PDA

Bekijk Volledige Versie : K4-vrouw laat k4-man uit met riem om zijn penis



Hatert
11-02-11, 18:31
Vrouw laat man uit met riem om zijn penis

CARCASSONNE - Winkelpubliek was woensdag getuige van een merkwaardig tafereel in een drukke winkelstraat in de Franse stad Carcassonne. Zij zagen hoe een vrouw haar gezel met een leiband rond zijn ontblote lid door de straat loodste. Dat meldt het persagentschap AFP.

Nieuw spelletje
De politie werd erbij gehaald. De agenten arresteerden de 63-jarige vrouw en haar veertigjarige gelegenheidshondje. Het koppel verklaarde dat ze nogal verslaafd zijn aan seks en dat ze eens een nieuw spelletje wilden proberen.

De twee werden gearresteerd op beschuldiging van openbare zedenschennis. Ze moeten in april voor de rechter verschijnen.

11/02/11 11u03


Vrouw laat man uit met riem om zijn penis - Bizar - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/567887/2011/02/11/Vrouw-laat-man-uit-met-riem-om-zijn-penis.dhtml)

Pizzaman
11-02-11, 22:42
Nou en, ik heb ze ook wel eens gezien die laten hun vrouw uit in een tent.

Overigens vind ik dat dan wel hygienischer.

Hatert
11-02-11, 22:47
Nou en, ik heb ze ook wel eens gezien die laten hun vrouw uit in een tent.

Overigens vind ik dat dan wel hygienischer.

Bij mij in de stad liep er een paar dagen lang een vrijwel naakte k4-man gelijnd aan een hindenriem door een k4-vrouw op handen en voeten in het kader van een kunstproject.

Pizzaman
11-02-11, 22:51
Bij mij in de stad liep er een paar dagen lang een vrijwel naakte k4-man gelijnd aan een hindenriem door een k4-vrouw op handen en voeten in het kader van een kunstproject.

Laat me raden.. ze kregen ook nog subsidie?
Toch maar PVV stemmen Hatert... (http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7202)

:stout:

fisherman1969
11-02-11, 22:56
Laat me raden.. ze kregen ook nog subsidie?
Toch maar PVV stemmen Hatert... (http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7202)

:stout:

Zo,ne goeie hebbe wij nog niet gehad :lole::lole::lole:

Pizzaman
11-02-11, 22:58
Ik heb ooit nog een sop de taxi gereden, eens had ik Herman Brood aan boord.
Hij zei mij: jongen het is niet wat je op dat doek kliedert dat kunst is.
De kunst is die rommel zo duur te verkopen dat je voor de rest geen flikker hoeft uit te voeren.

Ik heb dat altijd heel goed onthouden.

knuppeltje
12-02-11, 10:59
De kunst is die rommel zo duur te verkopen dat je voor de rest geen flikker hoeft uit te voeren.

Ik heb dat altijd heel goed onthouden.

Wil ik die dakkapellen van je wel eens zien. :haha:

John2
12-02-11, 15:29
Vrouw laat man uit met riem om zijn penis

CARCASSONNE - Winkelpubliek was woensdag getuige van een merkwaardig tafereel in een drukke winkelstraat in de Franse stad Carcassonne. Zij zagen hoe een vrouw haar gezel met een leiband rond zijn ontblote lid door de straat loodste. Dat meldt het persagentschap AFP.

Nieuw spelletje
De politie werd erbij gehaald. De agenten arresteerden de 63-jarige vrouw en haar veertigjarige gelegenheidshondje. Het koppel verklaarde dat ze nogal verslaafd zijn aan seks en dat ze eens een nieuw spelletje wilden proberen.

De twee werden gearresteerd op beschuldiging van openbare zedenschennis. Ze moeten in april voor de rechter verschijnen.

11/02/11 11u03


Vrouw laat man uit met riem om zijn penis - Bizar - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/567887/2011/02/11/Vrouw-laat-man-uit-met-riem-om-zijn-penis.dhtml)

Ach hier op het ziekenhuis krijgen we Islaminatjes waar hun geslachtsdelen zo verminkt zijn dat er kunstgrepen door de kafirman moet worden verricht wil deze is lam vrouwtje nog enigsinds een menswaardig bestaan hebben zonder dagelijkse ontstekingen aan haar vagina en baarmoeder.
Dan zie ik toch liever de k4 man vrijwillig door de straat lopen met een riempje om zijn snikkel dan de verplichte verminking van deze vrouwen in naam van de Is-lam

John2
12-02-11, 15:33
Wil ik die dakkapellen van je wel eens zien. :haha:

http://www.zonnepanelen.wouterlood.com/solar_images/bladebladebla.png

Eric de Blois
12-02-11, 15:51
Ik heb ooit nog een sop de taxi gereden, eens had ik Herman Brood aan boord.
Hij zei mij: jongen het is niet wat je op dat doek kliedert dat kunst is.
De kunst is die rommel zo duur te verkopen dat je voor de rest geen flikker hoeft uit te voeren.

Ik heb dat altijd heel goed onthouden.

Grappig. Ooit heb ik als taxichauffeur Brood van station Ede-Wageningen naar zijn stamkoeg in Amsterdam gereden. Hij was flink stoned na zijn optreden op de parkweg. Vooraf vroeg hij wat een rit zou kosten naar Driebergen. Hij zou daar op de trein stappen. Toen vroeg hij wat het naar Utrecht CS moest kosten. Zo hield hij de centrale wel bezig. Uiteindelijk zei hij; "breng me maar naar Amsterdam". Hij had het onderweg veel over zijn kinderen.

Wat Brood zegt over kunst is leuk gevonden en waar. Ik zeg iets vergelijkbaars ook al heel lang over de wonderen van jezus. God en jezus hebben nooit één wonder verricht, het wonder is wel dat mensen daar evenwel in geloven.

En ja die kafir (?) vrouw die haar man naakt uitlaat aan een riem vind ik een mooi voorbeeld van emancipatie. Daar kunnen ze in patriarchale culturen nog wat van leren.