PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders boos om cartoon



Joesoef
12-02-11, 06:42
http://www.joop.nl/uploads/RTEmagicC_Wordt-vervolgd.jpghttp://www.joop.nl/uploads/RTEmagicC_Wordt-vervolgd.jpg.jpg



AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog.




Wilders reageert woedend tegenover elsevier.nl en noemt het een „walgelijke en ziekelijke vertoning”. De cartoon toont vijf allochtonen die in een gevangenenkamp in de rij staan, met op hun kleding de letter T van tuig. In uniform wijst Wilders hun de weg naar de douche.

rikky
12-02-11, 08:51
Terecht dat hij woedend is. De vergelijking slaat als k*t op Dirk.

Joesoef
12-02-11, 09:32
Terecht dat hij woedend is. De vergelijking slaat als k*t op Dirk.


En nekschot mag weer wel net als antimohammedcartoons.

John2
12-02-11, 10:10
En nekschot mag weer wel net als antimohammedcartoons.

Je mag kwaad worden en een cartoon onterecht vinden, het grote verschil zit hem wel dat er nu niet wordt opgeroepen tot doden van personen en vernietiging van lands-eigendommen.
Verder vind ik deze cartoon eerder discriminerend naar Turken, omdat hier wordt aangegeven dat alle buitenlanders tuig zou zijn.

Wizdom
12-02-11, 10:19
Je mag kwaad worden en een cartoon onterecht vinden, het grote verschil zit hem wel dat er nu niet wordt opgeroepen tot doden van personen en vernietiging van lands-eigendommen.
Verder vind ik deze cartoon eerder discriminerend naar Turken, omdat hier wordt aangegeven dat alle buitenlanders tuig zou zijn.

Iedereen weet wat Wilders bedoelt met tuig... De grootste tuig is hijzelf dus wat let hem om naar een tuigdorp te verhuizen...

Hatert
12-02-11, 10:22
Wilders laat zelfs films maken om haat tegen moslims te propageren en nu huilt hij al om een cartoon.

rikky
12-02-11, 10:33
En nekschot mag weer wel net als antimohammedcartoons.

Waar zeg ik dat het niet mag ???

Ik zeg dat ik zijn woede kan begrijpen. Die cartoon moet natuurlijk gewoon geplaatst kunnen worden, en ik neem aan dat Geert geen vlaggen gaat verbranden ...

tanger'73
12-02-11, 11:16
En nekschot mag weer wel net als antimohammedcartoons.



Walgelijk is ook personen die al eeuwen dood zijn en zich niet kunnen verweren, op zijn website portreteren als Mohammed met een tikkende tulband op het hoofd.

John2
12-02-11, 11:23
Walgelijk is ook personen die al eeuwen dood zijn en zich niet kunnen verweren, op zijn website portreteren als Mohammed met een tikkende tulband op het hoofd.
Grrrrrrrrr, waar heb jij al die jaren gezeten, het ging niet om de man met tulband, maar om een hond waarin de tekst Mohammed stond, verder kun je de Profeet niet tekenen en zal het altijd een gissing zijn omdat er geen voorbeelden voor handen zijn met uitzondering van een afbeelding waar hij staat omringt door het volk, maar zou je zeggen het is Jezus of een andere profeet zal men dit direct geloven.
Verder heb je gelijk je moet Heiligen niet ontheiligen.

tanger'73
12-02-11, 11:29
Grrrrrrrrr, waar heb jij al die jaren gezeten, het ging niet om de man met tulband, maar om een hond waarin de tekst Mohammed stond, verder kun je de Profeet niet tekenen en zal het altijd een gissing zijn omdat er geen voorbeelden voor handen zijn met uitzondering van een afbeelding waar hij staat omringt door het volk, maar zou je zeggen het is Jezus of een andere profeet zal men dit direct geloven.
Verder heb je gelijk je moet Heiligen niet ontheiligen.


Braaf wezen hoor en hier heb je een koekje. Die cartoon waar wilders zo furieus over doet, is ook maar gissen. Er wordt niet duidelijk aangegeven dat het wilders is. Maar toch is zonneklaar dat naar hem wordt gerefereerd. Hetzelfde als bij die Mohammedcartoons.

Bovendien, Mohammed is geen heilige, maar doodnormaal mens van vlees en bloed geweest idem in afwachting op Gods genade.

John2
12-02-11, 11:41
=tanger'73;4625489]Braaf wezen hoor en hier heb je een koekje.
Dank je die gaat er wel in hier bij de koffie.


Die cartoon waar wilders zo furieus over doet, is ook maar gissen. Er wordt niet duidelijk aangegeven dat het wilders is. Maar toch is zonneklaar dat naar hem wordt gerefereerd. Hetzelfde als bij die Mohammedcartoons.
Moh, ik vind hem toch aardig lijken op Wilders, maar je hebt gelijk gevoelswaarden spelen zeker mee.
Zou bijvoorbeeld Wilders er niet op hebben gereageerd zouden wij hier nu niet erover discusseren.


Bovendien, Mohammed is geen heilige, maar doodnormaal mens van vlees en bloed geweest idem in afwachting op Gods genade.
:jammer:Ben ik er net van overtuigd dat Mohammed meer is dan een normaal mens, gooi jij mij weer de ramen in. :jammer:
En ik denk dat ook veel Moslims hem zien als een persoon die meer is als een normaal mens, immers hij ontving een boodschap uit de handen van God en wie kan dit als normaal mens ook ontvangen?
Ik zie hem persoonlijk als een uitverkorende van God, door God verheven boven de mensen.
En nee ik heb me niet bekeerd tot de Islam........:stomp:

tanger'73
12-02-11, 12:05
Dank je die gaat er wel in hier bij de koffie.


Moh, ik vind hem toch aardig lijken op Wilders, maar je hebt gelijk gevoelswaarden spelen zeker mee.
Zou bijvoorbeeld Wilders er niet op hebben gereageerd zouden wij hier nu niet erover discusseren.


:jammer:Ben ik er net van overtuigd dat Mohammed meer is dan een normaal mens, gooi jij mij weer de ramen in. :jammer:
En ik denk dat ook veel Moslims hem zien als een persoon die meer is als een normaal mens, immers hij ontving een boodschap uit de handen van God en wie kan dit als normaal mens ook ontvangen?
Ik zie hem persoonlijk als een uitverkorende van God, door God verheven boven de mensen.
En nee ik heb me niet bekeerd tot de Islam........:stomp:

a) Met alle plezier krijg je van me dan ook een aai over de bol.

b) Het is van zijn achterkant genomen, maar je hebt gelijk dat het niet valt te ontkomen dat hij het mikpunt is. Dat wilders er dan ook helemaal ziek van is, is dacht ik ook de bedoeling.

c) Blij dat ik dan dit misverstand heb doen ombuigen. Het is echt een mens en niet meer als dat. Het is dan ook ten strengste verboden voor moslims om Mohammed (v.z.m.h), bijvoorbeeld op zijn rustplaats bovenzinnelijk te vereren. Kortom, binnen de islam is het gebruik van 'heilig' uitsluitend bewaard voor God en Zijn Woord.

Verder heeft hij geen boodschap uit handen van God ontvangen, maar via transcendentale wijze.

rbn
12-02-11, 12:35
Ik zeg dat ik zijn woede kan begrijpen. Die cartoon moet natuurlijk gewoon geplaatst kunnen worden, en ik neem aan dat Geert geen vlaggen gaat verbranden ...

nou, hij is anders al aardig bezig om op zijn manier vlaggen te verbranden door te dreigen dat hij niet komt opdagen bij een tv-debat als de cartoon niet direct wordt verwijderd:

Wilders: zieke geesten bij VARA

PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA, die op zijn website Joop.nl een cartoon heeft geplaatst waarop een plan van de PVV wordt vergeleken met nazipraktijken.

Het gaat om het idee van de partij om zogenoemde tuigdorpen voor aso's te bouwen. Op de spotprent is te zien hoe bewoners van zo'n dorp naar een douche worden geleid, zoals dat in de oorlog gebeurde met gevangen in een concentratiekamp. In die 'doucheruimte' werden ze vergast.


"Een walgelijke cartoon", laat Wilders weten. "Hij moet acuut van die website af, anders gaan we aanstaande woensdag niet naar het lijsttrekkersdebat in het VARA-programma Pauw & Witteman."

In die talkshow staat ook PVV-lijsttrekker voor de Eerste Kamer, Machiel de Graaf, geboekt. Wilders spreekt van "zieke geesten" bij de VARA.

SpitsNieuws : Wilders: zieke geesten bij VARA (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/02/wilders_zieke_geesten_bij_vara.html)

Hatert
12-02-11, 12:37
nou, hij is anders al aardig bezig met 'vlaggen' te verbranden door te dreigen dat hij niet komt opdagen bij ene tv-debat als de cartoon niet wordt verwijderd:

Wilders: zieke geesten bij VARA

PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA, die op zijn website Joop.nl een cartoon heeft geplaatst waarop een plan van de PVV wordt vergeleken met nazipraktijken.

Het gaat om het idee van de partij om zogenoemde tuigdorpen voor aso's te bouwen. Op de spotprent is te zien hoe bewoners van zo'n dorp naar een douche worden geleid, zoals dat in de oorlog gebeurde met gevangen in een concentratiekamp. In die 'doucheruimte' werden ze vergast.


"Een walgelijke cartoon", laat Wilders weten. "Hij moet acuut van die website af, anders gaan we aanstaande woensdag niet naar het lijsttrekkersdebat in het VARA-programma Pauw & Witteman."

In die talkshow staat ook PVV-lijsttrekker voor de Eerste Kamer, Machiel de Graaf, geboekt. Wilders spreekt van "zieke geesten" bij de VARA.

SpitsNieuws : Wilders: zieke geesten bij VARA (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/02/wilders_zieke_geesten_bij_vara.html)

Joden uit arabische landen kijken nog steeds vol afschuw terug naar hun aankomst in Palestina. Zij moesten ook aan allerlei douches met chemische spul ondergaan.

rbn
12-02-11, 12:46
Joden uit arabische landen kijken nog steeds vol afschuw terug naar hun aankomst in Palestina. Zij moesten ook aan allerlei douches met chemische spul ondergaan.

en ze werden tegen hun vrije wil in speciale immigrantendorpen ondergebracht in israel die hoofdzakelijk bestemd waren voor joden uit afrika en azië.. deze ma'abarot nederzettingen bestonden uit tenten en goedkope hokken en lijken wat architectuur betreft wel enigzins op concentratiekampen..
over douches gesproken: per ma'abara gemeenschap moesten 350 joden 1 douche delen..

Pizzaman
12-02-11, 12:59
Ik kan er op zich wel om lachen, het enige is de referentie naar de gaskamers die het walgelijk maakt.
Waarom dat altijd weer moet, men heeft gewoon geen normale argumenten.
Tuig is tuig, moeten we die nu ook al zielig vinden, laat ze toch opdonderen.
Misdaad loont gewoon hier in Nederland, en het is de elite die er geen last van heeft
die het aan degenen verwijt die er wel last van hebben dat ze er iets van durven zeggen.

BTW De gevolgen zijn wel verschillend. Ditmaal geen rellen en vlagverbrandingen.

Overigens maakt John ook een punt, hoe dus even in de gaten dat die elite schijt op de islam.
Kan me nog iets herinneren van een ANWB directeur en iets over een Marokkaanse taxichauffeur...

John2
12-02-11, 13:06
en ze werden tegen hun vrije wil in speciale immigrantendorpen ondergebracht in israel die hoofdzakelijk bestemd waren voor joden uit afrika en azië.. deze ma'abarot nederzettingen bestonden uit tenten en goedkope hokken en lijken wat architectuur betreft wel enigzins op concentratiekampen..
over douches gesproken: per ma'abara gemeenschap moesten 350 joden 1 douche delen..

Gebrek aan kennis denk ik want in de maabarot nederzettingen of terwijl kibboetz kom ik geen enkele Jood tegen uit Afrika of Azie, de bevolking die de Kibboetz bevolkten waren hoofdzakelijk Joden uit Rusland (USSR) en west europa die zijn gevlucht of vrijwillig daar heen zijn getrokken.
Ook tentenkampen en goedkope hokken kun je rustig afschrijven, want hoe deze Joden het hebben geflikt is voor mij een raadsel, maar vermoedelijk door samenwerking, ontstonden daar goede woningen compleet met riool en andere voorzieningen.
Een goede inzicht krijg je via de foto's op deze site;
Israel & Palestijnen Nieuws Blog: 80 Jaar Kibboetz leven (http://israel-palestijnen.blogspot.com/2008/02/80-jaar-kibboetz-leven_19.html)

rbn
12-02-11, 13:10
BTW De gevolgen zijn wel verschillend. Ditmaal geen rellen en vlagverbrandingen.



hou toch op man.. in dit land zijn de meest walgelijke anti-islaamcartoons in de media verschenen zonder dat er vlaggen werden verbrand of dat er rellen onstonden..
als jouw omhooggevallen führer echter 1 onwelgevallig tekeningetje ziet weigert hij vervolgens z'n verplichtingen als volksvertegenwoordiger na te komen door te dreigen niet deel te nemen aan een verkiezingsdebat.. een vlag verbranden (wat hier in nederland bij mijn weten niet eens voorkomt) is niks vergeleken bij een volksvertegenwoordiger die zijn functie misbruikt door een publieke omroep te chanteren bij het aanzetten tot censuur.. moreel gezien is jouw führer zo corrupt als de pest..

mark61
12-02-11, 14:38
Tis net een Itallaanse voetballer. Zelf uitgebreid vals uitdelen, maar incasseren, ho maar. Dan rolt ie jankend over het veld, vertwijfeld over zoveel onrecht en onbeschoftheid.

Eric de Blois
12-02-11, 14:48
Wilders laat zelfs films maken om haat tegen moslims te propageren en nu huilt hij al om een cartoon.

In de film Fitna is de koran aan het woord, dat jou dat niet welgevallig is kan ik wel begrijpen.

Hou je bek maar over huilen om cartoon's. Als iets lange tenen heeft ben jij het wel en je medehaters. Over Denemarken en Kurt Westergaard hebben jullie geen goed woord over. Bedreigingen aan zijn adres worden hier toegejuicht. Toen Salman Rushdie een satirisch boekje schreef over geloven, waarin ook christenen en hindoe's min of meer belachelijk worden gemaakt, waren het de moslim's die in woede ontstaken. Boekhandelaren die dat boek verkochten in nederland werden toen door jongeren bedreigd, winkelruiten werden vernield. V&D zag onder dreiging maar af van de verkoop. De film Fitna is vanwege bedreigingen maar niet uitgezonden op TV. Toen de film op internet kwam, heeft liveleak de film maar van het web gehaald na bedreigingen aan het adres van medewerkers. Ook Gregorius Nekschot moest het ontgelden vanwege het vervaardigen van niet politiek correcte cartoon's.
En tot slot natuurlijk Theo van Gogh die is vermoord vanwege zijn heldere mening over de islam.

Voor 'hatertjes' hier deugd niets aan nederland. Behalve natuurlijk een kut met blond haar, een vette duitse auto, het recht om 'ongestraft' fatsoenlijke burgers te mogen treiteren, de buurt in bezit nemen, in groepsverband meisjes betasten in zwembaden, en natuurlijk een prettige uitkering. Voor het overige kan de nederlandse bevolking, de politiek en de cultuur natuurlijk de kanker krijgen.

En dan nu klagen dat Wilders lange tenen heeft? Sinds Salman Rushdie, Theo van Gogh en Kurt Westergaard is duidelijk wie hier lange tenen heeft.

Max Stirner
12-02-11, 15:04
http://www.joop.nl/uploads/RTEmagicC_Wordt-vervolgd.jpghttp://www.joop.nl/uploads/RTEmagicC_Wordt-vervolgd.jpg.jpg



AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog.


Wilders reageert woedend tegenover elsevier.nl en noemt het een „walgelijke en ziekelijke vertoning”. De cartoon toont vijf allochtonen die in een gevangenenkamp in de rij staan, met op hun kleding de letter T van tuig. In uniform wijst Wilders hun de weg naar de douche.



Vind dat Wilders in deze gelijk heeft - dit is belachelijk

rikky
12-02-11, 15:16
In de film Fitna is de koran aan het woord, dat jou dat niet welgevallig is kan ik wel begrijpen.

Hou je bek maar over huilen om cartoon's. Als iets lange tenen heeft ben jij het wel en je medehaters. Over Denemarken en Kurt Westergaard hebben jullie geen goed woord over. Bedreigingen aan zijn adres worden hier toegejuicht. Toen Salman Rushdie een satirisch boekje schreef over geloven, waarin ook christenen en hindoe's min of meer belachelijk worden gemaakt, waren het de moslim's die in woede ontstaken. Boekhandelaren die dat boek verkochten in nederland werden toen door jongeren bedreigd, winkelruiten werden vernield. V&D zag onder dreiging maar af van de verkoop. De film Fitna is vanwege bedreigingen maar niet uitgezonden op TV. Toen de film op internet kwam, heeft liveleak de film maar van het web gehaald na bedreigingen aan het adres van medewerkers. Ook Gregorius Nekschot moest het ontgelden vanwege het vervaardigen van niet politiek correcte cartoon's.
En tot slot natuurlijk Theo van Gogh die is vermoord vanwege zijn heldere mening over de islam.

Voor 'hatertjes' hier deugd niets aan nederland. Behalve natuurlijk een kut met blond haar, een vette duitse auto, het recht om 'ongestraft' fatsoenlijke burgers te mogen treiteren, de buurt in bezit nemen, in groepsverband meisjes betasten in zwembaden, en natuurlijk een prettige uitkering. Voor het overige kan de nederlandse bevolking, de politiek en de cultuur natuurlijk de kanker krijgen.

En dan nu klagen dat Wilders lange tenen heeft? Sinds Salman Rushdie, Theo van Gogh en Kurt Westergaard is duidelijk wie hier lange tenen heeft.

hear hear!!! :jumping:

StevieK
12-02-11, 19:38
In de film Fitna is de koran aan het woord, dat jou dat niet welgevallig is kan ik wel begrijpen.

Hou je bek maar over huilen om cartoon's. Als iets lange tenen heeft ben jij het wel en je medehaters. Over Denemarken en Kurt Westergaard hebben jullie geen goed woord over. Bedreigingen aan zijn adres worden hier toegejuicht. Toen Salman Rushdie een satirisch boekje schreef over geloven, waarin ook christenen en hindoe's min of meer belachelijk worden gemaakt, waren het de moslim's die in woede ontstaken. Boekhandelaren die dat boek verkochten in nederland werden toen door jongeren bedreigd, winkelruiten werden vernield. V&D zag onder dreiging maar af van de verkoop. De film Fitna is vanwege bedreigingen maar niet uitgezonden op TV. Toen de film op internet kwam, heeft liveleak de film maar van het web gehaald na bedreigingen aan het adres van medewerkers. Ook Gregorius Nekschot moest het ontgelden vanwege het vervaardigen van niet politiek correcte cartoon's.
En tot slot natuurlijk Theo van Gogh die is vermoord vanwege zijn heldere mening over de islam.

Voor 'hatertjes' hier deugd niets aan nederland. Behalve natuurlijk een kut met blond haar, een vette duitse auto, het recht om 'ongestraft' fatsoenlijke burgers te mogen treiteren, de buurt in bezit nemen, in groepsverband meisjes betasten in zwembaden, en natuurlijk een prettige uitkering. Voor het overige kan de nederlandse bevolking, de politiek en de cultuur natuurlijk de kanker krijgen.

En dan nu klagen dat Wilders lange tenen heeft? Sinds Salman Rushdie, Theo van Gogh en Kurt Westergaard is duidelijk wie hier lange tenen heeft.

:stout:::schok::schok::cool:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Make love not war :)

Joesoef
12-02-11, 19:45
Blijf vooral in Chili wonen Eric.

Eric de Blois
12-02-11, 20:06
Blijf vooral in Chili wonen Eric.

Ja, ik heb voorlopig geen reden om hier te vertrekken. Ik kanker ook niet op de mensen hier. Nou ja af en toe op een asociale automobilist die niet stopt voor een voetganger die wil oversteken. Over het algemeen kan ik zeggen dat chilenen vriendelijk zijn, niets te klagen dus. En natuurlijk veel ruimte en natuur hier.

John2
12-02-11, 20:40
Blijf vooral in Chili wonen Eric.

Ook daar kan hij stemmen Joesoef. :stout:

Slinger
12-02-11, 21:34
Walgelijk is ook personen die al eeuwen dood zijn en zich niet kunnen verweren, op zijn website portreteren als Mohammed met een tikkende tulband op het hoofd.

Dat is helemaal niet walgelijk, maar een adequate politieke analyse.

Slinger
12-02-11, 21:35
http://www.joop.nl/uploads/RTEmagicC_Wordt-vervolgd.jpghttp://www.joop.nl/uploads/RTEmagicC_Wordt-vervolgd.jpg.jpg



AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is boos op de VARA-weblog Joop.nl. Daarop is vrijdag een cartoon geplaatst waarin de zogenoemde tuigdorpen die Wilders wil opzetten, worden vergeleken met vernietigingskampen uit de Tweede Wereldoorlog.




Wilders reageert woedend tegenover elsevier.nl en noemt het een „walgelijke en ziekelijke vertoning”. De cartoon toont vijf allochtonen die in een gevangenenkamp in de rij staan, met op hun kleding de letter T van tuig. In uniform wijst Wilders hun de weg naar de douche.

Dit is echt haatzaaien op een leugenachtige manier.

Hatert
12-02-11, 21:36
In de film Fitna is de koran aan het woord, dat jou dat niet welgevallig is kan ik wel begrijpen.

Hou je bek maar over huilen om cartoon's. Als iets lange tenen heeft ben jij het wel en je medehaters. Over Denemarken en Kurt Westergaard hebben jullie geen goed woord over. Bedreigingen aan zijn adres worden hier toegejuicht. Toen Salman Rushdie een satirisch boekje schreef over geloven, waarin ook christenen en hindoe's min of meer belachelijk worden gemaakt, waren het de moslim's die in woede ontstaken. Boekhandelaren die dat boek verkochten in nederland werden toen door jongeren bedreigd, winkelruiten werden vernield. V&D zag onder dreiging maar af van de verkoop. De film Fitna is vanwege bedreigingen maar niet uitgezonden op TV. Toen de film op internet kwam, heeft liveleak de film maar van het web gehaald na bedreigingen aan het adres van medewerkers. Ook Gregorius Nekschot moest het ontgelden vanwege het vervaardigen van niet politiek correcte cartoon's.
En tot slot natuurlijk Theo van Gogh die is vermoord vanwege zijn heldere mening over de islam.

Voor 'hatertjes' hier deugd niets aan nederland. Behalve natuurlijk een kut met blond haar, een vette duitse auto, het recht om 'ongestraft' fatsoenlijke burgers te mogen treiteren, de buurt in bezit nemen, in groepsverband meisjes betasten in zwembaden, en natuurlijk een prettige uitkering. Voor het overige kan de nederlandse bevolking, de politiek en de cultuur natuurlijk de kanker krijgen.

En dan nu klagen dat Wilders lange tenen heeft? Sinds Salman Rushdie, Theo van Gogh en Kurt Westergaard is duidelijk wie hier lange tenen heeft.

Doe niet zo stoer met hou je bek en zo.

De westerse kafirs hebben miljoenen mensen het zwijgen opgelegd in de derde wereld. De moord en slachtpartijen kennen hun weerga niet in de geschiedenis als je het daarover wilt hebben.

Het gaat erom dat Wilders hypocriet is. Dat kun je niet weerspreken en ga je maar je eigen draai geven aan het verhaal met halve waarheden.

tanger'73
12-02-11, 22:24
Dat is helemaal niet walgelijk, maar een adequate politieke analyse.


Een politieke analyse is misschien je grootvader die drie voet onder de grond zit opgraven en alsnog verpulveren tot poeder.

tanger'73
12-02-11, 22:32
Tis net een Itallaanse voetballer. Zelf uitgebreid vals uitdelen, maar incasseren, ho maar. Dan rolt ie jankend over het veld, vertwijfeld over zoveel onrecht en onbeschoftheid.


Het is alleen maar prachtig dat hij er van moet zitten janken en er helemaal ziek van is. Wie ligt daar nou wakker van?

tanger'73
12-02-11, 22:56
In de film Fitna is de koran aan het woord, dat jou dat niet welgevallig is kan ik wel begrijpen.

En dan nu klagen dat Wilders lange tenen heeft? Sinds Salman Rushdie, Theo van Gogh en Kurt Westergaard is duidelijk wie hier lange tenen heeft.


Fitna bestaat hooguit uit fragmenten die kant noch wal raken. En het is Wilders die lange tenen heeft, doordat deze cartoon zeker niet van moslims afkomstig is. Een theo van Gogh zou bijvoorbeeld deze catoon in no time hebben vervaardigd. Dus ga maar lekker die Nederlandse cartoonist of kunstenaar achter deze cartoon en diens podium van hem lekker beschimpen met je verontwaardiging en laat de moslims met rust.

Eric de Blois
12-02-11, 23:41
Doe niet zo stoer met hou je bek en zo.

De westerse kafirs hebben miljoenen mensen het zwijgen opgelegd in de derde wereld. De moord en slachtpartijen kennen hun weerga niet in de geschiedenis als je het daarover wilt hebben.

Het gaat erom dat Wilders hypocriet is. Dat kun je niet weerspreken en ga je maar je eigen draai geven aan het verhaal met halve waarheden.

Mijn commentaar is een reactie op de lange tenen. Dat jij daar nu weer slachtpartijen in de derde wereld bij haalt heeft niets met het onderwerp te maken. Het onderwerp is de verontwaardiging (lange tenen) van Wilders als reactie op een cartoon over hem. Ik constateer dat jouw tenen en die van je haatbroeders veel langer zijn als het gaat om satire over de islam. Ik heb daartoe enige heldere voorbeelden gegeven die jij niet hebt kunnen weerleggen. In plaats daarvan begin je een zwak betoog over westerse misdaden in de derde wereld. Dat is vergelijkbaar met iemand die constateert dat er veel doden in het verkeer vallen, waarop iemand zegt dat je van onveilige sex aids kunt krijgen.

Hatert
13-02-11, 00:00
Mijn commentaar is een reactie op de lange tenen. Dat jij daar nu weer slachtpartijen in de derde wereld bij haalt heeft niets met het onderwerp te maken. Het onderwerp is de verontwaardiging (lange tenen) van Wilders als reactie op een cartoon over hem. Ik constateer dat jouw tenen en die van je haatbroeders veel langer zijn als het gaat om satire over de islam. Ik heb daartoe enige heldere voorbeelden gegeven die jij niet hebt kunnen weerleggen. In plaats daarvan begin je een zwak betoog over westerse misdaden in de derde wereld. Dat is vergelijkbaar met iemand die constateert dat er veel doden in het verkeer vallen, waarop iemand zegt dat je van onveilige sex aids kunt krijgen.

Je hebt het over voorbeelden van mensen die het zwijgen is opgelegd. Daarvoor moet je bij de westerrse kafirs zijn. Die hebben tig miljoenen mensen het zwijgen opgelegd in de derde wereld.

Je constateert je eigen hersenspinsels die je op mijn persoon projecteert.

Ik contateer dat Wilders de mond vol heeft over vrijheid van meningsuiting bla bla als hij anderen wil beledigen, vernederen etc.. maar als hij als kop van jut wordt gebruikt begint hij als een speenvarken te huilen.

Dat is mijn onderwerp, wat jij allemaal erbij haalt doet niet terzake voor mijn standpunt.

Wat wil jij nou? Geef je wilders gelijk dat hij beledigd of wat dan ook wordt en geef je daarmee ook dat anderen die zich verzetten tegen allerlei beledigingen ook gelijk hebben.

Eric de Blois
13-02-11, 01:07
Je hebt het over voorbeelden van mensen die het zwijgen is opgelegd. Daarvoor moet je bij de westerrse kafirs zijn. Die hebben tig miljoenen mensen het zwijgen opgelegd in de derde wereld.

Ja, ik noem voorbeelden van mensen die bedreigd zijn om krititiek op de islam: Salman Rushdie, Theo van Gogh en Kurt Westergaard etc. En daar moet ik dan voor bij kafir's zijn? Wie hebben deze mensen bedreigd? En wie praten deze dreigementen hier goed? Dat waren wel moslim's.

Pardon, miljoenen mensen die het zwijgen is opgelegd in de derde wereld. Wat kan Rushdie daar aan doen? Of Wilders? Of Van Gogh? Omdat ze blank waren? Omdat ze in Europa zijn geboren?


Ik contateer dat Wilders de mond vol heeft over vrijheid van meningsuiting bla bla als hij anderen wil beledigen, vernederen etc.. maar als hij als kop van jut wordt gebruikt begint hij als een speenvarken te huilen.

Dat is mijn onderwerp, wat jij allemaal erbij haalt doet niet terzake voor mijn standpunt.

Doet wel terzake. Jullie verwijten Wilders dingen die jullie juist zélf doen. Bij de minst geringste kritiek op de islam wordt er meteen gedreigd. Dat doet wilders niet, die is alleen erg boos en dat mag hij ook, want zijn tuigdorpen vergelijken met de vergassing van joden slaat nergens op. Het is pure smaad. Maar die rode pro-pvda debiel van joop.nl heeft daar geen brood aan. Ik wens de vara en pvda nog prettige tijden toe in het nieuwe tolerante nederland waarin kritiek op patriarchale troetel-godsdiensten vaak wordt beantwoord met fysieke bedreigingen. Zie Westergaard.


Wat wil jij nou? Geef je wilders gelijk dat hij beledigd of wat dan ook wordt en geef je daarmee ook dat anderen die zich verzetten tegen allerlei beledigingen ook gelijk hebben.

Wie zegt dat Wilders de islam beledigd? Hij refereert aan teksten uit de koran. Sinds wanneer is het uitvergroten van koran teksten een belediging?

God bestaat niet en iets wat niet bestaat mag best beledigd worden, al is het wat zinloos. Het geloof bestaat wél en ook dat mag worden beledigd. Immers het geloof is geen persoon. God is een niet bestaande figuur, die zelf's al hij wel zou bestaan en dus machtig is, zichzelf goed zou kunnen verdedigen tegen smaad.

Het willen verbieden van de hoofddoek is ook al geen belediging. Ik vind zo'n verbod overigens wel vrij zinloos. Het geloof zit tussen de oren met of zonder hoofddoek.

Ook het maken van een afbeelding van de profeet is geen belediging. Immers er bestaan geen afbeeldingen van de profeet, dus iedere tekening die dat suggereert is onwaar. Het verbieden de profeet af te beelden is onzinnig! Hoe kun je nu iets afbeelden waarvan geen oorspronkelijke beelden bestaan? Het is gewoon een volslagen absurd verbod.

Als ik Wilders zou zijn, zou ik om tactische redenen geen ophef maken over de beledigende cartoon. Ook zou ik niet willen komen tot een verbod van de koran en de hoofddoek. Beide verboden zijn niet effectief. Ik vind een verbod niet fout, maar eerder zinloos.

Wat ik wél goed vind van Wilders zijn de tuigdorpen. En daar ging deze cartoon over. Maar dat is niet echt een idee van hem. Eerder al waren er plannen voor het vormen van klootzakwijken. Nu is dat laatste iets wat al van nature onstaat. Immers veel fatsoenlijke mensen trekken vrijwillig weg uit pauperwijken en zo neemt het paupergehalte toe. Een hek er omheen en klaar. Het lastig vallen van anderen is geen recht. Harde aanpak is nodig, dan kom je sneller uit bij de PVV dan bij de softe PvdA. Ik denk dat de cartoon geen schade aanrichten kan, want de echte PVV aanhang laat zich niet misleiden door goedkope smaad.

Slinger
13-02-11, 08:42
Een politieke analyse is misschien je grootvader die drie voet onder de grond zit opgraven en alsnog verpulveren tot poeder.

Mijn grootvader kon zijn kinderen en kleinkinderen wel een toekomst bieden in zijn eigen land.

knuppeltje
13-02-11, 09:18
Vind dat Wilders in deze gelijk heeft - dit is belachelijk

Tja, zoiets kun je krijgen met vrijheid van meningsuiting en vrijheid van pers.

Maar was blonde Geertje daar niet aktijd fel voorstander van?

Tja, blond en dom hè. Gaat vaak samen zeggen ze.

knuppeltje
13-02-11, 09:20
Dit is echt haatzaaien op een leugenachtige manier.

Dat moet Wilders niet onbekend zijn toch?

Slinger
13-02-11, 09:24
Dat moet Wilders niet onbekend zijn toch?

Jij keurt het goed dat een dergelijke onware voorstelling van zaken wordt gegeven?

knuppeltje
13-02-11, 10:07
Jij keurt het goed dat een dergelijke onware voorstelling van zaken wordt gegeven?

Wie kaast moet de bal verwachten.

Wizdom
13-02-11, 10:26
Dit is echt haatzaaien op een leugenachtige manier.

Wie wind zaait zal storm oogsten...

Max Stirner
13-02-11, 11:40
Tja, zoiets kun je krijgen met vrijheid van meningsuiting en vrijheid van pers.

Maar was blonde Geertje daar niet aktijd fel voorstander van?

Tja, blond en dom hè. Gaat vaak samen zeggen ze.


Tsja. De 'mening' van de cartoonist :

1. Hedendaags tuig is te vergelijken met onschuldige Joden die vergast werden.
2. Auschwitz was eigenlijk een plaats buiten de bebouwde kom waar tuig werd opgesloten.
3. Tuig staat in die tuigdorpen de gaskamer te wachten


Moeten we daar verder nog woorden aan vuil maken ?

Wizdom
13-02-11, 11:47
Tsja. De 'mening' van de cartoonist :

1. Hedendaags tuig is te vergelijken met onschuldige Joden die vergast werden.
2. Auschwitz was eigenlijk een plaats buiten de bebouwde kom waar tuig werd opgesloten.
3. Tuig staat in die tuigdorpen de gaskamer te wachten


Moeten we daar verder nog woorden aan vuil maken ?

Dat was wel de mening van Hitler.

Hij zou tegenwoordig in de geest van deze tijd ook een partij voor vrijheid van meningsuiting oprichten om dit soort Haat te mogen Prediken...

knuppeltje
13-02-11, 11:57
Tsja. De 'mening' van de cartoonist :

Moeten we daar verder nog woorden aan vuil maken ?

Hoe vervelend en walgelijk het allemaal mag zijn, bij vrijheid van woord en schrift kun je dit krijgen.

Wilders die zelf elke dag zijn haat tegen moslims spuit, omdat onze wet dat toelaat, moet dus niet gaan klagen als hij koekje van eigen deeg krijgt.

Tomas
13-02-11, 12:59
Schandalig. Die PVV zou echt verboden moeten worden, als ze zich niet aanpassen aan de westerse vrijheid van meningsuiting. Elke PVV-er die ik op straat tegen komt doet me trouwens ook heel erg pijn. Eigenlijk zouden ze uit het straatbeeld verwijderd moeten worden. Maar zover is het nog niet.

mark61
13-02-11, 13:04
Tsja. De 'mening' van de cartoonist :

1. Hedendaags tuig is te vergelijken met onschuldige Joden die vergast werden.
2. Auschwitz was eigenlijk een plaats buiten de bebouwde kom waar tuig werd opgesloten.
3. Tuig staat in die tuigdorpen de gaskamer te wachten


Moeten we daar verder nog woorden aan vuil maken ?

Waarom maak jij nooit van die gezegende analyses van die andere cartoons?

Max Stirner
13-02-11, 13:33
Waarom maak jij nooit van die gezegende analyses van die andere cartoons?

Tsja .... plaats er maar eentje, dan zal Max daar even zijn 50 cents op loslaten

tanger'73
13-02-11, 16:23
Mijn grootvader kon zijn kinderen en kleinkinderen wel een toekomst bieden in zijn eigen land.

Die toekomst uit een verleden van Jüdischer Ordnungsdienst, heeft hij glansrijk op jou overgedragen.

tanger'73
13-02-11, 16:47
Dat moet Wilders niet onbekend zijn toch?


in zekere zin is dat een voorstelling uit zijn natte droom. Dat zijn droom is betrapt met deze cartoon. Die cartoonist kan gedachten lezen. Niet verwonderlijk dat hij er pisnijdig van is.