PDA

Bekijk Volledige Versie : Homoklup importeert verdwaalde geest om islam te veranderen



Hatert
11-02-11, 18:05
Roze imam komt naar Nederland

11-02-11 17:23 uur

AMSTERDAM - De Zuid-Afrikaanse imam Muhsin Hendricks, die ook wel de 'roze imam' wordt genoemd, komt naar Nederland. Dat heeft het COC Nederland vrijdag bekendgemaakt. Hendricks zegt dat de Koran homoseksualiteit niet expliciet afkeurt.

Volgens de moslimgeestelijke zijn er passages in de Koran waarin staat dat het bestaan van homoseksuelen zonder veroordeling wordt erkend. De Zuid-Afrikaanse imam zal op 19 februari op uitnodiging van het COC een conferentie in Amsterdam over homoseksualiteit bijwonen.

Volgens het COC ontwikkelde de imam een unieke theologische visie op genderrollen en homoseksualiteit. Die visie leidde in Zuid-Afrika tot een nieuw debat over homoseksualiteit binnen de islam. Het COC denkt dat de roze imam ook een nieuwe draai kan geven aan het Nederlandse debat over homoseksualiteit en de islam. (ANP)


Parool

Olive Yao
11-02-11, 18:11
bron (http://www.mcb.org.uk/downloads/ahlehadithreply.pdf)

1. As with orthodox Jews and orthodox Christians, we believe that the people of Sodom and Gomorrah were destroyed and that their punishment was not due to their sexual orientation, but their PRACTICE of unnatural sexual acts. You can have a particular unnatural sexual orientation, but as long as you do not give in to such impulses, you are not deemed to be sinning. For this reason, as in the orthodox Jewish and Christian communities, the sexual practices of gays and lesbians are not encouraged within the Muslim community because we believe they are forbidden by God.


De god heeft homo's geschapen. Als homosexualiteit ethisch slecht is, heeft de god dus een ethisch slechte scheppingsdaad verricht.

Als uitvlucht verzinnen sommige mensen dat homosexueel zijn niet ethisch slecht is. Alleen homosexueel doen is slecht. Slaagt die uitvlucht?

Onderscheid:

ZIJN – WILLEN – DOEN

Het ethisch gehalte daarvan hangt samen.

Wat is een goed mens? Iemand die goede dingen doet. Wat is een mens van goede wil? Iemand die goede dingen wil doen. Wat is een goed karakter? Een karakter dat je ertoe brengt om goede dingen te doen.

Wat is een dief? Iemand die steelt. Stelen is slecht. Dus een dief in die hoedanigheid is slecht.
“Een dief is goed, als hij maar niet steelt”?

Wat is een homosexueel? Iemand die zich emotioneel–sexueel aangetrokken voelt tot mensen van hetzelfde geslacht. Dat is niet ethisch slecht, erkennen moslims.
Een homosexueel wil met mensen van hetzelfde geslacht vrijen. Dat is dus niet slecht.
Het is niet slecht om met mensen van hetzelfde geslacht te willen vrijen, dus niet om met mensen van hetzelfde geslacht te vrijen.
Als het slecht is om met mensen van hetzelfde geslacht te vrijen, is het slecht om dat te willen en om iemand te zijn die dat wil. Dan heeft de god een ethisch slechte scheppingsdaad verricht.

Eric de Blois
11-02-11, 19:46
Waar maakt het politiek correcte COC zich druk om? Dat is natuurlijk duidelijk, het COC ligt aan de subsidie tank waarvan de kraan wordt bediend door de pro-moslim pvda. Het is niet moeilijk te raden wat het COC beweegt om een roze imam uit te nodigen. Dat is om het imago van de islam wat op te leuken. De islam is natuurlijk niet alleen de koran, het zijn de moslim's samen die het imago van de islam bepalen. Het imago van de islam is nu niet bepaald homo-vriendelijk. De vele haatplaksels en hatelijke commentaren richting homoseksualiteit op dit forum zijn daar een sprekend voorbeeld van. Zie de haattitel boven de topic.



"Homoklup importeert verdwaalde geest om islam te veranderen"

Pizzaman
11-02-11, 22:26
Waar maakt het politiek correcte COC zich druk om? Dat is natuurlijk duidelijk, het COC ligt aan de subsidie tank waarvan de kraan wordt bediend door de pro-moslim pvda. Het is niet moeilijk te raden wat het COC beweegt om een roze imam uit te nodigen. Dat is om het imago van de islam wat op te leuken. De islam is natuurlijk niet alleen de koran, het zijn de moslim's samen die het imago van de islam bepalen. Het imago van de islam is nu niet bepaald homo-vriendelijk. De vele haatplaksels en hatelijke commentaren richting homoseksualiteit op dit forum zijn daar een sprekend voorbeeld van. Zie de haattitel boven de topic.

Als je terug komt uit dat lekker warme land mag je je van mij kandidaat stellen voor premier.
100% de waarheid. :cool:

Eric de Blois
12-02-11, 01:16
Als je terug komt uit dat lekker warme land mag je je van mij kandidaat stellen voor premier.
100% de waarheid. :cool:

Dankje. De meerderheid van het volk heeft de afgelopen decennia verkeerde keuzes gemaakt waardoor de PvdA ons land naar de rand van de afgrond heeft kunnen helpen. Er zullen drastische maatregelen moeten worden genomen om orde op zaken te stellen. Dit land moet weer terug worden gegeven aan de fatsoenlijke burger. De PvdA is de grootste vijand van een veilige en vrije samenleving. Willen we dit land redden moet de macht van de PvdA naar nul.
Ik weet niet of dat dit binnen de democratie haalbaar is.

mark61
12-02-11, 01:26
Twee leugens in één kop. Hoe zat dat met dat nieuwe beleid?

Hee Schaap, in Egypte wordt historie geschreven, en jou onzin gelogenstraft. Waar ben je nou? Je probeert de werkelijkheid te flooden met onzin.

Dag Hosni Schaap. You're the weakest link.

knuppeltje
12-02-11, 09:13
Tja, dat veranderen moest eens lukken hè.

Alleen lijkt me dat 'importeert' nogal een verdraaing van de feiten.

En 'verdwaalde geest', is ook al gebaseerd op een eng persoonlijk standpunt.

Kortom, ons schaapje blaat weer eens.

Wizdom
12-02-11, 10:25
Dankje. De meerderheid van het volk heeft de afgelopen decennia verkeerde keuzes gemaakt waardoor de PvdA ons land naar de rand van de afgrond heeft kunnen helpen. Er zullen drastische maatregelen moeten worden genomen om orde op zaken te stellen. Dit land moet weer terug worden gegeven aan de fatsoenlijke burger. De PvdA is de grootste vijand van een veilige en vrije samenleving. Willen we dit land redden moet de macht van de PvdA naar nul.
Ik weet niet of dat dit binnen de democratie haalbaar is.

PvDA heeft ervoor gezorgd dat de onderlaag van de samenleving een fatsoenlijk leven kan leiden in een van nature egoistisch ingestelde maatschappij... Wel een beetje nuanceren... De baby met het badwater weggooien is een karakteristiek trekje van extremisten...

knuppeltje
12-02-11, 10:40
PvDA heeft ervoor gezorgd dat de onderlaag van de samenleving een fatsoenlijk leven kan leiden in een van nature egoistisch ingestelde maatschappij... Wel een beetje nuanceren... De baby met het badwater weggooien is een karakteristiek trekje van extremisten...

Haha, Veldkamp was van de KVP.

Ok, hij was minister in het kabinet van Drees, maar die waarschuwde al voor het mogelijk uit de hand lopen van de in het leven geroepen sociale voorzieningen.

Eric de Blois
12-02-11, 16:39
PvDA heeft ervoor gezorgd dat de onderlaag van de samenleving een fatsoenlijk leven kan leiden in een van nature egoistisch ingestelde maatschappij... Wel een beetje nuanceren... De baby met het badwater weggooien is een karakteristiek trekje van extremisten...

Ja ja daar zat ik al op te wachten. In het begin was het nog goed en fatsoenlijk. Tot de deuren werden opengezet en iedereen kon meegraaien. En wee diegene die daar iets over durfde te zeggen. Want inactieven zijn zielig, hebben rechten maar geen plichten. De PvdA verloederde verder en werd een blijf van mijn lijf huis voor import culturen en godsdiensten. De PvdA ontpopte zich als een pitbull en beet iedereen gemeen toe die aan haar electoraat kwam. De PvdA is slechts sociaal uit opportunisme omdat men het inactieve electoraat nodig heeft om aan de macht te blijven. In ruil daarvoor is men bereid alles weg te geven waar anderen voor moeten werken. Inactiviteit is nodig om de PvdA in leven te houden. Voor de nationale industrie had men geen geld meer over. Fokker kon rustig naar de kloten gaan. Nederland produceert steeds minder, maar de PvdA ligt daar niet wakker van. Die maakt zich slecht's druk om de emancipatie van patriarchale culturen en godsdiensten. Voor de PvdA is inactiviteit een zeer rendabel bedrijf wat arbeidsplaatsen oplevert voor linkse politici. Arbeiders zijn thans beter af met de VVD en de PVV. Een echte arbeids partij maakt zich in eerste instantie druk om arbeid.

ayoub_tajdirti
29-05-11, 00:08
ik vindt dit een goed teken. de roze imam,
zou hij ook homo zijn.

BoerHarms
29-05-11, 13:28
ik las dat ooit een andere prikker ooit geschreven had dat een 100% hetreosexuele man het totaal niet uitmaakt wat twee homos met elkander doen, maar het is zijn de niet 100% hetreosexuele man die JUIST problemen maakt wat homos doen.

Misschien is di wel een gevolg van jaloezie, in de kast blijven, er niet willen uitkomen, schamen voor de omgevingen, bang zijn voor je religie.

Immers de beste verdediging is de aanval, dus door maar openlijk op homos af tegeven, gaybashen, potenrammen, enz, enz, probeer je bij je omgeving een beeld te vormen dat je een heterosexuele man bent.

Het vreemde is dat de mannen meer problemen maken over de sexuele geaardheid.

marces
30-05-11, 09:45
ik las dat ooit een andere prikker ooit geschreven had dat een 100% hetreosexuele man het totaal niet uitmaakt wat twee homos met elkander doen, maar het is zijn de niet 100% hetreosexuele man die JUIST problemen maakt wat homos doen.

Misschien is di wel een gevolg van jaloezie, in de kast blijven, er niet willen uitkomen, schamen voor de omgevingen, bang zijn voor je religie.

Immers de beste verdediging is de aanval, dus door maar openlijk op homos af tegeven, gaybashen, potenrammen, enz, enz, probeer je bij je omgeving een beeld te vormen dat je een heterosexuele man bent.

Het vreemde is dat de mannen meer problemen maken over de sexuele geaardheid.

Helemaal mee eens. Ik denk inderdaad ook altijd dat veel mannen bang zijn of homo's als een bedreiging zien. Ik heb altijd zoiets van: waar bemoeien ze zich mee? Je sexuele geaardheid is privé, daar heeft niemand een "flikker" mee te maken. Als 2 mannen de liefde met elkaar willen bedrijven, wat is daar dan op tegen? Ik ben zelf 100% hetero en vind de gedachte daaraan ook niet bepaald aanlokkelijk, maar dat is ook helemaal niet belangrijk. Er zijn wel meer dingen waar ik niet aan moet denken (m'n ouders die sex hebben bijvoorbeeld). Laat ze lekker.