PDA

Bekijk Volledige Versie : Lerares (K4) aangehouden voor seks met leerling (15)



Hatert
01-03-11, 11:02
Lerares aangehouden voor seks met leerling (15)

ANCHORAGE - Sheree Buchanan was een relatie begonnen met een leerling van zestien, maar een foto heeft haar verraden. Het schoolhoofd had het in de gaten, maakte een foto van het kussende stel en stapte naar de politie met het bewijsmateriaal.

De 26-jarige lerares uit Kiana, Alaska bekende de relatie en gaf ook toe dat ze ook vijftien keer seks had met de jongen.

De lerares werd op de luchthaven van Kotzebue opgewacht door de politie. Ze kwam terug van een trip naar Anchorage en werd meteen meegenomen voor ondervraging. Buchanan gaf toe dat ze in januari een relatie was begonnen met de jongen.

Een maand later kwam er een einde aan nadat ze vijftien keer met hem gevreeën. Dat deed ze telkens thuis. Op school hield ze het bij een vluchtige kus. Buchanan werd aangehouden voor seks met een minderjarige en het misbruik van vertrouwen. Op vier maart moet ze voor de rechter verschijnen. (CBR)
01/03/11 10u06


Lerares aangehouden voor seks met leerling (15) - Buitenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/570848/2011/03/01/Lerares-aangehouden-voor-seks-met-leerling-15.dhtml)

fisherman1969
01-03-11, 12:32
Lerares aangehouden voor seks met leerling (15)

ANCHORAGE - Sheree Buchanan was een relatie begonnen met een leerling van zestien, maar een foto heeft haar verraden. Het schoolhoofd had het in de gaten, maakte een foto van het kussende stel en stapte naar de politie met het bewijsmateriaal.

De 26-jarige lerares uit Kiana, Alaska bekende de relatie en gaf ook toe dat ze ook vijftien keer seks had met de jongen.

De lerares werd op de luchthaven van Kotzebue opgewacht door de politie. Ze kwam terug van een trip naar Anchorage en werd meteen meegenomen voor ondervraging. Buchanan gaf toe dat ze in januari een relatie was begonnen met de jongen.

Een maand later kwam er een einde aan nadat ze vijftien keer met hem gevreeën. Dat deed ze telkens thuis. Op school hield ze het bij een vluchtige kus. Buchanan werd aangehouden voor seks met een minderjarige en het misbruik van vertrouwen. Op vier maart moet ze voor de rechter verschijnen. (CBR)
01/03/11 10u06


Lerares aangehouden voor seks met leerling (15) - Buitenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/570848/2011/03/01/Lerares-aangehouden-voor-seks-met-leerling-15.dhtml)

Weet je geen ander onderwerp te vinden omop te kicken viezerd ,de geiligheid druipt van je af :hihi:

Pizzaman
01-03-11, 13:09
Op een ouwe fiets....

YouTube - Lol De fiets van piet van pa

StevieK
01-03-11, 23:16
Weet je geen ander onderwerp te vinden omop te kicken viezerd ,de geiligheid druipt van je af :hihi:

Waar het hart vol van is,...... hij was jelous op die jongen

AdamRon
02-03-11, 12:20
Er zijn mensen , en hele culturen waar dit het gewoonste zaak van de wereld is..
Ik heb het hier speciaal over meisjes van nog geen 10JAAR

Is dit een krampachtige manier om de fouten in je eigen achtergrond te verdoezelen?
Of ben je gewoon jalours op die Jongen...... :kalasniko

Hatert
02-03-11, 12:28
Waar het hart vol van is,...... hij was jelous op die jongen

Engels: jealous
Nederlands: jaloers


Er zijn mensen , en hele culturen waar dit het gewoonste zaak van de wereld is..
Ik heb het hier speciaal over meisjes van nog geen 10JAAR

Is dit een krampachtige manier om de fouten in je eigen achtergrond te verdoezelen?
Of ben je gewoon jalours op die Jongen...... :kalasniko

Nederlands: jaloers

Tijd voor een inburgeringscursus jongens. :hihi:

Eric de Blois
02-03-11, 12:31
Engels: jealous
Nederlands: jaloers



Nederlands: jaloers

Tijd voor een inburgeringscursus jongens. :hihi:

Dat moet jij nodig zeggen. Lees eens je eigen proza over voor plaatsing:


Nederlandse man aangehouden voor vermoord op zijn echtgenote

Hatert
02-03-11, 12:44
Ik ben allochtoon. En daarnaast is het een overblijfsel van een eerdere titel. Gewoon vergeten dat stukje 'ver' weg te halen.

Autochtonen die het woordje jaloers niet eens kunnen schrijven. Hahaha

AdamRon
02-03-11, 12:49
Dat komt omdat ik veel op engels talige sites zit.. vandaar de typo of a SINGLE letter..

Dat kan ik niet van jou zeggen.
Als ik al jou PATHETIC kopteksten kijk zie ik niets anders.

Ik zal je ADVICE geven.. verdiep eerst eens in je eigen achtergrond, CULTUR, omgeving.. Voordat je een aanval open gooit over het westen.

Ga voor de gein eens de geschiedenis van de Islam bestuderen vanaf rond het jaar 625
Dan zal je zien dat de sg K4 en Mensen zoals jezelf niet een zoveel verschillen

BlackBox
02-03-11, 12:56
Dat komt omdat ik veel op engels talige sites zit..
Cultuurrelativisme?

AdamRon
02-03-11, 13:01
Cultuurrelativisme?

LOL, dat is een knappe opmerking :)

Wat ik eigenlijk wilde zeggen over het knulletje Hatert dat hij eerst maar eens in de spiegel moet kijken voordat hij wijst naar een ander die per ongeluk de letter u gebruikte inplaats van een e.

Cheers

Eric de Blois
02-03-11, 14:47
LOL, dat is een knappe opmerking :)

Wat ik eigenlijk wilde zeggen over het knulletje Hatert dat hij eerst maar eens in de spiegel moet kijken voordat hij wijst naar een ander die per ongeluk de letter u gebruikte inplaats van een e.

Cheers

Precies. Hij stelt zich hier op als een vijftienjarige. In de spiegel kijken heeft hij geen tijd voor, hij is daarvoor te druk met de boze buitenwereld. Hij leeft in een zwart-wit wereld. De islam is wit, al het overige is zwart. Behalve natuurlijk de euro, die hij 'kanker-euro' noemt.

Pizzaman
02-03-11, 16:43
Behalve natuurlijk de euro, die hij 'kanker-euro' noemt.

Om andere redenen ben ik dat van die euro wel met hem eens, alleen noem ik het een Pleuro.
Of een Devaleuro. :cool:

Eric de Blois
02-03-11, 17:14
Om andere redenen ben ik dat van die euro wel met hem eens, alleen noem ik het een Pleuro.
Of een Devaleuro. :cool:

Ja, we hadden beter de gulden kunnen houden. Dat had ons een hoop ellende met griekenland 'bespaard' om maar wat te noemen. Maar als we de gulden nog hadden, zou K3 die natuurlijk kanker-gulden hebben genoemd, omdat er aan K4land en de K4 nu eenmaal niets goed is.

StevieK
03-03-11, 01:18
Engels: jealous
Nederlands: jaloers



Nederlands: jaloers

Tijd voor een inburgeringscursus jongens. :hihi:

Dat is het probleem als buiten Nederland ook nog , Engels, Duits , Frans , een beetje Thai en beetje Maori regelmatig gebruikt. Maar ik toch wel blij dat je het ontcijferen kan.

Pizzaman
03-03-11, 07:57
Ja, we hadden beter de gulden kunnen houden. Dat had ons een hoop ellende met griekenland 'bespaard' om maar wat te noemen. Maar als we de gulden nog hadden, zou K3 die natuurlijk kanker-gulden hebben genoemd, omdat er aan K4land en de K4 nu eenmaal niets goed is.

Hoe je het noemt maakt niet uit.
Feit is dat geld niet stinkt, maar dat aan de ontwaarding een luchtje zit.