PDA

Bekijk Volledige Versie : Westerse kafirkruisvaarders testen hun duivelse wapens uit op moslims.



Hatert
10-02-11, 20:26
Futuristisch superwapen voor soldaten in Afghanistan

Van onze verslaggever Stieven Rhamdarie − 10/02/11, 05:05

AMSTERDAM - Amerikaanse soldaten in Afghanistan hebben het superwapen al omgedoopt tot 'de Afstraffer'. De XM-25 oogt als een futuristisch geweer, eentje dat de vijand met precisie omlegt achter muren.

Richten, de afstand tot het doel berekenen met de laser en twee seconden later explodeert de kogel achter of boven de vijand.
Met de kracht van een handgranaat, om precies te zijn. Taliban-strijders die zijn beschoten met de XM-25, weten sinds kort dit: je kunt vluchten, maar verbergen in huizen of achter aarden wallen is er echt niet meer bij.

Twee maanden na de introductie van de high tech XM-25 op het Afghaanse strijdtoneel, zijn de eenheden lyrisch over het 'slimme' wapen. Vuurgevechten die ooit zo'n twintig minuten duurden, worden nu in een paar minuten beslecht. 'Nadat ze waren beschoten met vier kogels, was het vuurgevecht gewoon voorbij', zei sergeant Carlos Smith onlangs over een aanval van Talibanstrijders op een Amerikaanse basis.

Nachtmerrie
'De Afstraffer' moet de nachtmerrie worden van Amerika's toekomstige vijanden. Vanaf 2012 wil het Pentagon 12.500 geweren aanschaffen. Kosten per stuk: 35 duizend dollar. Het zal voor het eerst zijn dat de VS hun infanteriesoldaten voorziet van een handwapen waarin zoveel 'slimme' technologie is verwerkt.

De XM-25, waaraan zo'n tien jaar is gewerkt, is driehonderd keer dodelijker dan de wapens die Amerikaanse soldaten nu op patrouille mee krijgen. Eigenlijk is het een granaatwerper, met een bereik van zevenhonderd meter, in de vorm van een geweer. In Afghanistan, waar het nu wordt getest, is de XM-25 het perfecte wapen tegen een uiterst sluwe vijand die zich weinig laat zien.

Dodelijker
'Dit wapen maakt onze militairen dodelijker, effectiever en veiliger', aldus luitenant-kolonel Christopher Lehner vorig jaar. Lehner leidt op het Pentagon het bijzondere wapenproject. Hoewel de XM-25 een high tech-wapen is, kunnen militaren er al binnen minuten mee overweg. Lehner: 'We kunnen er verder en accurater mee schieten. En onze soldaten kunnen achter hun zandzakken blijven'.

Hoewel het Pentagon de XM-25 omschrijft als een wapen 'dat het verschil zal maken', zal het de oorlog in Afghanistan niet snel beëindigen. Het zal nog heel wat jaren duren voordat de bestelde 12.500 geweren zijn geleverd. En bovendien is dat nog maar een klein aantal. In Afghanistan zijn op dit moment al ruim honderdduizend Amerikaanse militairen gelegerd.

Futuristisch superwapen voor soldaten in Afghanistan - Afghanistan - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2796/afghanistan/article/detail/1833196/2011/02/10/Futuristisch-superwapen-voor-soldaten-in-Afghanistan.dhtml)

Wizdom
10-02-11, 20:31
Dat is een soort garantie op de failliet van de VS... Die Taliban zijn slimmer dan ze lijken...

Hoe duur zijn de kogels? 100 dollar per kogel?

Eric de Blois
10-02-11, 22:36
Westerse kafirkruisvaarders testen hun duivelse wapens uit op moslims.

Kruisvaarders kunnen geen kafir zijn want kafir's zijn ongelovig. Dat krijg je als je niet nadenkt verblind door haat. Het kan natuurlijk ook gewoon een gebrek aan kennis zijn... :hihi:

Hatert
10-02-11, 22:38
Kruisvaarders kunnen geen kafir zijn want kafir's zijn ongelovig. Dat krijg je als je niet nadenkt verblind door haat. Het kan natuurlijk ook gewoon een gebrek aan kennis zijn...

Yeah ezel denk je nou echt dat ik dat allemaal niet overdacht heb?

Eric de Blois
10-02-11, 22:40
Yeah ezel denk je nou echt dat ik dat allemaal niet overdacht heb?

Ja, dat denk ik :hihi:

Hatert
10-02-11, 22:42
Ja, dat denk ik :hihi:

Ik zal je niet uit je lijden verlossen.

Eric de Blois
10-02-11, 22:46
Ik zal je niet uit je lijden verlossen.

Een atheïstische christen, hoe kan zoiets bestaan?

fisherman1969
10-02-11, 23:22
Dat is een soort garantie op de failliet van de VS... Die Taliban zijn slimmer dan ze lijken...

Hoe duur zijn de kogels? 100 dollar per kogel?

Ja wat dat betreft is een jongentje van amper 12 jaar uiteraard stukken goedkoper, die de TALIBAN inzet voor hun held haftige strijd , en effectiever ook nog 22 doden in een klap ( met het kind er bij geteld ) weet ik niet zeker ; maar dat maakt toch niet uit een mensen leven of een Boedahbeeld het is voor deze ,,brave SLIMME Moslims ,, het zelfde!

Een kogel van 100 dollar maakt toch niks uit het is ong het bedrag aan brandstof wat een straaljager per 40 seconden verbruikt !

H.P.Pas
11-02-11, 09:53
Een atheïstische christen, hoe kan zoiets bestaan?

Voor 4 Euri weet je meer:


Atheistisch an Gott glauben. Beiträge zur Theologie von Dorothee Sölle (Taschenbuch - 1983)
8 gebraucht ab EUR 4,09

Max Stirner
11-02-11, 09:59
Kruisvaarders kunnen geen kafir zijn want kafir's zijn ongelovig. Dat krijg je als je niet nadenkt verblind door haat. Het kan natuurlijk ook gewoon een gebrek aan kennis zijn... :hihi:


Mispoes, Schaap heeft gelijk.

Deze is echt niet zo moeilijk .... :student:

mark61
11-02-11, 10:01
Mispoes, Schaap heeft gelijk.

Deze is echt niet zo moeilijk .... :student:

Het is verwarrend. De ene keer zijn koeffar alle niet-moslims, de andere keer niet-monotheïsten versus de Volkeren van het Boek.

Pizzaman
11-02-11, 10:06
Ja wat dat betreft is een jongentje van amper 12 jaar uiteraard stukken goedkoper, die de TALIBAN inzet voor hun held haftige strijd , en effectiever ook nog 22 doden in een klap ( met het kind er bij geteld ) weet ik niet zeker ; maar dat maakt toch niet uit een mensen leven of een Boedahbeeld het is voor deze ,,brave SLIMME Moslims ,, het zelfde!

Een kogel van 100 dollar maakt toch niks uit het is ong het bedrag aan brandstof wat een straaljager per 40 seconden verbruikt !

Maak nou eens gebruik van holle kogels gevuld met varkensvet.
Wil ik wel eens zien of die Taliban dan nog zo'n grote mond heeft. :student:

Max Stirner
11-02-11, 10:20
Het is verwarrend. De ene keer zijn koeffar alle niet-moslims, de andere keer niet-monotheïsten versus de Volkeren van het Boek.



Het zijn misschien Volkeren van Het Boek, maar ze moeten wel gewoon vernietigd worden hoor, volgens datzelfde boek - daar is niets verwarrends aan.

Fulanadetal
11-02-11, 10:42
Wat ik me afvraag is, waarom Hatert altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Hij houdt zich niet aan de regels, is onbeschoft, doet zijn best conflict uit te lokken. En mag dat blijven doen zonder dat hem een strobreed in de weg wordt gelegd.
Heeft hij 51% van de aandelen Maroc.nl ofzo?

mark61
11-02-11, 11:16
Wat ik me afvraag is, waarom Hatert altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Hij houdt zich niet aan de regels, is onbeschoft, doet zijn best conflict uit te lokken. En mag dat blijven doen zonder dat hem een strobreed in de weg wordt gelegd.
Heeft hij 51% van de aandelen Maroc.nl ofzo?

Er is hier een zekere solidariteit. Besides, ten opzichte van wie dan? Er worden sowieso geen 'straffen' meer uitgedeeld tegenwoordig.

Pizzaman
11-02-11, 11:27
Wat ik me afvraag is, waarom Hatert altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden.
Hij houdt zich niet aan de regels, is onbeschoft, doet zijn best conflict uit te lokken. En mag dat blijven doen zonder dat hem een strobreed in de weg wordt gelegd.
Heeft hij 51% van de aandelen Maroc.nl ofzo?

Volgens mij is dat nu net wat de islam kenmerkt:
het hand boven hoofd houden voor overduidelijk foute geloofsbroeders.
Net zoiets als Simonis flikte met bepaalde pedo-paters.

Inmiddels is het christendom daar (hopelijk) grotendeels overheen.
Het zal nog jaren duren voordat de islam dat zal zijn.
Islam loopt hopeloos achter (Wilders spreekt van 'achterlijk').

mark61
11-02-11, 11:33
Volgens mij is dat nu net wat de islam kenmerkt:
het hand boven hoofd houden voor overduidelijk foute geloofsbroeders.
Net zoiets als Simonis flikte met bepaalde pedo-paters.

Inmiddels is het christendom daar (hopelijk) grotendeels overheen.
Het zal nog jaren duren voordat de islam dat zal zijn.
Islam loopt hopeloos achter (Wilders spreekt van 'achterlijk').

De islam bestaat niet, en is in any case geen handelende persoon. Kan jij, en Wilders, nu eindelijk eens onderscheid maken tussen het abstracte concept godsdienst, en levende mensen van vlees en bloed? Waar wil je het nou over hebben? De twee naar believen door elkaar donderen slaat nergens op. Een verwarde kluwen leugens en halve waarheden. Of je hebt het over de godsdienst en diens vermeende voorschriften, of je hebt het over gelovige mensen. Niet allebei tegelijk.

Doen alsof een mens alleen door zijn geloof wordt gedefinieerd en gestuurd, in alles wat hijzij doet of denkt, is fundamentalistisch. Dat geldt voor jullie net zo hard als voor fundigelovigen. Het slaat werkelijk nergens op.

De katholieke kerk heeft een wereldlijke commandostructuur; de islam niet.

Als er iemand achterlijk is is het Wilders wel. Hoewel, ik vermoed dat hij donders goed weet dat hij liegt, het komt hem gewoon goed van pas.

Pizzaman
11-02-11, 11:44
De islam bestaat niet, en is in any case geen handelende persoon. Kan jij, en Wilders, nu eindelijk eens onderscheid maken tussen het abstracte concept godsdienst, en levende mensen van vlees en bloed? Waar wil je het nou over hebben? De twee naar believen door elkaar donderen slaat nergens op. Een verwarde kluwen leugens en halve waarheden. Of je hebt het over de godsdienst en diens vermeende voorschriften, of je hebt het over gelovige mensen. Niet allebei tegelijk.
Hier heb je gelijk in, echter het onderscheid wordt gemaakt DOOR de persoon zelf.
Het onderscheid maken tussen het abstracte concept godsdienst, en levende mensen van vlees en bloed kan alleen indien mensen zich ook als dusdanig gedragen.



Doen alsof een mens alleen door zijn geloof wordt gedefinieerd en gestuurd, in alles wat hijzij doet of denkt, is fundamentalistisch. Dat geldt voor jullie net zo hard als voor fundigelovigen. Het slaat werkelijk nergens op.
Exact - echter is het dus wel 100% geldig voor fundamentalisten.


De katholieke kerk heeft een wereldlijke commandostructuur; de islam niet.
Dat denk je maar. Hoogstens kan je beweren dat in iedere kliek weer een andere groot-moefti de baas is.
Hoe het bij de RK zit weten we ook niet. Wie weet is die paus wel gewoon een soort marionet van de hele kliek.
Kan me niet voorstellen dat ie de boel regeert als een koning, of als premier.

Overigens gaat dat 'wereldlijke' alleen op voor de structruur. In regeringen heeft die paus weinig tot niets te vertellen.
Da's wel anders in de islam. Wat beschouw je nu als 'wereldlijk'?


Als er iemand achterlijk is is het Wilders wel. Hoewel, ik vermoed dat hij donders goed weet dat hij liegt, het komt hem gewoon goed van pas.
Wilders is gewoon de imam van de PVV. Hij verkondigt derhalve een 'zuiver verhaal' :hihi:.
inderdaad eenzijdig als de pest. Realiseer je dan wel dat PVV-stemmers net zo gedifferentieerd zijn als moslims.

Fulanadetal
11-02-11, 11:53
Er is hier een zekere solidariteit. Besides, ten opzichte van wie dan? Er worden sowieso geen 'straffen' meer uitgedeeld tegenwoordig.

Kort geleden nog werd iemand van WSDB gebanned om helemaal niks. Een ienieminie kritische opmerking naar een nieuwe bekeerling tot de islam ofzo (of iemand die zich zo voordeed in ieder geval).

Maar als Hatert weer eens langs Maroc.nl is geweest moet je je eerst langs een pagina poep pies christen eikel voorhuid kafir kruisvaart-titels werken voor je weer bij echte topics komt. En dat moet dan maar gewoon kunnen zonder ban. Dat snap ik niet.

Fulanadetal
11-02-11, 11:56
Ik denk trouwens niet dat het iets met islam te maken heeft.
Als zijn levenskwartje een beetje anders was gerold zat hij misschien bij het stormfront rare rassentheorieën te verkondigen en moslims zwart te maken.

mark61
11-02-11, 11:59
Kort geleden nog werd iemand van WSDB gebanned om helemaal niks. Een ienieminie kritische opmerking naar een nieuwe bekeerling tot de islam ofzo (of iemand die zich zo voordeed in ieder geval).

Maar als Hatert weer eens langs Maroc.nl is geweest moet je je eerst langs een pagina poep pies christen eikel voorhuid kafir kruisvaart-titels werken voor je weer bij echte topics komt. En dat moet dan maar gewoon kunnen zonder ban. Dat snap ik niet.

WSDB en NVDD zijn volledig gescheiden entiteiten. Ik dacht dat dat wsdb-gevalletje een ongelukje was :hihi:

NVDD is opgegeven voor de beschaving. Het wordt beschouwd als de Northern Territories; het wilde westen van maroc.nl.

Hatert = Zwarte Schaap geldt bovendien als de eloquente held van maroc.nl.

Fulanadetal
11-02-11, 12:02
Nou je kan veel van hem zeggen maar niet dat hij welbespraakt is.
Wel tamelijk dyslectisch maar daar kan hij niks aan doen.

Tomas
11-02-11, 12:03
Ik denk trouwens niet dat het iets met islam te maken heeft.

Volgens mij wel. Als ie een normale racist was geworden had ie niet zo eenvoudig een podium buiten het illegale circuit gevonden.

Zelf heb ik ook nog niet zolang geleden een ban gehad omdat ik Salah's teksten gebruikte alsof ze van mij waren. Zonder duidelijk te quoten dus.

Zelfs een moderne moslim als tanger wordt alleen boos als moslims cq marokkanen gestigmatiseerd worden of generaliserend beschouwd worden. Geen enkel probleem met alle andere mogelijkheden.

Ik denk dat de Schaap's en Sallah's wel eens door Moslims als een pain in the ass worden beschouwd, maar dat kritiek of tegengas leveren heel vaak een stap te ver gaat. Want hoe je het ook went of keert, het zijn wel super moslims.

Fulanadetal
11-02-11, 12:08
Haha, een normale racist!

Ik weet niet wie hem allemaal zien als "supermoslim". Mij is zoiets nooit opgevallen.

Wie vindt Hatert een supermoslim, en om welke reden?

mark61
11-02-11, 12:10
Hier heb je gelijk in, echter het onderscheid wordt gemaakt DOOR de persoon zelf.
Het onderscheid maken tussen het abstracte concept godsdienst, en levende mensen van vlees en bloed kan alleen indien mensen zich ook als dusdanig gedragen.

Je veronderstelt het bestaan van moslimrobots?


Exact - echter is het dus wel 100% geldig voor fundamentalisten.

En jij beweert dus dat de mensen van maroc.nl dat zijn :moe:

Nooit van camaraderie, groepssolidariteit gehoord zekers. Of dat bestaat heut' zu tage alleen nog onder moslims :cheefbek:


Dat denk je maar. Hoogstens kan je beweren dat in iedere kliek weer een andere groot-moefti de baas is.

Nee, dat denk ik niet maar, dat weet ik. Omdat ik er een studie van heb gemaakt.


Hoe het bij de RK zit weten we ook niet. Wie weet is die paus wel gewoon een soort marionet van de hele kliek.

Dat weten we best. De paus wordt door de kardinalen gekozen, en kan daarna niet echt meer worden lastiggevallen. Ik dacht niet dat er een pausafzettingsmechanisme is, al zijn er natuurlijk wel eens pausen afgezet.


Overigens gaat dat 'wereldlijke' alleen op voor de structruur. In regeringen heeft die paus weinig tot niets te vertellen.

Daar hadden we het niet over, het ging over wie wie de hand boven het hoofd houdt. Dat veronderstelt machtsstructuren. De paus had tot voor kort veel invloed in katholieke landen. In Spanje kunnen prelaten nog steeds het land destabiliseren, al is het echte werk nu voorbij, geloof ik. En hij probeert het zeker nog steeds.


Da's wel anders in de islam. Wat beschouw je nu als 'wereldlijk'?

Hoe is dat anders? Waar zie jij een islamitische paus? Op twee landen na hebben islamitische functionarissen (voorzover, er is geen formele machtsstructuur) werkelijk niets te vertellen in het bestuur, integendeel.


inderdaad eenzijdig als de pest. Realiseer je dan wel dat PVV-stemmers net zo gedifferentieerd zijn als moslims.

Ik zie er maar twee types: mensen die dol zijn op dat islammoslimbashen, en mensen die dat een verder oninteressante bijzaak vinden, das de versie 'zakkuhvullers in duh haag'-bashers.

AdamRon
11-02-11, 12:20
Ben een poosje weggeweest maar zie dat er niet veel veranderd is.

Nog steeds pubertjes die met alle macht proberen de boel op te fokken Zoals Hatert (een van de velen die komen en gaan) aan de ene kant..
Dan heb je een grote groep die in mijn ogen een normale discussie aangaan over een onderwerp.
En als laatste een paar arrogante typetjes die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben met vage opmerkingen..

In elk geval... Hallo allemaal :jeweetog:

Voor Hatertje kan ik alleen zeggen... Chill out man.. en steek eerst hand in eigen boezem (met andere woorden.. kijk eerst in de spiegel) voordat je iets plaatst.
Je onderwerp opening zegt mij al genoeg,, maarja. we zijn allemaal een product van onze opvoeding :)

Pizzaman
11-02-11, 12:22
Je veronderstelt het bestaan van moslimrobots?
Ik zie er hier zelfs een paar rondlopen.


En jij beweert dus dat de mensen van maroc.nl dat zijn :moe:
Zie bovenstaande. Je weet ze vast wel zelf ook aan te wijzen.
Islam = goed, rest = slecht.


Nooit van camaraderie, groepssolidariteit gehoord zekers. Of dat bestaat heut' zu tage alleen nog onder moslims :cheefbek:
Misschien doe je hier een heel ware uitspraak.


Nee, dat denk ik niet maar, dat weet ik. Omdat ik er een studie van heb gemaakt.
Toch geloof ik er geen bal van. Zie je volgend contradictio in terminis.


Dat weten we best. De paus wordt door de kardinalen gekozen, en kan daarna niet echt meer worden lastiggevallen. Ik dacht niet dat er een pausafzettingsmechanisme is, al zijn er natuurlijk wel eens pausen afgezet.
Heu... wel of niet?


Daar hadden we het niet over, het ging over wie wie de hand boven het hoofd houdt. Dat veronderstelt machtsstructuren. De paus had tot voor kort veel invloed in katholieke landen. In Spanje kunnen prelaten nog steeds het land destabiliseren, al is het echte werk nu voorbij, geloof ik. En hij probeert het zeker nog steeds.
Dat bedoel ik dus. Hoeveel studies je er ook naar maakt, je kan de werkelijkheid niet vatten.
Officieel, jawel. Maar de praktijk is anders.


Hoe is dat anders? Waar zie jij een islamitische paus? Op twee landen na hebben islamitische functionarissen (voorzover, er is geen formele machtsstructuur) werkelijk niets te vertellen in het bestuur, integendeel.
Geef zelf nou eens het antwoord, zie bovenstaande.
Dat ze 'werkelijk niets te vertellen' zouden hebben, is een officieel gegeven.
Officieel, zoals de SGP officieel geen vrouwen discrimineert.


Ik zie er maar twee types: mensen die dol zijn op dat islammoslimbashen, en mensen die dat een verder oninteressante bijzaak vinden, das de versie 'zakkuhvullers in duh haag'-bashers.
In werkelijkheid zit daar een heleboel tussen. Ook mensen die alleen PVV stemmen omdat het alternatief erger is.

mark61
11-02-11, 12:46
Nou je kan veel van hem zeggen maar niet dat hij welbespraakt is.
Wel tamelijk dyslectisch maar daar kan hij niks aan doen.

Ik ben ook van mening dat hij aan het degenereren is. Hij is zo opgewonden en in de war dat het steeds minder lukt een coherente boodschap over te brengen.

Qua spelling: dat is VerZ, zoals je weet :hihi:

John2
11-02-11, 12:50
[B]Westerse kafirkruisvaarders testen hun duivelse wapens uit op moslims
Dus jij vindt dat terroristen Moslims zijn?

mark61
11-02-11, 12:50
Volgens mij wel. Als ie een normale racist was geworden had ie niet zo eenvoudig een podium buiten het illegale circuit gevonden.

Zelf heb ik ook nog niet zolang geleden een ban gehad omdat ik Salah's teksten gebruikte alsof ze van mij waren. Zonder duidelijk te quoten dus.

Zelfs een moderne moslim als tanger wordt alleen boos als moslims cq marokkanen gestigmatiseerd worden of generaliserend beschouwd worden. Geen enkel probleem met alle andere mogelijkheden.

Ik denk dat de Schaap's en Sallah's wel eens door Moslims als een pain in the ass worden beschouwd, maar dat kritiek of tegengas leveren heel vaak een stap te ver gaat. Want hoe je het ook went of keert, het zijn wel super moslims.

Oh dat wist ik niet eens, van die ban.

Je begint ook wel een beetje te fundiseren hier. Je geeft geen argumenten voor de link met islam.

Terwijl het intussen overduidelijk is dat dit is wat je krijgt als immigrantenkinderen tweede generatie tegen een deels hoogopgeleid, ouder autochtoon publiek moeten opboksen.

Zowel daarbuiten als hierbinnen gaat het om zo'n enorm machtsverschil. Verschil in aanzien, status.

mark61
11-02-11, 12:59
Ik zie er hier zelfs een paar rondlopen.

Ah, dan houd je gauw op serieus te zijn. Je weet dus best dat maroc.nl niet wordt bestierd door fundi's, dus die opmerking van je sloeg nergens op.


Zie bovenstaande. Je weet ze vast wel zelf ook aan te wijzen.
Islam = goed, rest = slecht.

Bovenstaande? Waar zie jij een mod reageren?


Misschien doe je hier een heel ware uitspraak.

Huh? Wij en zij is van alle tijden en plaatsen. Dus ook hier en nu. Als je behoort tot de groep die bovenligt, de groep met de macht, kan je je veroorloven afwijkende meningen te hebben en te discussiëren. Voor onderliggende groepen ligt dat veel minder voor de hand.


Toch geloof ik er geen bal van. Zie je volgend contradictio in terminis.

Ja daar kan ik niks mee. Je weet geen fuck van de islamitische wereld maar je hebt wel recht op je eigen 'mening' ogv. verzonnen feiten.


Heu... wel of niet?

Ja moeilijk hè? Je hebt formeel, en informeel. Theorie en praktijk. Ik wilde alleen maar in herinnering brengen dat de katholieke kerk een formele commandostructuur heeft, met de absolute macht in handen van één persoon. In de islam is daarvan totaal geen sprake, zelfs niet in Iran of SA.


Geef zelf nou eens het antwoord, zie bovenstaande.
Dat ze 'werkelijk niets te vertellen' zouden hebben, is een officieel gegeven.
Officieel, zoals de SGP officieel geen vrouwen discrimineert.

Nee, niet officieel. Het is gewoon echt zo. Erg vermoeiend om met iemand te praten die wel een mening wil hebben, maar kennis niet nodig vindt.

Als je denkt dat elk alternatief voor de PVV erger is, dan ben je al heel eensgezind ver heen.

Pizzaman
11-02-11, 13:50
Ah, dan houd je gauw op serieus te zijn. Je weet dus best dat maroc.nl niet wordt bestierd door fundi's, dus die opmerking van je sloeg nergens op.
net als jij weet dat ik er wel degelijk genuanceerd over denk.
Dus waar slaat jouw vraag op Mark?


Ja moeilijk hè? Je hebt formeel, en informeel. Theorie en praktijk. Ik wilde alleen maar in herinnering brengen dat de katholieke kerk een formele commandostructuur heeft, met de absolute macht in handen van één persoon. In de islam is daarvan totaal geen sprake, zelfs niet in Iran of SA.
Joh, begrijp je het zelf nog wel dan? Of wil je nou beweren dat de gemiddelde halve zool die in het oosten aan de macht is, seculiere gedachten heeft?
Heb je ook in de gaten dat, wanneer je bijvoorbeeld een homo bent en in Iran woont, het geen bal uitmaakt wie er nou de macht heeft - omdat je toch wel op een staak geplaatst wordt?


Nee, niet officieel. Het is gewoon echt zo. Erg vermoeiend om met iemand te praten die wel een mening wil hebben, maar kennis niet nodig vindt.
Ik vind wel degelijk kennis noodzakelijk, maar die ga ik niet met jou delen.
Dat zou paarlen voor de zwijnen werpen zijn. Je bent soms zo overtuigd van je eigen gelijk,
dat je ook heel goed voor een fundi door zou kunnen gaan.


Als je denkt dat elk alternatief voor de PVV erger is, dan ben je al heel eensgezind ver heen.
D'uh. Of je hebt gewoon je ogen goed open gedaan, en begrijpt dat tegen uitwassen geen beschaafde reactie meer van toepassing kan zijn.

Oftewel ik wens je veel succes met het doodgooien van die olifant met watjes,
voor mij is duidelijk dat ik beter de bazooka kan halen.

John2
11-02-11, 14:12
Ah, dan houd je gauw op serieus te zijn. Je weet dus best dat maroc.nl niet wordt bestierd door fundi's, dus die opmerking van je sloeg nergens op.

Dus jij kunt fundi's in het dagelijkse leven herkennen?

Pizzaman
11-02-11, 14:19
Dus jij kunt fundi's in het dagelijkse leven herkennen?

Mark beweert ook door studie te hebben ontdekt dat de islam geen wereldlijk leiders hebben
en de RK kerk wel. Of zoiets.

Wie dat kan, kan vast wel fundi's met z'n ogen dicht op 100 m afstand herkennen.
Al dan niet met cocaine onder die oogleden :hihi:

Het principe van mark is volgens mij dat Mark zichzelf bewijst gelijk te hebben.
Klopt als een bus, echter dat een ander daar schijt aan heeft begrijpt ie niet.

John2
11-02-11, 14:30
=Pizzaman;4625021]Mark beweert ook door studie te hebben ontdekt dat de islam geen wereldlijk leiders hebben
en de RK kerk wel. Of zoiets.
Tja wij hebben God. :hihi:


Wie dat kan, kan vast wel fundi's met z'n ogen dicht op 100 m afstand herkennen.
Al dan niet met cocaine onder die oogleden :hihi:
Zag er gisteren nog eentje met een witte neus, dacht direct "kijk een fundi" maar bleek de bakker te zijn op de hoek. :engel:


Het principe van mark is volgens mij dat Mark zichzelf bewijst gelijk te hebben.
Klopt als een bus, echter dat een ander daar schijt aan heeft begrijpt ie niet.
Tja, een psychiather zou een dagtaak hebben aan Mark en is zekers met 12 sessies niet klaar met hem, maar zoals gewoonlijk lopen er meer gekken buiten de hekken als binnen.