PDA

Bekijk Volledige Versie : Bolkestein: PVV'ers zijn werklozen met drugskinderen



Wizdom
17-02-11, 20:26
Bolkestein: PVV'ers zijn werklozen met drugskinderen
donderdag 17 februari 2011 12:55

Volgens voormalig VVD-leider Frits Bolkestein zijn PVV-stemmers 'people with a grudge'. Bolkestein zegt daarnaast dat de stemmers van de partij van Geert Wilders werkloos zijn en dochters hebben die drugs gebruiken en zonen die zijn weggelopen.

Bolkestein noemt PVV-stemmers 'de achterban van de Boerenpartij'
Dat heeft hij gezegd in een interview met weblog De Dagelijkse Standaard.

Tuigdorpen
De voormalige VVD-leider noemt PVV-stemmers 'de achterban van de Boerenpartij'. In het interview zegt Bolkestein: 'De PVV-stemmers zijn people with a grudge (red. mensen met wrok). Ze zijn werkloos en hun dochter is aan de drugs en hun zoon is weggelopen.'

Hij refereert aan het plan van de partij om asocialen te isoleren in zogenoemde tuigdorpen. 'Zo'n plan trekt dergelijke types aan.' Bolkestein zegt dat hij Geert Wilders niet ziet als een van de grote staatslieden. 'Ik zie hem als een kortstondige komeet.'

Tegenspraak
In oktober vorig jaar zei Frits Bolkestein dat Wilders in zijn isolement is geradicaliseerd. 'Iedere politicus radicaliseert in isolement, omdat er geen tegenspraak is. Hij had gewoon in de VVD moeten blijven.'

De VVD-prominent noemde de oproep van de PVV-leider 'schandalig', maar hij vindt de PVV geen gevaar voor de rechtsstaat. In augustus zei hij dat de partij veel heeft gezegd, maar uiteindelijk nog niets heeft gedaan.

Door Shari Deira

Joesoef
17-02-11, 20:32
Het probleem is dat tuig zichzelf niet als tuig ziet maar de maatschappij.

Wizdom
17-02-11, 20:37
Is er geen medicijn tegen deze vorm van massa-depressie aandoening?

tanger'73
17-02-11, 21:05
Kortom maatschappelijk gefrustreerd. Het ligt aan de moslims, Linkse Kerk, shetlanders, hoofddoeken die pijn in ogen doen, aan de regen, de zee en de wind. Misschien ligt het ook aan de apotheker, die geen harddrugs verstrekt?

Slinger
17-02-11, 21:15
Kortom maatschappelijk gefrustreerd. Het ligt aan de moslims, Linkse Kerk, shetlanders, hoofddoeken die pijn in ogen doen, aan de regen, de zee en de wind. Misschien ligt het ook aan de apotheker, die geen harddrugs verstrekt?

Het ligt altijd aan anderen. Waar heb ik dat meer gehoord?

tanger'73
17-02-11, 21:20
Het ligt altijd aan anderen. Waar heb ik dat meer gehoord?

trrrr, het ligt natuurlijk ook aan de zon en de moe-landers.

fisherman1969
17-02-11, 21:22
Bolkestein: PVV'ers zijn werklozen met drugskinderen
donderdag 17 februari 2011 12:55

Volgens voormalig VVD-leider Frits Bolkestein zijn PVV-stemmers 'people with a grudge'. Bolkestein zegt daarnaast dat de stemmers van de partij van Geert Wilders werkloos zijn en dochters hebben die drugs gebruiken en zonen die zijn weggelopen.

Bolkestein noemt PVV-stemmers 'de achterban van de Boerenpartij'
Dat heeft hij gezegd in een interview met weblog De Dagelijkse Standaard.

Tuigdorpen
De voormalige VVD-leider noemt PVV-stemmers 'de achterban van de Boerenpartij'. In het interview zegt Bolkestein: 'De PVV-stemmers zijn people with a grudge (red. mensen met wrok). Ze zijn werkloos en hun dochter is aan de drugs en hun zoon is weggelopen.'

Hij refereert aan het plan van de partij om asocialen te isoleren in zogenoemde tuigdorpen. 'Zo'n plan trekt dergelijke types aan.' Bolkestein zegt dat hij Geert Wilders niet ziet als een van de grote staatslieden. 'Ik zie hem als een kortstondige komeet.'

Tegenspraak
In oktober vorig jaar zei Frits Bolkestein dat Wilders in zijn isolement is geradicaliseerd. 'Iedere politicus radicaliseert in isolement, omdat er geen tegenspraak is. Hij had gewoon in de VVD moeten blijven.'

De VVD-prominent noemde de oproep van de PVV-leider 'schandalig', maar hij vindt de PVV geen gevaar voor de rechtsstaat. In augustus zei hij dat de partij veel heeft gezegd, maar uiteindelijk nog niets heeft gedaan.

Door Shari Deira

Huidproblemen genezen in de Dode Zee
De Dode Zee staat bekend als het water waarin mensen kunnen drijven. Het is daarnaast de ideale plek om om huidproblemen tegen te gaan. Er wordt zelfs gezegd dat Cleopatr...





Zou Shari Deira soms financiele banden hebben met het buro voor toerisme van israel ?
Deze info is al sinds de tijd van cleopatra bekent....
Geeft niet alles is welkom zolang het maar anti Israel eh uche ik ehuche bedoel anti P.V.V. is
tja zo is alles bruikbaar om een topic te openen.:stomp:
bron google

Wizdom
17-02-11, 21:25
Huidproblemen genezen in de Dode Zee
De Dode Zee staat bekend als het water waarin mensen kunnen drijven. Het is daarnaast de ideale plek om om huidproblemen tegen te gaan. Er wordt zelfs gezegd dat Cleopatr...





Zou Shari Deira soms financiele banden hebben met het buro voor toerisme van israel ?
Deze info is al sinds de tijd van cleopatra bekent....
Geeft niet alles is welkom zolang het maar anti Israel eh uche ik ehuche bedoel anti P.V.V. is
tja zo is alles bruikbaar om een topic te openen.:stomp:
bron google

Shari Deira staat voor Sharia.. .. :confused: Hoezo massa-psychose...

fisherman1969
17-02-11, 21:46
Shari Deira staat voor Sharia.. .. :confused: Hoezo massa-psychose...

Hoe vind je het trouwens als deze Shari Deira duidelijk haar symphatie voor Israel laat blijken ?
Ik bedoel maar ,plaats je dat ook ???
Hypocrieter kan het niet , vind het alleen maar komisch aan het wordenals het niet zo intens droevig was
Terwijl de halve MOSLIM wereld op z,n kop staat en protesten van de gewone man, MOSLIMS dus overal bloedig worden neergeslagen .
Worden topic,s zoals deze serieus uitgebuit om maar vooral:
Het Nieuws dat de wereld in momenteel in z,n ban houd afgedaan als zijnde kattepis !
Gewoon omdat er hier op MAROC zelfs de meesten er geen raad meer mee weten en niet een positie durven of kunnen innemen.
Op dit moment sterven er mensen die gewoon voor hun rechten op komen nl ,,de mensen rechten,, maar ja dat is blijkbaar onbelangrijk.
En elke topic daarover wordt het liefst in de KIEM gesmoord.

Zo denk ik er over en het is gewoon de waarheid.
:aanwal:

rikky
18-02-11, 09:24
PVV'ers zijn werklozen met drugskinderen

ja ja ja.... *zucht*
En allochtonen zijn loverboys met een testosteron-probleem...

knuppeltje
18-02-11, 10:12
Het ligt altijd aan anderen. Waar heb ik dat meer gehoord?

Bij Wilders, al honderden malen.

Pizzaman
18-02-11, 10:26
Bij Wilders, al honderden malen.

Zou ook in enkele gevallen wel eens terecht kunnen zijn. :cool:

super ick
18-02-11, 10:34
Zou ook in enkele gevallen wel eens terecht kunnen zijn. :cool:

Iedereen die negatief is over de PVV is altijd welkom.

De Bolk zegt: Wij, de VVD regeren bij de gratie van een partij die................

Best een trieste constatering over jezelf.

Pizzaman
18-02-11, 10:36
Ach, zlfkennis is het begin van de ware wijsheid he, en die komt met de jaren.
Maar tegen de tijd dat Bolk het echt begint te snappen zal ie wel tussen de maden liggen, vrees ik.

Er was nooit een PVV geweest als Bolk en zijn kompanen hun werk indertijd goed hadden gedaan.

Soldim
18-02-11, 11:13
Ach, zlfkennis is het begin van de ware wijsheid he, en die komt met de jaren.
Maar tegen de tijd dat Bolk het echt begint te snappen zal ie wel tussen de maden liggen, vrees ik.

Er was nooit een PVV geweest als Bolk en zijn kompanen hun werk indertijd goed hadden gedaan.

Hoe had het land er in dat geval uitgezien?

Pizzaman
18-02-11, 11:26
Hoe had het land er in dat geval uitgezien?

Dat weten we niet, maar je kan zelf wel wat dingen bedenken die beter hadden gekund.
Of nooit hadden mogen gebeuren.

Aan de andere kant is het ook eigen schuld dikke bult.
We hebben zelf met z'n allen op die figuren gestemd.

John2
18-02-11, 11:43
Bolkestein: PVV'ers zijn werklozen met drugskinderen
Door Shari Deira

Gelukkig stem ik geen PVV, moet er niet aan denken om werkloos te zijn of kinderen aan de drugs te hebben.
Maar als PVV stemmers kinderen hebben aan de drugs, zijn dan de stemmers van de PvdA,CDA,VVD de drugsdealers door hun lange gedoog beleid?:verward:

Pizzaman
18-02-11, 12:17
Gelukkig stem ik geen PVV, moet er niet aan denken om werkloos te zijn of kinderen aan de drugs te hebben.
Maar als PVV stemmers kinderen hebben aan de drugs, zijn dan de stemmers van de PvdA,CDA,VVD de drugsdealers door hun lange gedoog beleid?:verward:

Wat een dikke onzin weer zeg, ik ken meerdere PVV stemmers en
er is er geeneen werkeloos of heeft kinderen aan de drugs.
Overigens dat de PVV juist tegen koffieshops is, is blijkbaar bij de meesten het ene oor in en andere oor uit gegaan.
Of de kromme conclusie is dat wie tegen koffieshops is, kinderen aan de drugs heeft?

PVV stemmers zijn meestal mensen die volkomen de schijt hebben van de slappe linkse hap.
Inderdaad het gedoog, lik en smeer, lieg en bedrieg beleid van de gebruikelijke kliek.
Blijkbaar kunnen we De Bolk nu ook tot die kliek rekenen maar da's weinig nieuws.

Tjonge wat is men bang dat de PVV hun leuk betalende en niets vergende baantjes gaat verkloten.
En terecht, want dat is inderdaad waar de PVV op uit is.

mark61
18-02-11, 13:38
:hihi: De Bolk is al enige tijd seniel, kan iemand hem zachtjes afvoeren?

Je kan goed zien dat hij in de eerste plaats elitair is, en vervolgens totaal wereldvreemd. Zijn dédain geldt iedereen die niet in zijn zelfbedachte elite zit. Tis maar goed dat ie nooit aan de macht is gekomen. Dan was de strijd tegen de moslims en tokkies tegelijk losgebarsten.

Hij heeft blijkbaar niet door dat zijn eigen verhaal over moslims en islam net zo achterlijk is als de vermeende achterban van de PVV.

Pizzaman
18-02-11, 13:49
Bolkestein (en de rest van de gevestigde meute) is de weg inderdaad geheel kwijt.
Ze brengen heel hun leven door in pluche-gevoerde herensocieteiten, daarvan wordt een mens ook niet beter.
Van de zaak 'moslims' heeft ie ook geen ene moer begrepen.

De hele zaak staat ook al in het topic over die werkelozen in Amsterdam.
Tijd dat het clubje uitvreters wordt opgerold.

BlackBox
18-02-11, 13:54
In het interview zegt Bolkestein: 'De PVV-stemmers zijn people with a grudge (red. mensen met wrok). Ze zijn werkloos en hun dochter is aan de drugs en hun zoon is weggelopen.'

Een meesterzet?

super ick
23-02-11, 10:18
Een meesterzet?

Die heeft hij niet.
Uitspraken van politici waar mensen zichzelf helemaal niet in herkennen zijn eerder contraproductief.
Gezien het aantal PVV-stemmen zijn er dus nogal wat jongeren weg gelopen en aan de drugs.