PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen in opspraak na filmpje



rikky
07-02-11, 11:07
YouTube - Kansenjeugd Gouda berooft meisje van fiets

jang0201
07-02-11, 15:18
YouTube - Kansenjeugd Gouda berooft meisje van fiets (http://www.youtube.com/watch?v=4IXJ2sHTZNQ&feature=player_embedded)

Wat een teringlijertjes zeg, zou je ze niet!!

Don Pepe
07-02-11, 15:29
Tis toch verschrikkelijk. Het zal je dochter maar wezen. Ik hoop dat de ouders van deze rotzakken dit filmtje ook zien en hard ingrijpen.

Pizzaman
07-02-11, 15:34
Als 'wij' onze jeugd nou eens zo gaan opvoeden, zou de boodschap dan overkomen?
'niks aan de hand joh gewoon pesterijtje'.

Als ik zoiets zie, kom ik in het nieuws want dan gaat maat 45 tot de enkel verdwijnen in een paar holletjes.
En heb ik een paar oren er af getrokken.

'zou je ze niet', ja ik 'zou' ze dan wel.

super ick
07-02-11, 15:56
Later worden het allemaal hardwerkende huisvaders.

Die multicultiballon is zo langzamerhand helemaal geperforeerd.

Joesoef
07-02-11, 16:39
Ach zo was het toen ook, alleen waren er toen geen mobieltjes om eea vast te leggen.

Slinger
07-02-11, 17:00
Ach zo was het toen ook, alleen waren er toen geen mobieltjes om eea vast te leggen.

Wanneer is toen? Ik heb iets dergelijks nog nooit gezien of meegemaakt, niet als dader, niet als slachtoffer en ook niet als toeschouwer.

Don Pepe
07-02-11, 17:17
Ach zo was het toen ook, alleen waren er toen geen mobieltjes om eea vast te leggen.

Ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt Joesoef. In welke hoedanigheid dan ook. Jij schijnbaar wel. Maakt het nog wel iets bij je los of haal je hiervoor de schouders op?
Ik moet er wel aan toevoegen dat ik ben opgegroeid in een twents dorp met 8000 inwoners.

Paris.Casa
07-02-11, 17:48
Poor girl. She'll be traumatized for life.

John2
07-02-11, 17:58
Zielig in en in zielig.

StevieK
07-02-11, 19:15
Ach zo was het toen ook, alleen waren er toen geen mobieltjes om eea vast te leggen.

Neen Joesoef, zulke geintjes haalde wij niet uit toen wij jong waren.
Sneeuwball gooien, ja dat wel, maar niet door blijven pesten en fietsen afpakken.

Het zijn net dieren die op een prooi wachten, in dit geval was het het meisje dat met de fiets uitgleed.

Puur dierlijk instinct!!!

tanger'73
07-02-11, 19:42
Neen Joesoef, zulke geintjes haalde wij niet uit toen wij jong waren.
Sneeuwball gooien, ja dat wel, maar niet door blijven pesten en fietsen afpakken.

Het zijn net dieren die op een prooi wachten, in dit geval was het het meisje dat met de fiets uitgleed.

Puur dierlijk instinct!!!

'K heb ooit gehoord van 1ste generatie Marokkanen, dat ze vooral in de jaren '80 in trek waren bij hollandse pedofielen en ze massaal op straat werden aangesproken. Er werd ze zelfs rijbewijzen belooft, als ze maar mee gingen om te worden "vertroeteld". Het is nog zoals bij de katholieke kerk, nog eve afwachten totdat ook deze generatie Marokkanen uit de school klappen dat ze ooit waren misbruikt.

Joesoef
08-02-11, 11:45
Neen Joesoef, zulke geintjes haalde wij niet uit toen wij jong waren.
Sneeuwball gooien, ja dat wel, maar niet door blijven pesten en fietsen afpakken.

Het zijn net dieren die op een prooi wachten, in dit geval was het het meisje dat met de fiets uitgleed.

Puur dierlijk instinct!!!


Helaas, gebeurde eea wel. Medium communicatie is wat anders. Gewoon witte school. Div leraren en bejaard leerlingen. Ok, Amsterdam dat dan weer wel.

Karin.N
08-02-11, 11:48
Wij hadden vroeger een jongen (kaaskop) in de buurt wonen en die maakte er een sport van kinderen hun fiets of ander speelgoed af te pakken. Het gebeurde vroeger, het gebeurt nog steeds. Alleen maken de meeste jongeren zich er niet schuldig aan, maar uitzonderingen houden we helaas... Gewoon aanpakken en straffen, punt!

Tanger, ik snap niet wat pedofielen met dit topic van doen hebben?

tanger'73
08-02-11, 11:58
Tanger, ik snap niet wat pedofielen met dit topic van doen hebben?

van hetzelfde snap ik niet wat Marokkanen met dit topic van doen hebben?

tanger'73
08-02-11, 12:04
Het zijn net dieren die op een prooi wachten, in dit geval was het het meisje dat met de fiets uitgleed.

Puur dierlijk instinct!!!

Nagenoeg bij mij in de buurt.

Onderwerpen (http://www.ter-plaatse.nl/onderwerpen/view/2289)

Don Pepe
08-02-11, 18:36
[QUOTE=Karin.N;4623102]Wij hadden vroeger een jongen (kaaskop) in de buurt wonen en die maakte er een sport van kinderen hun fiets of ander speelgoed af te pakken. Het gebeurde vroeger, het gebeurt nog steeds. Alleen maken de meeste jongeren zich er niet schuldig aan, maar uitzonderingen houden we helaas... Gewoon aanpakken en straffen, punt! QUOTE]

Dat soort jongens (met vaak een beneden-gemiddeld IQ) herriner ik mij ook wel. Zo'n jongen werd dan vaak of door een grotere broer van het slachtoffer gecorrigeerd (de slechte oplossing) of (en dat was de beste oplossing) vader trok bij de ouders van zo'n rotaap aan de bel om z'n beklag te doen. Daarna was het probleem meestal uit de wereld.
In het filmtje zie ik echter ook naar groepsgedrag. Daar schrik ik van. Dat ken ik echt niet uit eigen ervaring. Het lijkt me dan ook heel erg voor het betreffende meisje. Een traumatische ervaring, iets wat je altijd bijblijft en waar ze mischien verkeerde conclusies uit trekt. De eerste reactie van iedereen zou er eentje moeten zijn van afschuw en veroordeling.

mark61
08-02-11, 18:36
'K heb ooit gehoord van 1ste generatie Marokkanen, dat ze vooral in de jaren '80 in trek waren bij hollandse pedofielen en ze massaal op straat werden aangesproken. Er werd ze zelfs rijbewijzen belooft, als ze maar mee gingen om te worden "vertroeteld". Het is nog zoals bij de katholieke kerk, nog eve afwachten totdat ook deze generatie Marokkanen uit de school klappen dat ze ooit waren misbruikt.

'Gastarbeiders' van 6 jaar oud? :vreemd:

tanger'73
08-02-11, 18:49
'Gastarbeiders' van 6 jaar oud? :vreemd:

Kinderen van gastarbeiders bedoel ik. Zo ken ik iemand die in zijn jeugd door een koekebakker vol beloftes mee naar Leiden is gelokt. Zijn ouders dachten serieus dat hij stage liep met kost en inwoon bij die bakker.

StevieK
08-02-11, 20:03
'K heb ooit gehoord van 1ste generatie Marokkanen, dat ze vooral in de jaren '80 in trek waren bij hollandse pedofielen en ze massaal op straat werden aangesproken. Er werd ze zelfs rijbewijzen belooft, als ze maar mee gingen om te worden "vertroeteld". Het is nog zoals bij de katholieke kerk, nog eve afwachten totdat ook deze generatie Marokkanen uit de school klappen dat ze ooit waren misbruikt.

Sporen ex voorzitter van PSV en Pim stonden zeker vooraan.

StevieK
08-02-11, 20:14
Helaas, gebeurde eea wel. Medium communicatie is wat anders. Gewoon witte school. Div leraren en bejaard leerlingen. Ok, Amsterdam dat dan weer wel.

Ja, je zegt hetzelf, Amsterdam :)

Maar het maakt niet uit wie of wat het doet,welk ras, kleur, afkomst het gebeurt hier in groepsverband, het is net een filmpje van Discovery Channel, waar een aantal prooien keihard door een groep wilde hyena's rennen, zolang je maar sneller bent als de aanvaller dan heb je geluk, maar o wee als je valt dan vliegen ze alle als hyena's op de prooi af, wordt de prooi kwaad en probeert zijn/haar bezit te verdedigen door tegen aanval dan zie je veelal aanvaller wegrennen.
Tenslotte is er een overmacht en moet je capituleren of je kan nog geluk hebben dat je ontsnapt.

Alleen in dit geval zijn die aanvallers ook weer zo oerdom om dit op een media op te nemen en op youtube te plaatsen.
Ze lachen om hun domheid, die tenslotte nog wel eens fataal kan worden.
In dit geval duidelijke gezichten te zien.

En, door dit filmpje publiekelijk te maken hebben kan er weer heerlijk op de marokanen afgegeven worden. Terwijl een klein groepje dit veroorzaakt.

tanger'73
08-02-11, 20:29
Sporen ex voorzitter van PSV en Pim stonden zeker vooraan.


Zekers, van deze jongen is mij overigens bijgebleven dat de naam iterson viel. Maar aangezien hij er zichtbaar behoorlijk mee zat en het een enorme taboe betreft, kreeg ik geen details te horen. Wel dat hij daar samen met een aantal andere knapen als een soorte van harem zaten. En dat deze meneer iterson nog op zijn dooie gemak jaarlijks rond kerst met zelfgebakken oliebollen en appelflappen gezellig bij de ouders thuis kwam. Vertellen hoe het ging met de stage.

Die ouders wisten in de verste verte niet wat hij met hun zoon daadwerkelijk uitspookte en waren hem nog dankbaar, voor de lekkernijen en het vriendelijke gebaar.

(leen)
08-02-11, 20:47
tegen 2 van de daders is reeds proces-verbaal opgemaakt,
misschien volgen er meer,

tanger'73
08-02-11, 21:01
En, door dit filmpje publiekelijk te maken hebben kan er weer heerlijk op de marokanen afgegeven worden. Terwijl een klein groepje dit veroorzaakt.

Het suggereert dat 350.000 Marokkanen in Nederland tot aan bejaarde Marokkanen aan toe zich zouden bezighouden met het afpakken van fietsen. terwijl het gewoon tuig van de riggel betreft en het geen ene reet uitmaakt uit welke vagina ze vandaan komen. Anders dan een beetje provoceren naar een hele bevolkingsgroep rondom dit filmpje kan ik er niet van maken.

Paris.Casa
08-02-11, 21:15
Maar het maakt niet uit wie of wat het doet,welk ras, kleur, afkomst

:hihi:

Slinger
08-02-11, 21:18
Het suggereert dat 350.000 Marokkanen in Nederland tot aan bejaarde Marokkanen aan toe zich zouden bezighouden met het afpakken van fietsen. terwijl het gewoon tuig van de riggel betreft en het geen ene reet uitmaakt uit welke vagina ze vandaan komen. Anders dan een beetje provoceren naar een hele bevolkingsgroep rondom dit filmpje kan ik er niet van maken.

Wie provoceert er dan, volgens jou?

tanger'73
08-02-11, 21:19
Wie provoceert er dan, volgens jou?


Ehud Mubarak.

lambolico
08-02-11, 21:23
nu nog Marokkanen in opstand, [20feb] komt AJE het wel filmen

trouwens: eerste wat ik dacht; 'zo was ik vroeger ook bezig, we legden het alleen niet vast op film...' Als wij naar school fietsten, kwamen kleine kinderen liever te laat op school.

Van Wageningen naar Veenendaal totaal blind voor ons eigen falen, scholden we daar de Mocrons de huid vol. Dat ze zulke foute gasten waren.

tja, het kan verkeren inmiddels 1,5 jaar in Mahreb gewoond: rascisme is in ieder mens. Marox hebben ook hekel aan andere Marox.

Iedereen weet; boefjes schreeuwen om aandacht. Geef ze een knuffel en als ze die verrot steken geef je ze er gewoon nog een. Kwaad bestrijd je niet met kwaad, maar met duidelijkheid, regels en liefde.

Slinger
08-02-11, 21:24
Ehud Mubarak.

Ja, die Marokkaanse jongetjes zijn allemaal slachtoffers van de zionisten. Die hebben het op youtube gezet.

tanger'73
08-02-11, 21:28
Ja, die Marokkaanse jongetjes zijn allemaal slachtoffers van de zionisten. Die hebben het op youtube gezet.

Niet zo zuinig zijn, het zijn holocaust slachtoffers.

Slinger
08-02-11, 21:35
Niet zo zuinig zijn, het zijn holocaust slachtoffers.

Nou, gezien hun gedrag denk ik eerder aan potentiële holocaust-uitvoerders.

Paris.Casa
08-02-11, 21:37
Are all Dutch like this ? :D

Hollander 1: Een kennis van mij moet wel eens weg. Daarom neem ik zijn honden mee naar mijn huis. Daar doe ik het dus op dit moment onder anderen mee.

"En jij bent echt op zoek naar paarden ?" Hollander 2: "Ja, of kalfjes. Want die zuigen ook". :haha:

Hollandse vrouw: "Die hond was ook helemaal enthousiast dus..."

Pq_MaMADisw

Paris.Casa
08-02-11, 21:44
Beware Of Your Children And Your Pets.

tanger'73
08-02-11, 21:46
Nou, gezien hun gedrag denk ik eerder aan potentiële holocaust-uitvoerders.



Die komen hun geconfisqueerde fietsen terugeisen.

(leen)
08-02-11, 21:46
Are all Dutch like this ? :D

Hollander 1: Een kennis van mij moet wel eens weg. Daarom neem ik zijn honden mee naar mijn huis. Daar doe ik het dus op dit moment onder anderen mee.

"En jij bent echt op zoek naar paarden ?" Hollander 2: "Ja, of kalfjes. Want die zuigen ook". :haha:

Hollandse vrouw: "Die hond was ook helemaal enthousiast dus..."

Pq_MaMADisw


nederlanders met geiten doen het on stage,
YouTube - sypie de geiteneuker

Paris.Casa
08-02-11, 21:47
Nou, gezien hun gedrag denk ik eerder aan potentiële holocaust-uitvoerders.

Hou je ook van kalfjes ? :hihi:

Paris.Casa
08-02-11, 21:50
...

Hou je ook van paarden ? Of heb je liever een enthousiaste hond ? :haha:

Slinger
08-02-11, 21:51
Die komen hun geconfisqueerde fietsen terugeisen.

Jij legt precies de goede verbanden.

(leen)
08-02-11, 21:54
Hou je ook van paarden ? Of heb je liever een enthousiaste hond ? :haha:

wie weet, ik zal de tube ook eens helemaal gaan afzoeken op bruikbare filmpjes:duim:

Paris.Casa
08-02-11, 21:59
wie weet, ik zal de tube ook eens helemaal gaan afzoeken op bruikbare filmpjes:duim:

http://anima.vip-blog.com/medias/0908/anima-vip-blog-com-474156chien.gif

fisherman1969
08-02-11, 22:22
Het enige wat ik kan opmaken uit deze Topic is de onderlinge haat , niet zo zeer op het filmpje ,maar ook de reacties contra reacties hier.

Geen zinnig mens kan goed praten wat hier te zien is , en het is zeker van deze tijd , want wij (ik en de meeste van mijn leeftijdgenooten ) hadden niet eens een fiets op die leeftijd ,dus kon die ook niet gejat worden !
:boos:

Karin.N
08-02-11, 22:24
van hetzelfde snap ik niet wat Marokkanen met dit topic van doen hebben?

Tsja, kennelijk dringt het nog steeds niet tot een aantal prikkers door dat je geen topictitels opleukt. Mars kan er wat van en wat dacht je van hatert.

Zolang er geen eenduidig modereerbeleid is houd je dit soort onzin en dan hebben de andere prikkers de keuze om daarin mee te gaan of niet. Maar door er in mee te gaan, wordt het niveau steeds minder.

tanger'73
08-02-11, 22:29
Tsja, kennelijk dringt het nog steeds niet tot een aantal prikkers door dat je geen topictitels opleukt. Mars kan er wat van en wat dacht je van hatert.

Maar wat wil je bereiken? De meeste mensen verafschuwen pedo's.

Als u iets tegen specifieke prikkers heeft, dan moet u vooral bij hen wezen. 'K ben niet hun zaakgelastigde.

Ja duuh, de meeste mensen verafschuwen ook tuig als deze. Maar jammer genoeg ook Marokkanen ongeacht ze wel of niets uitvreten.

Pizzaman
09-02-11, 13:42
Het enige wat ik kan opmaken uit deze Topic is de onderlinge haat , niet zo zeer op het filmpje ,maar ook de reacties contra reacties hier.

Geen zinnig mens kan goed praten wat hier te zien is , en het is zeker van deze tijd , want wij (ik en de meeste van mijn leeftijdgenooten ) hadden niet eens een fiets op die leeftijd ,dus kon die ook niet gejat worden !
:boos:

Ik zit er op te wachten dat het verdedigen van een ander opstraat ook niet meer verboden is.
Evenals het 'inbrekers meppen' zullen we dan wel de effecten zien.

Vooral op dit soort gastjes. Ik ben benieuwd naar de Joeptoep filmpjes.

(leen)
09-02-11, 17:13
http://anima.vip-blog.com/medias/0908/anima-vip-blog-com-474156chien.gif

wederzijds begrip :melig2:

http://4.bp.blogspot.com/_aqw5d2oxSPo/TRNIBP4yKBI/AAAAAAAAAUk/-6O94_C0jSg/s1600/geitenneuker.jpg

Joesoef
09-02-11, 19:46
Kut titel trouwens.

Oja, wat vinden marokkaanse moeders er nu van:

Opvoedmix - wat zijn dat rotte kids zeg bah (http://opvoedmix.marokko.nl/index.php?t=3682568#/?p=1)

Don Pepe
09-02-11, 22:14
Kut titel trouwens.

Oja, wat vinden marokkaanse moeders er nu van:

Opvoedmix - wat zijn dat rotte kids zeg bah (http://opvoedmix.marokko.nl/index.php?t=3682568#/?p=1)

Deze moeders zeggen wat ik voel. Dit voelt goed! Op dit soort reacties heb ik zitten wachten in dit topic, maar helaas weinig of niets van dit. Gelukkig zijn de prikkers op deze site niet representatief voor onze samenleving.

tanger'73
09-02-11, 23:09
Kut titel trouwens.

Oja, wat vinden marokkaanse moeders er nu van:

Opvoedmix - wat zijn dat rotte kids zeg bah (http://opvoedmix.marokko.nl/index.php?t=3682568#/?p=1)


Zonder meer een titel dat een hele bevolkingsgroep in een kwaad daglicht stelt. Voor wat betreft dit tuig denkt overigens mijn moeder er net zo over, alswel iedere boerenkinkel ten aanzien van dit gedrag. Maar echter blijft ze wel omzichtig genoeg om zich (gezien haar identiteit) niet als mikpunt van spot bloot te geven.

Want in de meeste gevallen gaat het vaak niet meer om dat tuig, maar om de specifieke afkomst bij bepaald tuig. Da's pas wat je kunt noemen een maatschappelijk probleem.

justus
10-02-11, 04:17
Helaas is het zo dat wangedrag van een exponent van een minderheid, de

Joesoef
10-02-11, 05:47
Deze moeders zeggen wat ik voel. Dit voelt goed! Op dit soort reacties heb ik zitten wachten in dit topic, maar helaas weinig of niets van dit. Gelukkig zijn de prikkers op deze site niet representatief voor onze samenleving.


Op dit forum worden de hele dag door marokkanen en moslims afgezeken, alleen masochisten houden het vol om de hele dag klaar te staan met een weerwoord.

Sjarlus
10-02-11, 07:59
Op dit forum worden de hele dag door marokkanen en moslims afgezeken[...]
Ze gaan tot afzeiken over omdat ze geprovoceerd worden door o.a. Hatert en Sallahdin.

Slinger
10-02-11, 08:09
Op dit forum worden de hele dag door marokkanen en moslims afgezeken, alleen masochisten houden het vol om de hele dag klaar te staan met een weerwoord.

En wat dacht je van het afzeiken van 'het westen', 'het christendom' 'kafirs', Joden' en ga zo maar door, door diverse prikkers?

The_Grand_Wazoo
10-02-11, 09:06
Wanneer is toen? Ik heb iets dergelijks nog nooit gezien of meegemaakt, niet als dader, niet als slachtoffer en ook niet als toeschouwer.

Twee goede vrienden van mij banjerden op de terugweg van een schoolfeest met de fiets aan de hand door Zoetermeer, ca. 28 jaar geleden. Zij zijn
zonder enige reden aangevallen door een groepje jongens, 10e generatie Hollanders. De ene vriend wist nog net op tijd weg te komen. De ander is, samen met zijn vriend, volledig in elkaar geramd. Zonder reden ...
Mijn halfbroer heeft iets soortgelijks meegemaakt in Rotterdam, hij is alleen niet volledig, maar slechts een klein beetje in elkaar geslagen ... Hollanders.
Toen ik ca. 18 was had je de kwesties van de potenrammers in de Nederlandse provincie. Groepen halfalfabetische jonge agrariers schuimden de kernen van de provinviale hoofsteden af op zoek naar mannen waarvan zij de sterle indruk hadden dat het homoseksuelen waren. Die werden dan in elkaar geslagen, omdat het homoseksuelen waren, althans omdat die jongens dat dachten ... nou jou, voorzover zij dachten. Oh ja, Nederlandse jongens, de ruggengraat van de natie.

Don Pepe
10-02-11, 16:36
Twee goede vrienden van mij banjerden op de terugweg van een schoolfeest met de fiets aan de hand door Zoetermeer, ca. 28 jaar geleden. Zij zijn
zonder enige reden aangevallen door een groepje jongens, 10e generatie Hollanders. De ene vriend wist nog net op tijd weg te komen. De ander is, samen met zijn vriend, volledig in elkaar geramd. Zonder reden ...
Mijn halfbroer heeft iets soortgelijks meegemaakt in Rotterdam, hij is alleen niet volledig, maar slechts een klein beetje in elkaar geslagen ... Hollanders.
Toen ik ca. 18 was had je de kwesties van de potenrammers in de Nederlandse provincie. Groepen halfalfabetische jonge agrariers schuimden de kernen van de provinviale hoofsteden af op zoek naar mannen waarvan zij de sterle indruk hadden dat het homoseksuelen waren. Die werden dan in elkaar geslagen, omdat het homoseksuelen waren, althans omdat die jongens dat dachten ... nou jou, voorzover zij dachten. Oh ja, Nederlandse jongens, de ruggengraat van de natie.

Wees blij dat je het dus ook zelf nog nooit hebt meegemaakt. Ik heb ook wel het een en ander gelezen over incidenten zoals jij hierboven beschrijft. Te walgelijk voor woorden. Maar als je het daadwerkelijk ziet zoals in dit filmtje en het zijn ook nog eens kinderen die in groepsverband treiteren dan voelt dat extra heftig. Bij jou niet?

justus
10-02-11, 16:39
Helaas is het zo dat wangedrag van een exponent van een minderheid, de

kennelijk iets fout gegaan hier....


tekst was: helaas is het zo dat wangedrag van een exponent van een minderheid, de gehele minderheid stigmatiseert. dat maakt de wandaad niet goed maar het stigma van de minderheid is - uiteraard - onjuist.
rest maar 1 ding (en terecht denk ik): als minderheid dat tuig (want dat is het buiten kijf) keihard aanpakken. heropvoeden lijkt me zo.
ik ben kennelijk van een andere generatie maar dit soort ongein hoefde ik echt niet uit te halen.

justus
10-02-11, 16:43
Op dit forum worden de hele dag door marokkanen en moslims afgezeken, alleen masochisten houden het vol om de hele dag klaar te staan met een weerwoord.

moslims hebben hun eigen handicap, net eender als andere gelovigen.
marokkanen worden afgezeken als ze zich opstellen als bv een hatert. dan vraag je erom. het westen als fout verklaren (terwijl je er vrijwillig woont...) is net zo ridicuul als 'de marokkaan' fout verklaren of het christendom of de islam afzeiken.
ik ben een absolute ongelovige, een rationeel denkend mens, die absoluut geen behoefte heeft aan reli prietpraat. dat geeft me nog niet het recht om anderen in hun denken te bekritiseren, net zo min als dat hen het recht geeft om mijn denken te bekritiseren (of beledigen als kafir).

Wizdom
10-02-11, 20:20
Wat een teringlijertjes zeg, zou je ze niet!!

Dat zijn criminelen altijd ongeacht ras, geloof of orientatie...

Wizdom
10-02-11, 20:22
En wat dacht je van het afzeiken van 'het westen', 'het christendom' 'kafirs', Joden' en ga zo maar door, door diverse prikkers?

Jij hebt daar liever een monopolie op...

BlackBox
10-02-11, 22:04
Geen zinnig mens kan goed praten wat hier te zien is , en het is zeker van deze tijd , want wij (ik en de meeste van mijn leeftijdgenooten ) hadden niet eens een fiets op die leeftijd ,dus kon die ook niet gejat worden !
:boos:
Een week of 2 geleden was ik met moeder van een 3-jarige dochter aan praten over wat de minimumleeftijd is om kinderen aan een mobieltje te laten gaan.
Als je dit soort filmpjes ziet valt er veel voor te zeggen om mobieltjes met camera aan groep 1 van de basisschool te verstrekken.
Misschien is het zelfs tijd dat er een organisatie wordt opgericht voor burgerlijk cameratoezicht ter aanvulling van (falend?) cameratoezicht van overheidswege.

BlackBox
10-02-11, 22:05
Twee goede vrienden van mij banjerden op de terugweg van een schoolfeest met de fiets aan de hand door Zoetermeer, ca. 28 jaar geleden. Zij zijn
zonder enige reden aangevallen door een groepje jongens, 10e generatie Hollanders. De ene vriend wist nog net op tijd weg te komen. De ander is, samen met zijn vriend, volledig in elkaar geramd. Zonder reden ...
Mijn halfbroer heeft iets soortgelijks meegemaakt in Rotterdam, hij is alleen niet volledig, maar slechts een klein beetje in elkaar geslagen ... Hollanders.
Toen ik ca. 18 was had je de kwesties van de potenrammers in de Nederlandse provincie. Groepen halfalfabetische jonge agrariers schuimden de kernen van de provinviale hoofsteden af op zoek naar mannen waarvan zij de sterle indruk hadden dat het homoseksuelen waren. Die werden dan in elkaar geslagen, omdat het homoseksuelen waren, althans omdat die jongens dat dachten ... nou jou, voorzover zij dachten. Oh ja, Nederlandse jongens, de ruggengraat van de natie.
Een tijd geleden is er op scholen een campagne ingezet tegen pesten.
Gezien de leeftijd van de daders op het filmpje kun je dit terugkoppelen op hoe er op scholen omgegaan wordt met dit soort uiterst laffe praktijken.
De dader en het slachtoffer zet je onder toezicht bij elkaar in een klaslokaal.
Eerst vertelt het slachoffer het het pestgedrag beleefd en gevoeld wordt. Vervolgens wordt aan de daders gevraagd om te herhalen wat slachtoffer verteld.
In de praktijk kom je dan bijna altijd tot oplossingen en het niet meer in angst leven van het slachtoffer.

De expertise op het gebied van pesten bestrijden is inmiddels zover gevorderd dat het bekend is dat aanstichters van het pesten meestal degenen zijn die in abominabele huiselijke omstandigheden leven. Zeer autoritaire opvoeding, geslagen worden om niets en vooral duidelijk gemaakt worden dat je niets voorstelt. Eenmaal op straat of het schoolplein met nauwelijks noemenswaardige toezicht wordt de kans geboden om het feitelijke minderwaardigheidscomplex ten koste van anderen te compenseren.

Of het in dit geval tot een nuchtere en effectieve aanpak zal komen moet echter betwijfeld worden.
Een Goudse politiepief, die zich klaarblijkelijk nog moet verdiepen in anger management, heeft door zeer ondoordachte uitlatingen bij voorbaat een loopgravenoorlog gecreëerd die uiteindelijk alles ongezegd zal laten en zoals gebruikelijk geen oplossingen zal bieden.

Joesoef
11-02-11, 18:14
Jongeren opgepakt voor mishandeling in Gouda

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td>Uitgegeven:</td> <td>11 februari 2011 17:06</td> </tr> <tr> <td>Laatst gewijzigd:</td> <td>11 februari 2011 17:05</td> </tr> </tbody></table>
GOUDA - De politie heeft de afgelopen dagen nog eens tien jongeren gearresteerd voor betrokkenheid bij de mishandeling van een 15-jarig meisje in december in Gouda.

Dat heeft de politie Hollands-Midden vrijdag bekendgemaakt. De groep jongeren sloeg het meisje en pakte haar fiets af. Het geweld werd gefilmd en vervolgens op internet gezet.
Door het filmpje is de identiteit van de betrokken jongeren bekend geworden bij de politie. Dinsdag pakte de politie al twee meisjes van 13 en 14 jaar op voor hun vermoedelijke aandeel. Die komen uit Gouda en Stolwijk.
<center>
</center>

Woensdag, donderdag en vrijdag volgden de andere tien. De verdachten zijn tussen de 13 en 15 jaar oud en worden verdacht van openlijke geweldpleging.

Onderzoek

De politie begon het onderzoek naar de mishandeling in december, maar dat leidde niet tot de verdachten. Nadat het onderzoek in januari was stopgezet, kreeg de politie begin februari internetbeelden van de mishandeling in handen.
De identiteit van de verdachten kon de politie toen vrij snel achterhalen. Mogelijk worden er de komende tijd nog meer arrestaties verricht. Van de verdachten is er een eerder met politie en justitie in aanraking geweest.
Negen van de twaalf verdachten zijn na uitgebreid verhoor vrijgelaten, vertelt Dick van Gooswilligen van de politie Hollands Midden. Drie jongeren zitten nog vast. Twee van hen komen binnenkort vrij. Een van hen wordt maandag voorgeleid aan de onderzoeksrechter die beslist of zijn voorarrest wordt verlengd.

Ouders

''De jongeren hebben via hun ouders een brief van de politie gekregen om op het politiebureau te komen'', legt Van Gooswilligen uit. ''Daar zijn ze intensief gehoord in het bijzijn van hun ouders en advocaten. Negen zijn daarna heengezonden.'' De ouders hebben volgens hem geschokt gereageerd en hebben alle medewerking aan het onderzoek toegezegd. ''Deze zaak heeft tot veel commotie geleid, niet alleen in Gouda, maar in het hele land'', aldus Van Gooswilligen.
Het meisje was een willekeurig slachtoffer, verduidelijkt de politieman. ''Er was enorm veel sneeuw. De verdachten zijn allemaal scholieren en gingen met sneeuwballen gooien. Uiteindelijk ontaardde dat in dit vervelende incident.''

Pizzaman
11-02-11, 22:43
Hatsjee, laat de vlinderreisjes maar komen, 't is weer lente!