PDA

Bekijk Volledige Versie : Jonge fotomodel bekent moord en castratie van bejaarde homoactivist



Hatert
15-01-11, 12:35
za 15 jan 2011, 09:06

Model bekent gruwelmoord op journalist

NEW YORK - Een Portugees fotomodel heeft bekend dat hij de journalist en homoactivist Carlos Castro (65) op een gruwelijke manier heeft vermoord. Castro was vorige week naakt gevonden in een hotel in New York met een afgehakt scrotum. De twee hadden vermoedelijk een relatie.

De verdachte heeft tijdens verhoren toegegeven dat hij Castro eerst sloeg en verstikte. Daarna werd het slachtoffer met zijn hoofd tegen een tv-toestel geramd. Tot slot werden de testikels verwijderd met een kurkentrekker, staat in processtukken waaruit Amerikaanse en Portugese media vrijdag (lokale tijd) citeerden.

Na de moord werd de verdachte in een ziekenhuis aangetroffen. Hij had zijn polsen doorgesneden. Een motief voor de daad is nog niet bekend.

Telegraf

tanger'73
15-01-11, 13:12
Zo, afgehakte scrotum, verstikking, kop tegen televisietoestel aanrammen, testikels bewerken met kurkentrekker. Wat was die kreng goed boos op deze homofiel.

Pizzaman
15-01-11, 17:04
Zo, afgehakte scrotum, verstikking, kop tegen televisietoestel aanrammen, testikels bewerken met kurkentrekker. Wat was die kreng goed boos op deze homofiel.

Euh... heb je wel in de gaten dat dat 'fotomodel' ook een vent is? :denk:


De verdachte heeft tijdens verhoren toegegeven dat hij Castro eerst sloeg en...

tanger'73
15-01-11, 17:11
Euh... heb je wel in de gaten dat dat 'fotomodel' ook een vent is? :denk:


vandaar dat het ook een kreng is, desnoods nicht.

Pizzaman
15-01-11, 17:25
vandaar dat het ook een kreng is, desnoods nicht.

Volgens mij niet veeel anders dan 'jonge snol slaat oude lover de dood'.
Voor mij een bewijs dat het bij homo's niet veel anders is dan bij hetero's.

tanger'73
15-01-11, 17:28
Volgens mij niet veeel anders dan 'jonge snol slaat oude lover de dood'.
Voor mij een bewijs dat het bij homo's niet veel anders is dan bij hetero's.


Dan is dit wel een uitzonderlijke wijze van sadisme onder homo's.

StevieK
15-01-11, 18:16
Dan is dit wel een uitzonderlijke wijze van sadisme onder homo's.

Neen, dit heb ik ook nog nooit van gehoord, wel bestaat er iets van wurgsex, ik zag dag jaren geleden een item op TV bij Willibrord Frequin

Nou ja, het zal wel zeer een financieele relatie zijn geweest, alleen de finacieen waren op en zijn lover wilde waarschijnlijk niet meer betalen

tanger'73
15-01-11, 18:23
Neen, dit heb ik ook nog nooit van gehoord, wel bestaat er iets van wurgsex, ik zag dag jaren geleden een item op TV bij Willibrord Frequin

Nou ja, het zal wel zeer een financieele relatie zijn geweest, alleen de finacieen waren op en zijn lover wilde waarschijnlijk niet meer betalen


Dat deze honey bunny op een gegeven moment helemaal is gaan flippen, kan je wel stellen.

Pizzaman
16-01-11, 13:00
Neen, dit heb ik ook nog nooit van gehoord, wel bestaat er iets van wurgsex, ik zag dag jaren geleden een item op TV bij Willibrord Frequin
Je doelt op die stropdas van 'm?... :hihi:


Nou ja, het zal wel zeer een financieele relatie zijn geweest, alleen de finacieen waren op en zijn lover wilde waarschijnlijk niet meer betalen
Volgens mij meer dat ie wat nieuws (vers, jonger?) had gevonden om centen aan te besteden.
Niks nieuws onder de zon, komt bij hetero's ook regelmatig voor.