PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamsternest



Marsipulami
22-02-11, 18:57
http://blog.zap2it.com/pop2it/McGhee%2BSextuplets.jpg


Ouders 'Facebook-zesling' in de watten gelegd door Oprah

Oprah Winfrey heeft zich van haar vrijgevigste kant getoond toen ze de ouders van de zogenaamde 'Facebook-zesling' in haar talkshow ontving.


Rozonno en Mia, de ouders van de tweeling, zijn ontroerd door Oprahs vrijgevigheid. Rozonno en Mia McGhee werden een internetsensatie nadat Mia een foto van het koppel en hun zesling Olivia, Madison, Rozonno Jr, Josiah, Elijah en Isaac op Facebook had gepost. Zoals miljoenen anderen kreeg Oprah de foto te zien en raakte ze zo ontroerd dat ze het koppel uitnodigde.

18.255 euro maaltijdcheques en huwelijksreis
Ze schonk hen 250.000 dollar (18.255 euro) krediet in warenhuisketen Walmart en een huwelijksreis naar Las Vegas, ook al zijn Mia en Rozonno al elf jaar getrouwd.

Arme achtergrond
Het koppel vertelde Oprah hoe moeilijk ze het hebben om de eindjes aan elkaar te knopen. Vijftig luiers per dag en dertig papflesjes, dat kost een pak geld. Zowel Rozonno als Mia komen uit een arm gezin en hebben het zelf niet breed. Ze trouwden toen Mia 18 en Rozonno 19 was en namen zich voor hun kinderen het soort opvoeding te geven die ze zelf moesten ontberen. Mia's moeder leefde van een uitkering, haar beide broers belandden in de criminaliteit.

Tweeling verloren
Het koppel probeerde drie jaar lang vruchteloos een kind te krijgen, maar wendde zich uiteindelijk tot IVF.

Mia raakte zwanger van een tweeling, maar die overleed vlak na de geboorter. Rozonno, wiens moeder een crackverslaafde was, vroeg zich af waarom god hen zo zwaar strafte. Maar al gauw bleek Mia opnieuw zwanger, deze keer van deze zesling. Ondanks het gebrek aan nachtrust zijn de ouders dolgelukkig.

Céline Dion
Céline Dion, die via IVF recent aan haar tweeling, zat ook in de show en schonk het koppel kaartjes op de eerste rij voor een van haar concerten in Las Vegas. Het koppel was nog nooit eerder op reis geweest en mag nu vier dagen in het luxueuze Ceasar's Palace in Las Vegas gaan logeren. (lb)
22/02/11 16u20

Fulanadetal
22-02-11, 19:02
Dat zijn geen hamsters.

fisherman1969
22-02-11, 19:47
Dat zijn geen hamsters.

Nee zelfs een prachtige foto van een zeldzame gebeurtenis , die heeft plaats gevonden zo vaak zie je geen zesling bij mensen.

Joesoef
22-02-11, 19:56
Pracht foto.

nl-x
22-02-11, 20:01
photoshop ftw!

Statistisch gezien vrijwel onmogelijk om zo een foto te schieten, tenzij je de kinderen drugs toedient.

Om ze allemaal op die vader te leggen, dat ze allemaal slapen/ogen dicht hebben, en tot het moment van de foto nemen er geen enkel kind plast/poept op die vader... :gniffel:
Ik geloof het niet.:D

fisherman1969
22-02-11, 20:27
photoshop ftw!

Statistisch gezien vrijwel onmogelijk om zo een foto te schieten, tenzij je de kinderen drugs toedient.

Om ze allemaal op die vader te leggen, dat ze allemaal slapen/ogen dicht hebben, en tot het moment van de foto nemen er geen enkel kind plast/poept op die vader... :gniffel:
Ik geloof het niet.:D

Ben geen photograaf ,maar dezefotos is wel echt, het zal alleen wel wat geduld en moeite gekost hebben, vergeet niet dat het baby,s zijn die zo te zien allemaal slapen.

Joesoef
22-02-11, 20:39
photoshop ftw!

Statistisch gezien vrijwel onmogelijk om zo een foto te schieten, tenzij je de kinderen drugs toedient.

Om ze allemaal op die vader te leggen, dat ze allemaal slapen/ogen dicht hebben, en tot het moment van de foto nemen er geen enkel kind plast/poept op die vader... :gniffel:
Ik geloof het niet.:D


Gewoon studio opstoken tot 30 graden, flesje, boertjes, in slaap wiegen, luier uit, 5 minuten knippen, foto klaar.

fisherman1969
22-02-11, 20:51
Gewoon studio opstoken tot 30 graden, flesje, boertjes, in slaap wiegen, luier uit, 5 minuten knippen, foto klaar.

Ja zo zag ik het ook ,hoewel ik absoluut geen fotograaf ben.
Vind 5 min wel erg weinig ,totdat ze allemaal stil liggen :)