PDA

Bekijk Volledige Versie : waar zijn die topics heen !? (lees hier het antwoord)



nl-x
06-03-11, 19:21
We hebben Maroc.NL in een nieuw jasje gestoken.
En omdat de migratie helaas over het weekend heen werd getilt zijn we enkele topics/reacties die in het weekend werden geplaatst kwijt.

(Ik zie helaas geen manier om Al Qaida hiervan de schuld te geven. Dus we gaan met de billen bloot: het was onze schuld.)

Ik hoop dat jullie de nieuwe site kunnen waarderen.
Positieve feedback kan naar [email protected] of hieronder.
Negatieve feedback kan naar de klaagmuur.

groet,
nl-x

rbn
06-03-11, 19:24
:duim: ziet er goed uit ! en gelukkig reclamevrij !

rbn
06-03-11, 19:29
1 puntje: in zwart is de tekst duidelijker leesbaar dan in het bruin..

John2
06-03-11, 20:10
Toppie, lekker weer snel en super gezellig hopen we tnx

TonH
06-03-11, 21:20
1 puntje: in zwart is de tekst duidelijker leesbaar dan in het bruin..

Zet je 'stijl' op blauw... dat is het best leesbaar.

Bofko
07-03-11, 09:51
Zet je 'stijl' op blauw... dat is het best leesbaar.

Blauw als achtergrond is het prettigst. Biljarters weten dat ook sinds een jaar of 20.

rbn
07-03-11, 11:42
Zet je 'stijl' op blauw... dat is het best leesbaar.

bedankt voor de tip.. bluaw is beter ja maar de letters vd tekst blijven vaal.. korte zinnen gaat wel opzich wel; een artikel of nieuwsbericht echter is moeilijk te lezen..

Eke
07-03-11, 11:59
De lay-out is heel verfrissernd.

Ik mis foto's van vrouwen op de home-page, dan voel ik me beter thuis....."waar zijn zij gebleven, NL-x..?"

Couscousje
07-03-11, 12:33
De lay-out is heel verfrissernd.

Ik mis foto's van vrouwen op de home-page, dan voel ik me beter thuis....."waar zijn zij gebleven, NL-x..?"

Eensch. Zo een hele rij met alleen maar kerels die ergens naar staan te loeren vind ik niet erg representatief...

... of eigenlijk misschien toch juist wel. :staart:

Cc

Marsipulami
07-03-11, 12:35
We hebben Maroc.NL in een nieuw jasje gestoken.

(...)

Ik hoop dat jullie de nieuwe site kunnen waarderen.
Positieve feedback kan naar [email protected] of hieronder.
Negatieve feedback kan naar de klaagmuur.

groet,
nl-x

Khaddafi betaalt tenminste zijn aanhangers om hem te komen toejuichen. Wat zit er in voor gezagsgetrouwe prikkers maroc.nl ?

Umarvlie
07-03-11, 12:59
't ziet er fris uit. En wat betreft de "verloren" topics, de meeste daarvan on je toch maar beter kwijt dan rijk zijn :)

TonH
07-03-11, 16:01
bedankt voor de tip.. bluaw is beter ja maar de letters vd tekst blijven vaal.. korte zinnen gaat wel opzich wel; een artikel of nieuwsbericht echter is moeilijk te lezen..

Grotere lappen tekst selecteer ik vaak zodat je witte letters op blauwe achtergrond krijgt. Vind ik zelf prettiger lezen. Ook lekker voor al die websites waar je koppijn van alle stijlen en kleuren krijgt.

Niet deze site hoor. :nerveus:

Eke
07-03-11, 17:18
Eensch. Zo een hele rij met alleen maar kerels die ergens naar staan te loeren vind ik niet erg representatief...

... of eigenlijk misschien toch juist wel. :staart:

Cc

:hihi:

Waar is die niet erg representatieve foto genomen trouwens ?

Ik zag net Laamia Elyounoussi, die de Aletta van Nu-prijs heeft ontvangen enkele maanden geleden......

Citaat : De jury had uit 60 inzendingen zes genomineerden gekozen. Twee vrouwen sprongen er in het bijzonder uit: Laamia Elyounoussi, eigenaresse van schoonmaakbedrijf De Schone Zaak! en Yesim Candan, oprichtster van Partij Eén. De jury koos voor deze twee winnaressen omdat zij samen de sterke kanten van Aletta Jacobs belichamen: haar inzet voor de kansarmen èn haar politieke inzet.

...

http://www.fdye.nl/wp-content/uploads/2010/11/Laamia-88x115.jpg


We kunnen natuurlijk de foto's laten rouleren !!! Elke maand een nieuwe.

Nog een gelouwerde vrouw, Seren Dalkiran. Prijs van Universiteit Utrecht . Maar haar naam klinkt me Turks in de oren ..:


http://www.uu.nl/university/education/nl/topdocentenenstudenten/studentenprijzen/bijzondereverdiensten/PublishingImages/Seren_Dalkiran.jpg
Seren

Eke
07-03-11, 17:45
Nou, de laatste NLx : Esmaa Alariachi is ook heel leuk http://images.volkskrant.com/hartziel/uploads/users/legacy/thumb/Esmaa%20Alariachi1202484198.jpg

Heb je genoeg inspiratie ?

Eric de Blois
07-03-11, 18:14
Nou, de laatste NLx : Esmaa Alariachi is ook heel leuk
Heb je genoeg inspiratie ?

Ja, een leuk inspirerend vrouwtje! Die teef wil geen afstand nemen van een hatelijke uitspraak van imam Fawaz over Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh, die door de imam keelkanker toegewenst kregen.

http://www.godvoordommen.nl/wp-content/uploads/2010/01/doekjegrote.jpg

Alariachi noemt homo's "ziek", "afwijkend" en "onacceptabel"

Ja, echt een leuk vrouwtje. Goed ingeburgerd. Ze hoort er gewoon bij!

Eric de Blois
07-03-11, 18:26
De lay-out is heel verfrissernd.

Ik mis foto's van vrouwen op de home-page, dan voel ik me beter thuis....."waar zijn zij gebleven, NL-x..?"

Ik vind de foto juist zeer geslaagd. Het brengt de patriarchale cultuur mooi in beeld.

Eke
07-03-11, 19:00
Ja, een leuk inspirerend vrouwtje! Die teef wil geen afstand nemen van een hatelijke uitspraak van imam Fawaz over Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh, die door de imam keelkanker toegewenst kregen.


Alariachi noemt homo's "ziek", "afwijkend" en "onacceptabel"







Hey joh, dat kan ik me moeilijk van haar voorstellen ! Wat zonde....
Heb je een bron, die dat bevestigt ????




TOEGEVOEGD : Vanavond heb ik me een beetje verdiept in jouw uitspraken.
De meiden van Halal (zusje Jihad Alariachi heeft de betreffende uitspraak gedaan) hebben geen 'wederhoor' gekregen na die uitspraken tegen Marco Pastors.Die uitspraken zouden ze nooit meer zo doen, maar milder..
Ze zijn gewoon bevriend met homo's , maar zijn tevens religieus.


Eric, ik vind dat er ook begrip van jouw kant mag komen voor het feit dat mensen die geboren en getogen zwaar christelijk of islamitisch zijn vaak een dubbele houding hebben t.a.v. homsexualiteit. Ze zijn bv. tegen moslim-bashing, gaan om met homo's en tegelijkertijd willen ze trouw zijn aan wat ze denken wat hun correcte Leer is.
In de praktijk zie je dat ze homosexualiteit 'passief'' accepteren.....


Esmaa heb ik zien funktioneren in "De Pelgrimscode". Toen viel het me op dat ze een prettig karakter heeft. Vandaar mijn keuze voor haar foto !

Sallahddin
08-03-11, 12:23
mooi nieuwe look

fisherman1969
08-03-11, 12:46
Bedankt voor alle hulp !
En mijn complimenten
Wens iedereen veel genoegen op Maroc.
groet
fisherman

fisherman1969
08-03-11, 12:49
Nou, de laatste NLx : Esmaa Alariachi is ook heel leuk http://images.volkskrant.com/hartziel/uploads/users/legacy/thumb/Esmaa%20Alariachi1202484198.jpg

Heb je genoeg inspiratie ?

Ik dacht dat het ee:)n foto van jou was .

Slinger
08-03-11, 14:07
Nou, de laatste NLx : Esmaa Alariachi is ook heel leuk http://images.volkskrant.com/hartziel/uploads/users/legacy/thumb/Esmaa%20Alariachi1202484198.jpg

Heb je genoeg inspiratie ?

Zie ook hier:

http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

salami
08-03-11, 20:08
Zie ook hier:

http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
Bedankt Slinger voor deze post.
Interviewen kunnen die meiden in elk geval niet, heerlijk om Hans Teeuwen weer eens goed bezig te zien, woord voor woord met hem eens !
Gotogot, wat zijn we weer beledigd.:kotsen:

Joesoef
08-03-11, 20:28
Hans Teeuwen, is dat niet die man die zich na afloop van de voorstelling terug laat rijden naar zijn 'gesloten' inrichting?

Eke
09-03-11, 16:52
Bedankt Slinger voor deze post.
Interviewen kunnen die meiden in elk geval niet, heerlijk om Hans Teeuwen weer eens goed bezig te zien, woord voor woord met hem eens !





Gotogot, wat zijn we weer beledigd.:kotsen:

Ach wel nee, joh...

Interviewen kunnen de meiden op hetzelfde nivo als het rijmpje van Hans Teeuwen waarin hij De meiden van Halal wil pijpen.
Hallo, Salami, die meisjes zijn opgegroeid in een warm, gelovig gezin, wonen misschien nog wel thuis,wat verwacht je van hen ? Dat ze zich uitverkoren voelen door Hans Teeuwen ?

Ik kreeg de indruk dat de beide partijen eigenlijk aardig met elkaar omgingen. Tja, wat moet je als beroepschoqeerder met nette vriendelijke meisjes en vice versa.

Het was leuk om hen zo bezig te zien met elkaar voor de camera's.

Slinger
09-03-11, 17:04
Ach wel nee, joh...

Interviewen kunnen de meiden op hetzelfde nivo als het rijmpje van Hans Teeuwen waarin hij De meiden van Halal wil pijpen.
Hallo, Salami, die meisjes zijn opgegroeid in een warm, gelovig gezin, wonen misschien nog wel thuis,wat verwacht je van hen ? Dat ze zich uitverkoren voelen door Hans Teeuwen ?

Ik kreeg de indruk dat de beide partijen eigenlijk aardig met elkaar omgingen. Tja, wat moet je als beroepschoqeerder met nette vriendelijke meisjes en vice versa.

Het was leuk om hen zo bezig te zien met elkaar voor de camera's.

Die halalmeiden kregen niet veel bijval van het publiek, itt Hans Teeuwen.

Joesoef
09-03-11, 17:11
Die halalmeiden kregen niet veel bijval van het publiek, itt Hans Teeuwen.


Net zo iets als pesten op school, halve klas doet mee al weet het niet waarom.

Eke
09-03-11, 17:14
Die halalmeiden kregen niet veel bijval van het publiek, itt Hans Teeuwen.

Onbekend maakt onbemind.
Maar jij kent toch wel die meisjes die min of meer beschermd zijn opgegroeid -zeker wat betreft sex ?

Slinger
09-03-11, 17:15
Net zo iets als pesten op school, halve klas doet mee al weet het niet waarom.

Ik denk dat je nog maar eens moet kijken. Het waren vooral de standpunten van Hans Teeuwen waardoor hij werd toegejuicht.

Slinger
09-03-11, 17:17
Onbekend maakt onbemind.
Maar jij kent toch wel die meisjes die min of meer beschermd zijn opgegroeid -zeker wat betreft sex ?

Dat zijn die meisjes die stilletjes op hun plek zitten en heel weinig van zich laten horen en zelfs de leraar bijna niet durven aan te spreken. Maar deze meiden van halal voldoen daar niet aan. Die zijn meer het brutale type, die je zo nu en dan op hun plek moet zetten.

Joesoef
09-03-11, 17:20
Ik denk dat je nog maar eens moet kijken. Het waren vooral de standpunten van Hans Teeuwen waardoor hij werd toegejuicht.


Dat bedoel ik ook slimpie.

Slinger
09-03-11, 17:21
Dat bedoel ik ook slimpie.

Het was dus geen pesten, maar bijval in een ideologische strijd.

Joesoef
09-03-11, 17:25
Het was dus geen pesten, maar bijval in een ideologische strijd.

Jij bent ook een pester.

Slinger
09-03-11, 17:28
Jij bent ook een pester.

Ik ben een tegenspreker, namelijk van degenen met een grote bek.

rbn
09-03-11, 17:57
Dat zijn die meisjes die stilletjes op hun plek zitten en heel weinig van zich laten horen en zelfs de leraar bijna niet durven aan te spreken. Maar deze meiden van halal voldoen daar niet aan. Die zijn meer het brutale type, die je zo nu en dan op hun plek moet zetten.

waarschijnlijk ben jij als christenfundie het niet gewend dat de vrouw voor zichzelf kan opkomen.. dat zie je van hun dan al gauw als brutaal gedrag die op hun plek gezet moeten worden..

Slinger
09-03-11, 18:02
waarschijnlijk ben jij als christenfundie het niet gewend dat de vrouw voor zichzelf kan opkomen.. dat zie je van hun dan al gauw als brutaal gedrag die op hun plek gezet moeten worden..

Geloof me, ik ben heel wat gewend...

rbn
09-03-11, 19:20
Geloof me, ik ben heel wat gewend...

zo te zien niet..