PDA

Bekijk Volledige Versie : K4's hebben een vreemde bizarre en decadente smaak



Hatert
20-02-11, 11:06
Dit vond ik te bizar dus geef ik maar een link naar het berichtje.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/569269/2011/02/19/Nieuw-Zeelanders-drinken-milkshake-van-paardensperma.dhtml

Mark
20-02-11, 11:10
Ook ik vind dit raar, maar helaas aangzien ik K4 ben zal ik het moeten drinken :( Dat is het zware lot van de K4 :(

AdamRon
20-02-11, 13:44
Zag een poosje geleden op TV een documentaire over een Woestijn folk (beslist geen K4) die kloten van hun eigen dieren eten als zijn dat je er vruchtbaar en sterk van word

Sallahddin
20-02-11, 13:47
Dit vond ik te bizar dus geef ik maar een link naar het berichtje.

Nieuw-Zeelanders drinken milkshake van paardensperma - Bizar - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/569269/2011/02/19/Nieuw-Zeelanders-drinken-milkshake-van-paardensperma.dhtml)


Milkshake van paardensperma ??? walgelijk, zeg :kotsen2:

fisherman1969
20-02-11, 14:56
Ook ik vind dit raar, maar helaas aangzien ik K4 ben zal ik het moeten drinken :( Dat is het zware lot van de K4 :(

Niet aan stellen zo erg is het nu ook weer niet ,boven dien je wordt niet gedwongen zoiets geks te drinken :)
Het enige dat nog gekker is , moet de idioot zijn die zich dagelijks de krampen zoekt naar dit soortartikelen ,gedreven door een een bijzondere ziekte n.l het syndroom van HAAT !
Geen idee wat er in de tieten van z,n moeder heeft gezeten maar persoonlijk denk ik in elk geval geen paarden sperma want dat is ongevaarlijk gebleken tot nu toe.:p

AdamRon
20-02-11, 15:04
Niet aan stellen zo erg is het nu ook weer niet ,boven dien je wordt niet gedwongen zoiets geks te drinken :)
Het enige dat nog gekker is , moet de idioot zijn die zich dagelijks de krampen zoekt naar dit soortartikelen ,gedreven door een een bijzondere ziekte n.l het syndroom van HAAT !
Geen idee wat er in de tieten van z,n moeder heeft gezeten maar persoonlijk denk ik in elk geval geen paarden sperma want dat is ongevaarlijk gebleken tot nu toe.:p

ROFL:)

Paris.Casa
20-02-11, 15:16
Not that surprising when one knows that they already eat all parts of the pig: head, eyes, ears, tongue, genital organs, feet, tail etc

So, as a dessert, a sperma milkshake cant be that bad...

Kafirs...

Eric de Blois
20-02-11, 15:19
K4's hebben een vreemde bizarre en decadente smaak


Heb je hem ook weer met zijn kafir's. Wat heeft dat sperma drinken in het oosten met kafir's te maken? Waarom die ziekelijk haat tegen het westen en kafir's terwijl jij je pens in het westen vol zit te vreten en er mensen sterven van de honger in het oosten en zuiden. Godverkankerchristus. Hou eens op, het is mooi geweest. Klaag niet als ze jou hier aanpakken, dat lok je zelf uit.

Eric de Blois
20-02-11, 15:26
Not that surprising when one knows that they already eat all parts of the pig: head, eyes, ears, tongue, genital organs, feet, tail etc

So, as a dessert, a sperma milkshake cant be that bad...

Kafirs...

Kafir's? Waar maak jij uit op dat het géén christenen zijn? Ik vind het ook heel onsmakelijk, maar ieder zijn voorkeur. Waarom moet jij daar kafir's op aankijken?

Kafirfoob.

AdamRon
20-02-11, 15:27
Morocco
Lamb tongue and eye, cow’s heart, stuffed pancreas, cuttlefish, khlia (preserved meat in fat), poached calf’s brain, pigeon pie.

hmmmm

Paris.Casa
20-02-11, 15:32
Ik vind het ook heel onsmakelijk, maar ieder zijn voorkeur.

Try, Im sure you will love it.

Who can you make believe that you never drank sperma :gniffel: