PDA

Bekijk Volledige Versie : K4



H.P.Pas
02-03-11, 14:12
Pleurt op met die zooi.

Karin.N
02-03-11, 14:19
Pleurt op met die zooi.

Deze was makkelijk :D Zo met echt stembiljet, en ik weet het nog steeds niet!

John2
02-03-11, 14:48
Waar zit het addertje onder het gras?

Eric de Blois
02-03-11, 15:19
K4 is iets om trots op te zijn, het is een eretitel Toch moet K3 ophouden met die term te pas en te onpas te gebruiken.

Spoetnik
02-03-11, 16:28
wtf. Ik ben tot nu toe de enige die oneens heeft gestemd.. :(

Umarvlie
02-03-11, 16:42
wtf. Ik ben tot nu toe de enige die oneens heeft gestemd.. :(

Nee hoor,ik wil ook Kathleen terug erbij :P

Pizzaman
02-03-11, 17:29
K4 is iets om trots op te zijn, het is een eretitel Toch moet K3 ophouden met die term te pas en te onpas te gebruiken.

Vind ik eigenlijk ook wel, maar ik heb er al 'varken' staan.
Dus dan doe ik maar een posting in het zakje :p

John2
02-03-11, 17:55
Vind ik eigenlijk ook wel, maar ik heb er al 'varken' staan.
Dus dan doe ik maar een posting in het zakje :p
Varken, wat is nou een varken, Ik ben een imbiciel volgens Mark :ego:
En mag dus gelegimenteerd de nar uithangen hier, ik verwacht dan ook dat jullie mijn aanspreken met K4-Imbeciel.
Trouwens beertje doe je de zeug de groetjes........:hihi:

Eke
02-03-11, 18:22
Niet druk maken om onschuldige grapjes. K4 sluit immers aan op K3 -Handjes draaien met Josje- en dat weer op K2 (beproefd vlekkenmiddeltje), wat is K1 trouwens ?

Ik heb oneens gestemd. Net als Spoetnik en Umarvlie. Ook K3-fans :)

John2
02-03-11, 18:37
Niet druk maken om onschuldige grapjes. K4 sluit immers aan op K3 -Handjes draaien met Josje- en dat weer op K2 (beproefd vlekkenmiddeltje), wat is K1 trouwens ?

Ik heb oneens gestemd. Net als Spoetnik en Umarvlie. Ook K3-fans :)

Een pracht van een herdershond uit een film...........:hihi:

John2
02-03-11, 18:39
en een berg

John2
02-03-11, 18:40
Vechtsport
Autoracen
En nog veel meer.

Eke
02-03-11, 18:42
Een pracht van een herdershond uit een film...........:hihi:


Ja, het dier heette K1, John ? Hoe dat zo ?

Eric de Blois
02-03-11, 18:44
Niet druk maken om onschuldige grapjes. K4 sluit immers aan op K3 -Handjes draaien met Josje- en dat weer op K2 (beproefd vlekkenmiddeltje), wat is K1 trouwens ?

Ik heb oneens gestemd. Net als Spoetnik en Umarvlie. Ook K3-fans :)

K3-fan nog wel... Ik vind je niet erg overtuigend. Ben je nou echt fan, of hou je je dat zelf voor? Als je het maar lang genoeg herhaalt ga je er vanzelf in geloven. Zo gaat dat ook met religie. Al werkt dat gelukkig niet bij iedereen. Iemand die verstandig nadenkt geloofd niet in warrige verhaaltjes met een sterk patriarchaal gehalte en met de nodige contradictie's.

Van iemand die mijn cultuur zo haat zou ik geen fan kunnen zijn.

The Phoenix
02-03-11, 18:51
K4 is iets om trots op te zijn, het is een eretitel Toch moet K3 ophouden met die term te pas en te onpas te gebruiken.

!!!!!!!!!!!!

Integendeel zelfs joh :

K4s are far below the level of animals, social insects , plants ....because they choose not to believe in God their innate humane nature tells them to do :

animals, plants, insects ...do obey to the laws of nature, physics , biology ....= laws of God instinctively : we do the same instinctively as humans : try to desobey to those natural, biological, physical laws for example !

P.S.: u're k4s ; so ... hatert just calls the beast by its own names : calls u by ur own name :

besides:

ur own materialistic evolutionists tell u that u are just evolved animals through the natural seclection of evolution all beings went through : so , even in evultionists terms : u're just animals ! :lol: & there are therefore no grounds for the "fact" that humans are "above" the rest of those beings while God had privileged & honored humans in fact for that matter & had raised them far above most of God's creatures :

so , why complain , bloody animals ! :lol:

oh, sorry : that's an offense to animals in fact : u're far below the level of animals, insects, plants ...for the above mentioned & other reasons ...

Eric de Blois
02-03-11, 19:11
K4 is iets om trots op te zijn, het is een eretitel.



Integendeel zelfs joh :

K4s are far below the level of animals, social insects , plants ....because they choose not to believe in God their innate humane nature tells them to do :

animals, plants, insects ...do obey to the laws of nature, physics , biology ....= laws of God instinctively : we do the same instinctively as humans : try to desobey to those natural, biological, physical laws for example !


Een plantje dat zich instinctief aan god's wetten houdt? haha! De natuurwet heeft niets met de wet van god te maken. God's wet is het product van een patriarchale cultuur. Je daar aan houden is onnatuurlijk.

nl-x
02-03-11, 19:27
Is er ook een stemwijzer hiervoor te vinden?

John2
02-03-11, 19:28
Ja, het dier heette K1, John ? Hoe dat zo ?

Ja dat weet ik ook niet?

Eke
02-03-11, 19:37
K3-fan nog wel... Ik vind je niet erg overtuigend. Ben je nou echt fan, of hou je je dat zelf voor? Als je het maar lang genoeg herhaalt ga je er vanzelf in geloven..


YouTube - K3 Handjes draaien

:hihi: Geniet, buitenlander.



nog een poging :

http://www.youtube.com/watch?v=gCg4tvUB2ho

John2
02-03-11, 19:40
YouTube - K3 Handjes draaien (http://www.youtube.com/watch?v=gCg4tvUB2ho)

:hihi: Geniet, buitenlander.

Buitenlander :hihi:

Expat Eke, wij heten Expat's :ego:

The Phoenix
02-03-11, 19:46
Een plantje dat zich instinctief aan god's wetten houdt? haha! De natuurwet heeft niets met de wet van god te maken. God's wet is het product van een patriarchale cultuur. Je daar aan houden is onnatuurlijk.

je weet niet wat je zegt : what a stupid answer :

who had created those laws of physics ??? Newton , u or ur mom ??? :lol:

P.S.: urself, nature , all beings ; the world , the universe ...ur innate nature & inner voice that tell u to believe in God ...= all signs & indirect evidences of God 's existence :

God's existence cannot be "proved" or otherwise : God as above our reason, comprehension, perception ......

het bestaan van God weerleggen _bewijzen was een idioot historisch sociaal cultureel ...product van de ouwe Grieken : moet dus in die context geplaatst worde, meer niet : het christendom wiens theologie Grieks was had dat belachelijk "uitganspunt" van de ouwe Grieken overgenomen ...zie ook de al dan niet filosofisch of scholastisch geschiedenis van die belachelijk "uitganspunt" : God's bestaan weerleggen of bewijzen ...= was een totaal mislukking !


ach .............plants; insects & animals are really more "wise" than u ever might be , guys, sorry : so why bother wasting my time on such idiotic matters u raise ... :zwaai:

John2
02-03-11, 19:57
het christendom wiens theologie Grieks was had dat belachelijk "uitganspunt" van de ouwe Grieken overgenomen ...zie ook de al dan niet filosofisch of scholastisch geschiedenis van die belachelijk "uitganspunt" : God's bestaan weerleggen of bewijzen ...= was een totaal mislukking !


Zoek eens uit waar het woord نبي محمّد vandaan komt en kom dan terug met nog dommer opmerkingen.
Verder is jou stelling die jij hierboven stelt de doodstraf waard in Iran wegens Gods laster, want de Koran een kopie van het oude testament komt ook voort uit het slavish.:duim:

Eric de Blois
02-03-11, 20:04
:hihi: Geniet, buitenlander.



nog een poging :

http://www.youtube.com/watch?v=gCg4tvUB2ho

Leuk.

Pizzaman
02-03-11, 21:59
Een pracht van een herdershond uit een film...........:hihi:

Volgens mij was dat K-9.

K1 is een of andere bult nabij de Mount Everest. :corcky:

TonH
02-03-11, 22:02
K4? Leg eens uit? Dan ga ik mijn K9 (inderdaad een Duitse Herder, die toen hij op de markt zwervend gevonden werd door de opvang Jerry Lee genoemd werd. De naam van de herder uit de politiefilm K9) maar even uitlaten.

H.P.Pas
02-03-11, 23:07
K4? Leg eens uit? .

Je weet van niks, beata lei...
Klik op Profiel Hatert --> Topics gestart door Hatert en je bent weer bij.

PS. K4 = kafir

John2
02-03-11, 23:26
Klopt K9 is een herder, K1 een berg en vele andere zaken.

Slinger
02-03-11, 23:31
!!!!!!!!!!!!

Integendeel zelfs joh :

K4s are far below the level of animals, social insects , plants ....because they choose not to believe in God their innate humane nature tells them to do :

animals, plants, insects ...do obey to the laws of nature, physics , biology ....= laws of God instinctively : we do the same instinctively as humans : try to desobey to those natural, biological, physical laws for example !

P.S.: u're k4s ; so ... hatert just calls the beast by its own names : calls u by ur own name :

besides:

ur own materialistic evolutionists tell u that u are just evolved animals through the natural seclection of evolution all beings went through : so , even in evultionists terms : u're just animals ! :lol: & there are therefore no grounds for the "fact" that humans are "above" the rest of those beings while God had privileged & honored humans in fact for that matter & had raised them far above most of God's creatures :

so , why complain , bloody animals ! :lol:

oh, sorry : that's an offense to animals in fact : u're far below the level of animals, insects, plants ...for the above mentioned & other reasons ...

Er bestaan inderdaad een hoop mensen die zich een stuk slechter gedragen dan dieren...

http://www.aycaramba.be/weblog/images/steniging.jpg

Pizzaman
02-03-11, 23:33
Er bestaan inderdaad een hoop mensen die zich een stuk slechter gedragen dan dieren...

Bij de beesten af.

Overigens, doet me weer denken aan een gezegde.

'Als de K1 niet naar Mohammed komt, komt Mohammed naar de K1' :p

Max Stirner
03-03-11, 00:17
Pleurt op met die zooi.


Oneens.

Is gewoon een tig-duizend x terugkerende term uit het handboekje van een ideologie waar wij - K4 - veel respect voor schijnen te moeten hebben.

Hatert
03-03-11, 00:27
Mijn K2 inline skates:

http://img815.imageshack.us/img815/5855/17977324.jpg

H.P.Pas
03-03-11, 00:32
Mijn K2 inline skates:

http://img815.imageshack.us/img815/5855/17977324.jpg

:jammer: Consument, ook gij...

Hatert
03-03-11, 00:44
:jammer: Consument, ook gij...

Consument is een neutraal begrip. Ik ben een duurzame gebruiker/consument. Die inline skates die je daar ziet zijn al minstens 9 jaar oud.

Pizzaman
03-03-11, 01:03
O dus ze zijn inmiddels bij K11

Eric de Blois
03-03-11, 03:04
God's existence cannot be "proved"


Daar heb je helemaal gelijk in. Valt mee dit uit de mond van een moslim te horen.

Nu we het hierover eens zijn, is de volgende belangrijke stap die je zou moeten maken: een toontje lager zingen, nu jou waarheid niet bewezen kan worden. En grote letters gebruiken helpen ook niet om je gelijk te halen.

H.P.Pas
03-03-11, 08:51
Daar heb je helemaal gelijk in. Valt mee dit uit de mond van een moslim te horen.

Nu we het hierover eens zijn, is de volgende belangrijke stap die je zou moeten maken: een toontje lager zingen, nu jou waarheid niet bewezen kan worden.

Je zit nog steeds vast in de Eurocentrisch-materialistisch-eendimensionall logica, jongen.
Het is niet te bewijzen en daarom is het waar, begrijp dat dan.

The_Grand_Wazoo
03-03-11, 09:47
Je zit nog steeds vast in de Eurocentrisch-materialistisch-eendimensionall logica, jongen.
Het is niet te bewijzen en daarom is het waar, begrijp dat dan.

Correctie: Paulinistisch-Eurocentrisch-materialistisch-eendimensionall logica,

H.P.Pas
03-03-11, 11:44
animals, plants, insects ...do obey to the laws of nature, physics , biology ....= laws of God instinctively ...[/SIZE]

Weet je dat wel zeker ?

mark61
03-03-11, 11:49
YouTube - Flying Straight? Same-sex Penguin Couple Splits

Witte78
03-03-11, 11:51
Consument is een neutraal begrip. Ik ben een duurzame gebruiker/consument. Die inline skates die je daar ziet zijn al minstens 9 jaar oud.

Je gebruikt ze dus nauwelijks. Was des tijds zeker zo'n hebbedingetje, die later alleen maar in de kast liggen. Die consumptiedrift ook altijd.

mark61
03-03-11, 11:54
Die consumptiedrift ook altijd.

:hihi: Hij was weerloos tegen de K4-aanval. Ze wierpen schaars geklede dames in de strijd ook nog.

Witte78
03-03-11, 11:57
Er bestaan inderdaad een hoop mensen die zich een stuk slechter gedragen dan dieren...

http://www.aycaramba.be/weblog/images/steniging.jpg

Het geeft me altijd een warm gevoel vanbinnen wanneer ik lees hoe er door sommige moslims over mij (en andere niet-moslims) gedacht wordt. Helaas komen dit soort ideeën niet zo maar uit de lucht vallen, gezien de koran er vol mee staat. Wel opvallend dat de post is verwijderd.

The Phoenix
03-03-11, 12:55
Er bestaan inderdaad een hoop mensen die zich een stuk slechter gedragen dan dieren...

http://www.aycaramba.be/weblog/images/steniging.jpg

:lol:


Inderdaad :

hypocriet gelovigen zoals jezelf & meest k4s!


P.S.: ur scientists evolutionists tell u that u're no better than animals , so ....

why complain then ???

The Phoenix
03-03-11, 12:57
K4? Leg eens uit? Dan ga ik mijn K9 (inderdaad een Duitse Herder, die toen hij op de markt zwervend gevonden werd door de opvang Jerry Lee genoemd werd. De naam van de herder uit de politiefilm K9) maar even uitlaten.

K4s zijn ongelovigen joh !

Jullie zijn k4s : zo : why complain then ???

hatert just calls u by ur own name , so...like u call us : muslims !

we call ourselves muslims : so why don't u call urselvves k4s ???

The Phoenix
03-03-11, 12:59
Daar heb je helemaal gelijk in. Valt mee dit uit de mond van een moslim te horen.

Nu we het hierover eens zijn, is de volgende belangrijke stap die je zou moeten maken: een toontje lager zingen, nu jou waarheid niet bewezen kan worden. En grote letters gebruiken helpen ook niet om je gelijk te halen.

read the rest of my words here below , dummy !

The Phoenix
03-03-11, 13:00
Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Blois
Een plantje dat zich instinctief aan god's wetten houdt? haha! De natuurwet heeft niets met de wet van god te maken. God's wet is het product van een patriarchale cultuur. Je daar aan houden is onnatuurlijk.


je weet niet wat je zegt : what a stupid answer :

who had created those laws of physics ??? Newton , u or ur mom ??? :lol:

P.S.: urself, nature , all beings ; the world , the universe ...ur innate nature & inner voice that tell u to believe in God ...= all signs & indirect evidences of God 's existence :

God's existence cannot be "proved" or otherwise : God as above our reason, comprehension, perception ......

het bestaan van God weerleggen _bewijzen was een idioot historisch sociaal cultureel ...product van de ouwe Grieken : moet dus in die context geplaatst worde, meer niet : het christendom wiens theologie Grieks was had dat belachelijk "uitganspunt" van de ouwe Grieken overgenomen ...zie ook de al dan niet filosofisch of scholastisch geschiedenis van die belachelijk "uitganspunt" : God's bestaan weerleggen of bewijzen ...= was een totaal mislukking !


ach .............plants; insects & animals are really more "wise" than u ever might be , guys, sorry : so why bother wasting my time on such idiotic matters u raise ... :zwaai:

John2
03-03-11, 13:03
K4s zijn ongelovigen joh !

Jullie zijn k4s : zo : why complain then ???

hatert just calls u by ur own name , so...like u call us : muslims !

we call ourselves muslims : so why don't u call urselvves k4s ???

Wie bedoel je met "jullie zijn K4s"?

The Phoenix
03-03-11, 13:06
Wie bedoel je met "jullie zijn K4s"?

niet_moslims zoals jezelf ; Einstein !

k4 betekent eigenljk veel meer dan ongelovigen , dus ...niet _moslim gelovigen zijn ook k4s :

veel "moslims" zijn in feite ook k4s ...

John2
03-03-11, 13:18
niet_moslims zoals jezelf ; Einstein !

k4 betekent eigenljk veel meer dan ongelovigen , dus ...niet _moslim gelovigen zijn ook k4s :

veel "moslims" zijn in feite ook k4s ...

Ach als ik lees hoeveel ellende de Moslims wereldwijd elkaar bezorgen dan ben ik trots een K4 te zijn, ik roep dan ook iedereen op een K4 te worden zodat het eindelijk rustiger kan worden in de wereld en iedereen zonder bijgevoel de K4 hulp kan ontvangen die wij K4s jaarlijks over de wereld verdelen omdat de geliefde Moslims dan rustig verder kunnen gaan met hun strijd en wij hun niet hoeven lastig te vallen.

The Phoenix
03-03-11, 13:27
Ach als ik lees hoeveel ellende de Moslims wereldwijd elkaar bezorgen dan ben ik trots een K4 te zijn, ik roep dan ook iedereen op een K4 te worden zodat het eindelijk rustiger kan worden in de wereld en iedereen zonder bijgevoel de K4 hulp kan ontvangen die wij K4s jaarlijks over de wereld verdelen omdat de geliefde Moslims dan rustig verder kunnen gaan met hun strijd en wij hun niet hoeven lastig te vallen.

Doe maar niet zo idioot & rhetorisch :


Islam had not only completed & confirmed all those tawhied mssages of all previous prophets , including those of Jesus, Moses ...we believe in , but Islam had also replaced them :


u gotta understand my above mentioned words in that sense only !



P.S.: Besides : dit is de tijd van moslims' ondergang die te wijten is aan het feit dat moslims hun eigen geloof hadden veraaden op allerlei manieren , vandaar hun terecht & ruimschoots verdiend ondergang :

zodra moslims zouden voldoen aan de islamitisch vereiste criteria & voorwaarden weer , zullen ze weer aan de top zijn door de verloren glorie van islam te herstellen weer ...

& dan zal de Ummah weer aan de top zijn zoals het geval was in het verleden ....

Nuance : Islam is for all humanity , not only for muslims ...islam is also even for Jinns, so ...there's only one & only God : urs & mine : Allah ...

naam
03-03-11, 13:36
zodra moslims zouden voldoen aan de islamitisch vereiste criteria & voorwaarden weer , zullen ze weer aan de top zijn door de verloren glorie van islam te herstellen weer ...


Noem eens die criteria en voorwaarden. Kennelijk gaan de moslims net als de k4's tegen de wil van Allah in.

The_Grand_Wazoo
03-03-11, 13:45
HHet kan mij werkelijk geen ene fluit schelen. Ik zie zelfs voordelen in het gebruik voorzover de term als criterium gebruikt kan worden voor het al dan niet lezen van priksels - die priksels waarin deze term voorkomt kunnen bij voorbaat terzijde geschoven worden richting de enorme grote hoop bagger van ... nou ja, jullie weten wel van welke paar prikkers.

John2
03-03-11, 13:54
P.S.: Besides : dit is de tijd van moslims' ondergang die te wijten is aan het feit dat moslims hun eigen geloof hadden veraaden op allerlei manieren , vandaar hun terecht & ruimschoots verdiend ondergang :

zodra moslims zouden voldoen aan de islamitisch vereiste criteria & voorwaarden weer , zullen ze weer aan de top zijn door de verloren glorie van islam te herstellen weer ...

& dan zal de Ummah weer aan de top zijn zoals het geval was in het verleden ....

Nuance : Islam is for all humanity , not only for muslims ...islam is also even for Jinns, so ...there's only one & only God : urs & mine : Allah ...

Als ik jou story leest wordt er weer verraad gepleegd op allerlei manieren.
Jullie plannen gewoon jullie eigen regels en wetten, terwijl je het boek moet volgen.
Raar volkje die Moslims.

The Phoenix
03-03-11, 13:55
Noem eens die criteria en voorwaarden. Kennelijk gaan de moslims net als de k4's tegen de wil van Allah in.

!!!!!!!!!!!!!!

(Denk je intelligent genoeg te kunnn zijn om taal spel te kunnen hier neerzetten ??? dacht van niet : )


Bovndien : dat ter zijde :

zou je niet kunnen snappen : ben ik oprecht daarin hoor , neem het van me aan : veels te veelzijdig voor je
: kan je absoluut niet snappen vanuit je eigen westerse Eurocentrisch :lol: materialistisch moreel ethisch referentiekaders .....so, why bother ....sorry ...

would even cost me to much time & energy i don't posess .....geen zin in bovendien , gelet op het feit dat jullie zijn niet serious genoeg voor zulke zaken .... sorry !


voorbeeld :


Oorspronkelijk geplaatst door John2

Als ik jou story leest wordt er weer verraad gepleegd op allerlei manieren.
Jullie plannen gewoon jullie eigen regels en wetten, terwijl je het boek moet volgen.
Raar volkje die Moslims.

naam
03-03-11, 14:06
!!!!!!!!!!!!!!

(Denk je intelligent genoeg te kunnn zijn om taal spel te kunnen hier neerzetten ??? dacht van niet : )


Bovndien : dat ter zijde :

zou je niet kunnen snappen : ben ik oprecht daarin hoor , neem het van me aan : veels te veelzijdig voor je
: kan je absoluut niet snappen vanuit je eigen westerse Eurocentrisch :lol: materialistisch moreel ethisch referentiekaders .....so, why bother ....sorry ...

would even cost me to much time & energy i don't posess .....geen zin in bovendien , gelet op het feit dat jullie zijn niet serious genoeg voor zulke zaken .... sorry !


voorbeeld :

Je komt er zelf niet uit. Prima hoor, maar zeg dat gewoon. Niet verschuilen.

The Phoenix
03-03-11, 14:07
Je komt er zelf niet uit. Prima hoor, maar zeg dat gewoon. Niet verschuilen.

u give me an extra confirmation of my previous words to u, thanks ! :zwaai:

naam
03-03-11, 14:38
u give me an extra confirmation of my previous words to u, thanks ! :zwaai:

Das grappig, jij geeft mij extra confirmation met je antwoord.

super ick
03-03-11, 15:36
Mijn K2 inline skates:

http://img815.imageshack.us/img815/5855/17977324.jpg

Typisch tijdverdrijf voor homoseksuelen. Mannen op skates zijn 99 vd 100 keer flikkers.

Slinger
03-03-11, 16:27
:lol:


Inderdaad :

hypocriet gelovigen zoals jezelf & meest k4s!


P.S.: ur scientists evolutionists tell u that u're no better than animals , so ....

why complain then ???

Zie je die stervende man op de voorgrond? Dat is een kafir.

Zie je die woedende, met stenen smijtende menigte? Dat zijn vrome soenni's.

Pizzaman
03-03-11, 16:40
Typisch tijdverdrijf voor homoseksuelen. Mannen op skates zijn 99 vd 100 keer flikkers.

Toch niet hoor. Vroeger had ik ook skates, en een skateboard.
Want anders gingen die meiden me veel te snel... :roken:

INLINE skates (of 'blades' odf 'skeelers') zijn dat hierboven, da's wat anders dan deze:
http://www.rcdeoudemolen.nl/X-tra/Documenten/Skates%20skeelers%20en%20rollerskates/RSI-Mini-Quad.jpg

Als je ouder bent dan 10, ja, dan... :wink:

(in principe hetzelfde verschil als hockeyschaatsen en kunstschaatsen...)

Slinger
03-03-11, 16:41
.islam is also even for Jinns, so ...there's only one & only God : urs & mine : Allah ...[/B]

Jinns bestaan niet en jouw afgod is mijn God niet.

Joesoef
03-03-11, 16:46
Is niet fraude vrij en dus niet maatgevend ( cookies weggooien).

H.P.Pas
03-03-11, 17:17
Is niet fraude vrij en dus niet maatgevend ( cookies weggooien).

Dacht ook al, 31 reponses, zoveel prikkers hebben we helemaal niet :).
Los daarvan lijkt het me toch een goed idee om een pulp-forum te creëren om dir soort topics naartoe te verhuizen.

knuppeltje
03-03-11, 17:25
Jinns bestaan niet.

Nou, met een flink stuk in je kraag?

H.P.Pas
03-03-11, 18:47
cookies weggooien)

38 nu.
Je hebt iemand op een idee gebracht.

John2
03-03-11, 18:53
38 nu.
Je hebt iemand op een idee gebracht.

Hatert........................:cool:

Fulanadetal
03-03-11, 19:05
Jaaaaa!!! Een heel eigen K4 forum voor Hatert. Dat gun ik hem wel, hij werkt er 24/7 keihard voor, dat stukje erkenning. Kan hij daar fijn alles op zetten betreffende K4, en eventueel foto's van zijn spijkerharde, sexy, afgetrainde supermachomannenlichaam waarnaar iedere vrouw smacht.
En dan kan het nieuws van de dag gewoon weer gaan over het nieuws van de dag.

John2
03-03-11, 19:14
Jaaaaa!!! Een heel eigen K4 forum voor Hatert. Dat gun ik hem wel, hij werkt er 24/7 keihard voor, dat stukje erkenning. Kan hij daar fijn alles op zetten betreffende K4, en eventueel foto's van zijn spijkerharde, sexy, afgetrainde supermachomannenlichaam waarnaar iedere vrouw smacht.
En dan kan het nieuws van de dag gewoon weer gaan over het nieuws van de dag.

Ok maar wie gaat dan de mensen dwingen om op zijn forum te kijken?

Pizzaman
03-03-11, 19:22
.... eventueel foto's van zijn spijkerharde, sexy, afgetrainde supermachomannenlichaam waarnaar iedere vrouw smacht.

't was alleen maar de rechterarm... :traan1:
(Tip: verstop de rest onder een burka...)

The Phoenix
03-03-11, 19:36
ach....we're all descendants of Adam & Eve , so ....

The latters who had the same human nature & innate nature : who had an islamic innate nature ...

Islam is whitin all of us : rejecting or fighting against islam = rejecting & fighting against ourselves ......

Islam as ur best friend ever, not ur enemy, guys : u just don't know yet it ....


All prophets were in fact sent to their own paoples only , including Jewish prophet_human Jesus who was sent to jews only ....except Mohammed as the last prophet who was sent to all humanity & even to Jinns , so ....

All the best ! :zwaai:

Hatert
03-03-11, 21:15
Hatert........................:cool:

Hatert haat vals spelen. Er is geen eer te behalen met valsspelen. Daarom spiek ik ook niet en doe ik niet aan afkijken. Hatert houdt van echt en eerlijk.

Ik wacht eigenlijk alleen op de vraag waarom ik jullie k4's noem.

Hatert
03-03-11, 21:20
Typisch tijdverdrijf voor homoseksuelen. Mannen op skates zijn 99 vd 100 keer flikkers.

Let op de roze veters van mijn rollerskates.

http://img695.imageshack.us/img695/4973/skatesc.jpg

Hatert
03-03-11, 21:26
Eigenlijk is de vraagstelling te vaag. Ik dacht eerst bedoelt ermee dat de k4's hier op maroc.nl weg moeten of bedoelt ie dat het woord k4 niet meer gebruikt moet worden of bedoelt ie nou dat de nieuwsberichten waar k4's een rol spelen niet meer geplaatst moeten worden?

In ieder geval zie ik wel dat het begrip k4 de meeste k4's irriteert. Waarom zou ik jullie nu k4 noemen?

John2
03-03-11, 21:38
Ik wacht eigenlijk alleen op de vraag waarom ik jullie k4's noem.

Die vraag stellen we zekers niet..............:zweep::zweep::zweep:

Hatert
03-03-11, 21:41
Jaaaaa!!! Een heel eigen K4 forum voor Hatert. Dat gun ik hem wel, hij werkt er 24/7 keihard voor, dat stukje erkenning. Kan hij daar fijn alles op zetten betreffende K4, en eventueel foto's van zijn spijkerharde, sexy, afgetrainde supermachomannenlichaam waarnaar iedere vrouw smacht.
En dan kan het nieuws van de dag gewoon weer gaan over het nieuws van de dag.


:lekpuh:

super ick
04-03-11, 08:57
Eigenlijk is de vraagstelling te vaag. Ik dacht eerst bedoelt ermee dat de k4's hier op maroc.nl weg moeten of bedoelt ie dat het woord k4 niet meer gebruikt moet worden of bedoelt ie nou dat de nieuwsberichten waar k4's een rol spelen niet meer geplaatst moeten worden?

In ieder geval zie ik wel dat het begrip k4 de meeste k4's irriteert. Waarom zou ik jullie nu k4 noemen?

Respecteer de uitslag en flikker een eind op.

John2
04-03-11, 09:39
Respecteer de uitslag en flikker een eind op.

Hoe ver? :D