PDA

Bekijk Volledige Versie : Steun je zelf!

jantje1
09-02-11, 14:10
Beste broeder en zuster,

Wil jij een vergankelijk beloning krijgen, die nooit zal ophouden?
Wil jij een van de grootste Da3wah-groep in Nederland steunen zodat elke moslim de mogelijkheid krijgt om kennis te vergaren, en zodat iedereen op de hoogte is van deze Daw3ah?. Wil jij voor hulp bij je zusters terecht kunnen die jouw kunnen helpen met Islamitisch adviezen, om zo weer je draad op te pakken in de maatschappij? Een van onze projecten die wij hebben opgezet, om onze zusters die met problemen zitten, te helpen is: Islamitische hulpverlening (Istiqama). Door jou steun kan dit project zich voortzetten en uitbreiden met de Wil van Alllaah Subhna Wa Taalaa.
Elke bijdrage is van Harte Welkom beste moslim. Laat het snoepen enz. zitten en probeer door jou donatie de Ummaah te versterken. Je donatie zal heel veel voor jouw betekenen op je weegschaal. Probeer met de Wil van Allaah Subhana Wa Talaa3aa maandelijk te doneren ook al is het een bedrag van 20,-. (hoe meer hoe beter/hoe minder hoe beter) Jij geeft maar 20,- terwijl Allaah dit voor jou vermeenigvuldigd. Je bezittingen zullen niet vermindert worden, maar je daden die jou helpen tegen de Hel zullen vermeerderen. Indien je gegevens wil kan je mij een pm sturen en ik zal je gegevens sturen of ga naar Stichting alFitrah (http://www.fitrah.nl).

Stichting alFitrah heeft JOU nodig.

En Allaah Subhana Wa Ta3alaa is getuige van hetgeen ik hier heb geschreven. En indien men twijfelt of het wel eerlijk is, Allaah is Verheven, en Streng in Bestraffingen!

Investeer voor een plaats in het Hiernamaals.

Ik zie je PM te gemoet, voor meer info kan je mij alijd PM in-shaa'-Allaah.

Wees zoals de metgezellen die al hun bezitten gaven, om de Tevredenheid van Allaah te behalen. En om de Moslims te verhogen.

Wa 3alaikomoe Sallaam Wa Raghmatullhi Wa Baraktuhu

jantje1
20-02-11, 20:07
Waar blijf jij beste broeders en zusters??

Steun je zelf door alvast een plaats te krijgen in het hiernamaals.

Vergeet niet dat wij voor het hiernamaals moeten werken.

Nihal_
30-04-11, 09:28
up :)