PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV boycot recepties



Umarvlie
03-01-11, 10:35
De PVV is weggebleven bij de nieuwjaarsrecepties.

De raadsfracties van de partij in Den Haag en Almere boycotten de feestjes, die ze geldverspilling vinden.

"Het is brutaal en bespottelijk dat ter meerdere eer en glorie van de bestuurlijke elite 150.000 euro wordt uitgegeven aan de bijeenkomst", meent het Haagse PVV-raadslid Machiel de Graaf.

Zijn partijgenoot Toon van Dijk in Almere vindt de bijna 60.000 euro die daar is uitgetrokken "heel veel geld". Ook al betaalt volgens hem de Vereniging Bedrijfskring Almere, die de bijeenkomst mede organiseert, 11.000 euro van de rekening. De gemeente Den Haag verklaart dat van een bestuurlijk elitefeestje geen sprake is. "Het is een nieuwjaarsbijeenkomst waar elke Hagenaar zich voor op kan geven", aldus een woordvoerder.

Alphons Muurlink, fractievoorzitter van de PvdA in Almere, vindt het jammer dat de PVV niet naar de nieuwjaarsreceptie wil komen. "Het is een mooie traditie om het nieuwe jaar in te luiden en bovendien zijn alle burgers van harte welkom." Den Haag en Almere zijn de enige gemeenten waar de PVV in de raad zit.

(bron: Telegraaf)


Hmm .. is dat werkelijk vanwege die "kosten" of vertrouwd Geert zijn volgelingen niet op beijeenkomsten waar drank wordt geschonken?

tanger'73
03-01-11, 13:58
Zelfs op recepties zullen deze mogolen met hun oppervlakkige geblaat (waar recepties overigens voor bedoeld zijn), geen enkele sjans maken. De PVV functioneerd toch al overal, alsof ze permanent op receptie zijn.

YouTube - Westweek: PVV: 'Islamitische scholen doen het ontzettend slecht, en moeten gesloten worden'

Pizzaman
03-01-11, 14:07
Zelfs op recepties zullen deze mogolen met hun oppervlakkige geblaat (waar recepties overigens voor bedoeld zijn), geen enkele sjans maken. De PVV functioneerd toch al overal, alsof ze permanent op receptie zijn.

Ik vraag me dan wel af hoeveel hagenese burgers op die receptie waren.

"Iedereen welkom', ik zal 't volgens jaar wel even doorgeven aan de ADO fans... ;)

tanger'73
03-01-11, 14:15
Ik vraag me dan wel af hoeveel hagenese burgers op die receptie waren.

"Iedereen welkom', ik zal 't volgens jaar wel even doorgeven aan de ADO fans... ;)

Best zielig om te aanschouwen hoe iemand die geen hagenees is, komt durven lullen over lokale hagenese zaken.

Die ado fans zullen wel hun eigen recepties ergens in de buurt van hoek van holland kennen.

Bofko
03-01-11, 15:00
Eigenlijk een SP-standpunt.

John2
03-01-11, 16:16
Eigenlijk een SP-standpunt.

Inderdaad een SP standpunt, het geld had beter kunnen worden besteed aan de bestrijding van de armoede.

Misschien in 2012 een nieuw kabinet SP-PVV...........:hihi:

Joesoef
03-01-11, 16:21
Een voordeel, niveau stijgt direct.

tanger'73
03-01-11, 18:45
Een voordeel, niveau stijgt direct.

Als je denkt niks van je leven gemaakt te hebben, erg veel zin hebben om door brievenbussen te pissen? Kan je altijd nog bij de PVV.

John2
03-01-11, 18:48
Als je denkt niks van je leven gemaakt te hebben, erg veel zin hebben om door brievenbussen te pissen? Kan je altijd nog bij de PVV.

Of de derde generatie zijn in Amsterdam Rotterdam of Den Haag. :zweep:

tanger'73
03-01-11, 20:16
Of de derde generatie zijn in Amsterdam Rotterdam of Den Haag. :zweep:


Met dit alter ego zal het bij de PVV ook wel lukken hoor.

YouTube - Manneken Pis

Pizzaman
03-01-11, 23:01
Als je denkt niks van je leven gemaakt te hebben, erg veel zin hebben om door brievenbussen te pissen? Kan je altijd nog bij de PVV.

Soms ben je gewoon een zeikerd.

Ik heb jarenlang (ongeveer 4...) op de taxi gereden in Den Haag e.o.
Die 'lokale Hagenese zaken' kunnen meestal het daglicht niet verdragen.
Ik ben er zodanig bekend mee dat ik het advies van Fortuyn heb gevolgd.

Wat dit betreft is de PVV het terecht eens met de SP.
Overigens wel vaker, alleen trekt de SP de keutel wel eens in omdat het 'niet kies' is.
Weet je nog dat stukje 'arbeid en immigratie' van de SP? Hadden ze 100% gelijk in.

tanger'73
03-01-11, 23:14
Soms ben je gewoon een zeikerd.

Ik heb jarenlang (ongeveer 4...) op de taxi gereden in Den Haag e.o.
Die 'lokale Hagenese zaken' kunnen meestal het daglicht niet verdragen.
Ik ben er zodanig bekend mee dat ik het advies van Fortuyn heb gevolgd.

Wat dit betreft is de PVV het terecht eens met de SP.
Overigens wel vaker, alleen trekt de SP de keutel wel eens in omdat het 'niet kies' is.
Weet je nog dat stukje 'arbeid en immigratie' van de SP? Hadden ze 100% gelijk in.


Dan heb je zeker vaak Henk Bres in je cabbie gehad. Lachen joh.

John2
03-01-11, 23:15
Met dit alter ego zal het bij de PVV ook wel lukken hoor.

YouTube - Manneken Pis (http://www.youtube.com/watch?v=-wh7THOdNGI&feature=related)

Op wildplassen staat een boete Tanger. :hihi:


Soms ben je gewoon een zeikerd.

Ik heb jarenlang (ongeveer 4...) op de taxi gereden in Den Haag e.o.
Die 'lokale Hagenese zaken' kunnen meestal het daglicht niet verdragen.
Ik ben er zodanig bekend mee dat ik het advies van Fortuyn heb gevolgd.

Wat dit betreft is de PVV het terecht eens met de SP.
Overigens wel vaker, alleen trekt de SP de keutel wel eens in omdat het 'niet kies' is.
Weet je nog dat stukje 'arbeid en immigratie' van de SP? Hadden ze 100% gelijk in.
Als je het totale programma van PVV en SP vergelijkt zie je op het Islam beleid na weinig verschillen en moet ik toegeven op somige vlakken gaat de PVV nog verder in het sociaal plan dan onze SP.

John2
03-01-11, 23:16
Dan heb je zeker vaak Henk Bres in je cabbie gehad. Lachen joh.

Of een brroodje ehh met ui.

tanger'73
03-01-11, 23:21
Op wildplassen staat een boete Tanger. :hihi:

Een strafblad scoren is minimaal een vereiste om bij de PVV te komen.

Pizzaman
03-01-11, 23:22
Dan heb je zeker vaak Henk Bres in je cabbie gehad. Lachen joh.

Die niet, wel Herman Brood, Deelder en enkele anderen.
Meestal zo zat als een kanon dus weinig aanspreekbaar.
Bestemming 'Rijswijkseplein'... de Haringkoning (jaja... om de vislucht te maskeren...)
Ik ken Den Haag redelijk goed, heb 20+ jaar in Rotterdam e.o. gewoond.
Een mooie stad... mooie steden... WAREN het... blij dat ik weg ben uit de Randstad!


Als je het totale programma van PVV en SP vergelijkt zie je op het Islam beleid na weinig verschillen en moet ik toegeven op somige vlakken gaat de PVV nog verder in het sociaal plan dan onze SP.

Yep. En op sommige punten GING de SP nog verder dan onze Geert...
Buiten het islam-bashen om, dat ik soms wel eens te ver vind gaan, biedt de PVV een uitstekend programma.
En als het echt de spuigaten uit begint te lopen... zijn er nog andere partijen om op te stemmen.
Wat mij betreft verdient de regentenkliek echter een beste schop, dus voor mij: Geert.
Ik zie de SP nog niet zoiets voor elkaar krijgen. Veel te gematigd.

Eigenlijk best jammer, want ik kan me er vaak goed in vinden. :huil:
Emile Roemer, zo'n peer :lole:

Pizzaman
03-01-11, 23:26
Een strafblad scoren is minimaal een vereiste om bij de PVV te komen.

Het KARAKTER om in voorkomend geval een schop, kopstoot of mogelijk pisvlek uit te delen
is denk ik wel een vereiste. Dat een aantal dat ook inderdaad blijkt te doen/ heeft gedaan, ja da's minder.
Maar met een dergelijke partij zal je wat 'heftiger volk' aantrekken, dat is zeker.

Maar hetzelfde is het geval bij meerdere andere kamerleden.
Daar heeft men het echter nooit over, hoewel dat dan vaak stukken minder bij 'het partijprofiel' blijkt te passen.
Zuipen achter het stuur, scheef declareren, pijpen in het fietsenhok, heroinehoertjes...

BTW bovenstaande dingen passen natuurlijk naadloos in zo'n receptie. :bril:

tanger'73
03-01-11, 23:30
Die niet, wel Herman Brood, Deelder en enkele anderen.
Meestal zo zat als een kanon dus weinig aanspreekbaar.
Bestemming 'Rijswijkseplein'... de Haringkoning (jaja... om de vislucht te maskeren...)
Ik ken Den Haag redelijk goed, heb 20+ jaar in Rotterdam e.o. gewoond.
Een mooie stad... mooie steden... WAREN het... blij dat ik weg ben uit de Randstad!

Ja, hier heb je hem notabene overdag als tuut-tuut, kan me goed voorstellen hoe gek het daar wel nie is.

YouTube - Henk Bres bij de politie??

tanger'73
03-01-11, 23:34
Het KARAKTER om in voorkomend geval een schop, kopstoot of mogelijk pisvlek uit te delen
is denk ik wel een vereiste. Dat een aantal dat ook inderdaad blijkt te doen/ heeft gedaan, ja da's minder.
Maar met een dergelijke partij zal je wat 'heftiger volk' aantrekken, dat is zeker.

Maar hetzelfde is het geval bij meerdere andere kamerleden.
Daar heeft men het echter nooit over, hoewel dat dan vaak stukken minder bij 'het partijprofiel' blijkt te passen.
Zuipen achter het stuur, scheef declareren, pijpen in het fietsenhok, heroinehoertjes...

BTW bovenstaande dingen passen natuurlijk naadloos in zo'n receptie. :bril:

Wat je heftig kunt noemen, hoe je het voor elkaar krijgt om gaies op straat verhoudingsgewijs in de Kamer te overtreffen.

Pizzaman
03-01-11, 23:47
Wat je heftig kunt noemen, hoe je het voor elkaar krijgt om gaies op straat verhoudingsgewijs in de Kamer te overtreffen.

Een beetje lulkoek Tanger, als je zelf iedere dag de hondenstront van een ander voor de deur hebt,
dan wordt je dat ook een keer (stront)zat. De politie doet er ook geen ruk aan.
Wat er in die kroeg gebeurde met die kopstoot, hij had gewoon slimmer moeten zijn.
Welke knuppel gaat er nou 'gezellig een biertje drinken' met de linkse kliek, in z'n eentje.

Bovendien, om het gajes echt te overtreffen hadden ze wat scooterende tasjesrovers moeten hebben.
Daarvan schijnen er nog wel het meest rond te lopen... ehhh... racen. :loens:

tanger'73
03-01-11, 23:54
Een beetje lulkoek Tanger, als je zelf iedere dag de hondenstront van een ander voor de deur hebt,
dan wordt je dat ook een keer (stront)zat. De politie doet er ook geen ruk aan.
Wat er in die kroeg gebeurde met die kopstoot, hij had gewoon slimmer moeten zijn.
Welke knuppel gaat er nou 'gezellig een biertje drinken' met de linkse kliek, in z'n eentje.

Bovendien, om het gajes echt te overtreffen hadden ze wat scooterende tasjesrovers moeten hebben.
Daarvan schijnen er nog wel het meest rond te lopen... ehhh... racen. :loens:


inderdaad, criminelen (waaronder die van zeden) als afspiegeling van de samenleving in de Kamer moet inderdaad kunnen. Met de PVV in de Kamer is het voor wat dat betreft er flink op vooruitgegaan. Dat moet ik je nageven.

justus
04-01-11, 06:10
inderdaad, criminelen (waaronder die van zeden) als afspiegeling van de samenleving in de Kamer moet inderdaad kunnen. Met de PVV in de Kamer is het voor wat dat betreft er flink op vooruitgegaan. Dat moet ik je nageven.


nog ff en we gaan stellen dat een berlusconi als president een mooie afspiegeling van de maffia samenleving is...

Pizzaman
04-01-11, 07:47
nog ff en we gaan stellen dat een berlusconi als president een mooie afspiegeling van de maffia samenleving is...

Neuh, dan zou ie nog in van alles moeten dealen en 'protection' uitvoeren.
Maar ik vind het een beetje onzinnig allemaal. Altijd dat gezanik over de PVV.

Kijk maar eens naar de 'gevestigde' partijen en zie dat zooitje eens.
Ik vind het erger dat er miljoenen over de balk gaan, dan wanneer een jonge vent
in z'n verleden eens een paar (willige) miepen een beurt heeft gegeven.
't Waren geeneens heroinehoertjes, en 't was niet in een fietsenhok. :boogie:

knuppeltje
04-01-11, 09:21
nog ff en we gaan stellen dat een berlusconi als president een mooie afspiegeling van de maffia samenleving is...

Nu je het zegt, het komt aardig dicht in de buurt.

super ick
04-01-11, 09:41
Neuh, dan zou ie nog in van alles moeten dealen en 'protection' uitvoeren.
Maar ik vind het een beetje onzinnig allemaal. Altijd dat gezanik over de PVV.

Kijk maar eens naar de 'gevestigde' partijen en zie dat zooitje eens.
Ik vind het erger dat er miljoenen over de balk gaan, dan wanneer een jonge vent
in z'n verleden eens een paar (willige) miepen een beurt heeft gegeven.
't Waren geeneens heroinehoertjes, en 't was niet in een fietsenhok. :boogie:

Wat me in die zaak opviel was dat er zelfs nog doorgezaagd werd nadat 'de miepen' hadden verklaard dat ze er goede herinneringen aan over hadden gehouden.......
Dit i.t.t. tot de fietsenhokzaak. Dat werd afgedaan als prive. Of het misbruik van heroinehoertjes wat toch wel als absoluut dieptepunt mag worden beschouwd. Mensen helemaal aan de onderkant van de samenleving misbruiken, how low can you go. Oke hij moest opstappen maar na een paar dagen was het over.
Die zaak kwam ook pas in de pers nadat het echt niet anders meer kon. Niet omdat de media het zo goed uitgezocht had, want het was al genoegzaam bekend in sommige kringen in AMsterdam, dus ook de media had er al lucht van. Het kwam pas in de pers toen iemand het van de daken ging schreeuwen en de media niet anders meer kon.

Pizzaman
04-01-11, 13:19
Wat me in die zaak opviel was dat er zelfs nog doorgezaagd werd nadat 'de miepen' hadden verklaard dat ze er goede herinneringen aan over hadden gehouden.......
Ik ben afkomstig van de Veluwe, veel 'miepen' die 'er jeuk aan hadden' namen dienst in het leger.
Dan waren ze namelijk van hun (vaak strenge) vaders af en konden ze eindelijk eens 'krabben'...


Dit i.t.t. tot de fietsenhokzaak. Dat werd afgedaan als prive. Of het misbruik van heroinehoertjes wat toch wel als absoluut dieptepunt mag worden beschouwd. Mensen helemaal aan de onderkant van de samenleving misbruiken, how low can you go. Oke hij moest opstappen maar na een paar dagen was het over.
Inmiddels zijn beide 'lekkere jongens' weer voorzien van een leuk baantje door de partij.
Ik betwijfel of Lucassen (bijvoorbeeld) de volgende 'sessie' bij de PVV gaat meemaken.


Die zaak kwam ook pas in de pers nadat het echt niet anders meer kon. Niet omdat de media het zo goed uitgezocht had, want het was al genoegzaam bekend in sommige kringen in AMsterdam, dus ook de media had er al lucht van. Het kwam pas in de pers toen iemand het van de daken ging schreeuwen en de media niet anders meer kon.
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

NB: gaan we het, nu de PVV aan de beurt geweest is, ook even hebben over Jack de Vries (CDA).
Zou ie al een nieuwe adjudant hebben, weer een blonde?
Seks buiten het huwelijk, CDA wordt modern, De Vries is weer terug en ook hersteld van de draai om z'n oren.
Met of zonder condoom, da's de vraag.

BTW dan dit nog: Femke Halsema gezien bij DWDD, zit ze daar te vertellen dat ze 'nu echt aan het werk moet', wie gelooft dat? Die heeft langer dan 12,5 jaar in de kamer gezeten, dat wil zeggen wachtgeld tot d'r 65ste. De kinderen zijn al van school. Dat wordt namelijk leuk rentenieren. Kan ze ook eindelijk die ouwe Mercedes naar de sloop brengen.

tanger'73
04-01-11, 14:25
nog ff en we gaan stellen dat een berlusconi als president een mooie afspiegeling van de maffia samenleving is...

Vandaar dat iedereen zonder enkele uitzondering, daar uitsluitend voor zichzelf zit. Wie zich dan ook door hen vertegenwoordigd of afgespiegeld ziet, is niet goed wijs.

Pizzaman
04-01-11, 14:40
Wie zich dan ook door hen vertegenwoordigd of afgespiegeld ziet, is niet goed wijs.

Dat kan je op twee manieren opvatten... LOL! :hihi:

Soldim
04-01-11, 15:00
BTW dan dit nog: Femke Halsema gezien bij DWDD, zit ze daar te vertellen dat ze 'nu echt aan het werk moet', wie gelooft dat? Die heeft langer dan 12,5 jaar in de kamer gezeten, dat wil zeggen wachtgeld tot d'r 65ste.

Dan ziet ze er goed uit voor haar leeftijd -- maximaal zes jaar wachtgeld toch?

Pizzaman
04-01-11, 15:06
Dan ziet ze er goed uit voor haar leeftijd -- maximaal zes jaar wachtgeld toch?

Volgens mij is dat niet zo. Maar ik ga proberen het even op te zoeken.
gevonden!

Wachtgeldregeling
Tweede Kamerleden hebben recht op wachtgeld nadat hun Kamerlidmaatschap ten einde is gekomen. Dat staat in de Algemene pensioenwet politieke ambtsdragers (APPA). Deze wet regelt pensioenen en uitkeringen bij het verlaten van de Tweede Kamer. De wachtgelduitkering bedraagt 80% van de schadeloosstelling in het eerste jaar. Vanaf het tweede jaar is het 70%. De duur van de wachtgelduitkering is gelijk aan de duur van de vervulling van de politieke functie, met een minimum van 2 jaar en een maximum van 4 jaar. Bij een functievervulling van minder dan 3 maanden bedraagt de uitkeringsduur 6 maanden..

Wijzigingen
In 2010 is de Appa gewijzigd. De belangrijkste wijzigingen zijn:.

Een beperking van de duur van de Appa-uitkering bij aftreden voor politieke ambtsdragers tot maximaal 4 jaar in plaats van 6 jaar;
De introductie van een sollicitatieplicht voor politieke ambtsdragers jonger dan 57,5 jaar.
de leeftijd voor de verlengde uitkering (het ontvangen van wachtgeldtot het AOW-recht)bij een diensttijd van 10 jaar wordt verhoogd van 50 naar 55 jaar.

Dat betekent dus 4 jaar wachtgeld, da's nog heel wat anders dan 'direct hard aan het werk'.
Potdorie dan zat ik dus aan de oude regeling te denken.

Ongetwijfeld zal er wel een subsidieslurper haar als boegbeeld willen hebben.

Soldim
04-01-11, 16:11
Ongetwijfeld zal er wel een subsidieslurper haar als boegbeeld willen hebben.

Zoals KPMG Bos wel wilde?

Pizzaman
04-01-11, 16:30
Zoals KPMG Bos wel wilde?

Zo ongeveer. Niet dat Bos of Halsema niets kunnen.
Beiden zijn zeker wel capabel op hun eigen gebied.

Alleen zo rottig dat de belastingbetaler heeft opgedraaid voor de kosten.
Het had allemaal NET effe beter gekund. Wat Bos betreft, bijvoorbeeld, welke
onbenul koopt een bank op en komt er dan achter dat ie niks te vertellen heeft over de bonussen. Dom, of was dat een kruiwagen?

super ick
05-01-11, 08:47
Zo ongeveer. Niet dat Bos of Halsema niets kunnen.
Beiden zijn zeker wel capabel op hun eigen gebied.

Alleen zo rottig dat de belastingbetaler heeft opgedraaid voor de kosten.
Het had allemaal NET effe beter gekund. Wat Bos betreft, bijvoorbeeld, welke
onbenul koopt een bank op en komt er dan achter dat ie niks te vertellen heeft over de bonussen. Dom, of was dat een kruiwagen?

Dat is niet de ergste flater. Die bank wil zsm van de overheidsbemoeienis af en zal die schuld wel in gaan lossen.

Wat veel kwalijker is en wat veel mensen vergeten zijn:
Bos heeft gezorgd dat de overheid voor 80% garant moet gaan staan voor de portefeuille met Amerikaanse schroothypotheken waar ING in belegt heeft. Dat risico is de bank nu dus lekker vanaf. Dat is overgedaan aan jou en mij.
Die hypotheekaandelen hadden ze nodig om de te hoge spaarrente die ING-direct vergoedde te kunnen financieren.
Inmiddels krijgt ING terrecht de zwarte piet toegespeeld vanuit de pers. In Duitsland is al in het nieuws geweest dat ING mensen liever uit hun huis laat zetten ipv een regeling te treffen.
Kortom, eerst verdwijnen er miljarden aan winst in de zakken van aandeelhouders, na een half jaar geen winst houden die de vette portemonnee dicht en mogen Henk en Ingrid EN Fatima en Ali opdraaien voor de schade. Tussen neus en lippen mogen ze garant gaan staan voor een waardeloze portefeuille met aandelen waarvan ze zelf niet wisten wat het precies was. Als dan je imago nog niet naar de klote was dan doe je er nog een schepje bovenop door mensen die jij onterrecht een hypotheek hebt verstrekt hun huis uit te schoppen. Inmiddels mag ik wel weer iedere 10 minuten naar hun emo-radioreclame luisteren (kots)

Ps.
Het is ook niet handig die mensen hun huis uit te trappen. Na een paar jaar kan je het afbreken en heb je niets meer. Schort je de woonlasten for the time being op, of verlaag je deze naar een niveau wat momenteel op te brengen is kan je ze later weer oppikken. Kost minder en je vastgoed verinterest niet.
Paniekvoetbal.
IK vraag me echt af of het niet beter geweest was die hele bank op te doeken.

John2
05-01-11, 09:00
inderdaad, criminelen (waaronder die van zeden) als afspiegeling van de samenleving in de Kamer moet inderdaad kunnen. Met de PVV in de Kamer is het voor wat dat betreft er flink op vooruitgegaan. Dat moet ik je nageven.

Dus criminelen blijven altijd criminelen en krijgen geen tweede kans?

Of geld dit alleen voor de mensen van de PVV in jou ogen?

Pizzaman
05-01-11, 10:24
Dat is niet de ergste flater. Die bank wil zsm van de overheidsbemoeienis af en zal die schuld wel in gaan lossen.

In mijn opinie was die 'overheidsbemoeienis' dus veel te klein, zie de bonussen.
En ik had liever gezien dat de overheid (die met ONS geld de hele bank heeft gekocht) er ook voor zorgde dat de kosten van die fluthypotheken OOK door de bank terug werden betaald.

Pas wanneer ze weer ECHT winst maakten (dus na de kosten van du ie hypotheken) weer verzelfstandigen.

Pizzaman
05-01-11, 10:24
Dus criminelen blijven altijd criminelen en krijgen geen tweede kans?

Of geld dit alleen voor de mensen van de PVV in jou ogen?

Het hele 'criminelen' is falikant gelul.

tanger'73
05-01-11, 11:29
Dus criminelen blijven altijd criminelen en krijgen geen tweede kans?

Of geld dit alleen voor de mensen van de PVV in jou ogen?

Rapaille krijgt bij de PVV altijd een kans, dat weet je toch. Van mensen streng aanspreken in het land, blijft daarmee verrekte weinig over.