PDA

Bekijk Volledige Versie : Islamitische docent HvA mogelijk weer aan het werk na nazi-campagne



Hatert
08-03-11, 15:21
Docent HvA mogelijk weer aan het werk

08-03-11 11:23 uur

AMSTERDAM - Het is de bedoeling dat de docent van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) die vrouwen wegens zijn islamitische geloof geen hand wil geven, weer aan het werk gaat. De onderwijsinstelling wil hem herplaatsen en heeft hier ook een adviseur voor ingehuurd. Dat zei een woordvoerder dinsdag.

De man besloot enige tijd geleden na een bedevaartsreis naar Mekka dat hij vrouwen geen hand meer wil geven. Het college van bestuur had hier geen bezwaar tegen, onder meer omdat de docent dames wel respect betuigt door ze met een buiging te begroeten. Een behoorlijk aantal studenten, de centrale medezeggenschapsraad en burgemeester Eberhard van der Laan hadden hier echter fikse kritiek op.

Hoewel het bestuur van de HvA de leraar bedrijfskunde steunde, zat hij sinds november thuis. Dit vanwege de ophef die was ontstaan.

De man gaat de komende tijd diverse gesprekken voeren met collega's en een delegatie studenten. Dat moet volgens de woordvoerder van de HvA uitwijzen of er sprake is van ''een werkbare situatie''. Dat is volgens het college van bestuur belangrijk, ook al is het nog steeds van mening dat het tonen van respect niet per definitie het geven van een hand inhoudt.

De ingehuurde adviseur, Febe Deug, werkte eerder als docent vrouwenstudies aan de Universiteit van Amsterdam. Zij is bij alle gesprekken aanwezig. Mogelijk gaat de docent per 1 april weer aan het werk.

De HvA gaat over enige tijd een reeks gesprekken en debatten organiseren over de omgang met culturele verschillen. Dit naar aanleiding van de discussie over de docent die geen handen wil schudden. (ANP)


http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/1857101/2011/03/08/Docent-HvA-mogelijk-weer-aan-het-werk.dhtml

H.P.Pas
08-03-11, 15:29
Nazi's gaven Joden geen hand. Vrouwen wel, voor zover ik weet.

Bofko
08-03-11, 16:22
Nazi's gaven Joden geen hand. Vrouwen wel, voor zover ik weet.

:hihi: (die nieuwe look eist 10 tekens dus 1 losse smiley wordt niet meer geaccepteerd)

Pizzaman
08-03-11, 16:31
Nazi's gaven Joden geen hand. Vrouwen wel, voor zover ik weet.

:stout: ROFLOLCOPTER (ook tein tekens)

John2
08-03-11, 17:26
Docent HvA mogelijk weer aan het werk

08-03-11 11:23 uur

AMSTERDAM - Het is de bedoeling dat de docent van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) die vrouwen wegens zijn islamitische geloof geen hand wil geven, weer aan het werk gaat. De onderwijsinstelling wil hem herplaatsen en heeft hier ook een adviseur voor ingehuurd. Dat zei een woordvoerder dinsdag.

De man besloot enige tijd geleden na een bedevaartsreis naar Mekka dat hij vrouwen geen hand meer wil geven. Het college van bestuur had hier geen bezwaar tegen, onder meer omdat de docent dames wel respect betuigt door ze met een buiging te begroeten. Een behoorlijk aantal studenten, de centrale medezeggenschapsraad en burgemeester Eberhard van der Laan hadden hier echter fikse kritiek op.

Hoewel het bestuur van de HvA de leraar bedrijfskunde steunde, zat hij sinds november thuis. Dit vanwege de ophef die was ontstaan.

De man gaat de komende tijd diverse gesprekken voeren met collega's en een delegatie studenten. Dat moet volgens de woordvoerder van de HvA uitwijzen of er sprake is van ''een werkbare situatie''. Dat is volgens het college van bestuur belangrijk, ook al is het nog steeds van mening dat het tonen van respect niet per definitie het geven van een hand inhoudt.

De ingehuurde adviseur, Febe Deug, werkte eerder als docent vrouwenstudies aan de Universiteit van Amsterdam. Zij is bij alle gesprekken aanwezig. Mogelijk gaat de docent per 1 april weer aan het werk.

De HvA gaat over enige tijd een reeks gesprekken en debatten organiseren over de omgang met culturele verschillen. Dit naar aanleiding van de discussie over de docent die geen handen wil schudden. (ANP)


http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/1857101/2011/03/08/Docent-HvA-mogelijk-weer-aan-het-werk.dhtml
Hoe krijgt Hatert het toch voor elkaar om steeds weer een topic te plaatsen die rammelt van alle kanten.
Toen dit speelde bijna 3 jaar geleden wie was er toen burgermeester van A'dam was dit niet jullie Islam knuffelaar van de PvdA Cohen?

Hatert
08-03-11, 18:35
Nazi's gaven Joden geen hand. Vrouwen wel, voor zover ik weet.

Joden geven vrouwen ook geen hand.

De joodse gebruiken en geloof werden door de nazi's gecriminaliseerd middels de bekende nazi-propagandamethodes a la Joseph Goebels.

Max Stirner
08-03-11, 20:23
Iemand die de vrouwenhand daadwerkelijk als een té erotiserend lichaamsdeel beschouwt en daadwerkelijk denkt dat er boven iemand op een wolk héél erg boos wordt als hij dat lichaamsdeel aanraakt, hoort in het gesticht thuis.

Degenen die bedenken om zo'n hotemetoot jaarlijks 200.000 euro subsidie te geven in het kader van een of ander onnozel cultuur-relativistisch multikul ideaaltje, trouwens ook.


Met alle respect, uiteraard

H.P.Pas
08-03-11, 20:58
De joodse gebruiken en geloof werden door de nazi's gecriminaliseerd .

Dat zou je kunnen verwachten maar zo was het niet.
Het jodenbeeld, dat door de nazipropaganda werd verbreid was eeh hersenspinsel dat met de echte wereld zo mogelijk nog minder van doen had dan jouw K4.

Schaapjestellen
08-03-11, 21:02
Docent HvA mogelijk weer aan het werk

08-03-11 11:23 uur

AMSTERDAM - Het is de bedoeling dat de docent van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) die vrouwen wegens zijn islamitische geloof geen hand wil geven, weer aan het werk gaat. De onderwijsinstelling wil hem herplaatsen en heeft hier ook een adviseur voor ingehuurd. Dat zei een woordvoerder dinsdag.

De man besloot enige tijd geleden na een bedevaartsreis naar Mekka dat hij vrouwen geen hand meer wil geven. Het college van bestuur had hier geen bezwaar tegen, onder meer omdat de docent dames wel respect betuigt door ze met een buiging te begroeten. Een behoorlijk aantal studenten, de centrale medezeggenschapsraad en burgemeester Eberhard van der Laan hadden hier echter fikse kritiek op.

Hoewel het bestuur van de HvA de leraar bedrijfskunde steunde, zat hij sinds november thuis. Dit vanwege de ophef die was ontstaan.

De man gaat de komende tijd diverse gesprekken voeren met collega's en een delegatie studenten. Dat moet volgens de woordvoerder van de HvA uitwijzen of er sprake is van ''een werkbare situatie''. Dat is volgens het college van bestuur belangrijk, ook al is het nog steeds van mening dat het tonen van respect niet per definitie het geven van een hand inhoudt.

De ingehuurde adviseur, Febe Deug, werkte eerder als docent vrouwenstudies aan de Universiteit van Amsterdam. Zij is bij alle gesprekken aanwezig. Mogelijk gaat de docent per 1 april weer aan het werk.

De HvA gaat over enige tijd een reeks gesprekken en debatten organiseren over de omgang met culturele verschillen. Dit naar aanleiding van de discussie over de docent die geen handen wil schudden. (ANP)


http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/1857101/2011/03/08/Docent-HvA-mogelijk-weer-aan-het-werk.dhtml



Typisch Nederland weer! Overal een discussie over opstarten:

"de HvA gaat over enige tijd een reeks gesprekken en debatten organiseren over de omgang met culturele verschillen...." pff

Ik vind het heel goed van die broeder dat hij bij zijn punt is gebleven, geef hem groot gelijk.

Hatert
08-03-11, 23:34
Dat zou je kunnen verwachten maar zo was het niet.
Het jodenbeeld, dat door de nazipropaganda werd verbreid was eeh hersenspinsel dat met de echte wereld zo mogelijk nog minder van doen had dan jouw K4.

Dat geldt dus ook voor de huidige nazi's die moslims criminaliseren. Hun voorstellingen hebben weinig te maken met de realiteit. Vandaar dat mijn vergelijking treffend is.

H.P.Pas
08-03-11, 23:38
Dat geldt dus ook voor de huidige nazi's die moslims criminaliseren. Hun voorstellingen hebben weinig te maken met de realiteit. Vandaar dat mijn vergelijking treffend is.

Over jouw K4 zijn we het kennelijk eens.

Hatert
08-03-11, 23:53
Over jouw K4 zijn we het kennelijk eens.

Ik weet niet wat voor beelden jij zelf hebt van K4.

Eric de Blois
09-03-11, 13:44
Islamitische docent HvA mogelijk weer aan het werk na nazi-campagne

AMSTERDAM - Het is de bedoeling dat de docent van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) die vrouwen wegens zijn islamitische geloof geen hand wil geven, weer aan het werk gaat. De onderwijsinstelling wil hem herplaatsen en heeft hier ook een adviseur voor ingehuurd. Dat zei een woordvoerder dinsdag.

De man besloot enige tijd geleden na een bedevaartsreis naar Mekka dat hij vrouwen geen hand meer wil geven. Het college van bestuur had hier geen bezwaar tegen, onder meer omdat de docent dames wel respect betuigt door ze met een buiging te begroeten. Een behoorlijk aantal studenten, de centrale medezeggenschapsraad en burgemeester Eberhard van der Laan hadden hier echter fikse kritiek op.


Hatert bagatelliseert opnieuw de holocaust, door de term 'nazi' te noemen in dit verband.
Tegen een docent zijn die vrouwen handen weigert te schudden heeft niets met nazi-ideologie te maken. Hatert's haattitels worden op dit forum getolereerd daar waar een titel 'allah houdt van homo's' vervangen werd door de titel 'allah houdt van goede mensen'. Toch raar want dit is geen islamitisch maar een marokkaans forum. Zijn alle marokkanen moslim? Hatert zaait haat jegens het westen en haar bevolking en dit forum geeft hem daar alle ruimte voor. Wel werden ook nog even wat commentaren van Rikky vewijderd betreffende iemand die door twee marokkanen op zijn ogen werd geslagen vanwege zijn homoseksuele identiteit. Selectief omgaan met haatzaaien.

super ick
09-03-11, 13:49
Hatert bagatelliseert opnieuw de holocaust, door de term 'nazi' te noemen in dit verband.
Tegen een docent zijn die vrouwen handen weigert te schudden heeft niets met nazi-ideologie te maken. Hatert's haattitels worden op dit forum getolereerd daar waar een titel 'allah houdt van homo's' vervangen werd door de titel 'allah houdt van goede mensen'. Toch raar want dit is geen islamitisch maar een marokkaans forum. Zijn alle marokkanen moslim? Hatert zaait haat jegens het westen haar bevolking en dit forum geeft hem daar alle ruimte voor. Wel werden ook nog even wat commentaren van Rikky vewijderd betreffende iemand die door twee marokkanen op zijn ogen werd geslagen vanwege zijn homoseksuele identiteit. Selectief omgaan met haatzaaien.

Ik vraag mij af of er voor een k-4 met een arbeidsconflict, dat geheel aan hemzelf te danken is ook een dure adviseur zal worden ingehuurd om te kijken hoe en waar ze hem terug gaan plaatsen.
Volgens mij krijgt die gewoon een trap onder zijn reet en wordt hier een of andere eikel bevooroordeeld omdat anders de HvA de naam krijg xenofoob en islamofoob te zijn.
Meten met twee maten heet dat. Stelletje angsthazen, pleur die kerel er gewoon uit.

H.P.Pas
09-03-11, 13:58
Ik weet niet wat voor beelden jij zelf hebt van K4.

Het staat er toch duidelijk: een hersenspinsel.
Dajjal-surrogaat zeg maar.
Voor je afsluitende jammerklacht van de miskende laat ik graag het laatste woord.
Over en sluiten maar weer.

H.P.Pas
09-03-11, 14:01
Mogelijk gaat de docent per 1 april weer aan het werk.



12345:tik:

Slinger
09-03-11, 15:24
Dat geldt dus ook voor de huidige nazi's die moslims criminaliseren. Hun voorstellingen hebben weinig te maken met de realiteit. Vandaar dat mijn vergelijking treffend is.

De nazi's van deze tijd zijn de islamisten.

Hatert
09-03-11, 18:55
Hatert bagatelliseert opnieuw de holocaust, door de term 'nazi' te noemen in dit verband.
Tegen een docent zijn die vrouwen handen weigert te schudden heeft niets met nazi-ideologie te maken. Hatert's haattitels worden op dit forum getolereerd daar waar een titel 'allah houdt van homo's' vervangen werd door de titel 'allah houdt van goede mensen'. Toch raar want dit is geen islamitisch maar een marokkaans forum. Zijn alle marokkanen moslim? Hatert zaait haat jegens het westen en haar bevolking en dit forum geeft hem daar alle ruimte voor. Wel werden ook nog even wat commentaren van Rikky vewijderd betreffende iemand die door twee marokkanen op zijn ogen werd geslagen vanwege zijn homoseksuele identiteit. Selectief omgaan met haatzaaien.

Ik pis op je kankerhoeremoer kontgever.

Hatert
09-03-11, 18:56
Het staat er toch duidelijk: een hersenspinsel.
Dajjal-surrogaat zeg maar.
Voor je afsluitende jammerklacht van de miskende laat ik graag het laatste woord.
Over en sluiten maar weer.

Ik begrijp je weer eens niet.

Slinger
09-03-11, 18:58
Ik pis op je kankerhoeremoer kontgever.

De gemiddelde K4 heeft toch een wat ander taalgebruik.

Hatert
09-03-11, 18:59
De nazi's van deze tijd zijn de islamisten.

Dat noemen we verzetsstrijders tegen de westerse kafir moordpartijen, land- en grondstoffenroof en het platbombarderen van miljoenen onschuldige burgers.

Hatert
09-03-11, 19:00
De gemiddelde K4 heeft toch een wat ander taalgebruik.

Ik ben niet gemiddeld en geen kafir.

Slinger
09-03-11, 19:01
Dat noemen we verzetsstrijders tegen de westerse kafir moordpartijen, land- en grondstoffenroof en het platbombarderen van miljoenen onschuldige burgers.

Ik noem ze altijd dappere moedjaheddin. Ze durven toch zo maar vrouwen en kinderen te vermoorden.

Slinger
09-03-11, 19:02
Ik ben niet gemiddeld en geen kafir.


Een K4 ben je duidelijk niet. En boven het gemiddelde steek je niet uit.

Hatert
09-03-11, 19:12
Een K4 ben je duidelijk niet. En boven het gemiddelde steek je niet uit.

Ik ben je altijd de baas in discussies, daarom kom je weer met je gluiperd stalk acties. Zo doorzichtig.

Hatert
09-03-11, 19:14
Ik noem ze altijd dappere moedjaheddin. Ze durven toch zo maar vrouwen en kinderen te vermoorden.

Kijk maar naar de tientallen miljoenen vrouwen en kinderen die als gevolg van de duivelse westerse hebzucht elk jaar weer uitgemoord worden. Collateral damage durven de k4s dat te noemen.

De feiten liegen er niet om.

Slinger
09-03-11, 19:16
Ik je altijd de baas in discussies, daarom kom je weer met je gluiperd stalk acties. Zo doorzichtig.

Ja, een autist is altijd de baas, voor zijn eigen gevoel.

Namelijk in het dichtstoppen van zijn ogen en oren.

Slinger
09-03-11, 19:19
Kijk maar naar de tientallen miljoenen vrouwen en kinderen die als gevolg van de duivelse westerse hebzucht elk jaar weer uitgemoord worden. Collateral damage durven de k4s dat te noemen.

De feiten liegen er niet om.

Ik begrijp dat je ervoor kiest om het niet te hebben over de moordzucht van de dappere strijders voor Allah.

Hatert
09-03-11, 19:21
Ja, een autist is altijd de baas, voor zijn eigen gevoel.

Namelijk in het dichtstoppen van zijn ogen en oren.

Elke discussie die jij ooit met mij bent aangegaan laat ik je altijd met ;lege handen achter en elke keer kun je dat niet verkroppen en ga je over tot gluiperige stalkacties en de boel opstoken.

Jij bent zo'n achterbakse christen die zonder scrupules zijn buurman aangeeft en de volgende dag met hem gaat meehuilen..

Hatert
09-03-11, 19:23
Ik begrijp dat je ervoor kiest om het niet te hebben over de moordzucht van de dappere strijders voor Allah.

Kijk daar ga je weer. Gluiperig doen alsof je geintresseerd was in de discussie. eerst ga je boel opstoken en dan wanneer ik je kankerhoeremoer een lesje leer wil je het ineeens over de discussie hebben.

Ach wat een misselijke gluiperd ben je ook.

Slinger
09-03-11, 19:33
Kijk daar ga je weer. Gluiperig doen alsof je geintresseerd was in de discussie. eerst ga je boel opstoken en dan wanneer ik je kankerhoeremoer een lesje leer wil je het ineeens over de discussie hebben.

Ach wat een misselijke gluiperd ben je ook.

Weer het K-woord. Ik ben ervan overtuigd dat elke mens geoordeeld wordt en van Allah een toegemeten straf krijgt.

Misschien gebeurt het al hier op aarde, misschien in het hiernamaals, maar jij mag je echt wel zorgen gaan maken.

Hatert
09-03-11, 19:38
Weer het K-woord. Ik ben ervan overtuigd dat elke mens geoordeeld wordt en van Allah een toegemeten straf krijgt.

Misschien gebeurt het al hier op aarde, misschien in het hiernamaals, maar jij mag je echt wel zorgen gaan maken.

Ga je weer de schijnheilige gelovige spelen. Eerst het vuurtje aansteken en dan de vrome christen spelen. Jij bent ook zo misselijkmakend gluiperig.

Slinger
09-03-11, 19:44
Ga je weer de schijnheilige gelovige spelen. Eerst het vuurtje aansteken en dan de vrome christen spelen. Jij bent ook zo misselijkmakend gluiperig.

Het lijkt er toch op dat je vocabulaire maar zeer beperkt is. Tenminste, je herhaalt nu al een aantal berichten lang dezelfde scheldwoorden. Toch een beetje teleurstellend.

Hatert
09-03-11, 19:45
Het lijkt er toch op dat je vocabulaire maar zeer beperkt is. Tenminste, je herhaalt nu al een aantal berichten lang dezelfde scheldwoorden. Toch een beetje teleurstellend.

Meer ben je niet waard.

Slinger
09-03-11, 19:47
Meer ben je niet waard.

Nou dat lijkt me niet aannemelijk. Jij trekt alles wat je hebt wel uit de kast. Ik denk eerder dat het bij jou een gebrek aan creativiteit is.

Hatert
09-03-11, 19:59
Nou dat lijkt me niet aannemelijk. Jij trekt alles wat je hebt wel uit de kast. Ik denk eerder dat het bij jou een gebrek aan creativiteit is.

Je acties zijn altijd hetzelfde meer woorden heb je niet nodig om jou te beschrijven: Gluiperige christenzionist.

Slinger
09-03-11, 20:02
Je acties zijn altijd hetzelfde meer woorden heb je niet nodig om jou te beschrijven: Gluiperige christenzionist.

Teleurstellend al die herhalingen. Maar ik heb in elk geval bereikt dat je het K-woord niet meer gebruikt. Dat stemt me wel tevreden.

Hatert
09-03-11, 20:03
Teleurstellend al die herhalingen. Maar ik heb in elk geval bereikt dat je het K-woord niet meer gebruikt. Dat stemt me wel tevreden.

Je herhaalt alleen je gluiperige stookacties. En speciaal voor jou, je kankerhoeremoer. Daar soliciteerde toch naar met je laatste zin?

Slinger
09-03-11, 20:08
Je herhaalt alleen je gluiperige stookacties. En speciaal voor jou, je kankerhoeremoer. Daar soliciteerde toch naar met je laatste zin?

Weer een nagel aan je eigen doodskist.

Hatert
09-03-11, 20:10
Weer een nagel aan je eigen doodskist.

Nog een keer voor je kankerhoermoer.

Slinger
09-03-11, 20:12
Nog een keer voor je kankerhoermoer.

Rif-achtergrond verloochent zich niet.

Hatert
09-03-11, 20:14
Rif-achtergrond verloochent zich niet.

Als ik geen christenzionist ben, dan vind ik alles best. Geen laag onderkruipselintentie om joden te helpen om ze daarna in het ravijn te kunnen duwen als de messias komt.

Slinger
09-03-11, 20:17
Als ik geen christenzionist ben, dan vind ik alles best. Geen laag onderkruipselintentie om joden te helpen om ze daarna in het ravijn te kunnen duwen als de messias komt.


Kom jongen, verzin eens iets anders. Kom eens met een berberlegende.

Hatert
09-03-11, 20:20
Kom jongen, verzin eens iets anders. Kom eens met een berberlegende.

Ik hoef niets anders te verzinnen, jou gluiperige christenzionistische inborst is genoeg om van je te walgen.

Slinger
09-03-11, 20:28
Ik hoef niets anders te verzinnen, jou gluiperige christenzionistische inborst is genoeg om van je te walgen.

Helaas, ik krijg niks anders meer uit je.

Wel jammer, ik begon me net te vermaken.

Hatert
09-03-11, 22:04
Helaas, ik krijg niks anders meer uit je.

Wel jammer, ik begon me net te vermaken.

Voor vermaak moet je maar naar je hoeremoer.

Slinger
09-03-11, 22:17
Voor vermaak moet je maar naar je hoeremoer.

Je blijft het proberen hè, maar je het moet je nou toch inmiddels wel duidelijk zijn dat ik niet beledigd kan worden door langhoofden.

Hatert
09-03-11, 22:18
http://www.youtube.com/watch?v=CJ14c9Ri_AQ&feature=channel_video_title

Hatert
09-03-11, 22:19
Je blijft het proberen hè, maar je het moet je nou toch inmiddels wel duidelijk zijn dat ik niet beledigd kan worden door langhoofden.

Ik pis op je kankerkop kennelijk vind je het lekker. Je blijft maar terugkomen.

Slinger
09-03-11, 22:20
Ik pis op je kankerkop kennelijk vind je het lekker. Je blijft maar terugkomen.

Nou, het lijkt me eerder dat jij een masochist ben.

Kick je op de vernedering die je in deze topics je zelf hebt aangedaan?

Hatert
09-03-11, 22:27
Nou, het lijkt me eerder dat jij een masochist ben.

Kick je op de vernedering die je in deze topics je zelf hebt aangedaan?

Ik kick op je hoeremoer.

Slinger
09-03-11, 22:28
Ik kick op je hoeremoer.

Je hebt al een tijdje het K-woord niet gebruikt.

Hatert
09-03-11, 22:29
Je hebt al een tijdje het K-woord niet gebruikt.

Je kankerhoermoer in het kwadraat.

Slinger
09-03-11, 22:33
Je kankerhoermoer in het kwadraat.


http://emigrant.web-log.nl/.a/6a0133ed49bb25970b014e5f83eef7970c-800wi

Hatert
09-03-11, 23:01
http://emigrant.web-log.nl/.a/6a0133ed49bb25970b014e5f83eef7970c-800wi

Gluiperig dreigen met hel en verdoemenis, maar jezelf vergeten. Typisch christenzionistisch

super ick
10-03-11, 08:37
Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.


Je kankerhoermoer in het kwadraat.

Zo hee dat lucht op. Kwaliteitsforum hoor.

Als er niet ingegrepen wordt ga ik dit soort post oneindig quoten.

Olive Yao
10-03-11, 15:29
Pinokkio Hogeschool

Geven Japanners echt geen hand?

Peter Wierenga, De Pers dinsdag 1 februari 2011


Wat is de bewering?

‘Japanners buigen en geven geen hand. Daar doet toch ook niemand moeilijk over’.

Wie zegt dat?

Karel van der Toorn, bestuursvoorzitter van de Hogeschool van Amsterdam (HvA).

Waar zegt hij dat?

Afgelopen vrijdag op de website van Havana, het blaadje van de Hogeschool van Amsterdam.

Hoe zat het ook alweer?

Na een bedevaart naar Mekka wilde een docent bedrijfseconomie met een islamitische achtergrond vrouwen – collega’s en studentes – geen hand meer geven. Hij bood wel aan om ze op een andere manier, zoals een hoofdknik, te begroeten.

Toen hierover ophef ontstond, werd de docent tijdelijk ontheven van zijn onderwijstaken. In de tussentijd won het bestuur advies in bij ‘deskundigen’. Uiteindelijk was de conclusie dat de HvA een hogeschool is die openstaat voor alle religies. Acceptatie van wat afwijkt van de norm is een groot goed, is de gedachte.

‘Kortom, wij accepteren het dat er bij ons mensen werken die uit geloofsoverwegingen geen hand aan vrouwen willen geven’. aldus Van der Toorn. Om als extra argument te geven dat Japanners zich ook niet houden aan ons Hollandse ritueel van handje schudden.

Wat is waar?

Knipmessende Jappen vormen een bekend tafereel in films en tv-series. Maar de Japanoloog Kunimori, die de Japanse taal doceert aan de Universiteit Leiden, is stomverbaasd als hij van de vergelijking met ultraorthodoxe moslims hoort.

De buiging, zo legt hij uit, is een confucianistisch gebruik in het land van de Rijzende Zon. ‘Daarmee toon je respect’. Maar de academicus benadrukt dat zijn landgenoten geen onderscheid maken, zij buigen zowel voor een man als voor een vrouw.

Bovendien, stelt Kunimori, passen Japanners zich altijd aan hun omgeving aan. Dus doen ze in het Westen mee met het gebruik van de hand geven, dat hij meer ziet als een vriendelijk gebaar van toenadering.

‘Ik heb nog nooit gehoord dat een landgenoot weigerde een vrouw de hand te schudden’. Dat fysieke contact met het andere geslacht is niet taboe. ‘Dat maakt mijzelf ook nul komma nul uit. Eerlijk’.

Eindoordeel

De bewering is onwaar.

De reactie

Ondanks verzoeken per mail en telefoon wilde Karel van der Toorn niet reageren.

.

super ick
10-03-11, 16:33
Bovendien, stelt Kunimori, passen Japanners zich altijd aan hun omgeving aan. Dus doen ze in het Westen mee met het gebruik van de hand geven, dat hij meer ziet als een vriendelijk gebaar van toenadering.


O Japanners wel?

Je kunt oo gewoon naar een ander land gaan en proberen of iedereen zich daar aan jou aan gaat passen hoor. Er is een groep imbecielen hier die dat blijft proberen.

Hatert
10-03-11, 18:21
Orthodoxe joden en Boedhisten geven vrouwen ook geen hand. Nooit hebben kafirs daar ophef over gemaakt. Over de joden durven ze niets te zeggen.

De kafirs zijn daar niet in geintresseerd. Het gaat de kafirs om demoslims De kafirs zitten in een identiteitscrisis. De kapitalistische consumptiemaatschappij heeft hun cultuur en identiteit kapot gemaakt. Het steekt ze dat moslims wel hun geloof, cultuur, normen, waarden en gebruiken in ere wensen te houden.

Om de doorgeslagem identiteitscrisis, die hoofdzakelijk veroorzaakt is door het individualistische liberalisme wil men weer een collectieve cultuur creeren en de moslims tegelijkertijd hun identiteit afbreken en assimileren. Dus vallen de kafirs nu al jarenlang de moslims systematisch aan op hun identiteit. Wat hebben we allemaal bijvoorbeeld al gehad?

- Ritueel slachten
- Jongensbesnijdenissen
- Hijaab
- Taal
- Halal eten
- homosexualiteit
- handen schudden

etc...

Het blijft maar doorgaan en wordt elke keer weer herhaald.

De kafirs zijn eigenlijk hypocriete angstige mensen die hun angsten willen overwinnen door anderen te beheersen.

De belangrijkste waarden van dekafirs, namelijk vrijheid van geweten en geloofsovertuiging, recht op lichamelijke integriteit en vrijheid van meningsuiting worden zo te grabbel gegooid. Zo maken ze belangrijke waarden die ze na eeuwen strijd hebben verworven zelf kapot. Die waarden staan in de grondwet en internationale verdragen, de plicht om handen te schuden staat heeft nooit in de wet gestaan.

Het kapitalisme en de daaropvolgende identiteitscrisis maakt hun identiteit kapot, ze verworden tot consumerende werkslaven met BSN-nummer. De bealngrijkste cultuur en identieit die uiteindelijk zal overblijven is zoveel mogelijk jelusten najagen en je geld daaraan uitgeven.

Hatert
10-03-11, 18:25
Pinokkio Hogeschool

Geven Japanners echt geen hand?

Peter Wierenga, De Pers dinsdag 1 februari 2011


Wat is de bewering?

‘Japanners buigen en geven geen hand. Daar doet toch ook niemand moeilijk over’.

Wie zegt dat?

Karel van der Toorn, bestuursvoorzitter van de Hogeschool van Amsterdam (HvA).

Waar zegt hij dat?

Afgelopen vrijdag op de website van Havana, het blaadje van de Hogeschool van Amsterdam.

Hoe zat het ook alweer?

Na een bedevaart naar Mekka wilde een docent bedrijfseconomie met een islamitische achtergrond vrouwen – collega’s en studentes – geen hand meer geven. Hij bood wel aan om ze op een andere manier, zoals een hoofdknik, te begroeten.

Toen hierover ophef ontstond, werd de docent tijdelijk ontheven van zijn onderwijstaken. In de tussentijd won het bestuur advies in bij ‘deskundigen’. Uiteindelijk was de conclusie dat de HvA een hogeschool is die openstaat voor alle religies. Acceptatie van wat afwijkt van de norm is een groot goed, is de gedachte.

‘Kortom, wij accepteren het dat er bij ons mensen werken die uit geloofsoverwegingen geen hand aan vrouwen willen geven’. aldus Van der Toorn. Om als extra argument te geven dat Japanners zich ook niet houden aan ons Hollandse ritueel van handje schudden.

Wat is waar?

Knipmessende Jappen vormen een bekend tafereel in films en tv-series. Maar de Japanoloog Kunimori, die de Japanse taal doceert aan de Universiteit Leiden, is stomverbaasd als hij van de vergelijking met ultraorthodoxe moslims hoort.

De buiging, zo legt hij uit, is een confucianistisch gebruik in het land van de Rijzende Zon. ‘Daarmee toon je respect’. Maar de academicus benadrukt dat zijn landgenoten geen onderscheid maken, zij buigen zowel voor een man als voor een vrouw.

Bovendien, stelt Kunimori, passen Japanners zich altijd aan hun omgeving aan. Dus doen ze in het Westen mee met het gebruik van de hand geven, dat hij meer ziet als een vriendelijk gebaar van toenadering.

‘Ik heb nog nooit gehoord dat een landgenoot weigerde een vrouw de hand te schudden’. Dat fysieke contact met het andere geslacht is niet taboe. ‘Dat maakt mijzelf ook nul komma nul uit. Eerlijk’.

Eindoordeel

De bewering is onwaar.

De reactie

Ondanks verzoeken per mail en telefoon wilde Karel van der Toorn niet reageren.

.

Dit artikel behandelt alleen het extra argument. Het zegt niets over het hoofdargument. Het was een meervoudige argumentatie. Als 1 argument wegvalt staat het andere argument er nog steeds.