PDA

Bekijk Volledige Versie : Sekspolitie in bubbelbad en sauna's vanwege de vele k4-partnerruil-orgies



Hatert
25-02-11, 13:24
vr 25 feb 2011, 12:38

Sekspolitie in bubbelbad

MÜNCHEN - Spa's en saunacomplexen hebben speciale inspecteurs rondlopen die een eind moeten maken aan het toenemende aantal 'swingers' in de luxe bubbelbaden.


Het blijkt dat steeds meer mensen die seks buiten de deur willen hebben, geen swingersclub opzoeken, maar naar het warme water trekken. Volgens de Münchner Abendzeitung is er in Duitsland een soort sekspolitie opgezet om te voorkomen dat andere gasten aanstoot nemen aan de orgies in de bubbelbaden.

De krant schrijft dat de Duitse site joyclub tips geeft in welke wellnes centra je het meest aan je trekken komt. Zo blijkt de familiedouche volgens reageerders op de site een interessante plek voor interessante contacten.


Sekspolitie in bubbelbad - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/9123752/__Sekspolitie_in_bubbelbad__.html?sn=binnenland,bu itenland)

John2
25-02-11, 13:28
Onmogelijk ook duitsland kent de privaat wet en is wettelijk technisch onmogelijk bewijs te krijgen.
Maar zou zeggen hatert soliciteer en neem een paar stenen mee.

Pizzaman
25-02-11, 15:29
Onmogelijk ook duitsland kent de privaat wet en is wettelijk technisch onmogelijk bewijs te krijgen.
Maar zou zeggen hatert soliciteer en neem een paar stenen mee.

Volgens mij kan je beter condooms meenemen, tenzij je van plan was je noten tussen die stenen te leggen.

John2
25-02-11, 15:55
Volgens mij kan je beter condooms meenemen, tenzij je van plan was je noten tussen die stenen te leggen.

Waarom nou mijn noten weer.........:eek:
Ik heb heilige noten :ego:

StevieK
25-02-11, 21:17
Je hoeft tegenwoordig alleen maar naar de topic te kijken om te weten wie het start.

Volgens mij googled iemad de gehele dag naar die soort onderwerpen, ach ja, waar het hart vol van is,......

trouwens dit zou voor hem als justitie de perfecte baan zijn als undercover in mannensauna's . Thermos Day Night , Amsterdam , Spartacas in Rotterdam, enz, enz. ( oops, weer stof tot googlen)

Ja, ik ken ze zowel ook als bezoeker, neen ik ontken het niet voordat er daar reacties opkomen

naam
25-02-11, 21:41
vr 25 feb 2011, 12:38

Sekspolitie in bubbelbad

MÜNCHEN - Spa's en saunacomplexen hebben speciale inspecteurs rondlopen die een eind moeten maken aan het toenemende aantal 'swingers' in de luxe bubbelbaden.


Het blijkt dat steeds meer mensen die seks buiten de deur willen hebben, geen swingersclub opzoeken, maar naar het warme water trekken. Volgens de Münchner Abendzeitung is er in Duitsland een soort sekspolitie opgezet om te voorkomen dat andere gasten aanstoot nemen aan de orgies in de bubbelbaden.

De krant schrijft dat de Duitse site joyclub tips geeft in welke wellnes centra je het meest aan je trekken komt. Zo blijkt de familiedouche volgens reageerders op de site een interessante plek voor interessante contacten.


Sekspolitie in bubbelbad - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/9123752/__Sekspolitie_in_bubbelbad__.html?sn=binnenland,bu itenland)
Ouwe lekkere sgp'er van me. Wat heb je toch tegen seks?

fisherman1969
25-02-11, 21:45
Ouwe lekkere sgp'er van me. Wat heb je toch tegen seks?

Kan het niet zo zijn : waar het HART van vol is loopt de MOND van over!

super ick
25-02-11, 22:21
Kan het niet zo zijn : waar het HART van vol is loopt de MOND van over!

Waar de Hatert van vol is loopt de mond van over, past in dit geval beter.

:hihi: