PDA

Bekijk Volledige Versie : Kosher Coca Cola



Hatert
16-02-11, 11:58
Kosher Coca Cola

Kosher Coca Cola produced for Passover is sold in 2-liter bottles with a yellow cap marked with an OU-P, indicating that the Orthodox Jewish Union certifies the soda as Kosher for Passover, or with a white cap with a CRC-P indicating that the certification is provided by the Chicago Rabbinical Council.

While the usual Coca-Cola formula is kosher (the original glycerin from beef tallow having been replaced by vegetable glycerin), during Passover Ashkenazi Jews do not consume Kitniyot, which prevents them from consuming high fructose corn syrup (HFCS).[9]

Even sugar-based formulas would still require certification of both the formula and the specific bottling plant, as the strictures of Kashrut on Passover are far higher and more complicated than usual kosher observance.


Coca-Cola formula - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola_formula)

Eric de Blois
16-02-11, 18:06
Terwijl er volkstopstanden plaatsvinden in Noord Afrika en het midden-oosten heeft hatert nog tijd en zin om zich druk te maken om cola.

rbn
16-02-11, 18:40
Terwijl er volkstopstanden plaatsvinden in Noord Afrika en het midden-oosten heeft hatert nog tijd en zin om zich druk te maken om cola.

terwijl er volkstopstanden plaatsvinden in Noord Afrika en het midden-oosten heeft eric de blois nog tijd en zin om zich druk te maken om hatert..

Eric de Blois
16-02-11, 18:56
terwijl er volkstopstanden plaatsvinden in Noord Afrika en het midden-oosten heeft eric de blois nog tijd en zin om zich druk te maken om hatert..
Ik voel mij niet betrokken met de opstanden, het zegt mij niets. Maar voor Hatert ligt dat anders. Voor hem is het midden-oosten en noord-afrika een betere wereld dan europa. Dan zou je verwachten dat hij daar zijn visie op zou geven. In de discussie Revolutie Marokko kwestie van tijd (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/324214-revolutie-marokko-kwestie-van-tijd-3.html) is hij afwezig tot op heden.

rbn
16-02-11, 19:07
Ik voel mij niet betrokken met de opstanden, het zegt mij niets. Maar voor Hatert ligt dat anders. Voor hem is het midden-oosten en noord-afrika een betere wereld dan europa. Dan zou je verwachten dat hij daar zijn visie op zou geven. In de discussie Revolutie Marokko kwestie van tijd (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/324214-revolutie-marokko-kwestie-van-tijd-3.html) is hij afwezig tot op heden.

je hebt het maar druk met hatert.. straks ga je hem ook nog voorkauwen welk merk tandpasta hij het beste kan gebruiken..

Eric de Blois
16-02-11, 19:08
je hebt het maar druk met hatert.. straks ga je hem ook nog voorkauwen welk merk tandpasta hij het beste kan gebruiken..
Niet ik heb het druk met hem, hij heeft het vooral druk met ons kafir broeders. Hij dumt dagelijks wel tien topic's voorzien van een haat-titel tegen het westen en kafir's.

tanger'73
16-02-11, 19:09
je hebt het maar druk met hatert.. straks ga je hem ook nog voorkauwen welk merk tandpasta hij het beste kan gebruiken..

Hatert poetst hardcore met Miswak.

John61
16-02-11, 20:28
je hebt het maar druk met hatert.. straks ga je hem ook nog voorkauwen welk merk tandpasta hij het beste kan gebruiken..

Hatert is ontmaskerd. De wereld interesseert hem geen zier. Het enige wat hij kan is zieken, zieken en nog eens zieken. Laat hem maar. Wat wel opmerkelijk is zijn de steun betuigingen aan een dergelijk figuur.

Magoed, een wilders trekt ook een hoop aanhangers. Opmerkelijk is daar dan wel weer dat veel kaaskoppen wilders niet moeten en dat ook duidelijk kenbaar maken.......

rbn
16-02-11, 22:09
Hatert is ontmaskerd. De wereld interesseert hem geen zier. Het enige wat hij kan is zieken, zieken en nog eens zieken. Laat hem maar. Wat wel opmerkelijk is zijn de steun betuigingen aan een dergelijk figuur.


zelfs al zou de wereld hem geen zier interesseren.. so what.. dat moet hij zelf weten..
los daarvan ken ik geen forumbezoeker dat zo sterk begaan is met rechtvaardigheid als hatert.. wat jij zieken noemt is een aanklacht tegen onrechtvaardigheid.. dat jij dat zieken vindt zegt dan ook vooral iets over jou..

rbn
16-02-11, 22:10
Niet ik heb het druk met hem, hij heeft het vooral druk met ons kafir broeders. Hij dumt dagelijks wel tien topic's voorzien van een haat-titel tegen het westen en kafir's.

nog steeds heb je het druk met hem..

rbn
16-02-11, 22:11
Hatert poetst hardcore met Miswak.

en jij? :p

John2
16-02-11, 22:43
straks ga je hem ook nog voorkauwen welk merk tandpasta hij het beste kan gebruiken..

Maakt niet uit als er maar genoeg gif in zit.:p

tanger'73
16-02-11, 22:53
en jij? :p


Netjes met zendium en listerine achteraan. Wil namelijk zolang mogelijk steradent voorkomen.