PDA

Bekijk Volledige Versie : Hatert dient Nederlandse K4-democratie.



Hatert
02-03-11, 13:42
Ik dien de Nederlandse democratie meer dan de autochtone zakkenwassers hier.

Ik ben namelijk (reserve)stembureaulid.

rbn
02-03-11, 13:47
:hihi: vandaar die strop om je nek

mark61
02-03-11, 13:53
Ik betwijfel of de democratie daarmee gediend is.

Eric de Blois
02-03-11, 13:55
Ik dien de Nederlandse democratie meer dan de autochtone zakkenwassers hier.

Ik ben namelijk (reserve)stembureaulid.

Zakkenwasser zei je? Dat is nog altijd beter dan een anonieme kafir- en homohater met een verlopen verblijfsvergunning.

Monoculturist

Slinger
02-03-11, 13:58
Ik dien de Nederlandse democratie meer dan de autochtone zakkenwassers hier.

Ik ben namelijk (reserve)stembureaulid.

De uitslag van dat bureau moet dus in de gaten gehouden worden.

John2
02-03-11, 14:04
Ik dien de Nederlandse democratie meer dan de autochtone zakkenwassers hier.

Ik ben namelijk (reserve)stembureaulid.

We zullen het morgen wel weer in de krant lezen...........

Rotterdam 2 maart 2011,

In de Rotterdamse wijk het Noorden is een stembureau medewerkster in elkaar geslagen door een jaloerse stembureau medewerker die op de reserve lijst stond.
Ook eerder had dit persoon die geen geldige verblijfsvergunning heeft moeite met een tweede plaats.
Persoon die vast zat op het bureau is overgebracht naar Schiphol in afwachting van uitzetting.
De 365 advocaten die dagelijks met hem bezig waren, hebben zich terug getrokken en eisen nu ook uitzetting om eindelijk van deze K3 (degradatie van K4) verlost te zijn.

Bron: telegleuven.

Eric de Blois
02-03-11, 14:06
We zullen het morgen wel weer in de krant lezen...........

Rotterdam 2 maart 2011,

In de Rotterdamse wijk het Noorden is een stembureau medewerkster in elkaar geslagen door een jaloerse stembureau medewerker die op de reserve lijst stond.
Ook eerder had dit persoon die geen geldige verblijfsvergunning heeft moeite met een tweede plaats.
Persoon die vast zat op het bureau is overgebracht naar Schiphol in afwachting van uitzetting.
De 365 advocaten die dagelijks met hem bezig waren, hebben zich terug getrokken en eisen nu ook uitzetting om eindelijk van deze K3 (degradatie van K4) verlost te zijn.



Bron: telegleuven.

Applaus!:hihi:

John2
02-03-11, 14:10
Applaus!:hihi:


Dank u...............................:ego:


:hihi:

John2
02-03-11, 14:14
Applaus!:hihi:

Eigenlijk zouden ze in Rotterdam eens een onderzoek moeten houden hoe iemand zonder geldige legimentatie en slechts met een verlopen verblijfsvergunning uberhoud enige functies kunnen of mogen uitoefenen in een politiek steekspel?
Wat plaatsen ze bij de volgende verkiezingen, iemand met een bomgordeltje, een omaatje die is ontsnapt, Wilders die geniet van een uitkering, Kaddafi die asiel aanvraagt?

Eric de Blois
02-03-11, 14:28
Eigenlijk zouden ze in Rotterdam eens een onderzoek moeten houden hoe iemand zonder geldige legimentatie en slechts met een verlopen verblijfsvergunning uberhoud enige functies kunnen of mogen uitoefenen in een politiek steekspel?
Wat plaatsen ze bij de volgende verkiezingen, iemand met een bomgordeltje, een omaatje die is ontsnapt, Wilders die geniet van een uitkering, Kaddafi die asiel aanvraagt?

Dat zit ik mij ook af te vragen. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon zit te fantaseren. Hij fantaseert immers ook over zijn opleiding, echter zijn taalgebruik doet anders vermoeden. Onder zijn naam stond eerst spikecity en nu staat daar rotterdam centrum. Hij zegt doodleuk nooit in spijkenisse te hebben gewoond! Waarom stond er dan eerst spikecity? Er hangt gewoon een waas over zijn identiteit. Misschien kan Eke daar iets over kwijt:


Eric, ik ken hem langer dan vandaag :) Dat wil zeggen : iets completer dan jij hem kent.

John2
02-03-11, 14:36
Dat zit ik mij ook af te vragen. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon zit te fantaseren. Hij fantaseert immers ook over zijn opleiding, echter zijn taalgebruik doet anders vermoeden. Onder zijn naam stond eerst spikecity en nu staat daar rotterdam centrum. Hij zegt doodleuk nooit in spijkenisse te hebben gewoond! Waarom stond er dan eerst spikecity? Er hangt gewoon een waas over zijn identiteit. Misschien kan Eke daar iets over kwijt.

Tja waarom bij sommigen een waas hangt over wie en wat ze zijn snap ik ook niet, misschien de angst om ontdekt te worden?
Mark heeft hem ooit gesproken maar zwijgt nadien in alle talen.
En Eke.......................Die is in love. :hihi:

H.P.Pas
02-03-11, 14:40
Dat zit ik mij ook af te vragen.

Het antwoord is simpel: aandacht.
En je tuint er nog in ook.

Eric de Blois
02-03-11, 14:54
Het antwoord is simpel: aandacht.
En je tuint er nog in ook.
Ja, dat is duidelijk voor iemand die zoveel topic's plaatst. Maar dat betekent niet dat wij daarom maar zouden moeten zwijgen. We praten ook niet 'met' hatert, maar 'over' hatert. Hatert als fenomeen. Wat hij antwoord is niet relevant, want zijn perceptie van de omgeving is totaal verwrongen. Het is belangrijk wat anderen van hem vinden. Hatert staat namelijk model voor een soort die bestaat en bestreden moet worden. Vandaar.

Bofko
02-03-11, 15:40
Ha gelukkig, ik zie dat je de schade die je dagelijks met je woorden op maroc.nl aan de NL-democratie toebrengt, in één keer hersteld met deze daad.

Pizzaman
02-03-11, 15:56
De uitslag van dat bureau moet dus in de gaten gehouden worden.

...dat denk ik wel eens meer van stembureaus, waar over het algemeen dergelijk soort mensen zit.
dwz linksdolgedraaid* calculusgehandicapt spul.

*: we maken een uitzondering hier voor de SP, de enige echt linkse en niet linksgedraaide partij.

Bofko
02-03-11, 15:59
...dat denk ik wel eens meer van stembureaus, waar over het algemeen dergelijk soort mensen zit.
dwz linksdolgedraaid* calculusgehandicapt spul.

*: we maken een uitzondering hier voor de SP, de enige echt linkse en niet linksgedraaide partij.

Volgens mij zijn het gewoon keurige en preciese bureaucraatjes

Pizzaman
02-03-11, 16:31
Volgens mij zijn het gewoon keurige en preciese bureaucraatjes

Ja dat mag je vinden, van andere mensen hoor ik wel eens wat anders.

Joesoef
02-03-11, 16:43
Ja dat mag je vinden, van andere mensen hoor ik wel eens wat anders.

Oja, vertel eens.

Karin.N
02-03-11, 16:47
Ik dien de Nederlandse democratie meer dan de autochtone zakkenwassers hier.

Ik ben namelijk (reserve)stembureaulid.

:duim: voor het feit dat je stemburaulid bent.

Pizzaman
02-03-11, 16:47
Oja, vertel eens.

Een maatje van me heeft een dochter van 21, en die zat bij een stembureau.
Regelmatig waren daar fouten.
Na tweemaal tellen, had men er geen zin meer in en werd gewoon het gemiddelde ingeleverd!

Te zot voor woorden.

John2
02-03-11, 16:48
...
*: we maken een uitzondering hier voor de SP, de enige echt linkse en niet linksgedraaide partij.
Was nu linksdraaiende of rechtsdraaiende gezonder? :hihi:

Joesoef
02-03-11, 16:51
Een maatje van me heeft een dochter van 21, en die zat bij een stembureau.
Regelmatig waren daar fouten.
Na tweemaal tellen, had men er geen zin meer in en werd gewoon het gemiddelde ingeleverd!

Te zot voor woorden.

En als goed burger heb jij daar natuurlijk melding van gemaakt.

John2
02-03-11, 16:58
En als goed burger heb jij daar natuurlijk melding van gemaakt.

Bron!!!

:hihi:

Hatert
02-03-11, 23:16
Zo daar ben ik weer. Ik moest om 15:00 uur uiteindelijk toch invallen. Om 23:15 was alles geteld. Alles klopte als een bus.

En voor de randdebielen die niet goed begrijpend kunnen lezen, Ik heb verblijfsrecht en ik heb een geldige verblijfsvergunning. Dat had je in de desbetreffende topic kunnen lezen.

En de halve zool die beweert dat je maar een gemiddelde neemt als de telling niet klopt is onzin. Alles wordt tot in de puntjes geteld en je gaat niet eerder weg tot alle berekeningen kloppen.

Wat tel je?

Eerst worden alle overgebleven stembiljetten geteld. Dan worden de drie tuflijsten geteld die de stembureau leden afzonderlijk van elkaar hebben bijgehouden. Dan worden alle stembiljetten geteld waarop is gestemd. Zo controleren we of alle stembiljetten die afgegeven zijn ook kloppen met de overgebleven stembiljetten.

Daarna worden de stembiljetten per partij geteld, dat wordt daarna nader gespecifeerd per lijstrekker en per individu op andere plaatsen.

bla bla...na 1 uur en 15 minuten was alles geteld en konden we naar huis.

tanger'73
02-03-11, 23:26
En hoe voelde het om de K4-democratie persoonlijk te dienen? :D

Hatert
02-03-11, 23:40
En hoe voelde het om de K4-democratie persoonlijk te dienen? :D

Ondanks de kou, was het zeer aangenaam, meer vertel ik niet.

Pizzaman
03-03-11, 00:10
Ik lees 23:45 Rotterdam, tussenstand. LOL.
PVV 16,7%, tweede partij van Rotterdam na de PvdA, VVD 15,2% derde.

Jaja dat zal je vast veel genoegen hebben gedaan :hihi:
Zeer aangenaam, muhahahaha!

Hatert
03-03-11, 00:20
Ik lees 23:45 Rotterdam, tussenstand. LOL.
PVV 16,7%, tweede partij van Rotterdam na de PvdA, VVD 15,2% derde.

Jaja dat zal je vast veel genoegen hebben gedaan :hihi:
Zeer aangenaam, muhahahaha!

De rechtse lui hebben hun tijd gehad in Rotterdam. De keer dat Leefbaar de verkiezingen had gewonnen was een eenmalige gebeurtenis. Ze zullen naar mijn verwachting alleen maar kunnen dalen.

Joesoef
03-03-11, 05:24
Ik lees 23:45 Rotterdam, tussenstand. LOL.
PVV 16,7%, tweede partij van Rotterdam na de PvdA, VVD 15,2% derde.



Dus een zeer duidelijke dalende lijn in stemmen op rechts.

jang0201
03-03-11, 06:22
Dus een zeer duidelijke dalende lijn in stemmen op rechts.

Het CDA heeft veel stemmen verloren, de VVD heeft winst geboekt, de PVV heeft grote winst geboekt, D66 heeft veel stemmen gewonnen. De PVDA een hele kleine winst, GroenLinks heeft verloren en SP heeft flink verlorenm, dus wat bedoel je met een dalende lijn in stemmen op rechts?

Joesoef
03-03-11, 06:40
Het CDA heeft veel stemmen verloren, de VVD heeft winst geboekt, de PVV heeft grote winst geboekt, D66 heeft veel stemmen gewonnen. De PVDA een hele kleine winst, GroenLinks heeft verloren en SP heeft flink verlorenm, dus wat bedoel je met een dalende lijn in stemmen op rechts?


Net zo eenvoudig als onze prikkende bouwvakkers, PVV heeft 11 zetels dus de PVV heeft gewonnen. Makkelijk als je daarvoor niet mee hebt gedaan. PVV winst? Vergeleken met de 1e kamer niet. Rechts haalt geen meerderheid in de 1e kamer.
Eens kijken of het antecedenten onderzoek door de PVV goed is uitgevoerd.

Aan de opkomst was duidelijk te zien hoe politiek geïnteresseerd de pvv stemmer is.

jang0201
03-03-11, 06:51
Net zo eenvoudig als onze prikkende bouwvakkers, PVV heeft 11 zetels dus de PVV heeft gewonnen. Makkelijk als je daarvoor niet mee hebt gedaan. PVV winst? Vergeleken met de 1e kamer niet. Rechts haalt geen meerderheid in de 1e kamer.
Eens kijken of het antecedenten onderzoek door de PVV goed is uitgevoerd.

Aan de opkomst was duidelijk te zien hoe politiek geïnteresseerd de pvv stemmer is.

Inderdaad! 47% vd PVVkiezers heeft deze keer niet gestemd. De coalitie staat nu op 37 zetels misschien de zetels van de SGP en 50+ erbij en ze hebben de meerderheid in de 1e Kamer.

Soldim
03-03-11, 07:14
Inderdaad! 47% vd PVVkiezers heeft deze keer niet gestemd. De coalitie staat nu op 37 zetels misschien de zetels van de SGP en 50+ erbij en ze hebben de meerderheid in de 1e Kamer.

50+? Dan zal de AOW verhoging niet doorgaan ... ik kan me niet voorstellen dat de VVD daar blij mee zal zijn.

En de SGP ... zo bang voor de gemiddelde moslim dat je er over denkt je uit te leveren aan Christen-fundamentalisten? Die zijn, wat mij betrefd, veel gevaarlijker dan die drie of vier moslim fundamentalisten die er in Nederland rondlopen. En, met vrijheid heeft de SGP natuurlijk weinig op.... maar, alles voor de macht, niet waar? Ook bij de PVV en VVD.

Pizzaman
03-03-11, 08:01
Inderdaad! 47% vd PVVkiezers heeft deze keer niet gestemd. De coalitie staat nu op 37 zetels misschien de zetels van de SGP en 50+ erbij en ze hebben de meerderheid in de 1e Kamer.

Let wel, laten we dan de windmolens en de AZC's neerzetten in PvdA gemeenten.
Daar is er immers 'draagvlak'. Dan zullen we zien over 4 jaar... :duim:

Hier in Groningen 3 zetels voor de PVV, wat een dommigheid.
Ik zal iedereen die klaagt dat we het putje van NL worden er aan herinneren.
Stemmen Tammo, domme heikneuter. Zelfs in Friesland nog 4 zetels. :huill:

Joesoef
03-03-11, 08:07
Inderdaad! 47% vd PVVkiezers heeft deze keer niet gestemd. De coalitie staat nu op 37 zetels misschien de zetels van de SGP en 50+ erbij en ze hebben de meerderheid in de 1e Kamer.


47% niet gestemd, simplistisch volk. Dat moet een land besturen.

mark61
03-03-11, 08:13
legimentatie

Is dat een besmettelijke aandoening?

super ick
03-03-11, 08:23
47% niet gestemd, simplistisch volk. Dat moet een land besturen.

Precies dezelfde gedachte als Mubarak, Gaduffy, Etc.

Fulanadetal
03-03-11, 08:38
Is dat een besmettelijke aandoening?

Legimentatie.

Niet geïdentificeerde groentes met veteranenziekte?

John2
03-03-11, 09:19
Is dat een besmettelijke aandoening?

Voor jou misschien wel.:melk:

Joesoef
03-03-11, 16:46
Mooi dat je dat doet, inzet voor dit land. Kunnen enkele hier nog wat van leren.

John2
03-03-11, 17:15
Mooi dat je dat doet, inzet voor dit land. Kunnen enkele hier nog wat van leren.

Waarom het gebruik van het woordje dit en gebruik je niet het woord jou?

Fulanadetal
03-03-11, 18:08
Nou ja zeg, over slakken en zout.

Karin.N
03-03-11, 18:15
Nou ja zeg, over slakken en zout.

Dat gebeurt hier over en weer :)

Dit topic is trouwens weer eens een aardig voorbeeld van hoe moslims, bouwvakkers, nederlanders enz. worden neergezet. Over en weer is er weinig tot geen respect.

Joesoef
03-03-11, 18:18
Hatert zet zich in voor ons.

Pizzaman
03-03-11, 18:20
Nou ja zeg, over slakken en zout.

Eerder stront over de mesthoop. :fpetaf:

Karin.N
03-03-11, 18:31
Hatert zet zich in voor ons.

We vergeten wel eens hoeveel "stil" werk wordt verricht door vrijwilligers en mantelzorgers :fpetaf:

Fulanadetal
03-03-11, 18:34
We vergeten wel eens hoeveel "stil" werk wordt verricht door vrijwilligers en mantelzorgers :fpetaf:

Ja, inderdaad. Nederland draait erop. In verpleeghuizen, AZC's, ziekenhuizen, gehandicaptenzorg, natuurbeheer, dierenasiels etc. Echt heeeel veeel.
Mooi he?

Hatert
03-03-11, 19:58
Waarom het gebruik van het woordje dit en gebruik je niet het woord jou?

Zie jij mij dan als jouw landgenoot?

John2
03-03-11, 21:14
Zie jij mij dan als jouw landgenoot?

Als jij in Nederland woont ben ik dit wel verplicht, immers iedereen die verblijft op Nederlands grondgebied, heeft de gelijke rechten en de gelijke plichten.:fuckit:

Eric de Blois
07-03-11, 17:43
Waarom het gebruik van het woordje dit en gebruik je niet het woord jou?

Het woordje 'dit' is in dit verband inderdaad veelzeggend. Goed gezien John!


Zie jij mij dan als jouw landgenoot?

Voor iemand die kafir's haat is die vraag helemaal niet relevant. Taalkundig ben je een landgenoot, hoe iemand dat gevoelsmatig ziet is van een andere orde.

Met een botte bijl is vrienden maken een moeilijke zo niet onmogelijke opgave.

Joesoef
07-03-11, 17:51
Het woordje 'dit' is in dit verband inderdaad veelzeggend. Goed gezien John!



Gutogutogut, we zien weer een islamitisch complot. Bel de telegraaf, stop de persen, forward alles naar geen steil, Moslim complot!

Eric de Blois
07-03-11, 18:20
Gutogutogut, we zien weer een islamitisch complot. Bel de telegraaf, stop de persen, forward alles naar geen steil, Moslim complot!

Het was niet op jou gericht, maar op hatert.

Joesoef
07-03-11, 18:27
Het was niet op jou gericht, maar op hatert.


Waarom sleep je mijn reply's er bij als jij wilt afgeven op hatert?

http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4635745&postcount=40

Eric de Blois
07-03-11, 18:46
Waarom sleep je mijn reply's er bij als jij wilt afgeven op hatert?

http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4635745&postcount=40
Omdat hatert en john reageerden op jouw opmerking. Voor jou was het woordje 'dit' niet zo slecht bedoeld, maar hatert greep dit na john wel aan om daar een punt van te maken. Jouw opmerking was voor mij van belang omdat hatert daarop reageerde. Het ging mij om hatert, verder niet. Mijn excuus. Ik had jouw opmerking beter weg kunnen laten.