PDA

Bekijk Volledige Versie : Marine schepen op weg naar Syrie voor hulp ??



fisherman1969
16-02-11, 18:24
'Iraanse oorlogsschepen in Suezkanaal'
Gepubliceerd op 16 februari 11, 17:44 Laatst bijgewerkt op 16 februari 11, 17:47
JERUZALEM - Het bewind in Iran wil woensdagavond twee oorlogsschepen door het Suezkanaal laten varen. De marinevaartuigen zouden op weg zijn naar Syrië. Dat heeft Avigdor Lieberman, de minister van Buitenlandse Zaken van Israël, gesteld in een verklaring die woensdag werd vrijgegeven. Lieberman sprak van een ,,provocatie'' door Teheran en zinspeelde op ingrijpen.

Israël en Iran zijn aartsvijanden. Syrië is een bondgenoot van Iran en eveneens een vijand van het buurland Israël.

Lieberman stelde dat het in vele jaren niet is voorgekomen dat Iraanse oorlogsbodems door het Suezkanaal varen. Het kanaal vormt een snelle verbinding tussen de Indische Oceaan en de Middellandse Zee.

BRON :T.G

Wat kunnen die nu uitrichten ?
IRAN laat hooguit z,n tanden zien .
Ik snap Lieberman niet waar die zich druk om maakt !
Tenzij ze zich zelf opblazen in het Zues kanaal :tik:

fisherman1969
16-02-11, 21:02
'Iraanse oorlogsschepen in Suezkanaal'
Gepubliceerd op 16 februari 11, 17:44 Laatst bijgewerkt op 16 februari 11, 17:47
JERUZALEM - Het bewind in Iran wil woensdagavond twee oorlogsschepen door het Suezkanaal laten varen. De marinevaartuigen zouden op weg zijn naar Syrië. Dat heeft Avigdor Lieberman, de minister van Buitenlandse Zaken van Israël, gesteld in een verklaring die woensdag werd vrijgegeven. Lieberman sprak van een ,,provocatie'' door Teheran en zinspeelde op ingrijpen.

Israël en Iran zijn aartsvijanden. Syrië is een bondgenoot van Iran en eveneens een vijand van het buurland Israël.

Lieberman stelde dat het in vele jaren niet is voorgekomen dat Iraanse oorlogsbodems door het Suezkanaal varen. Het kanaal vormt een snelle verbinding tussen de Indische Oceaan en de Middellandse Zee.

BRON :T.G

Wat kunnen die nu uitrichten ?
IRAN laat hooguit z,n tanden zien .
Ik snap Lieberman niet waar die zich druk om maakt !

Tenzij ze zich zelf opblazen in het Suez kanaal :tik:
OF:
Mogelijk zijn het onderzeeers ,afgeladen met goud ? :tik:

Slinger
16-02-11, 21:05
'Iraanse oorlogsschepen in Suezkanaal'
Gepubliceerd op 16 februari 11, 17:44 Laatst bijgewerkt op 16 februari 11, 17:47
JERUZALEM - Het bewind in Iran wil woensdagavond twee oorlogsschepen door het Suezkanaal laten varen. De marinevaartuigen zouden op weg zijn naar Syrië. Dat heeft Avigdor Lieberman, de minister van Buitenlandse Zaken van Israël, gesteld in een verklaring die woensdag werd vrijgegeven. Lieberman sprak van een ,,provocatie'' door Teheran en zinspeelde op ingrijpen.

Israël en Iran zijn aartsvijanden. Syrië is een bondgenoot van Iran en eveneens een vijand van het buurland Israël.

Lieberman stelde dat het in vele jaren niet is voorgekomen dat Iraanse oorlogsbodems door het Suezkanaal varen. Het kanaal vormt een snelle verbinding tussen de Indische Oceaan en de Middellandse Zee.

BRON :T.G

Wat kunnen die nu uitrichten ?
IRAN laat hooguit z,n tanden zien .
Ik snap Lieberman niet waar die zich druk om maakt !
Tenzij ze zich zelf opblazen in het Zues kanaal :tik:

Iran probeert de nieuwe Egyptische regering uit.

fisherman1969
16-02-11, 21:40
Iran probeert de nieuwe Egyptische regering uit.

Mochten ze voorheen niet door het Suez kanaal ?
Ik weet het eerljk gezegd niet .
Wel was het in ,,mijn tijd,, zo ,dat Marine schepen voorrang hadden op koopvaardij .