PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander steekt portier neer in moslimdiscotheek



Marsipulami
02-01-11, 16:29
Nederlander steekt portier neer in Antwerpse discotheek

02/01/11, 12u49

Een portier van discotheek Bab Mansour aan de Van Stralenstraat in Antwerpen is zaterdag neergestoken door een klant. Het slachtoffer werd met een klaplong naar het ziekenhuis gebracht.

De verdachte, een 33-jarige man uit Nederland, ontkende dat hij de messteek had gegeven, maar werd door getuigen en het slachtoffer wel aangeduid als de dader. Dat meldt de lokale politie.
Het incident gebeurde rond 6.30 uur toen heel wat klanten de zaak wilden verlaten. Er ontstond daardoor wat getrek en gedrum aan de vestiaire. De portiers probeerden alles in goede banen te leiden, maar één van de klanten verloor zijn geduld en begon ruzie te maken.

Niet in levensgevaar

Hij haalde een mes tevoorschijn en begon er wild mee om zich heen te zwaaien. Eén van de portiers probeerde de man naar buiten te krijgen en kreeg daarbij een messteek tussen de ribben. Het slachtoffer, een 30-jarige man uit Antwerpen, liep een klaplong op, maar verkeerde niet in levensgevaar.

De andere portiers konden de verdachte overmeesteren en overdragen aan de politie. Het mes werd teruggevonden aan de inkom van de discotheek. De verdachte ontkende, maar kon evenwel geen verklaring geven voor het bloed aan zijn handen. De man werd gearresteerd en voorgeleid. (belga/mvdb)

John2
02-01-11, 16:43
Is dit niet de derde keer dat je dit nieuws plaatst?

Marsipulami
02-01-11, 16:45
Is dit niet de derde keer dat je dit nieuws plaatst?

? Het bericht is van 02/01/11, 12u49

John2
02-01-11, 16:58
? Het bericht is van 02/01/11, 12u49

Dan is het dus de derde nederlander die een belg overhoop steekt in pakweg 10 dagen.
Awel misschien een idee om die berg mayonaise die de grens vormt tussen NL/BE te verhogen naar 3 meter?
Maar ik werdt vermoedelijk even in de war gebracht door je vorige melding dat iemand in de horeca was neergestoken door een nederlander, ook hier ging het om een discotheek waar veel marokkanen en alganezen komen.

Pizzaman
03-01-11, 08:31
Zal wel weer 'discriminatie' zijn, maar ik heb zo mijn vermoedens over die 'Nederlander'.

super ick
04-01-11, 09:48
Zal wel weer 'discriminatie' zijn, maar ik heb zo mijn vermoedens over die 'Nederlander'.

Had die portier nog nooit gehoord van een steekvest? Dat beschermd het hele bovenlichaam.

Soldim
04-01-11, 11:25
Zal wel weer 'discriminatie' zijn, maar ik heb zo mijn vermoedens over die 'Nederlander'.

Hagenees? Of Rotterdammer?

John2
04-01-11, 11:45
Kan me niet voorstellen dat een Nederlander een Moslim discotheek bezoekt helemaal in Belgie.

Paris.Casa
04-01-11, 12:02
Kan me niet voorstellen dat een Nederlander een Moslim discotheek bezoekt helemaal in Belgie.

Why not?

Moslim discotheek? What's that? A nightclub with a call to prayer and a prayer room inside? :hihi:

You are right, he probably should have gone to a "christelijke discotheek".

Fulanadetal
04-01-11, 12:10
Christelijk Jongeren cafe Williams in Apeldoorn (http://www.cafewilliams.nl/)

John2
04-01-11, 13:49
Why not?

Moslim discotheek? What's that? A nightclub with a call to prayer and a prayer room inside? :hihi:

You are right, he probably should have gone to a "christelijke discotheek".

We hebben ooit een discotheek gehad hier in Hengelo van de Bagwan, het was een tophit op een vrijdag avond zaten er 3 - 5 man.
Ook Rotterdam heeft een tijdje in de jaren 80 een discotheek gehad waar hoofdzakelijk Moslims kwamen, maar ook een mooie dood is gestorven toen er geen vrouwen meer kwamen.

Pizzaman
04-01-11, 14:12
Hagenees? Of Rotterdammer?

Ik denk eerder allochtoon voorzien van NL paspoort.

Wat zou een autochtone Nederlander in een moslim-disco moeten zoeken?
Als je er langs komt denk je al WTF, laat staan dat je er binnen gaat.
Die muziek is niet om aan te horen, en het publiek dat speciaal naar een moslim-disco gaat,
daar zal je geen meiden gaan versieren... :staart:
Flink zuipen meestal ook niet...

Vandaar mijn vermoeden. Niet discriminerend bedoeld. :boogie:

Paris.Casa
04-01-11, 15:05
Ook Rotterdam heeft een tijdje in de jaren 80 een discotheek gehad waar hoofdzakelijk Moslims kwamen, maar ook een mooie dood is gestorven toen er geen vrouwen meer kwamen.

Do you remember the name of this nightclub in Rotterdam?

How do you know that they were Muslims? Muslim music? Did the nightclub get the halal certification? Closed on Fridays? :hihi:

Is the level of religious segregation so high in NL that you have "Muslim", "Christian" and "Atheist" nightclubs?

darico
04-01-11, 23:44
De titel snap ik niet ''moslimdiscotheek''??
Wat heeft islam met disco te maken?
Misschien bedoel je eigenaar van Islamitische afkomst en dat is wat anders.
Is er misschien ergens een moslimkerk?

Marsipulami
05-01-11, 00:07
De titel snap ik niet ''moslimdiscotheek''??
Wat heeft islam met disco te maken?
Misschien bedoel je eigenaar van Islamitische afkomst en dat is wat anders.
Is er misschien ergens een moslimkerk?

De officiële naam van de discotheek is 'Bab Mansour'. Ik denk dat dit één van de poorten is in Marokko die zich in de stad Meknes bevindt.

__________________
(Bab Mansour, een van de mooiste poorten van Marokko. Ook deze is gebouwd in opdracht van Moulay Ismaïl en wel door een christen architect die tot de islam was bekeerd. De zigzag doorgang door de poort was een extra barrière voor de aanvallers van de stad! )

http://home.scarlet.be/f.vanlil/Marokko/images/102-0285_IMG.jpg

Mekns (http://home.scarlet.be/f.vanlil/Marokko/Meknes.htm)
__________________

Het lijkt er dus op dat de discotheek zich eerder op Marokkanen dan op autochtonen richt wat klandizie betreft. Aangezien 99% van de Marokkanen moslim is zou men het behalve een Marokkaanse discotheek dus ook een moslimdiscotheek kunnen noemen.

Hier is de website van de discotheek: Bab Mansour (http://www.babmansour.eu/)

tanger'73
05-01-11, 00:33
De officiële naam van de discotheek is 'Bab Mansour'. Ik denk dat dit één van de poorten is in Marokko die zich in de stad Meknes bevindt.

__________________
(Bab Mansour, een van de mooiste poorten van Marokko. Ook deze is gebouwd in opdracht van Moulay Ismaïl en wel door een christen architect die tot de islam was bekeerd. De zigzag doorgang door de poort was een extra barrière voor de aanvallers van de stad! )

http://home.scarlet.be/f.vanlil/Marokko/images/102-0285_IMG.jpg

Mekns (http://home.scarlet.be/f.vanlil/Marokko/Meknes.htm)
__________________

Het lijkt er dus op dat de discotheek zich eerder op Marokkanen dan op autochtonen richt wat klandizie betreft. Aangezien 99% van de Marokkanen moslim is zou men het behalve een Marokkaanse discotheek dus ook een moslimdiscotheek kunnen noemen.

Hier is de website van de discotheek: Bab Mansour (http://www.babmansour.eu/)


Echter meer een Marokkanen discotheek dan een moslimse, want er wordt o.a. sterke drank verkocht en dat is niet echt iets moslims.

Marsipulami
05-01-11, 00:38
Echter meer een Marokkanen discotheek dan een moslimse, want er wordt o.a. sterke drank verkocht en dat is niet echt iets moslims.


Op de website of in het artikel wordt nergens gezegd dat er sterke drank verkocht wordt.

tanger'73
05-01-11, 00:41
Op de website of in het artikel wordt nergens gezegd dat er sterke drank verkocht wordt.

Hahaha, nou kijk die slideshow maar eens. Het wordt niet eens aangegeven, je kunt het zien. Als dat thee is daar achter die bar op die planken, mag je het me zeggen. Ga snel maar kijken.

Marsipulami
05-01-11, 00:47
Hahaha, nou kijk die slideshow maar eens. Het wordt niet eens aangegeven, je kunt het zien. Als dat thee is daar achter die bar op die planken, mag je het me zeggen. Ga snel maar kijken.

Bwoah het zouden ook verschillende soorten exotische limonades kunnen zijn. Of als het toch dranken zouden zijn die alcohol bevatten is het misschien een geste naar kafir-bezoekers en enkel voor dezen voorbehouden in afwachting dat ze zich tot de islam bekeren.

tanger'73
05-01-11, 00:53
Bwoah het zouden ook verschillende soorten exotische limonades kunnen zijn. Of als het toch dranken zouden zijn die alcohol bevatten is het misschien een geste naar kafir-bezoekers en enkel voor dezen voorbehouden in afwachting dat ze zich tot de islam bekeren.


Waar hou je me voor aan met je exotische limonades en voorbehouden voor kafir gasten die zich tot de islam zouden bekeren? Bij jou moet werkelijk alles beschreven staan, ook al zie je het pal voor je neus voorbijkomen. Ga iemand anders met je ongekoelde exotische limonades en pro-actieve kafir gasten voor de gek houden.

Nog iets, discodansen en waterpijpen is ook niet echt iets moslims.

Marsipulami
05-01-11, 00:58
Waar hou je me voor aan met je exotische limonades en voorbehouden voor kafir gasten die zich tot de islam zouden bekeren? Bij jou moet werkelijk alles beschreven staan, ook al zie je het pal voor je neus voorbijkomen. Ga iemand anders met je ongekoelde exotische limonades en pro-actieve kafir gasten voor de gek houden.

Rustig maar. Je gaat er vanuit dat moslims kafirs hun levenswijze niet gunnen. Echte moslims zijn echter heel verdraagzaam tgo andersdenkenden. In de islam is geen dwang.

tanger'73
05-01-11, 01:04
Rustig maar. Je gaat er vanuit dat moslims kafirs hun levenswijze niet gunnen. Echte moslims zijn echter heel verdraagzaam tgo andersdenkenden. In de islam is geen dwang.

De islam dwingt eveneens niet tot het verstrekken van alcoholische dranken en ongeoorloofde danspasjes. Hou het voortaan maar bij Marokkanen discotheek, de islam vind je wellicht in een moskee? Da's net iets anders als een discotheek.

darico
05-01-11, 01:10
Die reclames tegenwoordig hier op het forum stoort mij enorm!!!
Van wehkamp tot lebara etc . pfffffffffffff

Marsipulami
05-01-11, 01:11
De islam dwingt eveneens niet tot het verstrekken van alcoholische dranken en ongeoorloofde danspasjes. Hou het voortaan maar bij Marokkanen discotheek, de islam vind je wellicht in een moskee? Da's net iets anders als een discotheek.


Moslim ben je 24 uur per dag en 7 dagen per week, dus niet enkel op het moment dat je vertoeft in de moskee, ook thuis, op straat en in voorkomend geval in de discotheek.

Of dansen in de islam verboden is, daarover heb ik geen informatie, maar zelfs als dat zo zou zijn, dan blijkt uit de foto's dat de dansvloer leeg is.

Tenslotte blijkt ook niet dat het moslims zijn die alcoholische dranken verstrekken, het kan best dat hier een kafir-medewerker mee belast is in deze discotheek.

darico
05-01-11, 01:14
Moslim ben je 24 uur per dag en 7 dagen per week, dus niet enkel op het moment dat je vertoeft in de moskee, ook thuis, op straat en in voorkomend geval in de discotheek.

Of dansen in de islam verboden is, daarover heb ik geen informatie, maar zelfs als dat zo zou zijn, dan blijkt uit de foto's dat de dansvloer leeg is.

Tenslotte blijkt ook niet dat het moslims zijn die alcoholische dranken verstrekken, het kan best dat hier een kafir-medewerker mee belast is in deze discotheek.

Je zou een goede advocaat zijn lees ik...of een goede politicus

tanger'73
05-01-11, 01:19
Moslim ben je 24 uur per dag en 7 dagen per week, dus niet enkel op het moment dat je vertoeft in de moskee, ook thuis, op straat en in voorkomend geval in de discotheek.

Of dansen in de islam verboden is, daarover heb ik geen informatie, maar zelfs als dat zo zou zijn, dan blijkt uit de foto's dat de dansvloer leeg is.

Tenslotte blijkt ook niet dat het moslims zijn die alcoholische dranken verstrekken, het kan best dat hier een kafir-medewerker mee belast is in deze discotheek.


Een moslim die zijn status werkelijk waardig is met enig religieus besef, zorgt ervoor dat hij dergelijke aangelegenheden vermijd. Niemand is tot aan zijn dood zeker dat hij als moslim sterft! Die zaak ligt uitsluitend bij Allah (s.w.t.)

Wat mij betreft mag je best vasthouden aan het idee dat je denkt dat islam en moslim met discotheek en alcoholische dranken te maken heeft. Echter, heb ik van een moslimdiscotheek zelf nog nooit van gehoord, omdat het domweg niet bestaat.

Nog wat, waar staat een discotheek eigenlijk voor, is dat niet dansen?

Marsipulami
05-01-11, 01:37
Een moslim die zijn status werkelijk waardig is met enig religieus besef, zorgt ervoor dat hij dergelijke aangelegenheden vermijd. Niemand is tot aan zijn dood zeker dat hij als moslim sterft! Die zaak ligt uitsluitend bij Allah (s.w.t.)

Wat mij betreft mag je best vasthouden aan het idee dat je denkt dat islam en moslim met discotheek en alcoholische dranken te maken heeft. Echter, heb ik van een moslimdiscotheek zelf nog nooit van gehoord, omdat het domweg niet bestaat.

Nog wat, waar staat een discotheek eigenlijk voor, is dat niet dansen?

Gastvrijheid, respect en verdraagzaamheid zijn belangrijke islamitische waarden. Echte moslims gaan overal op elke plaats, om door hun wijze van zijn mensen uit te nodigen tot de islam. Ik heb zelf meermaals gezien dat moslimbroeders met lange baard en djalaba drankgelegenheden binnenstappen om aldaar aanwezige personen op vriendelijke wijze uit te nodigen en te informeren tot de rechte weg naar God en de islam.

Marsipulami
05-01-11, 01:40
Je zou een goede advocaat zijn lees ik...of een goede politicus


Of een islampredikant ?

tanger'73
05-01-11, 01:50
Gastvrijheid, respect en verdraagzaamheid zijn belangrijke islamitische waarden. Echte moslims gaan overal op elke plaats, om door hun wijze van zijn mensen uit te nodigen tot de islam. Ik heb zelf meermaals gezien dat moslimbroeders met lange baard en djalaba drankgelegenheden binnenstappen om aldaar aanwezige personen op vriendelijke wijze uit te nodigen en te informeren tot de rechte weg naar God en de islam.


Ja dat is juist met het doel om zoveel mogelijk mensen uit drinkgelag en danstent te trekken. Dichter bij de islam te brengen, doua fisabilillah. Maar niet om erzelf aan deel te nemen of te beheren.

Zelf ken ik zat moslims van geboorte, maar die tegenwoordig geen ruk meer aan het geloof doen. Wat die allemaal uitvreten, kan ik geen islam of moslim meer noemen.

darico
05-01-11, 01:51
De term ''islampredikant'' zegt mij nu genoeg nu is alles duidelijk.
Maar wel eentje die zijn huiswerk moet nog doen ;)
Is laat ik ga slapen..laterss:)

Marsipulami
05-01-11, 01:57
Ja dat is juist met het doel om zoveel mogelijk mensen uit drinkgelag en danstent te trekken. Dichter bij de islam te brengen, doua fisabilillah. Maar niet om erzelf aan deel te nemen of te beheren.

Zelf ken ik zat moslims van geboorte, maar die tegenwoordig geen ruk meer aan het geloof doen. Wat die allemaal uitvreten, kan ik geen islam of moslim meer noemen.

Alleen God kan mensen oordelen. Bovendien begint elk hoofdstuk in de koran met een herinnering aan de barmhartigheid van Allah m.b.t. onze zonden (Bismillah Eirahman Eirahim).

Dansen is volgens mij niet verboden in de islam, maar Allah weet het best (Allahu alim).

Wat is er mis met het feit dat moslims samenkomen op een gezellige plaats om feest te vieren ?

tanger'73
05-01-11, 02:03
Alleen God kan mensen oordelen. Bovendien begint elk hoofdstuk in de koran met een herinnering aan de barmhartigheid van Allah m.b.t. onze zonden (Bismillah Eirahman Eirahim).

Dansen is volgens mij niet verboden in de islam, maar Allah weet het best (Allahu alim).

Wat is er mis met het feit dat moslims samenkomen op een gezellige plaats om feest te vieren ?


uiteraard oordeelt Allah (s.w.t.) over mensen en Allah (s.w.t.) alleen.

Ga er maar vanuit dat gemengd dansen, zoals in een discotheek gebruikelijk, in de islam niet is toegestaan.

Gezellige plaats, niks mis mee. Maar wel plaatsen opzoeken waar bewust islamitisch verboden handelingen plaatsvinden. Een bordeel is ook zo'n plaats.

Marsipulami
05-01-11, 02:13
uiteraard oordeelt Allah (s.w.t.) over mensen en Allah (s.w.t.) alleen.

Ga er maar vanuit dat gemengd dansen, zoals in een discotheek gebruikelijk, in de islam niet is toegestaan.

Gezellige plaats, niks mis mee. Maar wel plaatsen opzoeken waar bewust islamitisch verboden handelingen plaatsvinden. Een bordeel is ook zo'n plaats.

Ja, maar ik zie nergens op de website van dit oriëntaals café dat er gemengd gedanst wordt. Van prostitutie is al helemaal geen sprake.

Wist je dat in Europa de straten waarover eerzame moslims wandelen ondermeer gefinancierd zijn door taksen op alcohol, sigaretten, belastinggeld van varkenskwekers, enz. ? Dat de (huur-)huizen waar eerzame moslims wonen gefinancierd werden door leningen waarop rente werd aangerekend ?

Zelfs de meest integere moslims maken elke dag gebruik van en nemen deel aan voorzieningen die gerealiseerd werden onder invloed van onislamitische denk- en werkwijzen.

Pizzaman
05-01-11, 07:58
uiteraard oordeelt Allah (s.w.t.) over mensen en Allah (s.w.t.) alleen.

Ga er maar vanuit dat gemengd dansen, zoals in een discotheek gebruikelijk, in de islam niet is toegestaan.

Gezellige plaats, niks mis mee. Maar wel plaatsen opzoeken waar bewust islamitisch verboden handelingen plaatsvinden. Een bordeel is ook zo'n plaats.

Misschien moet je dan zeggen 'bontkraagjesdiscotheek', of 'scootertuigtent'.
Naar mijn idee is dat namelijk het grootste deel van wat er rondhangt.

Hoeft natuurlijk geen tuig te zijn, maar gezien het toch allemaal tegen de islam is
wat ze uitvoeren zal die term niet op grote bezwaren stuiten. :hihi:

John2
05-01-11, 08:27
Ga er maar vanuit dat gemengd dansen, zoals in een discotheek gebruikelijk, in de islam niet is toegestaan.

Uhhh, Tanger waar mannen met mannen dansen lijkt me ook niet toegestaan in de Islam, zeker niet in een duistere zaal waar iemand roept "ik zie geen flikker" en als antwoord uit honderden kelen krijgt "Joehoe".

super ick
05-01-11, 08:28
Zelf ken ik zat moslims van geboorte, maar die tegenwoordig geen ruk meer aan het geloof doen. Wat die allemaal uitvreten, kan ik geen islam of moslim meer noemen.

Haha, die moslims ken ik ook veel en weet je wat het vreemde is? Als je het ze vraagt zeggen ze toch echt dat ze moslims zijn.
HEt is ook wel gemakkelijk om te stellen dat iedereen die zich niet aan de moslimregels houdt ook direct geen moslim is of niet als moslim te beschouwen. Zij voelen wel degelijk verbondenheid.

Je hebt echter wel groot gelijk om de term moslimdiscotheek als belachelijk neer te zetten. Dat is net zo iets als christenbordeel.

tanger'73
05-01-11, 10:42
Ja, maar ik zie nergens op de website van dit oriëntaals café dat er gemengd gedanst wordt. Van prostitutie is al helemaal geen sprake.

Wist je dat in Europa de straten waarover eerzame moslims wandelen ondermeer gefinancierd zijn door taksen op alcohol, sigaretten, belastinggeld van varkenskwekers, enz. ? Dat de (huur-)huizen waar eerzame moslims wonen gefinancierd werden door leningen waarop rente werd aangerekend ?

Zelfs de meest integere moslims maken elke dag gebruik van en nemen deel aan voorzieningen die gerealiseerd werden onder invloed van onislamitische denk- en werkwijzen.


Wat is dat toch met jou? Je weet dondersgoed dat daar sterke drank wordt geschonken en het in die zin een danstent betreft. Dan zal er ook wel gemengd gedanst, waterpijpen en in de toiletten flink gesnoven worden. Bij jou moet zeker alles zwart op wit staan? Wil je die drankvergunning inzien?

Ja dat weet ik, wat is daarmee? Die gasten van sharia4Belgium zijn het wat dit relaas van je betreft helemaal met je eens.

Heb je ooit weleens van het begrip halal en haraam gehoord?

tanger'73
05-01-11, 10:46
Misschien moet je dan zeggen 'bontkraagjesdiscotheek', of 'scootertuigtent'.
Naar mijn idee is dat namelijk het grootste deel van wat er rondhangt.

Hoeft natuurlijk geen tuig te zijn, maar gezien het toch allemaal tegen de islam is
wat ze uitvoeren zal die term niet op grote bezwaren stuiten. :hihi:

Ja kennelijk een last resort, voor verrekte mongols die elders zijn afgewezen of door de portier eruit zijn getrapt.

tanger'73
05-01-11, 10:49
Uhhh, Tanger waar mannen met mannen dansen lijkt me ook niet toegestaan in de Islam, zeker niet in een duistere zaal waar iemand roept "ik zie geen flikker" en als antwoord uit honderden kelen krijgt "Joehoe".


uiteraard, uiteraard, naast dat het er niet uitziet.

Pizzaman
05-01-11, 10:56
Ja kennelijk een last resort, voor verrekte mongols die elders zijn afgewezen of door de portier eruit zijn getrapt.
Of mogelijk een disco voor 'jongere moslims' waar zij een toekomstige echtgenoot/echtgenote ontmoeten,
zonder dat pa gelijk uit z'n dak gaat en naar de keukenla rent als ie 't ontdekt.
Maar gezien de messentrekkerij denk ik eigenlijk toch 'bontkraagjestent'.


uiteraard, uiteraard, naast dat het er niet uitziet.
Sommigen zijn ook heel positief over die vleeskeuring die elk jaar weer daar bij jou in de buurt in de gracht drijft...

tanger'73
05-01-11, 11:01
Haha, die moslims ken ik ook veel en weet je wat het vreemde is? Als je het ze vraagt zeggen ze toch echt dat ze moslims zijn.
HEt is ook wel gemakkelijk om te stellen dat iedereen die zich niet aan de moslimregels houdt ook direct geen moslim is of niet als moslim te beschouwen. Zij voelen wel degelijk verbondenheid.

Je hebt echter wel groot gelijk om de term moslimdiscotheek als belachelijk neer te zetten. Dat is net zo iets als christenbordeel.

Ja da's wel zo en worden vaak gezien als verloren moslims of moslims met een groot gebrek aan iman. Bovendien is geen enkele moslim hoe integer en fanatiek ook ervan verzekert om wanneer het zover is als moslim te sterven. Die zaak berust uitsluitend bij Allah (s.w.t.)

Ja een moslim is juist iemand die zich in letterlijke zin overgeeft aan de Heer die alles op aarde en in de hemelen heeft geschapen. En da's denk ik geen discotheek.

Pizzaman
05-01-11, 11:04
Je hebt echter wel groot gelijk om de term moslimdiscotheek als belachelijk neer te zetten. Dat is net zo iets als christenbordeel.

Van die christenbordelen en parenclubs zijn er genoeg. :loens:
Op zondag volgt de vergeving.

tanger'73
05-01-11, 11:08
Of mogelijk een disco voor 'jongere moslims' waar zij een toekomstige echtgenoot/echtgenote ontmoeten,
zonder dat pa gelijk uit z'n dak gaat en naar de keukenla rent als ie 't ontdekt.
Maar gezien de messentrekkerij denk ik eigenlijk toch 'bontkraagjestent'.


Sommigen zijn ook heel positief over die vleeskeuring die elk jaar weer daar bij jou in de buurt in de gracht drijft...


Er zijn legio andere islamitisch verantwoorde wijzen om aan een echtgenoot/echtgenote te geraken. Waar pa en ma en uiteindelijk de persoon in kwestie heel gelukkig van kunnen worden.

Ja dat in die grachten is niet om aan te zien. En dat vinden niet alleen moslims zo, een heel batterij niet-moslims zien dat ook zo. 'K vind het niet erg om wanneer het zover is de grachten te vermijden, kennelijk hebben ze er hard voor gespaard?

Marsipulami
05-01-11, 11:08
Van die christenbordelen en parenclubs zijn er genoeg. :loens:
Op zondag volgt de vergeving.


Je moet nog reageren op deze reply waar ik twee dagen geleden een uur aan knutselde.

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/322936-eerste-nederlandse-relschopper-al-gestraft.html

Pizzaman
05-01-11, 11:10
Er zijn legio andere islamitisch verantwoorde wijzen om aan een echtgenoot/echtgenote te geraken. Waar pa en ma en uiteindelijk de persoon in kwestie heel gelukkig van kunnen worden.
Je zou dit ook kunnen zien als een soort 'integratieproces'.


Ja dat in die grachten is niet om aan te zien. En dat vinden niet alleen moslims zo, een heel batterij niet-moslims zien dat ook zo. 'K vind het niet erg om wanneer het zover is de grachten te vermijden, kennelijk hebben ze er hard voor gespaard?
Hard voor gespaard? Wat kost nou zo'n reetveter? :hihi:

tanger'73
05-01-11, 11:15
Je zou dit ook kunnen zien als een soort 'integratieproces'.


Hard voor gespaard? Wat kost nou zo'n reetveter? :hihi:

Dan heb ik in die zin liever een bontkraagje die gehoorzaam naar school gaat.

'K bedoel de organisatie van dat 'evenement' moet wel flink in de buidel tasten hoor.

Zou je niet eens op onze Marsipulami reageren, hij doet zo vreselijk zijn best.

tanger'73
05-01-11, 21:55
Kortom, discogruwel.




YouTube - Abu Hamza (Pierre Vogel) - "Disco Muslims" - Start to make Dawa

Pizzaman
06-01-11, 08:42
Je moet nog reageren op deze reply waar ik twee dagen geleden een uur aan knutselde.

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/322936-eerste-nederlandse-relschopper-al-gestraft.html
Yep. Alleen je filmpje werkt bij mij niet da's wel jammer.
Maar het gaat me niet om wie nu de ergste is, en ik denk ook niet dat je dat objectief zal kunnen vaststellen.
Het enige dat ik er van kan zeggen is dat alle religies viezerikken hebben.
Wie de ergste heeft maakt niet uit, je zal er maar eentje treffen dan maakt het ook niet uit of het 'in het algemeen beter gesteld is'.
't Is namelijk gewoon een grove schande. Al was het er EENTJE.


Dan heb ik in die zin liever een bontkraagje die gehoorzaam naar school gaat.
'K bedoel de organisatie van dat 'evenement' moet wel flink in de buidel tasten hoor.
Ha je bedoelt 'wat kost dat niet zo'n blotekontenparade'.
Yep ik ben ook tegen eventuele subsidie voor die ongein.
Laat ze maar sponsors zoeken uit het bedrijfsleven, overigens doen ze dat deels ook al.


Zou je niet eens op onze Marsipulami reageren, hij doet zo vreselijk zijn best.
Ja maar het haalt weinig uit, hij overtuigt mij niet. De stukjes die hij heeft gaan steeds over 'onderzoeker A' van 'instantie B' vindt 'in geval C' dat... of iets dergelijks.
Ja dat zal wel. Als ze nu allemaal hetzelfde vonden, maar dat is niet het geval.
Het enige dat ik concludeer is dat die religies een behoorlijke portie viezerikken bevatten.
Wie de grootste/meeste heeft? :vlammen:

Een beetje hetzelfde als dat we weten dat sommige BMW rijders aso's zijn.
Sommige Golf GTi rijders ook, en sommige Volvo piloten.
Wie is er nu de ergste aso....

tanger'73
06-01-11, 13:19
Ha je bedoelt 'wat kost dat niet zo'n blotekontenparade'.
Yep ik ben ook tegen eventuele subsidie voor die ongein.
Laat ze maar sponsors zoeken uit het bedrijfsleven, overigens doen ze dat deels ook al.


Ja maar het haalt weinig uit, hij overtuigt mij niet. De stukjes die hij heeft gaan steeds over 'onderzoeker A' van 'instantie B' vindt 'in geval C' dat... of iets dergelijks.
Ja dat zal wel. Als ze nu allemaal hetzelfde vonden, maar dat is niet het geval.
Het enige dat ik concludeer is dat die religies een behoorlijke portie viezerikken bevatten.
Wie de grootste/meeste heeft? :vlammen:

Een beetje hetzelfde als dat we weten dat sommige BMW rijders aso's zijn.
Sommige Golf GTi rijders ook, en sommige Volvo piloten.
Wie is er nu de ergste aso....

a) Die gasten weten zichzelf doorgaans goed te verkopen.

b) Ja, de nodige portie aan pedofielen en viezerikken, komen bij hem de laatste tijd uitvoerig aan bod.

naam
06-01-11, 14:45
Kortom, discogruwel.




YouTube - Abu Hamza (Pierre Vogel) - "Disco Muslims" - Start to make Dawa (http://www.youtube.com/watch?v=6CIDYAjHaQs)

Misschien kunnen ze "door bitches" sponsoren moslims te weigeren. Ohhh, sorry dat gebeurt al.

Marsipulami
06-01-11, 15:45
Het enige dat ik concludeer is dat die religies een behoorlijke portie viezerikken bevatten.

Als je de stukjes aandachtig leest blijkt ook nog dat mensen die niets met religie te maken hebben zich vaker dan religieuzen bezondigen aan sexueel misbruik.

Pizzaman
06-01-11, 17:22
Als je de stukjes aandachtig leest blijkt ook nog dat mensen die niets met religie te maken hebben zich vaker dan religieuzen bezondigen aan sexueel misbruik.

Nee, alleen als je scheel kijkt.
Kennelijk zijn er heel veel viezerikken actief, en kennelijk is het merendeel van de bevolking niet-religieus.
Hoe jij het stelt is 1+1 drie.

Die hele cijferbende is trouwens zo scheef als wat.
Het geeft alleen aan dat het een dikke bende is.

tanger'73
06-01-11, 17:27
Misschien kunnen ze "door bitches" sponsoren moslims te weigeren. Ohhh, sorry dat gebeurt al.

sorry, ik kan het eve niet volgen.

fisherman1969
06-01-11, 21:42
Echter meer een Marokkanen discotheek dan een moslimse, want er wordt o.a. sterke drank verkocht en dat is niet echt iets moslims.

ZO TE LEZEN BEN IK HET VOLKOMEN MET JOU EENS !

tanger'73
06-01-11, 22:03
ZO TE LEZEN BEN IK HET VOLKOMEN MET JOU EENS !

Los hiervan, staat het voor mij vast dat je een hele rare bent. Dorpsgek vind ik op jou prima van toepassing. Die roepen vaker vreemde dingen naar onder andere forumprikkers en gezien je formaat letters. Plaats je waarschijnlijk ook borden met daarop onnavolgbare teksten.

En dat verzoekt dikwijls om nadenken? Mocht ik echter de behoefte hebben op je wijze raad en denkwaardige teksten. Dan zal ik je wel weten te vinden, hier ergens op het forum met je lange naam.

naam
07-01-11, 08:02
sorry, ik kan het eve niet volgen.

Er wordt toch vaak geklaagd over het deurbeleid en discriminatie bij clubs.
In dit geval is het juist goed moslims weigeren voor discotheken, namelijk dansen met het andere geslacht is haram.
Mijn stelling is dat "door bitches" of noem het uitsmijters als het mannen zijn, dus moslims mogen weigeren voor het goede doel. Ze zorgen er namelijk voor dat ze niet op het slechte pad komen.

tanger'73
07-01-11, 11:46
Er wordt toch vaak geklaagd over het deurbeleid en discriminatie bij clubs.
In dit geval is het juist goed moslims weigeren voor discotheken, namelijk dansen met het andere geslacht is haram.
Mijn stelling is dat "door bitches" of noem het uitsmijters als het mannen zijn, dus moslims mogen weigeren voor het goede doel. Ze zorgen er namelijk voor dat ze niet op het slechte pad komen.


inderdaad, heel goed. Weigeren die handel, moslims hebben voor wat betreft zieleheil niks te zoeken in die zaken.

Pizzaman
07-01-11, 12:21
inderdaad, heel goed. Weigeren die handel, moslims hebben voor wat betreft zieleheil niks te zoeken in die zaken.

NB: ga jij nu de zelfstandig ondernemer vragen om iedereen op z'n eigen verantwoording te wijzen? :eek:
Wat is het volgende:
- hoeren moeten de trouwring controleren;
- politie dienst zoenende stelletjes te checken, misschien zijn ze streng gereformeerd...

Het kan natuurlijk helemaal niet dat men disco-bezoekers gaat weigeren of wijzen op het feit dat zij moslim zijn en er dus niet in mogen. In Nederland heeft iedereen gelijke rechten - voor zover ie niks op z'n kerfstok heeft.

tanger'73
07-01-11, 12:29
NB: ga jij nu de zelfstandig ondernemer vragen om iedereen op z'n eigen verantwoording te wijzen? :eek:
Wat is het volgende:
- hoeren moeten de trouwring controleren;
- politie dienst zoenende stelletjes te checken, misschien zijn ze streng gereformeerd...

Het kan natuurlijk helemaal niet dat men disco-bezoekers gaat weigeren of wijzen op het feit dat zij moslim zijn en er dus niet in mogen. In Nederland heeft iedereen gelijke rechten - voor zover ie niks op z'n kerfstok heeft.


Nou, ik ben zo ingeburgerd dat ik erken dat ieder nadeel heeft zijn voordeel.