PDA

Bekijk Volledige Versie : K4 betast en kust 10- en 12-jarige meisjes in zwembad



Hatert
20-02-11, 22:08
Zo 20 feb 2011, 20:05

Meisjes betast in zwembad

EMMEN - De politie heeft zaterdag een 42-jarige man uit Luttelgeest gearresteerd die ervan verdacht wordt twee minderjarige meisjes te hebben misbruikt in een zwembad in Emmen.

De man zou de kinderen (van 10 en 12 jaar) in het zwembad hebben gekust en betast. De meisjes gingen naar de badmeester, die onmiddellijk de politie inschakelde. Dat meldt Omroep Flevoland.

De verdachte zit momenteel vast in Assen, waar hij wordt verhoord.

Meisjes betast in zwembad - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9076670/__Meisjes_betast_in_zwembad__.html?p=2,1)

John2
20-02-11, 23:36
Zo 20 feb 2011, 20:05

Meisjes betast in zwembad

EMMEN - De politie heeft zaterdag een 42-jarige man uit Luttelgeest gearresteerd die ervan verdacht wordt twee minderjarige meisjes te hebben misbruikt in een zwembad in Emmen.

De man zou de kinderen (van 10 en 12 jaar) in het zwembad hebben gekust en betast. De meisjes gingen naar de badmeester, die onmiddellijk de politie inschakelde. Dat meldt Omroep Flevoland.

De verdachte zit momenteel vast in Assen, waar hij wordt verhoord.

Meisjes betast in zwembad - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9076670/__Meisjes_betast_in_zwembad__.html?p=2,1)

Jammer dat het verhaaltje niet verder gaat hier, want het gaat om een asiel zoeker.

Eric de Blois
21-02-11, 03:27
Jammer dat het verhaaltje niet verder gaat hier, want het gaat om een asiel zoeker.
En waar haal je dat vandaan?

justus
21-02-11, 06:50
En waar haal je dat vandaan?

Welkom in Luttelgeest, groendorp in de noordoostpolder met ruimte (http://www.luttelgeest.com/azc/) ??? 't zou zomaar kunnen....:hihi:

John2
21-02-11, 09:40
En waar haal je dat vandaan?

Jaren in het gehucht gewoont en iedereen kent iedereen.
Uit het dorp zelf wordt niemand vermist dus..............

Eric de Blois
21-02-11, 16:31
Jaren in het gehucht gewoont en iedereen kent iedereen.
Uit het dorp zelf wordt niemand vermist dus..............

Oh, op die manier. Ja, het verzwijgen van dat soort informatie is in de correcte media standaard.

John2
21-02-11, 17:20
Oh, op die manier. Ja, het verzwijgen van dat soort informatie is in de correcte media standaard.

Gezien de gevoelens van deze boeren voor het AZC lijkt het mij inderdaad verstandig dat de media niet direct een link legt naar dit centrum, gezien de aktie bereidheid van deze bewoners in het verleden.:boer:

Eric de Blois
21-02-11, 18:32
Gezien de gevoelens van deze boeren voor het AZC lijkt het mij inderdaad verstandig dat de media niet direct een link legt naar dit centrum, gezien de aktie bereidheid van deze bewoners in het verleden.:boer:
Levert dat ook geen mestoverschot op? Ik bedoel zo'n AZC? Boeren worden door de overheid al jaren als paria's behandeld en uitgewoond door de belastingsdienst. Maar voor een AZC is altijd ruimte en worden bestemmingsplannen in een wip aangepast. Fijn van de overheid moet je het maar hebben. Ik zie toch liever een paar schijtende koeien in de wei dan een kudde asielzoekers.

John2
21-02-11, 19:12
Levert dat ook geen mestoverschot op? Ik bedoel zo'n AZC? Boeren worden door de overheid al jaren als paria's behandeld en uitgewoond door de belastingsdienst. Maar voor een AZC is altijd ruimte en worden bestemmingsplannen in een wip aangepast. Fijn van de overheid moet je het maar hebben. Ik zie toch liever een paar schijtende koeien in de wei dan een kudde asielzoekers.

Ja ik eigenlijk ook wel al is er weinig verschil, de ene moet je melken en door de ander wordt je uitgemolken.
Maar ik kan de mensen begrijpen daar, op 500 inwoners 1500 asielzoekers is roepen op problemen zeker in een gemeenschap als deze die zeer close is.

Eric de Blois
21-02-11, 20:18
Ja ik eigenlijk ook wel al is er weinig verschil, de ene moet je melken en door de ander wordt je uitgemolken.
Maar ik kan de mensen begrijpen daar, op 500 inwoners 1500 asielzoekers is roepen op problemen zeker in een gemeenschap als deze die zeer close is.

Nou nou. En wat leveren die 1500 asielzoekers de gemeenschap op, behalve een hoop mest? 1 op 3 dat is vragen om problemen. Ik zou opdonderen naar Canada met mijn koeien. Ik liet mij niet uitmelken als stank voor dank door de staat. Godverdomme. En ik zou ook nog overwegen mijn voormalige land te verrijken met wat gifgrond uit het westen. Als erkenning voor de prettige behandeling van boeren door de staat. Wat een overheid. Klagen over schijtende koeien. Nee, straks produceren we helemaal niets meer. Kunnen we alles importeren uit groot china. Maar waar moet het geld dan vandaan komen om al die uitkeringen te betalen?

John2
21-02-11, 20:27
Kunnen we alles importeren uit groot china. Maar waar moet het geld dan vandaan komen om al die uitkeringen te betalen?
Uhhh, misschien ontwikkelingshulp vanuit Ghana.:ego:

Eric de Blois
21-02-11, 20:29
Uhhh, misschien ontwikkelingshulp vanuit Ghana.:ego:
Ja, het zou maar zo kunnen. Niets heeft de eeuwigheid, ook onze welvaart niet.

John2
21-02-11, 22:14
Ja, het zou maar zo kunnen. Niets heeft de eeuwigheid, ook onze welvaart niet.

Ach, wij als expat zullen het wel overleven en anders nodig ik mezelf wel uit bij jou op visite. :ego:

Eric de Blois
21-02-11, 22:45
Ach, wij als expat zullen het wel overleven en anders nodig ik mezelf wel uit bij jou op visite. :ego:

Je bent van harte welkom!