PDA

Bekijk Volledige Versie : Via internet kinderen verleiden



fisherman1969
18-02-11, 21:24
Nu
OP NED 2
Oudere mannen ,maar ook jongere , verleiden jonge meisjes via het Internet.
ongewenste sybersex , chantage enz
Wat een Tuig :kotsen:

Pizzaman
18-02-11, 21:44
...totdat er iemand op het volgende idee komt:

- je doet net of je een kind van 12 bent (OK, voor sommigen niet al te moeilijk);
- spreekt af dat die figuur 'als pappa en mamma slapen' het huis in sluipt (laat de achterdeur los)
- en volgens de nieuwe wet ram je dan een inbreker z'n hersens in.

Ik wil niemand op een idee brengen, maar 't klinkt goed, toch?

fisherman1969
18-02-11, 22:04
...totdat er iemand op het volgende idee komt:

- je doet net of je een kind van 12 bent (OK, voor sommigen niet al te moeilijk);
- spreekt af dat die figuur 'als pappa en mamma slapen' het huis in sluipt (laat de achterdeur los)
- en volgens de nieuwe wet ram je dan een inbreker z'n hersens in.

Ik wil niemand op een idee brengen, maar 't klinkt goed, toch?

Dit was juist aan de orde ! althans in omgekeerde zaak ,vandaar dat ik deze TOPIC opende.
Het TUIG deed zich voor als leeftijdgenootjes en als die kinderen zich letterlijk iets te bloot hadden gegeven gebruikten ze dat weer als chantage !

Pizzaman
18-02-11, 22:13
Dit was juist aan de orde ! althans in omgekeerde zaak ,vandaar dat ik deze TOPIC opende.
Het TUIG deed zich voor als leeftijdgenootjes en als die kinderen zich letterlijk iets te bloot hadden gegeven gebruikten ze dat weer als chantage !

Dat snapte ik al, en da's ook geen nieuws.
Viezerikken heb je er altijd bij, alleen hebben ze nu een nieuwe manier gevonden.
Die ouderwetse lollie en/of zak snoep bij het schoolplein is er ook nog, trouwens.

Ik geef alleen maar aan dat het ook voor een 'vigilante' mogelijkheden geeft.
Vroeger was het erg moelijk je als 14-jarig meisje voor te doen om zo'n lamlul een pak rammel te geven.
Verstoppen in de struiken, verrekijkers, posten vanuit de auto, weet ik wat al niet.

Er is soms zo'n programma op de TV 'how to catch a predator', uit de USA.
Helaas mag de politie hier niks. Maar ja, een inbreker je huis uit rammen mag tegenwoordig wel... :gsm::staart:? :stout:--> :auw: --> :wijs:

fisherman1969
18-02-11, 22:27
Dat snapte ik al, en da's ook geen nieuws.
Viezerikken heb je er altijd bij, alleen hebben ze nu een nieuwe manier gevonden.
Die ouderwetse lollie en/of zak snoep bij het schoolplein is er ook nog, trouwens.

Ik geef alleen maar aan dat het ook voor een 'vigilante' mogelijkheden geeft.
Vroeger was het erg moelijk je als 14-jarig meisje voor te doen om zo'n lamlul een pak rammel te geven.
Verstoppen in de struiken, verrekijkers, posten vanuit de auto, weet ik wat al niet.

Er is soms zo'n programma op de TV 'how to catch a predator', uit de USA.
Helaas mag de politie hier niks. Maar ja, een inbreker je huis uit rammen mag tegenwoordig wel... :gsm::staart:? :stout:--> :auw: --> :wijs:

DAT SCHEELT GELUKKIG :blij: