PDA

Bekijk Volledige Versie : Kafir-lerares had 200 (sex)afspraakjes met leerling (12)



Hatert
10-02-11, 21:25
Lerares had 200 pikante afspraakjes met leerling (12)

VERMON - Een lerares staat in Canada terecht voor seks met een jongen van 12 jaar. De vrouw had zeker zo'n tweehonderd ontmoetingen met de toen nog minderjarige jongen.

Deborah Asthon, een 45-jarige vrouw uit Vermon werd in 2008 aangeklaagd voor 'seksuele handelingen met een persoon jonger dan veertien'. De jongen was amper twaalf toen ze hem voor het eerst bij haar thuis uitnodigde in 2003. Twee jaar lang bleven ze elkaar geregeld ontmoeten in de woning van de gehuwde vrouw en moeder van twee kinderen. De beschuldigde had volgens aanklager Neil Flanagan niet elke keer seks met de jongen. Het bleef ook vaak bij "seksueel getinte aanrakingen."

Niet gedwongen
Het slachtoffer, nu éénentwintig jaar oud, zegt dat hij nooit het gevoel had dat hij gedwongen werd tot seks. Volgens de aanklager was de jongen minderjarig en maakte de vrouw zich schuldig. Het proces is pas van start gegaan. Ook de ouders en vrienden van de jongen komen getuigen.

10/02/11 13u49


Lerares had 200 pikante afspraakjes met leerling (12) - Buitenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/567729/2011/02/10/Lerares-had-200-pikante-afspraakjes-met-leerling-12.dhtml)

justus
11-02-11, 16:45
jaloers?:vingers:

mark61
11-02-11, 16:58
Nope, hij denkt dat hij in zijn eentje de geschiedenis kan ontkennen.

Een soort Hollands moebarakje. Zonder de moebaraks en ben ali's stort zijn wereld ineen.

Joesoef
11-02-11, 17:50
Schijnheilige Amerikanen. Als je een zaadlozing kan krijgen ben je volwassen, klaar, niets aan de hand.

fisherman1969
11-02-11, 22:52
Schijnheilige Amerikanen. Als je een zaadlozing kan krijgen ben je volwassen, klaar, niets aan de hand.

Niet gedwongen
Het slachtoffer, nu éénentwintig jaar oud, zegt dat hij nooit het gevoel had dat hij gedwongen werd tot seks. Volgens de aanklager was de jongen minderjarig en maakte de vrouw zich schuldig. Het proces is pas van start gegaan. Ook de ouders en vrienden van de jongen komen getuigen.

Is de uitspraak al geweest ?

Pizzaman
11-02-11, 22:56
Joh ik had vroeger een lerares Frans van een jaar of 35, als ik die een veeg had kunnen geven had ik het niet nagelaten.

fisherman1969
11-02-11, 23:07
Joh ik had vroeger een lerares Frans van een jaar of 35, als ik die een veeg had kunnen geven had ik het niet nagelaten.

Ik dorst er niet goed naar te kijken ,maar als mijn (38jaar) lerares boos werdt kwam ze naar je toe boog voorover om je goed te berispen !
Als je keek moest je 1uur de gang op ,ik keek toch dus ..
FF later kwam Pietje ook de gang op hij moest 3 uur de gang op, ik zeg hoe kan dat nou ? ja ze liet haar krijtje vallen en toen ze bukte en zag toen dat ik keek!

knuppeltje
12-02-11, 10:27
Schijnheilige Amerikanen. Als je een zaadlozing kan krijgen ben je volwassen, klaar, niets aan de hand.

Er zijn hele volksstammen die denken dat als een meisje haar eerste menstruatie heeft gehad, ze ook wel uitgehuwelijkt kan worden aan een ouwe bok en ze nooit meer naar school hoeft.

Het is natuurlijk in beide gevallen totale onzin. Het woord 'schijnheilig hoeft daar niet eens voor erbij.

Hatert
12-02-11, 10:30
Er zijn hele volksstammen die denken dat als een meisje haar eerste menstruatie heeft gehad, ze ook wel uitgehuwelijkt kan worden aan een ouwe bok en ze nooit meer naar school hoeft.

Het is natuurlijk in beide gevallen totale onzin. Het woord 'schijnheilig hoeft daar niet eens voor erbij.

Wat te denken aan de homos, die zijn verzot op minderjarige jongetjes. Ze hebben zelfs de wetgeving voor verandert in Nederland om ongestraft jongetjes te misbruiken..

knuppeltje
12-02-11, 10:36
Wat te denken aan de homos, die zijn verzot op minderjarige jongetjes. Ze hebben zelfs de wetgeving voor verandert in Nederland om ongestraft jongetjes te misbruiken..

Nee, dat zijn de pedofielen, hatertje. Daar hebben we het al eens over gehad, weet je nog?.

Dat laatste is weer een leugentje van je, maar ook daar hebben we het al eens over gehad.

Hatert
12-02-11, 11:00
Nee, dat zijn de pedofielen, hatertje. Daar hebben we het al eens over gehad, weet je nog?.

Dat laatste is weer een leugentje van je, maar ook daar hebben we het al eens over gehad.

De homolobby was daar wel bij betrokken, daar hebben we het laatst over gehad.


Herman Meijer: Pedofilie terecht in het strafrecht

12 04 2007 - In het dagblad Metro van 12 april is een artikel verschenen onder de kop 'Kandidaat-senator GroenLinks is voor pedofilie'. Het artikel is gebaseerd op een uitspraak van kandidaat-Eerste-Kamerlid Herman Meijer uit 1993.

In oktober 2006 verscheen een vergelijkbaar bericht in weekblad De Groene. Meijer distantieerde zich toen al van de berichtgeving in een ingezonden brief, zoals blijkt uit de onderstaande tekst.

"De homobeweging waar ik deel van uitmaakte had zijn eigen, vaak bittere, geschiedenis met leeftijdsgrenzen gehad. Artikel 248 bis van het wetboek van strafrecht, dat van 1911 tot 1974 van kracht was, verbood seksueel contact tussen iemand van 21 jaar en ouder met iemand van onder de 21 jaar van hetzelfde geslacht. Daaruit zijn veel gevallen van strafvervolging, chantage en persoonlijk verdriet voortgekomen. Het maakte ons wantrouwig tegen leeftijdsgrenzen in de zedelijkheidswetgeving. Bovendien kenden wij homo's die in hun eigen puberteit seksuele ervaringen hadden gehad met oudere mannen, waar ze baat bij hadden gehad. Ook dat relativeerde het aan wettelijke leeftijdsgrenzen toegekende belang. Sinds 1991, toen het klachtvereiste werd ingevoerd, is er (...) veel misbruik aan het licht gekomen. Onderzoek van het Verwey-Jonker Instituut beschrijft de funeste werking van deze wettelijke maatregel voor misbruikte jongeren tussen de 12 en de 16 jaar. Het is dan ook terecht dat dit onderdeel van de wet in 2002 werd geschrapt. Mijn conclusie uit deze geschiedenis is dat wij in de homobeweging van toen te optimistisch waren over de vrije ruimte voor seksuele ontplooiing en onze eigen ervaringen te veel hebben gegeneraliseerd. Daardoor hebben we de risico's van misbruik onderschat. Had ik toen geweten wat ik nu allemaal weet, dan had ik nooit meegewerkt aan een versoepeling van het strafrecht voor pedofilie."

De partijvoorzitter GroenLinks, Henk Nijhof, betreurt de berichtgeving in de Metro: Op basis van de eerder verschenen verklaring van Herman Meijer zien wij geen enkel bezwaar tegen zijn kandidatuur voor het lidmaatschap van de Eerste Kamer. Het zou beter zijn geweest als Metro vóór publicatie een reactie had gevraagd aan Herman, dan zou dit tendentieuze bericht waarschijnlijk helemaal niet verschenen zijn.


GroenLinks Bussum - Herman Meijer: Pedofilie terecht in het strafrecht (http://www.groenlinks-bussum.nl/artikel.php?articleID=137)

knuppeltje
12-02-11, 11:43
De homolobby was daar wel bij betrokken, daar hebben we het laatst over gehad.

Hebben we dat weer. Een mening van iemand als feiten presenteren.

Ok, ga vooral je gang als je daar zo'n grote behoefte aan hebt.

Hatert
12-02-11, 11:54
Hebben we dat weer. Een mening van iemand als feiten presenteren.

Ok, ga vooral je gang als je daar zo'n grote behoefte aan hebt.

De COC geeft in 1960 de brochure ”Pedofilie” uit, auteur Brongersma. Brongersma is in de jaren ’50 veroordeeld voor pedofilie. Dit was toendertijd voor de PvdA aanleiding om hem te schrappen als lid van de PvdA fractie van de Eerste Kamer. Later wordt Brongersma echter weer in de PvdA in ere hersteld en zit hij jarenlang, tot aan zijn pensionering, in de PvdA fractie van de Eerste Kamer (1963-1977). In deze COC-brochure pleit Brongersma voor het niet meer strafbaar stellen van pedofilie

Binnen de lobbygroep “Rozelinks” doen verschillende opvattingen de ronde die allen legalisering van seksueel verkeer met minderjarigen bepleiten. Onder meer gewezen partijvoorzitter Meijer deed hier van zich spreken.

In 1979 verschijnt de “Petitie inzake leeftijdsgrenzen in de zedelijkheidswetgeving”, opgesteld door Coornhertliga, vereniging voor strafrechthervorming, Humanistisch verbond, de NVSH en Ds. A. Klamer, radiopastor en mede ondertekent door circa 250 “vooraanstaande” personen en 50 instanties die werkzaam zijn in het maatschappelijk werk en geestelijke volksgezondheid, de jeugdzorg, psychiatrie, psychologie en pedagogie, rechtsgeleerdheid en politiek (PvdA, PSP, D66, PPR en JOVD). In deze petitie wordt ervoor gepleit pedofilie uit het strafrecht te halen.

In 1992 heeft een meerderheid in zowel de tweede als de eerste kamer de door het derde kabinet Lubbers (CDA en PvdA) voorgestelde wetswijziging goedgekeurd, waarmee pedofilie met kinderen van 12 jaar en ouder in de praktijk uit het strafrecht is gehaald.


Op naar 2011; bericht voor Harm Brouwer « Klokkenluideronline (http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/6294/op-naar-2011-bericht-voor-harm-brouwer.html)