PDA

Bekijk Volledige Versie : Kamer boos over allochtonenquotum publieke omroep



super ick
05-02-11, 15:31
Kamer boos over allochtonenquotum publieke omroep
zaterdag 5 februari 2011 14:30

In de Tweede Kamer is er van links tot rechts verontwaardigd gereageerd op het allochtonenquotum dat de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) hanteert. Van alle deskundigen die verschijnen op de publieke omroep moet 11 procent van niet-westerse afkomst zijn.

De NPO wil omroepen dwingen allochtonen op tv te brengen
Waarom 11 procent?


In de programma's moet voortaan 11 procent van de deskundigen allochtoon zijn. Volgens de NPO heeft het CBS vastgesteld dat 11 procent van de bevolking van allochtone afkomst is, en moet dat aantal op televisie worden weerspiegeld.
D66-Kamerlid Boris van der Ham heeft zaterdag Kamervragen over de kwestie gesteld aan minister Marja van Bijsterveldt (CDA, Media).

Jaren negentig
Van der Ham noemt de werkwijze 'discutabel', 'aangezien deze telling van niet-westerse allochtonen puur op basis van hun uiterlijk worden gedaan'. Hij wil dat het kabinet hierover met de publieke omroep in gesprek treedt.

Ook GroenLinks reageert verbijsterd. 'Deze norm doet me heel erg denken aan de jaren negentig. Toen moesten allochtonen nog zielig worden gevonden en extra hulp krijgen,' zegt Kamerlid Tofik Dibi tegen De Telegraaf. Hij vindt het quotum 'niet meer van deze tijd'.

Schijnwerkelijkheid
De overheid heeft met de NPO afgesproken dat de publieke omroep in zijn geheel een representatieve afspiegeling moet vormen van de samenleving. De uitvoering hiervan ligt echter bij de koepel zelf.

PVV-Kamerlid Martin Bosma vindt het quotum bizar en spreekt van een 'schijnwerkelijkheid'. 'De publieke omroep is hier zelf mee gekomen en wil zo op een rare manier de linkse idealen naar buiten brengen.'

Door Jeroen Langelaar

Elsevier.nl

mark61
05-02-11, 15:38
Tis een feit dat de NL tv extreem wit is. Vergeleken bij bijv. de BBC. In NL komen allochtonen er gewoon niet tussen. Blijven hangen op laag niveau, want zitten niet in old boys' netwerk. En vertrekken dan teleurgesteld. Tis net de politie.

Of quotering een oplossing is weet ik niet, maar de toestand is een schandaal en er moet wat gebeuren.

John2
05-02-11, 16:00
Of quotering een oplossing is weet ik niet, maar de toestand is een schandaal en er moet wat gebeuren.

Natuurlijk is dit de oplossing het leverd wilders weer stemmen op.

mark61
05-02-11, 16:01
Natuurlijk is dit de oplossing het leverd wilders weer stemmen op.

NL is een apartheidsstaat? Allochtonen mogen niet op tv?

Bofko
05-02-11, 16:18
Ik geloof dat in Finland recentelijk veel protesten waren tegen een gekleurde nieuwslezers op TV en dat ze die toen maar van de buis gehaald hebben. Dus die hebben nog wat meer in te halen.

knuppeltje
05-02-11, 18:16
Ik zou meer ongerust worden als er een PVV'rs-quotum zou komen.

Dan ga ik zeker emigreren.

tanger'73
05-02-11, 19:00
Tis een feit dat de NL tv extreem wit is. Vergeleken bij bijv. de BBC. In NL komen allochtonen er gewoon niet tussen. Blijven hangen op laag niveau, want zitten niet in old boys' netwerk. En vertrekken dan teleurgesteld. Tis net de politie.

Of quotering een oplossing is weet ik niet, maar de toestand is een schandaal en er moet wat gebeuren.


ze worden hooguit van de vuilstortplaats gehaald, als er weereens wat over ze te zeiken valt (zie Egypte). om vervolgens weer als de wiedeweerga afgestort te worden.

tanger'73
05-02-11, 19:05
NL is een apartheidsstaat? Allochtonen mogen niet op tv?


Een allochtoon komt bij de meesten niet eens over de vloer, laat staan bij hen in de huiskamer.

(leen)
05-02-11, 20:35
denk dat er te weinig homo's onder de allochtonen zitten om de 11% te halen:D

super ick
05-02-11, 23:48
Tis een feit dat de NL tv extreem wit is. Vergeleken bij bijv. de BBC. In NL komen allochtonen er gewoon niet tussen. Blijven hangen op laag niveau, want zitten niet in old boys' netwerk. En vertrekken dan teleurgesteld. Tis net de politie.

Of quotering een oplossing is weet ik niet, maar de toestand is een schandaal en er moet wat gebeuren.

Ik stel voor Opsporing verzocht vaker te herhalen.

justus
06-02-11, 15:33
Discriminatie is verboden in dit land. Positieve discriminatie (een quotum) is ook negatieve discriminatie (voor diegenen die niet tot de doelgroep behoren).

Quota en dergelijke zijn ridicuul. Kwaliteit komt vanzelf boven drijven. Zie in dit licht Prem, Umberto Tan, eva. Er zijn nog wat weinig marokkanen (zie ze alleen op 020 tv wel eens). Kennelijk minder animo of talent of nog niet 'boven komen drijven'.

justus
06-02-11, 15:34
Een allochtoon komt bij de meesten niet eens over de vloer, laat staan bij hen in de huiskamer.

beetje simpele opmerking vind je ook niet? over mijn vloer komt van alles en iedereen is welkom, zolang ze zich maar gedragen.

H.P.Pas
06-02-11, 15:52
Kwaliteit komt vanzelf boven drijven.

Hoe kom je in godsnaam op dat vreemde idee ?

justus
06-02-11, 15:57
Hoe kom je in godsnaam op dat vreemde idee ?

Wat is daar zo vreemd aan? Ken jij geen mensen in topfuncties of de media van allochtone komaf? Ik ken er genoeg.

H.P.Pas
06-02-11, 16:18
Wat is daar zo vreemd aan? Ken jij geen mensen in topfuncties of de media van allochtone komaf? Ik ken er genoeg.

Ik heb veel mensen gekend, die hun functie niet op grond van hun kwaliteiten verworven hadden.
En ik heb veel mensen gekend, die op grond van hun kwaliteiten een hogere functie aangekund hadden.
Functie en kwaliteit hebben, net zoals gelijk hebben en gelijk krijgen, niet zoveel met elkaar te maken.
Geloof mij nou maar.

tanger'73
06-02-11, 16:34
beetje simpele opmerking vind je ook niet? over mijn vloer komt van alles en iedereen is welkom, zolang ze zich maar gedragen.


Zet in dat geval dan maar de drank koud, want heb nog een possy voor je op zoek naar een alternatieve hangplek. 'K verzeker je dat ze zich poeslief zullen gedragen.

super ick
06-02-11, 23:31
Zet in dat geval dan maar de drank koud, want heb nog een possy voor je op zoek naar een alternatieve hangplek. 'K verzeker je dat ze zich poeslief zullen gedragen.

Denk niet dat die aan de gedragseisen en/of huisregels zal voldoen.

tanger'73
06-02-11, 23:33
Denk niet dat die aan de gedragseisen en/of huisregels zal voldoen.


Dat denken meer mensen over allochtonen, vooral bij de omroepen.

Pizzaman
07-02-11, 08:49
Ik heb veel mensen gekend, die hun functie niet op grond van hun kwaliteiten verworven hadden.
En ik heb veel mensen gekend, die op grond van hun kwaliteiten een hogere functie aangekund hadden.
Functie en kwaliteit hebben, net zoals gelijk hebben en gelijk krijgen, niet zoveel met elkaar te maken.
Geloof mij nou maar.

Een waar woord HP Pas.

En tevens laat het zien dat het niet kwaliteit is dat de meesten hoog in het vaandel hebben.
Je vraagt je dan af of degenen die wel de kwaliteiten hebben hier blij mee moeten zijn.
Iemand nog bij de definitie van 'excuusmarokkaan' of 'excuustrut' gekeken?

super ick
07-02-11, 09:02
'excuustrut'

Excuustruus is netter.

super ick
07-02-11, 09:04
Dat denken meer mensen over allochtonen, vooral bij de omroepen.

Je had het over die possy die op zoek was naar een alternatieve hangplek. Die wilde jij bij Tomas naar binnen loodsen.

Maar vertel.... Bij de omroep discrimineren ze ook al?

Pizzaman
07-02-11, 09:21
Excuustruus is netter.

Letterlijk of figuurlijk? :hihi:

super ick
07-02-11, 09:29
Letterlijk of figuurlijk? :hihi:

M.b.t. vrouwen bemerk ik de laatste jaren een bepaalde trend. Waar zij in het verleden op alle vlakken gelijkgetrokken moesten worden met mannen en er geen enkel onderscheid gemaakt mocht worden zijn velen er nu toch achter dat er toch wel verschillen zijn en maken er nog handig gebruik van ook.

Zonder alle vrouwen en alle mannen over 1 kam te scheren zijn er bepaalde eigenschappen die in bepaalde functies van doorslaggevend belang kunnen zijn.
Je ziet ze niet voor niets oververtegenwoordigd op HRM-functies, communicatie en prostitutie.

Pizzaman
07-02-11, 11:54
M.b.t. vrouwen bemerk ik de laatste jaren een bepaalde trend. Waar zij in het verleden op alle vlakken gelijkgetrokken moesten worden met mannen en er geen enkel onderscheid gemaakt mocht worden zijn velen er nu toch achter dat er toch wel verschillen zijn en maken er nog handig gebruik van ook.
Vandaar dat ik het ook niet over Truus had. Truus kan er zelf niks aan doen.
Trut wel, die doet het er juist om.


Zonder alle vrouwen en alle mannen over 1 kam te scheren zijn er bepaalde eigenschappen die in bepaalde functies van doorslaggevend belang kunnen zijn.
Je ziet ze niet voor niets oververtegenwoordigd op HRM-functies, communicatie en prostitutie.
Muha, of een betere telefoonstem dan dat laagtonig gebrom van de meeste mannen.
Mij verstaat bijvoorbeeld ook niemand voor ene meter met de carkit.
Mijn vrouw, zelfde telefoon, zelfde carkit, verstaat men feilloos.

mark61
07-02-11, 12:56
Iemand nog bij de definitie van 'excuusmarokkaan' of 'excuustrut' gekeken?

Suggereer je nou dat er wel Marokkanen, Turken, etc. in enige aantallen bij de omroepen werken?

Of dacht je, ik verander maar even van onderwerp?

Ik dacht dat we tot 1 omroepster / nieuwslezeres bij AT5 kwamen, dat was het wel zo'n beetje.

Bij de publieke omroepen hebben we dan Moustafa Oukbih voor de verslaggeving uit het Midden-Oosten, behalve dan als het over Isr-Palestijnen gaat, dat is in NL gereserveerd voor joden. Althans, ik geloof niet dat er ooit een niet-joodse correspondent is geweest voor het gebied.
Dat ie geen Arabisch spreekt doet er niet toe. Als je het zou vragen sturen ze natuurlijk Oukbih niet omdat hij geen Ivriet spreekt :hihi:

Dus. Wie biedt er nog allo's bij de omroepen? Na Noraly Beyer, de alibi-ali.

Bofko
07-02-11, 13:52
Dus. Wie biedt er nog allo's bij de omroepen? Na Noraly Beyer, de alibi-ali.

Humberto Tan
Prem Radakishun
Patty Brard

tanger'73
07-02-11, 13:54
Je had het over die possy die op zoek was naar een alternatieve hangplek. Die wilde jij bij Tomas naar binnen loodsen.

Maar vertel.... Bij de omroep discrimineren ze ook al?

Welke tomas? Laat eens wat aan je ogen doen zou ik zeggen. En vertellen doe ik jou al heel lang niet, zoals je weet.

tanger'73
07-02-11, 14:02
Dus. Wie biedt er nog allo's bij de omroepen? Na Noraly Beyer, de alibi-ali.

Marc-Marie Huijbregts.

Bofko
07-02-11, 14:04
Marc-Marie Huijbregts.

Net zo allochtoon als Geert Wilders en Foppe de Haan.

tanger'73
07-02-11, 14:20
Net zo allochtoon als Geert Wilders en Foppe de Haan.


Het hele publieke bestel is voor mij allochtoon, als ik aanschouw wat daar allemaal rondloopt.

mark61
07-02-11, 14:33
Humberto Tan
Prem Radakishun
Patty Brard

Ja daar zat ik aan te denken, maar die hebben geen echte functie als omroeper, hmm, dat is afgeschaft geloof ik, nou ja nieuwslezer dan of 'hebber' van een programma waarin je volk ontvangt.

OK Tan doet sport. Prem heeft een live-actionprogramma. Wat Brard doet is me nooit duidelijk geworden. :hihi:

En je hebt nog zo'n miep, die vroeger heel hard in Barend en vD mocht schreeuwen.

Maar je ziet inderdaad dat het begint met de 'oudste' immigranten. Die zijn het minst eng zeker.

Ik dacht dat er tijdelijk een Marokkaanse nieuwslezeres overdag was, die was afgevoerd wegens herhaalde blunders / fouten.

Bij de VRT wordt dan nog de naam genoemd van reporters van wie je alleen de stem hoort bij een nieuwsreportage, zo weet je dat ze 1 Turk en 1 Marokkaan hebben, die maar zelden aan het woord komen trouwens.

In NL nada. Er zit een Turkse in de redactie van P&W. Die zal nooit in beeld komen denk ik.

tanger'73
07-02-11, 14:37
Ja daar zat ik aan te denken, maar die hebben geen echte functie als omroeper, hmm, dat is afgeschaft geloof ik, nou ja nieuwslezer dan of 'hebber' van een programma waarin je volk ontvangt.

OK Tan doet sport. Prem heeft een live-actionprogramma. Wat Brard doet is me nooit duidelijk geworden. :hihi:

En je hebt nog zo'n miep, die vroeger heel hard in Barend en vD mocht schreeuwen.

Maar je ziet inderdaad dat het begint met de 'oudste' immigranten. Die zijn het minst eng zeker.

Ik dacht dat er tijdelijk een Marokkaanse nieuwslezeres overdag was, die was afgevoerd wegens herhaalde blunders / fouten.

Bij de VRT wordt dan nog de naam genoemd van reporters van wie je alleen de stem hoort bij een nieuwsreportage, zo weet je dat ze 1 Turk en 1 Marokkaan hebben, die maar zelden aan het woord komen trouwens.

In NL nada. Er zit een Turkse in de redactie van P&W. Die zal nooit in beeld komen denk ik.


Om bij de omroep in beeld te komen moet je mogool wezen, geen allochtoon.

Pizzaman
07-02-11, 14:59
Suggereer je nou dat er wel Marokkanen, Turken, etc. in enige aantallen bij de omroepen werken?
Juist niet, ik wijs op het EXCUUS-principe


Of dacht je, ik verander maar even van onderwerp?
Nope, ik duw het juist even aan. Zoals je ziet volt er een hele waslijst... NOT!


Ik dacht dat we tot 1 omroepster / nieuwslezeres bij AT5 kwamen, dat was het wel zo'n beetje.
Klein beetje meer, volgens mij hebben we nog iets bij seasmstraat...


Dus. Wie biedt er nog allo's bij de omroepen? Na Noraly Beyer, de alibi-ali.
Ja da's ook een uitdrukking.

In ieder geval staat vast dat het er verdomd weinig zijn.
Waarom?

mark61
07-02-11, 15:05
Juist niet, ik wijs op het EXCUUS-principe

Nope, ik duw het juist even aan. Zoals je ziet volt er een hele waslijst... NOT!

Klein beetje meer, volgens mij hebben we nog iets bij seasmstraat...

Ja da's ook een uitdrukking.

In ieder geval staat vast dat het er verdomd weinig zijn.
Waarom?

Wat ik zei. Ons kent ons. Geen risico's nemen. En misschien ook wel gewoon discriminatie, zo van, neej iiiiik discrimineer niet, maar ik moet rekening houden met de kijkers :moe:

super ick
07-02-11, 15:17
Welke tomas? Laat eens wat aan je ogen doen zou ik zeggen.

Reageer eens inhoudelijk. Ik vergis me in een naam maar jij probeert handig onder je eerdere miskleun weg te draaien met je valse beschuldigingen.


En vertellen doe ik jou al heel lang niet, zoals je weet.

IK tel mijn zegeningen.

tanger'73
07-02-11, 15:26
Reageer eens inhoudelijk. Ik vergis me in een naam maar jij probeert handig onder je eerdere miskleun weg te draaien met je valse beschuldigingen.



IK tel mijn zegeningen.

a) Trrrrrrrrrrr!

b) Tozzzzzzz!

Pizzaman
07-02-11, 15:38
Wat ik zei. Ons kent ons. Geen risico's nemen. En misschien ook wel gewoon discriminatie, zo van, neej iiiiik discrimineer niet, maar ik moet rekening houden met de kijkers :moe:

Je kan het ook anders bezien. Volgt een anekdotische redenering...

Tegenwoordig kijk ik vrij weinig TV, toen ik nog studeerde was dat wel anders.
Dus ik zet dat ding aan, wat krijg ik: Gordon. Nou heb ik geen hekel aan homo's, maar wel aan Gordon. Dus ZAP. Wat krijg ik dan, Paul de Leeuw. GVD, ik haat Paul de Leeuw, dat ie homo is vind ik nog het enige verteerbare aan 'm. ZAAAPPP!! Volgend kanaal, Jos Brink met een bejaardenshow. ZAP. Dan kregen we reclame, Frank Govers. ZAPPERDEZAP. Allemachtig die kookgek kwam ook weer voorbij...

Wat ik maar bedoel, er zijn heel veel homo's in TV land actief.
Niet dat ik iets tegen homos heb, hoewel ik de meeste TV homo's nou net van het soort mensen vindt waar ik niks an vind.

Maar een hoog gehalte homo's kan wel eens tot gevolg hebben dat er weinig allochtonen bij komen.
Want wie past daar tussen? Overigens hebben we dan wel weer John Williams....

YouTube - Help Mijn Man is John Williams - Comedy At Work 2010 (S1E5)

tanger'73
07-02-11, 15:49
Je kan het ook anders bezien. Volgt een anekdotische redenering...

Tegenwoordig kijk ik vrij weinig TV, toen ik nog studeerde was dat wel anders.
Dus ik zet dat ding aan, wat krijg ik: Gordon. Nou heb ik geen hekel aan homo's, maar wel aan Gordon. Dus ZAP. Wat krijg ik dan, Paul de Leeuw. GVD, ik haat Paul de Leeuw, dat ie homo is vind ik nog het enige verteerbare aan 'm. ZAAAPPP!! Volgend kanaal, Jos Brink met een bejaardenshow. ZAP. Dan kregen we reclame, Frank Govers. ZAPPERDEZAP. Allemachtig die kookgek kwam ook weer voorbij...

Wat ik maar bedoel, er zijn heel veel homo's in TV land actief.
Niet dat ik iets tegen homos heb, hoewel ik de meeste TV homo's nou net van het soort mensen vindt waar ik niks an vind.

Maar een hoog gehalte homo's kan wel eens tot gevolg hebben dat er weinig allochtonen bij komen.
Want wie past daar tussen? Overigens hebben we dan wel weer John Williams....

YouTube - Help Mijn Man is John Williams - Comedy At Work 2010 (S1E5) (http://www.youtube.com/watch?v=EWnG1_e75Ho)


Precies, weinig allochtonen die daar op die Gooise matras gaan liggen.

Pizzaman
07-02-11, 16:27
Precies, weinig allochtonen die daar op die Gooise matras gaan liggen.

Ik zou er zelf ook niet willen liggen, en mijn vrouw ook niet.
Volgens mij zijn het alleen linkse subsidielurkers die dat mooi vinden.
Ik vind het een vies kliekje, met viezige kleffe programma's.
Ongeacht de sexuele voorkeur van de mensen die ze brengen.
Ik weet zeker dat ik Paul de Leeuw ook een kwal zou vinden als ie hetero was.
Je hebt nu eenmaal homo's en dan heb je nog relnichten/relneven. Er is een verschil.

Kunnen we in ieder geval vaststellen dat ook allochtonen zich niet geroepen voelen zich zo te verlagen.

super ick
07-02-11, 17:02
Ik zou wel graag willen dat de bevolking in de gevangenissen ook wat meer een afspiegeling van de samenleving zouden zijn.
11% lijkt mij dan ook een mooi streven.

Slinger
07-02-11, 17:22
Je kan het ook anders bezien. Volgt een anekdotische redenering...

Tegenwoordig kijk ik vrij weinig TV, toen ik nog studeerde was dat wel anders.
Dus ik zet dat ding aan, wat krijg ik: Gordon. Nou heb ik geen hekel aan homo's, maar wel aan Gordon. Dus ZAP. Wat krijg ik dan, Paul de Leeuw. GVD, ik haat Paul de Leeuw, dat ie homo is vind ik nog het enige verteerbare aan 'm. ZAAAPPP!! Volgend kanaal, Jos Brink met een bejaardenshow. ZAP. Dan kregen we reclame, Frank Govers. ZAPPERDEZAP. Allemachtig die kookgek kwam ook weer voorbij...

Wat ik maar bedoel, er zijn heel veel homo's in TV land actief.
Niet dat ik iets tegen homos heb, hoewel ik de meeste TV homo's nou net van het soort mensen vindt waar ik niks an vind.

Maar een hoog gehalte homo's kan wel eens tot gevolg hebben dat er weinig allochtonen bij komen.
Want wie past daar tussen? Overigens hebben we dan wel weer John Williams....

YouTube - Help Mijn Man is John Williams - Comedy At Work 2010 (S1E5) (http://www.youtube.com/watch?v=EWnG1_e75Ho)


Precies, alleen Jos Brink kan niet meer voorbijkomen.

tanger'73
07-02-11, 19:33
Ik zou er zelf ook niet willen liggen, en mijn vrouw ook niet.
Volgens mij zijn het alleen linkse subsidielurkers die dat mooi vinden.
Ik vind het een vies kliekje, met viezige kleffe programma's.
Ongeacht de sexuele voorkeur van de mensen die ze brengen.
Ik weet zeker dat ik Paul de Leeuw ook een kwal zou vinden als ie hetero was.
Je hebt nu eenmaal homo's en dan heb je nog relnichten/relneven. Er is een verschil.

Kunnen we in ieder geval vaststellen dat ook allochtonen zich niet geroepen voelen zich zo te verlagen.

Ben het verrassend genoeg tot op elke letter met je eens. Vooral met dat laatste. Opheffen die zooi, toch geen kwal die daar meer naar kijkt. internet maar zeker satelliet bij de allochtonen is wat doorgaans de klok slaat.

Paris.Casa
07-02-11, 19:39
Goeie Marokkaan

http://img153.imageshack.us/img153/8665/goodboy100911.jpg

Pizzaman
09-02-11, 14:45
Ben het verrassend genoeg tot op elke letter met je eens. Vooral met dat laatste. Opheffen die zooi, toch geen kwal die daar meer naar kijkt. internet maar zeker satelliet bij de allochtonen is wat doorgaans de klok slaat.

Hier ook. Wilders heeft wat dat betreft groot gelijk.
Er komt niks op die zenders behalve 'gezellige', politiek correcte pulp.

De enkele programma's die de moeite waard zijn kunnen makkelijk op 1 zender.
Moet je eens kijken hoeveel geld jaarlijks in die Gooise matras verdwijnt.
Kan je vijf bejaardenhuizen luxe van runnen. Om maar wat te noemen.

Pizzaman
09-02-11, 14:51
Goeie Marokkaan

http://img153.imageshack.us/img153/8665/goodboy100911.jpg

Da's nou precies wat er mis is met figuren als jij.
Zodra iemand het eens is met een niet-moslim, is het gelijk niet goed.
Nog even en je kondigt de jihad over Tanger af. Ei dat je bent.

Is volgens jou de enige goeie moslim zeker zo eentje.

http://www.neaca.com/images/Muslim_Cartoon.gif

tanger'73
09-02-11, 16:05
Hier ook. Wilders heeft wat dat betreft groot gelijk.
Er komt niks op die zenders behalve 'gezellige', politiek correcte pulp.

De enkele programma's die de moeite waard zijn kunnen makkelijk op 1 zender.
Moet je eens kijken hoeveel geld jaarlijks in die Gooise matras verdwijnt.
Kan je vijf bejaardenhuizen luxe van runnen. Om maar wat te noemen.


Ook voor amusement hoef je tegenwoordig niet meer bij die buis te wezen. Het is werkelijk waar niet om aan te zien, zelfs mogolen hebben serieus een eigen soap.

BNN brengt soap van gehandicapten - Trouw (http://www.trouw.nl/krantenarchief/2001/02/28/2351158/BNN_brengt_soap_van_gehandicapten.html)

Paris.Casa
09-02-11, 16:05
Da's nou precies wat er mis is met figuren als jij.


Go and fuck yourself with your paternalism and infantilization of Moroccans. By using the sentence "you are an example of a good Moroccan", you imply something very clear.

Why do, subhuman racists like you, never use the same sentences in regards to Dutch people ?

You are too dumb to be anything else but a PVV voter.

super ick
09-02-11, 16:50
De sfeer zit er in ieder geval weer goed in......

mark61
09-02-11, 17:55
Go and fuck yourself with your paternalism and infantilization of Moroccans. By using the sentence "you are an example of a good Moroccan", you imply something very clear.

Why do, subhuman racists like you, never use the same sentences in regards to Dutch people ?

You are too dumb to be anything else but a PVV voter.

Hoe zit het eigenlijk met minderheden op de Franse tv? Nog nooit een Arabische nieuwslezer gezien, kan aan mij liggen.

Pizzaman
09-02-11, 18:21
Hoe zit het eigenlijk met minderheden op de Franse tv? Nog nooit een Arabische nieuwslezer gezien, kan aan mij liggen.

Ligt niet aan jou, die Arabieren kunnen geen Frans lezen.
BTW had ik 'm daar effe tuk. :maf: :melig2:

sjo
09-02-11, 21:51
Hoe zit het eigenlijk met minderheden op de Franse tv? Nog nooit een Arabische nieuwslezer gezien, kan aan mij liggen.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Surinaamse TV zenders. Nog nooit een blanke gezien.

gr.
sjo

Paris.Casa
10-02-11, 00:40
Hoe zit het eigenlijk met minderheden op de Franse tv? Nog nooit een Arabische nieuwslezer gezien, kan aan mij liggen.

There are some of course. Rachid Arhab (now member of the Conseil Supérieur de l'Audiovisuel CSA), Samah Soula, Aida Touihri, Nabila Tabouri, Rachid Mbarki, Abdel Alaoui ... I think they can be found on Wikipedia.

Black ones: Harry Roselmack, Audrey Pulvar.

These are the ones that now come to my mind.

Now, if you add entertainment presenters, you have quite a lot.

I have just checked and as for the CSA, 20% of French presenters (all programs) are "non-white".

I never heard of quotas here.

tanger'73
12-02-11, 00:59
Ook voor amusement hoef je tegenwoordig niet meer bij die buis te wezen. Het is werkelijk waar niet om aan te zien, zelfs mogolen hebben serieus een eigen soap.

BNN brengt soap van gehandicapten - Trouw (http://www.trouw.nl/krantenarchief/2001/02/28/2351158/BNN_brengt_soap_van_gehandicapten.html)


Kolere, naast op tv komen stellen ze zich tegenwoordig ook verkiesbaar.

PVV'ers belanden tussen demonstranten - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/57210/pvv-ers-belandden-tussen-demonstranten)

tanger'73
17-02-11, 17:04
Wilders kijkt liever Aljazeera dan publieke omroep.

Mediacourant.nl » » Geert Wilders: ‘Liever Arabische televisie dan DWDD’ (http://www.mediacourant.nl/?p=98383)

super ick
17-02-11, 18:07
Wilders kijkt liever Aljazeera dan publieke omroep.

Mediacourant.nl » » Geert Wilders: ‘Liever Arabische televisie dan DWDD’ (http://www.mediacourant.nl/?p=98383)

Op zich niet verkeerd vanuit zijn positie gezien.
Als je moet geloven wat alle knuffelaars over de islam te zeggen hebben. Kan je beter kijken hoe moslims het in de praktijk brengen.

tanger'73
17-02-11, 18:11
Op zich niet verkeerd vanuit zijn positie gezien.
Als je moet geloven wat alle knuffelaars over de islam te zeggen hebben. Kan je beter kijken hoe moslims het in de praktijk brengen.


Zeker niet verkeerd, wellicht dat hij vanuit zijn positie eens gaat inzien dat hij er met zijn islam obsessie helemaal naast zit. Nog beter is met moslims praten dan over ze.

tanger'73
17-02-11, 21:42
YouTube - Arabs Got Talent - Ep1 -

fisherman1969
17-02-11, 22:03
YouTube - Arabs Got Talent - Ep1 - (http://www.youtube.com/watch?v=g2F6wrkYQzk)

Wat een prachtige mooie vrouwen in de jury !

super ick
17-02-11, 23:59
Zeker niet verkeerd, wellicht dat hij vanuit zijn positie eens gaat inzien dat hij er met zijn islam obsessie helemaal naast zit. Nog beter is met moslims praten dan over ze.

Dat is een gepasseerd station.

tanger'73
18-02-11, 00:18
Dat is een gepasseerd station.

wie zielsalleen op het perron wil achterblijven staan moet hetzelf weten.

Pizzaman
18-02-11, 10:07
wie zielsalleen op het perron wil achterblijven staan moet hetzelf weten.

Ik denk dat jij er straks staat, met een groepje goedwillende moslims die zich dan afvragen hoe het allemaal zo heeft kunnen komen.
Zou ik jammer vinden. Kijk nu eens door een andere bril naar de islam, en realiseer je dat het percentage halfgare islamisten en excuustuig echt wel effect heeft op het merendeel van de moslims die WEL goed willen. Net zoals die paar hooligans heel de supportersclub van ADO een slechte naam geven, zodat er elke wedstrijd weer een peloton ME klaarstaat.

De houding 'niets aan de hand, incidentje, gewoon doorlopen' heeft afgedaan.
Dat zoveel mensen op de PVV stemmen zou je toch aan het denken moeten zetten.

super ick
18-02-11, 10:36
wie zielsalleen op het perron wil achterblijven staan moet hetzelf weten.

Nee 24/7 bewaakt moeten worden is een betere optie.
VReemde manier van praten.

tanger'73
19-02-11, 00:40
Ik denk dat jij er straks staat, met een groepje goedwillende moslims die zich dan afvragen hoe het allemaal zo heeft kunnen komen.
Zou ik jammer vinden. Kijk nu eens door een andere bril naar de islam, en realiseer je dat het percentage halfgare islamisten en excuustuig echt wel effect heeft op het merendeel van de moslims die WEL goed willen. Net zoals die paar hooligans heel de supportersclub van ADO een slechte naam geven, zodat er elke wedstrijd weer een peloton ME klaarstaat.

De houding 'niets aan de hand, incidentje, gewoon doorlopen' heeft afgedaan.
Dat zoveel mensen op de PVV stemmen zou je toch aan het denken moeten zetten.


Als ik er sta, dan heb ik een kaartje. 'K heb dan geen malle moer te maken met zwartrijdende Pvv'ers. tsja, wat moet ik over mensen die op Pvv stemmen denken? Vergeefse moeite rondom hoop gebakken lucht met slagroom, da's wat ik er over denk.

tanger'73
19-02-11, 00:44
Nee 24/7 bewaakt moeten worden is een betere optie.
VReemde manier van praten.

Dat hij bewaakt wordt, daar kunnen moslims vrij weinig aan doen. Da's zijn eigen keuze, niemand wordt in Nederland tegen zijn uitdrukkelijke wil in bewaakt. Bovendien praat Wilders met of zonder beveiliging met niemand en komt nergens. Hij verkiest liever zo nu en dan uit die grot van hem eentonig komen brullen om dan weer snel krijttekeningen maken.

Da's niet alleen een vreemde manier van praten, maar evenwel een vreemde manier van doen.

Pizzaman
19-02-11, 00:51
't Zijn niet de PVV-ers die zwartrijden. PVV-ers hebben iets tegen het openbaar vervoer.
Kijk je een beetje uit in die trein, je hebt kans dat je een minderheid vormt.
Namelijk je hebt betaald voor het kaartje...

Verder is het vast niet de schuld van de islam dat Wilders bewaakt moet worden.
Hij moet gewoon niet in de weg van kogels gaan staan.
Was ook zo met die twee flatgebouwen, die hadden moeten bukken.

tanger'73
19-02-11, 01:09
't Zijn niet de PVV-ers die zwartrijden. PVV-ers hebben iets tegen het openbaar vervoer.
Kijk je een beetje uit in die trein, je hebt kans dat je een minderheid vormt.
Namelijk je hebt betaald voor het kaartje...

Verder is het vast niet de schuld van de islam dat Wilders bewaakt moet worden.
Hij moet gewoon niet in de weg van kogels gaan staan.
Was ook zo met die twee flatgebouwen, die hadden moeten bukken.

Moet je opletten, binnenkort wordt die fraude met die ov vervoersbewijzen ook de moslims aangerekend.

De islam is een religie die eeuwenlang bestaat en Wilders zeker niet kent. Die twee flatgebouwen is niet in Nederland, maar een binnenlandse aangelegenheid aan de overkant van de oceaan. Waar notabene iemand heerst wienst voornaam hoesein klinkt.

Als je Wilders overigens wilt platmaaien is dat een fluitje van een cent., voor wie echt wil. Kennelijk niemand die zich om hem druk maakt. Blijkbaar is de glans er af, met alsmaar hetzelfde riedeltje. Van daar hebben we hem weer, de bezeten islamhoofddoekenmoslimgek.

Nummers die ik al een paar keer heb beluisterd, verdwijnen bij mij al gauw de kelder in.

fisherman1969
19-02-11, 02:38
Ik geloof dat in Finland recentelijk veel protesten waren tegen een gekleurde nieuwslezers op TV en dat ze die toen maar van de buis gehaald hebben. Dus die hebben nog wat meer in te halen.

JA DAT MAG JE WEL STELLEN!
Nou al jaren geleden hadden wij al gekleurde nieuwslezer/ essen.
En er zijn ook plenty artiesten met een kleurtje opde T.V maar je moet wel geschikt zijn en talent hebben en zeker voor Nieuwslezer zijn de eisen behoorlijk hoog,laat staan voor echte talenten zoals artisten goede zangers en zangeressen.
Snap het onderwerp niet hoor iedereen die goed is in het vak zangers of wat anders kan op de T.V komen .

fisherman1969
19-02-11, 02:52
Dat hij bewaakt wordt, daar kunnen moslims vrij weinig aan doen. Da's zijn eigen keuze, niemand wordt in Nederland tegen zijn uitdrukkelijke wil in bewaakt. Bovendien praat Wilders met of zonder beveiliging met niemand en komt nergens. Hij verkiest liever zo nu en dan uit die grot van hem eentonig komen brullen om dan weer snel krijttekeningen maken.

Da's niet alleen een vreemde manier van praten, maar evenwel een vreemde manier van doen.

Wat en gelul hij is al regelmatig met de dood bedreigd en dat dacht PIM FORTUIYN en Theo van GOGH ook mij doen ze niets .
Je kunt nog zo,n hekel aan iemand hebben ,maar het zal jou en niet te vergeten zijn gezin/famillie maar overkomen, dat je nergens meer vrij rond kunt lopen ,want zo is het wel , zijn famillie kent gelukkig niet iedereen en dat zal wel mee vallen ,maar toch het idee alleen al dat HONDERDDUIZENDEN mensen die je zelf niet kent je naar het leven staan .
En dat geld niet alleen Wilders maar nog meer mensen op de WERELD die een rodekaart (fatwa ) kregen van de ,, brave Godsgeleerden .
Google Vertaling (http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://bigpeace.com/nmay/2010/09/03/fatwa-australian-imam-urges-muslims-to-behead-geert-wilders/)

Je hoeft echt niet pro Wilders te zijn om dit af te keuren.

tanger'73
19-02-11, 17:15
Wat en gelul hij is al regelmatig met de dood bedreigd en dat dacht PIM FORTUIYN en Theo van GOGH ook mij doen ze niets .
Je kunt nog zo,n hekel aan iemand hebben ,maar het zal jou en niet te vergeten zijn gezin/famillie maar overkomen, dat je nergens meer vrij rond kunt lopen ,want zo is het wel , zijn famillie kent gelukkig niet iedereen en dat zal wel mee vallen ,maar toch het idee alleen al dat HONDERDDUIZENDEN mensen die je zelf niet kent je naar het leven staan .
En dat geld niet alleen Wilders maar nog meer mensen op de WERELD die een rodekaart (fatwa ) kregen van de ,, brave Godsgeleerden .
Google Vertaling (http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://bigpeace.com/nmay/2010/09/03/fatwa-australian-imam-urges-muslims-to-behead-geert-wilders/)

Je hoeft echt niet pro Wilders te zijn om dit af te keuren.


tozzzz, veel mensen worden bedreigd met de dood. Maar er is altijd nog de bedreiging en de daad bij het woord voegen. Als iemand daadwerkelijk Wilders wil platmaaien, dan volstaat een enkele AK-47 salvo bij de eerstvolgende gelegenheid die zich voordoet. Knappe jongen als je dat zult weten te ontwijken. Die bewaking is gewoon om zich very important person te voelen.

Er is maar een persoon in de wereld wiens directe omgeving moeilijk te penetreren valt. En dat is de president van de verenigde staten.

Verder geef ik inderdaad geen ene maling om Wilders en godsgeleerden waar dan ook ter wereld. Bovendien is Wilders in zijn geheel geen enkele bedreiging voor de islam. Eeuwenlang gingen voorgangers van aanzienlijke kaliber, waar Wilders niks bij voorstelt, hem tevergeefs voor.

Laat hem maar lekker very important doen, met zijn twee à drie man om hem heen.