PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw met kanker wordt door Nederlandse jeugd uitgescholden voor k**moslima



Hatert
13-02-11, 18:14
Mijn vrouw draagt ook een hoofddoek niet omdat zij het van mij moet en neit vanwege haar geloof. Maar omdat zij door chemotherapie haar haar verloren heeft. Nu is zij al een paar maal huilend thuis gekomen omdat de nette nederlandse jeurgd haar dingen nariep als k**moslima doe dat vod van je kop af of rot op. Gaan we nu deze kant op dat zelfs zieke mensen totaal respectloos behandeld gaan worden ? En dat om een hoofddoek ?

ad, roosendaal | 18:17 | 13.02.11


Elke hoofddoek doet pijn - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9007151/__Elke_hoofddoek_doet_pijn__.html?sn=binnenland,bu itenland)

John2
13-02-11, 18:36
Waarom krijg ik nu het nare gevoel dat dit verhaaltje verzonnen is door een Moslim die ondertekend met de naam Ad Roosendaal?

Hatert
13-02-11, 18:41
Waarom krijg ik nu het nare gevoel dat dit verhaaltje verzonnen is door een Moslim die ondertekend met de naam Ad Roosendaal?

Omdat het niet in je wereldbeeld past?

super ick
13-02-11, 18:45
Omdat het niet in je wereldbeeld past?


Uitzonderingen zijn niet maatgevend.

fisherman1969
13-02-11, 18:53
Waarom krijg ik nu het nare gevoel dat dit verhaaltje verzonnen is door een Moslim die ondertekend met de naam Ad Roosendaal?

Nee John dit hoeft geen / mogelijk verzonnen verhaaltje te zijn.
Ik weet dat er meer vrouwen zijn die een hoofddoekje dragen na bestraling of chemo kuur en in eerste instantie aangezien werden voor MOSLIMA , maar Uitgescholden worden heb ik nog niet van gehoord.Overigens kunnen ze ook een pruik krijgen , pet of hoedje opzetten enz.
Afgezien van alles is dit natuurlijk NIEUWS als ,,koren op de molen ,,
van onze vriend HATERT die geen mogelijkheid onbenut laat om te laten zien hoe verdervelijk het volk in het land is dat hij bewoond en zelfs kinderen er bij betrekt die op alles wel schelden , ja vroeger zelfs als je een bril droeg was je een :schele japie

Marsipulami
13-02-11, 18:56
Mijn vrouw draagt ook een hoofddoek niet omdat zij het van mij moet en neit vanwege haar geloof. Maar omdat zij door chemotherapie haar haar verloren heeft. Nu is zij al een paar maal huilend thuis gekomen omdat de nette nederlandse jeurgd haar dingen nariep als k**moslima doe dat vod van je kop af of rot op. Gaan we nu deze kant op dat zelfs zieke mensen totaal respectloos behandeld gaan worden ? En dat om een hoofddoek ?

ad, roosendaal | 18:17 | 13.02.11


Elke hoofddoek doet pijn - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9007151/__Elke_hoofddoek_doet_pijn__.html?sn=binnenland,bu itenland)

Zie reactie sharia4belgium m.b.t. vrouw (niet-moslima met hoofddoek) die stierf aan kanker.

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/324885-begrafenis-marie-rose-morel-en-de-commotie-errond.html

fisherman1969
13-02-11, 19:02
Uitzonderingen zijn niet maatgevend.

Ach laten we blij zijn dat de ,,grootse krant van NEDERLAND de TELEGRAAF dus , dit onderwerp durft aan te snijden :hihi:
De meest vergruiste en verdervelijkste krant van nederland ,is nu regelmatig bron van Hatert geworden kijkmaar !
Dus laten we HATERT dankbaar zijn, dat de,,volle waarheid,, nu regelmatig in het nieuws komt of het nu belangrijk is of niet doet er niet toe : het doel heiligt alle middelen
:handbang::hihi::handbang:

Hatert
13-02-11, 19:03
Zie reactie sharia4belgium m.b.t. vrouw (niet-moslima met hoofddoek) die stierf aan kanker.

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/324885-begrafenis-marie-rose-morel-en-de-commotie-errond.html

Die ken ik al.

De Marokkanen in Belgie leven al langer onder het openlijke racisme in Belgie. Zij die daar opgegroeid zijn willen niet langer als second class citizen behandeld worden en gaan in verzet tegen hun vijanden.

Nu zijn wij hier in Nederland aan de beurt.

Hatert
13-02-11, 19:03
Uitzonderingen zijn niet maatgevend.

Die moet je onthouden.

John2
13-02-11, 19:04
Nee John dit hoeft geen / mogelijk verzonnen verhaaltje te zijn.
Ik weet dat er meer vrouwen zijn die een hoofddoekje dragen na bestraling of chemo kuur en in eerste instantie aangezien werden voor MOSLIMA , maar Uitgescholden worden heb ik nog niet van gehoord.Overigens kunnen ze ook een pruik krijgen , pet of hoedje opzetten enz.
Afgezien van alles is dit natuurlijk NIEUWS als ,,koren op de molen ,,
van onze vriend HATERT die geen mogelijkheid onbenut laat om te laten zien hoe verdervelijk het volk in het land is dat hij bewoond en zelfs kinderen er bij betrekt die op alles wel schelden , ja vroeger zelfs als je een bril droeg was je een :schele japie

Ik weet het dat vele vrouwen na een chemo hun haren verliezen en ze vaak uit schaamte een hoofddoek dragen, vaak in mooie mode kleuren passende bij hun kleding of mantelpakje, maar ik heb nog nooit meegemaakt of gehoord dat één van de vrouwen ook maar ooit is uitgescholden, ook op de pagina waar patiënten chatten kom ik dit probleem niet tegen.
Maar natuurlijk kan er altijd een uitzondering zijn dat dit eens gebeurd of ooit gebeuren zal, maar zo extreem als in het verhaaltje van Hatert lijkt me vreemd, want als het vaak gebeurd zoals uit het verhaaltje naar voren komt, moeten de daders in de buurt wonen en zal een simpel politie onderzoek uitkomst bieden.

Marsipulami
13-02-11, 19:10
De Marokkanen in Belgie leven al langer onder het openlijke racisme in Belgie. Zij die daar opgegroeid zijn willen niet langer als second class citizen behandeld worden en gaan in verzet tegen hun vijanden.



Ik had het niet over 'de' Marokkanen. Maar ik vind den dezen wel erg laf en vind dat hij beter een levende tegenstander zou kiezen, een tegenstander die nog in de mogelijkheid is om te antwoorden.

Hatert
13-02-11, 19:18
Ik had het niet over 'de' Marokkanen. Maar ik vind dat den dezen wel erg laf en vind dat hij beter een levende tegenstander zou kiezen, een tegenstander die nog in de mogelijkheid is om te antwoorden.

Sommigen beleven de realiteit zo nadrukkelijk dat andere gevoelens wellicht de overhand krijgen.

fisherman1969
13-02-11, 19:22
Ik had het niet over 'de' Marokkanen. Maar ik vind den dezen wel erg laf en vind dat hij beter een levende tegenstander zou kiezen, een tegenstander die nog in de mogelijkheid is om te antwoorden.

Ik neem aan dat je de ,,brave ,,en godsvruchtige IMAM bedoeld ?

StevieK
13-02-11, 19:24
Mijn vrouw draagt ook een hoofddoek niet omdat zij het van mij moet en neit vanwege haar geloof. Maar omdat zij door chemotherapie haar haar verloren heeft. Nu is zij al een paar maal huilend thuis gekomen omdat de nette nederlandse jeurgd haar dingen nariep als k**moslima doe dat vod van je kop af of rot op. Gaan we nu deze kant op dat zelfs zieke mensen totaal respectloos behandeld gaan worden ? En dat om een hoofddoek ?

ad, roosendaal | 18:17 | 13.02.11


Elke hoofddoek doet pijn - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9007151/__Elke_hoofddoek_doet_pijn__.html?sn=binnenland,bu itenland)

Schelden in het algemeen en vooral in groepsverband is o zo makkelijk, ook hier op het forum is het o zo makkelijk om de schuttingtaal duidelijk te uiten.

een opmerkelijk ervaring:

Een 10tal jaren terug was ik begeleider van een roelstoel gekluisde jongen rond de 20. Hij kon niet meer lopen, was erg spastisch geworden en dat allemaal als het gevolg van een dronken automobilist die op hem inreed.
Ik passeerde met hem een groep jeugd zowel allochtoon als autochtoon. Ik kon de lachende opmerkingen en sommige scheldwoorden horen. Ik stopte en sprak de groep op rustige wijze hier op aan en vertelde dat deze jongen voorheen netzo normaal was als hun hiervoor, dat is ook kon voetballen enzo.
Na dit gesprekje werd de gehele groep stil, en kwamen de excusen naar mij, maar ik vertelde dat ze niet bij mij moesten zijn maar bij deze invalide jongen.

Toen we daarna weer passeerde werden we door de groep altijd leuk begroet. Er wilde wel eens eens een rotopmerking van een "nieuweling" komen, maar die werd direct door de groep gecorrigeerd.


Zo kan het ook

fisherman1969
13-02-11, 19:30
Ik weet het dat vele vrouwen na een chemo hun haren verliezen en ze vaak uit schaamte een hoofddoek dragen, vaak in mooie mode kleuren passende bij hun kleding of mantelpakje, maar ik heb nog nooit meegemaakt of gehoord dat één van de vrouwen ook maar ooit is uitgescholden, ook op de pagina waar patiënten chatten kom ik dit probleem niet tegen.
Maar natuurlijk kan er altijd een uitzondering zijn dat dit eens gebeurd of ooit gebeuren zal, maar zo extreem als in het verhaaltje van Hatert lijkt me vreemd, want als het vaak gebeurd zoals uit het verhaaltje naar voren komt, moeten de daders in de buurt wonen en zal een simpel politie onderzoek uitkomst bieden.

Natuurlijk komt het wel eens voor kinderen zijn soms erg wreed ,maar dan praat ik over kinderen en niet over pubers .
Overigens spreekt onze vriend HATERT over meerdere keren ,en dat lijkt me stug die kinderen hebben ten slotte nog ouders ook .
Ook ik ben wel eens ,,aangesproken ,, met wanneer zet je je mombakkes af en toen ik het deed schrokken ze zich het lazerus :hihi:
Dat was kort na m,n bestraling toen m,n gezicht nog verbrand was , droeg ik een soort masker ter bescherming .

sjaakie
13-02-11, 19:43
Sommigen beleven de realiteit zo nadrukkelijk dat andere gevoelens wellicht de overhand krijgen.


Deze moet je heel goed onthouden !!!

mark61
13-02-11, 20:29
Dat vind jij toch volkomen normaal, dat doe je zelf ook altijd. Ongehoorde schijnheil

(leen)
13-02-11, 21:08
Die ken ik al.

De Marokkanen in Belgie leven al langer onder het openlijke racisme in Belgie. Zij die daar opgegroeid zijn willen niet langer als second class citizen behandeld worden en gaan in verzet tegen hun vijanden.

Nu zijn wij hier in Nederland aan de beurt.

wizdom is trots op het cordon sanitaire,jij hebt er geen hoge pet van op?

BlackBox
14-02-11, 08:09
Waarom krijg ik nu het nare gevoel dat dit verhaaltje verzonnen is door een Moslim die ondertekend met de naam Ad Roosendaal?
De tragiek van de fantast is niet dat hij nooit serieus wordt genomen, maar dat hij anderen nooit serieus neemt?

mark61
14-02-11, 08:35
Die ken ik al.

De Marokkanen in Belgie leven al langer onder het openlijke racisme in Belgie.

Ah, oh, nee, dan is het goed. Glijdende moraal. Variabele beschaving.

Bespaar ons je selectieve krokodillentranen.

John2
14-02-11, 08:51
De tragiek van de fantast is niet dat hij nooit serieus wordt genomen, maar dat hij anderen nooit serieus neemt?

Hierin zit een kern van waarheid, maar als ik voor controlle van mijn werknemers op een VMBO school kom zie ik met grote regelmaat meisjes met hoofddoekje naar het dames toilet rennen en hun hieruit komen zonder hoofddoekje en leuk opgemaakt en kun je dus spreken van een dwang voor het dragen van deze hoofdbekleding en dan kunnen alle Moslims hier gillen dat het vrijwillig is, maar dan heb ik zo mijn twijvels hierover.

BlackBox
14-02-11, 12:06
Hierin zit een kern van waarheid, maar als ik voor controlle van mijn werknemers op een VMBO school kom zie ik met grote regelmaat meisjes met hoofddoekje naar het dames toilet rennen en hun hieruit komen zonder hoofddoekje en leuk opgemaakt en kun je dus spreken van een dwang voor het dragen van deze hoofdbekleding en dan kunnen alle Moslims hier gillen dat het vrijwillig is, maar dan heb ik zo mijn twijvels hierover.
Vanuit het beginsel 'voordeel van de twijfel' ga je ervanuit dat een moslima vrijwillig een hoofddoek draagt totdat het tegendeel is bewezen.
Dat de vrouw, die door kanker is getroffen, een hoofddoek draagt en zodoende zou collaboreren met (religieuze) dwingelanden, is ook geen reden om haar verwensingen naar het hoofd te slingeren.

Hatert
14-02-11, 12:24
Hierin zit een kern van waarheid, maar als ik voor controlle van mijn werknemers op een VMBO school kom zie ik met grote regelmaat meisjes met hoofddoekje naar het dames toilet rennen en hun hieruit komen zonder hoofddoekje en leuk opgemaakt en kun je dus spreken van een dwang voor het dragen van deze hoofdbekleding en dan kunnen alle Moslims hier gillen dat het vrijwillig is, maar dan heb ik zo mijn twijvels hierover.

Voor zover je verhaal waar is, ik geloof namelijk dat je dit puur uit je duim zuigt:

Mooi, opgemaakt en sexy zijn wordt de vrouwen door de westerse man opgelegd. Dat noemen we de westerse schoonheidsideaal. Je weet wel, plastieke tieten, heupen, kont, vet wegzuigen...etc. Ik noem dat ook wel de westerse besnijdenissen.

John2
14-02-11, 12:29
=BlackBox;4626954]Vanuit het beginsel 'voordeel van de twijfel' ga je ervanuit dat een moslima vrijwillig een hoofddoek draagt totdat het tegendeel is bewezen.
Ja, maar voor mij bestaat er geen twijfel meer hierover, want waarom op school komen met een hoofddoek, deze afdoen op school en hem pas weer opdoen als ze weer naar huis gaat?
Een ander voorbeeld is/was in mijn stamcafe waar veel meisjes komen van Turkse afkomst, omdat de eigenaar die mijn pand huurt van Turkse afkomst is.
Ook daar kwam ooit eens een neef binnen van een meisje die het meisje met een klap in haar gezicht eiste dat ze haar hoofd bedekte, ik zal de woorden die hiermee gepaard gingen maar niet herhalen.
Dus al met al kunnen we er vanuit gaan dat er een druk ligt om de hoofddoek te dragen, althans de illusie is gewekt.


Dat de vrouw, die door kanker is getroffen, een hoofddoek draagt en zodoende zou collaboreren met (religieuze) dwingelanden, is ook geen reden om haar verwensingen naar het hoofd te slingeren.
Het is uberhoud geen redenen om iemand iets naar het hoofd te slingeren als het gaat om het uitelijk.

Hatert
14-02-11, 12:33
Ja, maar voor mij bestaat er geen twijfel meer hierover, want waarom op school komen met een hoofddoek, deze afdoen op school en hem pas weer opdoen als ze weer naar huis gaat?
Een ander voorbeeld is/was in mijn stamcafe waar veel meisjes komen van Turkse afkomst, omdat de eigenaar die mijn pand huurt van Turkse afkomst is.
Ook daar kwam ooit eens een neef binnen van een meisje die het meisje met een klap in haar gezicht eiste dat ze haar hoofd bedekte, ik zal de woorden die hiermee gepaard gingen maar niet herhalen.
Dus al met al kunnen we er vanuit gaan dat er een druk ligt om de hoofddoek te dragen, althans de illusie is gewekt.


:haha:

Ook het verhaal dat de neef haar een klap gaf omdat ze zonder hoofddoek zat in een cafe.

:hihi:

AdamRon
14-02-11, 13:56
Ik had het niet over 'de' Marokkanen. Maar ik vind den dezen wel erg laf en vind dat hij beter een levende tegenstander zou kiezen, een tegenstander die nog in de mogelijkheid is om te antwoorden.

Right, ik zag dat filmpje in die andere onderwerp... zo praten over iemand is het laagste van het laagste..
Ik zou deze "aardige" man van Sharia4belgie eens willen uitnodigen bij mij thuis voor een "vriendelijk gesprek", weet zeker dat deze persoon een koekje krijgt van eigen deeg.

BTW.. het is best gezellig hier in de Mercatorplein buurt.. een hoop moslims waar geen problemen mee zijn.. hele aardige mensen.. op een paar uitzonderingen daargelaten, maar deze uitzonderingen worden zelf uit gepoept door mensen van hun eigen achtergrond.

Deze mensen zitten niet te wachten op een paar inbecielen die denken hier hun fundementalisten gedachtengang op te kunnen leggen.. ook zij zijn Moslims

super ick
14-02-11, 14:25
Die moet je onthouden.

Ik weet precies waar je heen wilt. Helaas zit de werkelijkheid je tegen. Feiten liegen niet, Haterts wel.

Hatert
14-02-11, 14:38
Ik weet precies waar je heen wilt. Helaas zit de werkelijkheid je tegen. Feiten liegen niet, Haterts wel.

Simpel: wanneer heb ik gelogen?

Joesoef
14-02-11, 14:45
Vrouw van mn collega is dat ook overkomen. Echt uitzonderlijk is het dus niet.

super ick
14-02-11, 21:01
Vrouw van mn collega is dat ook overkomen. Echt uitzonderlijk is het dus niet.

Er is duidelijk sprake van een tsunami van het beledigen van moslima's.

fisherman1969
14-02-11, 21:10
Vrouw van mn collega is dat ook overkomen. Echt uitzonderlijk is het dus niet.

Het zal indd wel eens voorkomen ,maar als regel herken je de niet moslima ook aan de rest van de kleding., schoeisel enz enz

Paris.Casa
14-02-11, 23:24
What kind of education and values did their parents instill in them ? :jammer:

StevieK
15-02-11, 06:54
Voor zover je verhaal waar is, ik geloof namelijk dat je dit puur uit je duim zuigt:

Mooi, opgemaakt en sexy zijn wordt de vrouwen door de westerse man opgelegd. Dat noemen we de westerse schoonheidsideaal. Je weet wel, plastieke tieten, heupen, kont, vet wegzuigen...etc. Ik noem dat ook wel de westerse besnijdenissen.


bRON :???/ Hoe weet je dat , heb je daar bewijs voor???


Heb ja statische cijfers, of is dit ook weer een van jouw verzonnen hersen spinsels


Maar ja schoonheid willen tonen is ook wel anders dan verplicht opgelegd om je schoonheid onder een vuilniszak te verbergen.

Maar ook dit laatste kan ik wel begrijpen, want er zijn genoeg mannen waar hun testron level zooooo hoog gaat stijgen als ze zo'n schoonheid ook aan andere dan hun baas gaat tonen.

catwomen
15-02-11, 07:40
Er kan wel degelijk sprake zijn van dwang om moslima's te dwingen een hoofddoek te dragen. Ik heb het geregeld meegemaakt. Maar er zijn ook zat moslimas die wel vrijwillig een hoofddoek dragen.

Van alle westerse vrouwen die ik buiten zie lopen voldoen er maar heel weinig aan het schoonheidsideaal zoals beschreven door hatert. Hatert die onder een andere naam het trouwens volledig gerechtvaardigt vindt dat zussen door hun broers geslagen worden.

Het vervelendst zijn de moslimjongens die enerzijds menen dat moslima's volledig afgeschermd moeten worden van de invloeden van het westen, maar die tegelijkertijd diezelfde vrijheid hier gebruiken om van alles en nog wat uit te spoken dat door Allah is verboden. De zogenaamde dubbele moraal :aftel:

John2
15-02-11, 07:53
Voor zover je verhaal waar is, ik geloof namelijk dat je dit puur uit je duim zuigt:
Mooi, opgemaakt en sexy zijn wordt de vrouwen door de westerse man opgelegd. Dat noemen we de westerse schoonheidsideaal. Je weet wel, plastieke tieten, heupen, kont, vet wegzuigen...etc. Ik noem dat ook wel de westerse besnijdenissen.
Hoeveel procent van de "westerse vrouwen" plegen een schoonheids ingreep?
Hoeveel Moslima's plegen een neus corectie?


:haha:

Ook het verhaal dat de neef haar een klap gaf omdat ze zonder hoofddoek zat in een cafe.

:hihi:
Praat eens met de nieuwe eigenaar van het cafe op het vuurdoornplein 6 in Hengelo of met de eigenaar van cafe toppertje boekeloseweg in hengelo en schrik dan niet van de verhalen die je te horen krijgt.

Een buurt cafe wordt vaak door deze meisjes gebruikt om zich om te kleden als ze samen uitgaan de stad in.

catwomen
15-02-11, 09:21
Er zijn idd zal moslima's die onderweg naar school hun hoofddoek afdoen, domweg om geen gezeur van thuis te hebben.

Blijven er nog steeds zat moslima's over die de hoofddoek wel vrijwillig dragen en er trots op zijn.

Vrouwen met hoofddoek worden idd soms uitgescholden door niet moslims.

Aan de andere kant worden er vrouwen zonder hoofddoek soms uitgescholden voor hoer door moslims.

We kunnen dus eigenlijk stellen dat er aan beide kanten onverdraagzame mensen zijn.

Snap alleen niet waarom moslims alleen vallen over het gedrag van niet moslims en niet moslims alleen vallen over het gedrag van moslims.
Ze zijn beide even onverdraagzaam! Pak je het niet beide aan dan zegt het eigenlijk dat je zelf hypocriet en net zo onverdraagzaam bent!

mark61
15-02-11, 11:07
K4vrouw hè

BlackBox
15-02-11, 11:45
Het vervelendst zijn de moslimjongens die enerzijds menen dat moslima's volledig afgeschermd moeten worden van de invloeden van het westen, maar die tegelijkertijd diezelfde vrijheid hier gebruiken om van alles en nog wat uit te spoken dat door Allah is verboden.
Actie is reactie.
Het wil kennelijk niet tot dit soort moslimjongens doordringen wat ze hun hoofddoekdragende zusters aandoen als zij niet hoofddoekdragende meisjes/vrouwen voor o.a. h**r uitmaken.


De zogenaamde dubbele moraal :aftel:
De hoofddoek als (vermeend) symbool van dubbele moraal is waarschijnlijk de echte reden om de hoofddoekdragende vrouw met kanker uit te maken voor k**moslima.

catwomen
15-02-11, 12:07
Actie is reactie.
Het wil kennelijk niet tot dit soort moslimjongens doordringen wat ze hun hoofddoekdragende zusters aandoen als zij niet hoofddoekdragende meisjes/vrouwen voor o.a. h**r uitmaken.

De hoofddoek als (vermeend) symbool van dubbele moraal is waarschijnlijk de echte reden om de hoofddoekdragende vrouw met kanker uit te maken voor k**moslima.

Dus hoofddoekdragende zusters wordt eea aangedaan wanneer vrouwen zonder hoofddoek worden uitgesloten? Kan hoor, maar in eerste instantie wordt de vrouw zonder hoofddoek uitgescholden en zij is degene die dat dus mag opvangen, net zogoed als het spugen in het gezicht wat er soms ook bijhoort.

Probleem is dat er teveel moslim jochies rondlopen die totaal geen respect voor vrouwen hebben. En dat is alleen te wijten aan de opvoeding oftewel de normen en waarden die dit soort gastjes van huis uit meekrijgen!

De huizen van veel moslim gezinnen zijn te klein. Da's niet het probleem van de overheid. Nee, dat is een keuze die je maakt. Veel kinderen, kleine behuizing, prima! Maar stuur vervolgens je jongens niet eindeloos de straat op. Want daar gaat het mis. Niet voor niets dat op de site van de leidraad zusters telkens weer oproepen om vooral hun zonen in de gaten te houden!

Zolang relatief veel moslimjongens zo opgroeien kun je een fatsoenlijke plek in de samenleving wel vergeten. Het is niet zij die zich maar moeten aanpassen aan de groep onbeschofte rotjochies, maar wij die die groep eindeloijk eens gaan aanpakken.

Hatert
15-02-11, 13:11
De hoofddoek als (vermeend) symbool van dubbele moraal is waarschijnlijk de echte reden om de hoofddoekdragende vrouw met kanker uit te maken voor k**moslima.

Nope. Het zit dieper. De hoofddoek wordt door de westerse kafirs gezien als een uiting van een identiteit die zij juist willen vernietigen.

De westerse kafirs zitten in een identiteitscrisis door het individualisme. De hoofddoek wordt gebruikt om de eigen identiteit te herwaarderen en opnieuw te definieren.

Dit heeft zich politiek vertaald eind jaren 80 begin 90 in de internationale liberale om de hijaab als symbool van de andere identiteit af te wijzen en te bestrijden.

fisherman1969
15-02-11, 20:11
What kind of education and values did their parents instill in them ? :jammer:

this was my answhere:


Natuurlijk komt het wel eens voor kinderen zijn soms erg wreed ,maar dan praat ik over kinderen en niet over pubers .
Overigens spreekt onze vriend HATERT over meerdere keren ,en dat lijkt me stug die kinderen hebben ten slotte nog ouders ook .

John2
15-02-11, 22:56
=Hatert;4627675]Nope. Het zit dieper. De hoofddoek wordt door de westerse kafirs gezien als een uiting van een identiteit die zij juist willen vernietigen.
Het dwangmatig dwingen tot bekleding van het "verleidelijke" van de oosterse kafir vrouwen, is onnatuurlijk.


De westerse kafirs zitten in een identiteitscrisis door het individualisme. De hoofddoek wordt gebruikt om de eigen identiteit te herwaarderen en opnieuw te definieren.
De oosterse kafirs zijn bang dat ze A. de vrouw verliezen aan een ander, B. Bang dat zijn vrienden zijn vrouw lelijk vinden en verbergen haar onder doeken.


Dit heeft zich politiek vertaald eind jaren 80 begin 90 in de internationale liberale om de hijaab als symbool van de andere identiteit af te wijzen en te bestrijden.
Nee hoor niets politiek maar de mongole moslimman door zijn/haar dwang.

John2
15-02-11, 22:58
this was my answhere:


Natuurlijk komt het wel eens voor kinderen zijn soms erg wreed ,maar dan praat ik over kinderen en niet over pubers .
Overigens spreekt onze vriend HATERT over meerdere keren ,en dat lijkt me stug die kinderen hebben ten slotte nog ouders ook .

Iemand die nooit enige aandacht heeft gehad van zijn ouders kun je dit niet verwijten fisher.

BlackBox
16-02-11, 17:08
Dus hoofddoekdragende zusters wordt eea aangedaan wanneer vrouwen zonder hoofddoek worden uitgesloten? Kan hoor, maar in eerste instantie wordt de vrouw zonder hoofddoek uitgescholden en zij is degene die dat dus mag opvangen, net zogoed als het spugen in het gezicht wat er soms ook bijhoort.

Probleem is dat er teveel moslim jochies rondlopen die totaal geen respect voor vrouwen hebben. En dat is alleen te wijten aan de opvoeding oftewel de normen en waarden die dit soort gastjes van huis uit meekrijgen!
Voor de Marokkanen en Turken kwamen was er een instroom van Spaanse en Italiaanse gastarbeiders.
De wijze waarop Italiaanse mannen zich opdrongen aan Nederlandse meisjes/vrouwenbotste met de Nederlandse cultuur en werd gerelateerd aan een 'madonna-hoer-complex'.
Kleedgedrag bepaalde voor de Italianen indertijd en bepaalt in het heden wie een madonna - en wie een hoer is.

Op dit forum is over - en door autochtone vrouwen geschreven dat ze ook blootgesteld zijn aan het geweld dat jij beschrijft.
Hoe vaak het gebeurt is niet te achterhalen, het is de gewoonste zaak van de wereld geworden. Maar hoe vaker het gebeurt, hoe groter de kans is op wraakgevoelens.
Bloedverwanten en andere naasten van de slachtoffer worden op hun beschermingsinstinct aangesproken en met de gevoelens van machteloosheid moet iets gedaan worden.
De hijaab als symbool van een madonna kan dan werken een rode lap op een stier en als uitnodiging tot eigenrichting.

Naast de vrouw met chemotherapie krijgen ook moslima's vanwege hun hoofddoek van alles over zich heen. Dit werkt ook door op hun omgeving (wraakgevoelens) en ook hier zijn precieze cijfers over het aantal slachtoffer per jaar niet bekend.

Vrouwvijandigheid bannen in het publieke domein heeft 'geen prio'.
In een andere discussie heb ik gesuggereerd dat 'burgerlijk cameratoezicht' een handje kan helpen als cameratoezicht van de overheid faalt: Pesters en straatterroristen op Youtube.


De huizen van veel moslim gezinnen zijn te klein. Da's niet het probleem van de overheid. Nee, dat is een keuze die je maakt. Veel kinderen, kleine behuizing, prima! Maar stuur vervolgens je jongens niet eindeloos de straat op. Want daar gaat het mis.
Forumdeelneemster Olive Yao presenteert regelmatig het idee om leegstaande kantoorpanden (nieuwbouw) te gebruiken als oplossing voor de woningnood in Nederland.
Er zijn oppervlaktes beschikbaar die bewoonbaar gemaakt kunnen worden voor grote gezinnen. Maar niemand durft iets te ondernemen. Het blijft bij wijzen met het vingertje naar bestaande grote gezinnen zonder dat er geloofd wordt in oplossingen.

BlackBox
16-02-11, 17:14
De westerse kafirs zitten in een identiteitscrisis door het individualisme.
Grote kans dat het VMBO-tuig is (topicstart). Identiteitscrisis en individualisme zijn waarschijnlijk te moeilijke woorden voor ze.


De hoofddoek wordt gebruikt om de eigen identiteit te herwaarderen en opnieuw te definieren.
Het is een recht om er voor te kiezen om identiteitsloos te zijn en te blijven.
In de Nederlandse samenleving zien sommigen de hoofddoek als een symbool van een ideologie die de vrije wil overneem (je wordt identiteitsloos).


Dit heeft zich politiek vertaald eind jaren 80 begin 90 in de internationale liberale om de hijaab als symbool van de andere identiteit af te wijzen en te bestrijden.
In 2005 schreef NRC-columnist J.A.A. van Doorn "De positie van de vroege 'gastarbeiders' begrepen de sociaaldemocraten uitstekend; toen dezen tot 'culturele minderheden' werden benoemd, raakten zij de draad kwijt; nu alleen nog van moslims sprake lijkt te zijn, staat links definitief met lege handen. Voor religie heeft de sociaal-democratie geen zintuig ". (Bron (http://www.tegenwicht.org/43_nl_neocons/43_05dec11_nrc_vdoorn.htm)).

Religie en politiek onder 1 dak doet religie tot een ideologie verworden.
Communisme en sociaal-democratie zijn tegengesteldes van liberalisme.
Na de val de Berlijnse muur (1989) is het liberalisme aan de kluif van de sociaal-democratie begonnen.
Meer is het niet.

Politiek is afgeleid van het Griekse woord voor stad: polis.
In 'Ibn khaldun: Life and Time' schrijft auteur Allen Fromherz:
"Ibn Khaldun was an elitist. Knowledge whether philosophical or spiritual, was dangerous when put in wrong hands. His elitism was different from western notions of an urban-centered elite. Instead he saw the tribes as holders of an elite prestige whose support was necessary for civilization."
Islam als ideologie in Nederland zal de stam der moslims* in zuilstructuur opsluiten en dit in een context van ontzuiling.
(* een stam, volgens o.a. Maurits Berger, ontdekt op 11-09-2001)

Een paar weken geleden werd er in een Belgische krant beschreven dat vele Marokkaanse importbruiden gevangene zijn in eigen huis. Niet alleen importbruiden maar ook enkele vrouwen, met Marokkaanse wortels en opgegroeid in België, ondergaan gevangenschap.
Wat de gevangen met elkaar gemeen hebben zijn de symptomen van sociaal-economische achterstand (informatiepositie rechten van vrouw in België).
Ook hebben de gevangen gemeen met elkaar dat ze moslima's zijn. Maar relgie doet hier niet terzake. Desalniettemin kopt de krant ‘Huiselijk geweld tegen moslima's moet stoppen' (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=O035AM3S)