PDA

Bekijk Volledige Versie : Verhaal biowapens Saddam verzonnen



Hatert
16-02-11, 08:08
Verhaal biowapens Saddam verzonnen

ANP − 16/02/11, 07:31

Een Amerikaanse soldaat in Irak. © reuters
LONDEN - De Iraakse man die het Witte Huis ervan overtuigde dat de Iraakse dictator Saddam Hoessein beschikte over een geheim programma voor biologische wapens, heeft voor het eerst toegegeven dat hij heeft gelogen. Destijds keek hij vol ongeloof toe hoe het verhaal werd gebruikt om de door de Verenigde Staten geleide invasie in Irak in 2003 te rechtvaardigen.

Dat zei de Irakees, Rafid Ahmed Alwanal-Janabi, in een dinsdag gepubliceerd interview met de Britse krant The Guardian. Janabi kreeg de codenaam Curveball (effectbal) van de Duitse en Amerikaanse inlichtingendiensten. Janabi zei dat hij verhalen verzon over vrachtwagens met biologische wapens en geheime fabrieken. Hij wilde hiermee het regime ten val brengen, waarvoor hij in 1995 was gevlucht.

'Misschien had ik gelijk, misschien niet', aldus Janabi. 'Zij gaven me deze kans. Ik had de kans om iets te verzinnen om het regime ten val te brengen. Mijn zoons en ik zijn er trots op. Er was geen andere manier om vrijheid tot stand te brengen in Irak.'


Verhaal biowapens Saddam verzonnen - Buitenland - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/1835288/2011/02/16/Verhaal-biowapens-Saddam-verzonnen.dhtml)

justus
16-02-11, 08:14
ach, het is ook wel erg vreemd dat zoiets voor waar wordt aangenomen als dat zelfde regime al duizenden koerden met mosterdgas heeft afgemaakt...

hatert, pleurt naar een oord wat je fijn vindt en gaat daar lekker kritiek uitoefenen... als ze een touwtje nodig hebben om jou het zwijgen op te leggen zal het niet moeilijk zijn donateurs te vinden...wat een ongelooflijk dom, racistisch en blind sujet ben jij zeg!

Hatert
16-02-11, 08:22
ach, het is ook wel erg vreemd dat zoiets voor waar wordt aangenomen als dat zelfde regime al duizenden koerden met mosterdgas heeft afgemaakt...

hatert, pleurt naar een oord wat je fijn vindt en gaat daar lekker kritiek uitoefenen... als ze een touwtje nodig hebben om jou het zwijgen op te leggen zal het niet moeilijk zijn donateurs te vinden...wat een ongelooflijk dom, racistisch en blind sujet ben jij zeg!

Wat is er met jou aan de hand ezel?

mark61
16-02-11, 08:46
Dat was allang bekend, de info van de VS en GB bestond uit volk met een eigen agenda en een taxichauffeur te Bagdad :moe:

Iemand ooit nog wat gehoord van Ahmad Chalabi? :cheefbek:

John61
16-02-11, 09:21
Er speelt nogal wat in de wereld, maar wat is voor sommige het hoogtepunt: verwonding aan hoofd door dildo, kortgerokte zwarte vrouwen en oud nieuws uit Irak.

Zegt wel heel wat over de topicstarter en indirect over maroc.nl.

Allah zal blij zijn met dit soort lieden die kennelijk geen boodschap hebben aan de strijd die hun broeders elders in de wereld leveren.

justus
16-02-11, 09:43
Wat is er met jou aan de hand ezel?

ik ben een normaal redelijk denkend mens en vraag me met regelmaat af of jij soms jeugdtrauma's hebt die je ziekelijke haat veroorzaken... ik zou er een einde
aan maken als ik jou was, aan mijn haat, aan mijn verblijf hier of aan mijn ongeluk. dat dit jou niet lukt zegt meer over jou als varken dan over mij als ezel:tik:

Hatert
16-02-11, 09:48
ik ben een normaal redelijk denkend mens en vraag me met regelmaat af of jij soms jeugdtrauma's hebt die je ziekelijke haat veroorzaken... ik zou er een einde
aan maken als ik jou was, aan mijn haat, aan mijn verblijf hier of aan mijn ongeluk. dat dit jou niet lukt zegt meer over jou als varken dan over mij als ezel:tik:

Deze topic gaat niet over mij maar over ee leugen die gebruikt is om minstens een miljoen moslims uit te moorden.

Je moeder is trouwens een varken anders zou ze niet zo'n big als jou krijgen.

justus
16-02-11, 10:53
Nog daargelaten dat die leugen afkomstig is van een moslim vergeet je tevens alle doden die door moslimmoordenaar saddam zijn geregeld, mede door chemische wapens. Dat het westen daar weg had moeten blijven is een mening die ik met veel terughoudendheid onderschrijf. vergeet echter niet de ellende die saddam veroorzaakte en de kritiek die zeker JIJ zou hebbeb gehad op het westen wanneer we diezelfde moslims aan hun lot zouden hebben overgelaten....

Maar jij weet alles beter en haat alles uit het westen...

Spoetnik
16-02-11, 14:44
De K4-staten zijn bedrogen door een moslim....

Eric de Blois
16-02-11, 15:32
Nog daargelaten dat die leugen afkomstig is van een moslim vergeet je tevens alle doden die door moslimmoordenaar saddam zijn geregeld, mede door chemische wapens. Dat het westen daar weg had moeten blijven is een mening die ik met veel terughoudendheid onderschrijf. vergeet echter niet de ellende die saddam veroorzaakte en de kritiek die zeker JIJ zou hebbeb gehad op het westen wanneer we diezelfde moslims aan hun lot zouden hebben overgelaten....

Maar jij weet alles beter en haat alles uit het westen...

Precies. Saddam heeft genocide gepleegt op de koerdische bevolking. Daar hoor je hatert niet moeilijk over doen. Zand erover.

De inval in Irak leek een onrechtvaardige vergelding voor 11 september en niet zo zeer bedoeld om Saddam op te ruimen. Waarom heeft de VS geen vergeldingsaanval uitgevoerd op Saoedi Arabië? De meeste kapers kwamen immers uit Saoedi Arabië. Dat was aanzienlijk goedkoper geweest. Het WTC was voor Osama Binladen een symbool, die zijn ook wel te vinden in Saoedi Arabië. Men had ook niets kunnen doen en gewoon een enorme betonnen middenvinger kunnen bouwen op ground zero en deze op een zekere plaats richten.

John2
16-02-11, 15:33
Verhaal biowapens Saddam verzonnen

ANP − 16/02/11, 07:31

Een Amerikaanse soldaat in Irak. © reuters
LONDEN - De Iraakse man die het Witte Huis ervan overtuigde dat de Iraakse dictator Saddam Hoessein beschikte over een geheim programma voor biologische wapens, heeft voor het eerst toegegeven dat hij heeft gelogen. Destijds keek hij vol ongeloof toe hoe het verhaal werd gebruikt om de door de Verenigde Staten geleide invasie in Irak in 2003 te rechtvaardigen.

Dat zei de Irakees, Rafid Ahmed Alwanal-Janabi, in een dinsdag gepubliceerd interview met de Britse krant The Guardian. Janabi kreeg de codenaam Curveball (effectbal) van de Duitse en Amerikaanse inlichtingendiensten. Janabi zei dat hij verhalen verzon over vrachtwagens met biologische wapens en geheime fabrieken. Hij wilde hiermee het regime ten val brengen, waarvoor hij in 1995 was gevlucht.

'Misschien had ik gelijk, misschien niet', aldus Janabi. 'Zij gaven me deze kans. Ik had de kans om iets te verzinnen om het regime ten val te brengen. Mijn zoons en ik zijn er trots op. Er was geen andere manier om vrijheid tot stand te brengen in Irak.'


Verhaal biowapens Saddam verzonnen - Buitenland - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/1835288/2011/02/16/Verhaal-biowapens-Saddam-verzonnen.dhtml)

Vertel dit even aan de Koerden die vermoord zijn dan kunnen ze opstaan uit het graf.
En hij had zeker ook de sateliet foto's verzonnen?:jammer:

Joesoef
16-02-11, 16:06
Vertel dit even aan de Koerden die vermoord zijn dan kunnen ze opstaan uit het graf.
En hij had zeker ook de sateliet foto's verzonnen?:jammer:


Van die vermoorde koerden wist Nederland al heel snel, leverancier van de grondstof voor die chemische wapens was een Nederlander.

Die foto's waar je het over hebt is apart, welke foto's bedoel je?

John2
16-02-11, 16:46
Van die vermoorde koerden wist Nederland al heel snel, leverancier van de grondstof voor die chemische wapens was een Nederlander.

Die foto's waar je het over hebt is apart, welke foto's bedoel je?

Zal je er een paar tonen, zal niet de broerste zijn voor je.

http://www.waarheid911.nl/lie5.jpg
http://www.globalsecurity.org/wmd/library/news/iraq/2003/iraq-030205-powell-un-17300pf-16.jpg
http://www.koerdistan.nl/fotos-site/kgd4.gif

mark61
16-02-11, 17:12
Ja, die foto's van het distributiecentrum van McDonalds doen het altijd goed. Daar is onze goede Jamaicaanse vriend al over uitgegleden, komt Duplosjonnie het nog es proberen.

John2
16-02-11, 17:24
Ja, die foto's van het distributiecentrum van McDonalds doen het altijd goed. Daar is onze goede Jamaicaanse vriend al over uitgegleden, komt Duplosjonnie het nog es proberen.

Mongool :jammer:

Spoetnik
16-02-11, 17:26
Mongool :jammer:

John, je hebt toch wel door dat er geen WMD gevonden zijn in Iraq?

En dat de WMD's die er waren hoogstwaarschijnlijk na het einde van de eerste golf oorlog zijn vernietigd.

John2
16-02-11, 17:30
John, je hebt toch wel door dat er geen WMD gevonden zijn in Iraq?

En dat de WMD's die er waren hoogstwaarschijnlijk na het einde van de eerste golf oorlog zijn vernietigd.

Toon mij de documenten waar ze zijn vernietigd en ik geloof je.

Spoetnik
16-02-11, 17:34
Toon mij de documenten waar ze zijn vernietigd en ik geloof je.

Dus jij denkt echt dat Iraq nu nog steeds over WMD's beschikt?? :) Wow

John2
16-02-11, 17:40
Dus jij denkt echt dat Iraq nu nog steeds over WMD's beschikt?? :) Wow
Het is niet de vraag of Irak ze had,maar waar ze zijn gebleven.

Joesoef
16-02-11, 18:21
Zal je er een paar tonen, zal niet de broerste zijn voor je.





Wat ik zie is een glasbak, een rijtje winkelwagens en diepvriestrailer met ben en jerry ijs.

Al Sawt
16-02-11, 20:57
Dat was allang bekend, de info van de VS en GB bestond uit volk met een eigen agenda en een taxichauffeur te Bagdad :moe:


En scriptie van een student op van internet gehaald.

John2
16-02-11, 22:34
Wat ik zie is een glasbak, een rijtje winkelwagens en diepvriestrailer met ben en jerry ijs.

Vertel dit maar aan de familie waarvan mensen stierven door gifgas.

O, nee dat is niet erg het waren maar koerden bedoel je zeker.

mark61
16-02-11, 23:16
Mongool :jammer:

Je had zo'n hekel aan schelden.

Voor de duizendste keer: misbruik de naam van het edele volk der Mongolen niet.

Of heb je iets tegen mensen met het Downsyndroom?

Waar haal je eigenlijk het gore en brutale lef vandaan met zo'n reactie te komen op mijn desavouering van je bespottelijke, allang afgeserveerde 'bewijzen'?

Hoe haal je het in je hoofd?

Duplo, snel.

Tomas
16-02-11, 23:29
Duplo, snel.

Mm.. Ik denk dat als je in het echt iemand tegenkomt die gelooft dat ondanks alles Saddam nog altijd WMD heeft, je hem helpt met de lepel naar de mond te brengen, of even onopvallend ruikt of er niet een zuster voor verschoning bij gehaald moet worden. Maar uitlachen en uitschelden dus niet. Denk ik. Knikken, en de kin met de lepel afvegen.

mark61
16-02-11, 23:40
Mm.. Ik denk dat als je in het echt iemand tegenkomt die gelooft dat ondanks alles Saddam nog altijd WMD heeft, je hem helpt met de lepel naar de mond te brengen, of even onopvallend ruikt of er niet een zuster voor verschoning bij gehaald moet worden. Maar uitlachen en uitschelden dus niet. Denk ik. Knikken, en de kin met de lepel afvegen.

Mja. Dan zou ik van een afstandje de zuster bellen en me snel uit de voeten maken. Maar dat ken niet. Tsja.

Joesoef
17-02-11, 05:40
O, nee dat is niet erg het waren maar koerden bedoel je zeker.


Pardon, heb ik iets tegen koerden??

knuppeltje
17-02-11, 11:28
Vertel dit maar aan de familie waarvan mensen stierven door gifgas.

O, nee dat is niet erg het waren maar koerden bedoel je zeker.

Je kunt ze daar ook gaan vertellen dat het een Nederlander was die de spullen ervoor leverde.

Maar ik weet niet of we je dan nog ooit terugzien.

John2
17-02-11, 14:16
Pardon, heb ik iets tegen koerden??
Je ontkende het gebruik van gifgas en misschien heb jij wel iets tegen koerden, ik zou het niet kunnen zeggen?


Je kunt ze daar ook gaan vertellen dat het een Nederlander was die de spullen ervoor leverde.
Maar ik weet niet of we je dan nog ooit terugzien.

Dit is al wel bekend in Irak, net zoals het bekend is dat deze persoon Frans van Anraat is opgepakt en is veroordeeld, dus lul niet zo dom.

Slinger
17-02-11, 14:57
Mm.. Ik denk dat als je in het echt iemand tegenkomt die gelooft dat ondanks alles Saddam nog altijd WMD heeft, je hem helpt met de lepel naar de mond te brengen, of even onopvallend ruikt of er niet een zuster voor verschoning bij gehaald moet worden. Maar uitlachen en uitschelden dus niet. Denk ik. Knikken, en de kin met de lepel afvegen.

Iemand die bovenstaande tekst kan produceren lijkt me ook niet helemaal compos mentis.

John2
17-02-11, 18:48
Mm.. Ik denk dat als je in het echt iemand tegenkomt die gelooft dat ondanks alles Saddam nog altijd WMD heeft, je hem helpt met de lepel naar de mond te brengen, of even onopvallend ruikt of er niet een zuster voor verschoning bij gehaald moet worden. Maar uitlachen en uitschelden dus niet. Denk ik. Knikken, en de kin met de lepel afvegen.

Saddam heeft helemaal niets meer, die ligt weg te rotten, maar ik zal vast de nachtzuster voor jou waarschuwen.:hihi:

Eric de Blois
21-02-11, 22:00
Wat ik zie is een glasbak, een rijtje winkelwagens en diepvriestrailer met ben en jerry ijs.

Ja, ik vind die foto's ook weinig overtuigen. Het zou zelf's ergens in nederland kunnen zijn bij wijze van spreken. En foto's kun je ook nog eens leuk bewerken. Als bewijs zegt het niets.

fisherman1969
21-02-11, 22:18
Ja, ik vind die foto's ook weinig overtuigen. Het zou zelf's ergens in nederland kunnen zijn bij wijze van spreken. En foto's kun je ook nog eens leuk bewerken. Als bewijs zegt het niets.

Ach het werkt in elk geval , de aandacht af te leiden van de huidige gebeurtenissen die plaats vinden in het M.O .
Dan trek je weer zoals in dit geval een paar oerosssen uit de sloot en het werkt hier uitstekend .
Want het is uiteindelijk NEDERLAND zijn schuld omdat het een Nederlander was, zal wel geen Nederlandse Jood geweest zijn want dan was de kop van de topic heel anders :wink:

Eric de Blois
21-02-11, 22:28
Ach het werkt in elk geval , de aandacht af te leiden van de huidige gebeurtenissen die plaats vinden in het M.O .
Dan trek je weer zoals in dit geval een paar oerosssen uit de sloot en het werkt hier uitstekend .
Want het is uiteindelijk NEDERLAND zijn schuld omdat het een Nederlander was, zal wel geen Nederlandse Jood geweest zijn want dan was de kop van de topic heel anders :wink:

Daar ben ik het mee eens. Voor sommigen hier kunnen nederland en de nederlanders niets goed doen. Er deugd aan nederland niets, behalve dan dat het wel een fijne plaats is om geld uit te geven en te verdienen. Dat is het dubbele van sommige prikkers hier. Met de groeten aan Spijkenisse.

fisherman1969
21-02-11, 22:45
Daar ben ik het mee eens. Voor sommigen hier kunnen nederland en de nederlanders niets goed doen. Er deugd aan nederland niets, behalve dan dat het wel een fijne plaats is om geld uit te geven en te verdienen. Dat is het dubbele van sommige prikkers hier. Met de groeten aan Spijkenisse.

p.s Vergeet je niet nog een belangrijke bron van inkomsten ?

Eric de Blois
21-02-11, 22:49
p.s Vergeet je niet nog een belangrijke bron van inkomsten ?

En dat is?