PDA

Bekijk Volledige Versie : Veel geklik over hondenpoep



Hatert
10-02-11, 23:10
Veel geklik over hondenpoep

donderdag 10 februari 2011 | 15:43 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 10 februari 2011 | 16:10

ARNHEM - Ergernis over hondenpoep op straat leidt tot veel tips van buurtbewoners aan controleurs hondenbelasting. Het werk van controleurs op de hondenbelasting wordt steeds makkelijker. Daar waar overlast en dus ook ergernis is – vooral in dicht bevolkte wijken – kunnen de controleurs vaak al aan het begin van de straat de gewenste informatie krijgen over buurtbewoners die het niet zo nauw nemen met het opruimen van wat hun dier achterlaat.

"In vergelijking met vijf jaar geleden is dat behoorlijk veranderd nu een stuk makkelijker. Omwonenden zijn de overlast wel echt zat, merken we. Ze wijzen elkaar gewoon aan. Dat loopt synchroon met bijvoorbeeld het toegenomen aantal meldingen op de kliklijn waarin algemene zaken worden aangegeven", zegt Michiel van der Heijden, projectleider van Legitiem BV.

Het in Velp gevestigde bedrijf voert door het hele land controles en inventarisaties uit om systematisch gegevens te verzamelen die van belang zijn voor gemeentelijke heffingen zoals bijvoorbeeld hondenbelasting. Het onderwerp is volop in discussie in Arnhem nadat de gemeente begin deze week een grootscheepse controle aankondigde op opruimen van hondenpoep.

Veel geklik over hondenpoep - Arnhem - voorpagina - Gelderlander (http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/8128679/Veel-geklik-over-hondenpoep.ece)

Eric de Blois
10-02-11, 23:24
Waarom ruimt de gemeente die de hondenbelasting incasseert niet zelf de poep op. Dat is toch het minste wat je mag verwachten als tegenprestatie voor het geroofde geld.

fisherman1969
11-02-11, 01:20
Waarom ruimt de gemeente die de hondenbelasting incasseert niet zelf de poep op. Dat is toch het minste wat je mag verwachten als tegenprestatie voor het geroofde geld.

Ben ik met je eens de hondepoep belasting slaat nergens op !*)
Ik heb zelf 2 kleine hondjes , net zo groot als een kat .
Hun drolletje ruim ik altijd op als het hinderlijk in de weg ligt , gebeurt bijna nooit want heb ze geleerd bij een boompje te scheiten .
Ik betaal wel 140 euro , en zie nog links en rechts stront liggen.
sommigen drollen zo groot; dat een olifant zich zou schamen ,juist deze eigenaren ruimen niks op, maar ook al zou je willen zoals ik dan moet je de nog warme drol meenemen totdat je thuis bent als je plastic zakje gebruikt of zoals ik doe in zakdoekje en in putje gooien.
Deze idiote hondebelasting dateerd uit de tijd van de dier onvriendelijke hondekar (toen werd de stront wel opgeruimd ).

*) we hebben hier nogal wat maneges , maar paardestront is geen probleem blijkbaar en dat zijn geen hoopjes maar bergen stront !
VRAAGJE aan de hondehaters , hoe doen ze het met de ezels en kamelen stront in de MOSLIM landen ??

Eric de Blois
11-02-11, 01:30
Ben ik met je eens de hondepoep belasting slaat nergens op !*)
Ik heb zelf 2 kleine hondjes , net zo groot als een kat .
Hun drolletje ruim ik altijd op als het hinderlijk in de weg ligt , gebeurt bijna nooit want heb ze geleerd bij een boompje te scheiten .
Ik betaal wel 140 euro , en zie nog links en rechts stront liggen.
sommigen drollen zo groot; dat een olifant zich zou schamen ,juist deze eigenaren ruimen niks op, maar ook al zou je willen zoals ik dan moet je de nog warme drol meenemen totdat je thuis bent als je plastic zakje gebruikt of zoals ik doe in zakdoekje en in putje gooien.
Deze idiote hondebelasting dateerd uit de tijd van de dier onvriendelijke hondekar (toen werd de stront wel opgeruimd ).

*) we hebben hier nogal wat maneges , maar paardestront is geen probleem blijkbaar en dat zijn geen hoopjes maar bergen stront !
VRAAGJE aan de hondehaters , hoe doen ze het met de ezels en kamelen stront in de MOSLIM landen ??

Wat dacht je van die paarden van de politie die gewoon op de openbare weg pissen en schijten? Ik heb nog nooit een agent gezien die deze smerigheid in een zakje meeneemt. Laat die controleurs van de hondenbelasting maar eens de wijk schoonmaken en ontdoen van hondenpoep. Smerige roversbende!

fisherman1969
11-02-11, 02:08
Wat dacht je van die paarden van de politie die gewoon op de openbare weg pissen en schijten? Ik heb nog nooit een agent gezien die deze smerigheid in een zakje meeneemt. Laat die controleurs van de hondenbelasting maar eens de wijk schoonmaken en ontdoen van hondenpoep. Smerige roversbende!

Hondebelasting IS GEWOON EEN MELK KOETJE vergelijk zelf maar:
Ik gun ieder zijn of haar hobby en mijzal je ook niet horen als de duivenhouder hier verder op zijn duiven (30) ong laat uit vliegen .
Ik heb geen tuin en BQ ook niet maar het zal je gebeuren dat je net een hap neemt en hup duiven stront op je broodje shoarma of weet ik veel.:D
Of dat je was goed dat te drogen hangt buiten onder de klodders zit ,maar goed mij zal je er niet over horen ,maar de duiven man klaagt wel over katten ,en daar hoor je mij ook niet over .
Verschil mijn hondjes vliegen ook niet ,dat scheelt er maar aan .

tanger'73
11-02-11, 03:11
Wat dacht je van die paarden van de politie die gewoon op de openbare weg pissen en schijten? Ik heb nog nooit een agent gezien die deze smerigheid in een zakje meeneemt. Laat die controleurs van de hondenbelasting maar eens de wijk schoonmaken en ontdoen van hondenpoep. Smerige roversbende!


YouTube - Politieauto onder pissen

Pizzaman
11-02-11, 09:42
Wat dacht je van die paarden van de politie die gewoon op de openbare weg pissen en schijten? Ik heb nog nooit een agent gezien die deze smerigheid in een zakje meeneemt. Laat die controleurs van de hondenbelasting maar eens de wijk schoonmaken en ontdoen van hondenpoep. Smerige roversbende!

Als ze dat bij mij doen zeik ik in hun brievenbus.

BTW TANGER MEEN IK DAAR LUCASSEN TE HERKENNEN :haha: