PDA

Bekijk Volledige Versie : Verkoop fregatten achter bezoek Beatrix aan Oman



Joesoef
07-03-11, 08:21
Verkoop fregatten achter bezoek Beatrix aan Oman

Van onze correspondent Arjen van der Ziel − 07/03/11, 03:16




ISTANBUL - Het voornaamste economische belang achter het bezoek van koningin Beatrix aan het onrustige Oman is een gehoopte grote defensie-order. De Nederlandse scheepswerf Damen Schelde dingt in het autocratische Arabische land mee naar een opdracht voor de levering van vier marineschepen. Het gaat om beoogde leveranties ter waarde van honderden miljoenen euro's.
De Nederlandse regering kondigde vorige week aan dat het officiële staatsbezoek aan Oman wordt uitgesteld. Koningin Beatrix zal dinsdag wel een privédiner hebben met sultan Qaboos bin Said al-Said. Aanleiding voor het uitstel van het staatsbezoek zijn groeiende protesten in Oman. Groepjes betogers eisen meer democratie en bestrijding van corruptie. De politie schoot vorige week op demonstranten, waarbij zeker één betoger omkwam. Volgens sommige bronnen vielen er zes slachtoffers.

Het uitstel van het staatsbezoek en de bijbehorende handelsmissie is een tegenvaller voor scheepswerf Damen Schelde. Directeur René Berkvens zou persoonlijk deelnemen aan de handelsdelegatie. De Nederlandse marine dirigeerde bovendien het fregat De Ruyter, dat gebouwd is door Damen Schelde, naar de haven van de Omaanse hoofdstad Muscat. De koningin zou aan boord van het fregat een ontvangst geven. 'Het zijn ontzettend goede schepen, waar we trots op zijn', zegt Jan-Wim Dekker, manager van Damen Schelde in het nabijgelegen Qatar. 'Oman is heel belangrijk voor ons.'

Goede verhouding
Nederlandse diplomaten hopen dat een goede verhouding tussen de sultan en het Nederlandse koningshuis een deal zal bevorderen. 'Wij willen passen in de strategie van Damen Schelde', zegt een ingewijde van het ministerie van Buitenlandse Zaken. 'Dit kabinet zet sterk in op economische diplomatie.'

Het oliestaatje Oman, op de oostelijke punt van het Arabisch schiereiland, wordt al veertig jaar geregeerd door sultan Qaboos. Hij geldt als een enigszins verlicht dictator, omdat hij veel investeert in onderwijs, gezondheidszorg en infrastructuur. Maar het parlement heeft slechts een adviserende rol, er is geen vrijheid van meningsuiting en Qaboos houdt de touwtjes stevig in handen.
Nederland heeft verschillende economische belangen in Oman.

Zo pompt Shell er al jaren olie op. En het Havenbedrijf Rotterdam is voor de helft eigenaar van een Omaanse haven. Hoe belangrijk de sultan bij grote zakelijke transacties kan zijn, bleek toen Shell enkele jaren geleden zijn olieconcessie zag aflopen. 'De Omaanse minister van olie wilde een aanbestedingsprocedure uitschrijven en andere oliemaatschappijen uitnodigen', vertelt een betrokken ambtenaar. 'Maar op een gegeven moment kwam de opdracht van de sultan: we blijven werken met Shell. En dat was het. Er kwam geen aanbesteding en Shell kreeg voor vele jaren een nieuw contract.'

Geen reden
Buitenlandse Zaken ziet in de dictatuur in Oman, en het groeiende verzet daartegen, geen reden te stoppen met de promotie van de marineschepen. 'Deze schepen zijn niet bestemd voor oorlog of andere snode plannen', zegt een ambtenaar. 'Ze worden ingezet tegen piraterij.'

PVV-leider Geert Wilders heeft zondag getwitterd het 'erg dom' van koningin Beatrix te vinden dat zij gaat dineren met sultan Qaboos. Hij stelde dat in een reactie op de honderden mensen die in Oman demonstreerden tegen het regime van de volgens Wilders 'abjecte' sultan. 'Dat de koningin met die dictator gaat dineren is erg dom!', twitterde hij letterlijk.

Max Stirner
07-03-11, 09:14
Worden we geacht hier schande van te spreken ?


Ik vind het een prima motief.

activist
07-03-11, 09:20
De Nederlandse regering moet onmiddellijk alle wapenleveranties aan het Midden-Oosten en Noord-Afrika stoppen. De Nederlandse regering moet geen wapenleveranties toestaan naar ondemocratische regimes, waar mensenrechten op grove wijze geschonden worden. Het risico dat die wapens vroeg of laat worden ingezet tegen burgers is veel te groot.

Teken de petitie: http://petities.nl/petitie/stop-wapenhandel-naar-het-midden-oosten

mark61
07-03-11, 09:26
Nou ja een fregat op je eigen mensen laten schieten is ietwat, eh, grofmazig.

sidi bibi
07-03-11, 09:32
Verkoop fregatten achter bezoek Beatrix aan Oman

Van onze correspondent Arjen van der Ziel − 07/03/11, 03:16




ISTANBUL - Het voornaamste economische belang achter het bezoek van koningin Beatrix aan het onrustige Oman is een gehoopte grote defensie-order. De Nederlandse scheepswerf Damen Schelde dingt in het autocratische Arabische land mee naar een opdracht voor de levering van vier marineschepen. Het gaat om beoogde leveranties ter waarde van honderden miljoenen euro's.
De Nederlandse regering kondigde vorige week aan dat het officiële staatsbezoek aan Oman wordt uitgesteld. Koningin Beatrix zal dinsdag wel een privédiner hebben met sultan Qaboos bin Said al-Said. Aanleiding voor het uitstel van het staatsbezoek zijn groeiende protesten in Oman. Groepjes betogers eisen meer democratie en bestrijding van corruptie. De politie schoot vorige week op demonstranten, waarbij zeker één betoger omkwam. Volgens sommige bronnen vielen er zes slachtoffers.

Het uitstel van het staatsbezoek en de bijbehorende handelsmissie is een tegenvaller voor scheepswerf Damen Schelde. Directeur René Berkvens zou persoonlijk deelnemen aan de handelsdelegatie. De Nederlandse marine dirigeerde bovendien het fregat De Ruyter, dat gebouwd is door Damen Schelde, naar de haven van de Omaanse hoofdstad Muscat. De koningin zou aan boord van het fregat een ontvangst geven. 'Het zijn ontzettend goede schepen, waar we trots op zijn', zegt Jan-Wim Dekker, manager van Damen Schelde in het nabijgelegen Qatar. 'Oman is heel belangrijk voor ons.'

Goede verhouding
Nederlandse diplomaten hopen dat een goede verhouding tussen de sultan en het Nederlandse koningshuis een deal zal bevorderen. 'Wij willen passen in de strategie van Damen Schelde', zegt een ingewijde van het ministerie van Buitenlandse Zaken. 'Dit kabinet zet sterk in op economische diplomatie.'

Het oliestaatje Oman, op de oostelijke punt van het Arabisch schiereiland, wordt al veertig jaar geregeerd door sultan Qaboos. Hij geldt als een enigszins verlicht dictator, omdat hij veel investeert in onderwijs, gezondheidszorg en infrastructuur. Maar het parlement heeft slechts een adviserende rol, er is geen vrijheid van meningsuiting en Qaboos houdt de touwtjes stevig in handen.
Nederland heeft verschillende economische belangen in Oman.

Zo pompt Shell er al jaren olie op. En het Havenbedrijf Rotterdam is voor de helft eigenaar van een Omaanse haven. Hoe belangrijk de sultan bij grote zakelijke transacties kan zijn, bleek toen Shell enkele jaren geleden zijn olieconcessie zag aflopen. 'De Omaanse minister van olie wilde een aanbestedingsprocedure uitschrijven en andere oliemaatschappijen uitnodigen', vertelt een betrokken ambtenaar. 'Maar op een gegeven moment kwam de opdracht van de sultan: we blijven werken met Shell. En dat was het. Er kwam geen aanbesteding en Shell kreeg voor vele jaren een nieuw contract.'

Geen reden
Buitenlandse Zaken ziet in de dictatuur in Oman, en het groeiende verzet daartegen, geen reden te stoppen met de promotie van de marineschepen. 'Deze schepen zijn niet bestemd voor oorlog of andere snode plannen', zegt een ambtenaar. 'Ze worden ingezet tegen piraterij.'

PVV-leider Geert Wilders heeft zondag getwitterd het 'erg dom' van koningin Beatrix te vinden dat zij gaat dineren met sultan Qaboos. Hij stelde dat in een reactie op de honderden mensen die in Oman demonstreerden tegen het regime van de volgens Wilders 'abjecte' sultan. 'Dat de koningin met die dictator gaat dineren is erg dom!', twitterde hij letterlijk.

Tis gewoon het bekende relativeren naar eigen portemonnee in hoeverre iemand een diktator is. Dat koninklijk huis heeft al in de armen van zoveel diktators gelegen, die kicken erop.

Pizzaman
07-03-11, 09:48
Tis gewoon het bekende relativeren naar eigen portemonnee in hoeverre iemand een diktator is. Dat koninklijk huis heeft al in de armen van zoveel diktators gelegen, die kicken erop.

...ze trouwen zelfs met dochters van voormalig medewerkers.
:student:

John2
07-03-11, 09:56
Goede zaak veel werkgelegenheid.

mark61
07-03-11, 09:57
PVV-leider Geert Wilders heeft zondag getwitterd het 'erg dom' van koningin Beatrix te vinden dat zij gaat dineren met sultan Qaboos. Hij stelde dat in een reactie op de honderden mensen die in Oman demonstreerden tegen het regime van de volgens Wilders 'abjecte' sultan. 'Dat de koningin met die dictator gaat dineren is erg dom!', twitterde hij letterlijk.

Hij gaat zijn achterban even uitleggen dat hij hun banen wil opheffen?

sidi bibi
07-03-11, 10:41
...ze trouwen zelfs met dochters van voormalig medewerkers.
:student:

Die had er nooit gezeten als haar vader niet tot de kliek behoorde.

Maar goeg, dat instituut wordt in leven gehouden met gezapige blaadjes zoals de Prive, Story, Blauw bloed enzo.

sidi bibi
07-03-11, 10:45
Hij gaat zijn achterban even uitleggen dat hij hun banen wil opheffen?

We hebben dat eerder gezien, 3 fregatten voor Marokko om de Sub Sahara stroom in te dammen.

John2
07-03-11, 11:21
Sorry het zijn toch echt de mensen die op eigen mensen schieten en deze fregatten worden toch wel geleverd, is het niet door Nederland dan is het wel door Vietnam.
In het stukje zit trouwens ook een foutje over de Shell, het is niet Nederland die daar naar olie boort, maar Vietnam die al sinds jaren 90 de rechten bezitten.

knuppeltje
07-03-11, 11:50
In het stukje zit trouwens ook een foutje over de Shell, het is niet Nederland die daar naar olie boort, maar Vietnam die al sinds jaren 90 de rechten bezitten.

Volgens Wiki heeft Shell een aandeel van 34% in PDO. (Petroleum Development Oman)

John2
07-03-11, 11:59
Volgens Wiki heeft Shell een aandeel van 34% in PDO. (Petroleum Development Oman)

Klopt hierin heb jij gelijk
De Overheid van Oman - 60%
Koninklijk Nederlands Shell - 34%
Totaal - 4%
Partex - 2%
Het is juist anders om Vietnam vraagt Oman om te boren in Vietnam naar olie en gas, mijn foutje.
Hopelijk kunt u mij dit vergeven.

knuppeltje
07-03-11, 12:12
Het is juist anders om Vietnam vraagt Oman om te boren in Vietnam naar olie en gas, mijn foutje.
Hopelijk kunt u mij dit vergeven.

Een dergelijke slonzigheid is onvergeeflijk. Je hebt weer maar eens voor de zoveelste keer zonder ook maar de minste of geringste bronnen bronnen te raadplegen, weer een stompzinnige flater begaan.

mark61
07-03-11, 12:33
Een dergelijke slonzigheid is onvergeeflijk. Je hebt weer maar eens voor de zoveelste keer zonder ook maar de minste of geringste bronnen bronnen te raadplegen, weer een stompzinnige flater begaan.

Tis wel de eerste keer dattie ueberhaupt excuses aanbiedt voor onzin.

Helaas gaat het hier om irrelevante onzin; in geval van kwaadaardige, speciaal bedachte onzin heb ik nog nooit wat gehoord.

Mede namens mijn slechtziende echtgenote

John2
07-03-11, 12:53
Een dergelijke slonzigheid is onvergeeflijk. Je hebt weer maar eens voor de zoveelste keer zonder ook maar de minste of geringste bronnen bronnen te raadplegen, weer een stompzinnige flater begaan.
Is er iemand gewond geraakt of te kort gedaan, nee?!? stel je dan niet zo aan.



Tis wel de eerste keer dattie ueberhaupt excuses aanbiedt voor onzin.

Helaas gaat het hier om irrelevante onzin; in geval van kwaadaardige, speciaal bedachte onzin heb ik nog nooit wat gehoord.

Mede namens mijn slechtziende echtgenote

Ik bied regelmatig mijn excuses aan, kun je misschien nog wat van leren.
En over je (v)echtgenoot, tja kon je weten toen ze voor jou koos. :haha:

knuppeltje
07-03-11, 13:01
Tis wel de eerste keer dattie ueberhaupt excuses aanbiedt voor onzin.

in geval van kwaadaardige, speciaal bedachte onzin heb ik nog nooit wat gehoord.



Dat viel mij ook al op, ik ben er nog nog verbouwereerd van.

Tja, helaas bestaat daaruit wel zowat het overgrote deel van zijn priksels.

knuppeltje
07-03-11, 13:04
Is er iemand gewond geraakt of te kort gedaan, nee?!? stel je dan niet zo aan.

Dat moest er nog bijkomen ook.

Je constant stompzinnig gelieg, gedraai en gekronkel is al meer dan erg genoeg.

John2
07-03-11, 14:44
Dat moest er nog bijkomen ook.

Je constant stompzinnig gelieg, gedraai en gekronkel is al meer dan erg genoeg.

dus als ik het niet met jullie eens ben en wijs op jullie fouten heet dat liegen draaien en gekronkel, laat het nu jammer zijn dat ik nooit liegt en zeker niet draai of gekronkel.
Dat ik soms een fout maakt zoals hierboven jammer dan, daar ben ik mens voor.

rbn
07-03-11, 14:51
laat het nu jammer zijn dat ik nooit liegt

:haha: je lijkt mark61 wel; die liegt ook dat hij nooit liegt..

John2
07-03-11, 15:01
:haha: je lijkt mark61 wel; die liegt ook dat hij nooit liegt..
Ja maar van Mark weten we dit..... :boogie:

mark61
07-03-11, 16:44
:haha: je lijkt mark61 wel; die liegt ook dat hij nooit liegt..

Vertel, paling in emmer snot? Ik lieg hier nooit.

Voor iemand als jou is het natuurlijk wat lastig om waarheid van leugens te onderscheiden. Bij jou is de wens de vader van de waarheid.

rbn
07-03-11, 18:08
Vertel, paling in emmer snot? Ik lieg hier nooit.

Voor iemand als jou is het natuurlijk wat lastig om waarheid van leugens te onderscheiden. Bij jou is de wens de vader van de waarheid.

dat je beweerd hier nooit te liegen is al een leugen opzichzelf..

sjo
07-03-11, 19:45
dat je beweerd hier nooit te liegen is al een leugen opzichzelf..


Ik heb grote bewondering voor jullie sociale vaardigheden.

gr.
sjo

John2
07-03-11, 23:16
Ik heb grote bewondering voor jullie sociale vaardigheden.

gr.
sjo

Iets wat niet bestaat kunt u niet bewonderen.

knuppeltje
08-03-11, 09:08
laat het nu jammer zijn dat ik nooit liegt en zeker niet draai of gekronkel.

Nooit lieg,draai en kronkel? Het is gewoon pathologisch van je. Het is voor jou totaal godsonmogelijk om iets anders te doen.

John2
08-03-11, 09:38
Nooit lieg,draai en kronkel? Het is gewoon pathologisch van je. Het is voor jou totaal godsonmogelijk om iets anders te doen.

Wat wil jij nu eigenlijk op dit forum?
Jij en Mark lopen continue iedereen te beschuldigen van liegen draaien en gekonkel !!!

Leg mij eens uit welk voordeel ik zou hebben om te liegen, te draaien of kronkelen, want het enigste wat jij nu doet is een eerlijke discussie verstoren door steeds weer anderen uit te maken voor zaken die jij niet waar kunt maken.

knuppeltje
08-03-11, 10:01
Leg mij eens uit welk voordeel ik zou hebben om te liegen, te draaien of kronkelen, want het enigste wat jij nu doet is een eerlijke discussie verstoren door steeds weer anderen uit te maken voor zaken die jij niet waar kunt maken.

Daar is ook helemaal geen voordeel mee te behalen voor je. Maar door jou jouw totale onmogelijkheid om niet te liegen, te draaien en te kronkelen, zou je het niet eens in de gaten hebben als je er onverhoopt wel voordeel bij zou kunnen hebben.
Je bent nu eenmaal een pathologisch geval. Kan jij ook niets aan doen natuurlijk, helaas, maar toch.
Een eerlijke discussie is dan ook van jouw kant niet te verwachten. Wees gerust, slechts weinigen hier verwachten dat nog van je.

John2
08-03-11, 10:18
=knuppeltje;4636859]Daar is ook helemaal geen voordeel mee te behalen voor je.
Daar zijn het we dus over eens.


Maar door jou jouw totale onmogelijkheid om niet te liegen, te draaien en te kronkelen, zou je het niet eens in de gaten hebben als je er onverhoopt wel voordeel bij zou kunnen hebben.
Vreemd want juist van de personen die hier standvastig zijn in hun mening en deze ook naar buiten dragen vind jij en ook Mark dat ze kronkelen, draaien zo niet dan moeten ze wel liegen volgens jullie.


Je bent nu eenmaal een pathologisch geval. Kan jij ook niets aan doen natuurlijk, helaas, maar toch.
Vreemd dat jij hiervoor het woord pathologisch gebruikt, maar als jij het een ziekte wilt noemen, mag jij dit doen.


Een eerlijke discussie is dan ook van jouw kant niet te verwachten. Wees gerust, slechts weinigen hier verwachten dat nog van je.
Omdat?

Pizzaman
08-03-11, 16:30
Hij gaat zijn achterban even uitleggen dat hij hun banen wil opheffen?

Dat hoeft hij niet.

De achterban van Wilders is zich heel bewust hoe de PVV denkt over het koningshuis.
Het zijn gewoon lintjesknippers 'met een beetje extra'. Wel zijn ze nogal aan de dure kant.
In tijden van crisis moet ook Trix de broekriem aanhalen, vindt de PVV.

Wat dat met de banen van de achterban te maken heeft, volg ik niet.
Er zijn wel heel veel baantjes die door PVV-ers worden uitgevoerd,
zelfs baantjes waarvan het de bedoeling is dat zij zichzelf zullen opheffen.
Zo zal Daniel van der Stoep TEGEN de EU stemmen, terwijl hij er zelf zit.
Kortom ik zie het probleem niet zo. :stout:

Joesoef
08-03-11, 16:42
Wat dat met de banen van de achterban te maken heeft, volg ik niet.


:jammer: ...

mark61
08-03-11, 17:02
dat je beweerd hier nooit te liegen is al een leugen opzichzelf..

Ah, je lastert maar wat. Houd dan je klep liever.

mark61
08-03-11, 17:03
Wat dat met de banen van de achterban te maken heeft, volg ik niet.

Net doen of je achterlijk bent. Je bent het toch niet echt?

fisherman1969
08-03-11, 17:33
Hij gaat zijn achterban even uitleggen dat hij hun banen wil opheffen?

Het is wel zo dat WILDERS als enige recht voor z,n raap zijn mening geeft .
Maar zelfs in dit geval is het ook niet goed , ik denk eerder dat Wilders in overweging neemt dat dezelfde wapens op den duur wel een tegen ONS gebruikt kunnen worden.:stout:
Gezien de laatste ontwikkelingen in helemaal niet zo vergezocht,dat zien we nu wel in LIBIE
wat een heissa over een reddingsactie met een stok oude heli .
Dat tot in den treure wordt uitgebuit .

rbn
08-03-11, 18:46
Ah, je lastert maar wat.

nu lieg je alweer..

John2
08-03-11, 18:56
nu lieg je alweer..

Ontneem hem nou niet de laatste hoop op een echt leven......................:stout:

mark61
08-03-11, 21:14
nu lieg je alweer..

Boeiend. Moet ik nou zeggen dat jij aan een stuk door liegt hier? Zeer interessant. Ga ergens anders spelen.

rbn
08-03-11, 21:28
Boeiend. Moet ik nou zeggen dat jij aan een stuk door liegt hier?

als je dat over mij zou beweren dan zou je wéér liegen..

mark61
09-03-11, 07:03
als je dat over mij zou beweren dan zou je wéér liegen..

Iedereen hier weet allang dat je een gestoorde draaikont bent. Ga weg, troll. Je vervuilt pb.

John2
09-03-11, 07:41
Iedereen hier weet allang dat je een gestoorde draaikont bent. Ga weg, troll. Je vervuilt pb.

Je kunt hem gestoord vinden of een draaikont, maar hij heeft wel gelijk dat jij liegt.

Pizzaman
09-03-11, 08:14
Net doen of je achterlijk bent. Je bent het toch niet echt?

Dat blaatschaap past goed bij je.
De hele veronderstelling dat het hier Wilders' achterban betreft is namelijk onzin.

Tomas
09-03-11, 08:39
Dat blaatschaap past goed bij je.
De hele veronderstelling dat het hier Wilders' achterban betreft is namelijk onzin.

Precies. Ik moet de eerste aanhanger met een echte baan nog tegenkomen. Ze zijn of werkeloos, arbeidsongeschikt, of met (vervroegd) pensioen. Val mij op.

mark61
09-03-11, 09:45
Dat blaatschaap past goed bij je.
De hele veronderstelling dat het hier Wilders' achterban betreft is namelijk onzin.

Die werken niet, wou je zeggen.

Ah I see.

mark61
09-03-11, 09:47
Je kunt hem gestoord vinden of een draaikont, maar hij heeft wel gelijk dat jij liegt.

Imbeciel. Jij liegt vrijwel in elke post die je hier zet; hij is een vreselijke draaikont die als ie in het nauw zit begint te liegen.

Bizar duo zijn jullie. Jullie verbroederen helemaal vanwege mij, terwijl je elkaar eigenlijk niet kan uitstaan? Hij vindt jou ook een leugenaar hoor :hihi:

Jut en Jul de pb-trollen. Gelul uitslaan, liegen, draaikonten, palingen in emmer snot.

Hoever is Gori van Luxor?

mark61
09-03-11, 09:50
Je kunt hem gestoord vinden of een draaikont, maar hij heeft wel gelijk dat jij liegt.

Waar lieg ik dan over, imbeciele leugenaar die je dr bent?

Ben jij godverdomme wel es in staat NIET te liegen?

Heb je al een dokter geconsulteerd? Je moet wel volkomen geïsoleerd zijn, wie in je omgeving zou dat permanente liegen kunnen verdragen :haha:

rbn
09-03-11, 11:38
Iedereen hier weet allang dat je een gestoorde draaikont bent. Ga weg, troll. Je vervuilt pb.

ook dit is van je gelogen..

rbn
09-03-11, 11:40
Bizar duo zijn jullie. Jullie verbroederen helemaal vanwege mij,

en ook nu weer sta je te liegen..

rbn
09-03-11, 11:45
Hoever is Gori van Luxor?

wat zijn de namen van de 8 moskeeën die volgens jou een joint venture zijn aangegaan onder de naam delmatur?

John2
09-03-11, 12:34
=mark61;4637708]
Imbeciel.
Groot Mongool.


ij liegt vrijwel in elke post die je hier zet; hij is een vreselijke draaikont die als ie in het nauw zit begint te liegen.
Je meent het.


Bizar duo zijn jullie. Jullie verbroederen helemaal vanwege mij, terwijl je elkaar eigenlijk niet kan uitstaan? Hij vindt jou ook een leugenaar hoor :hihi:
Uhhh, verbroedering, nou nee, maar als je iemand gelijk geeft omdat je vindt dat hij gelijk heeft, is dit dan verbroedering?


Jut en Jul de pb-trollen. Gelul uitslaan, liegen, draaikonten, palingen in emmer snot.
Pot verwijd de ketel?


Hoever is Gori van Luxor?
Hemelsbreed of over de weg gemeten?



Waar lieg ik dan over, imbeciele leugenaar die je dr bent?

Ben jij godverdomme wel es in staat NIET te liegen?
Heb je al een dokter geconsulteerd? Je moet wel volkomen geïsoleerd zijn, wie in je omgeving zou dat permanente liegen kunnen verdragen :haha:
Jij stelt dat je nooit liegt hier en dat is al een leugen op zichzelf.
Maar neem een pilletje en come down to earth.

John2
09-03-11, 12:35
ook dit is van je gelogen..

Klopt.


en ook nu weer sta je te liegen..

Yep.


:engel:

mark61
09-03-11, 13:07
Jij stelt dat je nooit liegt hier en dat is al een leugen op zichzelf.
Maar neem een pilletje en come down to earth.

Wat lieg ik dan, imbeciele leugenaar? Jij liegt aan één stuk door. Ik weet niet waarom je zo blij bent met Ait's geschifte leugenachtige bijstand.

2 trollen. Ciao!

John2
09-03-11, 13:23
Wat lieg ik dan, imbeciele leugenaar? Jij liegt aan één stuk door. Ik weet niet waarom je zo blij bent met Ait's geschifte leugenachtige bijstand.

2 trollen. Ciao!

Sorry je hebt gelijk buiten het liegen kun je ook nog eens niet lezen en plaats jij hier niets zeggende commentaren en dan noem jij een ander nog op de koop toe een troll..........