PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV-Statenlid wil af van Turkse nationaliteit



knuppeltje
10-03-11, 13:54
ARNHEM - Een emotionele Petra Kouwenberg heeft laten weten dat ze af wil van haar Turkse nationaliteit. Het PVV-Statenlid werd donderdagochtend geïnstalleerd op het provinciehuis.

Volgens Geert Wilders gaat de Arnhemse vrijdag naar de Turkse ambassade om van haar dubbele nationaliteit af te komen. De PVV-leider gaat er vanuit dat de kwestie snel is opgelost. Volgens hem wist Kouwenberg tot voor kort niets van haar dubbele nationaliteit.

De PVV heeft zich in de Tweede Kamer altijd fel verzet tegen politici met een dubbel paspoort, omdat dan conflicterende belangen zouden kunnen ontstaan. (Omroep Gelderland)


Die Geert, hij zal wel gevloekt hebben.

John2
10-03-11, 15:12
Moh je kunt het ook zien als verrek een turk die lid is van de PVV :hihi:

knuppeltje
11-03-11, 11:10
Het gaat wel om een vrouw.

Wat ik me afvraag hoe iemand nu nog niet kan weten dat hij of zij twee nationaliteiten heeft.

Ze zal toch zeker niet stiekem hebben wille infiltreren in de PVV om die van binnenuit schade aan te gaan richten?
Oeps, dan is ze al heel snel tegen de lamp gelopen. Ach ja, Geert is niet gek natuurlijk. :maf2:

fisherman1969
11-03-11, 22:25
Het gaat wel om een vrouw.

Wat ik me afvraag hoe iemand nu nog niet kan weten dat hij of zij twee nationaliteiten heeft.

Ze zal toch zeker niet stiekem hebben wille infiltreren in de PVV om die van binnenuit schade aan te gaan richten?
Oeps, dan is ze al heel snel tegen de lamp gelopen. Ach ja, Geert is niet gek natuurlijk. :maf2:

Natuurlijk is het Geert zijn schuld ! :zozo:
Denk eerder dat deze vrouw ooit getrouwd is geweest met een Turk en dan de evt kinderen he? alle maal schaapjes van de Rooms Katholieke kerk ten minste als deze TURK dus R.K geweest was ,maar vul zelf maar in hij zal wel toevallig Moslim zijn , gezien haar naam ook echt een Turkse naam Petra Kouwenberg stom dat WILDERS dat niet eerder zag ;)

Hatert
11-03-11, 22:25
De krant weet het door de uittreksel die zij zelf heeft ingeleverd voor de provinciale verkiezingen. Zij had het dus ook kunnen lezen.

Wizdom
11-03-11, 22:35
Ach jongens het is niets anders dan die ouderwetse volksverlakkerij van de PVV...

Ooh.. Oops... Ik heb 2 nationaliteiten... Sorry... 'k wist het niet? Maar ik ga als ras PVVer laten zien hoe je dat oplost? Ooh media kijk eens wat goed zeg... Ik ga m'n 2e nationaliteit afkloppen...

By the way... Het was allemaal een grote leugen en doorgestoken kaart... Maar dat wist Wilders en de persoon in kwestie allemaal natuurlijk niet?

Als het niet echt gebeurt was dan zou je er nog om kunnen lachen... Belachelijk...

Zoiets despoots kan alleen een PVV uithalen...

fisherman1969
11-03-11, 23:05
Ach jongens het is niets anders dan die ouderwetse volksverlakkerij van de PVV...

Ooh.. Oops... Ik heb 2 nationaliteiten... Sorry... 'k wist het niet? Maar ik ga als ras PVVer laten zien hoe je dat oplost? Ooh media kijk eens wat goed zeg... Ik ga m'n 2e nationaliteit afkloppen...

By the way... Het was allemaal een grote leugen en doorgestoken kaart... Maar dat wist Wilders en de persoon in kwestie allemaal natuurlijk niet?

Als het niet echt gebeurt was dan zou je er nog om kunnen lachen... Belachelijk...

Zoiets despoots kan alleen een PVV uithalen...

Natuurlijk heb jij zo je eigen uitleg er aan !
De vraag blijft hoe kwam mevrouw Petra Kouwenberg aan deze tipiesch Turkse naam ?
En dan nog ff dit ; is dat mens ook nog Moslima ??
dan heeft ze een extra probleem en jij ook hihihihihihi

knuppeltje
12-03-11, 10:14
De vraag blijft hoe kwam mevrouw Petra Kouwenberg aan deze tipiesch Turkse naam ?

En dan nog ff dit ; is dat mens ook nog Moslima ??

Ze is Turkse van geboorte.

Zou dus zomaar kunnen.

knuppeltje
12-03-11, 10:16
Natuurlijk is het Geert zijn schuld ! :zozo:

Wie heeft het daar over?

Maar volgens mij zal Geert echt wel gevloekt hebben toen hij er van hoorde. Vandaar dat ik dat zei. Gesnapt?

Wizdom
12-03-11, 13:41
Natuurlijk heb jij zo je eigen uitleg er aan !
De vraag blijft hoe kwam mevrouw Petra Kouwenberg aan deze tipiesch Turkse naam ?
En dan nog ff dit ; is dat mens ook nog Moslima ??
dan heeft ze een extra probleem en jij ook hihihihihihi

Die laatste 2 zinnen zeggen mij alles...

fisherman1969
12-03-11, 15:13
Klopt toch ? die laatse 2 zinnen .
Dan is ze afvallige en daar staat volgens miljoenen vooral erg ontwikkelden Moslims maar een straf op.
Of niet soms ??
Dat er op dit moment duizenden mensen creperen , door natuur rampen en onderlinge onderdrukking , zal jullie worst wezen , dit onderwerp is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo belangrijk .
Tja dan kun je van mij je ,, vet,, krijgen
Wie spijkers zoekt bij laag water ,loopt het ricico een golf over zich heen te krijgen.!

Wizdom
12-03-11, 15:41
Klopt toch ? die laatse 2 zinnen .
Dan is ze afvallige en daar staat volgens miljoenen vooral erg ontwikkelden Moslims maar een straf op.
Of niet soms ??
Dat er op dit moment duizenden mensen creperen , door natuur rampen en onderlinge onderdrukking , zal jullie worst wezen , dit onderwerp is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo belangrijk .
Tja dan kun je van mij je ,, vet,, krijgen
Wie spijkers zoekt bij laag water ,loopt het ricico een golf over zich heen te krijgen.!

Daar hebben heel veel Moslims niks mee te maken... Ze hebben daar uiteraard wel een mening over... Maar dat zijn 2 verschillende zaken... Iedereen heeft overal wel een mening over... En dat is een grondrecht...