PDA

Bekijk Volledige Versie : Ministerraad stemt in met missie Afghanistan



Umarvlie
07-01-11, 13:53
Ministerraad stemt in met missie Afghanistan

DEN HAAG - De ministerraad heeft vrijdag ingestemd met een nieuwe missie in Afghanistan. Dat heeft het kabinet vrijdag bekendgemaakt na afloop van de ministerraad.

In een brief aan de Eerste- en Tweede Kamer schrijft het kabinet dat het gaat om een missie van 545 man.

Bron: NU.nl


Ben benieuwd wie in de 2e kamer hier zijn fiat aan geeft... (behoudens VVD, CDA, CU en SGP natuurlijk).

Slinger
07-01-11, 14:18
Ministerraad stemt in met missie Afghanistan

DEN HAAG - De ministerraad heeft vrijdag ingestemd met een nieuwe missie in Afghanistan. Dat heeft het kabinet vrijdag bekendgemaakt na afloop van de ministerraad.

In een brief aan de Eerste- en Tweede Kamer schrijft het kabinet dat het gaat om een missie van 545 man.

Bron: NU.nl


Ben benieuwd wie in de 2e kamer hier zijn fiat aan geeft... (behoudens VVD, CDA, CU en SGP natuurlijk).

PVV misschien?

knuppeltje
07-01-11, 15:57
PVV misschien?

Nee dat kan niet, die waren altijd mordicus tegen. En een PVV die draait en liegt, dat moet ik nog zien gebeuren, echt niet dus. :confused:

tanger'73
07-01-11, 16:20
Nee dat kan niet, die waren altijd mordicus tegen. En een PVV die draait en liegt, dat moet ik nog zien gebeuren, echt niet dus. :confused:

Ben benieuwd of PVV in deze één man één man, één woord één woord blijft en dit niet gedoogd?

Umarvlie
07-01-11, 17:57
PVV steunt dit dus niet, maar zal ook het kabinet er (nog) niet op laten vallen.

tanger'73
07-01-11, 18:15
PVV steunt dit dus niet, maar zal ook het kabinet er (nog) niet op laten vallen.


Dus eigenlijk staan ze voor het een, maar doen ze stiekem toch het ander? Feyenoord met haar geen woorden, maar daden. Doet tenminste haar uiterste best om die overtuiging ook trouw te blijven en onder geen beding te verlaten.

fisherman1969
07-01-11, 18:18
PVV steunt dit dus niet, maar zal ook het kabinet er (nog) niet op laten vallen.

En nu maar te hopen voor jullie datde P.V.V wel instemd .:D
Ik heb al zo vaak gezegd dat HET ENIGE goede punt van de P.V.V anti troepen in AFGAHNISTAN en andere landen is (met uitzondering van hulp bij rampen maar ) daar wordt wijzelijk nooit over gerept .

fisherman1969
07-01-11, 18:36
Dus eigenlijk staan ze voor het een, maar doen ze stiekem toch het ander? Feyenoord met haar geen woorden, maar daden. Doet tenminste haar uiterste best om die overtuiging ook trouw te blijven en onder geen beding te verlaten.

Ja in jou ogen kunnen ze het nooit goed doen , dit standpunt is al zo vaak onderstreept en al lang bekend dat de P.V.V m.n geen voorstander was van (onze jongens en meiden in Afghanistan)
Gewoon eerlijkblijven , op dit punt heeft de P.V.V. groot gelijk !
Vraag blijft wat de P.V.D.A gaat doen ?? de Partij van de ANGST :D
Met onze toekomstige minister president als WILDERS het wil :gniffel:
Cohen ?? leuk voor de zamen werking met ...jawel ISRAEL

En om je ff voor te zijn ik ben niet pro P.V.V maar wel anti troepen naar AFGHANISTAN !

tanger'73
07-01-11, 18:46
Ja in jou ogen kunnen ze het nooit goed doen , dit standpunt is al zo vaak onderstreept en al lang bekend dat de P.V.V m.n geen voorstander was van (onze jongens en meiden in Afghanistan)
Gewoon eerlijkblijven , op dit punt heeft de P.V.V. groot gelijk !
Vraag blijft wat de P.V.D.A gaat doen ?? de Partij van de ANGST :D
Met onze toekomstige minister president als WILDERS het wil :gniffel:
Cohen ?? leuk voor de zamen werking met ...jawel ISRAEL

En om je ff voor te zijn ik ben niet pro P.V.V maar wel anti troepen naar AFGHANISTAN !


De P.V.D.A gedoogd geen moer, het is de PVV die gedoogd en als ze op dit punt wat voorstellen, dan moeten ze de stekker eruit trekken. En niet, van er tegen zijn, maar toch gedogen. Wilders als toekomstige president, misschien iets voor op je bord met koeieletters?

fisherman1969
07-01-11, 19:24
De P.V.D.A gedoogd geen moer, het is de PVV die gedoogd en als ze op dit punt wat voorstellen, dan moeten ze de stekker eruit trekken. En niet, van er tegen zijn, maar toch gedogen. Wilders als toekomstige president, misschien iets voor op je bord met koeieletters?

[SIZE="6"]COHEN bedoelde ik duidelijk ! Als minister President!*)
Maar JIJ blijft ROZIJN en wordt nooit een KRENT
Wie de kunst van het verdraaien nog wil leren kan het bij JOU vast gaan proberen.
*)Op verzoek van dit soort etters komt het weer met ....KOEIEN letters.
:lachu:

tanger'73
07-01-11, 19:29
[SIZE="6"]COHEN bedoelde ik duidelijk ! Als minister President!*)
Maar JIJ blijft ROZIJN en wordt nooit een KRENT
Wie de kunst van het verdraaien nog wil leren kan het bij JOU vast gaan proberen.
*)Op verzoek van dit soort etters komt het weer met ....KOEIEN letters.
:lachu:


Misschien maak je indruk als je met zo'n bord over straat gaat?

fisherman1969
07-01-11, 19:31
Misschien maak je indruk als je met zo'n bord over straat gaat?

Ligt er aan wat het opbrengt en wat voor tekst :D

tanger'73
07-01-11, 19:35
Ligt er aan wat het opbrengt en wat voor tekst :D


Nou dat zelf bedenken, daar ben je krankjorem genoeg voor, zou ik zeggen.

fisherman1969
07-01-11, 19:52
Nou dat zelf bedenken, daar ben je krankjorem genoeg voor, zou ik zeggen.

Over krankjorum gesproken :
met jou gedweep met COHEN ,
Haat zaaien om aan de macht te komen , zitten we al niet diep genoeg in de stront put ? dank zij o.a mensen zoals Cohen
http://www.maroc.nl/forums/binnenland/321545-cohen-durft-moslims-te-vergelijken-met-joden-voor-wo2.html#post45997

tanger'73
07-01-11, 20:01
Over krankjorum gesproken :
met jou gedweep met COHEN ,
Haat zaaien om aan de macht te komen , zitten we al niet diep genoeg in de stront put ? dank zij o.a mensen zoals Cohen
http://www.maroc.nl/forums/binnenland/321545-cohen-durft-moslims-te-vergelijken-met-joden-voor-wo2.html#post45997

De hoop is vervlogen, je spoort definitief niet en dat zal denk ik ook nooit meer goed komen. Je bent dorpsgek door merg en been.

fisherman1969
07-01-11, 20:14
De hoop is vervlogen, je spoort definitief niet en dat zal denk ik ook nooit meer goed komen. Je bent dorpsgek door merg en been.

Zolang als jij het zegt en niet m,n arts (en) kan ik er alleen maar om lachen.
:D

tanger'73
07-01-11, 20:19
Zolang als jij het zegt en niet m,n arts (en) kan ik er alleen maar om lachen.
:D


Ja neem vooral het advies van je arts daar in dat dolhuis van je ter harte. En vergeet niet je pillen in z'n geheel door te slikken, komen je uit balans geraakte lichaamssappen enigszins tot rust.

Slinger
07-01-11, 23:10
Nee dat kan niet, die waren altijd mordicus tegen. En een PVV die draait en liegt, dat moet ik nog zien gebeuren, echt niet dus. :confused:

De PVV heeft zich nog nooit tegen deze missie uitgesproken.

Slinger
08-01-11, 09:23
De PVV heeft zich nog nooit tegen deze missie uitgesproken.

Correctie de PVV heeft al gezegd tegen te zijn.

knuppeltje
08-01-11, 09:31
Correctie de PVV heeft al gezegd tegen te zijn.

Het is voor jou ook eigenlijk te veel moeilijk om het een beetje bij te houden hè.

Slinger
08-01-11, 10:00
Het is voor jou ook eigenlijk te veel moeilijk om het een beetje bij te houden hè.

Inderdaad, de afgelopen week viel het niet mee. Vanmorgen weer vroeg opgestaan en kranten van de hele week doorgenomen.

knuppeltje
08-01-11, 11:10
Inderdaad, de afgelopen week viel het niet mee. .

Alleen maar afgelopen week? Ik geloof er nie

Slinger
08-01-11, 11:13
Alleen maar afgelopen week? Ik geloof er nie

Op een bepaald niveau valt het nooit mee, maar daar hoef jij je geen zorgen over te maken...

fisherman1969
08-01-11, 19:35
Correctie de PVV heeft al gezegd tegen te zijn.

Het mag dan een partij zijn die vele idiooten standpunten inneemt ,maar een van de weinige goede is : ANTI troepen naar welk land dan ook , met uitzondering van hulp bij een ramp .

fisherman1969
08-01-11, 20:53
Ja neem vooral het advies van je arts daar in dat dolhuis van je ter harte. En vergeet niet je pillen in z'n geheel door te slikken, komen je uit balans geraakte lichaamssappen enigszins tot rust.

Bedankt voor je reactie ! het bewijst dat je een fatsoendelijk antwoord niet kunt geven, je niveau is dat van een kleuter die niet weet wat hij zegt want dat doen kleine kinderen soms wel eens uit onwetendheid
Het minste is wel iemand aan vallen op zijn ziekte , je weet niet eens waarover je praat , jou advies ligt in de order van tegen een blinde zeggen :
he schele zet ff je bril op kun je niet uitkijken klootzak !

Ik heb een P.E.G sonde en deze is niet voor niets !
Je opmerking waarin je dacht te scoren slaat dus nergens op, alleen op je eigen onnozelheid , dus op jou zere plek .

fisherman1969
08-01-11, 21:14
hahahahha, lol.

Ik hoop dat dit kabinet over deze kwestie gaat vallen,
en wel heel diep.:sniper:
Waarom??? Ze hebben daar niks te zoeken.

Blijf lekker in Europa zou ik zeggen.

Peace:nl:

Ben het volkomen met je eens we hebben daar niks te zoeken !
Laat ze maar eerst hier de veiligheid gaan verbeteren die Politie hebben we zelf hard nodig en wat te denken van die F 16 ? met al hun onderhouds personeel ? die zijn er om ons land indien mogelijk hier te verdedigen en niet om daar aan te vallen.
Weet je wat de grap gaat kosten ?

En waarom zou dit kabinet moeten vallen ?*)
Weet je wat ook die de grap gaat kosten ?

Wat voor kabinet is wel goed dan ??

tanger'73
08-01-11, 23:46
Bedankt voor je reactie ! het bewijst dat je een fatsoendelijk antwoord niet kunt geven, je niveau is dat van een kleuter die niet weet wat hij zegt want dat doen kleine kinderen soms wel eens uit onwetendheid
Het minste is wel iemand aan vallen op zijn ziekte , je weet niet eens waarover je praat , jou advies ligt in de order van tegen een blinde zeggen :
he schele zet ff je bril op kun je niet uitkijken klootzak !

Ik heb een P.E.G sonde en deze is niet voor niets !
Je opmerking waarin je dacht te scoren slaat dus nergens op, alleen op je eigen onnozelheid , dus op jou zere plek .


Je mag dromen mijn zere plek of zwakke plek te raken, want die heb ik niet. Denk dus niet dat ik stalkers en dorpsgekken, de moeite waard acht.

Nog wat, weet je wat pas onnozelheid is? Figuren die denken te koop lopen met een bepaalde ernstige ziekte danwel medische behandeling. in het algemeen wens ik iedereen met een ernstige ziekte veel beterschap toe. Echter jouw persoonlijke situatie interesseerd me niet.