PDA

Bekijk Volledige Versie : Breaking: Telegraaf In Handen Pedo’s



StevieK
27-01-11, 04:19
!! De Topic is niet verzonnen door mij, het is een topic van de schrijver himself


Bron : Door Micha Kat op 22 januari, 2011 (http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/6790/breaking-telegraaf-in-handen-pedos.html#more-6790)

OPZICHTIGE DEKKING VAN IVO OPSTELTEN TIJDENS IMMENSE DRUK OM DEMMINK AAN TE PAKKEN * OPSTELTEN ZIET ‘GEEN AANLEIDING‘ VOOR STAPPEN TEGEN PEDOFIELE KINDERVERKRACHTER * WNL GEHEEL IN HANDEN VAN PEDO-NETWERK * STAN PEDO-JOURNAAL WAST KINDERVERKRACHTERS WIT * WIL DE PEDOGRAAF MICHA KAT HIEROM AANPAKKEN? * IS SJUUL PARADIJS SLACHTOFFER VAN ZIJN KWADE GEWETEN? * YBO BURUMA SPREEKT ZICH VOOR HET EERST UIT: PRO-DEMMINK, ADELE VAN DER PLAS STAAT IN HAAR HEMD

We krijgen geen moment rust, mensen. Alles is aan het schuiven en onder ‘leiding’ van Marc Rutte zinkt ons land in ijltempo weg in een smerig moeras van pedofilie, incompetentie en corruptie. De Nazi’s marcheren reeds door onze straten zoals gisteren was te zien in Den Haag bij de studentenprotesten. Maar laten we bij de les blijven. What’s going on? Allereerst publiceert BN/de Stem vandaag een artikel naar aanleiding van dit stuk op onze site waarin minister Opstelten nogmaals aangeeft ‘geen aanleiding te zien’ voor stappen tegen Joris Demmink, zulks in strijd met het OM dat in de zomer van 2010 aangaf de zaak-Demmink wel te willen onderzoeken. Zoals de lezers van deze site weten is Opstelten zwaar belangen-verstrengeld in de Demmink-zaak:

beiden waren lid van studentenvereniging Minerva in Leiden, Opstelten zit als voorzitter van de Stuurgroep Aanpak Kindermishandeling ook in de business, beiden onderhouden hechte banden met het Koninklijk Huis en de vrouw van Opstelten is als vice-president van de rechtbank in Den Bosch waarschijnlijk door Demmink benoemd en is er aldus mede verantwoordelijk voor dat er in Den Bosch recht wordt gesproken in Demmink’s belang, zoals blijkt uit talrijke gemanipuleerde pro-pedo rechtsgangen die zich hebben afgespeeld in wat onder advocaten bekend staat als ‘het riool van juridisch Nederland’.

Maar Opstelten speelt hoog spel met zijn criminele en pathetische bescherming van zijn studievriend van wie al lang vaststaat dat hij schuldig is aan de meest weerzinwekkende misdrijven die ons strafrecht kent. We zagen reeds de blinde paniek die zich van Ivo meester maakte toen hij vragen kreeg over Demmink. Als Demmink gaat vallen, sleurt hij Opstelten mee. Ochtendblad De Pedograaf denkt hier echter heel anders over: volgens een ‘onderzoek’ van de krant is de pedofielen-beschermer zelfs de beste minister van het hele kabinet! Op tal van andere punten blijkt De Telegraaf ook geheel in de greep te verkeren van de pedofielen en de kinderverkrachters, een ‘traditie’ binnen de krant die waarschijnlijk begon bij voormalig adjunct-hoofdredacteur Kees Lunshof (foto). Laten we bijvoorbeeld eens kijken naar het ‘team’ van WNL-commentatoren. We herkennen Willem Vermeend, de voorzitter van de branchevereniging, Frits Huffnagel, volgens aankomend politicus Henk Krol een zware kinderverkrachter en ook Eric Nordholt die in dit proces-verbaal in direct verband wordt gebracht met het Dutroux-netwerk waarmee ook Joris Demmink in contact stond.

Dan is er nog het Stan Huygens-journaal van Willem Kool -ook over hem doen weer sterke verhalen de ronde- dar fungeert als een journalistieke ‘witwas-rubriek’ voor mensen die met name op deze site van kindermisbruik zijn beschuldigd. Zo was het zeer opvallend dat de Utrechtse commissaris van de koningin Roel Robbertsen prominent in het journaal optrad daags nadat hij op deze site in verband was gebracht met kindermisbruik. Kinderverkrachters als Huffnagel en Wabeke zijn zelfs ‘kind aan huis’ bij het journaal dat ook ooit heeft gepoogd Joris Demmink van een aureool van respectabiliteit te voorzien. En dan tenslotte het absurde schrijven van Pedograaf-advocaat Bas le Poole die mij ‘sommeert’ een pedo-artikel over Sjuul Paradijs te verwijderen waarvan ik niets eens op de hoogte was van het bestaan. Proeven we hier een ‘Westenbergje’ waarin iemand met een kwaad geweten die schuldig is uit pure angst voor ontmaskering met juridisch wapengekletter ten strijde trekt om de waarheid van tafel te krijgen, zulks met behulp van ‘advocaten van naam en faam’ van ‘respectabele kantoren’ -in dit geval het kantoor van de pedofiele DSB-curator Rutger Schimmelpenninck die reeds wordt genoemd in de Dutroux-dossiers?

Het is allemaal nauwelijks te bevatten. Tenslotte maken we nog melding van het feit dat strafrecht-bobo Ybo Buruma zich voor het eerst over de zaak-Demmink heeft uitgesproken. Ybootje zegt dat ‘iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen’. Hij heeft De Demmink Doofpot duidelijk niet gelezen. Met deze onvoorstelbare opmerking van CEAS-voorzitter staat advocate Adele van der Plas compleet in haar hemd, precies zoals we haar altijd hebben proberen duidelijk te maken. Van der Plas rekende immers op een voor haar client Baybasin gunstig CEAS-rapport waarin Ybootje zou zeggen dat die hele veroordeling van Baybasin op een misverstand berustte. Dream on, Adele! En verstop die Demmink-tapes maar goed ergens in een kluis in Zwitserland!

John2
27-01-11, 06:23
Mag ik dit scharen onder laster en gezien het komt van een site "klokkenluider online" waar je wel eerst moet inschrijven voordat je erop kunt en dus niet anoniem is vind ik dit raar

Joesoef
27-01-11, 06:38
Leest in ieder geval beter dan de vmbo artikeltjes op geenstijl.

StevieK
27-01-11, 07:12
Mag ik dit scharen onder laster en gezien het komt van een site "klokkenluider online" waar je wel eerst moet inschrijven voordat je erop kunt en dus niet anoniem is vind ik dit raar


Je kunt op deze site alles lezen wat je wilt, alleen schrijven niet, daarvoor moet je je aanmelden. Maar dat is op maroc.nl ook

Of het laster is ,dat kan ik niet beoordelen. Als ik zie wat ie over Joris D schrijft, ik weet dat ie erg ver gaat in zijn beschuldigingen, maar ja eer je zoiets schrijft moet je toch wel veel resarch verrichten. ja hij heeft vroeger ook als journalist bij de Telegraaf gewerkt. Toen ie de zaak Joris D wilde uitbreiden , toen moest ie weg, onder druk of niet.

Als je schoon bent ,dan durf je Mischa aan te klagen, dan durf je voor het gerecht te gaan om al die zaken te weerleggen en hem aanklagen wegens laster. Of je kan er boven staan en niet op reageren, maar de kruik gaat zo lang te water tot ie....
Maar J.D. doet niets, want o, wee als ie voor het gerecht komt dan moet ie alles blootgeven. Het is niet onbekend en hij heeft het zelf ooit toegegeven dat ie voorliefde had voor jongere jongens. Daarvoor heeft ie ook regelmatig Praag bezocht.

En aangezien de persoon in kwestie een hele hoge ambtenaar bij justitie is, ja, dan is het wel logisch dat niemand de aantijgingen tegen je baas wilt onderzoeken. Want dat kan tenslotte je baan kosten.

Wat Mischa probeert zijn de "untouchables" aan te pakken, maar ja, het is in de politiek een vies zooitje te elkaar allemaal de hand boven het hoofd houden.

Als je ziet wat er allemaal op de zijn site staat, en dat de personen in kwestie nog nooit een aanklacht hebben ingediend wegens laster, dan moet dat zaakje wel stinken.

Je kan nog wel herrinneren de computer van Joost T, buiten bij het vuil gezet en bij Peter R terecht gekomen, een normale "pedo" wordt daarvoor in de bak gezet. Maar Joost T kwam er met een sisser af " Ja de foto's op de computer was een deel van het onderzoek... Ja lik me r....

Bellisconi, komt er ook weer onderuit.

Nu kan je wel zeggen, ja en waar zijn de kinderen die de personen in kwestie moeten aanklagen. Ja die zijn er niet meer. We weten allemaal dat er jaarlijks ook kinderen verdwijnen. Hooggeplaatse Pedos doen er alles aan om bewijs tegen hun te vernietigen, Neen ik wil niet mijn fatasieen over dit laten gaan. Maar hooggeplaatste pedo kringen zijn de machtigste en gevaarlijkste die je kan rekenen tot de categorie onkruid.
Je kan het beproberen te bestrijden, maar verdelgen zal je nooit.

Het zal me ook niet verwonderen dat Mischa eensdaags een zwaar ongeluk krijgt met gevaarlijke gevolgen, of hij komt in een inrichting te recht voor zwaargestoorden en wordt tot aan zijn eind van het leven platgespoten.
Dat er iets gebeuren gaat, dat is zeker.

Joesoef
27-01-11, 07:35
Ik weet van welzijnswerkers uit de jaren 80 bij het JAC dat er in de NL ''politieke top" redelijk wat aan de hand is en dat zijn niet zomaar roddel verhaaltjes. Katholieke kerk is er niets bij.
Kijk naar de dwalingen binnen het om in diverse rechtszaken en hoe het een en ander tot het uiterste ontkend wordt.

Bart.NL
27-01-11, 07:50
!! De Topic is niet verzonnen door mij, het is een topic van de schrijver himself

Je was Hatert voor met deze vette scoop.

StevieK
27-01-11, 07:51
Ik weet van welzijnswerkers uit de jaren 80 bij het JAC dat er in de NL ''politieke top" redelijk wat aan de hand is en dat zijn niet zomaar roddel verhaaltjes. Katholieke kerk is er niets bij.
Kijk naar de dwalingen binnen het om in diverse rechtszaken en hoe het een en ander tot het uiterste ontkend wordt.

Ja, misschien is de kerk wel een afleiding voor de pedotop, je aandacht verplaatsen.

Ik begrijp Hatert ook wel een beetje met zijn artikelen betreft dit onderwerp, omdat je meer googled en veel onderwerpen vind, blogs met youtube documentaires van nieuwsberichten enz, dan wordt je inwendig zo kwaad wat je ziet, en dat wil je de hele wereld laten weten.

Fulanadetal
27-01-11, 09:27
Ik weet van welzijnswerkers uit de jaren 80 bij het JAC dat er in de NL ''politieke top" redelijk wat aan de hand is en dat zijn niet zomaar roddel verhaaltjes. Katholieke kerk is er niets bij.
Kijk naar de dwalingen binnen het om in diverse rechtszaken en hoe het een en ander tot het uiterste ontkend wordt.

Maar als die welzijnswerkers en jij dat weten, waarom dan geen aangifte doen?

Joesoef
27-01-11, 09:35
Maar als die welzijnswerkers en jij dat weten, waarom dan geen aangifte doen?

Is gedaan. In de doofpot. Klagen bij justitie over justitie is wat lastig. ook in Nederland.

tanger'73
27-01-11, 13:07
Ja, misschien is de kerk wel een afleiding voor de pedotop, je aandacht verplaatsen.

Ik begrijp Hatert ook wel een beetje met zijn artikelen betreft dit onderwerp, omdat je meer googled en veel onderwerpen vind, blogs met youtube documentaires van nieuwsberichten enz, dan wordt je inwendig zo kwaad wat je ziet, en dat wil je de hele wereld laten weten.


werkte er niet eerder pedofiel verheerlijkende medewerkers bij de telegraaf? Dat zou veel verklaren over hun fixatie op marokkanen.

(leen)
27-01-11, 18:41
werkte er niet eerder pedofiel verheerlijkende medewerkers bij de telegraaf? Dat zou veel verklaren over hun fixatie op marokkanen.

wat heeft een pro-pedo met marrokanen fixatie te maken?

tanger'73
27-01-11, 19:32
wat heeft een pro-pedo met marrokanen fixatie te maken?


vraag maar aan steviek, die kan je het schandknaapcircuit onder die lui prima motiveren.

(leen)
27-01-11, 20:34
vraag maar aan steviek, die kan je het schandknaapcircuit onder die lui prima motiveren.

aangezien het de mode is om een vraag met een tegenvraag te ontduiken;

yo stevie'k, zijn er echt zoveel marrokaanse knaapjes die voor hoer spelen?
of weer een broodje aap, tjee het lijkt wel een poll:p

tanger'73
27-01-11, 20:45
aangezien het de mode is om een vraag met een tegenvraag te ontduiken;

yo stevie'k, zijn er echt zoveel marrokaanse knaapjes die voor hoer spelen?
of weer een broodje aap, tjee het lijkt wel een poll:p

Hierbij alvast een aanzet, steviek kan je verder rondleiden in de wereld van de broodpoot.

nu.nl/algemeen | Politie verontrust door onveilige sekscontacten (http://www.nu.nl/algemeen/157248/politie-verontrust-door-onveilige-sekscontacten.html)

tanger'73
27-01-11, 21:20
De Groene Amsterdammer - Een kankerturk uit marokko (http://www.groene.nl/1995/35/een-kankerturk-uit-marokko)

fisherman1969
27-01-11, 21:42
Ik stel voor dat alle topic,s die hun bericht ontlenen aan DE TELEGRAAF hier verboden worden .
Of posters zoals HATERT het leuk vinden of niet stoppen met de T.G .
:stomp:

John2
27-01-11, 22:37
Je kunt op deze site alles lezen wat je wilt, alleen schrijven niet, daarvoor moet je je aanmelden. Maar dat is op maroc.nl ook
.

Juist daarom een anonieme klokkenluider wil graag anoniem zijn en blijven, op het moment dat jij je aanmeld is jou anonimiteit voorbij.
Ok the members kunnen weinig zien of lezen wat jij invult, maar de moderators kunnen bijna alles van je zien o.a. je IP adres.

StevieK
28-01-11, 02:10
Juist daarom een anonieme klokkenluider wil graag anoniem zijn en blijven, op het moment dat jij je aanmeld is jou anonimiteit voorbij.
Ok the members kunnen weinig zien of lezen wat jij invult, maar de moderators kunnen bijna alles van je zien o.a. je IP adres.

Ik schrijf verder niet op deze site, ik lees alleen maar, maar ook diegene die lezen of een website bezoeken, hun IP nummer blijft achter.

De reacties kunnen wel dan van anonieme personen zijn, maar de schrijver van al deze verhalen is Mischa Kat, en deze is niet anoniem, kijk maar eens op zijn Youtube filmpies, hier is hij duidelijk in zicht, dus Mischa Kat is niet zo anoniem.

Maar, zoals ik al eerder aanhaalde, als iemand over je lastert en vooral op deze wijze dan zal ik als ik persoon in kwestie was ,daar toch wel een aanklacht over indienen. Maar er gebeurt niets, M.Kat kan dit allemaal publiceren en zeggen en niemand neemt actie, M.K. heeft al verschillende male een aanklacht over J.D. de politie meer gelegd, maar niet als ontvangelijk verklaard, want wie een klacht van dit formaat tegen zijn baas willen onderzoeken.

StevieK
28-01-11, 02:16
aangezien het de mode is om een vraag met een tegenvraag te ontduiken;

yo stevie'k, zijn er echt zoveel marrokaanse knaapjes die voor hoer spelen?
of weer een broodje aap, tjee het lijkt wel een poll:p


Hoe zoe wou je met iemand afspreken ??

Vraag met Tegenvraag :)

Deze meeste informatie komt uit de media, en 1 ervaring toen ik 30 was in een club in Amsterdam bezocht, meerderheid was toch wel Noord-Afrikaans. De ervaring berust alleen op bezoek maar niet op een afspraak ! :)

En google maar, netzoals Tanger de link vermeld.

tribia
28-01-11, 21:23
De Groene Amsterdammer - Een kankerturk uit marokko (http://www.groene.nl/1995/35/een-kankerturk-uit-marokko)

bietje gedateerd

tanger'73
28-01-11, 21:41
bietje gedateerd


Dat klopt, dat was maar een roman. Dit is dan weer iets concreter. Nieuwe gevallen laten waarschijnlijk nog eve op zich wachten?


Marokkaanse jongens vaak misbruikt - Trouw (http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1229240.ece)

(leen)
28-01-11, 21:51
Hoe zoe wou je met iemand afspreken ??

Vraag met Tegenvraag :)

Deze meeste informatie komt uit de media, en 1 ervaring toen ik 30 was in een club in Amsterdam bezocht, meerderheid was toch wel Noord-Afrikaans. De ervaring berust alleen op bezoek maar niet op een afspraak ! :)

En google maar, netzoals Tanger de link vermeld.

nee niet echt,ben maar een beetje hetero.
waarom jij de vermeende expert ben is mij ook niet duidelijk,

StevieK
29-01-11, 01:17
nee niet echt,ben maar een beetje hetero.
waarom jij de vermeende expert ben is mij ook niet duidelijk,

'k weet het ook niet, Tanger sart me wel eens :) , niets mis mee, maar omdat ik 1 keer in zo'n club geweest ben wil nog niet zeggen dat ik daar expert ben. Ik had ook echt geen interress om van hun diensten gebruik te maken.

John2
29-01-11, 08:35
=StevieK;4617174]Ik schrijf verder niet op deze site, ik lees alleen maar, maar ook diegene die lezen of een website bezoeken, hun IP nummer blijft achter.
Met een goede router kan iedereen anoniem site's bezoeken zonder dat hun ip-adres achter blijft, maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat 99% van de klokkenluiders dit anoniem wensen te doen, juist omdat ze zaken aan het daglicht brengen die het daglicht niet kunnen verdragen en ze hiermee vaak hun eigen positie in gevaar brengen en juist deze site vraagt om jou gegevens, met een bevestiging van en via je e-mail adres


De reacties kunnen wel dan van anonieme personen zijn, maar de schrijver van al deze verhalen is Mischa Kat, en deze is niet anoniem, kijk maar eens op zijn Youtube filmpies, hier is hij duidelijk in zicht, dus Mischa Kat is niet zo anoniem.
Maar, zoals ik al eerder aanhaalde, als iemand over je lastert en vooral op deze wijze dan zal ik als ik persoon in kwestie was ,daar toch wel een aanklacht over indienen. Maar er gebeurt niets, M.Kat kan dit allemaal publiceren en zeggen en niemand neemt actie, M.K. heeft al verschillende male een aanklacht over J.D. de politie meer gelegd, maar niet als ontvangelijk verklaard, want wie een klacht van dit formaat tegen zijn baas willen onderzoeken.
Ik zie hierin alleen een persoon die is gefrustreerd, want zoals Micha schrijft heeft ze al diverse keren een aanklacht bij de politie neer gelegt en werd deze "niet ontvankelijk" verklaard, dan zou de volgende logische stap zijn naar een advokaat, die nogmaals aangifte doet of een melding maakt, die na opnieuw een weigering naar de rechtbank kan stappen voor een onderzoek door de rijksrecherge.
Plaatsing op internet heeft weinig zin in deze.

Joesoef
29-01-11, 11:12
Ik zie hierin alleen een persoon die is gefrustreerd, want zoals Micha schrijft heeft ze


:wtf:

John2
29-01-11, 14:20
:wtf:

Neem jij een blaaskaak met een meisjesnaam serieus dan?
Het is trouwens Micha en geen Mischa.

Micha Kat: 'Ik heb mezelf opgeblazen. Ik heb hulp nodig' - HP/De Tijd (http://www.hpdetijd.nl/2010-09-27/micha-kat-ik-heb-mezelf-opgeblazen-ik-heb-hulp-nodig)

Joesoef
29-01-11, 16:29
Neem jij een blaaskaak met een meisjesnaam serieus dan?
Het is trouwens Micha en geen Mischa.

Micha Kat: 'Ik heb mezelf opgeblazen. Ik heb hulp nodig' - HP/De Tijd (http://www.hpdetijd.nl/2010-09-27/micha-kat-ik-heb-mezelf-opgeblazen-ik-heb-hulp-nodig)



Heb jij voor mij merk en type router die je ip-adres afschermt?



Met een goede router kan iedereen anoniem site's bezoeken zonder dat hun ip-adres achter blijft, maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat 99% van de klokkenluiders dit anoniem wensen te doen, juist omdat ze zaken aan het daglicht brengen die het daglicht niet kunnen verdragen en ze hiermee vaak hun eigen positie in gevaar brengen en juist deze site vraagt om jou gegevens, met een bevestiging van en via je e-mail adres

John2
29-01-11, 17:08
Heb jij voor mij merk en type router die je ip-adres afschermt?

Gewoon software downloaden Joesoef.

Hide IP Platinum downloaden Nederlandse, download Nederland (http://nl.softpicks.net/software/Utilities/Borgstelling_Encryptie/Hide-IP-Platinum_nl-23487.htm)

tanger'73
29-01-11, 17:21
Gewoon software downloaden Joesoef.

Hide IP Platinum downloaden Nederlandse, download Nederland (http://nl.softpicks.net/software/Utilities/Borgstelling_Encryptie/Hide-IP-Platinum_nl-23487.htm)


soms zit ik op een enkele server met een intranetwerk van wel honderden PC's. Zie maar achter welke desk ik dan zit.

Joesoef
29-01-11, 17:39
Gewoon software downloaden Joesoef.

Hide IP Platinum downloaden Nederlandse, download Nederland (http://nl.softpicks.net/software/Utilities/Borgstelling_Encryptie/Hide-IP-Platinum_nl-23487.htm)

Hoezo software, je hebt het over een router. Welke router.

John2
29-01-11, 17:53
soms zit ik op een enkele server met een intranetwerk van wel honderden PC's. Zie maar achter welke desk ik dan zit.
Als jij geen router gebruikt is het simpel door je IP adres van jou computer te volgen.


Hoezo software, je hebt het over een router. Welke router.
Door deze software legt je computer contact met een proxy server die jou ipadres verbergt en een ander adres meegeeft.

tanger'73
29-01-11, 18:03
Als jij geen router gebruikt is het simpel door je IP adres van jou computer te volgen.

wat gebeurt er als de PC staat aangesloten op een netwerk en de PC niet eens jouw bezit is?

John2
29-01-11, 18:35
wat gebeurt er als de PC staat aangesloten op een netwerk en de PC niet eens jouw bezit is?

Theoretisch moet iedere computer zijn afgesloten met een wachtwoord verbonden op de computer en/of wachtwoord voor verbinding met het netwerk/ netwerkcomputer, jou wachtwoord is uniek en ben jij dus verantwoordelijk voor het gebruik van jou computer met jou wachtwoord, vandaar dat we er op hammeren om iedere maand je wachtwoord te veranderen.

tanger'73
29-01-11, 18:40
Theoretisch moet iedere computer zijn afgesloten met een wachtwoord verbonden op de computer en/of wachtwoord voor verbinding met het netwerk/ netwerkcomputer, jou wachtwoord is uniek en ben jij dus verantwoordelijk voor het gebruik van jou computer met jou wachtwoord, vandaar dat we er op hammeren om iedere maand je wachtwoord te veranderen.

'K kan je cryptische analyse niet zo goed volgen. Maar verdenk je Maroc.nl dat ze misbruik maken van ip-adressen en illegale praktijken zoals bestanden plunderen erop nahouden?

Joesoef
29-01-11, 20:10
Als jij geen router gebruikt is het simpel door je IP adres van jou computer te volgen.


Natuurlijk net zoals het programmeren van stotzen :lol:

fisherman1969
29-01-11, 21:03
'K kan je cryptische analyse niet zo goed volgen. Maar verdenk je Maroc.nl dat ze misbruik maken van ip-adressen en illegale praktijken zoals bestanden plunderen erop nahouden?

Ik begrijp niks van deze ,,mogelijkheden,, maar vraag me wel af of dit voorkomt , dus niet perse bij Maroc ,maar ook bij Poker site,s enz enz?

(leen)
29-01-11, 21:18
soms zit ik op een enkele server met een intranetwerk van wel honderden PC's. Zie maar achter welke desk ik dan zit.

nou,stel je ip adres is bekent,dan is er nog niets aan de hand,je provider geeft jou woonadres niet vrij zonder tussenkomst van de autoriteiten.

fake ip progjes werken niet, als je echt gezocht zou worden is de repley van een site naar jou p.c. al voldoende om je te traceren.

StevieK
29-01-11, 21:30
nou,stel je ip adres is bekent,dan is er nog niets aan de hand,je provider geeft jou woonadres niet vrij zonder tussenkomst van de autoriteiten.

fake ip progjes werken niet, als je echt gezocht zou worden is de repley van een site naar jou p.c. al voldoende om je te traceren.

Alles is the tracen tot de ISP aan toe.

Elke Proxy heeft natuurlijk zijn eigen IP nummer, illegale en verdachte Proxy IP nummers kunnen weer op hun manier op de Blacklist van Host Provider staan, met tot doel dat deze IP nummers geen toegang hebben.

En als je o.a. in PHP programmeert en daar dieper op in gaan
dan ontdek te de mogelijkheden om alle bezoekers op wat voor wijze te registreren.

Daarbij als je , zoals oa bij Maroc, de webmaster bent dan heb je toegang tot allerlei statistieken , IP nummers, gebruikte Browser, etc,etc.
Ze kunnen zelfs zover gaan dat je precies kunnen zien welke pagina,van welk ip adres, tijd, datum en zelf welk plaatje je bekenen heb.

Zo kan men ook fake-sites maken om bepaalde personen te lokken die daar in bepaalde onderwerpen interesse hebben. Tenslotte kan men dat weer terug traces to het laatste bekende IP nummer, zoals leen opmerkt, alles is bijna terug te tracen tot de ISP

tanger'73
29-01-11, 23:10
nou,stel je ip adres is bekent,dan is er nog niets aan de hand,je provider geeft jou woonadres niet vrij zonder tussenkomst van de autoriteiten.

fake ip progjes werken niet, als je echt gezocht zou worden is de repley van een site naar jou p.c. al voldoende om je te traceren.

Da's algemeen bekend.

Als die PC aan je privé verblijfplaats en als rechtmatige eigenaar gekoppeld kan worden, ben je inderdaad de lul.

tanger'73
29-01-11, 23:15
Alles is the tracen tot de ISP aan toe.

Elke Proxy heeft natuurlijk zijn eigen IP nummer, illegale en verdachte Proxy IP nummers kunnen weer op hun manier op de Blacklist van Host Provider staan, met tot doel dat deze IP nummers geen toegang hebben.

En als je o.a. in PHP programmeert en daar dieper op in gaan
dan ontdek te de mogelijkheden om alle bezoekers op wat voor wijze te registreren.

Daarbij als je , zoals oa bij Maroc, de webmaster bent dan heb je toegang tot allerlei statistieken , IP nummers, gebruikte Browser, etc,etc.
Ze kunnen zelfs zover gaan dat je precies kunnen zien welke pagina,van welk ip adres, tijd, datum en zelf welk plaatje je bekenen heb.

Zo kan men ook fake-sites maken om bepaalde personen te lokken die daar in bepaalde onderwerpen interesse hebben. Tenslotte kan men dat weer terug traces to het laatste bekende IP nummer, zoals leen opmerkt, alles is bijna terug te tracen tot de ISP


Met name Google doet dat nu met haar historie. Bovendien ooit gehoord van de browseroorlog?

tanger'73
29-01-11, 23:27
Ik begrijp niks van deze ,,mogelijkheden,, maar vraag me wel af of dit voorkomt , dus niet perse bij Maroc ,maar ook bij Poker site,s enz enz?


op sommige sites moet je waakzaam zijn, dat je niet onbewust spybots die je browsergedrag kunnen volgen, zelfs beïnvloeden geïnjecteerd krijgt. Meestal zijn dat inderdaad die poker en natuurlijk smerige sites.

fisherman1969
30-01-11, 01:24
op sommige sites moet je waakzaam zijn, dat je niet onbewust spybots die je browsergedrag kunnen volgen, zelfs beïnvloeden geïnjecteerd krijgt. Meestal zijn dat inderdaad die poker en natuurlijk smerige sites.

Ik speel indd Poker bij Everest , maar niet om geld gewoon voor gratis fishes, en deze site staat als heel goed bekend , zegt men ?
en die andere site,s bezoek ik niet ,wel af en toe Marktplaats en Scheepvaartsites.
Dus zal het hopelijk wel mee vallen, heb wel A.G.V anti virus .
In elk geval bedankt voor de uitleg .

tanger'73
30-01-11, 01:57
Ik speel indd Poker bij Everest , maar niet om geld gewoon voor gratis fishes, en deze site staat als heel goed bekend , zegt men ?
en die andere site,s bezoek ik niet ,wel af en toe Marktplaats en Scheepvaartsites.
Dus zal het hopelijk wel mee vallen, heb wel A.G.V anti virus .
In elk geval bedankt voor de uitleg .


Graag gedaan, bedenk wel dat anoniem surfen haast onmogelijk is. Verder is een ip-adres geen sofinummer en blijft het niet meer als een nummer dat uitsluitend de identiteit van een verbinding omvat. De daadwerkelijke persoon achter de verbinding blijft digitaal ongemerkt en de PC kan je altijd het raam uitgooien.

StevieK
30-01-11, 06:48
Met name Google doet dat nu met haar historie. Bovendien ooit gehoord van de browseroorlog?

Google is eigenlijk een "hele grote boef" , browser gedrag, bezoeken van websites levert statistieken op, statistien is weer heel belangrijk voor het bedrijfs leven, nu al google adds, ja het het zijn hele slimme jongens bij google.

John2
30-01-11, 11:02
'K kan je cryptische analyse niet zo goed volgen. Maar verdenk je Maroc.nl dat ze misbruik maken van ip-adressen en illegale praktijken zoals bestanden plunderen erop nahouden?
Aan illegale praktijken of misbruik zal maroc.nl niet meewerken, maar aan de andere kant kan ik met bijna 100% zekerheid zeggen dat onze ip adressen bekend zijn bij diverse overheidsinstantie's


Natuurlijk net zoals het programmeren van stotzen :lol:
Als jij oude stoffige zekeringen van siemens wilt programeren ga je gang, maar probeer eerst eens je kennis op HBO niveau te brengen voor je uberhoud denkt aan het programeren van E-Proms:student:

(leen)
30-01-11, 11:22
Google is eigenlijk een "hele grote boef" , browser gedrag, bezoeken van websites levert statistieken op, statistien is weer heel belangrijk voor het bedrijfs leven, nu al google adds, ja het het zijn hele slimme jongens bij google.

yups,
zo komt bij mij in de google adds opeens een reclame voor goedkoop bellen naar marokko,en staat mijn stadsnaam in de linker kolom,
google is watching you:haha:

of het toeval is weet ik niet,gister in de mediamarkt met mijn foon op het net een prijsje vergeleken,
vanmorgen mijn foon laten syncen met m'n laptop en nu krijg ik adds van de mediamarkt.

Joesoef
30-01-11, 11:43
maar probeer eerst eens je kennis op HBO niveau te brengen voor je uberhoud denkt aan het programeren van E-Proms:student:

Ik hou het bij avrs programmeren in c.

John2
30-01-11, 12:33
Ik hou het bij avrs programmeren in c.

Vermoedelijk bedoel jij AVR dat regelmatig wordt gebruikt voor looplicht en stroboscoop besturingsprogramma uit het WinAVR pakket of voor het simpele besturing om een led te laten knipperen zoals je vaak ziet in auto's.
Zou voor liften toch liever vaste waarden gebruiken die standaard worden geleverd door het bedrijf.

Joesoef
30-01-11, 12:51
Sjon, prutser/ bricoleur. AVRs worden op dit moment het meest toegepast als controller in de automotiv, procesautomatisering, dus ook besturingen voor liften ed.

Het is je al vaker geadviseerd, als je er niets van weet mondje dicht.

John2
30-01-11, 13:06
Sjon, prutser/ bricoleur. AVRs worden op dit moment het meest toegepast als controller in de automotiv, procesautomatisering, dus ook besturingen voor liften ed.

Het is je al vaker geadviseerd, als je er niets van weet mondje dicht.

Ja in een stukje hydroliek voor liften zoals TV liften of aansturing voor motoren in een automatisch goederensysteem waar liften worden gebruikt, maar nogmaals wij zijn ze nog niet tegengekomen in personen liften, nog in zorg-liften, zelfs niet in de allernieuwste magneet liften.

Joesoef
30-01-11, 13:47
Ja in een stukje hydroliek voor liften zoals TV liften of aansturing voor motoren in een automatisch goederensysteem waar liften worden gebruikt, maar nogmaals wij zijn ze nog niet tegengekomen in personen liften, nog in zorg-liften, zelfs niet in de allernieuwste magneet liften.

AVR-s zitten in de meest geavanceerde plc's.

tanger'73
30-01-11, 15:44
Aan illegale praktijken of misbruik zal maroc.nl niet meewerken, maar aan de andere kant kan ik met bijna 100% zekerheid zeggen dat onze ip adressen bekend zijn bij diverse overheidsinstantie's


Hoezo meewerken? Heb jij dan een anonieme proxy en mogelijk iets te verbergen?

John2
30-01-11, 16:18
AVR-s zitten in de meest geavanceerde plc's.
Dit zal ik zeker niet ontkennen, maar noem mij eens één personenlift die dit systeem gebruikt.


Hoezo meewerken? Heb jij dan een anonieme proxy en mogelijk iets te verbergen?
ik wel jij niet dan?:D

tanger'73
30-01-11, 16:47
ik wel jij niet dan?:D

waar ben je dan zoal mee bezig als ik vragen mag? :zozo:

John2
30-01-11, 16:58
waar ben je dan zoal mee bezig als ik vragen mag? :zozo:

Een revolutie........... :student: Het oprichten van de vrijestaat Twente :ego:

tanger'73
30-01-11, 17:00
Een revolutie........... :student: Het oprichten van de vrijestaat Twente :ego:


Nou, da's toch niet de moeite waard om te verbergen. Liever vandaag dan morgen.

John2
30-01-11, 17:19
Nou, da's toch niet de moeite waard om te verbergen. Liever vandaag dan morgen.

Daar denken ze in den haag anders over..... :melig:

tanger'73
30-01-11, 20:32
Daar denken ze in den haag anders over..... :melig:


Ja, die gasten in den haag zijn net zo lotje getikt daar op hun eiland.