PDA

Bekijk Volledige Versie : Multiculti-voetbalclub stopt



John2
08-03-11, 10:30
Multiculti-voetbalclub stopt
DEN HAAG - De multiculturele voetbalclub Neta Dall bestaat niet meer.

Screenshot van de website van SCV Neta Dall Screenshot van de website van SCV Neta Dall

De multiculturele voetbalclub Neta Dall bestaat niet meer.

Op hun website staat te lezen dat het bestuur in overleg met de leden heeft besloten de vereniging per direct op te heffen.

Het bestuur van de club was het zat dat veel wedstrijden in vechtpartijen ontaarden.

De Surinaams/Hindoestaanse club Neta Dall bestond 25 jaar.

mark61
08-03-11, 12:21
ZOETERMEER - Een zaalvoetbalduel tussen twee vrouwenteams is vrijdagavond volledig uit de hand gelopen. Een voetbalster van 21 moest na een arrestatie zelfs een nacht in een cel blijven. Dat meldt FOK-nieuws, dat zich beroept op de politie Haaglanden. Verscheidene voetbalsters hebben aangifte gedaan of aangekondigd dat te zullen gaan doen.
De vechtpartij vond plaats in een sporthal in Zoetermeer. Er werd onder meer een speelster van 29 jaar tegen haar hoofd geschopt.

--------------------------------------------------

Die zijn vast monoculti

John61
08-03-11, 12:56
ZOETERMEER - Een zaalvoetbalduel tussen twee vrouwenteams is vrijdagavond volledig uit de hand gelopen. Een voetbalster van 21 moest na een arrestatie zelfs een nacht in een cel blijven. Dat meldt FOK-nieuws, dat zich beroept op de politie Haaglanden. Verscheidene voetbalsters hebben aangifte gedaan of aangekondigd dat te zullen gaan doen.
De vechtpartij vond plaats in een sporthal in Zoetermeer. Er werd onder meer een speelster van 29 jaar tegen haar hoofd geschopt.

--------------------------------------------------

Die zijn vast monoculti

Voetbal is oorlog. Verbazingwekkend wat voor agressie er bij mensen omhoog kan komen tijdens een voetbalwedstrijd :maf2:

Mijn zoon zit op voetbal. De coach roept geregeld dingen waarbij je denkt, hoe is het mogelijk. Ga je met de beste man in gesprek, schijnt hij en anderen het volkomen normaal te vinden. Terwijl we voor mijn gevoel bij een sportwedstrijd zijn, waarbij sportief gedrag op nr. 1 behoort te staan. Maar zo wordt er een fijn voorbeeld gegeven aan de jeugd.

Pizzaman
08-03-11, 16:22
Da's nou exact waarom mijn kinders geen zin hebben om te gaan voetballen.

knuppeltje
09-03-11, 09:07
Da's nou exact waarom mijn kinders geen zin hebben om te gaan voetballen.

Zijn vast mietjes. :stout: