PDA

Bekijk Volledige Versie : Afghaans "overspelig" koppel gestenigd



Marsipulami
28-01-11, 19:45
Afghaans "overspelig" koppel gestenigd


28/01/11, 17u25

In augustus 2010 is in de Afghaanse regio Kunduz een koppeltje gestenigd omdat ze een verboden liefdesrelatie hadden. Zij behoorde toe aan een andere man, terwijl hij met iemand anders getrouwd was. Hun plan om te vluchten moesten ze uiteindelijk met de dood bekopen. Hoewel steniging officieel verboden is, staat de regering machteloos tegen dit soort praktijken.

De openbare executie speelde zich af in een dorpje dat gecontroleerd wordt door de taliban. Meer dan honderd mensen luisterden naar het vonnis. Na de uitspraak werden de handen van de veroordeelden op hun rug gebonden en moesten ze in het open veld gaan staan. Daar werden ze door enkele omstanders met stenen bekogeld, tot ze dood waren.

Twee dagen eerder had de hoogste religieuze instantie nog opgeroepen om de sharia toe te passen. De boodschap aan het adres van de regering was duidelijk: 'Als je wil onderhandelen over vrede, laat ons (de taliban dus; nvdr) dan onze zin doen.' (svm)

OPGELET, HARDE BEELDEN!

YouTube - Broadcast Yourself.

Joesoef
28-01-11, 19:48
Daders zijn inmiddels opgepakt, vreemd dat het er niet bij staat vermeld.

fisherman1969
28-01-11, 20:03
Daders zijn inmiddels opgepakt, vreemd dat het er niet bij staat vermeld.

Doet dat er wat toe ?
Deze ongeletterde idioten volgen volgens hun de KORAN die ze niet eens kunnen lezen!
Ik hoorde meerdere keren ALLAH AKBAR krijzen dat zegt toch genoeg.
Moeten hier Nederlanders naar toe om POLITIE agenten op te leiden ??
Wie is er nu gek ??:fpotver:

StevieK
28-01-11, 20:11
En dit alles in de naam van Allah ????.

fisherman1969
28-01-11, 20:21
En dit alles in de naam van Allah ????.

Deze mensen denken dat het in de KORAN staat en zo hoort dat is het verschil .

Karin.N
28-01-11, 20:31
Deze mensen denken dat het in de KORAN staat en zo hoort dat is het verschil .

Taliban (aanhangers) kennen de koran helemaal niet zo goed...........

fisherman1969
28-01-11, 20:38
Taliban (aanhangers) kennen de koran helemaal niet zo goed...........

Dat bedoelde ik juist !kenbaar te maken .
Bah wat een wereld en dit is nog niks met wat elders gebeurt .
:droef:

StevieK
28-01-11, 20:58
Taliban (aanhangers) kennen de koran helemaal niet zo goed...........

Waarschijnlijk nog nooit gelezen.

Eric de Blois
28-01-11, 21:00
Wat hebben mensen die nog in het stenen tijdperk leven met een camera en youtube? Ik vrees dat de bereidheid en wil dit soort straffen uit te voeren groter is dan wij denken.

(leen)
28-01-11, 21:21
jammer,
maar goed,iig 2 mensen zonder zonde,

John2
28-01-11, 21:38
Taliban (aanhangers) kennen de koran helemaal niet zo goed...........

Ik hoop dat je bedoeld de taliban terroristen, want de taliban studenten leren juist de koran.

fisherman1969
29-01-11, 00:19
Wat hebben mensen die nog in het stenen tijdperk leven met een camera en youtube? Ik vrees dat de bereidheid en wil dit soort straffen uit te voeren groter is dan wij denken.

Logisch ze leven met hun gedachten in de middeleeuwen , neemt niet weg dat ze wel moderne wapens gebruiken .
Maar mijn idee is, dat degene die het filmpje heeft gemaakt juist de bedoeling heeft gehad om te laten zien ,hoe deze Neanderthalers zijn .
De wreedheid komt indd overeen met ,,onze,, middeleeuwen.