PDA

Bekijk Volledige Versie : Journalist gecastreerd en gedood in New Yorks hotel



Marsipulami
09-01-11, 00:45
Journalist gecastreerd en gedood in New Yorks hotel

De vooraanstaande Portugese journalist en homoactivist Carlos Castro (65) is in de nacht van vrijdag op zaterdag op gruwelijke wijze gedood in New York. Hij werd naakt gevonden in zijn hotel met een afgehakt scrotum. Hij zou flinke klappen op zijn hoofd hebben gehad. Dat melden Amerikaanse media.

Vermeende vriend

Een vriendin van Castro werd vrijdagavond ongerust toen ze hem niet kon bereiken en ging naar het hotel. Daar kwam ze in de lobby de vermeende vriend van Castro tegen, een Portugees model en realityster, die met de journalist in het hotel verbleef.

Hij zou in paniek op haar vraag waar Castro was hebben geantwoord, dat hij "de kamer niet meer verlaat". Daarop zijn hotelmedewerkers naar de kamer gegaan waar ze het levenloze lichaam van de journalist aantroffen.

(anp/eb)

08/01/11 23u47

super ick
09-01-11, 20:18
Die vriendin zal wel doodongelukkig zijn. Niet omdat haar vriend dood is aangetroffen, maar om zijn rampetamp.

Er wordt geproken over 'een vriendin'.

Je moet wel een erg bekrompen geest hebben om zo'n vunzige gedachte te hebben.
En een hork om het dan ook nog te uiten.

Wie had het ook al weer over beleefd?

fisherman1969
09-01-11, 21:39
Kijk, in jouw geval kan het me geen reet schelen, wat je denkt wat beleefd is of niet!

De ware TANGER hoeft niet op te staan hij was al aan wezig .
Wat een walgelijke reactie !
Min hoor alleen omdat die man een Homo was .
Dus (MIJN GEVAL )mag je toevoegen ; reageren is overbodig .
:zegniets:

super ick
11-01-11, 07:34
Kijk, in jouw geval kan het me geen reet schelen, wat je denkt wat beleefd is of niet!

Jou maskertje van billijkheid en consensus valt wel erg hard af.
Intolerant, onbeschoft en bevooroordeeld.
Precies wat je anderen steeds probeert te verwijten.

Kal-El B.V
11-01-11, 08:51
Wat een overtrokken reacties weer in deze discussie op een opmerking van Tanger. Het is echt overdreven om zijn reactie als homohaat te interpreteren.

super ick
11-01-11, 13:09
Wat een overtrokken reacties weer in deze discussie op een opmerking van Tanger. Het is echt overdreven om zijn reactie als homohaat te interpreteren.

Als het de enige en eerste keer was geweest had ik met je mee kunnen gaan.

Kal-El B.V
11-01-11, 14:44
Als het de enige en eerste keer was geweest had ik met je mee kunnen gaan.

Maakt het nog niet ongedaan dat je gewoon overdreven reageert.

super ick
11-01-11, 15:40
Met betrekking tot jouw motieven hier op Maroc.nl, ben ik helemaal niet beleefd. Het enige wat je kunt verwachten, is louter uit beleefdheid een passende reactie terug. Een racist en islamofoob, blijf je toch.

Dat je een intolerant mannetje bent is mij inmiddels wel duidelijk geworden. Kritiek is en blijft moeilijk he. Wen er maar aan.

Probeer het eens op een andere manier dan de racisten en islamofobenkaart weer eens uit te spelen.
Ik wordt er niet warm of koud van.

Joesoef
11-01-11, 16:59
Probeer het eens op een andere manier dan de racisten en islamofobenkaart weer eens uit te spelen.
Ik wordt er niet warm of koud van.


Racisten en islamfoben op dit forum, is mij nog nooit opgevallen!

super ick
11-01-11, 22:55
Racisten en islamfoben op dit forum, is mij nog nooit opgevallen!

Vooral die gasten die anderen waarschuwen of uitmaken voor rascist en islamofoob. Die moet je echt in de gaten houden.

super ick
11-01-11, 22:56
Kijk, wat die kritiek van jou betreft, die kan je lekker delen met je soortgelijke islamofische en racistische maatjes hier.

Weg met die vaagheden. Man en paard graag.

Welke maatjes?

Joesoef
12-01-11, 10:51
Netjes houden aub.

Joesoef
13-01-11, 05:39
Ik ben op de hand van een persoon, maroc.nl. Geen prikker die ik voortrek, uitsluit of wat dan ook.

Ik probeer het nog een keer, indien men het opnieuw nodig acht om te provoceren, schelden of wat dan ook krijgt afhankelijk van mijn bui een gele of rode kaart.

Zelf acht ik dit topic dat risico niet waard.