PDA

Bekijk Volledige Versie : Decadentie westerse cultuur: Gympies voor de hond



Hatert
18-02-11, 01:22
Sneakers voor de trouwe viervoeter

http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/9/0/2/media_xl_314687.jpg

AMSTERDAM - Het nieuwste op het gebied van de hondenmode is gespot in Amsterdam: sneakers voor de trouwe viervoeter. Want met tere pootjes op straat lopen, is niet voor ieder hondje weggelegd.

Stel je voor dat zijn pootjes vies worden (straks stapt hij in een hondendrol!). Speciaal voor de bizarre baasjes onder ons zijn er schattige sneakers. Niet om erop te kauwen, maar te dragen. Deze poedel geeft het goede voorbeeld.

Sneakers voor de trouwe viervoeter - You - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/568748/2011/02/16/Sneakers-voor-de-trouwe-viervoeter.dhtml)

Eric de Blois
18-02-11, 04:22
Decadentie westerse cultuur

Het gaat jou niet om dat hondje met schoenen maar om de 'decadentie van het westen'. Dat is de titel die jij er bij hebt geplaatst. Waarom altijd kritiek op het westen?

Wat is jou identiteit, hoe zie jij jezelf? Ik neem aan niet als westerling, want daar zit je onafgebroken op te fulmineren. Toch eet je mee uit de westerse pot. Ik denk dat jij het westen veel fijner vind dan je openlijk toe wilt geven, anders was je zoals ik al lang vertrokken. Kafir, homo, het westen, niks deugd er van de wereld waar je kennelijk toch wilt blijven. Wat weerhoudt je er nu werkelijk van te emigreren? Het is helemaal niet moeilijk. Iemand met zo'n goed stel hersens als jij kan zich overal vestigen en zal sucses hebben. Veel nederlanders zijn jou voorgegaan en bijvoorbeeld naar Canada vertrokken en hebben het beter dan in nederland. Dat kun jij ook! Zeker met jou goede opleiding kun je overal terecht.

John2
18-02-11, 07:43
Sneakers voor de trouwe viervoeter

http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/9/0/2/media_xl_314687.jpg?20110216115707

AMSTERDAM - Het nieuwste op het gebied van de hondenmode is gespot in Amsterdam: sneakers voor de trouwe viervoeter. Want met tere pootjes op straat lopen, is niet voor ieder hondje weggelegd.

Stel je voor dat zijn pootjes vies worden (straks stapt hij in een hondendrol!). Speciaal voor de bizarre baasjes onder ons zijn er schattige sneakers. Niet om erop te kauwen, maar te dragen. Deze poedel geeft het goede voorbeeld.

Sneakers voor de trouwe viervoeter - You - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/568748/2011/02/16/Sneakers-voor-de-trouwe-viervoeter.dhtml)

Niets nieuws, al jaren worden door honden pootbeschermers gedragen, zeker met sneeuw/ijs maar tegenwoordig ook ter bescherming van hun voetzolen i.v.m. glas en blik dat overal door de jeugd wordt achtergelaten.

justus
18-02-11, 09:14
Niets nieuws, al jaren worden door honden pootbeschermers gedragen, zeker met sneeuw/ijs maar tegenwoordig ook ter bescherming van hun voetzolen i.v.m. glas en blik dat overal door de jeugd wordt achtergelaten.


en ter bescherming tegen zelf veroorzaakte drollen....

knuppeltje
18-02-11, 10:18
Het gaat jou niet om dat hondje met schoenen maar om de 'decadentie van het westen'.

Hij heeft groot gelijk. Met gympies met zo'n kleur stuur je niet een hond de straat op. :schok:

fisherman1969
18-02-11, 13:10
Niets nieuws, al jaren worden door honden pootbeschermers gedragen, zeker met sneeuw/ijs maar tegenwoordig ook ter bescherming van hun voetzolen i.v.m. glas en blik dat overal door de jeugd wordt achtergelaten.

Inderdaad alweer STOK OUD nieuws zelfs in de jaren 1930 was dit al in de,,mode,,bij de rijke dames die net zo gek waren als HATERT ;deze decadente ZOT weet van gekkigheid niet meer wat hij moet verzinnen om maar een haatzaaiende TOPIC te openen en dat onder het AL -ZIEND goed keurend oog van de Moderators !
Ik stel de laatse dan ook voor een nieuwe speciaal OUD NIEUWS onderwerp te openen.
tip: Oud nieuws grappen en grollen en andere onbenulligheden.

AdamRon
18-02-11, 13:10
Het gaat jou niet om dat hondje met schoenen maar om de 'decadentie van het westen'. Dat is de titel die jij er bij hebt geplaatst. Waarom altijd kritiek op het westen?

Wat is jou identiteit, hoe zie jij jezelf? Ik neem aan niet als westerling, want daar zit je onafgebroken op te fulmineren. Toch eet je mee uit de westerse pot. Ik denk dat jij het westen veel fijner vind dan je openlijk toe wilt geven, anders was je zoals ik al lang vertrokken. Kafir, homo, het westen, niks deugd er van de wereld waar je kennelijk toch wilt blijven. Wat weerhoudt je er nu werkelijk van te emigreren? Het is helemaal niet moeilijk. Iemand met zo'n goed stel hersens als jij kan zich overal vestigen en zal sucses hebben. Veel nederlanders zijn jou voorgegaan en bijvoorbeeld naar Canada vertrokken en hebben het beter dan in nederland. Dat kun jij ook! Zeker met jou goede opleiding kun je overal terecht.

Ik ben woonachtig in het "Decadente" Amsterdam en daar zie en hoor je regelmatig lieden ageren tegen Homo's (om maar een voorbeeld te noemen), maar..... Als je bv. in het weekend gaat posten bij een van de vele Homo Bars dan zul je versteld staan hoeveel van deze lieden daar regelmatig een bezoekje brengen.

Natuurlijk is het "Westen" veel fijner omdat je niet stiekum hoeft te doen.

Dat zijn duidelijke voorbeelden van het een Glas Whiskey (of een Baco) hebben in de ene hand en op het zelfde moment loopt te zwaaien met de Quran in de andere hand.

Niet Consequent dus en getuigd van een zwakke ruggegraat. :denk:

Pizzaman
18-02-11, 13:12
Een verweekte ruggegraat zal je bedoelen.

Dergelijke figuren hebben helemaal geen idee wat het is om onder de islam te leven.
Wanen zichzelf sheik als ze eens in een islamitisch land op vakantie zijn,
en stellen zich dan voor hoe het is om daar te leven. O wat een heerlijkheid.

Daarbij vergeten ze dat ze met hun NL salaris (of uitkering...) daarginds als een rijk man kunnen leven,
maar dat ze dat als gewoon burger beslist niet zullen zijn.
Plus dat ze zich aan de lokale regeltjes moeten houden, en dat hun familie
ook niet meer zo vriendelijk en uitbundig zal zijn als in die ene maal per jaar dat rijke oom uit Holland op bezoek komt.

:stout:

fisherman1969
18-02-11, 13:23
Ik ben woonachtig in het "Decadente" Amsterdam en daar zie en hoor je regelmatig lieden ageren tegen Homo's (om maar een voorbeeld te noemen), maar..... Als je bv. in het weekend gaat posten bij een van de vele Homo Bars dan zul je versteld staan hoeveel van deze lieden daar regelmatig een bezoekje brengen.

Natuurlijk is het "Westen" veel fijner omdat je niet stiekum hoeft te doen.

Dat zijn duidelijke voorbeelden van het een Glas Whiskey (of een Baco) hebben in de ene hand en op het zelfde moment loopt te zwaaien met de Quran in de andere hand.

Niet Consequent dus en getuigd van een zwakke ruggegraat. :denk:

Dat is echt niet van deze tijd hoor, toen ik nog vaarde , waren het vooral de schepen uit de ARABISCHE LANDEN waarvan zelfs het etat Majoor als in Unform!! acte de presance gaven in de meest decadente Hoeren en Homo gelegen heden*) ( dachten in uniform meer indruk te maken) de jongens van ,,voor de mast,, waarschuwden elkaar al kijk uit ALI,S in de buurt he Gijs heb je , je lederen hol beschermingsplaatje al klaar liggen de ALI,S wachten op je (Gijs was een mietjes bijnaam) ik bedoel maar :rolleyes:

Eric de Blois
18-02-11, 16:51
Hij heeft groot gelijk. Met gympies met zo'n kleur stuur je niet een hond de straat op. :schok:

Sorry, zo had ik dat niet nog niet bekeken. Je hebt helemaal gelijk.


Het gaat jou niet om dat hondje met schoenen maar om de 'decadentie van het westen'. Dat is de titel die jij er bij hebt geplaatst. Waarom altijd kritiek op het westen?

Wat is jou identiteit, hoe zie jij jezelf? Ik neem aan niet als westerling, want daar zit je onafgebroken op te fulmineren. Toch eet je mee uit de westerse pot. Ik denk dat jij het westen veel fijner vind dan je openlijk toe wilt geven, anders was je zoals ik al lang vertrokken. Kafir, homo, het westen, niks deugd er van de wereld waar je kennelijk toch wilt blijven.

Ik ben woonachtig in het "Decadente" Amsterdam en daar zie en hoor je regelmatig lieden ageren tegen Homo's (om maar een voorbeeld te noemen), maar..... Als je bv. in het weekend gaat posten bij een van de vele Homo Bars dan zul je versteld staan hoeveel van deze lieden daar regelmatig een bezoekje brengen.

Natuurlijk is het "Westen" veel fijner omdat je niet stiekum hoeft te doen.

Dat zijn duidelijke voorbeelden van het een Glas Whiskey (of een Baco) hebben in de ene hand en op het zelfde moment loopt te zwaaien met de Quran in de andere hand.

Niet Consequent dus en getuigd van een zwakke ruggegraat. :denk:
Ja, en ik ben eigenlijk heel benieuwd naar zijn antwoord in deze. Maar hij zal om tactische redenen wel wegblijven.

fisherman1969
18-02-11, 22:37
Sorry, zo had ik dat niet nog niet bekeken. Je hebt helemaal gelijk.


Ja, en ik ben eigenlijk heel benieuwd naar zijn antwoord in deze. Maar hij zal om tactische redenen wel wegblijven.

Dat laatse is logisch he :rolleyes: