PDA

Bekijk Volledige Versie : Man afgetuigd bij homo-ontmoetingsplek door blanke man



Hatert
11-03-11, 23:00
vr 11 mrt 2011, 18:42

Man afgetuigd bij homo-ontmoetingsplek

Amsterdam - Een man is donderdagmiddag in Amsterdam het slachtoffer geworden van homogerelateerd geweld. Hij werd bij het Nieuwe Meer afgetuigd met een fietsslot.

Het slachtoffer reed op zijn brommer langs een man op een kinderbakfiets. Die deed een aantal homo-onvriendelijke uitlatingen.

Toen het slachtoffer zijn bromfiets parkeerde ontstond een vechtpartij, waarbij het slachtoffer meerdere klappen met een zwaar fietsslot kreeg. Hij moest naar een ziekenhuis om zich te laten behandelen en moet nog een operatie ondergaan.

Getuigen
De politie is op zoek naar getuigen van de mishandeling. De verdachte is een blanke man van een jaar of 35 met een donkere forse bos haar. Hij droeg een roodkleurig fleecejack, een groene camouflagebroek en een grote gele rugzak.

Het Nieuwe Meer is een bekende ontmoetingsplek voor homoseksuelen.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/9246525/__Man_afgetuigd_bij_homo-ontmoetingsplek__.html?p=15,1

Hatert
12-03-11, 12:49
Hmz... geen commentaar dat het komt door de achterlijke cultuur van de dader etc...

Eric de Blois
12-03-11, 16:21
Hmz... geen commentaar dat het komt door de achterlijke cultuur van de dader etc...

Blank met een donkere bos haar.

En jij homohater, jij hield ook je bek toen Rikky melding maakte van het feit dat zijn echtegenoot op zijn oog was geslagen bij het verlaten van een homobar door twee in nederland niet thuishorenden. Die bijdragen over de mishandeling van Rikky's echtgenoot zijn overigens keurig verwijderd hier. Er zullen bij het geweld tegen homo's misschien ook wel enige volksgenoten betrokken zijn, ja. Goed dat jij je bezig houdt met het kleine en het grote niet wilt zien. Dat zal wel te maken hebben met loyaliteit met het eigen volk. Jij mag ons achterlijk noemen. Je mag ons ook haten. Dat bevorderd in ieder geval de door jou kennelijk gewenste segregatie tussen diverse etnische groepen. En wie ben ik om je daarvan te weerhouden?

Eric de Blois
12-03-11, 16:51
Je kankermoer is homohater. Ik schijt op je kankerkop kankerhond.
Iemand die voor mij onbelangrijk is kan mij niet raken. Je bent nul, niets. Iets zonder volume kan geen schade aanrichten. Onbedoeld draag je met je tomeloze haat en gebrek aan zelfbeheersing bij aan de beeldvorming die er bestaat over jouw soort. Kan ik je misschien nog blij maken met het feit dat mijn vader en zus zijn overleden aan die vreselijke ziekte?
Ik put veel vreugde uit het feit dat anderen meelezen en zo een beeld kunnen vormen over jouw soort. Dat draagt weer bij tot de door jouw zo gewenste segregatie. Ik begrijp dat je liever andermans schrijfsels plakt, want met beheerst communiceren op basis van argumenten heb jij duidelijk moeite.

Hatert
12-03-11, 16:54
Iemand die voor mij onbelangrijk is kan mij niet raken. Je bent nul, niets. Iets zonder volume kan geen schade aanrichten. Onbedoeld draag je met je tomeloze haat en gebrek aan zelfbeheersing bij aan de beeldvorming die er bestaat over jouw soort. Kan ik je misschien nog blij maken met het feit dat mijn vader en zus zijn overleden aan die vreselijke ziekte?
Ik put veel vreugde uit het feit dat anderen meelezen en zo een beeld kunnen vormen over jouw soort. Dat draagt weer bij tot de door jouw zo gewenste segregatie. Ik begrijp dat je liever andermans schrijfsels plakt, want met beheerst communiceren op basis van argumenten heb jij duidelijk moeite.

Nog een keer ik pis op je kankermoer en je kankermietjeskop. Ik heb lang genoeg geduld met jou gehad.

Hatert
12-03-11, 16:56
Alweer ? ... (http://www.medikamente-preiswert-bestellen.de/medikament-perenterol-forte-250mg--kapseln/4796875-perenterol-forte-250mg--kapseln.html?sess_id=66ac4222a5adb7feccafff3de86b5 54c)

Yep, voor sommige honden die meer blaffen als je geduldig met ze bent, heb ik op een gegeven moment totaal geen respect.

Hatert
12-03-11, 17:24
Je bent gerapporteerd.

Ik vroeg me al af waar de christenzionistische gluiperd bleef.

Eric de Blois
12-03-11, 17:30
Yep, voor sommige honden die meer blaffen als je geduldig met ze bent, heb ik op een gegeven moment totaal geen respect.

Geduld en respect zijn twee nobele eigenschappen waarover jij overduidelijk niet beschikt. Al je proza hier is louter anti-westerse haatproza. Nooit heb jij iets positief's te melden over niet-moslim's. Jij haat kafir's! Klaag nu niet dat je wordt aangesproken op je haatproza. Kom niet aanzetten met ik heb geduld, jij hebt nergens begrip voor, laat staan geduld. Ik weet het niet, maar het zou mij absoluut niet verbazen wanneer zou blijken dat jij regelmatig betrokken bent met geweld tegen medeburgers die jou voor de voeten lopen. Uit je proza blijkt overduidelijk dat je een driftig en impulsief mannetje bent, allesbehalve geduldig en begripvol. Je noemt jezelf dan ook terecht een 'hater met een botte bijl'. Desalnietemin durf je met je grote bek niet onder je eigen naam en kop hier te verschijnen. Dat verbaasd mij niet voor iemand die zelf zegt een verlopen verblijfsvergunning te hebben en gelijkertijd een grote bek heeft tegen het gastland en haar oorspronkelijke volk. Hier wou ik het maar bij laten, wat je ook over mij uitstort aan pis en kanker. Kanker heb ik jaren van nabij beleefd rond het ziekbed van mijn vader en zus. Ik laat het graag aan anderen over hier een mening over te vormen.

Slinger
12-03-11, 17:37
Geduld en respect zijn twee nobele eigenschappen waarover jij overduidelijk niet beschikt. Al je proza hier is louter anti-westerse haatproza. Nooit heb jij iets positief's te melden over niet-moslim's. Jij haat kafir's! Klaag nu niet dat je wordt aangesproken op je haatproza. Kom niet aanzetten met ik heb geduld, jij hebt nergens begrip voor, laat staan geduld. Ik weet het niet, maar het zou mij absoluut niet verbazen wanneer zou blijken dat jij regelmatig betrokken bent met geweld tegen medeburgers die jou voor de voeten lopen. Uit je proza blijkt overduidelijk dat je een driftig en impulsief mannetje bent, allesbehalve geduldig en begripvol. Je noemt jezelf dan ook terecht een 'hater met een botte bijl'. Desalnietemin durf je met je grote bek niet onder je eigen naam en kop hier te verschijnen. Dat verbaasd mij niet voor iemand die zelf zegt een verlopen verblijfsvergunning te hebben en gelijkertijd een grote bek heeft tegen het gastland en haar oorspronkelijke volk. Hier wou ik het maar bij laten, wat je ook over mij uitstort aan pis en kanker. Kanker heb ik jaren van nabij beleefd rond het ziekbed van mijn vader en zus. Ik laat het graag aan anderen over hier een mening over te vormen.

Het is toch werkelijk ernstig dat deze hatert hier op dit gesubsidieerde forum dag aan dag de gelegenheid krijgt om zijn haatteksten te ventileren en kan schelden met de meest vreselijek ziektes.. En de leiding laat het allemaal maar toe.

Hatert
12-03-11, 17:38
Geduld en respect zijn twee nobele eigenschappen waarover jij overduidelijk niet beschikt. Al je proza hier is louter anti-westerse haatproza. Nooit heb jij iets positief's te melden over niet-moslim's. Jij haat kafir's! Klaag nu niet dat je wordt aangesproken op je haatproza. Kom niet aanzetten met ik heb geduld, jij hebt nergens begrip voor, laat staan geduld. Ik weet het niet, maar het zou mij absoluut niet verbazen wanneer zou blijken dat jij regelmatig betrokken bent met geweld tegen medeburgers die jou voor de voeten lopen. Uit je proza blijkt overduidelijk dat je een driftig en impulsief mannetje bent, allesbehalve geduldig en begripvol. Je noemt jezelf dan ook terecht een 'hater met een botte bijl'. Desalnietemin durf je met je grote bek niet onder je eigen naam en kop hier te verschijnen. Dat verbaasd mij niet voor iemand die zelf zegt een verlopen verblijfsvergunning te hebben en gelijkertijd een grote bek heeft tegen het gastland en haar oorspronkelijke volk. Hier wou ik het maar bij laten, wat je ook over mij uitstort aan pis en kanker. Kanker heb ik jaren van nabij beleefd rond het ziekbed van mijn vader en zus. Ik laat het graag aan anderen over hier een mening over te vormen.

Mooi zo dat jij ook je gevoelige plekken hebt, het is een goede zaak om je daar aan te herrineren. Misschien dat het tot je doordringt dat anderen dat ook hebben.

Joesoef
12-03-11, 17:41
En de leiding laat het allemaal maar toe.

De modknop doet het niet meer, echt waar . Dr staat een bitje scheef of zo.

Slinger
12-03-11, 17:42
De modknop doet het niet meer, echt waar . Dr staat een bitje scheef of zo.

Ok, ik geloof je.

Maar er moet wel iets gebeuren. Want het is elke dag raak, gewoon maar als hij wordt tegen gesproken.

Hatert
12-03-11, 17:45
Je bent gerapporteerd

Goed zo, dat wil dus zeggen dat je gekwetst bent. Zelf aan de lopende band moslims en Marokkanen kwetsen wordt even voor het gemak vergeten.

Vrijheid van meningsuiting toch? Nee behalve als de k4's gekwetst worden. Dan gaan ze janken en klagen.

Hatert
12-03-11, 17:48
De modknop doet het niet meer, echt waar . Dr staat een bitje scheef of zo.

Wat is het verschil als een kafir zich gekwetst wordt door de term kanker en als een moslim gekwetst wordt doordat hij als achterlijke wordt beschouwt vanwege zijn geloof of dat hun profeet als pedofiel wordt opgevoerd?

Of de vrouwen die ene hijaab of niqaab dragen als spoken etc.. worden benoemd?

De ene kwetserij wordt nromaal gevonden en de andere als onwenselijk.

Dat is nu wat er met ons aan de hand is hier in Nederland. De k4 zijn willens en wetens bezig om te trachten ons te kwetsen maar als zij eventjes worden gekwetst dan zijn de rapen gaar!

Of we zijn totaal vrij of er wordt rekening gehouden met subjectieve kwetserijen.

Slinger
12-03-11, 17:52
Goed zo, dat wil dus zeggen dat je gekwetst bent. Zelf aan de lopende band moslims en Marokkanen kwetsen wordt even voor het gemak vergeten.

Vrijheid van meningsuiting toch? Nee behalve als de k4's gekwetst worden. Dan gaan ze janken en klagen.

Ik kan niet gekwetst worden door lowlifes als jij. Het gaat mij om de netheid van dit forum

Hatert
12-03-11, 17:56
Ik kan niet gekwetst worden door lowlifes als jij. Het gaat mij om de netheid van dit forum

Wat aandoenlijk, je geeft om de netheid van dit forum, terwijl je het liefst wil dat deze forum de nek om wordt gedraaid. Vertel dat je grootje gluiperige leugenaar.

Je eigen teringzooi vergeet je voor het gemak. Laffe zionistenslaaf heeft eerst meegewerkt om te proberen deze forum de nek om te draaien en nu geeft hij ineens om het forum.

Slinger
12-03-11, 17:59
Wat aandoenlijk, je geeft om de netheid van dit forum, terwijl je het liefst wil dat deze forum de nek om wordt gedraaid. Vertel dat je grootje gluiperige leugenaar.

Je eigen teringzooi vergeet je voor het gemak. Laffe zionistenslaaf heeft eerst meegewerkt om te proberen deze forum de nek om te draaien en nu geeft hij ineens om het forum.

Je weet zelf ook wel dat je een minkukel bent. Ik ben wel nieuwsgierig welke criminele activiteiten je allemaal in het geheim uitvoert. Ik geloof nooit dat het blijft bij scheldpartijen op dit forum.

Eric de Blois
12-03-11, 18:21
Ik kan niet gekwetst worden door lowlifes als jij. Het gaat mij om de netheid van dit forum

Dankje. Ik schreef ook al eerder dat hij mij niet kan raken, want hij is gelijk aan niets. Iets wat niets is en dus geen volume heeft kan ook geen schade aanrichten. Gelukkig dat hij geen bijval krijgt hier, ook niet van moslim's. Het meerendeel van de prikkers hier, moslim en niet-moslim's zijn gelukkig heel fatsoenlijk. Je kunt heel anders denken, maar daarom hoef je nog niet met een botte bijl als een wilde om je heen te gaan slaan.

Eric de Blois
12-03-11, 19:01
Je weet zelf ook wel dat je een minkukel bent. Ik ben wel nieuwsgierig welke criminele activiteiten je allemaal in het geheim uitvoert. Ik geloof nooit dat het blijft bij scheldpartijen op dit forum.

Dat wierp ik ook al op. Hij is zo ontzettend agressief, lichtgeraakt en asociaal, dat hij vermoedelijk ook wel misdrijven zal begaan om aan inkomsten te komen, naast mijn vermoeden dat hij ook wel een uitkering zal hebben. Kijk iemand die het westen en het kafir-volk zo haat als hij, zal vast niet willen werken voor geld. Eke schijnt hem beter te kennen. Benieuwd wat zij hiervan vindt.

H.P.Pas
12-03-11, 19:51
honden .

Wat is dat altijd weer voor ziek geleuter ?
In Japan zijn op dit moment acht Zwitserse lawinehonden aan het werk.
Honden zijn prima beesten.

Eke
12-03-11, 21:39
Dat wierp ik ook al op. Hij is zo ontzettend agressief, lichtgeraakt en asociaal, dat hij vermoedelijk ook wel misdrijven zal begaan om aan inkomsten te komen, naast mijn vermoeden dat hij ook wel een uitkering zal hebben. Kijk iemand die het westen en het kafir-volk zo haat als hij, zal vast niet willen werken voor geld. Eke schijnt hem beter te kennen. Benieuwd wat zij hiervan vindt.


Beproefde uitspraak van m'n overleden vader :
Actie is min reaktie Kracht roept tegenkracht op.



Heb jij in de gaten hoe ook jij meedoet met een escalatie ?

Je mag het dan wat verbloemder doen dan Hatert ,bv."hij is zo ontzettend agressief, lichtgeraakt en asociaal ,dat hij vermoedelijk ook wel misdrijven begaat om aan inkomsten te komen..." maar het is natuurlijk een venijnige opmerking.



Overigens, vanavond tijdens het kijken naar het journaal hier...met al die beelden uit Japan en Libië..liep ik maar even weg naar de PC...naar het forum....merken jullie dan ook dat je sneller zin hebt om uit te vallen als er iets doms staat op het forum...door al die spanning ? :hihi:
Maar goed, het blijft je eigen keuze...
En ik vind het wel zonde van het forum.

Hatert
12-03-11, 21:39
Wat is dat altijd weer voor ziek geleuter ?
In Japan zijn op dit moment acht Zwitserse lawinehonden aan het werk.
Honden zijn prima beesten.

Je hebt gelijk, hierbij mijn excuses aan de honden. Op onze boerderij kunnen we niet zonder.

Saul
12-03-11, 21:41
Het is toch werkelijk ernstig dat deze hatert hier op dit gesubsidieerde forum dag aan dag de gelegenheid krijgt om zijn haatteksten te ventileren en kan schelden met de meest vreselijek ziektes.. En de leiding laat het allemaal maar toe.

Hoe kom je erbij dat dit forum gesubsidieerd is?

sidi bibi
12-03-11, 23:56
Je hebt gelijk, hierbij mijn excuses aan de honden. Op onze boerderij kunnen we niet zonder.

Jep, ooit een foto gezien van een van die honden.

Hatert
13-03-11, 00:00
Jep, ooit een foto gezien van een van die honden.

We hebben er nu drie:

http://img263.imageshack.us/img263/3610/hond3.jpg

http://img845.imageshack.us/img845/1975/hond1.jpg

http://img852.imageshack.us/img852/6568/hond2.jpg

Eric de Blois
13-03-11, 03:19
Beproefde uitspraak van m'n overleden vader :
Actie is min reaktie Kracht roept tegenkracht op.

Heb jij in de gaten hoe ook jij meedoet met een escalatie ?

Je mag het dan wat verbloemder doen dan Hatert ,bv."hij is zo ontzettend agressief, lichtgeraakt en asociaal ,dat hij vermoedelijk ook wel misdrijven begaat om aan inkomsten te komen..." maar het is natuurlijk een venijnige opmerking.

Nog nooit heb ik hatert betrapt op een vriendelijk woord richting kafir's en het westen.
Die zogenaamde spiegel is een goedkope uitvlucht. Hij kijkt er zelf nooit in, zo lijkt het, maar verwacht van ons wel begrip voor zijn woede. Sorry dat ik dat niet kan opbrengen.

Jij merkt wel fijntjes op van die venijnige opmerking van mij, welke ik een geslaagde typering vind van het fenomeen hatert. Je maakt een analyse over deze discussie en begint daarbij aan het eind. Waar is het begonnen? Volgens mij al veel eerder en wel bij zijn opvoeding, zijn omgeving, zijn religie. En daar moet ik dan begrip voor hebben of zoiets? Wat heb ik voor schuld aan zijn verleden? Ik constateer een duidelijk afkeer van homo's, het westen, kafir's etc. Welk begrip verwacht je dan nog? Loopt mijn moeder en mij godverdomme uit te kafferen met kanker! Ja, daar rij ik dan graag op mijn manier overheen snap je. Als ik hem was zou ik fijn opdonderen naar mijn geboorteland waar veel betere mensen wonen. Maar dat doet ie niet. Nee, hij is niet gek! Maar als Rikky een fatsoenlijke vraag stelt over geweld tegen homo's vlucht ie weg. En dan kom jij met mij te bekritiseren en niet de veroorzaker. Alsof ik een inbreker in zijn rug schiet en jij neemt het dan op voor de inbreker. Je bent veel te aardig voor die kafirhater.


Overigens, vanavond tijdens het kijken naar het journaal hier...met al die beelden uit Japan en Libië..liep ik maar even weg naar de PC...naar het forum....merken jullie dan ook dat je sneller zin hebt om uit te vallen als er iets doms staat op het forum...door al die spanning?

Ja, ook hier in Chili veel aandacht voor de vreselijke beelden uit Japan, de hele dag door. Zag ook nog even wat wreedheden uit Libië. Wat een wereld van verschil denk ik dan. De hardwerkende, vriendelijke en beschaafde japanners tegenover de geweldadige meute in de woestijn. Dan heb ik met die japanners veel meer binding dan met libië. Eigenlijk heb ik met libië niets, totaal niets. We moeten de japanners helpen met de wederopbouw zonder daar iets voor te terug te vragen. Japan is een bevriende natie, libië niet. Libië moeten we gewoon isoleren. Daar hebben wij niets te zoeken. Dat komt toch nooit goed daar. Dictaturen onstaan daar vanzelf evenals geweld tussen diverse groepen. Het volk heeft misschien een dictatuur nodig daar.


Maar goed, het blijft je eigen keuze...
En ik vind het wel zonde van het forum.

'je' eigen keuze...

En opnieuw is duidelijk dat je hatert weer onziet. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Eke
13-03-11, 08:14
Nog nooit heb ik hatert betrapt op een vriendelijk woord richting kafir's en het westen.
. #Waar is het begonnen?

.# Dan heb ik met die japanners veel meer binding dan met libië. Eigenlijk heb ik met libië niets, totaal niets.
Het volk heeft misschien een dictatuur nodig daar.



#'je' eigen keuze...

En opnieuw is duidelijk dat je hatert weer onziet. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.


# Eric, je bent een relatieve nieuweling op dit forum....Je woont ver weg en kan dus niet makkelijk even een afspraakje maken met een prikker om zaken uit te spreken...
Geen flauw vermoeden of Hatert zin heeft de ontwikkeling van z'n forumgedrag aan jou toe te lichten per pm.als ie een keer tijd daarvoor heeft. Misschien kun je hem gewoon het voordeel van de twijfel geven en 'normaal' op hem reageren.
Een mens hoeft zich niet altijd te focussen op een 'sneer'..je reageert op een mens...met z'n HELE 'pakketje'.

# Je hebt mensen in alle soorten en maten. In Japan. In Libië.Er zijn veel aardige Japanners. Vast. Dat geldt ook voor Libiërs. Denk maar eens aan die hulp bij de vliegramp laatst.
Die jonge Libiërs, gesteund door ouderen, willen meer vrijheid.Meer inspraak.
Eerlijk gezegd kan ik ook niet tegen een bazige overheid, laat staan een dictatoriale, dus ik kan hen heeel goed begrijpen.

# Die uitspraken heb ik gedaan onder het motto : "wie de schoen past, trekke hem aan."
Er zijn meer mensen op het forum die zich uitleven op hun PC :hihi:
Soms zelfs heel geestig. Maar over het algemeen is het gekissebis niet leuk.

Eke
13-03-11, 08:19
We hebben er nu drie



Er zit een teef bij,he, Hatert. Hebben jullie vaak nestjes ? Die honden als puppie lijken me enig..
als ik die drie grote op me af zie stormen met blikkerende tandjes als ik het erf betreed zit ik altijd met het probleem " hoe ruiken ze m'n angstzweet niet ? :hihi:

John2
13-03-11, 08:38
We hebben er nu drie:

http://img263.imageshack.us/img263/3610/hond3.jpg

http://img845.imageshack.us/img845/1975/hond1.jpg

http://img852.imageshack.us/img852/6568/hond2.jpg

Prachtige honden.....

sidi bibi
13-03-11, 10:07
Zag ook nog even wat wreedheden uit Libië. Wat een wereld van verschil denk ik dan. De hardwerkende, vriendelijke en beschaafde japanners tegenover de geweldadige meute in de woestijn. Dan heb ik met die japanners veel meer binding dan met libië. Eigenlijk heb ik met libië niets, totaal niets. We moeten de japanners helpen met de wederopbouw zonder daar iets voor te terug te vragen. Japan is een bevriende natie, libië niet. Libië moeten we gewoon isoleren. Daar hebben wij niets te zoeken. Dat komt toch nooit goed daar. Dictaturen onstaan daar vanzelf evenals geweld tussen diverse groepen. Het volk heeft misschien een dictatuur nodig daar.


Sjonge jonge, van jou had ik toch wat meer relativeren verwacht. Wie is we en wij ?

knuppeltje
13-03-11, 10:16
Sjonge jonge, van jou had ik toch wat meer relativeren verwacht.

Dat vind ik reuze aardig van je, maar het is helaas volkomen misplaatst.
Van nitwit-tokkies valt niet anders te verwachten dan dergelijke onzin-borrelpraat.

Hatert
13-03-11, 11:35
Er zit een teef bij,he, Hatert. Hebben jullie vaak nestjes ? Die honden als puppie lijken me enig..
als ik die drie grote op me af zie stormen met blikkerende tandjes als ik het erf betreed zit ik altijd met het probleem " hoe ruiken ze m'n angstzweet niet ? :hihi:

Dat teefje is een superhond. Superwaaks, geen ene andere hond kan zomaar het erf betreden maar ze is heel erg lief voor de kinderen. Ze gaat wel eens mee met een herder. Op een dag raakte deze herder een deel van zijn kudde kwijt. De volgende dag gingen ze de verloren dieren zoeken. Ze vonden de dieren veilig onder de hoede van de hond. Ze bleef bij de schapen totdat de herder terug kwam.

Daarnaast kan ze knokken als de beste, ze heeft namelijk ook al een wolf gedood. Er zijn al mensen geweest die haar willen kopen voor de jacht, maar natuurlijk verkopen wij haar niet. Ik weet wel dat mijn vader al eens een paar puppies van haar heeft weggeven aan mensen die graag een puppie van haar wilden hebben.

StevieK
13-03-11, 14:55
Je kankermoer is homohater. Ik schijt op je kankerkop kankerhond.
??????????????????

Laat nooit gelijk het achsterste van je tong zien, houd altijd wat reserve,

Ik vind het gewoon jammer, dat je agressief reageerd, ik ben ok vaak gediscrimineerd en ondergekost en platgescholden vanwege mijn geaardheid, maar echter heb ik nooit iemand kwaad gedaan, misschien hooguit diegene die die heilige boeken geschreven hebben.

Ik denk maar vaak, ach laat maar, je weten niet beter.


Ik kreeg een paar jaar terug ook zo'n opmerking op het forum naar me toe, ja ook over kanker moer en ga je moeder........
Toen stuurde ik heel netjes een PM met de mededeling dat mijn moeder net daarvoor een paar weken geleden aan, ja aan kanker was overleden.
Ik vond het sportief dat ik gelijk van de persoon in kwestie een excuus kreeg en dat ie het niet zo gemeend had maar ook moe werd vanwege de continue aanvallen tegen zijn afkomst.

Ik bedoel daarme, je kan wel heel erg kwaad zijn, maar vaak is eerst effe goed overwegen wat je terug schrijft. Ik vind het jammer dat je gelijk de familie leden van de persoon in kwestie erbij moet halen, Als je een probleem met de persoon in kwestie heb dan reageer op de persoon en niet op de gehele familie.

Eke
13-03-11, 14:56
Dat teefje is een superhond. Superwaaks, geen ene andere hond kan zomaar het erf betreden maar ze is heel erg lief voor de kinderen. Ze gaat wel eens mee met een herder. Op een dag raakte deze herder een deel van zijn kudde kwijt. De volgende dag gingen ze de verloren dieren zoeken. Ze vonden de dieren veilig onder de hoede van de hond. Ze bleef bij de schapen totdat de herder terug kwam.

Daarnaast kan ze knokken als de beste, ze heeft namelijk ook al een wolf gedood. Er zijn al mensen geweest die haar willen kopen voor de jacht, maar natuurlijk verkopen wij haar niet. Ik weet wel dat mijn vader al eens een paar puppies van haar heeft weggeven aan mensen die graag een puppie van haar wilden hebben.

Wat een mooi verhaaltje...zo'n lieverd.

Handig dat ze ook kan knokken tegen wolven ! Heftig..pfffffffff.

AdamRon
13-03-11, 16:04
Hatert(je)

Aangezien de moderator(s) geen actie kunnen (willen) nemen tegen jou (in mijn ogen) onbeschofte taal.

Nodig ik jou uit om naar Amsterdam (Mercatorplein) te komen om jou de gelegenheid te geven om op mijn moeder te pissen en daar een stevig gesprek over te voeren onder de ogen en in bijzijn van je eigen achtergrond (er wonen namelijk veel Moslims in de buurt waar ik (in harmonie) woon.

Ik denk namelijk dat je dan de kans loopt om gemolesteert te worden (niet door mij)...
Hoop voor jou dat je hard kan lopen

Voor de rest, heb een fijne dag

StevieK
13-03-11, 16:36
Je kankermoer is homohater. Ik schijt op je kankerkop kankerhond.

Wie bedoel je met k*****r ??

Hatert
13-03-11, 19:21
Hatert(je)

Aangezien de moderator(s) geen actie kunnen (willen) nemen tegen jou (in mijn ogen) onbeschofte taal.

Nodig ik jou uit om naar Amsterdam (Mercatorplein) te komen om jou de gelegenheid te geven om op mijn moeder te pissen en daar een stevig gesprek over te voeren onder de ogen en in bijzijn van je eigen achtergrond (er wonen namelijk veel Moslims in de buurt waar ik (in harmonie) woon.

Ik denk namelijk dat je dan de kans loopt om gemolesteert te worden (niet door mij)...
Hoop voor jou dat je hard kan lopen

Voor de rest, heb een fijne dag

Ik begrijp dat je je hier voor de autochtonen wilt profileren als held, maar gebruik je moer en mij daar niet voor aub. Ga wat nuttigs doen in plaats hier te komen showen dat je zogenaamd wat amsterdamse pradaflikkertjes kent. Rotterdan is een ander verhaal sukkel.

Eric de Blois
13-03-11, 19:45
# Eric, je bent een relatieve nieuweling op dit forum....Je woont ver weg en kan dus niet makkelijk even een afspraakje maken met een prikker om zaken uit te spreken...
Geen flauw vermoeden of Hatert zin heeft de ontwikkeling van z'n forumgedrag aan jou toe te lichten per pm.als ie een keer tijd daarvoor heeft. Misschien kun je hem gewoon het voordeel van de twijfel geven en 'normaal' op hem reageren.
Een mens hoeft zich niet altijd te focussen op een 'sneer'..je reageert op een mens...met z'n HELE 'pakketje'.

# Je hebt mensen in alle soorten en maten. In Japan. In Libië.Er zijn veel aardige Japanners. Vast. Dat geldt ook voor Libiërs. Denk maar eens aan die hulp bij de vliegramp laatst.
Die jonge Libiërs, gesteund door ouderen, willen meer vrijheid.Meer inspraak.
Eerlijk gezegd kan ik ook niet tegen een bazige overheid, laat staan een dictatoriale, dus ik kan hen heeel goed begrijpen.

# Die uitspraken heb ik gedaan onder het motto : "wie de schoen past, trekke hem aan."
Er zijn meer mensen op het forum die zich uitleven op hun PC :hihi:
Soms zelfs heel geestig. Maar over het algemeen is het gekissebis niet leuk.

Het begrip is bij jouw wel eenzeidig. Ik nieuw op dit forum. En dus?

Als jij Hatert kennelijk wel begrijpt en begrip heeft voor zijn grofheden, waarom kun je dan geen begrip opbrengen voor mij, die dat kennelijk niet begrijpt!

Je schrijft:
"Je woont ver weg en kan dus niet makkelijk even een afspraakje maken met een prikker om zaken uit te spreken...Geen flauw vermoeden of Hatert zin heeft de ontwikkeling van z'n forumgedrag aan jou toe te lichten per pm.als ie een keer tijd daarvoor heeft."

En heb ik wél zin in een gespek met hem na al het gescheld op mijn moeder? Nee! En zou jij die dat 'forumgedrag' van hem kennelijk wél begrijpt mij dan kunnen uitleggen en waarom mijn moeder daar bij betrokken moet worden?

Als ik zo over jou moeder zou spreken, zou je dan nog zo aardig en begripvol tegen mij doen?

Wie denk jij wel dat je bent mij aan te spreken op mijn uitspraken en hem zo begripvol te benaderen! Hij is godverdomme begonnen!

Ik donder op hier. Ik ben hier niet welkom. Jullie kunnen zelf krijgen wat hatert mij toewenst. Met je liefdevolle geleuter over zijn hondje! Pak hem aan over zijn uitspraak over kankermoeder! Je hebt mij veraden.

fisherman1969
13-03-11, 20:39
Het begrip is bij jouw wel eenzeidig. Ik nieuw op dit forum. En dus?

Als jij Hatert kennelijk wel begrijpt en begrip heeft voor zijn grofheden, waarom kun je dan geen begrip opbrengen voor mij, die dat kennelijk niet begrijpt!

Je schrijft:
"Je woont ver weg en kan dus niet makkelijk even een afspraakje maken met een prikker om zaken uit te spreken...Geen flauw vermoeden of Hatert zin heeft de ontwikkeling van z'n forumgedrag aan jou toe te lichten per pm.als ie een keer tijd daarvoor heeft."

En heb ik wél zin in een gespek met hem na al het gescheld op mijn moeder? Nee! En zou jij die dat 'forumgedrag' van hem kennelijk wél begrijpt mij dan kunnen uitleggen en waarom mijn moeder daar bij betrokken moet worden?

Als ik zo over jou moeder zou spreken, zou je dan nog zo aardig en begripvol tegen mij doen?

Wie denk jij wel dat je bent mij aan te spreken op mijn uitspraken en hem zo begripvol te benaderen! Hij is godverdomme begonnen!

Ik donder op hier. Ik ben hier niet welkom. Jullie kunnen zelf krijgen wat hatert mij toewenst. Met je liefdevolle geleuter over zijn hondje! Pak hem aan over zijn uitspraak over kankermoeder! Je hebt mij veraden.

Ik ben het in dit geval wel met jou eens ,maar ik ken EKE al iets langer en zij is niet het type dat agressief is in tegendeel ze probeert zoveel mogelijk de boel te ,,sussen,,
kijk maar naar haar reactie,s dan kun dat lezen.
Verder is schelden en daarbij deze ziekte (kanker) gebruiken blijkbaar helaas een mode verschijnsel , je hoort het zo vaak het verdringt zelf het woordje k* t dat te hooi en te gras gebruikt wordt !ik zou er maar niet al te zwaar aan tillen .
grtjs fisherman

p.s voor de goede orde ik ben zelf Larynx en C.M.L patient

Hatert
13-03-11, 21:02
Het begrip is bij jouw wel eenzeidig. Ik nieuw op dit forum. En dus?

Als jij Hatert kennelijk wel begrijpt en begrip heeft voor zijn grofheden, waarom kun je dan geen begrip opbrengen voor mij, die dat kennelijk niet begrijpt!

Je schrijft:
"Je woont ver weg en kan dus niet makkelijk even een afspraakje maken met een prikker om zaken uit te spreken...Geen flauw vermoeden of Hatert zin heeft de ontwikkeling van z'n forumgedrag aan jou toe te lichten per pm.als ie een keer tijd daarvoor heeft."

En heb ik wél zin in een gespek met hem na al het gescheld op mijn moeder? Nee! En zou jij die dat 'forumgedrag' van hem kennelijk wél begrijpt mij dan kunnen uitleggen en waarom mijn moeder daar bij betrokken moet worden?

Als ik zo over jou moeder zou spreken, zou je dan nog zo aardig en begripvol tegen mij doen?

Wie denk jij wel dat je bent mij aan te spreken op mijn uitspraken en hem zo begripvol te benaderen! Hij is godverdomme begonnen!

Ik donder op hier. Ik ben hier niet welkom. Jullie kunnen zelf krijgen wat hatert mij toewenst. Met je liefdevolle geleuter over zijn hondje! Pak hem aan over zijn uitspraak over kankermoeder! Je hebt mij veraden.

Jij bent dom, je moet nooit iemand voor de keus stellen om voor jou of de ander te kiezen. En daarnaast moet je je boosheid niet op haar richten maar op mij. Maar zo gaat het vaak in de wereld, diegene die aardig is daar wordt op een gegeven moment over heen gelopen, diegene die bijt wordt met rust gelaten. Daarom bijt ik om de zoveel tijd. Werkt gegarandeerd. Ik haat het maar het moet.

Hatert
13-03-11, 21:07
Wat een mooi verhaaltje...zo'n lieverd.

Handig dat ze ook kan knokken tegen wolven ! Heftig..pfffffffff.

De wolf was een uitzondering, wilde zwijnen zijn hier bij ons het meest dreigende gevaar.

Het teefje toen ze nog een puppie was.

http://img847.imageshack.us/img847/6338/bouch1t.jpg


http://img847.imageshack.us/img847/616/bouch2.jpg

sidi bibi
14-03-11, 00:56
De wolf was een uitzondering, wilde zwijnen zijn hier bij ons het meest dreigende gevaar.

Het teefje toen ze nog een puppie was.

http://img847.imageshack.us/img847/6338/bouch1t.jpg


http://img847.imageshack.us/img847/616/bouch2.jpg

Wilde zwijnen zitten hier ook, zijn die gevaarlijk dan ? Wat ik wel weet is dat ze hele oogsten kunnen kapotwoelen.

Max Stirner
14-03-11, 09:31
Dat teefje is een superhond. Superwaaks, geen ene andere hond kan zomaar het erf betreden maar ze is heel erg lief voor de kinderen. Ze gaat wel eens mee met een herder. Op een dag raakte deze herder een deel van zijn kudde kwijt. De volgende dag gingen ze de verloren dieren zoeken. Ze vonden de dieren veilig onder de hoede van de hond. Ze bleef bij de schapen totdat de herder terug kwam.


Daarnaast kan ze knokken als de beste, ze heeft namelijk ook al een wolf gedood. .



Wolven komen niet voor in Marokko.

H.P.Pas
14-03-11, 09:34
Wilde zwijnen zitten hier ook,

Hier ook...

H.P.Pas
14-03-11, 09:45
Wolven komen niet voor in Marokko.

Volgens deze kaart niet. (http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Wolf_distr.gif&filetimestamp=20110203130827)

Max Stirner
14-03-11, 09:50
Volgens deze kaart niet. (http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Wolf_distr.gif&filetimestamp=20110203130827)




Maakt de prestatie van Schaaps hond natuurlijk des te bewonderenswaardiger.

mark61
14-03-11, 09:54
Maakt de prestatie van Schaaps hond natuurlijk des te bewonderenswaardiger.

Moet je hem eens vragen hoeveel homo's en pedo's die hond al in hun bil heeft gebeten.

Joesoef
14-03-11, 09:54
Verkeersruzie leidde tot mishandeling met slot

Geen anti-homogeweld, maar een uit de hand gelopen verkeersruzie, dat blijkt de oorzaak van de afranseling met een fietsslot die een man donderdagmiddag ten deel viel naast het Nieuwe Meer op de Riekerweg.


De politie meldde aanvankelijk dat het ging om anti-homogeweld. Zondag gaf de verdachte zichzelf aan. Uit zijn verklaring blijkt dat de mishandeling volgde op een verkeersruzie en niet homogerelateerd was.
De verdachte reed de bewuste middag op zijn bakfiets over de Riekerweg, toen hij werd gepasseerd door een man op een brommer. Er ontstond en ruzie en toen het slachtoffer even later zijn brommer neerzette, werd hij naar eigen zeggen door de verdachte afgetuigd (http://www.at5.nl/artikelen/58638/man-afgetuigd-met-fietsslot-wegens-geaardheid?lll=llll) met een zwaar fietsslot.
De man is na verhoor heengezonden.




http://www.at5.nl/artikelen/58729/verkeersruzie-leidde-tot-mishandeling-met-fietsslot

fisherman1969
14-03-11, 11:04
Moet je hem eens vragen hoeveel homo's en pedo's die hond al in hun bil heeft gebeten.

Gelukkig dat mijn hond geen tanden meer heeft ! :)

Pizzaman
14-03-11, 12:20
Dat teefje is een superhond....

Honden zijn toch haram? :moeilijk:

marces
14-03-11, 13:26
Jammer Hatert dat je je zo laat gaan. Volgens mij ben je slim genoeg om je op een beschaafde manier te uiten. Schelden is inhoudsloos en een teken van onmacht.
Een forum is om met elkaar te discussiëren en niet om elkaar uit te schelden.
Schelden met kanker is ook erg laag en kwetsend. G
elukkig kom ik dit niveau, of beter: gebrek aan niveau, maar weinig tegen op maroc.nl

Hatert
14-03-11, 17:49
Jammer Hatert dat je je zo laat gaan. Volgens mij ben je slim genoeg om je op een beschaafde manier te uiten. Schelden is inhoudsloos en een teken van onmacht.
Een forum is om met elkaar te discussiëren en niet om elkaar uit te schelden.
Schelden met kanker is ook erg laag en kwetsend. G
elukkig kom ik dit niveau, of beter: gebrek aan niveau, maar weinig tegen op maroc.nl

Je hebt gelijk in nomale situties. Maar als ik word al wekenlang gestalkt met elke keer beschuldigingen en scheldpartijen dan krijg ik daar op een gegeven moment genoeg van, dan moet ik ingrijpen. Ik heb me ongeveer twee maanden ingehouden bij deze figuur. Lees de topics maar na waar hij op mij reageert.

Voor mij is er geen verschil in scheldwoorden, allemaal zijn bedoeld om te kwetsen. Ik ben Rotterdammer en wij schelden hier met kanker, pleuris en tiefus. Mijn remmingen zijn weg omdat hier in Nederland we (moslims en Marokkanen) aan de lopende band doelbewust worden gekwetst en uitgescholden door de media en politiek, daarom iedereen zijn kankermoer als ze interessant komen doen en niet meer voor rede vatbaar zijn.

Anyhow ik heb deze shizzle allang afgesloten. Nieuwe rondes,l nieuwe kansen.

Hatert
14-03-11, 18:00
Wolven komen niet voor in Marokko.

Nou waar ik woon zijn vollop wolven. Ik heb me vergist, niet het teefje heeft de wolf gedood, maar die blonde hond, zijn moeder, het teefje heeft hem wel geholpen. Hij heeft inmiddels zelfs twee wolven gedood.

Het teefje zelf heeft eens 4 uur lang aan de nek van een wilde zwijn gehangen. Ze is kilometers meegesleurd maar uiteindelijk heeft ze de wilde zwijn wel gedood.

Hatert
14-03-11, 18:08
Wilde zwijnen zitten hier ook, zijn die gevaarlijk dan ? Wat ik wel weet is dat ze hele oogsten kunnen kapotwoelen.

Ja heel erg gevaarlijk met die slagtanden van ze. Ze zijn ook niet bang, je hebt grote kans dat ze je ook aanvallen als je oog in oog staat met zo'n wilde zwijn, zeker als ze biggetjes hebben.

Hatert
14-03-11, 18:12
Volgens deze kaart niet. (http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Wolf_distr.gif&filetimestamp=20110203130827)

Ik denk dat die kaart niet klopt. Marokko is te groot en heeft heel veel natuurgebieden waar geen mens komt zodat de Wolf denk ik nooit is weggeweest uit Marokko. Anyhow ik weet zeker dat de Wolf bij ons nog voorkomt.

John2
14-03-11, 19:14
Wolven in Marokko?

H.P.Pas
14-03-11, 21:23
Ik denk dat die kaart niet klopt. Marokko is te groot en heeft heel veel natuurgebieden waar geen mens komt zodat de Wolf denk ik nooit is weggeweest uit Marokko. Anyhow ik weet zeker dat de Wolf bij ons nog voorkomt.

Mogelijk. Ik heb nog wat gegoegeld met 'Marokko fauna' en 'Morocco wildlife' en geen website gevonden waar de wolf genoemd wordt. In het bijzonder van deze viel me dat een beetje tegen; hij maakt een redelijk complete en competente indruk:

List of mammals of Morocco (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mammals_in_Morocco)


• Suborder: Caniformia
o Family: Canidae (dogs, foxes)
 Genus: Vulpes
 Rueppell's Fox Vulpes rueppelli DD
 Red Fox Vulpes vulpes LC
 Fennec Vulpes zerda DD
 Genus: Canis
 Golden Jackal Canis aureus LC
o Family: Mustelidae (mustelids)


Genus: Lupus wordt niet opgevoerd.
Zo zie je maar weer hoe je moet oppassen met internetbronnen.

Joesoef
14-03-11, 21:44
List of mammals of Morocco (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mammals_in_Morocco)


Golden Jackal Canis aureus LC

Voor mij is dat wolf genoeg, verwilderde hond ook trouwens. Meen dat er laatst wat gedoe was over het oprukken van de wolf vanuit westduitsland richting NL.

sidi bibi
14-03-11, 21:53
Ja heel erg gevaarlijk met die slagtanden van ze. Ze zijn ook niet bang, je hebt grote kans dat ze je ook aanvallen als je oog in oog staat met zo'n wilde zwijn, zeker als ze biggetjes hebben.

Idd die tanden, ik heb een keer zo'n wild zwijn dood gevonden, was niet in ontbinding dus kon het dier goed van dichtbij bekijken.
Hier in de Souss verkopen ze zwart aardewerken beeldjes in verschillende formaten van dat zwijn. Moest een tijdje terug lachen omdat iemand in NL in een instelling een schilderij waarop een varken stond afgebeeld, liet verwijderen omdat het misschien aanstootgevend was voor moslims.

H.P.Pas
14-03-11, 22:59
Voor mij is dat wolf genoeg,.


:jammer: Gewicht: 8-10 kg. Formaat schipperskeesje.


verwilderde hond ook trouwens.


Dat kan natuurlijk.



Meen dat er laatst wat gedoe was over het oprukken van de wolf vanuit westduitsland richting NL.

In Zwitserland rukt hij echt op, uit Italië ; voorlopig met twee of drie per jaar maar volgens biologen is het een kwestie van tijd dat hij ook hier voet vat.
Er is al een heus parlementsdebat aan gewijd waarbij 14 moties zijn ingediend (naar schatting 1 motie per aktueel hier levende wolf). Het laatste woord is er nog niet over gesproken.

marces
15-03-11, 09:52
@hatert, ik heb niet alles teruggelezen maar dat je op een gegeven moment je geduld verliest kan ik me op zich wel voorstellen, alleen de gekozen bewoordingen vind ik wat minder en ook kwetsend voor dit forum, temeer omdat veel mensen, waaronder ik, erg veel met kanker te maken hebben (gehad). De berichten die ik van je lees laten zien dat je over de nodige intelligentie beschikt, dus dan daal je wel ver af onder je niveau. En v.w.b. discriminerende en kwetsende uitlatingen door de media en politiek jegens marokkanen; ik denk dat je dat wel moet relativeren. In de eerste plaats gaat dit in het algemeen over overlast veroorzakendende straatschoffies, waar nou eenmaal relatief veel marokanen bij betrokken zijn. Er zijn natuurlijk ook genoeg Marokkanen die prima meedraaien in de maatschappij en daar hoor je niemand over - ik ken er genoeg. In de tweede plaats komen die discriminerende en kwetsende uitlatingen ook uit een bepaalde hoek van politiek/media. Ik ben zelf een autochtoon en ik zie in mijn omgeving genoeg mensen die het kaf prima van het koren kunnen scheiden. Bevolkingsgroepen over 1 kam scheren en niet relatieveren is misschien verleidelijk en makkelijk maar levensgevaarlijk, dat laat de geschiedenis helaas meer dan eens zien.

Eke
15-03-11, 15:51
Je hebt mij veraden.

Je voelt je verraden, Eric. Dat is iets wat uit jezelf komt.

Blijf gewoon komen als je je hier thuisvoelt...je doet het toch omdat je het leuk vindt.
Wat maakt het jou uit wie er wel en niet met je eens is. Boejuh , zou een zoon van me zeggen.





Dag ! Eke


,

Eric de Blois
16-03-11, 18:43
Je voelt je verraden, Eric. Dat is iets wat uit jezelf komt.

Blijf gewoon komen als je je hier thuisvoelt...je doet het toch omdat je het leuk vindt.
Wat maakt het jou uit wie er wel en niet met je eens is. Boejuh , zou een zoon van me zeggen.

Dag ! Eke


Iets wat uit mijzelf komt? Dat jij niets zegt tegen hatert betreffende zijn onbeschofte manier van communiceren (in tegenstelling tot andere prikkers) zegt iets over jou, niet over mij.

Mijn moeder uitmaken voor kankermoer heeft niets te maken met het met iemand 'oneens' zijn. Dat dat schelden hier zomaar mag zegt iets over het beheer. Maar ook over prikkers die daarover zwijgen zoals jij. Ik ga van die tolerante houding hier ook gebruik maken, Dat jij na die scheldpartij een fijn gesprek aangaat over herdershonden met degene die op mijn moeder vind ik een voorbeeld van verraad. Jij kiest er voor te zwijgen en net te doen alsof er niets aan de hand is, maar tegen mij zeg je nog wel even dat ik meedoe met de escalatie.
Had ik moeten zwijgen? Ik heb trouwens geen scheldwoorden gebezigd. Maar ik ben stellig van plan dit wel te gaan doen, nu dit kennelijk is toegestaan.

Kijk hoe jij je mond houdt en een fijn gesprek aangaat met deze haatprediker!


Wat een mooi verhaaltje...zo'n lieverd.
Handig dat ze ook kan knokken tegen wolven ! Heftig..pfffffffff.

In plaats van degene aan te pakken die mijn moeder een kankermoer noemt, spreek jij mij aan: (dat dan weer wel)



Heb jij in de gaten hoe ook jij meedoet met een escalatie ?

Je mag het dan wat verbloemder doen dan Hatert ,bv."hij is zo ontzettend agressief, lichtgeraakt en asociaal ,dat hij vermoedelijk ook wel misdrijven begaat om aan inkomsten te komen..." maar het is natuurlijk een venijnige opmerking.

Maar goed, het blijft je eigen keuze...
En ik vind het wel zonde van het forum.

Zonde van het forum? Waarom zeg je dat niet tegen hatert?

Je had het wel eens over een spiegel die hatert ons zou voorhouden. Kun je zulke haatpreken en grof taalgebruik met een spiegel vergelijken?

Weet je eke, ik zal mij heel erg inhouden en netjes houden. Maar het heeft wel uitwerking begrijp je? Misschien in het stemhokje.

Slinger
16-03-11, 18:49
Iets wat uit mijzelf komt? Dat jij niets zegt tegen hatert betreffende zijn onbeschofte manier van communiceren (in tegenstelling tot andere prikkers) zegt iets over jou, niet over mij.

Mijn moeder uitmaken voor kankermoer heeft niets te maken met het met iemand 'oneens' zijn. Dat dat schelden hier zomaar mag zegt iets over het beheer. Maar ook over prikkers die daarover zwijgen zoals jij. Ik ga van die tolerante houding hier ook gebruik maken, Dat jij na die scheldpartij een fijn gesprek aangaat over herdershonden met degene die op mijn moeder vind ik een voorbeeld van verraad. Jij kiest er voor te zwijgen en net te doen alsof er niets aan de hand is, maar tegen mij zeg je nog wel even dat ik meedoe met de escalatie.
Had ik moeten zwijgen? Ik heb trouwens geen scheldwoorden gebezigd. Maar ik ben stellig van plan dit wel te gaan doen, nu dit kennelijk is toegestaan.

Kijk hoe jij je mond houdt en een fijn gesprek aangaat met deze haatprediker!



In plaats van degene aan te pakken die mijn moeder een kankermoer noemt, spreek jij mij aan: (dat dan weer wel)



Zonde van het forum? Waarom zeg je dat niet tegen hatert?

Je had het wel eens over een spiegel die hatert ons zou voorhouden. Kun je zulke haatpreken en grof taalgebruik met een spiegel vergelijken?

Weet je eke, ik zal mij heel erg inhouden en netjes houden. Maar het heeft wel uitwerking begrijp je? Misschien in het stemhokje.

:duim:....

Eric de Blois
16-03-11, 18:54
:duim:....

Dankje slinger. Netals als alle prikkers hier die het tegen hatert opnemen vanwege zijn grof taalgebruik, misplaatste vergelijkingen en beschudigingen.

Eke
16-03-11, 21:01
1)Ik heb trouwens geen scheldwoorden gebezigd.




2)Weet je eke, ik zal mij heel erg inhouden en netjes houden. Maar het heeft wel uitwerking begrijp je? Misschien in het stemhokje.


1)voorbeeldje van Eric de Blois :
Ik schreef ook al eerder dat hij mij niet kan raken, want hij is gelijk aan niets. Iets wat niets is en dus geen volume heeft kan ook geen schade aanrichten

2)niet alleen schelden, maar ook....dreigen. Dreigen ? Ja, dit is zeker wel een vorm van dreigen.

John2
16-03-11, 21:13
1)voorbeeldje van Eric de Blois :

2)niet alleen schelden, maar ook....dreigen. Dreigen ? Ja, dit is zeker wel een vorm van dreigen.

Je bent gestoord door mensen te beschuldigen die nooit of bijna nooit schelden en zekers niet dreigen, iets waar ons zwart schaap niet vies van is die loop jij te verdedigen, waarom?

Eric de Blois
16-03-11, 21:36
1)voorbeeldje van Eric de Blois :

Ik schreef ook al eerder dat hij mij niet kan raken, want hij is gelijk aan niets. Iets wat niets is en dus geen volume heeft kan ook geen schade aanrichten

2)niet alleen schelden, maar ook....dreigen. Dreigen ? Ja, dit is zeker wel een vorm van dreigen.

Oh, waar zie jij die dreiging?

Ik constateer slecht's dat hij mij niet kan raken, omdat hij niets is en daarom ook geen schade kan aanrichten. En dat leg jij dan uit als dreiging? Zal ik even netjes blijven desondanks?

John2
16-03-11, 21:40
Ik constateer slecht's dat hij mij niet kan raken

This ook wel gemeen van je hoe kan hij je ooit raken als hij in Rotjeknor woont en joe ergens in zuid amerika.:stout:

Eke
16-03-11, 22:35
Oh, waar zie jij die dreiging?

Ik constateer slecht's dat hij mij niet kan raken, omdat hij niets is en daarom ook geen schade kan aanrichten. En dat leg jij dan uit als dreiging? Zal ik even netjes blijven desondanks?



Eric, je hebt niet gezien dat ik structuur aan je briefje heb gegeven door het te delen in 2 punten waar ik afzonderlijk op reageer... zucht...

Het bespaart je veel tijd als je nauwkeurig leest en zorgvuldig interpreteert.
Dan zie je dat de soep niet zo heet wordt gegeten als ie opgediend wordt.

Ik knock af. Succes verder met je topics.

marces
17-03-11, 09:42
@Eric de Blois - maar ik neem niet aan de je je stemgedrag laat afhangen van één enkele individu. Dat zou niet zo slim zijn, zeker niet als je daarmee de PVV bedoeld. Ik neem aan dat deze reactie emotie-gestuurd is?

Eke
17-03-11, 15:48
Je bent gestoord door mensen te beschuldigen die nooit of bijna nooit schelden en zekers niet dreigen, iets waar ons zwart schaap niet vies van is die loop jij te verdedigen, waarom?

Nou vooruit dan maar, John. Speciaal voor jou een korte uitleg, maar dan laat ik het verder ook rusten. Goed ? :)

Voorbeeld schelden :
"Ik schreef ook al eerder dat hij mij niet kan raken, want hij is gelijk aan niets. Iets wat niets is en dus geen volume heeft kan ook geen schade aanrichten"

Voorbeeld dreigen :
"Weet je eke, ik zal mij heel erg inhouden en netjes houden. Maar het heeft wel uitwerking begrijp je? Misschien in het stemhokje"

Ik schrijf daarbij, John, dat het wel degelijk dreigen is.....
"als jij dit doet, DAN doe ik dat. En dat dat is in het geval van dreigen een negatief iets.


Waarom heb ik dit naar voren gebracht, John ? Omdat diegene die dit deed, ontkende dat ie schold. Dus als een soort illustratie.


Klaar.

Eke
17-03-11, 15:50
@Eric de Blois - maar ik neem niet aan de je je stemgedrag laat afhangen van één enkele individu. Dat zou niet zo slim zijn, zeker niet als je daarmee de PVV bedoeld. Ik neem aan dat deze reactie emotie-gestuurd is?

duim op ! ***

Slinger
17-03-11, 16:03
Nou vooruit dan maar, John. Speciaal voor jou een korte uitleg, maar dan laat ik het verder ook rusten. Goed ? :)

Voorbeeld schelden :
"Ik schreef ook al eerder dat hij mij niet kan raken, want hij is gelijk aan niets. Iets wat niets is en dus geen volume heeft kan ook geen schade aanrichten"

Voorbeeld dreigen :
"Weet je eke, ik zal mij heel erg inhouden en netjes houden. Maar het heeft wel uitwerking begrijp je? Misschien in het stemhokje"

Ik schrijf daarbij, John, dat het wel degelijk dreigen is.....
"als jij dit doet, DAN doe ik dat. En dat dat is in het geval van dreigen een negatief iets.


Waarom heb ik dit naar voren gebracht, John ? Omdat diegene die dit deed, ontkende dat ie schold. Dus als een soort illustratie.


Klaar.

Het is toch wel erg ver gezocht om dit schelden en dreigen te noemen. Ik vind het vrij beschaafde uitingen. Te meer omdat deze woorden een reactie waren op uitingen van het allerlaagste allooi, die we allemaal hebben kunnen zien.

Joesoef
17-03-11, 16:10
Het is toch wel erg ver gezocht om dit schelden en dreigen te noemen. Ik vind het vrij beschaafde uitingen. Te meer omdat deze woorden een reactie waren op uitingen van het allerlaagste allooi, die we allemaal hebben kunnen zien.


Je hoeft er niet op in te gaan....

Hatert
17-03-11, 16:23
Het is toch wel erg ver gezocht om dit schelden en dreigen te noemen. Ik vind het vrij beschaafde uitingen. Te meer omdat deze woorden een reactie waren op uitingen van het allerlaagste allooi, die we allemaal hebben kunnen zien.


Jij bent hier de ergste beroepsleugenaar en ontkenner. Zelfs sjonnie is redelijk en vatbaarder voor feiten.

Hij zit me al minstens twee maanden uit te schelden. Ik heb hem genegeerd, daarop werden zijn reakties nog erger en werden zijn stalkacties opgevoerd, daarom heb ik zijn KANKERMOER de volle laag gegeven om die pleurislijer te laten zien dat ik hem rauw lust als ie zo doorgaat.

Eric de Blois
18-03-11, 12:34
Jij bent hier de ergste beroepsleugenaar en ontkenner. Zelfs sjonnie is redelijk en vatbaarder voor feiten.

Hij zit me al minstens twee maanden uit te schelden. Ik heb hem genegeerd, daarop werden zijn reakties nog erger en werden zijn stalkacties opgevoerd, daarom heb ik zijn KANKERMOER de volle laag gegeven om die pleurislijer te laten zien dat ik hem rauw lust als ie zo doorgaat.

Stalken? Haha. Jij wilt juist graag aandacht, anders zou je niet zo ontzettend veel posten. Je schreeuwt om aandacht. En als je aandacht krijgt die jou niet past noem je dat stalken? Tja, als je de oorlog verklaard aan kafir's mag je ook wel wat herrie verwachten in een kafirland. Ik ben nog heel fatsoenlijk gebleven, al ben je wel duidelijk een grens overgegaan. En wat mij betreft mag men jou ook over de grens zetten. Hoe eerder hoe beter. Je manifesteert je als vijand van onze cultuur en beschaving. Je loyaliteit ligt bij een cultuur die diametraal op de westerse staat. Dan is je verblijf hier niet logisch. Als je zelf niet vertrekt moet je worden gedwongen vind ik. Maar je zult wel geen afscheid kunnen nemen van de westerse welvaart he? Neem eens een voorbeeld aan Joesoef, die is altijd zeer beschaafd in zijn reactie's. Je hoeft het niet eens te zijn met kafir's maar dat is iets anders dan haat zaaien zoals jij doet.

marces
18-03-11, 12:37
@eric de blois en Hatert:
beetje off-topic....jullie kunnen je ruzies beter uitvechten via privé-berichten, dan kan ook niet iedereen "meegenieten"

Eric de Blois
18-03-11, 12:45
@eric de blois en Hatert:
beetje off-topic....jullie kunnen je ruzies beter uitvechten via privé-berichten, dan kan ook niet iedereen "meegenieten"

Wat anderen van hem vinden, vind ik juist heel belangrijk. Het gaat hier over iemand die de samenleving tot op het bot haat, daar reageer ik op. Hatert is representatief voor een bepaald soort moslim. Daar mag ik op reageren, daar wil ik op reageren, dit is een forum. Hatert heeft de oorlog verklaard aan 'de kafir'. en de 'homoseksueel'. Daarop voel ik mij aangesproken.

StevieK
18-03-11, 12:54
Wat anderen van hem vinden, vind ik juist heel belangrijk. Het gaat hier over iemand die de samenleving tot op het bot haat, daar reageer ik op. Hatert is representatief voor een bepaald soort moslim. Daar mag ik op reageren, daar wil ik op reageren, dit is een forum. Hatert heeft de oorlog verklaard aan 'de kafir'. en de 'homoseksueel'. Daarop voel ik mij aangesproken.

Ach Eric, ik begrijp je gevoelens, maar vaak is het gewoon verloren energie, het is net zoals die spookrijder die op de snelweg wordt aangehouden door de politie, de politie spreekt hem hier op aan en krijgt als antwoord dat niet hij maar al die andere automobilisten tegen het verkeer inrijden.

Haatert heeft gewoon een heel groot probleem met zichzelf dat ie hier op maroc lekker anoniem kan schreeuwen, want hij is gewoon te laf om op een of andere uitnodiging van bijv Pauw en Witteman in te gaan. Want dan weet ie gewoon dat ie in de kortste keren publiekelijk voor paal staat.
Op dit forum kan ie lekker anoniem schreeuwen, immers holle vaten klinken het hardst.

Dat gescheld als k***r neem ik maar voor lief, want ik weet gewoon wie dat zegt, iemand met zelfs een klein beetje verstand weet dat dit soort gescheld je aanzien alleen maar naar beneden brengt.

Hij zal nu wel ook met gescheld op mijn schrijven reageren, och, ik vergeef het hem, want hij weet gewoon niet beter.

Pizzaman
18-03-11, 13:01
Haatert heeft gewoon een heel groot probleem met zichzelf dat ie hier op maroc lekker anoniem kan schreeuwen, want hij is gewoon te laf om op een of andere uitnodiging van bijv Pauw en Witteman in te gaan. Want dan weet ie gewoon dat ie in de kortste keren publiekelijk voor paal staat.

Dat is nog maar de vraag. Ik zie het meer voor me dat ze het toch vooral zullen hebben
over de zielige situatie van Hatert als zijnde de gediscrimineerde moslim.
En de rest onder tafel zullen vegen... :tranen:

Terwijl in feite personen zoals Hatert het hier verkloten voor heel veel goedwillende moslims.

StevieK
18-03-11, 13:06
Dat is nog maar de vraag. Ik zie het meer voor me dat ze het toch vooral zullen hebben
over de zielige situatie van Hatert als zijnde de gediscrimineerde moslim.
En de rest onder tafel zullen vegen... :tranen:

Terwijl in feite personen zoals Hatert het hier verkloten voor heel veel goedwillende moslims.

Ja, dat klopt, daarom focus ik me ook op de betere moslim hier op het forum, maar in zijn ogen zullen dat wel NSB-ers zijn die heulen met de vijand - K4

Pizzaman
18-03-11, 13:07
Ja, dat klopt, daarom focus ik me ook op de betere moslim hier op het forum, maar in zijn ogen zullen dat wel NSB-ers zijn die heulen met de vijand - K4

Yep... terwijl de goedwillende hier op het forum, toch steeds Hatert in bescherming zullen nemen als 'moslim broeder'.
Verbazend...

Eric de Blois
18-03-11, 13:08
Ach Eric, ik begrijp je gevoelens, maar vaak is het gewoon verloren energie, het is net zoals die spookrijder die op de snelweg wordt aangehouden door de politie, de politie spreekt hem hier op aan en krijgt als antwoord dat niet hij maar al die andere automobilisten tegen het verkeer inrijden.

Haatert heeft gewoon een heel groot probleem met zichzelf dat ie hier op maroc lekker anoniem kan schreeuwen, want hij is gewoon te laf om op een of andere uitnodiging van bijv Pauw en Witteman in te gaan. Want dan weet ie gewoon dat ie in de kortste keren publiekelijk voor paal staat.
Op dit forum kan ie lekker anoniem schreeuwen, immers holle vaten klinken het hardst.

Dat gescheld als k***r neem ik maar voor lief, want ik weet gewoon wie dat zegt, iemand met zelfs een klein beetje verstand weet dat dit soort gescheld je aanzien alleen maar naar beneden brengt.

Hij zal nu wel ook met gescheld op mijn schrijven reageren, och, ik vergeef het hem, want hij weet gewoon niet beter.

Dankjewel. Dit is één van de mooiste reactie's in relatie met dit probleem. Je hebt helemaal gelijk, vooral mooi die vergelijking met spookrijders. Toch ben ik zwak en voel ik mij geroepen om te telkens te reageren. Dat geef ik toe. Gelukkig is hij hier een unicum, dat hou ik mij maar voor. Al staat hij wel model voor een soort die je vooral op YouTube met regelmaat tegenkomt. Jammer dat hij wel veel ruimte in beslag neemt hier. Maar nogmaals bedankt voor je reactie. Eigenlijk vind ik dat schelden van hem niet erg. Wat ik pas echt erg vind is zijn totale minachting voor onze cultuur terwijl hij daar wel van profiteert.

Groeten Eric :duim:

marces
18-03-11, 13:13
Wat anderen van hem vinden, vind ik juist heel belangrijk. Het gaat hier over iemand die de samenleving tot op het bot haat, daar reageer ik op. Hatert is representatief voor een bepaald soort moslim. Daar mag ik op reageren, daar wil ik op reageren, dit is een forum. Hatert heeft de oorlog verklaard aan 'de kafir'. en de 'homoseksueel'. Daarop voel ik mij aangesproken.

Oh, op die manier, ja als je het zo bekijkt heeft het inderdaad een functie. Hij zal wel niet voor niks "Hatert" heten.
Ah joh, je moet het je niet zo aantrekken. Mensen die zich op die manier uitten moet je ook niet serieus nemen.

Joesoef
18-03-11, 13:31
Hatert is representatief voor een bepaald soort moslim.


Zou je dat 'soort' moslim kunnen beschrijven?

Pizzaman
18-03-11, 13:45
Zou je dat 'soort' moslim kunnen beschrijven?

http://www.elsevier.nl/artimg/a20051931275842.jpg

Extremistische heikneuters die vinden dat alles en iedereen hun eisen maar moet respecteren,
maar zelf geen enkel respect kunnen opbrengen voor een ander.

Joesoef
18-03-11, 14:05
Extremistische heikneuters die vinden dat alles en iedereen hun eisen maar moet respecteren,
maar zelf geen enkel respect kunnen opbrengen voor een ander.


Hatert past niet in dat hokje.

Pizzaman
18-03-11, 14:08
Hatert past niet in dat hokje.

Je hebt gelijk de foto van z'n arm was al dikker :hihi:

Overigens, denk ik dat veel van de forummers het niet met je eens zijn en hem er uitstekend in vinden passen. :fpetaf:

Joesoef
18-03-11, 14:11
Overigens, denk ik dat veel van de forummers het niet met je eens zijn en hem er uitstekend in vinden passen.

Zegt meer over 'jullie' dan over hatert. Niet dat je dat zal begrijpen.....

marces
18-03-11, 14:12
en wie is "jullie"?

John2
18-03-11, 14:39
en wie is "jullie"?

Sjonny superdick, fisherman en vrouw, pizza, eigenlijk een ieder die geen Moslim is op deze site.

Pizzaman
18-03-11, 14:54
Zegt meer over 'jullie' dan over hatert. Niet dat je dat zal begrijpen.....

Het zegt eigenlijk meer over JOU dan over wat anders,
dat je hier nog zo'n beetje deze bal gehakt loopt te verdedigen.

Overigens maakt het geen moer uit of jij begrijpt dat ik het wel begrijp.
Op een gegeven moment zal een groot genoeg deel van de bevolking begrijpen wat ik allang begrijp.
begrijp dan wel dat je er dan naast grijpt. Begrijp je? :fpetaf:

H.P.Pas
18-03-11, 14:55
Hatert is representatief voor een bepaald soort moslim.

Welnee.
Schaaps pech is dat hij 40 jaar te laat in Rotterdam is gearriveerd.
Als kaderlid van de EVC was hij prima op zijn plaats geweest.

marces
18-03-11, 14:57
Jip en Janneke taal a.u.b. - ik begrijp, dat jij begrijpt dat hij het niet begrijpt wat jij wel begrijpt....of zo?
Prettig weekend - dat begripen we tenminste!

Slinger
18-03-11, 15:05
en wie is "jullie"?


Jullie is Jodenvolk

Joesoef
18-03-11, 15:18
Het zegt eigenlijk meer over JOU dan over wat anders, dat je hier nog zo'n beetje deze bal gehakt loopt te verdedigen.


Ik vermoede al dat je mij niet zou begrijpen.

Slinger
18-03-11, 15:21
Ik vermoede al dat je mij niet zou begrijpen.

Doe eens je best om duidelijk te maken wat je bedoelt. En dan kun je meteen even uitleggen waarom je die haatkafir altijd maar de hand boven het hoofd houdt, hoewel hij dit forum grote schade toebrengt.

Pizzaman
18-03-11, 15:21
Ik vermoede al dat je mij niet zou begrijpen.

Je mag er onderhand van uit gaan dat ik het niet eens meer probeer.
Waarom zou ik? Blijkbaar heb je respect voor Haterts standpunten?
Welnu, ik TOTAAL NIET.

H.P.Pas
18-03-11, 15:21
Jip en Janneke taal a.u.b. - ik begrijp, dat jij begrijpt dat hij het niet begrijpt wat jij wel begrijpt....of zo?


Je hebt het begrepen ;).

De Eenheids VakCentrale was een doodgeboren communistische vakbond, die in de 40-er en 50-er jaren in de Rotterdamse haven enige aanhang had.
Er heerste een proletarische omgangstoon; of, liever, iets wat het bewust klassenstrijdende kader daarvoor aanzag.
De laatste echo's daarvan heb ik nog net met eigen oren mogen horen.

Joesoef
18-03-11, 15:26
Blijkbaar heb je respect voor Haterts standpunten? Welnu, ik TOTAAL NIET.

Jij leest wat je wilt lezen. Komt je goed uit.

Pizzaman
18-03-11, 15:31
Jij leest wat je wilt lezen. Komt je goed uit.

Een waarheid als een koe.

Ik zie niet in waarom ik zou moeten lezen wat mij niet bevalt en wat mij niet uitkomt.
Uiteraard zal je dan wel beweren dat ik daardoor verstoken blijf van de diepe inzichten,
waarom de K4 toch zo slecht is en Hatert gelijk heeft met z'n absurde manie.

Joesoef
18-03-11, 15:39
waarom de K4 toch zo slecht is en Hatert gelijk heeft met z'n absurde manie.


Je bent net zo slim als sjonnie. Lezen zoals het je uitkomt. Nergens heb ik aangegeven het eens te zijn met hatert zijn taalgebruik of gedachtegoed.
Wat ik wel begrijp is dat hatert schoon genoeg heeft van het jarenlange moslimbashen op dit forum. Klein groepje ongenuanceerde tokkies wat de hele dag hier rond hangt afgeven op alles wat maar ook een klein beetje naar islam riekt.

H.P.Pas
18-03-11, 15:46
.
Wat ik wel begrijp is dat hatert schoon genoeg heeft van het jarenlange moslimbashen op dit forum. Klein groepje ongenuanceerde tokkies wat de hele dag hier rond hangt afgeven op alles wat maar ook een klein beetje naar islam riekt.

Zo is het, misschien, begonnen. Het is natuurlijk allang ontaard in trappen naar alles wat beweegt.

Tomas
18-03-11, 15:56
Wat ik wel begrijp is dat hatert schoon genoeg heeft van het jarenlange moslimbashen op dit forum.

Nee van alles en iedereen die zich niet als een dimmi gedraagt. Altijd al zo geweest.

Of denk je dat Slinger ook zo is gemaakt door ons? Vast niet. Slinger is blank.

Joesoef
18-03-11, 16:07
Nee van alles en iedereen die zich niet als een dimmi gedraagt. Altijd al zo geweest.


Het iq van de gemiddelde bezoeker ligt momenteel op de helft van wat het was. Dat men 'toen' al elkaar de hersens in sloeg klopt.Blijft merkwaardig dat mensen dat opzoeken en zichzelf aan doen.

Pizzaman
18-03-11, 16:10
Je bent net zo slim als sjonnie. Lezen zoals het je uitkomt. Nergens heb ik aangegeven het eens te zijn met hatert zijn taalgebruik of gedachtegoed.
Wat ik wel begrijp is dat hatert schoon genoeg heeft van het jarenlange moslimbashen op dit forum. Klein groepje ongenuanceerde tokkies wat de hele dag hier rond hangt afgeven op alles wat maar ook een klein beetje naar islam riekt.

Joh, je opmerkingen spreken gewoon boekdelen.
je moet zelf eens goe leren lezen. Ik zei niet dat je het er mee eens was...
...wel dat je er respect (=begrip) voor hebt. En dat zie je nu ook weer.

Ook hier heb je weer volop begrip voor de arme Hatert, jarenlang gepest.
Of je hebt een bord voor je kop, of je snapt iets niet.
Dit geouwehoer is al jaren aan de gang. Nu 'loop ik niet al jaren op dit forum rond', zoals sommigen.
Maar te stellen dat dit soort gedoe acceptabel is of begrip verdient, laat je nakijken.

En dat er hier een aantal zijn die de islam lopen te bashen, vraag je maar eens af wat er eerder was: kip of ei.
Overigens vind ik het wel meevalllen, ongetwijfeld zal je mij onder de islambashers rekenen.
Maar vraag het bijvoorbeeld maar eens aan Tanger of het mij om de islam gaat of om idioten die zich er achter verschuilen.

Tja, ik vind alle religies achterlijk. Maar niet minder of meer achterlijk dan andere hobbies die ik niet aanhang.
Of je nou in je vrije tijd op het weekend met een motorfiets wil rondscheuren op het circuit,
of je je op een parenclub in de darkroom af laat tuigen, of wat dan ook, mag je lekker zelf weten.
Bij mij ligt de grens bij de invloed in het openbare leven.
Wat dat betreft eist de islam meer op dan de islam toekomt, maar dat is mijn mening.

StevieK
18-03-11, 16:57
Zou je dat 'soort' moslim kunnen beschrijven?

Ik denk Joesoef, dat ie gewoon een nare ervaring heeft gehad en hier lekker op maroc.nl zijn gal kan spuwen. Jij bent het ook niet altijd met iedereen eens, en dat respecteer ik ook, evenals Tanger,en nog een paar maar ik heb jullie nog nooit kunnen betrappen op grof gescheld, maar dat komt omdat jouw IQ en die van o.a. Tanger ook hoger liggen.

Schelden heeft nog nooit constructief geholpen, ja alleen voor zelf als je ergens mee zit, je kan je emoties ontladen

Ik heb in het verleden ook wel eens willen schelden, ja, mijn ex werkgevers, ik was zo boos dat ik ( in mijn ogen)onredelijk behandelt ben
, toen heb ik maar een pro forma brief geschreven waarin ik mijn ex wergever maar van alles toewenste, tenslotte heb ik de brieven later nog eens gelezen en gelachen over mijn emotineel schrijven. Tenslotte eindigde de brieven in de prullebak.

Ik vermoed best wel dat Haatert gebashed wordt, vooral als je in een hoek gedreven wordt is het vaak moeilijk om eruit te komen, Dan is de botte bijl vaak de enige wijze.

Maar wat Hatert nu doet tegenover een andere zwakke groep in de bevolking ( de homos) , hij doet nu precies wat er tegen hem gedaan wordt, continue discriminerende aanvallen, misschien wordt ie op zijn werk gebashed en kan zich daar niet uiten, dus op maroc is dit dan zijn enige wijze. Dus geeft ie maar af op de homos. Eigenlijk is ie dan geen haar bezig dan zijn oponenten.

Ik heb veel bekenden in alle lagen en kleuren van de bevolking, ik heb daar echter nog nooit problemen mee gehad. En dat heeft alles te maken met respect.

Weet je , als je wat ouder bent en veel gereisd heb en ook de basics van het leven heb meegemaakt dan kan je alles beter relativeren.
Ja ik heb ook een week op de rijstvelden geleefd, ben ook in midden afrika geweest, ja heb veel gezien en onlangs de aardbeving in NZ meegemaakt.
De Tsunami in Phuket, daar was ik 2 maanden later.

Tomas
18-03-11, 17:06
Het iq van de gemiddelde bezoeker ligt momenteel op de helft van wat het was. Dat men 'toen' al elkaar de hersens in sloeg klopt.Blijft merkwaardig dat mensen dat opzoeken en zichzelf aan doen.

Yep. Maar dat was mijn punt niet.

Ook als je (onbewust) denkt dat getinte mensen eigenlijk zielig zijn en b.v. nooit bij zichzelf te raden hoeven gaan. Omdat ze dat nu eenmaal niet kunnen. Of dat ze altijd slachtoffer zijn, en er niks aan kunnen doen. Dat ze nooit aan zichzelf hoeven te werken, of kritisch op zichzelf hoeven te zijn. Omdat dat nu eenmaal een neocortex vergt.

Ook dan ben je een racist. Een aardige misschien, maar ja.

Eric de Blois
18-03-11, 17:29
Zou je dat 'soort' moslim kunnen beschrijven?


Alles wat niet moslim is minachten en zelf's haten
Een totale minachting van de culturele omgeving waarbinnen het individu verblijft.
Niet consequent zijn door wel van die gehate omgeving te profiteren.
Regelmatig grof taalgebruik.
Stiekum optreden naar buiten toe zonder de identiteit prijs te geven.
Het zien van de samenleving als vijandig.
Slecht's loyaal zijn aan het eigen volk en de eigen cultuur en al het overige als vijandig beschouwen.
Joden en homo's in het bijzonder haten.
Geweld tegen homo's niet afkeuren.
De holocaust belachelijk maken en stiekum toejuichen.

Slinger
18-03-11, 17:50
Je bent net zo slim als sjonnie. Lezen zoals het je uitkomt. Nergens heb ik aangegeven het eens te zijn met hatert zijn taalgebruik of gedachtegoed.
Wat ik wel begrijp is dat hatert schoon genoeg heeft van het jarenlange moslimbashen op dit forum. Klein groepje ongenuanceerde tokkies wat de hele dag hier rond hangt afgeven op alles wat maar ook een klein beetje naar islam riekt.

Je houdt een bullshitverhaal, Joesoef. Ik herken het op een kilometer afstand. Ergens is er iets tussen Hatert en jullie dat maakt dat je geen maatregelen tegen hem neemt, zelfs al gaat dat ten koste van het forum. Ooit komen we erachter wat er aan de hand is.

H.P.Pas
18-03-11, 18:16
Alles wat niet moslim is minachten en zelf's haten

Alles wat hij met instemming plakt stamt van K4-auteurs.

.Een totale minachting an de culturele omgeving waarbinnen het individu verblijft.
Zoals Pizzaman
Niet consequent zijn door wel van die gehate omgeving te profiteren.
Een goede vriend van mij was een tijdlang balie-medewerker bij de sociale dienst. Hij heeft mij verzekerd dat dat fenomeen ook onder K4 wijdverbreid is.
[/LIST]
Regelmatig grof taalgebruik
Idem

.[/LIST]
Stiekum optreden naar buiten toe zonder de identiteit prijs te geven.
Dat is in het internet gebruikelijk. Jij bent op dit forum de enige, die onder zijn eigen naam optreedt. Wat, hoog en droog in Chili ook gemakkelijker is.

[/LIST]
Het zien van de samenleving als vijandig.
Hij heeft gelijk, de samenleving is hem vijandig gezind. De samenleving heeft daar ook groot gelijk in, dat ziet hij niet.

[/LIST]
Slecht's loyaal zijn aan het eigen volk en de eigen cultuur en al het overige als vijandig beschouwen.
Hij bemint 'eigen volk en cultuur' zoals Karl May de Indianen beminde.[/LIST]

Joden en homo's in het bijzonder haten.
Simpele truc 77 om auto's op de last te krijgen. waar hijzelf in zit.. [/LIST]

Geweld tegen homo's niet afkeuren.
Daargelaten of dit zo is, 'potenrammen' is een oud woord en stamt niet uit het Arabisch.

[/LIST]
De holocaust belachelijk maken en stiekum toejuichen.
Daar heb ik hem nooit op kunnen betrappen

[/LIST]

Kortom als geboren Rotterfdammer en volstrekte vreemdeling in de Berbercultuur kan ik Hatert uitstekend plaatsen:

Het is een egotomane drammer maar in de grond een prima jongen.


Een metertje of drie vier.

Joesoef
18-03-11, 18:27
Je houdt een bullshitverhaal, Joesoef. Ik herken het op een kilometer afstand. Ergens is er iets tussen Hatert en jullie dat maakt dat je geen maatregelen tegen hem neemt, zelfs al gaat dat ten koste van het forum. Ooit komen we erachter wat er aan de hand is.


Ik heb jou nog nooit op iets gezelligs kunnen betrappen.

Bofko
18-03-11, 20:27
Ik heb van hatert altijd een indruk van 2 verschillende persoonlijkheden. De reallife-hatert, keurige jongen die o.a. stemmen telt bij k4-verkiezingen, verder een grijze muis. Maar zeker geen prototype haatmoslim zoals vele denken hier. Daar speelt-ie een spelletje.
En de forum-hatert die zich op dit forum afreageert op situaties die hij in het dagelijkse leven meemaakt maar dat in het echte leven niet durft. Eigenlijk best boeiend want het geeft een aardige inkijk in iemand.
Ik zit in mijn eentje in de de auto ook wel eens iemand te vervloeken of in gedachte dood te slaan. Kan je rustig zonder consekwenties doen. Je speelt een frustrerende reallife-situatie na en geeft jezelf bij het naspelen een wat grotere heldenrol.

Joesoef
18-03-11, 20:57
Ik zit in mijn eentje in de de auto ook wel eens iemand te vervloeken of in gedachte dood te slaan. Kan je rustig zonder consekwenties doen. Je speelt een frustrerende reallife-situatie na en geeft jezelf bij het naspelen een wat grotere heldenrol.




http://www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk

fisherman1969
18-03-11, 21:40
http://www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk

Nu nog en snor en een maf petje ,en die vent lijkt Khadaffi wel !

knuppeltje
19-03-11, 09:41
Het iq van de gemiddelde bezoeker ligt momenteel op de helft van wat het was.

Daarvoor moet je bij de directie aankloppen. Die joeg er een paar jaar geleden een stel de gordijnen in en de tent uit.

En het gezeik over een modereerknop die het niet wil doen is te belachelijk om er serieus in te geloven.

Oeps, nu gaat die knop misschien weer opeens wel werken.

knuppeltje
19-03-11, 09:53
Ach, eigenlijk is de jongen zo kwaad nog niet. Af en toe een paar flinke draaien rond zijn oren en klaar.
Hij mag dan wel een beetje veel verknipt zijn, maar figuren als Slinger & co vind ik veel erger.

Pizzaman
19-03-11, 11:15
Ik heb jou nog nooit op iets gezelligs kunnen betrappen.

Dat jij dat niet kunt zegt niet zoveel.

Eric de Blois
19-03-11, 17:40
Het iq van de gemiddelde bezoeker ligt momenteel op de helft van wat het was. Dat men 'toen' al elkaar de hersens in sloeg klopt.

Kennelijk is hier 'elkaar de hersens inslaan' minder erg, dan het hebben van een 'laag iq'. Maakt het wat uit of je hersens worden ingeslagen met iemand die een hoog iq heeft? En hoe meet je trouwens het iq van de gemiddelde bezoeker?

Ik verbaas mij telkens weer hoe mensen met een kennelijk hoog iq zomaar geloven in eeuwen oude verhaaltjes die wetenschappelijk niet bewijsbaar zijn. Logica en rede zou in die groep juist moeten prevaleren.

En nu jij dat zo goed weet, hoe hoog is het iq dan van hatert of dat van mij? Neerkijken op iemand vanwege zijn lage iq, vind ik zoiets als lachen om een geestelijk gehandicapte of iemand in een rolstoel. Voor een tekortkoming of defect heb je niet gekozen, je krijgt dat van god, uitgaande van jouw geloof. Fijn dat god sommige mensen zo heerlijk discrimineert. Van die god houden jullie. En als anderen daar dan kritiek op hebben, is dat dan weer heel intolerant.

Joesoef
19-03-11, 17:56
En nu jij dat zo goed weet, hoe hoog is het iq dan van hatert of dat van mij?

Waarom zou ik het over jou en hatert hebben? In het verleden hadden de discussies meer inhoud. Er was destijds ook meer begrip over en weer. Nu is het voor en tegen, zwart en wit. Voor nuance is er geen enkele ruimte.
Neem alleen al de manier waarop jij mij aanspreekt.

Ga ergens anders boos zitten wezen.

mark61
20-03-11, 00:52
Ook dan ben je een racist. Een aardige misschien, maar ja.

:hihi:

......