

John2
30-12-10, 16:30
Snap het probleem niet

http://www.ru.nl/publish/pages/585069/lectrr-eerste-parenclub.jpg

:engel:

Joesoef
30-12-10, 16:33
maar de echte Islam of Marokkaan kom je hier niet meer tegen en dat is jammer.


Klopt en weet je waarom? Die mensen hebben geen zin in tokkies ala sjon.

John2
30-12-10, 16:43
Klopt en weet je waarom? Die mensen hebben geen zin in tokkies ala sjon.

Heeft u hier enig bewijs voor of roep je maar weer eens wat om het interessant te houden.
Ik weet nog dat dat Rachid (een marokkaanse vriend van mij) een ip-ban kreeg, omdat Ibn dacht dat hij iemand anders was waar hij zich vooruit gaf net als Nabie, onze Imam die nu weer terug is naar Turkije.
Dus hou het een beetje gezellig en doe als Moderator niet mee aan schelden als je iemand niet ken.

Joesoef
30-12-10, 16:46
Heeft u hier enig bewijs voor of roep je maar weer eens wat om het interessant te houden.
Ik weet nog dat dat Rachid (een marokkaanse vriend van mij) een ip-ban kreeg, omdat Ibn dacht dat hij iemand anders was waar hij zich vooruit gaf net als Nabie, onze Imam die nu weer terug is naar Turkije.
Dus hou het een beetje gezellig en doe als Moderator niet mee aan schelden als je iemand niet ken.


Doe normaal sjon, je noemt jezelf al imbiciel. Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

John2
30-12-10, 17:05
Doe normaal sjon, je noemt jezelf al imbiciel. Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

Ja daar heb je weer gelijk in.

Pizzaman
30-12-10, 22:16
Doe normaal sjon, je noemt jezelf al imbiciel. Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

....zei de losbandige extremist :hihi: